Ποια από τις δυό μερίδες έχει την «αποστολική διαδοχή»
Η Εκκλησία λέγεται στο Σύμβολο της Πίστεως
«αποστολική», γιατί έχει την «αποστολική διαδοχή». Όταν λέμε «αποστολική
διαδοχή» εννοούμε δυό πράγματα. Πρώτον, ότι έχει την «διαδοχή» στη πίστη των
Αποστόλων. Δηλ. διαδέχεται στη πίστη, ό,τι πίστευαν και οι Απόστολοι! Υπάρχει
ταυτότητα στη πίστη με τους Αποστόλους. Και δεύτερον, υπάρχει αλληλοδιαδοχή
στις επισκοπικές χειροτονίες, μέχρι τους Αποστόλους. Αλληλοδιαδοχή στις
επισκοπικές χειροτονίες είναι εύκολο να υπάρχει και στις αιρετικές κοινότητες.
Αυτό, που δεν συνυπάρχει σε αυτές, είναι η αποστολική πίστη! Όπου δεν υπάρχει η
αποστολική πίστη, σταματάει να υπάρχει και η αποστολική διαδοχή στις
χειροτονίες τους! Γι’ αυτό, η Εκκλησία δέχεται ότι «αποστολική διαδοχή» υπάρχει
όπου ο επίσκοπος είναι «και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος» των αποστόλων,
και όχι μόνον μέσω της χειροτονίας. Ποια, λοιπόν, απ’ τις δυό μερίδες
διαφυλάττει ακέραιη την πίστη των Αποστόλων; Αυτή, που διαφυλάττει, είναι η
Εκκλησία του Χριστού!
----------------------------
@ 18 Οκτωβρίου 2022 - 12:20 μ.μ.
Ἀγαπητέ μου Εὐστάθιε, ἔχω κουρασθῆ νά ἐπαναλαμβάνω τά ἴδια πράγματα.
1. Τό ν.ἑ. δέν εἶναι ἀπό μόνον του δογματικόν θέμα, ἀλλά ἀποκτᾶ δογματικόν χαρακτῆρα ἀπό δύο γεγονότα. Πρῶτον, εἰσήχθη διά νά προωθήσῃ τόν Οἰκουμενισμόν. Δεύτερον, ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ σχίσμα, τό ὁποῖον καί προεκάλεσε. Ἑπομένως, εἶναι αἵρεσις, ἐφόσον ἔβλαψε τό δόγμα τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας, προκειμένου νά ἐπιτευχθῇ ὁ πρώτιστος στόχος, ἤτοι ἡ κατάργησις τῆς Ὀρθοδοξίας. Πιό Ἀπλό δέν μπορῶ νά τό κάνω.
2. Οἱ νορμάλ (οἱ λεγόμενοι «Φλωρινικοί», δυστυχῶς ὀλίγοι μόνον ἀπό αὐτούς) Π/Ηται δέν ἔχουν κανένα μῖσος κατά τῶν Ν/Ητῶν. Μήν τούς τσουβαλιάζετε μαζί μέ ὅλους ὅσους ἀκολουθοῦν μέν τό π.ἑ., ἀλλ' ἔχουν ἀποσχισθῆ ἀπό τήν Ὀρθοδοξίαν, ὅπως π.χ. οἱ Ματθαιϊσταί. Αὐτοί εἶναι σχισματοαιρετικοί καί πολεμοῦν μέ λύσσαν τούς σωστούς Π/Ητας, καί βεβαίως λαμβάνουν τίς δέουσες ἀπαντήσεις, ὁπότε τί νόημα ἔχει νά ὁμιλῇς γιά «ἀλληλοαφορισμούς» κ.λπ.; Ἐν τοιαύτῃ περιπτώσει, μήπως εἶναι ἀξιοκατάκριτος καί ὁ πόλεμος τῶν Ὀρθοδόξων κατά τῶν παπιστῶν; Εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου, τούς Π/Ητας τοῦ τύπου ΧΣ τούς ὠνόμασα «γνήσια ὄργανα τοῦ Σατανᾶ». Ἄρα πρός τί ἡ σύστασις νά μήν τσακωνόμαστε;
3. Τό 1935 οἱ Π/Ηται ἐχειροτόνησαν νέους Ἐπισκόπους, διότι ἔπρεπε νά λυθῇ τό θέμα τῆς διαδοχῆς. Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος ἐτόνιζεν ὅτι δέν ἐδημιούργησαν νέαν Ἐκκλησίαν. Μή ἔχοντας σοβαρά ἐπιχειρήματα, ὁ Τρικαμηνᾶς καί πολλοί ἄλλοι λέγουν ἀνερυθριάστως ὅτι ἡ ἐκ μέρους τῶν Π/Ἤτῶν χειροτονία νέων Ἐπισκόπων σημαίνει ὅτι αὐτοί ἔκαναν σχίσμα! Οὐδέν ψευδέστερον τούτου! Ἡ Ἐκκλησία διδάσκει ὅτι ὅταν εἰς καιρόν διωγμοῦ τῆς Ἐκκλησίας παραβαίνωνται κάποιοι κανόνες χάριν ὠφελείας τῆς Ἐκκλησίας, τότε εἶναι ἀξιέπαινοι ὅσοι κάμνουν αὐτές τίς «παραβάσεις», ὄχι κατακριτέοι. Ἡ Ἐκκλησιαστική Ἱστορία βρίθει παραδειγμάτων, ἀλλ' ὁ Τρικαμηνᾶς καί οἱ ὁμόφρονές του λέγουν ἀνερυθριάστως ὅτι αὐτό ... δέν ἔχει ξαναγίνει! Ἔχουν γραφῆ ἀρκετά ἄρθρα ἐπ' αὐτοῦ. Βρῆκα κι ἐγώ τέτοια παραδείγματα, τά ὁποῖα ἴσως γράψω ἐν καιρῷ, ὡς ἄρθρον.
«Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου Δημήτριε Χατζηνικολάου 18 Οκτωβρίου 2022 - 1:45 μ.μ.», το σχόλιο στις «@ 18 Οκτωβρίου 2022 - 12:20 μ.μ.» δεν είναι δικό μου. Αν ήταν δικό μου δεν θα είχα λόγο να μην το παραδεχτώ και συνήθως γράφω τα ονοματεπώνυμό μου όταν κρίνω άλλους με το ονοματεπώνυμό τους για θέματα Πίστεως και με χαρακτηρισμούς σκληρούς κάποιες φορές αλλά θαρρώ όχι αδικαιολόγητους ούτε αναιτιολόγητους, ούτε από μισαλλοδοξία. Γιατί όσο αμαρτωλός και ανάξιος και αν είμαι προσπαθώ να ομολογώ την Αλήθεια του Χριστού για την σωτηρία της αθάνατης ψυχής μου… ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΓΑΡΜΠΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ… ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΜΟΥ…
Θαρρώ ότι είμαστε στα έσχατα χρόνια, και δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι σωζόμαστε μόνο με αληθινή ορθόδοξη πίστη αποχωρισμένοι εκκλησιαστικά, δηλαδή, αποτειχισμένοι από τους αιρετικούς οικουμενιστές πανθρησκειαστές αμετανόητους ψευδεπισκόπους που χρησιμοποιούν το νέο ή το παλαιό ημερολόγιο. ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΡΕΣΗ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ, ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΤΙ ΕΠΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ 120 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΥΕΙ ΝΕΕΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΑΠΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ (ΟΧΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ), ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΩΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΞΕΛΕΞΕ ΝΕΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΥΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΧΡΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΛΗΤΙΣΜΟΥ.
ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΙΣΤΑ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ «ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ» ΤΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΕ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑΡΡΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ! ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΚΟΡΩΝΑΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ https://rumble.com/v1nfvqg-the-dead-soul-of-demonized-society.html , https://www.brighteon.com/773aa37b-2668-4e64-a475-1db24b0cdcbd , https://ugetube.com/watch/ESDgwa377wi6Kde
ΥΓ. Παρακαλώ τον αδελφό μου διαχειριστή Κωνσταντίνο αν το κρίνει σκόπιμο να βάλλει σε προτεραιότητα το σχόλιό μου με κόκκινα γράμματα κάτω από το δικό του, του Δημητρίου εννοώ, επειδή αναφέρεται σε εμένα προσωπικά το σχόλιό του για να φαίνεται η άμεση σαφέστατη θαρρώ απάντησή μου.
