Όλαι αι Αρέσεις αναγνωρίζονται ως «Εκκλησίαι Χριστού

Η αλλαγή του Ημερολογίου εγένετο εις εφαρμογήν του προγράμματος του Αντιχρίστου Οικουμενισμού όπως αυτό διετυπώθη εις τον Καταστατικόν Χάρτην της Οικουμενιστικής Κινήσεως, την διαβόητον αιρετικήν Εγκύκλιον του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του 1920, συμφώνως προς την οποίαν όλαι αι Αρέσεις αναγνωρίζονται ως «Εκκλησίαι Χριστού, ως σύσσωμοι και συγκληρονόμοι της Βασιλείας του Θεού».

--------------------------


 Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 7 Αυγούστου 2022 - 12:42 μ.μ. «Χωρίς να γράψω τίποτα περισσότερο,κάποιος χαρακτήρισε το σχόλιό μου "αερολογία".Αντί να μας αποδείξει αυτό που λέει ο Κήρυκος,αυτός προσπαθεί να ξεφύγει.»

Ὁ κ. Τόμπρος διαστρέφει μονίμως ὅλα ὅσα σχετίζονται μέ τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου, χωρίς βεβαίως ν' ἀποδεικνύῃ τίποτε, διότι ἁπλούστατα δέν μπορεῖ. Τά γεγονότα εἶναι γεγονότα! Οὔτε κι ἐσύ θέλεις νά γράψῃς τίποτε περισσότερο, ὅπως λές. Λοιπόν, πόθεν προκύπτει ὅτι ἔχω χρέος νά γράψω γιά ἑκατομμυριοστήν φοράν τά ἀποδεικτικά γεγονότα καί μάλιστα εἰς ὦτα μή ἀκουόντων; Σά δέν ντρέπεσθε πού ἀερολογεῖτε ἐπί ζητημάτων πού ἅπτονται τῆς σωτηρίας ψυχῶν!

-------------------


10 σχόλια:

  1. Νεκτάριος Τόμπρος6 Αυγούστου 2022 στις 3:23 μ.μ.

    Είναι ανόητος αυτός ο άνθρωπος που γράφει αυτά τα πελώρια ψέματα!Πολλές Τοπικές Εκκλησίες κράτησαν το Παλαιό Ημερολόγιο.Πως μπορεί και μας λέει ο τάλας αυτό το ψέμα; Για ανόητους μας περνάει; Αφού μέχρι και σήμερα υπάρχουν κάποια κράτη που γιορτάζουν με το Παλαιό Ημερολόγιο.Όλα όσα ζητούσαν στην Εγκύκλιο του 1920 πραγματοποιήθηκαν,μόνο το κοινό ημερολόγιο δεν μπόρεσαν να πετύχουν μέχρι και σήμερα (γιατί δεν τους ενδιαφέρει τόσο πολύ).Ο κ.Κωνσταντίνος δεν πρέπει να δημοσιεύει τέτοιες ανακρίβειες και πρέπει να υπερασπίζεται την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα γράφει ο Κήρυκος, ο οποίος είναι Ματθαιϊκός Μητροπολίτης με πάνω από επτά Επισκόπους. Ας το γνωρίζει αυτό και ο Κώστας.

      Διαγραφή
  2. Τό κείμενον αὐτῆς τῆς ἀναρτήσεως εἶναι προφανῶς ἀληθέστατον! Τά σχόλια 3:23 μ.μ. καί 5:32 μ.μ. εἶναι ἀερολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είμαι αποχωρισμένος, αποτειχισμένος από την παναίρεση του οικουμενισμού, δηλαδή δεν κοινωνάω από ιερέα που μνημονεύει τους οικουμενιστές ψευδεπισκόπους ούτε συμπροσεύχεται ούτε έχει συλλείτουργα ή οποιαδήπτε άλλη Εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους τότε τί με νοιάζει το ημερολόγιο που χρησιμοποιεί;
    Στο Άγιο Όρος ο αποτειχισμένος Ιερέας χρησιμοποιεί το παλαιό ημερολόγιο και εκτός Αγίου όρους το νέο. Αρκεί να μην πέσουμε στην παγίδα των αμέτρητων παρασυναγωγών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάθη,είσαι εκτός θέματος. Ο κ.Τόμπρος κάνει μια σωστή παρατήρηση και αυτήν πρέπει να σχολιάσεις.Έψαξα και βρήκα ποιος γράφει αυτά τα πράγματα.Είναι ο "Μητροπολίτης" Κήρυκος,ένας Γ.Ο.Χ. Ματθαιϊκός.Χωρίς να γράψω τίποτα περισσότερο,κάποιος χαρακτήρισε το σχόλιό μου "αερολογία".Αντί να μας αποδείξει αυτό που λέει ο Κήρυκος,αυτός προσπαθεί να ξεφύγει.Πράγματι, έχει δίκιο ο κ.Τόμπρος,δεν υπάρχει το κοινό ημερολόγιο που ζητούσαν το 1920,γιατί σε διαφορετική ημέρα γιορτάζουν οι Παπικοί και οι Ρώσοι τα Χριστούγεννα,σε διαφορετική ημέρα γιορτάζουν το Πάσχα οι Ρουμάνοι και οι Προτεστάντες.Τι να πω,την λογική υποστηρίζω.Δεν υπάρχει εορτολογική και ημερολογιακή ενότητα αιρετικών και Ορθοδόξων κ.Μοσχοβίτη.

      Διαγραφή
  4. @ 7 Αυγούστου 2022 - 12:42 μ.μ. «Χωρίς να γράψω τίποτα περισσότερο,κάποιος χαρακτήρισε το σχόλιό μου "αερολογία".Αντί να μας αποδείξει αυτό που λέει ο Κήρυκος,αυτός προσπαθεί να ξεφύγει.»

    Ὁ κ. Τόμπρος διαστρέφει μονίμως ὅλα ὅσα σχετίζονται μέ τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου, χωρίς βεβαίως ν' ἀποδεικνύῃ τίποτε, διότι ἁπλούστατα δέν μπορεῖ. Τά γεγονότα εἶναι γεγονότα! Οὔτε κι ἐσύ θέλεις νά γράψῃς τίποτε περισσότερο, ὅπως λές. Λοιπόν, πόθεν προκύπτει ὅτι ἔχω χρέος νά γράψω γιά ἑκατομμυριοστήν φοράν τά ἀποδεικτικά γεγονότα καί μάλιστα εἰς ὦτα μή ἀκουόντων; Σά δέν ντρέπεσθε πού ἀερολογεῖτε ἐπί ζητημάτων πού ἅπτονται τῆς σωτηρίας ψυχῶν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σχέση έχουν τα ημερολόγια με την σωτηρία μας,Αυτό που γραφείς είναι καινοτομία. Σε προκαλώ να αποδείξεις αυτά που λέει Κήρυκος. Από που προκύπτει ο χρονικός συνεορτασμός των Παπικών και των Ρώσων,των Αρμενίων και των Παπικών,των Ορθοδόξων Εβραίων και των Παπικών;Μπορείς να μας το αποδείξεις;Μόνο έτσι θα μπορέσεις να με πείσεις για να παραδεχτώ το λάθος μου αφού έσφαλα.Διάβασα ξανά την Εγκύκλιο. Ήθελαν ενα ημερολόγιο για όλους.Το πέτυχαν αυτό; Όχι βέβαια! Ας μην προσπαθεί να μας γελάσει ο διάβολος. Έχει δίκιο ο κ.Νεκτάριος και τον ευχαριστούσε θερμά για την παρατήρηση που έκανε. Και εγώ ασχολήθηκα με το θέμα του σχίσματος του 1924,όμως δεν είχα καταφέρει να μάθω για αυτήν την απάτη. Θα την προσθέσω στο καινούριο βιβλίο μου που έχει τίτλο "Το σχίσμα του 1924".

      Διαγραφή
  5. Κύριε Χατζηνικολάου διάβασα όλα τα σχόλια και ήθελα να σας ρώτησε γιατί.Γιατί οι πολιτικοί που διοικούσαν την Ελλάδα το 1923 άλλαξαν το ημερολόγιο; Μήπως γνωρίζεται γιατί έκαναν την αλλαγή του ημερολογίου το 1923;Η Εκκλησία γιατί το άλλαξε και αυτή την επόμενη χρονιά;Πιστεύω πως σήμερα όλοι χρησιμοποιούν το νέο στις συναλλαγές τους κσι γενικά ωστην ζωή τους. Τι πρόβλημα υπάρχει αν και η Εκκλησία συμβαδίσει με το κράτος στο θέμα αυτό;Πιστεύω πως δεν είναι θέμα πίστεως το ημερολόγιο και δεν επιτρέπεται να δημιουργηθεί σχίσμα για χάρη του. Αν υπάρχουν Ιεροί Κανόνες ή απόφαση μιας Οικουμενικής Συνόδου, εννοώ των 7 Οικουμενικών,που απαγορεύουν μια μελλοντική αλλαγή, μπορεί να μας τις γράψει κάποιος.Αν δεν υπάρχουν,όπως λέγει η άλλη μεριά, που υπάρχει πρόβλημα;Ήταν ανάγκη για μια τέτοια αλλαγή να δημιουργηθεί αυτό το χάος των παρατάξεων.Αν καλώς έπραξαν οι τότε Επίσκοποι που έφυγαν από την Εκκλησία,για να ξεκινήσουν αυτό το αδιέξοδο,γιατί εσείς δεν έχετε κοινωνία με καμία παράταξη;Είναι δυνατόν να κάνει κάποιος Ορθόδοξο αγώνα και στην συνέχεια να πέσει σε αίρεση.Και ποιος θα κρατήσει την πίστη σε μια τέτοια περίοδο αιρέσεως; Είναι δυνατόν να άφηνε ο Θεός τους αγωνιστές να πέσουν σε καινούριες αιρέσεις;Είναι θέμα πίστεως το πότε θα γιορτάσει κάποιος ή το πώς θα γιορτάσει; Αν γιορτάσει Χριστούγεννα την ίδια χρονική στιγμή με τους Φραγκολατίνους είναι το πρόβλημα ή αν γιορτάσει Χριστούγεννα με το Παλαιό,αλλά δεν έχει συνάμα κοινωνία με τους Ορθόδοξους. Κακόδοξος γίνεται κάποιος όταν κάνει κάποια καινοτομία,όταν προσθέσει ή αφαιρέσει κάτι στην Αγία Γραφή,όταν αθετήσει τους Αποστολικούς Κανόνας και τους Κανόνες των Αγίων.Δεν αντέδρασε με διακοπή κοινωνίας κάποια Εκκλησία του εξωτερικού για να δικαιολογηθεί ο χωρισμός τους από την Σύνοδο. Και ας πούμε ότι έπραξαν καλά που κράτησαν το ημερολόγιο που τους ένωνε με τους άλλους Ορθοδόξους,την διακοπή κοινωνίας από όλους γιατί την έκαναν. Δεν μπορούσαν να κάνουν οικονομία;Δεν υπάρχει η οικονομία στην ζωή των Αγίων; Στο φινάλε,αδελφέ,ας έκαναν αυτό που έκανε ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης.Τι έκανε ο Άγιος; Διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με τον Πατριάρχη του,αλλά τον μνημόνευε για 3 χρόνια. Μετά,όταν είδε πως προχωρεί ή αίρεση με Σύνοδο,διέκοψε και το μνημόσυνο του Πατριάρχη.Αυτοί ξεπέρασαν τον Άγιο σε αγιότητα και αυτόματα διέκοψαν κάθε κοινωνία.Μετά ξύπνησαν καί κάποιοι "άγιοι "Επίσκοποι και δημιούργησαν το χάος των σχισμάτων. Γιατί,αν δεν υπήρχαν οι Επίσκοποι,μόνο το πρώτο σχίσμα θα υπήρχε στην ιστορία τους.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    Ελάχιστος εν Χριστό αδελφός
    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν σημαίνει,κ.Τόμπρε,ότι όλοι όσοι ακολουθούν το Παλαιό Ημερολόγιο είναι Ορθόδοξοι και μέλη της Εκκλησίας.

    Αυτό ισχύει για τους δεκατριμερίτες του Αγίου Όρους και των Πατριαρχείων,οι οποίοι υποτάσσονται στους σχισματοαιρετικούς και εκτός Εκκλησίας Φωναριώτες, και τους μνημονεύουν.
    Που κοινωνούν μαζί τους και χειροτονούνται υπ΄αυτών.
    Όλοι αυτοί,λοιπόν,δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με την Εκκλησία.

    Τα ίδια ισχύουν και για τους Ακαιοφλωρινικούς.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ 7 Αυγούστου 2022 - 7:07 μ.μ.
    Ἐπειδή δέν κατέχεις τό θέμα, θέτεις πολλά ἐρωτήματα, τά ὁποῖα δέν εἶναι δυνατόν ν' ἀπαντηθοῦν ἐδῶ, λόγῳ περιωρισμένου χώρου καί χρόνου. Νομίζω ὅτι θά βρῇς τίς ἀπαντήσεις στά ἐρωτήματα πού θέτεις στό ἄρθρον μου μέ τίτλον «Ἡ δογματική διάστασις τοῦ νέου ἑορτολογίου», πού ἔχει δημοσιευθῆ σέ ἀρκετά ἱστολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή