Ὁ χωρισμός ἀπό τούς Καινοτόμους Νεοημερολογίτες ἀκολούθους τοῦ ἀντιχρίστου Πάπα -- Γράφει ο πατέρας Νικόλαος Δημαράς

Ὅταν ἀναφέρεται ὁ Μέγας Ἅγιος Νικόδημος στήν διάρρηξη τῆς συντροφίας καί "τό νά χωρίζει τινάς τόν ἑαυτόν του ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας, τοῦτο εἶναι ἁμάρτημα ἀσυγχώρητον, καί κατηγορίας ἄξιον, καί πολλήν ἔχει τήν κόλασιν καί τιμωρίαν "  δέν ἐννοεῖ σέ καμμία περίπτωση αὐτά τά ὁποῖα παρερμηνεύει διαστρεβλώνοντας τούς λόγους τοῦ Ἁγίου ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς!

 κοινή σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας δέν εἶναι  σύνοδος τῶν καινοτόμων σχισματοαιρετικῶν Νεοημερολογιτῶνπού ἔλαβε παράνομες καί ἀντικανονικές ἀποφάσειςἀντίθετες στό γράμμα καί στό πνεῦμα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί ἄλλαξε τό ἑορτολόγιο τῆς Ἐκκλησίας!
Ἡ διάρρηξη τῆς συντροφίας καί ὁ χωρισμός ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας συνίσταται, κατά τόν Ἅγιον, στήν ἀθέτηση καί στήν περιφρόνηση τῶν ἀποφάσεων τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου!

Τοῦτο εἶναι ξεκάθαρο στήν αὐτήν ὑποσημείωση στόν Ζ΄ Ἀποστολικόν τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου: "ἀλλ' ἐπειδή εἰς τήν πρώτην σύνοδον ἐσυνάχθησαν οἱ Πατέρες καί ἐδιώρισαν πότε νά γίνεται τό Πάσχα, τιμῶσα ἡ Ἐκκλησία πανταχοῦ τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν, ἐδέχθη τόν διορισμόν ὁποῦ ἐκεῖνοι ἔκαμαν. Λοιπόν, ἔπρεπε, κατά τόν Χρυσόστομον, νά προτιμήσουν οἱ Λατῖνοι τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας, περισσότερον ἀπό τήν παρατήρησιν τῶν χρόνων (τῆς ἰσημερίας δηλ. ὁποῦ ἐκατέβη τώρα εἰς τάς 11. Μαρτίου, οὖσα ἐπί τῆς πρώτης συνόδου εἰς τάς κα΄ Μαρτίου) καί νά ἑορτάζουν τό Πάσχα μέ ἡμᾶς τούς Γραικούς, καί ὄχι νά ἀτιμάζουν τούς τριακοσίους ἐκείνους θεοφόρους καί πνευματοφόρους Πατέρας, ὅπου ἐνομοθέτησαν τοῦτο κατά θεῖον φωτισμόν"! Ἡ παρατήρηση τῶν χρόνων καί ἡ δῆθεν ἀστρονομική ἀκρίβεια ἦταν ἡ πρόφαση τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν, γιά τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, γιά νά συνεορτάζουν μετά τῶν προσφιλῶν τους αἱρετικῶν τῆς Δύσεως, ὅπως ὁριζόταν στήν πρώτη διάταξη τῆς αἱρετικῆς ἐγκυκλίου τοῦ 1920. Αὐτοί διέρρηξαν, λοιπόν, τήν συντροφίαν καί χώρισαν τούς ἑαυτούς τους ἀπό τήν κοινήν σύνοδον, (τήν Α΄ Οἰκουμενικήν), τῆς Ἐκκλησίας!
Καί πάλιν σημειώνει ὁ Ἅγιος Νικόδημος στήν ὑποσ. 1 τῆς ἑρμηνείας του στόν Ζ΄ Ἀποστολικόν: "Ὁ γάρ ἰσαπόστολος μέγας Κωνσταντῖνος, κοντά εἰς τά ἄλλα καλά ὁποῦ ἔκαμε, καί τοῦτο προσέθηκε, τό νά παρακαλέσῃ τήν οἰκουμενικήν α΄ σύνοδον, νά διορίσουν νά ἑορτάζηται τό ἅγιον Πάσχα εἰς ὅλην τήν οἰκουμένην ἐν μιᾷ καί τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ. Δέν ὑπέφερε γάρ ὁ μακάριος νά βλέπῃ διά τήν ἑορτήν ταύτην τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ διηρημένην".