Η Ορθόδοξη Πίστη χωρίς Αποστολική Διαδοχή στις χειροτονίες δεν καθιστά ορθόδοξους Ιερείς ούτε νόμιμες οποιεσδήποτε νέες ψευδοσυνόδους. Γιατί η εντείχιση σε ψευτοσυνόδους δεν αποτελεί αληθινή αποτείχιση από τις αιρέσεις και την παναίρεση του οικουμενισμού σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα,καμία από αυτές τις δύο μερίδες δεν διαφυλάττει την Ορθόδοξη πίστη.Και οι δήθεν γνήσιοι ορθόδοξοι έχουν πολλές αιρέσεις,αλλά και οι δήθεν ορθόδοξοι Οικουμενιστές. Διάδοχοι των Αποστόλων δεν υπάρχουν σήμερα. Η Εκκλησία υπάρχει στο μικρό ποίμνιο που λέει ο Χριστός. Όσοι κοινωνούν με την αίρεση και τους αιρετικούς,έχουν αποτειχίσει τον εαυτό τους από τον Κύριο και βρίσκονται παρέα με τον διάβολο και την ψευδοεκκλησία του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 2:03 και 4:54,δεν σημαίνει ότι δεν υφίσταται αυτό που εσύ δεν αντιλαμβάνεσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝεοημερολογίτες,Ακακιοφλωρινικοί και οι προσκυνούντες την δήθεν εικόνα της Αγίας Τριάδος,με όλα τα επακόλουθα,είναι οι σύγχρονοι σχισματοαιρετικοί.
Εσείς ω "κύριε" ΧΣ είστε αιρετικοσχισματικός αφού θεωρείτε ότι το ημερολόγιο είναι δογματικό θέμα και θέμα σωτηρίας.
ΔιαγραφήΛΟΓΙΚΗ ΧΣ
Πιστοί Π.ημ=Σώζονται(αλλά όχι όλοι)
Πιστοί Ν.ημ= ΔΕΝ Σώζεται Κανένας
Τέτοια λογική ΧΣ να την βράσω....
Άι πήγαινε στον ΑΜΦΙ!!
Σχίσμα έκαναν αυτοί που έφυγαν από την Εκκλησία το 1924.Η Εκκλησία,κ.Χαρίλαε,δεν είναι ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ,είναι Χριστοκεντρική.
Διαγραφή@ 18 Οκτωβρίου 2022 - 9:52 π.μ., 18 Οκτωβρίου 2022 - 9:52 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣφάλλετε μεγάλως πού ἀποσυνδέετε τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου ἀπό τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐνῷ καί οἱ πέτρες σήμερα γνωρίζουν ὅτι ἔγινε γι' αὐτήν καί μάλιστα παρά τό γεγονός ὅτι ἦτο βέβαιον ὅτι θά προκαλοῦσε σχίσμα, ὅπως καί ἔγινε. Ὡς συνήθως, ὁ κ. ΧΣ ἀερολογεῖ καί αἱρετίζει καί πάλι, ἀλλ' αὐτό δέν καθιστᾶ ἐσᾶς σωστούς. Οὐσιαστικῶς, οἱ Ματθαιϊσταί συνέβαλον τά μέγιστα εἰς τήν παγιοποίησιν καί ἀνάπτυξιν τῆς αἱρέσεως μέ τό νά καταστρέψουν καί διασύρουν τίς ἀντιστάσεις. Γνήσια ὄργανα τοῦ Σατανᾶ!
(ΕΠΕΙΓΟΝ-SOS "Αρχιεπίσκοπος" του Επιφανίου Ουκρανίας συλλειτούργησε με παπικό "ιερέα".)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν οι παλαιοημ/τες είχαν δίκιο, το έχασαν όταν χειροτόνησαν αρχιεπισκόπους και μητροπολίτες και αλληλοδιασπάστηκαν και αλληλοκαθαιρεθήκαν κ αλληλοαφορίστηκαν.
Ο 9.52 εξηγεί-κατά τη γνώμη μου- αυτό το Μίσος των π.ημ/των έναντι των ν.ημ/των.
Ορισμένοι θεωρούν ότι οι νεοημερ/τες Δεν σώζονται. Λάθος!!
Το να σωθεί κάποιος εξαρτάται από το εάν εφαρμόζει-τηρεί τα δόγματα κι τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας και ΟΧΙ με βάση το ημερομηνοεορτολόγιο που ακολουθεί κ εφαρμόζει. Άρα δεν σώζονται μόνον οι παλαιοημ. αλλά και οι νεοημερολογ.• με βάση τη λογική ότι μόνο οι π.ημτες σώζονται σημαίνει κύριε Χατζηνικολάου ότι και εσείς και ο Στουραΐτης θα σωθείτε-άρα λοιπόν τι τσακώνεστε;;-
Μπορεί ο Βαρθολομαίος ή ο Θεόδωρος ή ο Ελπιδοφόρος ή ο Ιερώνυμος ή ο Χριστόδουλος-αν μετανοήσουν- να σωθούν και να μην σωθεί ο μεθόδιος εσφιγμένου ή ο Μακάριος ΓΟΧ αρχιεπίσκοπος ή ο Κήρυκος ή ο Καλλίνικος Αρχιεπ.Αθηνών παλαιού ή ο Φλώρινας Χρυσόστομος ή ο "Λαρίσης" Αμφιλόχιος ή ο Ματθαίος Καρπαθάκης(ή κατ'άλλους Καρμπαδάκης). Το λέγω για τελευταία-ελπίζω-φορά: ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΘΟΎΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ!!!!!
@ 18 Οκτωβρίου 2022 - 12:20 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου Εὐστάθιε, ἔχω κουρασθῆ νά ἐπαναλαμβάνω τά ἴδια πράγματα.
1. Τό ν.ἑ. δέν εἶναι ἀπό μόνον του δογματικόν θέμα, ἀλλά ἀποκτᾶ δογματικόν χαρακτῆρα ἀπό δύο γεγονότα. Πρῶτον, εἰσήχθη διά νά προωθήσῃ τόν Οἰκουμενισμόν. Δεύτερον, ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ σχίσμα, τό ὁποῖον καί προεκάλεσε. Ἑπομένως, εἶναι αἵρεσις, ἐφόσον ἔβλαψε τό δόγμα τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας, προκειμένου νά ἐπιτευχθῇ ὁ πρώτιστος στόχος, ἤτοι ἡ κατάργησις τῆς Ὀρθοδοξίας. Πιό Ἀπλό δέν μπορῶ νά τό κάνω.
2. Οἱ νορμάλ (οἱ λεγόμενοι «Φλωρινικοί», δυστυχῶς ὀλίγοι μόνον ἀπό αὐτούς) Π/Ηται δέν ἔχουν κανένα μῖσος κατά τῶν Ν/Ητῶν. Μήν τούς τσουβαλιάζετε μαζί μέ ὅλους ὅσους ἀκολουθοῦν μέν τό π.ἑ., ἀλλ' ἔχουν ἀποσχισθῆ ἀπό τήν Ὀρθοδοξίαν, ὅπως π.χ. οἱ Ματθαιϊσταί. Αὐτοί εἶναι σχισματοαιρετικοί καί πολεμοῦν μέ λύσσαν τούς σωστούς Π/Ητας, καί βεβαίως λαμβάνουν τίς δέουσες ἀπαντήσεις, ὁπότε τί νόημα ἔχει νά ὁμιλῇς γιά «ἀλληλοαφορισμούς» κ.λπ.; Ἐν τοιαύτῃ περιπτώσει, μήπως εἶναι ἀξιοκατάκριτος καί ὁ πόλεμος τῶν Ὀρθοδόξων κατά τῶν παπιστῶν; Εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου, τούς Π/Ητας τοῦ τύπου ΧΣ τούς ὠνόμασα «γνήσια ὄργανα τοῦ Σατανᾶ». Ἄρα πρός τί ἡ σύστασις νά μήν τσακωνόμαστε;
3. Τό 1935 οἱ Π/Ηται ἐχειροτόνησαν νέους Ἐπισκόπους, διότι ἔπρεπε νά λυθῇ τό θέμα τῆς διαδοχῆς. Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος ἐτόνιζεν ὅτι δέν ἐδημιούργησαν νέαν Ἐκκλησίαν. Μή ἔχοντας σοβαρά ἐπιχειρήματα, ὁ Τρικαμηνᾶς καί πολλοί ἄλλοι λέγουν ἀνερυθριάστως ὅτι ἡ ἐκ μέρους τῶν Π/Ἤτῶν χειροτονία νέων Ἐπισκόπων σημαίνει ὅτι αὐτοί ἔκαναν σχίσμα! Οὐδέν ψευδέστερον τούτου! Ἡ Ἐκκλησία διδάσκει ὅτι ὅταν εἰς καιρόν διωγμοῦ τῆς Ἐκκλησίας παραβαίνωνται κάποιοι κανόνες χάριν ὠφελείας τῆς Ἐκκλησίας, τότε εἶναι ἀξιέπαινοι ὅσοι κάμνουν αὐτές τίς «παραβάσεις», ὄχι κατακριτέοι. Ἡ Ἐκκλησιαστική Ἱστορία βρίθει παραδειγμάτων, ἀλλ' ὁ Τρικαμηνᾶς καί οἱ ὁμόφρονές του λέγουν ἀνερυθριάστως ὅτι αὐτό ... δέν ἔχει ξαναγίνει! Ἔχουν γραφῆ ἀρκετά ἄρθρα ἐπ' αὐτοῦ. Βρῆκα κι ἐγώ τέτοια παραδείγματα, τά ὁποῖα ἴσως γράψω ἐν καιρῷ, ὡς ἄρθρον.
"...εισήχθη διά νά προωθήση τόν Οικουμενισμόν".
ΔιαγραφήΜε ποίον τρόπον προωθήθηκε ο Οικουμενισμός; Αφού οι περισσότεροι Ορθόδοξοι κράτησαν το Παλαιό Ημερολόγιο.Δηλαδή,πως προωθήθηκε ο Οικουμενισμός στην Ρωσία;Αφού οι Ρώσοι δεν διόρθωσαν το Παλαιό Ημερολόγιο.Μήπως εμποδίζει τους Οικουμενιστάς της Ρωσιας και τους Παπικούς το μή κοινό ημερολόγιο για να έχουν κοινωνία μεταξύ τους,ή να κάνουν προσευχή μαζί; Η προώθηση του Οικουμενισμού υπάρχει για έναν και μόνο λόγο,διότι υπάρχει αποστασία στον κόσμο.
Η αλλαγή έγινε το 1924.Είναι τυχαίο ότι η Ελληνική Πολιτεία άλλαξε και αυτή το ημερολόγιο λίγους μήνες νωρίτερα;Μήπως,ο μοναδικός λόγος της αλλαγής του ημερολογίου από την Εκκλησία της Ελλάδας,ήταν η σύγχιση που δημιούργησε την ημέρα της Εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου(25 Μαρτίου 1924);Γιατί δεν διόρθωνε το ημερολόγιο από μόνη της η Εκκλησία της Ελλάδαςτόσα χρόνια πριν(π.χ. το 1879 ή το 1916),ή λίγα χρόνια αργότερα από το 1923;Με το ψέμα θέλουμε να συνδέσουμε την αλλαγή αυτή με την προώθηση του αντιχρίστου Οικουμενισμό;Γιατί; Διότι θέλουν να νομιμοποιήσουν κάποιοι το σχίσμα που έκαναν οι γνήσιοι κακόδοξοι(έτσι τους αποκαλούσε ο π.Ζέρβα κος)των σημερινών Θ.Ν.Π.
"...ανεμένετο νά προκαλέση σχίσμα,το οποίον καί προεκάλεσε".
ΔιαγραφήΑφελέστατο επιχείρημα,διότι δεν σκέπτονταν έτσι οι Πατέρες της Εκκλησίας. Τόλμησαν και άλλαξαν πολλά πράγματα διά την πρόοδον της Εκκλησίας(αγαμία Επισκόπων, χρόνο εορτασμού του Πάσχα,ενδυμασία κληρικών κ.α.)και δεν λυπήθηκαν τους αιρετικούς Πρωτοπασχίτας(δηλαδή,τους σημερινούς οπαδούς του Ιουλιανού Ημερολογίου).
Οι ψευδοκληρικοί των σημερινών Γ.Κ.Ψ. δεν πιστεύουν στον Θεό,πιστεύουν μόνο στο χρήμα και στο Παλαιό Ημερολόγιο. Τα έχουν καλά με το κράτος και με τους Οικουμενιστές.Έχουν ειρήνη με τους αιρετικούς και αυτό τους αρέσει και τους βολεύει.Όποιος θέλει την δόξα και το χρήμα, φτιάχνει μια δική του ψευδοεκκλησία και απολαμβάνει αυτό που δεν μπόρεσε να πετύχει όταν ήταν Ορθόδοξος.
ΥΓ. Όταν έχεις Αρχιεπίσκοπο σε μια Σύνοδο που έχεις δημιουργήσει,αυτό σημαίνει οτι έχεις φτιάξει μια καινούρια Εκκλησία (ή ότι έφυγες από μια "Εκκλησία"η οποία έπαψε να έχει Μυστήρια και κοινωνία με το Αγιο Πνεύμα.
«Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου Δημήτριε Χατζηνικολάου 18 Οκτωβρίου 2022 - 1:45 μ.μ.», το σχόλιο στις «@ 18 Οκτωβρίου 2022 - 12:20 μ.μ.» δεν είναι δικό μου. Αν ήταν δικό μου δεν θα είχα λόγο να μην το παραδεχτώ και συνήθως γράφω τα ονοματεπώνυμό μου όταν κρίνω άλλους με το ονοματεπώνυμό τους για θέματα Πίστεως και με χαρακτηρισμούς σκληρούς κάποιες φορές αλλά θαρρώ όχι αδικαιολόγητους ούτε αναιτιολόγητους, ούτε από μισαλλοδοξία. Γιατί όσο αμαρτωλός και ανάξιος και αν είμαι προσπαθώ να ομολογώ την Αλήθεια του Χριστού για την σωτηρία της αθάνατης ψυχής μου… ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΓΑΡΜΠΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ… ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΜΟΥ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαρρώ ότι είμαστε στα έσχατα χρόνια, και δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι σωζόμαστε μόνο με αληθινή ορθόδοξη πίστη αποχωρισμένοι εκκλησιαστικά, δηλαδή, αποτειχισμένοι από τους αιρετικούς οικουμενιστές πανθρησκειαστές αμετανόητους ψευδεπισκόπους που χρησιμοποιούν το νέο ή το παλαιό ημερολόγιο. ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΡΕΣΗ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ, ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΤΙ ΕΠΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ 120 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΥΕΙ ΝΕΕΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΑΠΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ (ΟΧΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ), ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΩΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΞΕΛΕΞΕ ΝΕΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΥΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΧΡΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΛΗΤΙΣΜΟΥ.
ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΙΣΤΑ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ «ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ» ΤΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΕ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑΡΡΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ! ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΚΟΡΩΝΑΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ https://rumble.com/v1nfvqg-the-dead-soul-of-demonized-society.html , https://www.brighteon.com/773aa37b-2668-4e64-a475-1db24b0cdcbd , https://ugetube.com/watch/ESDgwa377wi6Kde
ΥΓ. Παρακαλώ τον αδελφό μου διαχειριστή Κωνσταντίνο αν το κρίνει σκόπιμο να βάλλει σε προτεραιότητα το σχόλιό μου με κόκκινα γράμματα κάτω από το δικό του, του Δημητρίου εννοώ, επειδή αναφέρεται σε εμένα προσωπικά το σχόλιό του για να φαίνεται η άμεση σαφέστατη θαρρώ απάντησή μου.
@ 18 Οκτωβρίου 2022 - 7:05 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου ἐν Χριστῷ ἀδελφέ μου Εὐστάθιε,
Σοῦ ζητῶ συγγνώμην πού ἀπέδωσα ἐσφαλμένως τό ὡς ἄνω σχόλιον σέ σένα. Ἀσφαλῶς καί ἀναγνωρίζω τήν ἀνιδιοτέλειάν σου καί τήν καλήν σου προαίρεσιν.
Ναί, εἶμαι ἀποτειχισμένος ἀπό ὅλες τίς Συνόδους, παλαιοῦ καί νέου. Ἔχω πνευματικόν, πού εἶναι ἐπίσης άποτειχισμένος ἀπό παντοῦ. Ἀπό τήν Σύνοδον τοῦ κ. Καλλινίκου (τοῦ π.ἑ.) ἀπετειχίσθην τό 2017, ὄχι γιά τούς λόγους πού προβάλλει ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, ἀλλ' ἐπειδή ἵδρυσαν Θρησκευτικόν Νομικόν Πρόσωπον (ΘΝΠ) συμφώνως μέ τόν Ν. 4301/2014, κάτι πού ἐγώ πιστεύω ὅτι εἶναι αἵρεσις.
Οι Νεοημερολογίτες και οι Ακακιοφλωρινικοί δεν διαφέρουν σε τίποτα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχισματοαιρετικοί και εχθροί της Εκκλησίας οι μέν ,το ίδιο και οι δέ.
Σχισματοαιρετικοί είν' οι Ματθαιϊκοί!!
ΔιαγραφήΚύριε Στουραΐτη,έχει διακόψει την κοινωνία με την παράταξη των Φλωρινοακακικών ο Δημήτριος Χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει,παραπάνω σε σχόλιό του,έναν από τους λόγους που έκανε αποτείχιση. Άρα,θα πρέπει να έχεις κοινωνία μαζί του, γιατί δεν σας χωρίζει κάτι.
