Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ -- Ἡ μόνη πατερική ὁδός ἀντιδράσεως εἰς τήν ἀποστασίαν ἀπό τήν ᾿Ορθοδοξίαν

Η ἐπίσκεψις τοῦ Πάπα εἰς τό Φανάριον καί ἡ ἀντίστοιχος τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου τῶν Νεοημερολογιτῶν εἰς τό Βατικανόν μέ τάς συμπροσευχάς καί τούς λόγους, οἱ ὁποῖοι ἀντηλλάγησαν,ἀποδεικνύει ὅτι ἡ οἰκουμενιστική πορεία τῶν ἡγετῶν τοῦ νεοημερολογιτισμοῦ ἐπιταχύνεται.


Οἱ ῞Αγιοι Πατέρες μᾶς διδάσκουν ὅτι ὁ μόνος τρόπος ἀντιδράσεως πρέπει νά εἶναι ἡ διακοπή τοῦ μνημοσύνου τοῦ ὀνόματός των καί ἡ ἐκκλησιαστική κοινωνία μετ᾿ αὐτῶν. Μόνον μέ αὐτόν τόν τρόπο ἐνδέχεται νά συνετισθοῦν καί νά ἀλλάξουν πορείαν. ῾Ο Καθηγητής κ. Παναγιώτης ῾Ηλιόπουλος εἰς πρόσφατον ὁμιλία του ἀνέφερε σχετικά παραδείγματα ἀπό τήν ἱστορίαν τῆς ᾿Εκκλησίας.Ὅταν οἱ ῞Αγιοι Πατέρες συναντοῦσαν κληρικό πού δέν ὀρθοτομοῦσε τόν λόγο τῆς ἀληθείας, ἦταν δηλαδή αἱρετικός, δέν συμπροσεύχονταν καί δέν συλλειτουργοῦσαν μαζί του,ἔπαυαν δέ νά ἀναφέρουν τό ὄνομά του στίς ἱερές ἀκολουθίες (διακοπή μνημοσύνου) ἄν ἦταν ποιμένας τους.

3 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ" ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ Η Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ… Από το βιβλίο του Αρχιμανδρίτη Ιωήλ Γιαννακοπούλου, "ΠΑΛΑΙΟΝ ΚΑΙ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ", πηγή: http://www.impantokratoros.gr/A004934E.el.aspx (δείτε αναλυτικά)...
    .... "Εάν ανοίξωμεν το Πηδάλιον, θα ίδωμεν εις την σελίδα 9, ότι 4 σημεία είναι εκείνα τα οποία πρέπει να τηρώνται δια την εορτήν του Πάσχα!
    α) Εαρινή ισημερία.

    β) Πρώτη πανσέληνος μετά την ισημερίαν ταύτην.

    γ) Μετά το Νομικόν Πάσχα και

    δ) Η πρώτη Κυριακή μετά από όλα αυτά

    Το Γρηγοριανόν ή Παπικόν Ημερολόγιον λαμβάνει υπ' όψιν του μόνον τα τρία: Εαρινήν ισημερίαν, πανσέληνον και Κυριακήν. Αγνοεί εντελώς το Νομικόν Πάσχα των Εβραίων. Ούτως οι Παπικοί συνεορτάζουν το Πάσχα των μετά των Εβραίων ή προηγούνται αυτού παρά τον 7ον Κανόνα των Αποστόλων και παρά την ιστορικήν ακρίβειαν, καθ' ην ο Κύριος ανέστη μετά το Πάσχα των
    Εβραίων. Ημείς όμως οι Νεοημερολογίται λαμβάνομεν υπ' όψιν και τα 4 σημεία του Πάσχα και ούτω διαφέρομεν του Γρηγοριανού ή Παπικού Ημερολογίου και Εκκλησιαστικώς. Εορτάζομεν δηλαδή το Πάσχα μας μετά το Πάσχα των Εβραίων, συμφώνως με την διάταξιν της Α' Οικουμενικής Συνόδου"....

    ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα ,μάλιστα,εάν πάρεις υπόψιν σου τα όσα αναφέρουν οι υποσημειώσεις του Πηδαλίου,οι οποίες γράφτηκαν από τον υποτακτικό του Αγίου Νικοδήμου,αιρετικό Θεοδώρητο,από οικουμενιστής και αιρετικός,θα γίνεις αρχιοικουμενιστής και αρχιαιρετικός.

    Προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα,ο εκτός Εκκλησίας ανώνυμος 10:34 νεοημερολογίτης,ο οποίος επικαλείται τον εχθρό Αυτής Γιαννακόπουλο και τα αιρετικά του συγγράμματα.

    Και τι μας λέει;μας λέει ότι συμφωνεί με το Γρηγοριανό μόνο στα τρία ,όχι στα τέσσερα!
    Πολύ ωραία!

    Πρώτον,η ανοιξιάτικη ισημερία κατά την Α΄Οικουμενική Σύνοδο,μετά απ΄αυτήν,τώρα και μέχρι της συντελείας γινόταν ,γίνεται και θα γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου,όχι στις 21,όπως ψευδώς αναφέρεται στο Πηδάλιο.

    Δεύτερον,η 21 Μαρτίου είναι το κατώτατον όριο της ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ,πάντα κατά το Ιουλιανό Ημεροόγιο.
    Δεν αρκεί το: ΄΄η πρώτη πανσέληνος μετά την Ισημερία΄΄,που γράφεται στο Πηδάλιο και υ΄ι΄οθετούν οι Παπονεοημερολογίτες,διότι υπάρχει πανσέληνος μετά την εαρινή ισημερία που είναι χειμερινή.