7 σχόλια:

  1. Από τον ενθρονιστήριο λόγον του Καλλινίκου Σαραντοπούλου παλαιοημερολογίτου "Αρχιεπισκόπου":
    "Ἀναπολόγητοι θά εἶναι ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως καί ὁρισμένοι συντηρητικοί θεολόγοι τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, οἱ ὁποῖοι συκοφαντοῦν τήν Ἐκκλησία μας, ὅπως ἦταν ὁ Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Αὐτοί οἱ ἄνθρωποι μέ τά ὅσα γράφουν προσφέρουν ἀνυπολόγιστες ὑπηρεσίες στούς Οἰκουμενιστές! Φρονῶ ὅτι ἦρθε ἡ ὥρα νά ἀναιρεθοῦν ὅλες αὐτές οἱ κακόδοξες ἀπόψεις τῶν θεολόγων αὐτῶν."
    Τα λόγια μιλούν από μόνα τους!!!
    Όλο τον λόγο θα τον βρείτε στην ιστοσελίδα της "Εκκλησίας ΓΟΧ-Ι.Α.Αθηνών-"(Καλλίνικος Σαραντόπουλος) iaathgoc.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://katakomviki--ecclesia.blogspot.com/2022/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ,Silver,όσο αλήθεια είναι τα περί εικόνος του Θεού Πατρός ,που αναγράφονται στο Πηδάλιο,αλλο τόσο αλήθεια είναι και αυτό εδώ:΄΄...Λοιπόν, ἔπρεπε, κατά τόν Χρυσόστομον, νά προτιμήσουν οἱ Λατῖνοι τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας, περισσότερον ἀπό τήν παρατήρησιν τῶν χρόνων (τῆς ἰσημερίας δηλ. ὁποῦ ἐκατέβη τώρα εἰς τάς 11. Μαρτίου, οὖσα ἐπί τῆς πρώτης συνόδου εἰς τάς κα΄ Μαρτίου) ΄΄

    Ποτέ η Ανοιξιάτικη Ισημερία δεν ήταν στις 21 Μαρτίου [κα΄] το 325,έτος συγκλήσεως της Α΄Οικουμενικής Συνόδου, όπως κατέγραψε ο παπικός δάκτυλος στις υποσημειώσεις του Πηδαλίου, και ποτέ δεν είχε πέσει στις 11 Μαρτίου,όπως πάλι αναφέρει ο αιρετικός Θεοδώρητος.

    Η Εαρινή Ισημερία με το Ιουλιανό Ημερολόγιο το 325,στο οποίο [Ιουλιανό] η Α΄Οικουμενική Κανόνισε τον Πασχάλιο και το Εορτολόγιο,έγινε στις 8 Μαρτίου,όπως γίνεται και σήμερα,γι΄αυτό τα όρια του Πάσχα κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου.

    Τα περί Ανοιξιάτικης Ισημερίας στις 21 Μαρτίου[κα΄]είναι η απάτη και η προσπάθεια των
    σχισματοαιρετικών Νεοημερολογιτών -Οικουμενιστών και των Παπικών, για να δικαιώσουν την Καινοτομία των 13ων ημερών.

    8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου γίνεται σήμερα η Ανοιξιάτικη Ισημερία,8 έγινε και το 325.
    Το ίδιο Ημερολόγιο ακολουθεί η Εκκλησία σήμερα και τότε.

    21 Μαρτίου είναι το κατώτατον όριο της Εαρινής Πανσελήνου.

    Χαρίλαος Ι.Στουρα΄ί΄της.
    Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 22 Οκτωβρίου 2022 - 5:23 μ.μ.

    Ἀνοητολογεῖ καί πάλιν ὁ ΧΣ, μόνος ἔναντι ὅλων τῶν ἀστρονόμων ὅλων τῶν ἐποχῶν(!!!), οἱ ὁποῖοι λέγουν ὅτι τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον «χάνει» κάποια λεπτά κάθε ἔτος, μέ ἀποτέλεσμα τό 1924 ἡ ἰσημερία νά μήν εἶναι πλέον τήν 21ην Μαρτίου, ὅπου ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον, ἀλλά τήν 8ην Μαρτίου. Εἶναι περίπου ἡ 10η φορά πού τοῦ τό γράφω, τοῦ ἔχω ἤδη παραθέσει βιβλιογραφικές ἀναφορές ἐπιστημόνων, ἀλλ' ἐκεῖνος τόν ... χαβᾶν του! Μή ἔχων ὁ δυστυχής κάποιον ἔρεισμα νά στηρίξῃ τήν Ματθαιϊστικήν του αἵρεσιν/παραλογισμόν, περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», γράφει τίς ἀνεπέρειστες καί ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ! Χωρίς ποτέ νά ἔχῃ κάποιον ἐπιχείρημα! Ὅπως καί στά ὑπόλοιπα αἱρετικά πού γράφει, ἁπλῶς μπουρδολογεῖ ὡς «πάπας ἐκ καθέδρας»! Τό κακόν εἶναι ὅτι τά βλέπουν αὐτά οἱ καλοπροαίρετοι Ν/Ηται καί νομίζουν ὅτι ὅλοι οἱ τοῦ Πατρίου εἶναι παράφρονες, διό καί φεύγουν τρέχοντας! Οἱ καλύτεροι σύμμαχοι τῶν Οἰκουμενιστῶν (=τοῦ Διαβόλου), λοιπόν, εἶναι οἱ Ματθαιϊσταί τοῦ τύπου ΧΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανοητολογείτε εσείς ,ο σχισματοαιρετικός δυστυχής οπαδός του αντιχρίστου Ακακιοφλωρινισμού, ο εχθρός της Εκκλησίας και υποστηρικτής του επίσης αντιχρίστου Νεοημερολογιτισμού,που δηλώνετε αναιδώς ότι οι Νεοημερολογίτες μετέχουν της Εκκλησίας και ότι δεν είναι δουλειά των λα΄ι΄κών να ασχολούνται με το ποιός έχει και ποιός δεν έχει θεία Χάρη.
    Που αποδέχεσθε τα ψεύδη των αστρονόμων του Πάπα και των ομο΄ι΄δεατών σας Οικουμενιστών ,με σκοπό να δικαιώσετε τον προδότη της Πίστεως πρ.Φλωρίνης και τα περί δυνάμει και ουχί ενεργεία φληναφήματά του.

    Σας το λέμε για ακόμη μία φορά,χωρίς να περιμένουμε να τα αποδεχθείτε.
    Η Ανοιξιάτικη Ισημερία δεν χάνει ούτε δευτερόλεπτο.
    Τόσο το 325 όσο και σήμερα και μέχρι της συντελείας , γινόταν ,γίνεται και θα γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 23 Οκτωβρίου 2022 - 6:41 μ.μ.

    Θαυμᾶστε «ἐπιχειρηματολογίαν», θαυμᾶστε «ἐπιστημοσύνην», θαυμᾶστε «θεολογίαν», θαυμᾶστε τό ΘΡΑΣΟΣ του κ. ΧΣ, πού «διαψεύδει» «ἐκ καθέδρας» ὅλους τούς ἐπιστήμονες ὅλων τῶν ἐποχῶν χωρίς κανένα ἀπολύτως ἐπιχείρημα, ἀλλά μόνον μέ ὕβρεις καί ψεύδη! Ἀλλά, δέν ἐκπλησσόμεθα, καθότι ὅλοι οἱ αἱρετικοί αὐτό κάμνουν! «Ἀπό κόρακα δέν θ' ἀκούσῃς παρά κρᾶ»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με την αλλαγή του ημερολογίου δεν συνεορτάζουν μαζί το Άγιο Πάσχα, την ίδια ημερομηνία, οι αιρετικοί παπικοί με τους ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΣΕ ΑΝΟΜΕΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ γιατί επιπλέον τηρείται ακόμα ΚΑΙ ο Πασχάλιος Κανόνας που ανακοίνωσαν ότι θα καταπατήσουν οι αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές αμετανόητοι ψευδεπίσκοποι το 2025. Γιατί συνεορτάζουν όχι ημερολογιακά αλλά ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ήδη το Άγιο Πάσχα οι αιρετικοί οικουμενιστές δήθεν ορθόδοξοι ψευδεπίσκοποι και οι αιρετικοί παπικοί αν και τηρείται και με τα δύο ημερολόγια ο Πασχάλιος Κανόνας στην Ελλάδα, ωστόσο έχουν Εκκλησιαστική Κοινωνία και συνεορτασμό γιατί μνημονεύει σε υποτίθεται ορθόδοξο Ναό στην Κωνσταντινούπολη ο αιρεσιάρχης οικουμενιστής Βαρθολομαίος ως αγιότατη Κεφαλή της Εκκλησίας τον αντίχριστο «αλάθητο» αιρετικό, δικτατορίσκο του Βατικανού, Πάπα της Ρώμης και Καρδινάλιοι και μονοφυσίτες συμμετέχουν στην Λειτουργία του Πάσχα στην υποτιθέμενη ορθόδοξη «Αρχιεπισκοπή Αθηνών»! (ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ) https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)». ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Α΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10, Στίχοι: 20 ..."οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθε. 21 οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων. 22 ἢ παραζηλοῦμεν τὸν Κύριον; μὴ ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν;" "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων» (ΕΠΕ 23, 492 - 494)".
    ΚΑΙ Ο Μέγας Αθανάσιος ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΝΕΑ ΑΝΟΜΗ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ, ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ: «Ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἤ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή αὐτούς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἤ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἄννα καί Καϊάφα εἰς τήν γέενναν τοῦ πυρός» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐκ τοῦ κατὰ αἱρέσεων, P.G. 35, 33 καὶ ΒΕΠΕΣ 33, 199).
    «Όποιος έχει εκπέσει απ’ την αλήθεια της πίστεως δεν είναι δυνατόν να καλείται Χριστιανός» P.G 26, 596A.
    «Όστις αν βούληται σωθήναι προ πάντων δει κρατείν την καθολικήν πίστιν ην ειμη είς έκαστος σώαν και αμώμητον τηρήσει άνευ δισταγμού εις τον αιώνα απολείται» (Σύμβολο Μέγα Αθανασίου 321).

    ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ, ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥ, ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΑΠΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΣΩΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ Ή ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΑ ΣΥΜΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΕ «ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ» ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ Ή ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ (ΟΥΤΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΥ ΕΑΝ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΤΑΙ ΤΟΤΕ «ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ». ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΤΑΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ «ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ http://www.impantokratoros.gr/A004934E.el.aspx » ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ «ΟΡΟΣ» ΤΗΣ Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ https://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή