Ο δίκαιος Λώτ καί ένας "θεοφύλαξ" τής Δημιουργίας --- https://kyprianoscy.blogspot.com/2014/11/blog-post_84.html?m=0

- "Δεν μπορεί να διδάσκονται αυτά και η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ να λέει άλλα.Τι Θεό θα διδάξουμε στα Ελληνόπουλα ; Τον Θεό της αιμομιξίας και διαστροφής ;", 

γράφει ένας - παραλείπω όνομα, δέν επιθυμώ ανταλλαγή σχολίων - οχλούμενος από άλλον ( ... ). Κι εδώ no name. Παρενθετικά, η Αγία Γραφή λέει καί πολλά "άλλα".


Γιατί ; Διότι ο άλλος - κι εδώ παραλείπω όνομα - τόν προκάλεσε, μέ επίσης "επιστημονικά" (sic) επιχειρήματα, ισχυριζόμενος ότι τά οψώνια τής αμαρτίας, λόγω τής Πτώσεως, ήταν μεταξύ άλλων καί η αιμομιξία. Εξ αυτής υφιστάμεθα οι άνθρωποι θάνατον καί πλείστα όσα νοσήματα - συμπεριλαμβάνεται η γήρανση. Νοσήματα κληρονομικά, συγγενή καί επίκτητα.


- "Καί λοιπόν τί, θά διδάσκουμε τά ελληνόπουλα τόν θεό τής αιμομιξίας καί τής διαστροφής ;", διερωτάται.


Άς υποβληθεί, λοιπόν, στόν κόπο νά δεί τί συνέβη μέ τόν Λώτ καί δέν γράφω περισσότερα γιά τόν δίκαιο Λώτ. Ελπίζω, μέ καταλαβαίνει.

Η ερώτηση μού τέθηκε (Νοέμβριος 2014) από λίαν γνωστό αρχαίο καί νέο ειδωλολάτρη, τόν Μιχάλη Καλόπουλο, στόν οποίο καί απάντησα. Δέν γνωρίζω τί θά τού απαντούσε ο υπό τού γράφοντος ονομαζόμενος "θεοφύλαξ". Θά τού έλεγε ότι αυτό δέν διδάσκεται στά ελληνόπουλα ; Οπώς τόσα άλλα μέ τά οποία τά διδάσκει - μάλλον διδάσκουν - πλήθος άλλων, τύπου Καλόπουλος ; 


 Τό λοιπόν, ο υπεράγαν μή κατονομαζόμενος "θεοφύλαξ", άς υποβληθεί εις μικράν νοητικήν κόπωση, διαβάζοντας αυτά τού συνδέσμου. 

Σημειώνω, υπάρχει πληθώρα αντιπαραθέσεων τού γράφοντος μέ τόν Καλόπουλο καί τούς likers αυτού. Αποτέλεσμα ήταν νά τού συστήσουν νά μέ διαγράψει από "φίλο" φέησμπουκ. "Σού λερώνει τήν ιστοσελίδα", τού είπαν.


Δέν υπήρξα φίλος ποτέ. Εκείνος μέ προκαλούσε, στέλνοντας στό Χρονολόγιό μου τίς αντίχριστες βλακείες του κι εγώ απαντούσα. Μέ διέγραψε καί ησύχασα.


Ο σύνδεσμος, καί άν θέλει περισσότερα ο ... "θεοφύλαξ", παρέχει πλήθος παρόμοιων συζητήσεων μέ Καλόπουλο. Μπορώ νά τού στείλω.


https://kyprianoscy.blogspot.com/2014/11/blog-post_84.html?m=0


4 σχόλια:

  1. Είστε ο νέος ερμηνευτής της ΠΔ
    Μόνο που δεν πείθετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Το κατ' εικόνα, είναι η δυνατότητα που έχει ο άνθρωπος ως ελεύθερο και νοήμον πλάσμα, να ομοιάσει με τον Θεό. Αυτό σημαίνει ότι η αιμομιξία είναι μέσα στην δυνατότητα του κατ΄εικόνα;;;
    3.Το κείμενο λέει: «΄΄κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν΄΄. Δεν λέει: ΄΄εικόνα και ομοίωσιν΄΄.
    Τι σημαίνει η λέξη ΄΄κατά΄΄; Σημαίνει: ΄΄εικόνα τής εικόνας΄΄ τού Θεού, και όχι άμεσα δική Του εικόνα.
    Και ποιος είναι η άμεση εικόνα τού Θεού; Μα φυσικά ο Ιησούς Χριστός: Άρα επιτρεπόταν η αιμομιξία ενώ υπήρχε το «κατ΄εικόνα»;; ;;;;;;;;;;;;;;
    Επίσης μας λέτε ότι η αιμομιξία ήταν θεμιτή μέχρι την εποχή του Λώτ και μετά απαγορεύτηκε;;;;
    Αμβρ.Χριστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυπριανός Χ.

    "12 Διὰ τοῦτο ὥσπερ δι᾿ ἑνὸς ἀνθρώπου ἡ ἁμαρτία εἰς τὸν κόσμον εἰσῆλθε καὶ διὰ τῆς ἁμαρτίας ὁ θάνατος, καὶ οὕτως εἰς πάντας ἀνθρώπους ὁ θάνατος διῆλθεν, ἐφ᾿ ᾧ πάντες ἥμαρτον· 13 ἄχρι γὰρ νόμου ἁμαρτία ἦν ἐν κόσμῳ, ἁμαρτία δὲ οὐκ ἐλλογεῖται μὴ ὄντος νόμου". (Ρμ. ε')

    Εικόνα καί ομοίωση, κατά τό σχετικό εδάφιο τής Π. Διαθήκης, σύμφωνα μέ τούς πατέρες τής Εκκλησίας, είναι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Συνεπώς, η κλήση ημών τών ανθρώπων πρός τό " εικόνα καί ομοίωση ", είναι η κατά Χάριν - ποτέ κατ' ουσίαν - εικόνα καί ομοίωσή μας πρός τόν ενανθρωπήσαντα υιό καί λόγο τού Θεού. Αυτό είναι η κατά Χάριν ένωσή μας (κοινωνία) μέ τόν Κύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πότε δόθηκε ο Νόμος ; Πρίν από τόν Μωϋσή ή μετά τόν Μωϋσή. Καί πότε έζησε ο Λώτ ; Πρίν από τόν Μωϋσή ή μετά από τόν Μωϋσή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή