Μας λέτε σεις οι οικουμενιστές, ὅταν ἀποφασίζει ἡ Ἐκκλησία, τὸ ποίμνιο ἀκολουθεῖ. Σωστό, ἀλλὰ ποιά Ἐκκλησία; Γιατὶ καὶ ἐπὶ Ἀρείου, ἀποφάσισε ἡ Ἐκκλησία, καὶ ἐπὶ Νεστορίου, καὶ ἐπὶ Βέκκου, καὶ ἐπὶ Εἰκονομαχίας κλπ. Συνοδικὰ μάλιστα! Δὲν ἔχετε διαβάσει τὸν Ἅγιο Κύριλλο Ἀλεξανδρείας γιὰ τὴν κατάσταση στην Κωνσταντινούπολη, ὅταν ἀπεδείχθη ὅτι ὁ μὴ ἀκόμη καταδικασμένος Πατριάρχης Νεστόριος (ὅπως ἀκριβῶς ὁ Βαρθολομαῖος στὶς μέρες μας) ἦταν λύκος καὶ ψευδοποιμένας: «ὁ λαὸς τῆς Κωνσταντινούπολης δὲν πηγαίνει πιὰ στὶς ἐκκλησίες του ( τοῦ Νεστορίου), ἐκτὸς ἀπὸ λίγους ἀνόητους καὶ κόλακες...»! Καὶ συμβουλεύει (ο Άγιος Κύριλλος): «μήτε μὴν ὡς διδασκάλῳ προσέχοντες (αὐτῷ), εἰ μένει λύκος ἀντὶ ποιμένος. Τοῖς δέ ... διὰ τὴν ὀρθὴν πίστιν κεχωρισμένοις (αποτειχισμένοις) ἢ καθαιρεθεῖσι παρ᾿ αὐτοῦ, κοινωνοῦμεν ἡμεῖς...»
----------------------
Απόσπασμα από το βιβλίο του ΑΒΒΑ ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ : Συνομιλίες με τους Πατέρες της Ερήμου Α' τόμος σελίδα 235 :
ΑΒΒΑΣ ΣΕΡΗΝΟΣ :
Έχω ακούσει με τα αυτιά μου ένα δαίμονα να ομολογεί ξεκάθαρα ότι είχε χρησιμοποιήσει τον Άρειο και τον Ευνόμιο, για να ενσπείρει στην Εκκλησία ανίερες και αιρετικές δοξασίες.
----------------------
Κυριάκο, σωστά μιλᾶς, ἀλλά ἐδῶ μέσα κυριαρχοῦν πλέον οἱ αἱρετικοί Ματθαϊισταί καί Τρικαμηνισταί. Αὐτοί ξέρουν νά λένε ἄπειρα ψέμματα, εἰρωνεῖες, καί βεβαίως τά αἱρετικά τους φληναφήματα. Ἐγώ σταματῶ νά «διαλέγωμαι» μέ αὐτούς, διότι τό θεωρῶ πλέον ἁμαρτίαν, ὡς σπατάλη πολυτίμου χρόνου. Ἄν δέν ἔχῃς πεισθῇ περί αὐτοῦ, δές τόν «διάλογον» εἰς https://orthodox-voice.blogspot.com/2022/08/17-2022-1036.html
-----------------------
@ 27 Αυγούστου 2022 - 5:03 π.μ. ΧΣ: «Ο ουνίτης πρώην Φλωρίνης,από του 1937 και μετά, προσεπάθησε[ματαίως] να αθωώσει τον αντίχριστο Νεοημερολογιτισμό».
