Είναι ξεκάθαρο ότι το συγκεκριμένο άρθρο προηγήθηκε εκείνου που φέρει τον τίτλο: «Η καταδίκη του Νέου Ημερολογίου», στο οποίο, ο π. Νικόλαος Δημαράς, διακηρύσσει την μόνη αλήθεια, ότι το Νέο Ημερολογιο και οι Νεοημερολογίτες έχουν αναθεματιστεί υπό της Πανορθοδόξου Συνόδου του 16ου αιώνος [1583].
Συνεπώς, όμιλούμε για ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ σχισματοαιρετικούς Νεοημερολογίτες, και όχι
για αυτόματη απώλεια θείας χάριτος, όπως υποστηρίζει τόσο εκείνος όσο και ο κ. Χατζηνικολάου.
Επίσης ο π. Νικόλαος Δημαράς είναι θιασώτης της ομολογίας του πρ. Φλωρίνης
Χρυσοστόμου, την οποία έκανε το 1950, στην οποία επαναλαμβάνει όλα εκείνα που
διακήρυξαν άμα τη επιστροφή των στην Εκκλησία το 1935. [Δυστυχώς όμως, λίγο
αργότερα, ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, αθέτησε και αυτήν].
Μπορεί από το 1924 έως το 1935 να ευρίσκοντο στο σχίσμα και την αίρεση, αλλά επανήλθαν
στην Εκκλησία διά της γνωστής Ορθοδόξου Ομολογίας-Λιβέλλου που έκαναν το 1935, κάτι
που αποκρύπτει ο π. Νικόλαος Δημαράς.
Είς ότι αφορά τους Ρώσσους της Διασποράς, η διακοπή κοινωνίας μαζί τους και η
καθαίρεσις του τότε Κορινθίας Καλλίστου, είναι γεγονότα που πιστοποιούν ότι δεν
έγινε τίποτα αποδεκτό από την Εκκλησία η οποία διακήρυξε στεντορείως το
αναγκαίον των Χειροτονιών του 1948.
Συνεπώς, και σ΄ αυτό το θέμα αποκρύπτει την αλήθεια ο π. Νικόλαος.
Είναι τιμή μας και καμάρι μας οι Χειροτονίες του τότε Αγίου Βρεσθένης, Ματθαίου
Καρπαθάκη, του μοναδικού ορθοδόξου Επισκόπου τότε.
Η Εκκλησία, κλήρος και λαός, ποτέ δεν τις αρνήθηκε και ούτε πρόκειται να το
κάνει.
Το Νέο Ημερολόγιο και οι Νεοημερολογίτες έχουν καταδικαστεί υπό των
Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος, κάτι που επανέλαβαν και οι τρείς, άμα τη
επιστροφή στην Εκκλησία εκ του Νεοημερολογιτισμού.
Ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόσοτομος, από το 1937 και μέχρι τέλους της ζωής του, με τον
όρο δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα, προσπάθησε να αθωώσει τους καινοτόμους, κάτι
που δεν κατάφερε και που τον οδήγησε αυτό εκτός Εκκλησίας.
Συνεπώς, καμία διαφορά μεταξύ Νεοημερολογιτών και Ακακιοφλωρινικών.
Χαρίλαος Στουραΐτης.
Θεολόγος.
Παρακάτω, απόσπασμα από το άρθρο του π. Νικολάου Δημαρά, με τίτλο: «Η καταδίκη
του Νέου Ημερολογίου».
Η καταδίκη του Νέου Ημερολογίου .
2019-09-13
Τοῦ π. Νικολάου Δημαρᾶ, Δρος Νομικῆς
«Ὁ σχισματοαιρετικός Νεοημερολογιτισμός γεννήθηκε στηριγμένος πάνω σέ ἕνα ψεῦδος.
Ὅπως ὅλα τά σχίσματα καί οἱ αἱρέσεις βασίζονται στό ψεῦδος καί στήν συκοφαντία,
στήν πλαστογράφηση τῆς ἀλήθειας καί στήν ἀπάτη, καί ἐπιβάλλονται στούς ἀδιάφορους
γιά τήν πίστη καί στούς ἀμαθεῖς, ἀπό ἐκείνους πού ὑπηρετοῦν ἔνοχες σκοπιμότητες
καί συσσχηματίζονται μέ τόν κόσμο, ὑπηρετώντας τήν ἑκάστοτε κοσμική ἐξουσία...
Ἕνα μεγάλο ψεῦδος πέρασε μέσα στήν ἱστορία. Τέτοια ψεύδη στόν κόσμο ὑπῆρξαν
πολλά.
Ἕνα ψεῦδος, ἐπίσης, ἀποτέλεσε τήν γενεσιουργόν αἰτίαν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ,
πού μέχρι σήμερα ἀποδυναμώνει τό ἔργον τῆς Ὀρθοδοξίας, μέ τίς ἐπιδράσεις τῶν
σχισματικῶν αὐτῶν στό πλῆθος τῶν χριστιανῶν, πού εἶναι ἀδιάφοροι γιά τήν Πίστη ἤ
πού σέ αὐτό τό ψεῦδος βρίσκουν καταφυγή ὅλοι ἐκεῖνοι πού ὑπηρετοῦν ἔνοχες
σκοπιμότητες καί ἔχουν συσσχηματισθεῖ μέ τά πράγματα καί τίς ἐξουσίες τοῦ
κόσμου τούτου.
Ἡ ἱστορία τοῦ Νεοημερολογιτικοῦ σχίσματος εἶναι ἁπλῆ, ἐν συντομίᾳ:
Ἡ ἀποκατάσταση τῆς ἀλήθειας
Μετά τό 1924, μετά δηλαδή τήν ἐπάρατη Νεοημερολογιακή ἀλλαγή, ὅσοι ἀκολούθησαν
τό Νέο ἡμερολόγιο ἔγιναν σχισματικοί. Δέν ἀποτελοῦσαν δηλαδή τήν ἀληθινήν Ἐκκλησίαν
τοῦ Χριστοῦ, ἐπειδή ἡ Ἐκκλησία μέ τίς Πανορθόδοξες Συνόδους τοῦ 1583 καί 1593,
(ἀλλά καί τοῦ 1587, περί ἧς Συνόδου βλ. κατωτέρω), καί ἐπί 350 χρόνια ἠρνεῖτο
σθεναρῶς νά ἀκολούθησει τό φράγκικο ἡμερολόγιο, νά προσάρμοσει τό Ἑορτολόγιό
της στό παπικό καλενδάριο καί νά ἀλλάξει τό Μηνολόγιον. Καί ὄχι μόνον ἠρνεῖτο οἱανδήποτε
ἑορτολογικήν ἀλλαγήν ἀλλά ἀναθεμάτισε καί ὅσους στό μέλλον θά δέχονταν τό
φράγγικο ἡμερολόγιο.
Τά λεγόμενα, λοιπόν, περί πλαστογραφίας εἶναι ἕνας ἄχαρος μῦθος, πού
προσφέρεται ὡς παυσίπονο σέ ὅσους τρέμουν τά ἐκκλησιαστικό αὐτό ἀνάθεμα…».
------------------------------
Τά ἴδια σχισματο-αιρετικά φληναφήματα πάλιν καί πολλάκις! Μά τί ἐμμονή εἰς τήν αἵρεσιν καί τό σχίσμα τοῦ Καρπαθάκη εἶναι αὐτή, κ. ΧΣ! Ἀναγκαζόμεθα νά πολεμοῦμε τήν ἰδικήν σας αἵρεσιν περισσότερον καί ἀπό τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Οὔτε γράμματα ξέρετε, οὔτε θεολογίαν, ἀλλά ψέμματα ξέρετε νά λέτε! Τό 1935 «ἐπανῆλθαν», λέει, στήν Ἐκκλησίαν!!! Τοὐτέστιν, ὁ κ. ΧΣ κηρύσσει καί πάλιν τήν γνωστήν αἵρεσιν ὅτι οἱ Ν/Ηται «ἐξῆλθον» τῆς Ἐκκλησίας τό 1924! Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι, ναί, υἱοθέτησαν μίαν καταδεδικασμένην καινοτομίαν καί κατέστησαν αὐτόχρημα ἐν δυνάμει σχισματικοί, ὅπερ σημαίνει ὅτι εἶναι ὑπόδικοι ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου. Αὐτή εἶναι ἡ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΑΞΙΣ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τήν ὁποίαν οἱ σχισματο-αιρετικοί Ματθαιϊσταί ἀγωνίζονται νά καταργήσουν, καθότι ἔχουν αὐτο-ανακηρυχθῆ «ἡ Ἐκκλησία»!!! Ὦ τῆς φοβερᾶς πλάνης!!! Ἡ βρωμερή προπαγάνδα τῶν Οἰκουμενιστῶν ἀφενός καί οἱ θεολογικές ἀρλοῦμπες τῶν Ματθαιϊστῶν ἀφετέρου ἔχουν καταστήσει τόν ἱερόν ἀγῶνα τῶν ἀληθινῶν Ὀρθοδόξων, ἤτοι τῶν ἀγωνιστῶν πού ἀπετειχίσθησαν ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς τό 1924 καί τῶν μετέπειτα ὁμοφρόνων τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου, ἔχουν καταστήσει λέγω «βδέλυγμα» εἰς τά ὄμματα τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.), οἱ ὁποῖοι φεύγουν τρέχοντας ὅταν ἀκούουν π.ἑ.! Γιά ὅσους ἀπό αὐτούς δέν σωθοῦν ὑπεύθυνοι θά εἶναι οἱ Ματθαιϊσταί!
-----------------------
Πολεμάτε την Εκκλησία και στηρίζεται τον Οικουμενισμό -Νεοημερολογιτισμό, κ. Χατζηνικολάου.
Ναι, όσο και αν δεν σας αρέσει, εξήλθαν της Εκκλησίας το 1924 διά του σχίσματός τους και επανήλθαν το 1935 διά της Ορθοδόξου Ομολογίας.
Και δεν είναι αυτή η Κανονική τάξις της Εκκλησίας, την οποίαν επικαλείστε, κ. Χατζηνικολάου, αλλά εκείνη που λέει ότι όταν υπάρχει ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, παρέλκει κάθε άλλη καταδίκη.
Αυτή είναι η τάξις της Εκκλησίας.
Μη παραθεωρείτε ότι ο σχισματοαιρετικός πρ. Φλωρίνης ΚΑΘΑΙΡΕΘΗΚΕ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ 1935, αλλά εσείς όμως τον κάνατε άγιο[φεύ].
Οι Θεωρίες σας περί δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα και η φενάκη περί συγκλήσεως Πανορθοδόξου Συνόδου για να καταδικάσει τους ήδη καταδεδικασμένους Νεοημερολογίτες, αποτρέπουν τους Νεοημερολογίτες να ενταχθούν στην Εκκλησία.
Είναι η Εκκλησιομαχία σας, λοιπόν, που αποτρέπει ανθρώπους να σωθούν.
Είναι οι θεωρίες σας ότι δεν είναι δουλειά των λαϊκών να ασχολούνται με το ποιός έχει και ποιός δεν έχει θεία Χάρι.
Για ποιά Πανορθόδοξη Σύνοδο μιλάτε, όταν όλα τα Πατριαρχεία βρίσκονται στο σχίσμα και την αίρεση από το 1924;
Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί, ίδιοι και απαράλλακτοι.
