Ἀναζητοῦντες λύσιν 100 ἔτη ἀπὸ τὸ «Παλαιοημερολογιτικόν»

23-3-2023 https://orthodoxostypos.gr/%e1%bc%80%ce%bd%ce%b1%ce%b6%ce%b7%cf%84%ce%bf%e1%bf%a6%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%ce%bb%cf%8d%cf%83%ce%b9%ce%bd-100-%e1%bc%94%cf%84%ce%b7-%e1%bc%80%cf%80%e1%bd%b8-%cf%84%e1%bd%b8-%cf%80%ce%b1/

 

--

Dimitris Hatzinikolaou, Associate Professor

 

University of Ioannina, Dept. of Economics

 

University Campus, 45110 Ioannina

 

HELLAS

 

Tel.: +30 26510 05925, Fax: +30 26510 05092

 

E-mail: dhatzini@uoi.gr

14 σχόλια:

  1. ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ «Παλαιοημερολογιτικόν»: «Ἡ ἑνότητα τραυματίσθηκε σὲ δύο ἐπίπεδα. Τὸ πρῶτο εἶναι ὅτι πολλὲς ἀπὸ τὶς αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες δὲν δέχθηκαν τὴν μεταρρύθμιση καὶ ἐξακολουθοῦν μέχρι σήμερα νὰ ἑορτάζουν τὶς ἑορτὲς καὶ τὶς μνῆμες τῶν Ἁγίων κατὰ τὸ παραδεδομένο Πάτριο Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο». ΩΣΤΟΣΟ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ, ΟΙ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΤΡΙΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΤΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΑΞΙΜΟ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιπλέον (συμπληρώνοντας το προηγούμενο σχόλιό μου που ελπίζω ότι θα εμφανιστεί) αν διαβάσουμε τις αιρετικές οικουμενιστικές Εγκυκλίους του Οικουμενικού Πατριαρχείου του 1902 και του 1920 προωθούσαν στο πλαίσιο της παναίρεσης του οικουμενισμού κατά αρχάς την εκκλησιαστική κοινωνία με όλα τα αιρετικά δόγματα και τις ψευοεκκλησίες, παπικούς, μονοφυσίτες, προτεστάντες και άλλες και το κοινό ημερολόγιο χωρίς σεβασμό στον Πασχάλιο Κανόνα... Γιατί η μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου από μόνη της δεν μπορεί να αποτελεί αίρεση καθώς δεν οδηγεί στην εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση και τους αιρετικούς αν δεν έχουμε την ίδια πίστη και εφόσον σεβόμαστε τον Πασχάλιο Κανόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ 23 Μαρτίου 2023 στις 12:44 μ.μ.

    ΕΜ: «ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ"