Σχόλιον: Ἐκτός ἀπό ψευδο-θεολόγος, ψευδο-αστρονόμος, ἁγιομάχος καί σχισματο-αιρετικός Ματθαιϊστής, ὁ κ. ΧΣ εἶναι καί δεινός Ψεύτης καί Συκοφάντης! Ὄχι μόνον οὐδέποτε ἀθώωσε τόν ἀντίχριστον Νεοημερολογητισμόν ὁ Ἅγιος καί Μέγας Ὁμολογητής πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης, ἀλλά, τοὐναντίον, ὅταν ὁ «ἀρχιεπίσκοπος» Σπυρίδων τοῦ ἐπρότεινε νά ἐπιστρέψῃ στό ν.ἑ. καί θά τοῦ ἔδινε πλουσίαν Μητρόπολιν, ὅλους τούς χαμένους μισθούς του κ.λπ., ἐκεῖνος ἐπροτίμησε τήν ... ἐξορίαν, παρά τό προχωρημένον τῆς ἡλικίας του καί ἐδήλωσεν ὅτι ἄν ὅλοι οἱ Π/Ηται ἐπέστρεφαν στό ν.ἑ. καί ἔμενε μόνον εἷς εἰς τό π.ἑ., αὐτός ὁ εἷς θά ἦτο ἐκεῖνος! Διά τοῦτο ὁ Διάβολος καί τά ὄργανά του (Οἰκουμενισταί, Ματθαιϊσταί καί Ματθαΐζοντες, Τρικαμηνισταί κ.ἄ.) τόν μισοῦν τόσον πολύ καί ἐρεύγονται τά πελώρια αὐτά ψεύδη, διαστρέφουν τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ὅπερ τούς καθιστᾶ αἱρετικούς, διαστρέφουν τό δημοσίευμα τῆς «Βραδυνῆς» τοῦ 1953 κ.λπ. Ὁ κ. ΧΣ καί οἱ ὅμοιοί του ἔχουν τό ἄπειρον θράσος νά ἐμφανίζωνται καί ὡς ... ὑπερασπισταί τῆς Ἀληθείας, ἐνῷ εἶναι φανατικοί ἐχθροί Της! Πρό ἡμερῶν, ὁ κ. ΧΣ ἔγινε καταγέλαστος στούς πάντας, διότι ἔγραψεν ὅτι δῆθεν ἡ ἐαρινή ἰσημερία ΜΕ ΤΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ πέφτει πάντοτε στίς 8 Μαρτίου! «Πᾶρε λόγια καί πᾶνε στό παζάρι», κατά τό δή λεγόμενον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόσπασμα από το βιβλίο του ΑΒΒΑ ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ : Συνομιλίες με τους Πατέρες της Ερήμου Α' τόμος σελίδα 235 :
ΑΒΒΑΣ ΣΕΡΗΝΟΣ :
Έχω ακούσει με τα αυτιά μου ένα δαίμονα να ομολογεί ξεκάθαρα ότι είχε χρησιμοποιήσει τον Άρειο και τον Ευνόμιο, για να ενσπείρει στην Εκκλησία ανίερες και αιρετικές δοξασίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς διαβάσουμε λίγο καλύτερα το παραπάνω απόσπασμα :
Ο δαίμονας ομολόγησε ΞΕΚΆΘΑΡΑ ότι χρησιμοποίησε τον Άρειο και τον Ευνόμιο για να ενσπείρει ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ανίερες και αιρετικές δοξασίες.
Ερωτήσεις - Απαντήσεις :
1. Τους χρησιμοποιούσε ο δαίμονας πριν ή μετά την καθαίρεση ; Φυσικά πρίν την καθαίρεση γιατί τότε ήταν επικίνδυνοι να ενσπείρουν τις αιρέσεις τους.
2. Σε ποια Εκκλησία μπορούσαν να ενσπείρουν αιρέσεις αφού όσοι είχαν κόψει κοινωνία με τους παραπάνω δεν είχαν τέτοιο φόβο ; Αυτοί που είχαν τέτοιο φόβο ήταν όσοι είχαν κοινωνία με τον Άρειο και τον Ευνόμιο, οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως Εκκλησία.
Συμπέρασμα :
Πριν από Συνοδική καταδίκη κανείς δεν είναι εκτός Εκκλησίας, ακόμη και εκείνοι που είχαν κοινωνία με τον Άρειο και τον Ευνόμιο.
Τώρα θα μου πει κάποιος. Μα καλά πιστεύεις στην ομολογία ενός δαίμονα ; Και θα απαντήσω : Αφού το περιλαμβάνει στο βιβλίο του ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΣΣΙΑΝΟΣ Ο ΡΩΜΑΙΟΣ, τότε εμπιστεύομαι τον Άγιο και επομένως είναι αξιόπιστο αυτό που έγραψε.
Λάθος συμπέρασμα έβγαλες.Η Σιμωνία καταδικάζεται απο τους Ιερούς Κανόνες(και θεωρούνται λαϊκοί όσοι ψευδοκληρικοί δίνουν άσπρα σε κάποιον Επίσκοπο για να τους χειροτονήσει)και θεωρούνται λαϊκοί ΠΡΙΝ από κάποια Σύνοδο που πρέπει να τους καθαιρέσει.Το ίδιο συμβαίνει και με ανθρώπους που βρίσκονταν εντός Εκκλησίας πριν από κάποιες θανάσιμες αμαρτίες που έχουν κάνει(π.χ. ένας λαϊκός που πορνεύει δημόσια και πηγαίνει στους ναούς και "Κοινωνάει", αυτός είναι αυτομάτος εκτός Εκκλησίας).Ξύπνα φίλος!
Διαγραφή12:21
ΔιαγραφήΕσείς με το ΑΥΤΟΜΑΤΟ... κοιτάξτε στον καθρέφτη και θα δείτε ότι σύμφωνα με τα λεγόμενά σας είστε ήδη εκτός Εκκλησίας.
Βαρβέρη,όσοι εν γνώσει τους κοινωνούν με αιρετικούς,κοινωνούν με τα πονηρά τους έργα,δηλαδή με την αίρεση τους.Άρα,και αυτοί είναι εκτός Εκκλησιάς,γιατί στην Εκκλησία δεν υπάρχουν σχισματικοί και αιρετικοί.Η αίρεση σε χωρίζει από την Εκκλησία, όχι η Σύνοδος. Άλλος είναι ο σκοπός της Συνόδου.Οι Σύνοδοι κάνουν και λάθη,όπως έκαναν λάθος που καθαίρεσαν τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά και τον π.Σταύρο Βάιο.Μόνο ο Παύλος είναι αλάνθαστος,ο οποίος βγάζει εκτός Εκκλησίας όλους τους αιρετικούς ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω την λύση μην αγχώνεστε....
Επειδή ο κάθε Αποτειχισμένος (Νγτης /Πγτης) και εντειχισμένος (Νγτης/Πγτης) έχει την δική του ερμηνεία / άποψη για θέματα εκκλησιολογίας... γιατί δεν κάνετε όλοι σας μια Σύναξη / Συνάντηση (πες το όπως θέλεις...) με σκοπό να βγάλετε μια ενιαία γραμμή οικονομικοακρίβειας για να μην γίνεστε θέατρο ;
Υγ: Αν ο Απόστολος Παύλος ταλαιπωρε βγάζει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ όλους τους αιρετικούς εκτός Εκκλησίας... τότε γιατί έγιναν 7 Οικουμενικές ;;; Για να περάσει η ώρα ;;;
Και τώρα που δεν έγινε Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει τους Οικουμενιστές Ψευδεπισκόπους(εδώ και 120 χρόνια),πρέπει να την περιμένουν οι Ορθόδοξοι(και άφησε τον Παύλο να τους αναθεματίζει,δηλαδή να τους στέλνει στον διάολο)και να τους θεωρούν Μητέρα Εκκλησία (όπως δίδασκε ο Καβουρίδης)με Μυστήρια έγκυρα.
ΔιαγραφήΣταμάτησες τις βλασφημίες τις παλιές και άρχισες καινούριες.Δυστυχώς,για τα χάλια αυτών των ανθρώπων φταίνε οι δάσκαλοι που τους πότισαν αυτό το Οικουμενιστικό δηλητήριο. Το χωράφι είναι ο κόσμος.Ξύπνα Κυριάκο!
4:08
ΔιαγραφήΤαλαίπωρε γιατί κοιτάζεις πρώτα τα χάλια των άλλων και δεν κοιτάς πρώτα τα δικά σου χάλια ; Πού διάβασες ότι ο Απόστολος Παύλος όταν λέει την λέξη ΑΝΑΘΕΜΑ σημαίνει ότι στέλνει ανθρώπους στο διάολο ;
Αν υποθέσουμε όμως ότι είναι έτσι όπως τα λες, θα σου θυμίσω ότι ο Απόστολος Παύλος ευχήθηκε :
"ηὐχόμην γὰρ αὐτὸς ἐγὼ ἀνάθεμα εἶναι ἀπὸ τοῦ Χριστοῦ ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν μου, τῶν συγγενῶν μου κατὰ σάρκα"
Τί λες λοιπόν ταλαίπωρε ; Ευχήθηκε ο Απόστολος Παύλος να πάει στον διάβολο ; Άπαγε της βλασφημίας !
Εσένα λοιπόν σου ταιριάζει...
«Άραγε γιγνώσκεις α αναγιγνώσκεις;»
Στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο τα διάβασα αυτά.Άρχισε να διαβάσεις την εξήγηση της Καινής Διαθήκης από αυτόν τον Άγιο και θα μάθεις πολλά παράξενα ακόμα. Το διπλό ανάθεμα του Παύλου,ο ίδιος ο Χριστός το είπε. Το στόμα του Παύλου είναι ο Χριστός (και του Χρυσοστόμου Αγίου,είναι ο Παύλος).Βεβαίως και αυτό ευχήθηκε ο Παύλος. Αλλά που να γνώριζες γιατί το είπε αυτό!Αλλά,Βαρβέρη,δεν θα τα έχεις όλα έτοιμα στο πιάτο.Εσύ διάβαζε τα Άπαντα του Καβουρίδη,του Χρυσοστόμου τα Άπαντα άφησέ τα για τα γεράματα. Τουλάχιστον άνοιξε και λίγο το Πηδάλιο,καλό για θα σου κάνει.
Διαγραφή7:08
ΔιαγραφήΕσύ με το ΑΥΤΟΜΑΤΟ που έχεις διαβάσει και Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο...
Διάβασε την ερμηνεία και.... καλή μετάνοια :
https://arxon.gr/2020/03/i%E1%BD%90ch%E1%BD%B9min-g%E1%BD%B0r-a%E1%BD%90t%E1%BD%B8s-%E1%BC%90g%E1%BD%BC-%E1%BC%80n%E1%BD%B1thema-e%E1%BC%B6nai-%E1%BC%80p%E1%BD%B8-to%E1%BF%A6-christo%E1%BF%A6-%E1%BD%91p%E1%BD%B2r-t%E1%BF%B6/
Αλλά ας υποθέσουμε χάριν της συζητήσεως ότι είναι σωστά αυτά που λες και ο Απόστολος Παύλος όντως έστειλε στο ανάθεμα (στο διάβολο σύμφωνα με εσένα) τον εαυτό του για χάρη των αδελφών του (δες λίγο πώς ονομάζει τους Σταυρωτές του Χριστού)...
ΔιαγραφήΕσύ που έχεις πάρει το ΑΥΤΟΜΑΤΟ, μπορείς να μιμηθεις τον Απόστολο Παύλο και να δείξεις κι εσύ την ίδια αγάπη και να ευχηθείς το ίδιο για τον εαυτό σου ;;;
Για να δούμε.... Άλλωστε ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος λέει :
Μιμηταί μου γίνεστε....
Υγ: Στο ξαναλέω...αν είσαι ρασοφόρος άσε το keyboard και πιάσε το κομποσχοίνι. Θα προσφέρεις καλύτερες υπηρεσίες στην Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι άλλο....
Εσείς με το ΑΥΤΟΜΑΤΟ....για πείτε μου επί μονοθελητισμού από ποιο Επισκοπόδεντρο φύτρωναν οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι ;;;
Εγίνε αυτόματη αποκατάσταση,όπως και σε άλλες εποχές αιρέσεων(όταν τους δέχονταν χωρίς Ορθόδοξη βάπτιση).
Διαγραφή4:35
ΔιαγραφήΆφησε λοιπόν το keyboard, πιάσε το κομποσχοίνι και άρχιζε να εύχεσαι να γίνει το ίδιο.
Τώρα ξέρεις την λύση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα βίντεο προς προβληματισμό :
https://youtu.be/sY5MmhLQBng
Αντιοικουμενιστές Νγτες vs ΓΟΧ-Πγτες
ΓΟΧ Πγτες vs ΓΟΧ-Πγτες
Αποτειχισμένοι Νγτες vs Αποτειχισμένοι Πγτες
Αποτειχισμένοι Νγτες vs Αποτειχισμένοι Νγτες
Αντιοικουμενιστές Νγτες vs Αποτειχισμένοι Νγτες
Αποτειχισμένοι Πγτες vs Αποτειχισμένοι Πγτες
Προς όλους τους ρασοφόρους που ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες :
Τα έχετε κάνει όλοι σας σαν τα μούτρα σας για να μην πώ κάτι βαρύτερο...Τουλάχιστον δείξτε λίγο φιλανθρωπία και προσπαθείστε να μην σκανδαλίζετε άλλο το ποίμνιο !
Εν ολίγοις...αν δεν μπορείτε να βρείτε άκρη μεταξύ σας, αφείστε τα youtube και τα blog και πιάστε κανένα κομποσχοίνι μπας και σας λυπηθεί ο Θεός.
Κυριάκο, σωστά μιλᾶς, ἀλλά ἐδῶ μέσα κυριαρχοῦν πλέον οἱ αἱρετικοί Ματθαϊισταί καί Τρικαμηνισταί. Αὐτοί ξέρουν νά λένε ἄπειρα ψέμματα, εἰρωνεῖες, καί βεβαίως τά αἱρετικά τους φληναφήματα. Ἐγώ σταματῶ νά «διαλέγωμαι» μέ αὐτούς, διότι τό θεωρῶ πλέον ἁμαρτίαν, ὡς σπατάλη πολυτίμου χρόνου. Ἄν δέν ἔχῃς πεισθῇ περί αὐτοῦ, δές τόν «διάλογον» εἰς https://orthodox-voice.blogspot.com/2022/08/17-2022-1036.html
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΒΑΡΒΕΡΗ
1. δεν εχω γραψει κανένα σχόλιο ανωνυμο η ψευδώνυμο
2. στην σελιδα μου κανω ιεραποστολή και δοξα τω Θεω εχω βγαλει απο τον οικουμενισμο 100νταδες ψυχες, ομοιως Τρικαμηνιστες και αλλους παραταξιακους φλωρινικους κι ανιερες συμμοριες
- Δεκαδες τα τηλέφωνα με τελευταιο πριν μιση ωρα -
Στα γραφω τάλα γιατι εχεις ξεφυγει τελειως
Ποιος νομιζεις οτι εισαι;;
3. Η Εισοδος στην εκκλησια - αποφασεις οικουμενικων συνοδων https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/08/blog-post_25.html
4. Το ποιος τα εχει κανει σαν τον κωλο της μαιμους βλ. στην σελιδα μου ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ σηριαλ αναρτησεων με τιτλο φλωρινικη σχιζοφρενεια ετικετα ΓΟΧ
5.Εσυ σε ποιον κοινωνας και εξομολογείσαι;;
Γραψε για τους αλλους σχολιαστες ωστε να ΚΡΙΘΕΙΣ και εσυ, αλλιως Σιώπα.
Μεταξυ μας Καμια συζητηση Βαρβερη
ΔιαγραφήΕγώ ένα μόνο πράγμα θα σου πώ πάτερ. Γράφεις συνεχώς για σχιζοφρένεια του Φλωρίνης και των Φλωριναίων και ταυτόχρονα ενώ μου κάνεις ερωτήσεις επί προσωπικού...μετά γράφεις :
" Μεταξυ μας Καμια συζητηση Βαρβερη "
Τι να πεί κανείς ; Κρίμα !
To πρόβλημα δεν είναι τόσο ο Ματθαϊσμός, ο Κυπριανισμός, ο Τρικαμηνισμός (όλοι τους λάθος), αλλά ότι σχεδόν ουδείς εξ αυτών "ακούει", θέλει να μετακινηθεί από τη θέση του...οπότε συνηθως είναι ασκοπες κι επιζήμιες τέτοιες συζητήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα επισημάνω όμως κάποιες χοντρές συκοφαντίες εναντίον του πρώην Φλωρίνης, ο οποίος έκανε βέβαια αρκετά και σοβαρά λάθη, αλλά κάποιοι του χρεώνουν ότι φαντάζονται
ΔΕΝ είναι λοιπόν Φλωρινική Θεολογία ο σύγχρονος Κυπριανισμος των νεο-"γοχ"
Ο πρώην Φλωρίνης περίμενε Πανορθόδοξη καταδίκη του νέου ημερολογίου γιατί οι Σύνοδοι του 16ου αιώνος καταδίκασαν ως μείζων παράβαση την αλλαγή Πασχαλίου και μαζί ανέφεραν και το μηνολόγιο. Αν φάει ισόβια κάποιος που σκοτωσε ενα άντρα και χτυπησε τη γυναικα του, δε σημαινει οτι θα φαει ισοβια κι ενας άλλος, ο οποίος απλά χτύπησε μια γυναίκα. Δεν υπάρχει λοιπόν δεδικασμένο.
Αλλά όπως οι Πατέρες αποτειχίζονταν ΠΡΙΝ να κριθεί μια ΝΕΑ αίρεση (τα Μυστήρια ακυρώνονταν μετά τη κρίση της), έτσι έχεις δικαίωμα να αποτειχιστείς και να κάνεις δικό σου θυσιαστήριο, βάση του 31ου Αποστολικού, για λόγους ευσεβείας και δικαιοσύνης, με την Ιερά Παράδοση να είναι ισότιμη των δογμάτων (βλέπε κανόνες Μέγα Βασιλείου κι αναθέματα 7ης Οικουμενικής για καταπατητές).
Τα λάθη ήτανε οι βιαστικές χειροτονίες Επισκόπων και κυρίως η εκλογή Αρχιεπισκόπου πριν εκπέσει η Κρατούσα ως Σύνολο, Συνοδικώς.....όπως κι όλα τα ζαβά που ακολούθησαν
Αντιθέτως, υπάρχει δεδικασμένο για τον Οικουμενισμό κι όλες τις γνωστές αιρέσεις τους, τις οποίες ακολουθούν εν συνόλο (Συνοδικώς) κάποιες "Εκκλησίες", όπου πια δε μιλάμε για μεμονωμένους παραβάτες, όπου τότε σαφώς θα πρεπε να καταδικαστούν από την αρμόδια Σύνοδο και τότε μόνο ακυρώνονται τα Μυστήρια τους.
Οι Κυπριανίτες δηλαδή καπηλεύονται τον πρώην Φλωρίνης, συγκρίνοντας μήλα με πορτοκάλια κι οι Ματθαϊκοί εκμεταλλεύονται τα λάθη του, για να επιδείξουν τη δική τους σχιζοφρενική διδασκαλία (ανίεροι κι αβάπτιστοι με την υπογραφή τους, αν ίσχυαν αυτά που λένε), ως τάχα ορθή
ΥΓ. Αν κατά τύχη υπάρχει κανένας πραγματικός αναζητητής, ας ψάξει πότε καταδικάστηκαν για πρωτη φόρα στο σύνολο τους οι Παπικοί από Πανορθόδοξη και από πότε - πολύ νωρίτερα - τους αντιμετώπιζαν οι Πατέρες ως έχοντες άκυρα Μυστήρια. Αν το ψάξει αυτό και βρει τις πραγματικές χρονολογίες (γιατί ακούμε και ζαβά, ότι τάχα καταδικάστηκαν εν Συνόλο το 1054), τότε μπορεί να πούμε και μια κουβέντα παραπάνω. Είναι πολύ κουραστικό να μην "ακούει" ο άλλος
Εδώ γράφονται αντίχριστα πράγματα! Μόλις βρούμε χρόνο,κ.Τάκα,θα απαντήσουμε σε όλες αυτές τις πλάνες σου. Σε λίγες ώρες θα καταλάβουν οι αναγνώστες αυτού του ιστολογίου την διαστροφή που κάνεις. Μέχρι τότε,διάβασε καλά την Ζ' Οικουμενική Σύνοδο(η αλλαγή του Πασχαλίου είναι αίρεση γιατί υπάρχει Αποστολικός Κανόνας που οι καταπατητές Παπικοί δεν σεβάστηκαν,η αλλαγή του ημερολογίου δεν είναι αίρεση για να επιβάλεται αποτείχιση).
ΔιαγραφήΣε επιστολή του (που δεν εχω εύκαιρη), ο πρώην Φλωρίνης έλεγε αυτά τα πράγματα ως προς τις καταδίκες του 16ου αιώνος (το παράδειγμα ανδρός - γυναικός είναι δικό μου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι δυνατόν λοιπόν να τον επικαλούνται οι Κυπριανίτες, όταν ο πρώην Φλωρίνης εξέταζε αν υπήρχε δεδικασμένο
Πλακώσανε κι οι Τρικαμηνικοί, που όποτε έχουμε κάτσει να μιλήσουμε, μετά από κάποια στιγμή γίνονται λαγοί....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε βρε τουλάχιστον πρώτα τι γράφει ο άλλος, που κάνετε κι υποδείξεις...μίλησα εγώ για αίρεση ?
Αφού δεν υπήρχε αίρεση το 1924,τότε γιατί έκαναν σχίσμα οι οπαδοί του Παλαιού Ημερολογίου; Ο Καβουρίδης γιατί έφυγε από την Σύνοδο αφού δεν υπήρχε αίρεση, γιατί τον αδίκησαν που δεν τον έκαναν Αρχιεπίσκοπο;Ο Βαρθολομαίος είχε Μυστήρια το 2015 και έπαψε να έχει το 2016;Που τα βρήκες αυτά; Πως να μην γίνουμε λαγοί με αυτά που γράφεις; Δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε με αυτές τις αστείες τοποθετήσεις σου.Ας ασχοληθεί ο Γρηγόριος.
ΔιαγραφήΤο να δημιουργήσεις ίδιο θυσιαστήριο είναι νομιμότατο, ΄συμφωνα με 31ο Αποστολικό κι Ιερά Παράδοση (παλιότερα παραδείγματα), όπως προανέφερα. Και ναι, εκείνη τη περίοδο υπήρχε το υγιές και ασθενές κομμάτι της Εκκλησίας, όπως τόσες άλλες περιόδους στη Εκκλησιαστικη΄Ιστορία, πριν δηλαδή κριθεί μια ΝΕΑ αίρεση από την Οικουμενική Σύνοδο κι ενώ είχανε ήδη αποτειχιστεί οι υγιείς Ορθόδοξοι. Η ασθενούσα όμως του νέου κάποια στιγμή εξέπεσε τελείως, λόγω Συνοδικής αποδοχής του Οικουμενισμού κι όχι λόγω ημερολογιακού. Δεν είναι ασθενούσα στο διενεκές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθος ήτανε οι χειροτονίες, όμως και στο Αντιοχειανό Σχίσμα, είχαμε 2 Επισκόπους στην ίδια Επισκοπή κι ο μεν Μεγας Aθανάσιος κοινωνούσε με τον Παυλίνο, ο δε Μέγας Βασίλειος με τον Άγιο Μελέτιο.
Και για διορθώσει φαίνεται ο Ματθαίος τα λάθη του πρώην Φλωρίνης, έκανε ο ίδιος Σχίσμα, καθώς έκανε μόνος του χειροτονίες, ενώ :
- υπήρχε ο Κυκλάδων Γερμανός, που απλώς διαφώνησαν ποιους θα χειροτονήσουν
- υπήρχαν κι άλλοι Ορθόδοξοι Επίσκοποι (π.χ. κατακομβίτες ή της ΡΟΕΔ) κι ο Ματθαίος δεν ήτανε ο μοναδικός Ορθόδοξος της Γης
- ούτε στη συνέχεια πήρε αναγνώριση των χειροτονιών από άλλη Εκκλησία, καθώς απορρίψανε κι εκείνη την αναγνώριση της ΡΟΕΔ
Κι άλλες φορές στην Εκκλησιαστική Ιστορία γίνανε χειροτονίες υπό ενός, ΑΛΛΑ
α) υπήρχε πραγματικό εμπόδιο ανωτέρας βίας
β) υπήρξε αναγνώρισή τους από άλλους Επισκόπους ή Εκκλησια, είτε πριν γίνουν είτε μετά
Για την Εκκλησιολογία του Ματθαίου τι να πρωτοπείς....αν ήτανε ορθή, όχι μόνο ο ίδιος θα ήτανε ανίερος, αλλά δε θα υπήρχε Εκκλησία επί της Γης εδώ και πολλούς αιώνες
Διάβασε το Πηδάλιο(σελ.248-250)να μορφωθείς και μετά έλα να μας πεις ξανά πως "το Παλαιό Ημερολόγιο είναι Εκκλησιαστική ΠΑΡΑΔΟΣΗ"(αν είναι,τότε όντως μας αναθεματίζει η Ζ' Οικουμενική).
