Επειδή πολλές φορές ο κ.Δ.Χ σε σχολεία του επικαλείται τον 37ο κανόνα της εν Λαοδικεία Συνόδου και προβαίνει σε αυθαίρετη ερμηνεία σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε το παρακάτω σημείωμα:
Ο 37ος κανόνας της Εν Λαοδικεία Συνόδου λέει:
«Ὅτι οὐ δεῖ παρὰ
τῶν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν, τὰ πεμπόμενα ἑορταστικὰ λαμβάνειν, μηδὲ
συνεορτάζειν αὐτοῖς.(37Ος ΚΑΝΟΝΑΣ). |
Οπότε το πρόβλημα είναι ποια είναι η ερμηνεία
του «συνεορτάζειν».
ΣΤΟ ΠΗΔΆΛΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ο
κανόνας αυτός συνδέεται
Α. Με τον ΜΕ΄ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ ο οποίος λεει:
«Επίσκοπος ή
πρεσβύτερος η διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον
αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς ως κληρικοίς ενεργήσαι τις,καθαιρέσθω. |
Β. Με τον -Ό (70ο ) - ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ
ΚΑΝΟΝΑ ο οποίος λέει:
«Εἴ τις ἐπίσκοπος,
ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, ἢ ὅλως τοῦ καταλόγου. τῶν κληρικῶν, νηστεύοι
μετὰ Ἰουδαίων, ἢ ἑορτάζοι μετ᾿ αὐτῶν, ἢ δέχοιτο παρ᾿ αὐτῶν
τὰ τῆς ἑορτῆς ξένια, οἷον ἄζυμα ἤ τι τοιοῦτον, καθαιρείσθω· εἰ
δὲ λαϊκὸς εἴη, ἀφοριζέσθω. |
Επομένως η ερμηνεία του «συνεορτάζειν» θα
πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με τους κανόνες ΜΕ ΚΑΙ Ό (70) ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ.
Ο συνεορτασμός με τους Ιουδαίους αφορά μόνο την
εορτή του Πάσχα και αυτός έχει λυθεί από τους Όρους της Α Οικουμενικής για τον
καθορισμό της ημερομηνίας εορτασμού του Πάσχα. Στην ερμηνεία του Ο
Αποστολικού κανόνα ο Άγιος Νικόδημος επικεντρώνεται ως επί το πλείστον στον
συνεορτασμό του Πάσχα ΟΡΘΟΔΌΞΩΝ και ΙΟΥΔΑΙΩΝ.
Το ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΕΙΝ με τους άλλους αιρετικούς
περιλαμβάνει:
1.ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ (συνευξάμενος)
2.ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ (της εορτής
ξένια).Εδώ ο Άγιος Νικόδημος κάνει αναφορά στα κουρμπάνια των Αγαρηνών και ΣΤΑ
ΑΖΥΜΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΩΝ. Πουθενά στην ερμηνεία του κανόνα δεν ταυτίζεται ο
ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ με την ΙΔΙΑ ημερομηνία της εορτής.
Χαρακτηριστικά αναφέρουν: «Οι τοιαύτα δεχόμενοι
και συνηστεύοντες και συνεορτάζοντες δεν είναι ομόφρονες με τους Ιουδαίους
(διότι αν ήταν τοιούτοι δεν έπρεπε να καθαιρεθούν η να αφορισθούν,άλλα και τω
αναθέματα να παραδοθούν κατά τον κθ της Λαοδικείας) α΄ΦΟΡαΝ Δίδουσι όμως. ΚΑΙ
ΥΠΟΨΙΑΝ. ΌΤΙ ΤΙΜΏΣΙ ΤΩΝ Ιουδαίων τας τελετάς το οποίον είναι των ορθοδόξων
αλλότριον.(ζ Αποστολικός κανόνας).
Αν συνέβαινε αυτό τότε τα έτη π.χ 1974-1977-1980-1984-1987-1990-2001-2004-2007-2010-2011-2014-2017-που
έπρεπε να γίνει η ίδια ημερομηνία το ΟΡΘΟΔΟΛΑΞΟ όλος το ιερατείο των Ορθοδόξων.