    Στάθη, εἶναι γνωστόν τοῖς πᾶσι πλέον ὅτι ὅλοι αὐτοί (δέν ὁμιλῶ γιά μεμονωμένα ἄτομα, ἀλλά γιά τοπικές «ἐκκλησίες») πού ἐδέχθησαν τό ν.ἡ. εὑρίσκονται εἰς τόν Οἰκουμενισμόν ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες! Ἑπομένως, δέν πρέπει νά ψέγῃς ὅσους διέκοψαν τήν κοινωνίαν μετ' αὐτῶν τό 1924, ἀλλά νά τούς ἐπαινῇς! Ἄλλωστε, ἐγνώριζαν ὅτι τό ἐγχείρημα ἀπέβλεπεν εἰς τήν «Ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν» καί δέν ἦτο ἁπλῶς ἕνα ζήτημα 13 ἡμερῶν! Διό καί ἐκραύγαζον: «Μᾶς ἐφράγκεψαν!!!» Τά περί «ἡμερολατρῶν» κ.λπ. εἶναι ἐφευρήματα τῶν σχισματικῶν (Μεταξάκη, Παπαδοπούλου κ.ἄ.) διά νά «ταΐσουν» τό πόπολο μέ σανό καί νά βαδίσουν ὁλοταχῶς πρός τόν «πάπαν»! Ὅπερ καί ἐπετεύχθη! Λοιπόν, ἐσύ θά συνεχίσῃς νά τούς κατηγορῇς, πού ὀρθῶς διέκοψαν τήν κοινωνίαν μέ τούς σχισματικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημήτριε, δεν αποτελεί δική μου κατηγορία η περιγραφή της πραγματικότητας, δηλαδή, η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας όχι για την παναίρεση του οικουμενισμού που είχε προωθηθεί ήδη από το 1902 αλλά με την μεταβολή του κοσμικού ημερολογίου το 1924 η οποία δεν αποτελεί αίρεση και δεν οδηγεί στην παναίρεση του Οικουμενισμού εφόσον ως αληθινά αποτειχισμένοι δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές πανθρησκειαστές και τηρείται ο Πασχάλιος Κανόνας (για να εορτάζουμε όλοι μαζί το ιστορικό ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ χρονικά πάντα μετά το Πάσχα των Εβραίων) γιατί μόνο αυτόν όρισε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος ως «όρο» της και όχι ένα ημερολόγιο ως αμετάβλητο Πάτριο Δόγμα. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ 24 Μαρτίου 2023 στις 8:47 π.μ.

    Ἀγαπητέ μου Στάθη, ὅπως ἔχω γράψει χιλιάδες φορές, καί εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου, ἡ διακοπή κοινωνίας τῶν Π/Ητῶν τό 1924 ἔγινε ἀκριβῶς διά ν' ἀποφευχθῇ ὁ ἐκφραγκισμός τῶν Ὀρθοδόξων! Πόσον πιό δυνατά δηλαδή ἔπρεπε νά φωνάξουν τό «μᾶς γράγκεψαν», γιά νά γίνῃ κατανοητόν τό μήνυμά των; Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου ἦτο ἡ φανερή πλευρά τῆς συνωμοσίας, ἡ πλευρά πού κατεγγέλετο ἀπό τούς Π/Ητας, χρησιμοποιώντας βεβαίως αὐταπόδεικτα στοιχεῖα. Διό καί οἱ Οἰκουμενισταί (=Σατανισταί) ἔσπευσαν νά χλευάσουν τούς Π/Ητας ὡς «ἡμερολάτρας», ἐνῷ ἐκεῖνοι ὑπεκρίθησαν τούς Ὀρθοδόξους, παρά τό γεγονός ὅτι κατεπάτησαν τίς ἀποφάσεις τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων καί προεκάλεσαν σχίσμα, προκειμένου νά προωθήσουν τά σχέδια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τά ὁποῖα τότε ἦσαν ὀλιγώτερον φανερά ἀπ' ὅσον εἶναι σήμερα! Συνεπῶς, τό νά ἀγνοοῦμε τό σχίσμα πού ἔγινε χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί νά διϋλίζουμε τόν κώνωπα, λέγοντες ὅτι ἐφόσον δέν ἄλλαξε τό Πασχάλιον, οἱ Π/Ἤται ἔπρεπε ν' ἀκολουθήσουν τούς Σατανιστάς, νομίζω ὅτι εἶναι ἄδικον! Καί, βεβαίως, ἡ «ἐπιχειρηματολογία» αὐτή λειτουργεῖ ὑπέρ τῶν Σατανιστῶν! Συνεπῶς, οἱ Ὀρθόδοξοι πρέπει ἐπιτέλους νά παύσουν νά δικαιώνουν τούς Οἰκουμενιστάς-σχίστας τῆς Ἐκκλησίας καί νά καταδικάζουν τούς Ὀρθοδόξους τοῦ 1924 μέ τά «ἐπιχειρήματα» τῶν Οἰκουμενιστῶν. Καιρός νά χωρίσῃ ἡ ἦρα ἀπό τό σιτάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς τα λάθη στο Ιουλιανό ημερολόγιο έχουν συσσωρευτεί χρονικά με αποτέλεσμα τις περισσότερες χρονιές να μην εφαρμόζονται οι όροι του Πασχαλίου με αποτέλεσμα να εορτάζουμε το Πάσχα σε λάθος Κυριακή. Οπότε ας ξεχωρίσουμε την αποτείχισή μας από την αίρεση του Οικουμενισμού σε σχέση με το ημερολόγιο το οποίο πρέπει να διορθωθεί.(Ο-Α-Χ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος θα γιορτάσει το Πάσχα όλος ο κόσμος ορθά. Του χρόνου, επειδή οι Εβραίοι θα γιορτάσουν Πάσχα την περίοδο που θα πρέπει να το γιορτάσουν και οι Ορθόδοξοι,μετατίθεται από τους Οικουμενιστάς σχεδόν ενα μήνα αργότερα από αυτό που όρισαν οι Πατέρες της Α' Οικουμενικής. Συνεπώς, ανώνυμε Αποτειχισμένε,ΔΕΝ μπορούν να εφαρμοστούν και οι 4 όροι των Πατέρων. Σημασία έχει να εορταστεί μετά το Πάσχα των Εβραίων.Του χρόνου ο Πάπας θα το γιορτάσει ενα μήνα νωρίτερα απο τους Εβραίους.Το πρόβλημα θα ήταν αν γιορτάσει Πάσχα η Εκκλησία νωρίτερα από τους σταυρωτάς τιυ Κυρίου. Πρέπει όλοι να γυρίσουν με το Νέο, γιατί μόνο έτσι θα υπάρχει ταυτόχρονος συνεορτασμός(αν και δεν παίζει κανένα ρόλο για την σωτηρία των ανθρώπων).

      Διαγραφή
  7. @ 24 Μαρτίου 2023 στις 1:29 μ.μ.: «τα λάθη στο Ιουλιανό ημερολόγιο έχουν συσσωρευτεί χρονικά με αποτέλεσμα τις περισσότερες χρονιές να μην εφαρμόζονται οι όροι του Πασχαλίου με αποτέλεσμα να εορτάζουμε το Πάσχα σε λάθος Κυριακή».

    Σχόλιον: Νέον ἐφεύρημα τοῦ Σατανᾶ! Ὅπως σημειώνει ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης εἰς τό Πηδάλιον (βλ. ὑποσημείωσιν 1 εἰς τόν Ζ' Ἀποστολικόν Κανόνα), ΚΑΘΕ 300 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΨΕΥΔΟΛΟΓΗΜΑ, παραβιάζεται ὁ 4ος ὅρος, ὅτι τό Πάσχα πρέπει νά ἑορτάζεται τήν Α' Κυριακήν μετά τήν πανσέληνον. Τονίζει δέ ὅτι τό σφάλμα τοῦτο οὐδεμίαν ζημίαν προκαλεῖ, παραπέμποντας εἰς τόν ἱερόν Χρυσόστομον, ὁ ὁποῖος διδάσκει ὅτι δέν πρέπει ν' ἀσχολούμεθα μέ τήν ἀκρίβειαν τοῦ χρόνου, καθότι «ἡμερῶν παρατήρησιν δέν ἠξεύρει ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία». Τό «ὡραῖον» εἶναι ὅτι οἱ ἴδιοι αὐτοί (Τρικαμηνικοί κυρίως) κύκλοι συκοφαντοῦν τούς Π/Ητας ὅτι δῆθεν εἶναι ἡμερολάτραι, ἕνα ψέμμα πού οὔτε ὁ ἴδιος ὁ Διάβολος δέν θά τολμοῦσε νά πῇ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ μου Δημήτριε, όλοι οι αληθινοί ορθόδοξοι χριστιανοί ως αποχωρισμένοι, αποτειχισμένοι διαχρονικά από όλες τις αιρέσεις και σήμερα ιδιαίτερα από την αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX καταδικάζουμε και αναθεματίζουμε τους σατανιστές για να μην προδίδουμε τον Χριστό και την Μια, Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία Του, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΖΟΥΣΑΜΕ ΤΟ 1902 ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΤΟΤΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ… ΓΙΑΤΙ ΠΩΣ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 22 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ 1924 ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Ο ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ (ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ «ΑΛΑΘΗΤΟΣ» ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ) ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ ΟΡΙΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Η Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΩΣ «ΟΡΟ» ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΟΡΙΣΕ ΕΝΑ ΠΑΤΡΙΟ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΑΓΙΟ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ… Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ; «Καιρός νά χωρίσῃ ἡ ἦρα ἀπό τό σιτάρι!» ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ; Επί εικονομαχίας για 120 έτη ήταν αποτειχισμένος ο πιστός λαός του Θεού από όλους τους αιρετικούς εικονομάχους ψευδεπισκόπους και δεν όρισε ούτε συμμετείχε σε «νέες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους» μέχρι που μια αγία Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας την ορθόδοξη πίστη του ποιμνίου επίσημα καταδίκασε τους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και εξέλεξε νέους όπως μόνο αυτή έχει το δικαίωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιά τήν απάτη τού ημερολογίου, μέ λίγα λόγια
    https://kyprianoscy.blogspot.com/2023/03/25.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΜ: «ΠΩΣ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 22 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ 1924 ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Ο ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ».

    Ἀδερφέ μου Εὐστάθιε, ὅπως ἔχω γράψει πολλές φορές, ἡ ἀλλαγή τοῦ ἑορτολογίου τό 1924 δέν θ' ἀποτελοῦσε αἵρεσιν, πρῶτον, ἐάν ὑπῆρχε σοβαρός ποιμαντικός λόγος γι' αὐτήν καί, δεύτερον, ἐάν ἐγίνετο κατόπιν συμφωνίας ὅλων τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ὥστε νά ἦτο βέβαιον ὅτι δέν θά προκαλοῦσε σχίσμα. Ἐπειδή, ὅμως, ΔΕΝ ὑπῆχαν οἱ δύο αὐτές προϋποθέσεις, τό σχίσμα ἦτο ΒΕΒΑΙΟΝ ὅτι θ' ἀκολουθοῦσε, καθότι «τό καλαντάριον τῶν Λατίνων» εἶχε καταδικασθῆ ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ 16 αἰῶνος. Οἱ Συνοδικές αὐτές ἀποφάσεις ΔΕΝ δίνουν τό ἐλεύθερον τῆς μεταβολῆς τῶν ἀκινήτων ἑορτῶν! Εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν τοῦ Μελετίου, Μητροπολίτου Ἀθηνῶν, Γ’ Τόμος, Βιέννη 1784, σελ. 402 (http://invenio.lib.auth.gr/record/125916), διαβάζουμε: «Πατριαρχεύοντος τότε τοῦ Ἱερεμίου σύνοδος Μητροπολιτῶν συνήχθη ἐν Κωνσταντινουπόλει τῷ αφπγ’. ἐπιδημήσαντος καί Σιλβέστρου τοῦ Ἀλεξανδρείας, ἥτις κατακρίνασα τό καινοτομηθέν ὑπό Γρηγορίου τοῦ Ρώμης Καλενδάριον, δέν τό ἐδέχθη, κατά τήν αἴτησιν τῶν Λατίνων». Κατεκρίθη, λοιπόν, ἡ καινοτομία εἰς τό σύνολόν της! Αὐτά ἔγραψαν ὁ Καθηγητής τῆς Θεολογίας τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν Γρηγόριος Παπαμιχαήλ, ὁ ἱερομάρτυς Κοσμᾶς Φλαμιάτης καί πολλοί ἄλλοι. Συνεπῶς, ἡ μεταβολή ΑΝΕΜΕΝΕΤΟ νά προκαλέσῃ σχίσμα. Νά, λοιπόν, ἡ βλάβη τοῦ δόγματος τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας, πού καθιστᾶ τήν πραξικοπηματικήν μεταβολήν δογματικόν θέμα, ἐνῷ αὐτή καθ' ἑαυτή δέν εἶναι θέμα δογματικόν. Ὅπως ἔχω γράψει ἐπίσης ἄπειρες φορές, ὅμως, ὑπάρχει καί ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, πού καθιστᾶ τό ν.ἑ. αἵρεσιν. Εἶναι ὅτι ἔγινε χάριν τῆς «ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν», ἤτοι χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Οἱ δύο αὐτοί δογματικοί λόγοι καθιστοῦν τό ν.ἑ. αἵρεσιν. Τά ὑπόλοιπα, ἤτοι τά περί μή μεταβολῆς τοῦ Πασχαλίου, εἶναι ἐφευρήματα τῶν Οἰκουμενιστῶν διά νά ἐξαπατήσουν τόν λαόν, ὅπερ καί ἐπέτυχον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ;

    Αδερφέ μου Δημήτριε, ΔΕΝ θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι αληθές το γεγονός ότι ο αντίχριστος «αλάθητος» αιρετικός Πάπας της Ρώμης δεν σέβεται στο ημερολόγιο τον Πασχάλιο Κανόνα, ο οποίος τηρείται στην Ελλάδα ακόμα και ορίζει να εορτάζουμε το Άγιο Πάσχα όλοι μαζί χρονικά πάντα μετά το Πάσχα των Εβραίων… ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ; ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟ 1924 ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ; ΤΟ 1902 ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΠΟΥ «ΠΑΡΟΤΡΥΝΕ» ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ;
    ΩΣΤΟΣΟ, Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ «ΓΥΜΝΗ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ», ΔΗΜΟΣΙΑ (ΚΑΘΩΣ ΤΟ 2001 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΑ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ «ΑΛΑΘΗΤΟΣ» ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΨΕΥΔΟΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ 1054 μ.Χ. https://www.brighteon.com/1a8ba984-1252-4f8a-ac3c-a3e5f409ec49 ) ΕΠΕΣΕ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ, ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΤΟ 2016 ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ! https://ec-patr.org/patriarchiki-ka-synodiki-gkyklios-pi-t-sygklisei-t-s . ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό είναι η αιτία.Η εκκλησιαστική κοινωνία μεταξύ τους τους ένωσε στον οικουμενισμο.Αν μαζί με τη μη αποδοχή του νέου γινότανε και η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας τότε θα ήτο ολόκληρη η ομολογία ατόφια.Η μέθοδος ότι δε διακόψαμε γιατί το καλεντάριο δεν είναι δόγμα δεν άλλαξε το πασχαλιο που εκεί και μόνο εκεί δημιουργείται αιρέσεις έφερε τα αποτελέσματα όλες οι επίσημες εκκλησίες στον οικουμενισμού μα όλες.Και η μεγαλύτερη επιτυχία του πονηρού Φαναρίου ότι αυτή η καταστάση συνεχιζόμενη θα δημιουργεί ασυμφωνίες κάι λοιπές καταστάσεις.Φοβουμε πολύ όταν αλλάξει και το πασχαλιο θα πηγαίνουν με το νέο και θα κρατήσουν το πασχαλιο με το παλιό έτσι θα τους βγη και να κι άλλη διαίρεση .Μακάριι όλοι οι ορθόδοξοι κάποτε να ενωθούν.Καλο υπόλοιπο Σαρακοστής και συγχώρεσται με τον αμαρτωλό.Ο Θεός μαζί σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΤΗΝ ΦΡΑΣΗ: "ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ" ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΤΗΝ". ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ: "ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ".

    ΙΔΟΥ ΣΩΣΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ:
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή