Ποιοι προσκυνούν την εικόνα του Αντιχρίστου χωρίς καν να το υποψιάζονται - π .Αθανάσιος Μυτιληναίος


 

41 σχόλια:

  1. Την εικόνα του Αντιχρίστου την προσκύνησε και εκείνος.Πορεύθηκε στον αντίχριστο Νεοημερολογιτισμό, μέχρι τέλους της ζωής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Δωδεκάθεο Δεν Υπάρχει και η Μασονία είναι Απάτη17 Σεπτεμβρίου 2022 στις 7:48 μ.μ.

      Προσέξτε κύριε Στουραΐτη μην δαγκώσετε την γλώσσα σας. Με τόσο μίσος-δηλητήριο κατά των ν.ημ/των αν δαγκωθείτε, θα πεθάνετε μάλλον• και μετά ο ψευδολαρίσης αμφιλόχιος δεν θα έχει κανέναν οπαδό να τον υποστηρίζει ως τον "μόνο γνήσιον επίσκοπον" της Εκκλησίας

      Διαγραφή
  2. Προς ΧΑΡΙΛΑΟ, 16 Σεπτεμβρίου 2022 - 7:39 μ.μ. (ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ π .Αθανάσιο Μυτιληναίο ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ)

    Αντίχριστη είναι η σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού και όχι τα κοσμικά ημερολόγια που δεν μπορούμε να τα δαιμονοποιούμε για να δικαιολογούμε την αιρετική απόσχισή από την Εκκλησία. Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάποιον ως αντίχριστο και μάλιστα να συκοφαντείται δημόσια ένας άξιος ιερέας του Θεού σαν τον π .Αθανάσιο Μυτιληναίο με βάση το κοσμικό ημερολόγιο που χρησιμοποιεί αλλά με βάση την Πίστη του. Γιατί για τους αληθινούς ορθόδοξους δεν υπάρχει καμιά πίστη στο κοσμικό ημερολόγιο, νέο ή παλαιό, αλλά μόνο η αληθινή ορθόδοξη Πίστη στην μόνη Αληθινή Μία, Αγία, Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού που σώζει την αθάνατη ψυχή μας και μας ενώνει με τον Άγιο Θεό Πάτερα μας.

    Στην αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού επίσημα και ΔΗΜΟΣΙΑ, γυμνή την κεφαλή, έπεσε η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδας Συνοδικά το 2001 που ο ψευδεπίσκοπος οικουμενιστής Χριστόδουλος υποδέχτηκε στην Αθήνα, στην Αρχιεπισκοπή, τον αντίχριστο αιρετικό, «αλάθητο», δικτάτορα του Βατικανού, Πάπα της Ρώμης και τον αναγνώρισε ως Επίσκοπο και την παρασυναγωγή του ως Εκκλησία ενώ είναι αποκομμένοι οι αμετανόητοι σχισματικοί αιρετικοί παπικοί από το 1054 μ.Χ. Είναι θλιβερό ορόσημα της μεγάλης αποστασίας από τον Θεό με την παναίρεση του οικουμενισμού γιατί για πρώτη φορά μετά το 1054 μ.Χ. έγινε στην Ελλάδα Τα 2001 αυτή η επίσημη επίσκεψη και αναγνώριση ως Επισκόπου του αντίχριστου «αλάθητου» αιρετικού αμετανόητου Πάπα της Ρώμης και της παρασυναγωγής του ως Εκκλησίας!

    Η πρωτοφανής προδοσία και πτώση στον οικουμενισμό (ενώ άφηναν ακατήχητο Δογματικά το ποίμνιο) συνεχίστηκε πάλι δημόσια και φανερά το 2006 με τον ψευδοπατριάρχη αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο που σαν τον Ιούδα προδίδει τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία του φανερά και ΔΗΜΟΣΙΑ σε Ναό της Κωνσταντινούπολης μνημονεύοντας ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας μας τον αντίχριστο «αλάθητο» αμετανόητο αιρετικό Πάπα της Ρώμης. Επανέλαβε και το 2014 την προδοσία με την ανίερη μνημόνευση και από τότε συνεχίζεται ώστε να γινόμαστε ένα αντίχριστο παναίρετικό σώμα μαζί τους αν δεν έχουμε αποχωριστεί, αποτειχιστεί http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm πλέον οριστικά από τους αμετανόητους αιρετικούς οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές ψευδεπισκόπους https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX (Μη μνημόνευση αιρετικού ψευδεπισκόπου ούτε συμπροσευχές και συλλείτουργα), συμφώνα με την εντολή της Χριστού και της Εκκλησίας του… "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)».

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...

    Το 2016 Συνοδικά η διοικούσα Εκκλησία των ψευδεπικόπων αναγνώρισε όλες τις αιρέσεις ως Εκκλησίες! στην δήθεν πανορθόδοξη, ψευδοσύνοδο της Κρήτης καθώς μάλιστα για πρώτη φορά στην Εκκλησιαστική Ιστορία συνέρχεται Σύνοδος όχι για να καταδικάσει τις αιρέσεις αλλά να τις αναγνωρίσει ως Εκκλησίες προσκυνώντας το αντίχριστο πνεύμα της παναίρεσης, αντίχριστης σιωνιστικής πανθρησκείας του οικουμενισμού, προωθώντας μάλιστα και τις διαθρησκειακές σχέσεις και προετοιμάζοντας τον δρόμο στον αντίχριστο ψευδομεσσία τους.

    Η ορθοδοξία δεν είναι ιδεολογία ούτε κόμμα αλλά η αιώνια Αλήθεια του Αναστημένου Θεανθρώπου Χριστού, το ορθόδοξο Δόγμα της μόνης Αληθινής μιας Αγίας Εκκλησίας Του που πρέπει να προασπίζουμε ακόμα και με την ζωή μας για την σωτηρία της αθάνατης ψυχής μας ως Μάρτυρες και Ομολογητές στα έσχατα χρόνια που ζούμε των προδρόμων του αντιχρίστου. Γιατί ΔΕΝ έχουμε δικαίωμα χωρίς να υπάρχει ζήτημα πίστεως αλλά με αφορμή την αλλαγή του κοσμικού ημερολογίου να αποσχισθούμε από την Εκκλησία ούτε να δημιουργήσουμε άνομα χωρίς έκκριση Οικουμενικής Συνόδου νέες τοπικές Συνόδους παρά μόνο να αποτειχισθούμε ΣΗΜΕΡΑ από τους αιρετικούς οικουμενιστές ψευδεπισκόπους, είτε χρησιμοποιούν το νέο είτε αν χρησιμοποιούσαν το παλαιό ημερολόγιο, γιατί ακολουθούμε μόνο τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία Του για την Σωτηρία της Αθάνατης Ψυχής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξιότιμε κ.Μοσχοβίτη,δύο τρείς παρατηρήσεις, πολύ σύντομα.

    Γράφετε,εκτός των άλλων, τα εξής:Το 2016 Συνοδικά η διοικούσα Εκκλησία των ψευδεπικόπων αναγνώρισε όλες τις αιρέσεις ως Εκκλησίες! στην δήθεν πανορθόδοξη, ψευδοσύνοδο της Κρήτης καθώς μάλιστα για πρώτη φορά στην Εκκλησιαστική Ιστορία συνέρχεται Σύνοδος όχι για να καταδικάσει τις αιρέσεις αλλά να τις αναγνωρίσει ως Εκκλησίες προσκυνώντας το αντίχριστο πνεύμα της παναίρεσης, αντίχριστης σιωνιστικής πανθρησκείας του οικουμενισμού, προωθώντας μάλιστα και τις διαθρησκειακές σχέσεις και προετοιμάζοντας τον δρόμο στον αντίχριστο ψευδομεσσία τους.

    Αυτό που συνέβη το 2016,κ.Μοσχοβίτη, είναι επανάληψη του 1920.
    Στην Παναιρετική Εγκύκλιο-Διάγγελμα τότε,αλλά και στο Πανορθόδοξο Συνέδριο του 1923,έγινε αυτό που αναφέρετε ότι συνέβη το 2016.
    Από τότε έχουν αναγνωριστεί ως Εκκλησίες οι σχισματοαιρετικές ομάδες,και όχι το 2016.
    Εάν διαβάσετε την προμνημονευθείσα Εγκύκλιο ,θα το διαπιστώσετε πολύ εύκολα.
    Γι΄αυτό,εξ΄άλλου ,ο Πάπας,όπου σταθεί και όπου βρεθεί ,την μνημονεύει.[Βλ.Πατρ/χείο Κων/Πόλεως 2020]

    Για δε το ΄΄κοσμικό ημερολόγιο΄΄,όπως το αναφέρετε [ το οποίο είναι το Γρηγοριανό ,δηλ.του Πάπα] έχουν αποφανθεί οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος και έχουν ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΕΙ όλους όσους τολμήσουν την αλλαγή και συγχρόνως την ακολουθήσουν .

    Εκεί αναφέρουν περί ΄΄αθέων αστρονόμων του Πάπα΄΄,οι οποίοι δηλώνουν ότι έπεσε η Εαρινή Ισημερία,ότι το 325 αύτη βρισκόταν στις 21 Μαρτίου και διάφορα άλλα της ανοίας ρητά ,τα οποία υιοθέτησαν και οι σχισματοαιρετικοί Ακακιοφλωρινικοί,με σκοπό να δικαιώσουν τους ομο΄ι΄δεάτες τους Νεοημερολογίτες.

    Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί ,δεν μετέχουν της Εκκλησίας.
    Τα ίδια ισχύουν και για το πολύ καλό ομιλητή Αθανάσιο Μυτιληναίο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματθαιικοί δεν μετέχουν της εκκλησίας κε ΧΣ.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Στουραΐτη, εκτός από φανατικός είστε και προκατειλλημένος??
      Το μεν νέο το έκανε πάπας, το δε παλαιό ειδωλολάτρης(Ιουλ.Καίσαρας)-Άγ. Παΐσιος ο Αγιορείτης-
      Αν η Ορθόδοξη Εκκλησία υιοθετούσε το γρηγοριανό-με τις παραλλαγές του στο πασχάλιο κλπ όπως έκαναν οι παπικοί-, θα εόρταζε το Άγιον Πάσχα την ίδια ημέρα με τους παπικούς. Συμβαίνει αυτό;; Όχι, δεν συμβαίνει[με εξαίρεση την Φινλανδία που γιορτάζει την ίδια μέρα με τους παπικούς]• Άρα κε ΧΣ, οι νεοημ/τες δεν είναι ούτε παπικοί ούτε οικουμενιστές ούτε προδότες, εσείς είστε!!
      Γι'αυτό, επειδή δεν αλλάζετε μυαλά, σας αφήνω στην αιρετικοσχισματική σας πλάνη...

      Διαγραφή
  5. Προς ΧΑΡΙΛΑΟ, 17 Σεπτεμβρίου 2022 - 6:00 μ.μ.

    Οι αιρετικές οικουμενιστικές εγκύκλιοι του Οικουμενικου Πατριαρχειου του 1902 και του 1920 προέτρεπαν και προσκαλούσαν τα αλλά πατριαρχεία και τις αυτοκέφαλες Εκκλησίες να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους αιρετικούς χωρίς να αποτελεί απόφαση Οικουμενικής Συνόδου όπως δεν αποτέλεσε και απόφαση της Πανορθόδοξης Συνόδου το 1923 που αποφάσισε μονό την αλλαγή του κοσμικού ημερολογίου χωρίς την μεταβολή του Πασχαλίου Κανόνα. Επομένως δεν θα ήταν δυνατόν να είχε καταδικαστεί Συνοδικά για το κοσμικό ημερολόγιο αν δεν είχε προσθέσει άλλη μια «αίρεση του» ο αιρετικός Πάπας της Ρώμης, δηλαδή, «μη τηρώντας τον Πασχάλιο Κανόνα» στο διορθωμένο αστρονομικά ημερολόγιο, καθώς η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε κανένα αμετάβλητο πάτριο άγιο ως Δόγμα ημερολόγιο παρά μονό τον Πασχάλιο Κανόνα ως «όρο» της, που ανακοίνωσαν οι αιρετικοί οικουμενιστές της «διοικούσας εκκλησίας» στην Ελλάδα ότι θα παραβιάσουν το 2025.

    Καμία Οικουμενική Σύνοδος δεν παραχώρησε το αποκλειστικό της δικαίωμά της να ορίζει νέες Τοπικές Συνόδους (Τοπικές Εκκλησίες) και ο πιστός λαός του Θεού μπορεί σήμερα μονό να αποτοιχιστεί από τις αιρέσεις και όχι να δημιουργήσει νέες άνομες ψευδοσυνόδους.

    Γιατί επί Εικονομαχίας για 120 χρόνια ήταν αποτειχισμένος ο λαος του Θεού χωρίς να δημιουργεί παράνομες Τοπικές Συνόδους μέχρι μια Οικουμενική Σύνοδος εκφράζοντας τον αποτειχισμένο πιστό λαό να καθαιρέσει επίσημα τους αμετανόητους ψευδεπισκόπους και να ορίσει νέους ορθόδοξους.

    Συγγνώμη ζητάμε για την Σωτηρία της αθάνατης ψυχής μας όταν αδικούμε τον πλησίον και μάλιστα ορθόδοξο Ιερέα. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΙΑΣΤΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΙΟΥΔΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάνετε λάθος,κ.Μοσχοβίτη.
    Υπάρχουν τα μέλη της Μίας ,Αγίας,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας,αυτά που συνεχίζουν να μετέχουν Αυτής ,και υπάρχουν και οι εκτός Εκκλησίας , οι Νεοημερολογίτες και οι Παλαιοημερολογίτες Ακακιοφλωρινικοί και λοιποί σχισματοαιρετικοί.

    Φαίνεται, όμως,ότι δεν ΘΕΛΕΤΕ να αντιληφθείτε την μία και μοναδική αλήθεια,και με αντιπερισπασμούς προσπαθείτε να δικαιώσετε τις λανθασμένες απόψεις σας.

    Σε Μηνολόγιο και Πασχάλιο αναφέρεται η Απόφανσις της Πανορθοδόξου Συνόδου του 1583...
    Και η υ΄ι΄οθέτησις του Γρηγοριανού- Παπικού Ημερολογίου, επέφερε αλλοιώσεις και στους δύο Κανόνες.[έως 8 Μα΄ί΄ου ψευτοεορτάζει ο αντίχριτος Νεοημερολογιτισμός το Πάσχα,καταργώντας έτσι την Νηστεία των Αγίων Αποστόλων,ενώ το όριο της Εορτής ,έτσι όπως το όρισαν οι Πατέρες της Α΄Οικουμενικής διά του αγίου Πνεύματος,είναι 25 Απριλίου.Συνεπώς,κατηργήθηκαν τόσο ο Εορτολογικός Κύκλος [Μηνολογιο] όσο και ο Πασχάλιος Κανόνας]

    Επίσης δεν υπήρχε καμμία ανάγκη ΄΄διορθώσεως του ημερολογίου΄΄,όπως λέτε εσείς και μαζί με ΄σας και οι υπόλοιποι εκτός Εκκλησίας.
    Η Εκκλησία ,διά της Χάριτος του αγίου Πνεύματος και των Πατέρων της Α΄Οκουμενικής Συνόδου,καθόρισε τον Εορτολογικό Κύκλο με βάσει το Ιουλιανό Ημερολόγιο.
    Με Εαρινή Ισημερία τότε [όπως και σήμερα] σις 8 Μαρτίου και με κατώτατο όριο της ανοιξιάτικης Πανσελήνου στις 21 Μαρτίου[όπως και σήμερα] δεν άφησε τίποτα ακανόνιστο.

    Για δε την οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1902 [και για όλα τα άλλα που αναφέρετε]δεν τίθεται θέμα, και τούτο επειδή δεν είχαμε ,μέχρι το 1924,την εφαρμογή της.

    Όσο για τα 120 χρόνια της Εικονομαχίας,θα σας βοηθήσει μία μελέτη στη διδασκαλία του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου.

    Υ.Γ.Τα παραπάνω, απάντηση στα φαιδρά των ονοματοφοβικών 7:48,7:49 και 4:09

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αμφιλόχιος δεν είναι αρχιερεύς19 Σεπτεμβρίου 2022 στις 12:48 π.μ.

      ΧΣ, επειδή είστε ο μόνος ματθαιϊκός εδώ μέσα και επειδή δεν αλλάζετε μυαλά για το δικό σας καλό, και επειδή μας λέτε ονοματοφοβικούς όλους όσοι απλώς δν θέλουν για τον χ ψ λόγο να πουν το όνομα τους, σας συμβουλεύω-προτείνω να αφήσετε τον μπαρμπαμφιλόχιο, και να κλειστείτε σε μοναστήρι να μετανοήσετε!!
      Κατά τα άλλα, κε ΧΣ, μη μου τους κύκλους τάραττε λέγαν οι αρχαίοι οπότε και εμείς οι σώφρονες λογικοί άνθρωποι σας αφήνουμε στην πλάνη σας, και ελπίζουμε να ενταχθείτε στην Μία Αγία Καθολική Εκκλησία για να μετανοήσετε διότι οι ματθαιικοί ψευτογοχ ΔΕΝ ανήκουν και ΔΕΝ μετέχουν της Εκκλησίας

      Διαγραφή
    2. Με το νέο ημερολόγιον, δεν καταργείται η των Αγίων Αποστόλων νηστεία κύριε ΧΣ!! Αυτό σαν "θεολόγος" που δηλώνεται ότι είστε-αν και κανονικά δν είστε θεολόγος αλλά κακολόγος!!-

      Διαγραφή
  7. ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ 18 Σεπτεμβρίου 2022 - 6:19 μ.μ.
    Εύκολα διαπιστώνει όποιος διαβάσει τις οικουμενιστικές αιρετικές εγκυκλίους του Οικουμενικού Πατριαρχείου του 1902 και του 1920 ότι δεν είναι δυνατόν να παρερμηνευτούν από «λάθος» οι προτροπές και η πρόσκληση προς τα άλλα ορθόδοξα Πατριαρχεία και αυτοκέφαλες Εκκλησίες για να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους αιρετικούς και ότι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ https://www.scribd.com/document/77290945/%CE%97-%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-1902 , https://www.scribd.com/document/73739396/%CE%97-%CE%95%CE%B3%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-1920 . ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1923 ΠΟΥ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ «ΑΛΑΘΗΤΟΣ» ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ https://www.scribd.com/document/46933045/%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A6%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%95%CE%9D-%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%99-%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%9E%CE%9F%CE%A5-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%94%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A5-10-5-8-6-1923 .

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...
    Δεν αποτελεί αίρεση η διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα στην Ελλάδα Χωρίς να μεταβάλλεται «ο Πασχάλιος Κανόνας», «ο οποίος ουσιαστικά ορίζει να εορτάζουμε πάντα το άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των εβραίων χρονικά» και τηρείται στην Ελλάδα. Οι παπικοί, προτεστάντες και άλλοι αιρετικοί δεν σεβάστηκαν τον Πασχάλιο Κανόνα, που μόνο αυτόν είχε ορίσει ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος. Ωστόσο οι αιρετικές εγκύκλιοι του Πατριαρχείου (από το 1902 η πρώτη) που θεωρούν τους αιρετικούς ως Εκκλησίες εφαρμόστηκαν ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ, από την διοικούσα Εκκλησία (ψευδεπισκόπους) στην Ελλάδα όταν το 2001 δέχθηκαν και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ με την επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα τον αντίχριστο «αλάθητο» αιρετικό κοσμικό μονάρχη του Βατικανού, ΠΑΠΑ της ΡΩΜΗΣ, ως ΕΠΙΣΚΟΠΟ για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ αφότου αποσχίστηκαν ιστορικά οι αιρετικοί παπικοί από την Μια Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία το 1054 μ.Χ.
    Επιπλέον ο οικουμενιστής πανθρησκειαστής Βαρθολομαίος μνημόνευσε τον αντίχριστο «αλάθητο» αιρετικό Πάπα της Ρώμης ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας μας ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ το 2006, το 2014 και συνεχίζει για να μεταβληθούμε από Σώμα Χριστού σε ένα παναιρετικό σώμα μαζί τους, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm , ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ώστε να μην χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση εντειχισμένοι στην αντίχριστη σιωνιστική παναιρεση πανθρησκεία του Οικουμενισμού… https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX .

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΕΝΑ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ «ΟΡΟ» ΤΗΣ Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΠΑΤΡΙΟ, ΑΓΙΟ ΩΣ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ!

    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΜΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ, Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΦΟΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ.

    ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟ 2016 ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ https://www.patriarchate.org/patriarchal-encyclicals/-/asset_publisher/fEZFt85tpm4T/content/patriarchike-kai-synodike-enkyklios-epi-tei-synklesei-tes-agias-kai-megales-synodou-tes-orthodoxou-ekklesias?_101_INSTANCE_fEZFt85tpm4T_languageId=el_GR ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 1923 https://www.scribd.com/document/46933045/%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A6%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%95%CE%9D-%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%99-%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%9E%CE%9F%CE%A5-%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%94%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A5-10-5-8-6-1923 Ή ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΝΟΔΟ.

    ΥΓ. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΤΕΡΜΟΝΑ;;; ΟΧΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΣΩΣΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ. https://www.brighteon.com/8bb2f073-26c3-4790-8d12-c95eaa18db83 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟ, 18 Σεπτεμβρίου 2022 - 6:19 μ.μ. (2)... ΣΥΜΠΗΡΩΝΩ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΣΤΙΣ 19 Σεπτεμβρίου 2022 - 12:31 μ.μ., ΟΤΙ Η ΣΕΛΙΔΑ https://www.patriarchate.org/patriarchal-encyclicals/-/asset_publisher/fEZFt85tpm4T/content/patriarchike-kai-synodike-enkyklios-epi-tei-synklesei-tes-agias-kai-megales-synodou-tes-orthodoxou-ekklesias?_101_INSTANCE_fEZFt85tpm4T_languageId=el_GR ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ https://ec-patr.org/patriarchiki-ka-synodiki-gkyklios-pi-t-sygklisei-t-s/
    ...
    ΗΔΗ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ", "ΔΗΘΕΝ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ", ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ «τὰς σχέσεις τῆς Ὀρθοδοξίας πρὸς τὸν λοιπὸν χριστιανικὸν κόσμον https://ec-patr.org/patriarchiki-ka-synodiki-gkyklios-pi-t-sygklisei-t-s/ ». Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο "ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ"; Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ "ΑΛΑΘΗΤΟΣ" ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ; ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ" ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ; ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ;

    ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΕ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΡ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: "Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ "ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666 ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιδού ο Μόνος Γνήσιος Ορθοδοξότατος Επίσκοπος της Αγίας του Χριστού Εκκλησίας20 Σεπτεμβρίου 2022 στις 8:16 π.μ.

    Ο μόνος γνήσιος ορθόδοξος επίσκοπος της Εκκλησίας που ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας Του Χριστού, είναι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λητής καί Ρεντίνης Φιλόθεος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος αδελφέ.20 Σεπτεμβρίου 2022 στις 10:40 π.μ.

      Κάμεις λάθος αδελφέ αγαπητέ εν Χριστώ. Ο μόνος άξιος Αρχιερεύς είναι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ.κ.Παρθένιος!!

      Διαγραφή
    2. Ποιος Παρθένιος? αυτός που μαγειρεύει καλαμαράκια και στιφάδο στο youtube? το φωτομονδέλο?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμε 23 σεπτέμβρη 9.00 π.μ
      Ναι ο Παρθένιος(Βεζυρέας) ο Πανάξιος και μακαριώτατος Αρχιεπ. Αθηνών και Πάσης Ελλάδος!!

      Διαγραφή
    4. Ο Φιλόθεος Ρεντίνης που τους βλέπει όλους σαν "αδελφές ψυχούλες", είναι ψυχοπαθής και άλλα πολλά.. μακριά!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε 6:19, 24 Σεπτεμβρίου 2022, γιατί το λες αυτό; έχεις στοιχεία κι αποδείξεις? Έκανε κάτι σε εσένα προσωπικά ή απλά το λες έτσι τυχαία για να πάρεις τρεις κι εξήντα, να βγάλεις κανα κατιτίς για μισθό;;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμε 6.19(ή όποιος άλλος ξέρει)
      Εκτός από ψυχοπαθής, τι άλλα πολλά είναι μπορείς να μας πεις? Έχω ακούσει ότι χωρίζει ζευγάρια[τουλάχιστον έτσι είδα σε σχόλιο στο youtube], αληθεύει, ισχύει;;

      Διαγραφή
  11. ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα περί διορθώσεως του ημερολογίου,κ.Μοσχοβίτη,είναι μία μεγάλη φενάκη του Διαβόλου,την οποία σας την ψιθύρισε εις τα ώτα σας και εσείς την δεχθήκατε αδιαμαρτύρητα,όπως η Εύα, τότε.
    ΄Οπως επίσης και τα περί πτώσεως της Εαρινής Ισημερίας και ότι αυτή το 325 ήταν στις 21 Μαρτίου.

    Το 1924 εφηρμόσθη η Παναιρετική Εγκύκλιος του 1920,κ.Μοσχοβίτη.

    Ως πρώτο βήμα για την συμπόρευση μετά των ΄΄άλλων Εκκλησιών ΄΄,αυτά καταγράφουν οι σχισματοαιρετικοί Νεοημερολογίτες σ΄αυτήν ,είναι η αλλαγή του Ημερολογίου της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

    Και επινόησαν τα περί διορθώσεως του Ημερολογίου και τα περί πτώσεως της Ανοιξιάτικης Ισημερίας,ώστε να πετύχουν τον σκοπό τους.

    Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί,δεν ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού.
    Ανήκουν στην εκκλησία των πονηρευομένων.






    1η Ἀπόφασις τῆς Συνόδου τοῦ 1583, ἡ ὁποία ὑπογράφεται ἀπό τούς Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Ἱερεμία, Ἀλεξανδρείας, Σίλβεστρο, Ἱεροσολύμων, Σωφρόνιο καί ἀπό τούς ὑπόλοιπους παρόντες Ἀρχιερεῖς:

    Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.

    Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."

    1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε ΧΣ, πάρτε το χαμπάρι και καταλάβετε ότι οι ματθαιικοί παλαιοημ/τες ΔΕΝ ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας Του ούτε μετέχουν της Εκκλησίας Του• οι ματθαιικοί "θεολόγοι" δεν είναι θεολόγοι αλλά κακολόγοι διότι βρίσκονται σε πλάνην και σχίσμα!!

      Διαγραφή
  13. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ) ΩΣ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ «ΧΑΡΙΛΑΟ χωρίς επώνυμο» ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΣΤΙΣ 21 Σεπτεμβρίου 2022 - 12:49 μ.μ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ: «Τα περί διορθώσεως του ημερολογίου,κ.Μοσχοβίτη,είναι μία μεγάλη φενάκη του Διαβόλου,την οποία σας την ψιθύρισε εις τα ώτα σας και εσείς την δεχθήκατε αδιαμαρτύρητα,όπως η Εύα, τότε».

    Τα έχουμε πει αμέτρητες φόρες ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ότι ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΨΕΥΔΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙ ΘΕΣΠΙΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΩΣ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ από Άγιες Οικουμενικές Συνόδους και την Α΄ Αγία Οικουμενική Σύνοδο που όρισε ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ (ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ https://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ ), ΑΡΧΙΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΧΑΡΙΛΑΕ ΧΩΡΙΣ ΕΠΩΝΥΜΟ. ΓΙΑΤΙ είναι μία μεγάλη φενάκη του Διαβόλου, την οποία σας την ψιθύρισε αποδεδειγμένα μόνο εις τα δικά σας ώτα και εσείς την δεχθήκατε αδιαμαρτύρητα, όπως η Εύα, τότε και νομίζετε ότι όλοι πράττουμε τα ιδία διαστρεβλώνοντας και παρερμηνεύοντας με ασύστολα ψεύδη ακόμα και αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων χωρίς να δίνετε τις πρωτογενείς αγιοπατερικές βιβλιογραφικές πηγές με συγκεκριμένες σελίδες!

    Η ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΓΙΛΙΟ ΤΟΥ 1583 ΕΙΝΑΙ τό πρωτότυπο κείμενο , τό οποίο βρίσκεται στόν «Τόμο τής Αγάπης» τού ιερού Δοσιθέου Ιεροσολύμων ( σελ. 538 ). Οί καλοπροαίρετοι μελετητές , μπορούν νά τό βρούν στίς μεγάλες βιβλιοθήκες τής Ελλάδος ( τήν Εθνική , τής Βουλής κ.λ.π. )… https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?rec=/metadata/2/2/5/metadata-83-0000006.tkl&do=251395.pdf&lang=en&pageno=1&pagestart=1&width=1451.52%20pts&height=1031.04%20pts&maxpage=435 …

    Η ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ Σιγγίλιο του 1583 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΓΟΧ.
    Τά ντοκουμέντα αποδεικνύουν αδιαμφισβήτητα τήν πλαστότητα τού λεγομένου '' Σιγγιλίου '' . Ό Ιάκωβος Νεοσκητιώτης, πρόσθεσε επί τού εγγράφου : α) τήν υπογραφή τού Πατριάρχη Ιεροσολύμων Σωφρονίου , β) τήν φράση '' καί οί λοιποί Αρχιερείς '' καί γ) άλλαξε τήν ημερομηνία από 1583 σέ 1593 ! Μέ αυτήν τού , όμως τήν απάτη , άθελά τού προδόθηκε , καθ΄ ότι ό Αλεξανδρείας Σίλβεστρος δέν ζούσε τό 1593 , αφού είχε κοιμηθεί τό 1590 !!!
    Ακόμη , παρατηρούνται τά εξής επ΄ αυτού : α) έχει αφαιρεθεί περισσότερο από τό μισό κείμενο , β) έχει προστεθεί ένας ανύπαρκτος Αναθεματισμός , γ) έχει προστεθεί 3 φορές ή λέξη '' Μηνολόγιο '' καί δ) λείπει ή αναφορά στούς 4 Όρους τής Α΄ Οικουμενικής Συνόδου περί τού Αγίου Πάσχα , καθώς καί τά σημεία πού κατακρίνουν τό Γρηγοριανό ημερολόγιο λόγω τού εορτασμού τού Πάσχα , πρίν ή μαζί μέ τούς Ιουδαίους , μέ αποτέλεσμα νά μήν φαίνεται , πώς οί Πατριάρχες , κατέκριναν τό Παπικό ημερολόγιο , λόγω τού εορτασμού τού Πάσχα , πρίν ή μαζί μέ τούς Ιουδαίους καί όχι λόγω τών 13 ημερών !!!
    Ιδού τό πρωτότυπο κείμενο , τό οποίο βρίσκεται στόν '' Τόμο τής Αγάπης '' τού ιερού Δοσιθέου Ιεροσολύμων ( σελ. 538 ) . Οί καλοπροαίρετοι μελετητές , μπορούν νά τό βρούν στίς μεγάλες βιβλιοθήκες τής Ελλάδος ( τήν Εθνική , τής Βουλής κ.λ.π. ) https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?rec=/metadata/2/2/5/metadata-83-0000006.tkl&do=251395.pdf&lang=en&pageno=1&pagestart=1&width=1451.52%20pts&height=1031.04%20pts&maxpage=435 ... https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html#uds-search-results .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...
    ΝΙΩΘΩ ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΩ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΗ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html#uds-search-results ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ Σιγγίλιο του 1583 ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΛΕΓΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΕΣ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ…

    Παρακαλώ την διαχείριση του ιστολογίου να μην επιτρέπει τις επανειλημμένες ύβρεις και συκοφαντίες κατά της Αλήθειας του Χριστού και κατά του Αγίου Πνεύματος του Θεού από τον ΧΑΡΙΛΑΟ χωρίς επώνυμο και τον κάθε ανώνυμο και επώνυμο ψευδολόγο συκοφάντη που θέλουν να παρασύρουν αθάνατες ψυχές στην αιώνια κόλασή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΔΙΟΡΘΩΝΩ: ΤΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο «ΧΑΡΙΛΑΟΣ χωρίς επώνυμο» ΣΤΙΣ 21 Σεπτεμβρίου 2022 - 1:28 π.μ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 21 Σεπτεμβρίου 2022 - 12:49 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάνετε το ίδιο ΄΄λάθος΄΄ με τους υπολοίπους σχισματοαιρετικούς,κ.Μοσχοβίτη,να θεωρείτε πλαστό το Σιγγίλιο.

    Ίδιον των σχισματοαιρετικών ,των αιρετικών,των ιαχωβάδων και λοιπών εχθρών της Εκκλησίας αυτό το πράγμα.

    Ομιλείτε περί διορθωμένου Ιουλιανού,ενώ ακολουθείτε το Παπικό-Γρηγοριανό.

    Λέτε ότι το κοσμικό ημερολόγιο δεν έχει σχέση με την Πίστη,ενώ γι΄αυτό έχουν αποφανθεί διά αναθεμάτων οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος.[ακόμα και ο Χριστόδουλος στην Διατριβή του το παραδέχεται,εσείς, όμως ,όχι]

    Για να δικαιώσετε την Καινοτομία σας, υιοθετήσατε τα περί πτώσεως της ανοιξιάτικης ισημερίας και ότι αυτή, το 325, ήταν στις 21 Μαρτίου,ενώ η Εαρινή Ισημερία γινόταν , γίνεται και θα γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου.

    Και τώρα,μας παρουσιάσατε ένα ακόμη ψεύδος,αυτό περί πλαστότητος του Σιγγιλίου.

    Φωνάζει ο Άγιος Γρηγόσιος ο Παλαμάς,κ.Μοσχοβίτη:΄΄μόνον όσοι έχουν την αλήθεια ανήκουν στην Εκκλησία...΄΄
    Οι Νεοημερολογίτες και οι Ακακιοφλωρινικοί,βρίσκονται σ΄ένα διαρκές ψεύδος.


    Διαβάστε εδώ https://www.imagnikolaou.eu/l/i-katadiki-toy-neoy-imerologioy/ κ.Μοσχοβίτη, για να το διαπιστώσετε.[αν και δεν νομίζω...]

    Ο Νεοημερολογιτισμός, τον οποίον υπηρετείτε, κ.Μοσχοβίτη,είναι η μεγαλύτερη αίρεση όλων των εποχών.
    Εξέλθετε αυτού,πρίν σας βρεί ο θάνατος.

    Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της.
    Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι πλαστό!! Βάλτε κε ΧΣ την λογική σας-αν έχετε λογική- να δουλέψει.
      Ο Σίλβεστρος Αλεξανδρείας εκοιμήθη το 1590. Σε αυτό συμφωνούνε όλοι• το σιγγίλιο που εσείς θεωρείτε νόμιμο, έχει ημερομηνία 1593. Αφού έχει ημ-νία 1593 κ ο Αλεξανδρείας Σίλβεστρος πέθανε το 1590, πώς μπόρεσε ο Σίλβεστρος να το υπογράψει?? Διακτινίστηκε με τηλεπάθεια;; Ή μήπως ήρθε με διαστημόπλοιο?? Γιατί να ήρθε από τον... τάφο, ήταν λίγο δύσκολο αφού το 1593 ήταν ΝΕΚΡΟΣ!!!! Το σιγγίλιόν σας είναι πλαστό!! Ακόμα και ένα.... παιδί νηπιαγωγείου θα σας πει ότι δεν γίνεται!!!.... μπορεί κε ΧΣ, ο νεκρός να υπογράψει; Όχι, γιατί είναι νεκρός!! Με την λογική και μόνο, κάποιος καταλαβαίνει από χιλιόμετρα ότι το πράγμα βρωμάει κι ότι είναι πλαστό!! Αλλά ξέχασα, εσείς οι ματθαιικοί-και κάποιοι φλωριναίοι-δεν έχετε λογική αλλά ΠΑΡΑ-λογική....!!!

      Διαγραφή
  17. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ «Χαρίλαο Στουρα΄ί΄τη, 22 Σεπτεμβρίου 2022 - 1:37 π.μ.» ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ… ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ;;; ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ;;;;;

    ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ;;;;; ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΕΤΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΜΟΝΟ ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ: «Κάνετε το ίδιο ΄΄λάθος΄΄ με τους υπολοίπους σχισματοαιρετικούς,κ.Μοσχοβίτη,να θεωρείτε πλαστό το Σιγγίλιο. Ίδιον των σχισματοαιρετικών ,των αιρετικών,των ιαχωβάδων και λοιπών εχθρών της Εκκλησίας αυτό το πράγμα». Ομιλείτε περί διορθωμένου Ιουλιανού,ενώ ακολουθείτε το Παπικό-Γρηγοριανό». ΓΙΑΤΙ ΒΛΑΣΦΗΜΑΤΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΑΓΙΟ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΙΔΡΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΝΕΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ!

    ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΔΙΑΜΟΝΗΤΗΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ QR CODE ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ BAR CΟDE 666 https://norfid.wordpress.com/bar-code/iερά-μονή-oσίου-γρηγορίου-o-γραμμικός-κώ ) ΘΑ ΕΙΧΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ, ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (2) Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ…
    ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΝ ΔΟΓΜΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΝ ΤΗΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ο «ΑΛΑΘΗΤΟΣ» ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΤΟΝ «ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ», ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΝ ΟΡΙΣΕ ΩΣ «ΟΡΟ» ΤΗΣ Η Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΑΓΙΟ ΩΣ ΔΟΓΜΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΩΡΗΣΗ ΟΠΩΣ ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ Σιγγίλιο του 1583 ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΓΟΧ.
    Τά ντοκουμέντα αποδεικνύουν αδιαμφισβήτητα τήν πλαστότητα τού λεγομένου '' Σιγγιλίου '' . Ό Ιάκωβος Νεοσκητιώτης, πρόσθεσε επί τού εγγράφου : α) τήν υπογραφή τού Πατριάρχη Ιεροσολύμων Σωφρονίου , β) τήν φράση '' καί οί λοιποί Αρχιερείς '' καί γ) άλλαξε τήν ημερομηνία από 1583 σέ 1593 ! Μέ αυτήν τού , όμως τήν απάτη , άθελά τού προδόθηκε , καθ΄ ότι ό Αλεξανδρείας Σίλβεστρος δέν ζούσε τό 1593 , αφού είχε κοιμηθεί τό 1590 !!!
    Ακόμη , παρατηρούνται τά εξής επ΄ αυτού : α) έχει αφαιρεθεί περισσότερο από τό μισό κείμενο , β) έχει προστεθεί ένας ανύπαρκτος Αναθεματισμός , γ) έχει προστεθεί 3 φορές ή λέξη '' Μηνολόγιο '' καί δ) λείπει ή αναφορά στούς 4 Όρους τής Α΄ Οικουμενικής Συνόδου περί τού Αγίου Πάσχα , καθώς καί τά σημεία πού κατακρίνουν τό Γρηγοριανό ημερολόγιο λόγω τού εορτασμού τού Πάσχα , πρίν ή μαζί μέ τούς Ιουδαίους , μέ αποτέλεσμα νά μήν φαίνεται , πώς οί Πατριάρχες , κατέκριναν τό Παπικό ημερολόγιο , λόγω τού εορτασμού τού Πάσχα , πρίν ή μαζί μέ τούς Ιουδαίους καί όχι λόγω τών 13 ημερών !!!
    Ιδού τό πρωτότυπο κείμενο, τό οποίο βρίσκεται στόν '' Τόμο τής Αγάπης '' τού ιερού Δοσιθέου Ιεροσολύμων ( σελ. 538 ) . Οί καλοπροαίρετοι μελετητές , μπορούν νά τό βρούν στίς μεγάλες βιβλιοθήκες τής Ελλάδος ( τήν Εθνική , τής Βουλής κ.λ.π. ) https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?rec=/metadata/2/2/5/metadata-83-0000006.tkl&do=251395.pdf&lang=en&pageno=1&pagestart=1&width=1451.52%20pts&height=1031.04%20pts&maxpage=435 ... https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html#uds-search-results .
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. (3) Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ…

    ΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ Σιγγίλιο του 1583 ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΓΟΧ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΕ «ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΠΗΓΗ, ΓΟΧ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ https://www.imagnikolaou.eu/l/i-katadiki-toy-neoy-imerologioy/ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! … ΓΙΑΤΙ Επαναλαμβάνω: τό πρωτότυπο κείμενο, τό οποίο βρίσκεται στόν '' Τόμο τής Αγάπης '' τού ιερού Δοσιθέου Ιεροσολύμων ( σελ. 538 ) . Οί καλοπροαίρετοι μελετητές , μπορούν νά τό βρούν στίς μεγάλες βιβλιοθήκες τής Ελλάδος ( τήν Εθνική , τής Βουλής κ.λ.π. ) https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?rec=/metadata/2/2/5/metadata-83-0000006.tkl&do=251395.pdf&lang=en&pageno=1&pagestart=1&width=1451.52%20pts&height=1031.04%20pts&maxpage=435 .

    ΩΣΤΟΣΟ, ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΕ ΣΚΟΠΙΜΑ ΤΗΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΕΣ: «Λέτε ότι το κοσμικό ημερολόγιο δεν έχει σχέση με την Πίστη,ενώ γι΄αυτό έχουν αποφανθεί διά αναθεμάτων οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος.[ακόμα και ο Χριστόδουλος στην Διατριβή του το παραδέχεται,εσείς, όμως ,όχι] (ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ;;;)
    Για να δικαιώσετε την Καινοτομία σας, υιοθετήσατε τα περί πτώσεως της ανοιξιάτικης ισημερίας και ότι αυτή, το 325, ήταν στις 21 Μαρτίου,ενώ η Εαρινή Ισημερία γινόταν , γίνεται και θα γίνεται στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου.

    Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, Η ΑΙΡΕΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ. ΓΙΑΤΙ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΝΕΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ.
    ΤΗΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΖΕΤΕ ΨΕΥΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ: «Και τώρα,μας παρουσιάσατε ένα ακόμη ψεύδος,αυτό περί πλαστότητος του Σιγγιλίου». ΙΔΟΥ ΠΑΛΙ τό πρωτότυπο κείμενο, τό οποίο βρίσκεται στόν '' Τόμο τής Αγάπης '' τού ιερού Δοσιθέου Ιεροσολύμων ( σελ. 538 ) . Οί καλοπροαίρετοι μελετητές , μπορούν νά τό βρούν στίς μεγάλες βιβλιοθήκες τής Ελλάδος ( τήν Εθνική , τής Βουλής κ.λ.π. ) https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?rec=/metadata/2/2/5/metadata-83-0000006.tkl&do=251395.pdf&lang=en&pageno=1&pagestart=1&width=1451.52%20pts&height=1031.04%20pts&maxpage=435 ...
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. (4ο ΜΕΡΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ) Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ…

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ: «Φωνάζει ο Άγιος Γρηγόσιος ο Παλαμάς,κ.Μοσχοβίτη:΄΄μόνον όσοι έχουν την αλήθεια ανήκουν στην Εκκλησία...΄΄ Οι Νεοημερολογίτες και οι Ακακιοφλωρινικοί,βρίσκονται σ΄ένα διαρκές ψεύδος».
    ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΝΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΩ, ΟΧΙ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ ΠΑΓΚΑΡΙΑ, ΩΣ ΑΝΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ) ΜΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΜΟΣΤΑ: «Ο Νεοημερολογιτισμός, τον οποίον υπηρετείτε, κ.Μοσχοβίτη,είναι η μεγαλύτερη αίρεση όλων των εποχών. Εξέλθετε αυτού,πρίν σας βρεί ο θάνατος».
    ΓΙΑΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

    Γιατί όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι στο όνομα του Χριστού με αληθινή ορθόδοξη Πίστη http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm μαζί τους είναι ο Χριστός (Ματθ. 18, 20 "οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν"). "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων» (ΕΠΕ 23, 492 - 494)". "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ» (P.G. 63, 231-232)". Πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;" (Λουκ. 18, 8).

    Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ "ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΓΜΑ 666 ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ http://www.freevolition.gr/666.htm " (ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX , https://rumble.com/vhp893-29730567.html ) ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμε 9:31 πορεύσου εδώ https://www.imagnikolaou.eu/l/i-katadiki-toy-neoy-imerologioy/, για να διαπιστώσεις το ψεύδος και την πλάνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κ. Στουραϊτης έχει κάψει φαίνεται πολλά δαιμόνια εδώ μέσα κι έχουν πέσει να τον φάνε! Στα χρόνια της αποστασίας έχει προφητευτεί ότι μόνο ελάχιστοι θα κηρύττουν το λόγο της αληθείας και οι πολλοί θα θέλουν να τους κατασπαράξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε 8.56,
      Συνήγορός του είσαι και τον υποστηρίζεις? Για το πλαστό σιγγίλιο του 1593 βάλτε τη λογική σας να δουλέψει... μπορεί ο από το 1590 νεκρός πατρ. Αλεξανδρείας Σίλβεστρος να υπογράψει σιγγίλιο του 1593? Δεν μπορεί... Γιατί πολύ απλά είναι Νεκρός!! Είστε παράλογοι.
      Υστερόγραφο= κύριε ΧΣ και οι ματθαιικοί,τί πίνετε και δεν μας δίνετε;;
      Σιγγίλιο 1593:είναι ΠΛΑΣΤΟ, είτε σας αρέσει είτε όχι•!!!
      Ο ΧΣ από τις πλάνες που πιστεύει, θα τυφλωθεί. Όχι σωματικά•αλλά πνευματικά!!

      Διαγραφή
  23. "ΑΝΩΝΥΜΕ 22 Σεπτεμβρίου 2022 - 9:31 π.μ." ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΠΕΙ: «ΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ Σιγγίλιο του 1583 ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΓΟΧ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΕ «ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΠΗΓΗ, ΓΟΧ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ https://www.imagnikolaou.eu/l/i-katadiki-toy-neoy-imerologioy/ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! … ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ ΠΑΓΚΑΡΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΖΩ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΟΣΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ επαναλαμβάνω την ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΕΓΚΥΡΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ Σιγγίλιο του 1583 ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ: τό πρωτότυπο κείμενο, τό οποίο βρίσκεται στόν '' Τόμο τής Αγάπης '' τού ιερού Δοσιθέου Ιεροσολύμων ( σελ. 538 ) . Οί καλοπροαίρετοι μελετητές , μπορούν νά τό βρούν στίς μεγάλες βιβλιοθήκες τής Ελλάδος ( τήν Εθνική , τής Βουλής κ.λ.π. ) https://anemi.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?rec=/metadata/2/2/5/metadata-83-0000006.tkl&do=251395.pdf&lang=en&pageno=1&pagestart=1&width=1451.52%20pts&height=1031.04%20pts&maxpage=435 , https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html#uds-search-results ». ΓΙΑΤΙ τά ντοκουμέντα αποδεικνύουν αδιαμφισβήτητα τήν πλαστότητα τού λεγομένου '' Σιγγιλίου '' . Ό Ιάκωβος Νεοσκητιώτης, πρόσθεσε επί τού εγγράφου : α) τήν υπογραφή τού Πατριάρχη Ιεροσολύμων Σωφρονίου , β) τήν φράση '' καί οί λοιποί Αρχιερείς '' καί γ) άλλαξε τήν ημερομηνία από 1583 σέ 1593 ! Μέ αυτήν τού , όμως τήν απάτη , άθελά τού προδόθηκε , καθ΄ ότι ό Αλεξανδρείας Σίλβεστρος δέν ζούσε τό 1593 , αφού είχε κοιμηθεί τό 1590 !!!
    Ακόμη , παρατηρούνται τά εξής επ΄ αυτού : α) έχει αφαιρεθεί περισσότερο από τό μισό κείμενο , β) έχει προστεθεί ένας ανύπαρκτος Αναθεματισμός , γ) έχει προστεθεί 3 φορές ή λέξη '' Μηνολόγιο '' καί δ) λείπει ή αναφορά στούς 4 Όρους τής Α΄ Οικουμενικής Συνόδου περί τού Αγίου Πάσχα , καθώς καί τά σημεία πού κατακρίνουν τό Γρηγοριανό ημερολόγιο λόγω τού εορτασμού τού Πάσχα , πρίν ή μαζί μέ τούς Ιουδαίους , μέ αποτέλεσμα νά μήν φαίνεται , πώς οί Πατριάρχες , κατέκριναν τό Παπικό ημερολόγιο , λόγω τού εορτασμού τού Πάσχα , πρίν ή μαζί μέ τούς Ιουδαίους καί όχι λόγω τών 13 ημερών !!!

    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 10.000.000 Έλληνες αν ο καθένας ιδρύσει από μία "εκκλησία" (εντειχιστεί στην αιώνια κόλαση) τότε από ποιούς θα αποτειχιστούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε 24 Σεπτεμβρίου 2022-3.21 μ.μ
      Θα αποτειχιστούμε από την αποτείχιση(δηλ θα αποτειχιστούμε από εκείνους που είχαν-ή έχουν-αποτειχιστεί)
      Υγ: ξέχασες όλους τους Έλληνες της Διασποράς, την Ομογένειά Μας!!

      Διαγραφή
  25. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες και δεν το ξέραμε κύριε Ανώνυμε 10.50... αφού το ομολογιακό αυτό μπλογκ μόνο με τον οικουμενισμό ασχολείται και καλά κάνει έτσι πρέπει να μην μένει ο λαός ακατήχητος• άσχετα που εδώ οι πιο πολλοί είναι παλαιοημερολογ. και ασχολούνται με τα ημερολόγια...

      Διαγραφή