Ἔ, λοιπόν, ἐσύ δέν ἔχεις οὔτε ὅσιον οὔτε ἱερόν! Δέν παραθέτεις τήν ἑρμηνείαν τοῦ 37ου Κανόνος τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, πού λέγει «οὔτε νά συνεορτάζῃ ὅλως αὐτοῖς», τοὐτέστιν εἰς καμμίαν περίπτωσιν νά μήν ἐπιδιώκῃς τόν συνεορτασμόν μέ τούς Ἰουδαίους καί τούς αἱρετικούς, ἀλλά πιάνεσαι ἀπό τήν σύνδεσίν του μέ ἄλλους κανόνες, οἱ ὁποῖοι, βεβαίως δέν λέγουν κάτι διαφορετικόν, ἀλλά, ὡς γνήσιον τέκνον τοῦ Σατανᾶ πού εἶσαι, ἁπλῶς θολώνεις τά νερά! Ντροπή σου, αἱρετικέ π.Δ.Ἀ.! Ὁ Τρικαμηνισμός σου σ' ἔχει ὁδηγήσει εἰς τήν ἐσχάτην πτῶσιν τῆς Διαστροφῆς τῆς Ἀληθείας καί τῆς αἱρέσεως! Ντροπή! Ἤθελα νά ξέρω ἄν ὁ π. Εὐθύμιος συμφωνεῖ καί μέ αὐτά τά δαιμονικά φληναφήματα πού γράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚείμενο π.Δημ.Αθανασιου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε κατά την αποστολή του παραπάνω κειμένου ,η τελευταία παράγραφος είναι η εξής:
Αν συνέβαινε αυτό τότε τα έτη π.χ 1974-1977-1980-1984-1987-1990-2001-2004-2007-2010-2011-2014-2017-κατά τα οποία ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΩΝ συνέπιπτε την ίδια ημερομηνία με το ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ τότε όλο ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ θα ήταν ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟ.
π.Δημήτριος Αθανασίου
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΛΌΓΩ ΛΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου.
----------------------------------------------------------------------------
Κύριε διαχειριστά του ιστολογίου
Επειδή ο κ.Δ.Χ σε ορισμένα σχόλια παρερμηνεύει τον 37ο κανόνα της εν Λαοδικεία Συνόδου σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε το παρακάτω.
--------------------------------------------------------------------------------------
Ο 37ος κανόνας της Εν Λαοδικεία Συνόδου λέει:
«Ὅτι οὐ δεῖ παρὰ τῶν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν, τὰ πεμπόμενα ἑορταστικὰ λαμβάνειν, μηδὲ συνεορτάζειν αὐτοῖς.(37Ος ΚΑΝΟΝΑΣ).
Οπότε το πρόβλημα είναι ποια είναι η ερμηνεία του «συνεορτάζειν».
ΣΤΟ ΠΗΔΆΛΙΟ του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη ο κανόνας αυτός συνδέεται
Α. Με τον ΜΕ΄ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ ο οποίος λέει:
«Επίσκοπος ή πρεσβύτερος η διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς ως κληρικοίς ενεργήσαι τις,καθαιρέσθω».
Β. Με τον -70ο - ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ ο οποίος λέει:
«Εἴ τις ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, ἢ ὅλως τοῦ καταλόγου τῶν κληρικῶν, νηστεύοι μετὰ Ἰουδαίων, ἢ ἑορτάζοι μετ᾿ αὐτῶν, ἢ δέχοιτο παρ᾿ αὐτῶν τὰ τῆς ἑορτῆς ξένια, οἷον ἄζυμα ἤ τι τοιοῦτον, καθαιρείσθω· εἰ δὲ λαϊκὸς εἴη, ἀφοριζέσθω».
Επομένως η ερμηνεία του «συνεορτάζειν» θα πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με τους παραπάνω ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ κανόνες.
Ο συνεορτασμός με τους Ιουδαίους αφορά μόνο την εορτή του Πάσχα και αυτός έχει λυθεί από τους Όρους της Α Οικουμενικής για τον καθορισμό της ημερομηνίας εορτασμού του Πάσχα. Στην ερμηνεία του Ο Αποστολικού κανόνα ο Άγιος Νικόδημος επικεντρώνεται ως επί το πλείστον στον συνεορτασμό του Πάσχα ΟΡΘΟΔΌΞΩΝ και ΙΟΥΔΑΙΩΝ.
Το ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΕΙΝ με τους άλλους αιρετικούς περιλαμβάνει:
1.ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ (συνευξάμενος)
2.ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ (της εορτής ξένια).Εδώ ο Άγιος Νικόδημος κάνει αναφορά στα κουρμπάνια των Αγαρηνών και ΣΤΑ ΑΖΥΜΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΩΝ. Πουθενά στην ερμηνεία του κανόνα δεν ταυτίζεται ο ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ με την ΙΔΙΑ ημερομηνία της εορτής.
Χαρακτηριστικά αναφέρουν: «Οι τοιαύτα δεχόμενοι και συνηστεύοντες και συνεορτάζοντες δεν είναι ομόφρονες με τους Ιουδαίους (διότι αν ήταν τοιούτοι δεν έπρεπε μόνο να καθαιρεθούν η να αφορισθούν,άλλα και τω αναθέματα να παραδοθούν κατά τον κθ της Λαοδικείας). Δίδουσι όμως ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑΝ ΌΤΙ ΤΙΜΏΣΙ ΤΩΝ Ιουδαίων τας τελετάς το οποίον είναι των ορθοδόξων αλλότριον.(ζ Αποστολικός κανόνας).
Αν συνέβαινε αυτό τότε τα έτη π.χ 1974-1977-1980-1984-1987-1990-2001-2004-2007-2010-2011-2014-2017-κατά τα οποία ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΩΝ συνέπιπτε την ίδια ημερομηνία με το ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ τότε όλο ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ θα ήταν ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟ.
Επομένως η ερμηνεία του κ.Δ.Χ που ταυτίζει τον συνεορτασμό Ορθοδόξων και Παπικών με την ημερομηνία της εορτής ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ και δεν έχει καμμία σχέση με τα παραπάνω.
π.Δημήτριος Αθανασίου
Πρός τούς ἀναγνώστας μέ ἀφορμήν τό «σχόλιον» τῆς 23 Μαΐου 2023 στις 2:32 μ.μ.:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τήν εἰσαγωγήν τοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου εἰς τήν Δύσιν (1582 μ.Χ.), ὁ «πάπας» ἔστελνε στήν Ἀνατολήν ἀνθρώπους του μέ δῶρα κ.λπ., προκειμένου νά πείσῃ τόν Πατριάρχην νά εἰσαγάγῃ καί αὐτός τό νέον ἡμερολόγιον (ν. ἡμ.). Κατόπιν τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1587, 1593), τό αἴτημα τοῦ «πάπα» ἀπερρίφθη, ἀλλ' αὐτός δέν ἐπτοήθη! Κατά τόν 19ον αἰῶνα, ἐπανελήφθησαν περίπου τά αὐτά, μέ ἀποκορύφωμα τήν Σύνοδον τοῦ 1848, ὅπου ἀπεφασίσθη ὅτι πᾶσα καινοτομία εἰς τήν Ἐκκλησίαν ἀποτελεῖ βλασφημίαν κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Τό 1895, τό δημοσιογραφικόν ὄργανον τοῦ τότε Ὀρθοδόξου ἀκόμη Οἰκ. Πατριαρχείου, «Ἐκκλησιαστή Ἀλήθεια», ἔδωκεν μίαν ἀπάντησιν εἰς τάς πιέσεις τοῦ «πάπα», ὅτι ἡ τυχόν εἰσαγωγή τοῦ ν.ἡμ. θά συνετάραττε τήν κοινωνίαν, διότι ὁ Ὀρθόδοξος λαός θεωροῦσε τήν ἀποδοχήν τοῦ παπικοῦ αἰτήματος ὡς μεταβολήν τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως. Τό 1902, ἡ Πατριαρχική Ἐγκύκλιος τοῦ μασσώνου «πατριάρχου» Ἰωακείμ Γ' προτείνει καί πάλιν τήν εἰσαγωγήν τοῦ ν. ἡμ., προκειμένου ὅλες οἱ «χριστιανικές ἀναδενδράδες» (κατά τήν «θεωρίαν τῶν κλάδων») νά συνεορτάζουν τήν αὐτήν ἡμερομηνίαν τάς χριστιανικάς ἑορτάς! Λόγῳ τῶν ἀντιδράσεων πολλῶν τοπικῶν Ἐκκλησιῶν, ὅμως, ὁ Ἰωακείμ Γ' «τά μάζεψε» μέ νέαν Ἐγκύκλιον (1904), εἰπών ὅτι ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἡμ. θά ἦτο ἄσκοπος! Ὀλίγα ἔτη ἀργότερον, πολλοί μασσῶνοι πλέον μαζί (Μεταξάκης κ.ἄ.) ἐπανέφεραν τό θέμα, σέ συνδιασκέψεις, συνέδρια κ.λπ., μέ ἀποκορύφωμα τήν πατριαρχικήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920, ὅπου τό θέμα μπαίνει ὡς προτεραιότης! Συγκεκριμένως, τίθεται ὡς τό «πρῶτον βῆμα» (ἀπό 11 συνολικῶς) διά νά ἐπιτευχθῇ ἡ «ἕνωσις τῶν ἐκκλήσιῶν», τήν ὁποίαν οἱ μασσῶνοι θεωροῦσαν ὡς «ἐκ τῶν πραγμάτων ἐπιτακτικῶς ἐπιβαλλομένην»! Ὡς ἐκ τούτου, ἤρχισε νά ὑλοποιῆται! Τό πρῶτον πρακτικόν βῆμα ἦτο ἡ πρώτη προτεραιότης των, ἤτοι ἡ πραξικοπηματική ἐπιβολή τοῦ ν.ἡμ., γνωρίζοντες ὅτι αὐτό ἐσήμαινε σχίσμα, κάτι πού ἐπιθυμοῦσαν σφόδρα οἱ μασσῶνοι, διότι μέ τήν ἀποδυνάμωσιν τῆς Ἐκκλησίας θά ἠδύναντο νά ἐπιβάλουν μίαν σειράν ἀκόμη μέτρον διά τήν τελεῖαν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπως κατάργησιν τῆς νηστείας, γάμον κληρικῶν μετά τήν χειροτονίαν των κ.λπ. (Βλ. τάς ἀποφάσεις τοῦ ὑπό τόν Μεταξάκην «Πανορθοδόξου Συνεδρίου τοῦ 1923, τάς εἰσηγήσεις τοῦ Ὑπουργοῦ Ἀνδρέου Μιχαλακοπούλου εἰς τόν Ἐλ. Βενιζέλον κ.λπ.). Οἱ ἀντιδράσαντες εἰς τόν ἐπιβληθέντα ἐφηρμοσμένον Σατανισμόν «Π/Ηται» ἐχλευάσθησαν καί ἐδιώχθησαν παντοιοτροπως ὑπό τῶν μασσώνων! Οἱ Τρικαμηνισταί παίρνουν ἀναφανδόν τό μέρος τῶν διωκτῶν Σατανιστῶν, λέγοντες πελώρια Ψεύδη, ὅπως αὐτά πού γράφει ὁ π. Δ.Ἀ., καί συσκοτίζοντες τήν Ἀλήθειαν. Ἔφθασε στό σημεῖον ὁ π. Δ.Ἀ. νά γράφῃ ὅτι ὅλα τά παραπάνω οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν μέ τόν ἐπιδιωκόμενον ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΝ συνεορτασμόν τῶν ἑορτῶν!!!!!!!! Ὡς «ἀρχιτέκτων» δέ τῆς διαστροφῆς τῆς Ἀληθείας, ψάχνει δι' ἄλλας «ἑρμηνείας» τῆς λέξεως «συνεορτάζω»!!! Ὁ ἴδιος ὁ Διάβολος δέν νομίζω νά ἔφθανε τόσον χαμηλά!!!
Ο κ.Δ.Χ συνεχίζει το διαστροφικό παραλήρημα των κανόνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναδεικνύει τον εαυτό του ΝΕΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗ ΤΩΝΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ και συγχρόνως αποδεικνύει ότι δεν γνωρίζει την Ελληνική γλώσσα:
συνεορταζω= συν+εορτάζω =εορτάζω μαζί (και όχι επιδιώκω να εορτάζω μαζί)
ολως=απολύτως, καθ' ολοκληρία, εντελώς.
συνεορτάζω όλως= γιορτάζω μαζί ολοκληρωτικά (δηλ.με όλα τα προβλεπόμενα -συμπροσευχή ,ανταλλαγή δώρων κ.α)
Τα υπόλοιπα σχόλια περιττεύουν.
Ο άνθρωπος πάσχει απο εμμονές.Λυπάμαι
Πάλι ο κ.Δ.Χ αποσιωπά ηθελημένα ιστορικά γεγονότα που οδήγησαν στην ημερολογιακή μεταρρύθμιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκεκριμένα:
Τον Μάρτιο του 1918 τίθεται θέμα στην Ελληνική Βουλή για την εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου με παρασκευασθέν σχετικό νομοσχέδιο. Αυτό αναγκάζει την Ελλαδική Εκκλησία να επιληφθεί επειγόντως του ζητήματος.
Την ταραγμένη πολιτικά αυτή εποχή Μητροπολίτης Αθηνών ήταν ο Μελέτιος Μεταξάκης, ο οποίος ήταν κατά κοινή ομολογία ο εκλεκτός της κυβερνήσεως Βενιζέλου. Η σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος με εισήγησή του και κατόπιν εμπεριστατωμένου υπομνήματος του καθηγητού της αστρονομίας Δημητρίου Αιγινήτη, χωρίς να εμβαθύνει και να ασχοληθεί πολύ περί του θέματος, συγκρότησε συνοδική επιτροπή για να μελετήσει το ημερολογιακό. Ανέθεσε στην επιτροπή αυτή να γνωμοδοτήσει σχετικά με τη δυνατότητα μεταβολής του ισχύοντος Ιουλιανού ημερολογίου, ποιο θα ήταν το νέο προτιμητέο και ποιες θα ήταν οι κατάλληλες ενέργειες για τον σκοπό αυτό. Τα μέλη της επιτροπής ήταν ο μητροπολίτης Δημητριάδος Γερμανός (πρόεδρος), ο μητροπολίτης Ναυπακτίας και Ευρυτανίας Αμβρόσιος, ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και οι καθηγητές Εμμανουήλ Ζολώτας και Δημήτριος Αιγινήτης.
Η επιτροπή αυτή υπέβαλε στις 20 Μαῒου 1919 την υπ’ αρ. 465/14-3- 1919 απόφασή της, η οποία πάρθηκε κατά πλειοψηφία, μειοψηφούντος του καθηγητού κ. Ζολώτα, δεχόμενη ουσιαστικά την εισήγηση του Δημήτριου Αιγινήτη. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή η μεταβολή του Ιουλιανού ημερολογίου δεν προσκρούει σε δογματικούς και κανονικούς λόγους και μπορεί να γίνει μετά από συνεννόηση με τις λοιπές Αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Οι ενστάσεις του Καθηγητή αφορούσαν το ενδεχόμενο προπαγανδιστικής εκμεταλλεύσεως της ημερολογιακής αλλαγής από τους Ρωμαιοκαθολικούς εις βάρος της Ορθοδοξίας και την αδυναμία συνεννοήσεως με την Ρωσική Εκκλησία.(ΠΗΓΗ. Στράγκας, Ἐκκλησίας Ἑλλάδος ἱστορία, 1106)
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ.ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
1.Τον Μητροπολίτη Δημητριάδος ΓΕΡΜΑΝΟ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;
2.Γνωρίζετε ότι συμφώνησε ως πρόεδρος της Επιτροπής ότι δεν προσκρούει σε δογματικούς και κανονικούς λόγους;;;;
3.Γνωρίζετε ότι συμφώνησε με την αλλαγή του ημερολογίου (μειοψηφία ήταν ΜΟΝΟ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΖΟΛΩΤΑΣ)
@ π.Δ.Ἀ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά ὅσα ἔχω γράψει ὡς σχόλια στά διεστραμμένα κείμενά σου τά ἔγραψα διά τούς ἀναγνώστας, ὄχι γιά σένα, διότι εἶμαι πεπεισμένος ὅτι ἐσύ εἶσαι ἀμετανόητος αἱρετικός καί διαστροφεύς τῆς Ἀληθείας. Σ' ἕν ἀπό τά προηγούμενα σχόλιά μου, εἶπα καί «τέλος», διότι δέν ἔχει ἀπολύτως κανένα νόημα ν' ἀπαντῶ συνεχῶς σέ ὑπαγορεύματα τοῦ Διαβόλου, ὅπως εἶναι τά φληναφήματα πού γράφεις γιά τό τί σημαίνει ἡ λέξις «συνεορτάζω», γιά τήν στροφήν τοῦ «προβολέως» ἀπό τήν οὐσίαν (σχίσμα καί αἵρεσις) εἰς παντελῶς ἀνούσια θέματα, ὅπως εἶναι τά ἡμερολόγια (Γρηγοριανον καί «διωρθωμένον Ἰουλιανόν»), γιά τό τί ἔλεγαν τό 1918 οἱ Ἱεράρχαι Δημητριάδος Γερμανός καί πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος κ.λπ. κ.λπ. Ἀφήνεις τά μῆλα καί πιάνεις τά φῦλλα, κατά τό δή λεγόμενον, προκειμένου νά διαδώσῃς τήν αἵρεσίν σου. Ἀντί νά διορθωθῇς ἀπό τά σχόλιά μου, ἐσύ γίνεσαι ἀκόμη χειρότερος διαστροφεύς τῆς Ἀληθείας καί ἀερολόγος. Ἄν οἱ ἀναγνῶσται σου δέν σέ πῆραν χαμπάρι μέχρι τώρα, πολύ φοβοῦμαι ὅτι οὔτε καί θά σέ πάρουν ἄν ἐγώ συνεχίσω νά σέ ξεμπροστιάζω. Θά εἶναι ἄξιοι τῆς τύχης των. Ἐπειδή ὁ χρόνος μου εἶναι πολύτιμος, βάζω ἐδῶ τήν τελεῖαν, αὐτήν τήν φοράν πραγματικά. Τέλος.
Ευτυχώς που σε πήραν είδηση πολλοι
ΑπάντησηΔιαγραφή