Εαρινή Ισημερία. Άλλη μία φενάκη των αιρετικών.

Ως γνωστόν,το 325 ,έτος συγκλήσεως της Α΄Οικουμενικής Συνόδου,,η Ορθόδοξος Εκκλησία είχε σε χρήση το Ιουλιανό Ημερολόγιο,αυτό το οποίο ακολουθεί και τώρα.

Σήμερα Τρίτη 8 Μαρτίου 2023 Ιουλιανού Ημερολογίου, λαμβάνει χώρα η Εαρινή Ισημερία.

Συνεπώς τα  όσα κατέγραψαν οι αιρετικοί στο Πηδάλιον [εκδ.Ρηγοπούλου σελ.9,10] ότι δηλαδή η Ανοιξιάτικη Ισημερία το 325 έγινε στις 21 Μαρτίου και επίσης ότι έπεσε αυτή, είναι άλλη μία απάτη των αιρετικών [με σκοπό να δικαιολογήσουν την Καινοτομία των δεκατριών ημερών ] η οποία προστίθεται σε ΄κείνη περί εικονίσεως Θεού Πατρός.[αυτόθι 320,321]

 

Χαρίλαος Ι.Στουρα΄ί΄της.

Θεολόγος

6 σχόλια:

  1. Ὅσες φορές καί νά τά γράψῃ αὐτά ὁ κ. ΧΣ, οὐδείς θά τόν πιστεύσῃ, διότι, ἐξ ὅσων γνωρίζω, δέν ὑπάρχει οὔτε ἕνας ἀστρονόμος πού νά τά ἐπιβεβαιώσῃ! Οὔτε ὁ κ. ΧΣ ἐπικαλεῖται κάποιον! Ἀπό τό κεφάλι του τά λέγει! Πάγια τακτική τῶν Ματθαιϊστῶν, λόγῳ τῆς δαιμονικῆς οἰήσεώς των, διό καί ἔχουν καταλήξει εἰς τό σχίσμα καί τήν αἵρεσιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ κε. Χατζηνικολάου, διαβάστε τό παρακάτω κι άν θέλετε, μπορούμε νά συζητήσουμε.

    Φίλε, δές αυτά που γράφει ο σύνδεσμος σέ συνδυασμό μέ αυτά που γράφω.

    https://www.facebook.com/100011090556339/posts/pfbid035jEdHcZgdc4nKVH2yYN67LEkuJBeXaCdHn9e2ghc7XBjzaVfqRzaVToJAbV3nkVRl/

    Αυτό είναι άσχετο μέ τά δικά σου. Απλά, θέλω νά δείξω τήν απάτη τών αστροφυσικών, αστρονόμων κλπ., που μάς έπεισαν ότι η ισημερία μεταβάλλεται.

    Τώρα είναι στίς 21 Μαρτίου, παλαιότερα ήταν στίς 07/03.
    Άν βρείς τό στίγμα τής Γής (μήκος καί πλάτος) βάσει τού πολικού αστέρα, όπως ακριβώς εντοπίζουν τά πλοία τό στίγμα τους, καί μετρήσεις σέ ποιόν αριθμό, από τούς 365 - ημέρες περιφοράς τής Γής ανά έτος - αντιστοιχεί, τότε θά δείς ότι είναι πάντα ο ίδιος. Τά εκατοστά, χιλιοστά ή χιλιάκις χιλιοστά δέν λαμβάνονται υπόψη, λόγω τής ταλάντωσης - ανατολικά καί δυτικά - τού καθέτου (Βορράς - Νότος) άξονα τής Γής.
    Η επιστήμη, λένε, ποτέ δέν κάνει λάθη ... .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ισημερινός, ερμηνεία: ο μέγιστος κύκλος της γης ή άλλου ουράνιου σώματος. Ετυμολογία, [<αρχ. 'éσημερινüς, αρσ. του επιθ. 'éσημερινüς -ή -üν < /éσος + "çμέρα].

    Η ισημερία, ερμηνεία: η περίοδος κατά την οποία η ημέρα και η νύχτα έχουν ίση διάρκεια σε όλη τη γη: εαρινή - φθινοπωρινή ισημερία.

    Πασχάλιος Κανόνας: "Εάν ανοίξωμεν το Πηδάλιον, θα ίδωμεν εις την σελίδα 9, ότι 4 σημεία είναι εκείνα τα οποία πρέπει να τηρώνται δια την εορτήν του Πάσχα!
    α) Εαρινή ισημερία.
    β) Πρώτη πανσέληνος μετά την ισημερίαν ταύτην.
    γ) Μετά το Νομικόν Πάσχα και
    δ) Η πρώτη Κυριακή μετά από όλα αυτά

    Δεν χάνουμε την Χάρη του Θεού και την επικοινωνία μαζί Του όταν πιστεύουμε αληθινά ορθόδοξα ακόμα και αν δεν μπορούμε να συμμετέχουμε στην λατρευτική ζωή στους ναούς επειδή τους έχουν καταλάβει οι ψευτορθόδοξοι αντίχριστοι αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές σήμερα https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX . Όπως ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής δεν είχε καμία εκκλησιαστική κοινωνία και ήταν αποτειχισμένος από όλα τα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες ΓΙΑΤΙ είχαν πέσει όλοι τότε στην αίρεση του μονοθελητισμού… Επί εικονομαχίας για 120 έτη ήταν αποτειχισμένος http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ο πιστός λαός του Θεού από όλους τους αιρετικούς εικονομάχους ψευδεπισκόπους και δεν όρισε ούτε συμμετείχε σε «νέες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους» μέχρι που μια αγία Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας την ορθόδοξη πίστη του ποιμνίου επίσημα καταδίκασε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και εξέλεξε νέους όπως μόνο αυτή έχει το δικαίωμα.
    Η μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου δεν αποτελεί αίρεση γιατί δεν επηρεάζει την ορθόδοξη πίστη μας και η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε ένα αναλλοίωτο ως δόγμα πάτριο ημερολόγιο παρά μόνον τον Πασχάλιο Κανόνα για να εορτάζουμε όλοι μαζί πάντα το άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των Εβραίων. Για αυτό δεν θα ήταν δυνατόν να καταδικαστεί Συνοδικά ένα κοσμικό ημερολόγιο εάν τηρεί τον Πασχάλιο Κανόνα που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ,

    1. Οὐδείς ἔχει ἰσχυρισθῆ ὅτι ἡ ἰσημερία μεταβάλλεται. Αὐτό πού λέγουν ἅπαντες εἶναι ὅτι τά ἡμερολόγια «χάνοουν» κάποια λεπτά/δευτερόλεπτα κατ' ἔτος, ὁπότε τό ἡμερολογιακόν ἔτος δέν συμπίπτει μέ τό ἡλιακόν τοιοῦτον, μέ ἀποτέλεσμα νά «πέφτῃ ἡ ἰσημερία».

    2. Ἐγώ δέν εἶμαι ἀστρονόμος διά ν' ἀσχοληθῶ μέ τόν πολικόν ἀστέρα κ.λπ., οὔτε μπορῶ νά τό κάνω αὐτό. Ἄλλωστε, δέν μ' ἐνδιαφέρει.

    3. Στό facebook δέν ἔχω πρόσβασιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κ.Μοσχοβίτη,πότε θα κατανοήσετε ότι το Νέο Ημερολόγιο είναι Παπισμός και καταδικασμένο από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος;
    Ότι είναι τόκος της Παναιρετικής Εγκυκλίου του 1920 , ότι καταργεί τις Α΄και Β΄Οικουμενικές Συνόδους και ότι δεν υπάρχει σωτηρία σ΄αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κ. ΧΑΡΙΛΑΕ πότε θα κατανοήσετε ότι η μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου δεν αποτελεί αίρεση γιατί δεν επηρεάζει την ορθόδοξη πίστη μας και η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε ένα αναλλοίωτο ως δόγμα πάτριο ημερολόγιο παρά μόνον τον Πασχάλιο Κανόνα για να εορτάζουμε όλοι μαζί πάντα το άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των Εβραίων. Για αυτό δεν θα ήταν δυνατόν να καταδικαστεί Συνοδικά ένα κοσμικό ημερολόγιο εάν τηρεί τον Πασχάλιο Κανόνα που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος.
    Δεν αποτελεί δική μου κατηγορία η περιγραφή της πραγματικότητας, δηλαδή, η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας όχι για την παναίρεση του οικουμενισμού που είχε προωθηθεί ήδη από το 1902 αλλά με την μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου το 1924 η οποία δεν αποτελεί αίρεση και δεν οδηγεί στην παναίρεση του Οικουμενισμού εφόσον ως αληθινά αποτειχισμένοι δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές πανθρησκειαστές και τηρείται ο Πασχάλιος Κανόνας (για να εορτάζουμε όλοι μαζί το ιστορικό ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ χρονικά πάντα μετά το Πάσχα των Εβραίων) γιατί μόνο αυτόν όρισε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος ως «όρο» της και όχι ένα ημερολόγιο ως αμετάβλητο Πάτριο Δόγμα. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή