Έρωτά υποστηρικτής τής εξελικτικής θεωρίας καί απαντά : - Απάντησης από Κυπριανός Χ.

"Στο σημείο αυτό, πρέπει να αναφέρουμε την εξής ένσταση, που τίθεται από ορισμένους αρνητές τών πρό Αδαμιαίων ανθρώπων: Εάν ήδη υπήρχαν γυναίκες έξω από τον Κήπο της Εδέμ, γιατί ο Θεός έπρεπε να πλάσει την Εύα από την πλευρά του Αδάμ, και δεν του έδωσε μια από αυτές που ήδη υπήρχαν;"

Απάντηση:

Ο  Αδάμ ζούσε στην Ημέρα Κατάπαυσης του Θεού, στην 7η ημέρα, και όχι στην 6η, στην οποία ζούσαν οι άλλες γυναίκες του πλανήτη. Και στην 7η αυτή ημέρα, κατάλληλος βοηθός για τον Αδάμ δεν υπήρχε. Γι' αυτό και πλάσθηκε γι' αυτόν η Εύα, εντός της 7ης ημέρας, και μάλιστα από την ίδια του τη σάρκα, ώστε να μετέχει και αυτή του Αγίου Πνεύματος που είχε και ο Αδάμ, ως "σάρκα από τη σάρκα του" που πλάσθηκε. Εάν ο Θεός περίμενε εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια για να γεννηθεί ένας "Αδάμ", και άλλες 5.500 χρόνια για να γεννηθεί μία Παναγία, πόσο εύκολο ήταν να υπάρχει διαθέσιμη μια κατάλληλη "Εύα" στον καιρό του;

Ο π.Δημ. Αθανασίου προσπάθησε, μέσα από τις απόψεις που διατύπωσε, να αντιληφθούμε ότι η Ορθόδοξη Θεολογία συμπορεύεται με τα πειραματικά δεδομένα της γεωλογίας ,της παλαιοντολογιας και της γενετικής και οι απόψεις του δεν έχουν καμία σχέση με την θεωρία της εξελίξεως.

 

-  Απάντησης από Κυπριανός Χ.

Κατά τήν Επιμνημόσυνη Δέηση υπέρ αναπαύσεως κεκοιμημένου ακούμε τόν ιερέα ή/καί διαβάζουμε : "Εἰς τὴν κατάπαυσίν σου, Κύριε, ὅπου πάντες οἱ Ἅγιοί σου ἀναπαύονται, ἀνάπαυσον καὶ τὴν ψυχὴν τοῦ δούλου σου, ὅτι μόνος ὑπάρχεις ἀθάνατος."

 

Άν η 7η ημέρα είναι η ημέρα καταπάπαυσης τών έργων τού Θεού• καί αυτό στοιχεί μέ τόν θάνατο• όπως ακούμε στήν Επιμνημόσυνη Δέηση υπέρ κοιμηθέντος καί γράφει ο θιασώτης τής εξελικτικής επιστήμης - Δημιουργίας (Exeldim), τότε αυτό σημαίνει ότι ο Αδάμ ήταν νεκρός ή κοιμηθείς! Ερωτώ : Ευσταθεί τούτο θεολογικά ή ακόμη καί λογικά; Τί απαντά;

 

Ως πρός τό άλλο ερώτημα, που απαντά στό "δέν βρέθηκε όμοιος βοηθός τού Αδάμ" : 

 

"Εάν ο Θεός περίμενε εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια για να γεννηθεί ένας Αδάμ, και άλλες 5.500 χρόνια για να γεννηθεί μία Παναγία ...", 

 

θά ήταν προτιμότερο νά τό θέσει στους διδασκάλους του, αυτούς που συμβιβάζουν τήν "θεολογία" (παρένθεση, τής υπομονής τού θεού ... εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια κλπ.) με τήν επιστήμη καί αντιστρόφως. Επειδή έχουν τό εργαλείο μέτρησης τής υπομονής τού θεού, έστω καί κατά προσέγγιση. Πάντως νομίζω, άν καί μπορεί νά κάνω λάθος, ούτε μέτρο, ούτε υπομονή, ούτε θεός τούς (μας) χρειάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου