------------------------------------------------------------
Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός-βιοχημικός)1. Ανήκω στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και είμαι μέλος της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά ενίσταμαι ((ΙΕ κανόνας της ΑΒ Συνόδου) κατά των ποικίλων καινοτομιών της πίστεως, όπως αυτές κηρύχτηκαν από τις εγκυκλίους 1902 και 1920 στους λεγόμενους θεολογικούς διάλογους και επισημοποιήθηκαν στην Σύνοδο της Κρήτης το 2016.
2. ................................ ....................................
3. Η Εκκλησία δια μεγάλων και φωτισμένων Αγίων Πατέρων οριοθέτησε και περιχαράκωσε την Ορθόδοξη πίστη με αποφάσεις Τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων για συγκεκριμένες αμφισβητούμενες διδασκαλίες, αλλά και με την συμφωνία των Πατέρων (consensus Patrum) για το σύνολο των θεμάτων της πίστεως. . .......
4.Δεν ανήκω σε άλλη ξεχωριστή «Εκκλησία» και δεν είμαι Σχισματικός, επειδή αποτειχιζόμενος από την καινοτομούσα Ιεραρχία υπάγομαι στο Ακαινοτόμητο τμήμα της Εκκλησίας της Ελλάδος ως προς την πίστη. .....................
5. Απορρίπτω την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του λεγόμενου ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ με όλες του τις μορφές (διαχριστιανικός - διαθρησκειακός). .........
Θεωρώ απαράδεκτη την θεολογική διάσταση του Οικουμενισμού δηλ.ότι η Αλήθεια, σε έναν ή άλλο βαθμό, κατέχεται από κάθε θρησκευτική οργάνωση που ονομάζεται «εκκλησία».
.............................................................
6. Πιστεύω ότι το πρώτο βήμα του οικουμενισμού στην Ελλαδική Εκκλησία, πρέπει να αναζητηθεί πρωτίστως στο ελληνικό Αυτοκέφαλο του 1833 και στις πατριαρχικές εγκυκλίους του 1902, 1904, αλλά και σ’ αυτό το κείμενο κυρίως του 1920 με την πρωτόγνωρη για την Ορθοδοξία αναγνώριση της θεωρίας των κλάδων και των αιρέσεων ως «Εκκλησίες» και την εισαγωγή του όρου «διευρημένη Εκκλησία».
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2023/05/blog-post.html
Οι συμπροσευχές του Βαρθολομαίου με τον Πάπα δεν σε συγκίνησαν πάτερ μου;Πως μπόρεσες και μνημόνευες τόσα χρόνια έναν αιρετικό που έκανε λάστιχο τους Ιερούς Κανόνες; Οι δηλώσεις του Βαρθολομαίου δεν σε συγκίνησαν; Πως μπόρεσες να μνημονεύεις τόσα χρόνια έναν προδότη την Πίστεως; Ή μήπως τόσα χρόνια δεν είχες κοινωνία με τον Βαρθολομαίο (τον εχθρό του Θεού);
ΔιαγραφήΛάβε υπόψη ότι μέχρι τον Ιούνιο του 2016 δογματικές εκτροπές δεν είχαν Συνοδική κάλυψη και αποδοχή.Δεν ανήκα σε Μητρόπολη του Βαρθολομαίου
Διαγραφή5 Μαΐου - Άγιος Ευθύμιος ο Θαυματουργός Επίσκοπος Μαδύτου
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεννήθηκε στους Επιβάτες της Θράκης στις αρχές του 10ου αιώνα μ.Χ.
Αδελφή του κατά σάρκα ήταν η Οσία Παρασκευή η Επιβατηνή.
Όταν πέθανε ο πατέρας του Νικήτας, η μητέρα του τον οδήγησε σε μονή της Κωνσταντινουπόλεως, όπου παρέμεινε επί τριάντα χρόνια και διέπρεψε στους πνευματικούς αγώνες.
Ο Άγιος όμως αγαπούσε την ησυχία. Για το λόγο αυτό έφυγε από τη μονή και ασκήτεψε σε ερημική περιοχή ως ερημίτης.
Ο θεοφιλής βίος του τον ανέδειξε οικονόμο των μυστηρίων του Θεού.
Χειροτονήθηκε διάκονος από τον τότε Επίσκοπο Περίνθου, ακολούθως δε Πρεσβύτερος από άλλον Επίσκοπο.
Τέλος αναδείχθηκε Επίσκοπος της Μαδύτου του Ελλησπόντου, διακρινόμενος για την ακάματη άσκηση της αρετής και την εξαίρετη ποιμαντορική του ικανότητα.
Ο Θεός του χάρισε το δώρο της θαυματουργίας και κατά την διάρκεια της ζωής του επιτελούσε πλήθος θαυμάτων και θεράπευε λεπρούς και κωφάλαλους.
Η φήμη του Αγίου ανδρός έφθασε μέχρι το παλάτι και τον αυτοκράτορα Βασίλειο Β' (976 - 1025 μ.Χ.), ο οποίος επισκέφθηκε τον Άγιο Ευθύμιο στη Μάδυτο.
Εκεί ο Άγιος προφήτευσε τη νίκη του βασιλέως εναντίον του Βάρδα Φωκά το 989 μ.Χ.
Ο Άγιος Ευθύμιος κοιμήθηκε με ειρήνη μεταξύ των ετών 989 - 996 μ.Χ.
Κατά την οσιακή κοίμησή του ο τάφος του ανέβλυσε μύρο, ως απόδειξη της αγιότητος του βίου του, και πολλοί ασθενείς θεραπεύθηκαν. Γι' αυτό και επονομάσθηκε Μυροβλύτης.
Μετά τον όσιο θάνατο του, δοξάστηκε από τον Θεό να κάνει θαύματα.
Τα οποία γνωρίζουμε από το εγκώμιο προς αυτόν του Γεωργίου Κυπρίου, μετέπειτα Πατριάρχη Κωνσταντινούπολης, που έγραψε με αίτηση του Αθηνών Μελετίου, που προήδρευε τότε της Εκκλησίας Μαδύτου και Κοίλης.
Η θέση του π.Αθανασίου βρίσκεται πολύ κοντά με τους Ενιστάμενους του κ.Κουτσούμπα.Τα ίδια πιστεύουν και αυτοί.Διδάσκουν τον Οικουμενισμού χωρίς να το καταλαβαίνουν.Τι μας λέει ο πρωτοπρεσβύτερος;Όλοι ανήκουν στην Εκκλησία (θεωρία των κλάδων), Παλαιοημερολογίτες, Οικουμενιστές, Ενιστάμενοι,Αποτειχισμένοι.Ευτυχώς βγάζει από έξω τον Πάπα και τον Δαλάι Λάμα.Τι να πει κανείς!Απορίας άξιον είναι πως κατάφεραν και γλύτωσαν από τους Οικουμενιστές, αλλά διδάσκουν και αυτοί τα ίδια.Έκανε αποτείχιση,μας λέει,αλλά ανήκει στην αιρετική ψευδοεκκλησία των Αθηνών. Δηλαδή ανήκει σε ένα σώμα αιρετικό,αλλά δεν έχει κοινωνία μαζί του. Είναι σαν ένα απονευρομένο δόντι,το οποίο ανήκει στο ανθρώπινο σώμα χωρίς να έχει κοινωνία με τον εγκέφαλο.Τραγικά πράγματα και αστεία συνάμα.Δεν έχει καταλάβει τον σκοπό της αποτείχισης και για αυτό ακροβατεί σαν τον π.Θεόδωρο Ζήση.Φεύγεις από τους Ψευδεπισκόπους και δεν τους αναγνωρίζεις ως Ορθόδοξους (και δεν ανήκεις σε αυτό το αιρετικό σώμα).Αλλά πως να τα καταλάβει αυτά τα απλά πράγματα ένας άνθρωπος που συνεχώς μας πασάρει καινούριες πλάνες(π.χ. την αίρεση των Προαδαμιαίων);Μακάρι να τηρήσει την αποτείχιση που έκανε (χωρίς να γίνει και αυτός Παλαιοημερολογίτης),έστω και έτσι.Ίσως αργότερα καταλάβει την πλάνη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεολόγος
Προς ανώνυμο Θεολογο 9.12 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.Δεν γνωρίζω αν το -θεολογος-είναι όνομα ή χαρακτηρισμός επαγγελματικός,αλλα μόνο η ανωνυμία σας (έλλειψη ονοματεπώνυμου) δείχνει ότι ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΓΝΩΜΗΣ.
Β.Διαβάζοντας το σχόλιό σας κατάλαβα ότι ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ και βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση
https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2023/05/blog-post.html
οπότε ο διάλογος δεν έχει νόημα.Σας παρακαλώ να μου απαντήσετε όμως στα εξής
Α.Που γράφω 'οτι "Όλοι ανήκουν στην Εκκλησία (θεωρία των κλάδων), Παλαιοημερολογίτες, Οικουμενιστές, Ενιστάμενοι,Αποτειχισμένοι".(πρωτο ψεμμα)
Σημειώνω ότι τα όρια της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ τα καθορίζουν ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ όπως παρουσιάζετε αναλυικά στις ΕΝΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.