    Τα όρια του Πάσχα,σύμφωνα με τον Πασχάλιο Κανόνα της Α΄Οικουμενικής Συνόδου,κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου [βλ.και τυπικό Βιολάκη] ενώ στον Νεοημερολογιτισμό κυμαίνονται από 4 Απριλίου έως 8 Μα΄ί΄ου,με αποτέλεσμα τα καταργείται η Νηστεία των Αγίων Αποστόλων.
    Πόσο πιό απλά να τα πούμε.
    Δεν υπήρχε καμμία απολύτως ανάγκη να αλλάξει το Ημερολόγιο.
    Ανάγκη την έκαναν οι Παπικοί ,οι οποίοι καθυπέταξαν τους Νεοημερολογίτας μέσα από την έκδοση της παναιρετικής Εγκυκλίου του 1920 που εξέδωσε το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και η οποία έγινε πράξη το 1924.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ "ΧΑΡΙΛΑΟ 10 Ιανουαρίου 2023 στις 1:04 μ.μ." ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ https://orthodox-voice.blogspot.com/2023/01/blog-post_8.html

    Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου Δημήτριε, σε ευχαριστώ θερμά που ανταποκρίθηκες και εξέφρασες την θέση σου με καλή προαίρεση θαρρώ και ελπίζω ότι είναι χρήσιμο να εκφράζουμε και να ομολογούμε δημόσια την ορθόδοξη πίστη μας ώστε να κεντρίζουμε το ενδιαφέρον των αναγνωστών για αληθινή ορθόδοξη ομολογία στους μάλλον έσχατους καιρούς της παναίρεσης του οικουμενισμού.

    Σε τιμά ιδιαίτερα το γεγονός να δηλώνεις δημόσια ότι μπορεί και να κάνεις λάθος και φανερώνει την καλή προαίρεσή σου κατά την ορθόδοξη Ομολογία Πίστεως. Με την σειρά μου δηλώνω ότι δεν κατέχω το "αλάθητο" του αντίχριστου "αλάθητου" αιρετικού Πάπα της Ρώμης και αν πράξω κάτι καλό το οφείλω στον Άγιο Θεό Πατέρα μας γιατί δικές μου είναι μόνο οι αμαρτίες.

    Σημασία δεν έχει να αποδείξω ότι κάνεις λάθος ή ότι ομολογείς ορθόδοξα αλλά να σκεφτούμε όλοι αν ομολογούμε και βιώνουμε "ορθόδοξα" την πίστη μας μελετώντας την Αγία Γραφή, τους Πατέρες της Εκκλησίας, την Ιερή Παράδοση και Εκκλησιαστική Ιστορία μας με προσευχή, ώστε με την Χάρη και φώτιση του Θεού να την κατανοούμε και πραγματικά να βιώνουμε ορθόδοξα την Αγία Πίστη μας.

    Καταρχήν θαρρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε την μεγάλη σημασία της αρχής των συγκοινωνούντων δοχείων, που ορθότατα επισήμανες, όχι μόνο κατά την διακοπή της μνημόνευσης των αιρετικών οικουμενιστών ψευδεπισκόπων, «ἀλλά μέ κοινωνίαν μέ ἄλλους δῆθεν ὀρθοφρονοῦντας, οἱ ὁποῖοι κοινωνοῦν μέ τόν ἐπιχώριον ψευδεπίσκοπον!»… ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΝΑ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΩΜΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ.

    Έχω στο παρελθόν χρησιμοποιήσει χαρακτηρισμούς ημερο-λατρεία όχι από μίσος απέναντί σου και σε άλλους αλλά γιατί θαρρώ ότι δεν είναι δυνατόν μια Πανορθόδη ή Οικουμενική Σύνοδος να καταδικάσει αναιτιολόγητα χωρίς ορθόδοξα επιχειρήματα ένα οποιοδήποτε κοσμικό ημερολόγιο (σαν αυτό το οποίο ισχύει στην Ελλάδα σήμερα), το οποίο δεν καταργεί το μόνο θέμα πίστεως που έθεσε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος για το ημερολόγιο, δηλαδή, τον «Πασχάλιο Κανόνα»!
    Ελπίζω να μην κατηγορηθώ ατεκμηρίωτα ως «αντίχριστος» για την επιμονή μου στα ορθόδοξα αιτιολογημένα επιχειρήματα του συνόλου των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας όταν πρόκειται να ερμηνεύσουμε ένα ζήτημα πίστεως και να αποφανθούμε αν είναι δογματικό ή όχι. Οπότε ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ την ορθόδοξη πίστη και τα Δόγματα της Μίας Αγίας Εκκλησίας μας (τις κυριότερες Δογματικές αρχές μας ομολογούμε στο Ορθόδοξο Σύμβολο της Πίστεως μας) και όχι ένα ημερολόγιο, το οποίο μόνο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ «ΝΕΟΥ Ή ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ».
    ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ (ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΟΥΤΕ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΟΥΤΕ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ), ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΝΕΟ (Ή ΠΑΛΑΙΟ! ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ;

    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΕ Ή ΕΘΙΞΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ Ή ΑΝΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm .

    ΑπάντησηΔιαγραφή