Δημοσιεύω το σχετικό από το φερόμενο Πανορθόδοξο Συνέδριο του 1923, που αφορά στο δεύτερο γάμο των ιερέων. Εκεί απεφασίσθη η θέσπισις δευτέρου γάμου γι΄αυτούς, κάτι που αντίκειται στους ιερούς Κανόνες.
Δείτε την κατάληξη της συγκεκριμένης παρανόμου αποφάσεως, που λέει: "Το μέτρο αυτό λογίζεται από άποψη Κανονικού Δικαίου έγκυρο μέχρι τη σύγκληση Πανορθόδοξης Συνόδου".
Μέχρι τη σύγκληση Πανορθοδόξου Συνόδου, για το ήδη κεκριμένο θέμα του δευτέρου γάμου των ιερέων από τις Οικουμενικές Συνόδους, σύγκληση Πανορθοδόξου Συνόδου, για το ήδη κεκριμένο θέμα του Νέου Ημερολογίου και των Νεοημερολογιτών από τις Πανορθόδοξες του 16ου αιώνος.
Έτσι ενήργησαν οι Μασόνοι το 1923, τα ίδια έπραξε και ο πρ. Φλωρίνης το 1927 και τα ίδια πράττουν και οπαδοί του σήμερα.
Βίοι παράλληλοι για Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικούς.
Το Πανορθόδοξο Συνέδριο του 1923, υπό την προεδρία του αοίδιμου Οικουμενικού Πατριάρχη Μελετίου του Δ΄, αποφάσισε ότι:
1) Δεν υφίσταται λόγος δογματικός μόνιμης προτεραιότητας μεταξύ των μυστηρίων του γάμου και της ιερωσύνης, και συνεπώς θεωρεί κατ’ αρχήν επιτρεπόμενο τον γάμο των ιερέων μετά τη χειροτονία, με την εξαίρεση εκείνων που έχουν δεσμευθεί με μοναχική ευχή, επειδή δεν αντιβαίνει στο συνολικό πνεύμα της Ευαγγελικής διδασκαλίας, μάλλον δε προλαβαίνει τον σκανδαλισμό του ποιμνίου.
2) Δικαιούνται οι Σύνοδοι των επί μέρους Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, ύστερα από γνωμοδότηση του αρμόδιου Επισκόπου, να επιτρέπουν στους αιτούντες ιερείς τη σύναψη γάμου. Και
3) Το μέτρο αυτό λογίζεται από άποψη Κανονικού Δικαίου έγκυρο μέχρι τη σύγκληση Πανορθόδοξης Συνόδου, η οποία έχει την αρμοδιότητα να θεσπίσει τη διάταξη αυτή (βλ. Πρακτικά και Αποφάσεις του Συνεδρίου 1923, σελ. 215-218).
Χαρίλαος Στουραΐτης .
Θεολόγος.
----------------------------
ΧΣ: «Για ποιά Πανορθόδοξη Σύνοδο μιλάτε, όταν όλα τα Πατριαρχεία βρίσκονται στο σχίσμα και την αίρεση από το 1924;»
Σχόλιον: Ἀφοῦ ἀραδιάσατε διά 1000ήν φοράν τά αἱρετικά σας ἀνιστόρητα φρονήματα, κ. ΧΣ, ἐτολμήσατε καί αὐτό! Ἀλήθεια, δέν γνωρίζετε τί συνέβη ἐπί Ἀρειανισμοῦ καί ἐπί Μονοθελητισμοῦ ἤ προσποιεῖσθε ὅτι δέν τά γνωρίζετε, χάριν τῆς «ἀνάγκης» νά προωθήσετε τήν αἵρεσίν σας; Ὁ Μ. Ἀθανάσιος καί ὁ Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής ἵδρυσαν ἰδικήν των ἐκκλησίαν καί ἀνεθεμάτισαν/καθῄρεσαν ὅλους τούς ἄλλους, ἐπειδή αὐτοί εἶχαν πέσει εἰς τήν αἵρεσιν, ἤ ἐδιώκοντο καρτερικῶς ἀπό τούς τότε ψευδεπισκόπους καί ἠγωνίζοντο νά συγκληθῇ Σύνοδος διά νά καταδικάσῃ τήν αἵρεσιν; Τόση πιά περιφρόνησις πρός τήν Ἱεράν Παράδοσιν, νά ἐμφανίζετε τώρα τήν αἱρετικήν σας ἐκκλησιολογίαν ὡς δῆθεν τήν κανονικήν τάξιν; Ἔχετε καταντήσει πιό ὑπερφίαλοι καί ἀπό αὐτόν τόν «πάπαν», καθότι ἐμφορεῖσθε ὑπό τοῦ ἰδίου Ἑωσφορικοῦ ἐγωϊσμοῦ! Ἐπιπλέον δέ, ἀραδιάζετε ἕνα σωρόν ἀνοησίες, περί «καθαιρέσεως» τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης ὑπό τῶν καινοτόμων, περί ἀποφάσεων τοῦ «Ἀντορθοδόξου Συνεδρίου» (Σάμου Εἰρηναῖος, 1929) κ.λπ. Ποίαν σημασίαν ἔχουν ὅλ' αὐτά, κ. ΧΣ; Ὅταν ὁ κατηγορούμενος εἰς μίαν δίκην «καταδικάζει» τόν φυσικόν δικαστήν του, διατί ἐσύ τό κάμνεις σημαίαν αὐτό; Ξέρω, ξέρω, μή ἔχων τίποτε τό σοβαρόν νά πῇς ἀραδιάζεις αἱρετικά δόγματα καί ἀερολογίες, ἄν καί σοῦ τά ἔχω διορθώσει ὅλ' αὐτά πολλές φορές. Τέλος.
-----------------------
@ 3 Απριλίου 2022 - 6:00 π.μ. Γράφεις: «Δεν υπάρχουν "δυνάμει"σχισματικοί.Αυτο είναι ένα λάθος που κάνει ο κ.Χατζηνικολάου».
Οἱ Β', Δ', ΣΤ' καί Ζ' Οἰκουμενικές Σύνοδοι ΕΔΕΧΘΗΣΑΝ τίς χειροτονίες ἐπισκόπων ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, καθώς καί ὅλα τά μυστήρια πού αὐτοί εἶχαν ἐπιτελέσει ὄντες μέσα εἰς τήν αἵρεσιν. Ἐσύ, πού καί τό ὄνομά σου φοβεῖσαι νά γράψῃς, δέν δέχεσαι τίποτε!!! Πώ-πώ Ἑωσφορισμός!!! Μέ βάσιν τήν προαναφερθεῖσαν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν, οἱ Ἅγιοι Κολλυβᾶδες (ὅπως π.χ. ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, βλ. τίς ὑποσημειώσεις τοῦ Πηδαλίου, πού ἔχω ἀναφέρει δεκάδες φορές) ἐδίδαξαν τήν ὀρθοδοξοτάτην διάκρισιν μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ». Οἱ ἐχθροί τῆς Ὀρθοδοξίας Ματθαιϊσταί δέν τήν δέχονται! Δικαίωμά των νά πιστεύουν ὅ,τι τούς καπνίσει. Δέν ἔχουν τό δικαίωμα, ὅμως, νά ἐξαπατοῦν τόν λαόν ἐμφανιζόμενοι ὡς Ὀρθόδοξοι καί μάλιστα ... γνήσιοι, ἀναγκάζοντας ἔτσι τούς Ὀρθοδόξους ν' ἀποκαλύπτουν τήν ἀπάτην των. Τέλος και πρός ἐσένα! (Τό προηγούμενον «Τέλος» ἀφωροῦσε τόν ΧΣ.).