@ 20 Οκτωβρίου 2022 - 10:28 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἌβυσσος μέ χωρίζει ἀπό τόν κ. ΧΣ! Ἐγώ δέχομαι τήν Ὀρθόδοξον διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδου, ὅτι «οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ π.ἑ. δέν ἀποτελοῦν ἰδιαιτέραν Ἐκκλησίαν ἐν Ἑλλάδι, ἀλλ' εἶναι ἡ φρουρά πού ἀγωνίζεται διά τήν ἐπαναφοράν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος εἰς τόν θριγγόν τῶν ἱερῶν Κανόνων ἀπ' ὅπου ἐξέκλινε» (ἀπό μνήμης τό ἔγραψα, ἴσως διαφέρῃ ἡ διατύπωσις τοῦ Ἁγίου), καθώς καί ὅτι τό σχίσμα εἶναι ἐν δυνάμει καί οὐχί ἐν ἐνεργείᾳ, μέχρι συγκλήσεως Ὀρθοδόξου Συνόδου. Τά περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος» πού τσαμπουνοῦν οἱ Ματθαιϊσταί εἶναι αἱρετικά. Ἡ ἐποχή μας ὁμοιάζει μέ ἐκείνην τοῦ 4ου αἰῶνος, μετά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Ἄν καί σ' αὐτήν κατεδικάσθησαν οἱ Ἀρειανοί, παρά ταῦτα, οἱ Ὀρθόδοξοι ἀνεγνώριζον τά μυστήριά των, συνεδρίαζον μαζί τους στίς Συνόδους, ἀλλά ὅταν πλειοψηφοῦσαν σέ κάποιαν Σύνοδον, τότε τούς κατεδίκαζαν καί πάλι καί τούς καθαιροῦσαν. Δυστυχῶς, οἱ αὐτοκράτορες τότε ἔπρεπε νά συγκαλέσουν μίαν Σύνοδον, ἀλλ' οἱ περισσότεροι ἐξ αὐτῶν ἦσαν Ἀρειανοί, ἑπομένως οἱ Ὀρθόδοξοι δέν ἔκαμναν κουμάντο. Καί ἐπειδή δέν εἶχαν χωρισθῆ σέ διαφορετικές «ἐκκλησίες», ὑπῆρχε αὐτό τό κομφούζιον! Ἀλλ' ἐφόσον οἱ Ὀρθόδοξοι ἀνεγνώριζαν τότε ἱερωσύνην εἰς ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ αἱρετικούς, ποῦ βασίζονται οἱ Ματθαιϊσταί πού τσαμπουνοῦν ὅτι οἱ ἀκόμη ΑΚΡΙΤΟΙ Ὀρθόδοξοι τοῦ ν.ἑ. εἶναι ἀνίεροι; Ἐπικαλοῦνται τίς καταδίκες τοῦ ν.ἑ τοῦ 16ου αἰῶνος, γεγονός πού δείχνει ὅτι εἶναι ἀθεολόγητοι, διότι οἱ παραβάται τῶν Γραφῶν καί τῶν Κανόνων δέν χάνουν τήν ἱερωσύνην των μέχρι νά καταδικασθοῦν Συνοδικῶς οἱ ἴδιοι (ὄχι ἡ αἵρεσίς των διά δευτέραν φοράν!) καί νά καθαιρεθοῦν. Οἱ Ματθαιϊσταί δέν δέχονται τήν Ὀρθόδοξον αὐτήν Ἐκκλησιολογίαν, ἀλλ' ἐκαινοτόμησαν μέ τήν Ματθαιϊστικήν Ἐκκλησιολογίαν τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος». Ἡ καινοτοιμία των αὐτή ἐπέφερε τό σχίσμα τοῦ 1937, πού ἦτο ἡ ἀπαρχή τῆς καταστροφῆς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἤρχισε τό 1924. Ἐν ὀλίγοις, οἱ Ματθαιϊσταί καί οἱ Ματθαιΐζοντες (πού εἶναι τώρα πολλοί ἀπό τούς «Ἀκακιοφλωρινικούς») παίζουν τό παιγχνίδι τῶν Οἰκουμενιστῶν. Τήν δέ πλήρη καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος ἔφερεν ἡ ἵδρυσις ΘΝΠ τό 2015 ὑπό τῆς Συνόδου τοῦ κ. Καλλινίκου Σαραντοπούλου.
@ 20 Οκτωβρίου 2022 - 3:03 μ.μ., 20 Οκτωβρίου 2022 - 3:34 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἜχω συναντήσει πολλούς ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ στό διαδίκτυον, ἀλλά νομίζω ὅτι ἐσύ τούς ξεπερνᾶς ὅλους! Δέν θ' ἀναιρέσω ὅλα σου τά ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ, διότι δέν θά εἶχε ἔννοιαν νά τό κάνω, ἀλλ' οὔτε καί χρειάζεται. Θά ἐπισημάνω μίαν μόνον ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΝ σου. Ἀφοῦ πρῶτα ἔδειξες τό μῖσος σου πρός τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, μέ τό νά μονοτονίσῃς τήν φράσιν μου «ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ σχίσμα, τό ὁποῖον καί προεκάλεσε», γράφεις ὅτι εἶναι ἀφελέστατον τό ἐπιχείρημά μου! Ὦ Ἀνιστόρητε, Προδότα καί Διαστροφεῦ τῆς Ἀληθείας, ὅταν ἔχῃ καταδικασθῆ τό νέον ἑορτολόγιον ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους (1583, 1587 καί 1593), δέν ἀναμένετο νά μήν γίνῃ δεκτόν ὑπό τῶν Ὀρθοδόξων; Ὦ σύγχρονε κουκουλοφόρε Ἰούδα, ὅταν τό δημοσιογραφικόν ὄργανον τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου «Ἐκκλησιαστική Ἀλήθεια» τῆς 24/11/1895 (σελ. 312-314), ἔγραφεν: «ἡ ἀπότομος λοιπόν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θά ἰσοδυνάμει εἰς τά ὄμματα τοῦ λαοῦ πρός ἀπόπειραν τροποποιήσεως τῆς πίστεως τῶν Πατέρων του, πρός αὐτόχρημα ἐκφραγκισμόν», ἦσαν «ἀφελέστατοι» οἱ συντάκται του; Πόσα εἰσέπραξες γιά νά γράψῃς τοιούτου μεγέθους ψέμματα, πού οὔτε τό ἀφεντικόν σου (ὁ Σατανᾶς) δέν θά τολμοῦσε νά γράψῃ;
Η απάτη με το πλαστό ''Σιγγίλιο'' των «ΓΟΧ» δήθεν καταδίκης του ημερολογίου, ενώ καταδικαστέα Συνοδικά μπορεί να είναι μόνο η καταπάτηση του "Πασχαλίου Κανόνα" που μετατρέπει και το οποιοδήποτε ημερολόγιο σε "αιρετικό" https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και μια μερίδα των ΓΟΧ όπως και οι αιρετικοί οικουμενιστές δεν το κρύβουν.
@ 25 Οκτωβρίου 2022 - 8:22 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπατεῶνες εἶναι ὅλοι ὅσοι προβάλλουν τό ἀνούσιον θέμα τοῦ Σιγγιλίου! Τό ὅτι κατεδικάσθη Συνοδικῶς τό «λατινικόν Καλεντάριον» οὐδεμία ἀμφιβολία ὑπάρχει, διότι ἡ καταδίκη αὐτή εἶναι καταγεγραμμένη στήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν τοῦ Μελετίου, Μητροπολίτου Ἀθηνῶν (1784. Γ' τόμος, σελ. 402), στήν Δωδεκάβιβλον τοῦ Δοσιθέου Ἱεροσολύμων καί ἀλλαχοῦ. Συνεπῶς, ἐφόσον πρόκειται γιά καταδεδικασμένην καινοτομίαν, ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἑορτολογίου ΑΝΕΜΕΝΕΤΟ νά δημιουργήσῃ σχίσμα, ὅπως καί ἔγινε. Τό γεγονός αὐτό εἶναι ἀρκετόν διά νά καταστήσῃ τό ἐγχείρημα αἵρεσιν. Βεβαίως, ὅποιος δέν θέλει νά πλανᾶ καί νά πλανᾶται, ὅπως συμβαίνει ἐπί πολλά ἔτη μέ τόν διαχειριστήν τῆς ὡς ἄνω ἱστοσελίδος, τοὐτέστιν, ὅποιος διαθέτει στοιχειδῶς εἰλικρίνειαν καί Ὀρθόδοξον φρόνημα, ἐρωτᾶ: «Γιατί εἰσήχθη τό ν.ἑ., ἐφόσον εἶναι καταδεδικασμένον, μήπως ὑπῆρχαν ἐπιτακτικοί ποιμαντικοί λόγοι, ἤ μήπως ἔγινε χάριν τῆς Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν;» Ἡ Ἱστορία καί τά σχετικά ἔγγραφα ἀπαντοῦν: Ἔγινε χάριν τῆς Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν! Ἡ ὁποία, βεβαίως ἔγινε τήν 7-12-1965. Ἰδού, λοιπόν, ὁ δεύτερος καί σοβαρώτερος λόγος γιά τόν ὁποῖον εἶσαι Οὐνίτης καί σχίστης τῆς Ἐκκλησίας.
Ενώ όλοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες "γοχ" είστε άγιοι κι ενάρετοι....
Διαγραφή