Γ.Γράφετε ότι ανήκω στην αιρετική Εκκλησία των Αθηνών ενώ εγώ γράφω ότι "Ανήκω στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και είμαι μέλος της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος .......Δεν ανήκω σε άλλη ξεχωριστή «Εκκλησία» και δεν είμαι Σχισματικός, επειδή αποτειχιζόμενος από την καινοτομούσα Ιεραρχία υπάγομαι στο Ακαινοτόμητο τμήμα της Εκκλησίας της Ελλάδος ως προς την πίστη.(ΔΕΥΤΕΡΟ ΨΕΜΜΑ ΣΑΣ).Για σας η ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ;
Δ.Όσον αφορά τους προ-αδαμιαίους περιμένω ακόμα τα θεολογικά σας επιχειρήματα για να απορρίψετε τα δικά μου.Και επειδή το θέμα αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ,ούτε παραβαίνω καμμία απόφαση ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ που ασχολήθηκε με το θέμα την λέξη ΠΛΑΝΗ σας την επιστρέφω επειδή είστε ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙΙΧΕΙΩΤΟΣ στα επιστημονικα σύγχρονα δεδομένα.
Για τα υπολοιπα στα παραπέμπω να διαβάσετε τι γράφω στο κείμενό μου στα σημεία 5,6,7,8,9,11,12,13,14
Τέλος θα ήταν ενδιαφ'ερον να μας πεις και εσύ σε ποιά εκκλησία ανήκεις.
Εγώ ασχολήθηκα με την συγκεκριμένη ανάρτηση. Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα και θα απαντήσω.
ΔιαγραφήΗ αίρεση των Προαδαμιαίων διαστρέφει την Αγία Γραφή, Άρα,π.Δημήτριε,το θέμα είναι δογματικό.Μεγάλο μισθό από τον διάβολο για την αίρεση αυτή έχει και ο Λιακόπουλος.
Ειχα πολλά χρόνια να διαβάσω κείμενο εκκλησιολογικών φρονημάτων και πραγματικά ο π.Δ.Α μας εξέπληξε με τις θέσεις του.Συγχαίρω τον π.Δημήτριο για το ομολογιακό κείμενο και παρακαλώ όλους τους ενδιαφερομένους να το μελετήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι να γίνει το κείμενο αυτό απαρχή ζυμώσεων στον αντι-οικουμενιστικό αγώνα και να ξεφύγουμε απο την μίζερη τακτική μόνο της κριτικής και της απόρριψης.
Χριστός Ανέστη.Επανέρχομαι στο θέμα των προ-αδαμιαίων
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω τις πατερικές παντήσεις πάνω στα εξής θέματα.
Α.Αφού ο πάνσοφος Θεός δημιούργησε εξ αρχής ΑΡΣΕΝ και ΘΗΛΥ πως επέτρεψε την δια αιμονιξίας αναπαραφωγή του ανθρωπίνου γένους;
Β.Που βλέπετε διαστροφή της Αγίας Γραφής; Διαστροφή και αίρεση είναι η καταδίκη της αιμομιξίας;Ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης που έδωσε μια πολύ δυνατή ερμηνεία είναι πλανεμένος;άλλο να θεωρήσουμε το θέμα ως θεολογούμενο και άλλο την ερμηνεία ως πλάνη και αίρεση.
Γ.Σήμερα ο πληθυσμός της γής ξεπερνάει τα 8 δισεκατομμύρια (8.000.000.000).
Ιστορικά αποδεικνύεται ότι ο Αδάμ τοποθετήθηκε στον Παράδεισο περίπου το 5500π.Χ δηλ πριν 5500+2023=7523 χρόνια πρίν.
Αν διαιρέσουμε 8.000.000.000/7523=1.063.406.Δηλ.αν ο Αδάμ και η Εύα ήταν οι πρώτοι άνθρωποι στην γ θα επερεπε αυτοί και οι απόγονοί τους να αποκτούν τον χρόνο κατα μέσο όρο 1.063.406 απογόνους.Ποιοί νόμοι κληρονομικότητας ίσχυαν και ποια μαθηματική ερμηνεία προκύπτει;
Δ.Σήμερα τα παλαιοντολογικά ευρήματα μιλάνε για ύπαρξη ανθρώπων σε περιοχές της γής πολύ πρίν τον Αδάμ και την Εύα.Αυτά πως ερμηνεύονται
Περιμένω τις απαντήσεις σας.
π.Δ.Α