ΔιαγραφήΤι όμορφα που τα λέει ο Αγιος Νικόδημος!
Σταῦρε, ξέρεις τήν παροιμία «τόν ἀράπη σαπουνίζεις τό σαποῦνι σου χαλᾶς»; Ὅ,τι ἀνοησία μπορεῖ νά σκεφθῇ ὁ Διάβολος θά σοῦ τήν σερβίρῃ μέσῳ τῶν ὀργάνων του, Οἰκουμενιστῶν, Τρικαμηνιστῶν, Ματθαιϊστῶν κ.ἄ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαγοί γινόσασταν όταν δεν είχατε τι να απαντήσετε από ενα σημείο και μετά και λέγατε τη δικαιολογία ότι t;axa θα επανερχόμασταν μετά τη Σαρακοστή, που απείχε μόλις μια βδομάδα να λήξει κ.λ.π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να συζητήσεις (όχι ότι θα συζητούσαμε αλλά λέμε τώρα) πρέπει πρώτα να μπορείς να καταλάβεις τι σου γράφουνε σε απλά Ελληνικά
Αφού δε καταλαβες τον κανόνα πάνω στον οποίο στηρίχθηκε η αποτείχιση, βάζεις και στο στόμα μου ότι τάχα είπα για ακύρωση το 2016....Συνοδικώς υπήρξε αποδοχή από νωρίτερα κι ειδικά από Βαρθολομαίο αλλά εγώ δε θα δώσω χρονική στιγμή....ο Θεός γνωρίζει και μόνο μια πραγματική Ορθόδοξη Σύνοδος θα μπορούσε να γνωματεύσει για αυτό το λεπτό θέμα, καθώς και τα θέματα αποκαταστάσεως
Ο Τρικαμηνάς βέβαια τα χε άκυρα πριν το Κολυμπάρι και μετά τα μεταμόρφωσε σε έγκυρα, οπότε μη μου αγχώνεστε, είστε σε καλό δρόμο κι από σανό full
Όταν ένας κληρικός κάνει σχίσμα, αυτομάτως χάνει την Ιεροσύνη του(δεν την χάνει όταν καθαιρεθεί από την Σύνοδο).Το 1924 οι κληρικοί που έφυγαν από την Εκκλησία, έκαναν σχίσμα και έγιναν αυτομάτως λαϊκοί.Το ίδιο ισχύει και για τον Βαρθολομαίο,από τότε που κύρηξε δημόσια τις αιρέσεις του έπαψε να είναι κληρικός και έγινε ψευδεπίσκοπος.Στο σχίσμα και στην αίρεση δεν υπάρχει Άγιο Πνεύμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας κ. Δημήτρη, Καλή Παναγιά να έχουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πάπας Σέργιος Δ' έχασε την Ιεροσύνη του αυτομάτως το 1009 μ.Χ.,ο δε Βενέδικτος Η' την έχασε το 1014.Το 1014 έχασαν την Ιεροσύνη τους όλοι οι Παπικοί κληρικοί που ακολούθησαν την καινοτομία του Σέργιου Δ'.Όσοι από τους Φράγκους κληρικούς δίδασκαν καινοτομίες,αυτομάτως έχαναν την Ιερισύνη τους. Αυτοί που μετάνιωσαν και διόρθωσαν τις πλάνες τους, αυτομάτως αποκαταστάθηκαν και έγιναν και πάλι Ιερείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Χατζηνικολάου, αν έχει Μυστήρια ο Ελπιδοφόρος και ο Βαρθολομαίος,τότε γιατί να διακόψω την κοινωνία μαζί τους;Αφού το Άγιο Πνεύμα δεν διέκοψε την κοινωνία μαζί τους,εγώ γιατί να γίνω ανώτερος του Πνεύματοςτου Θεού; Μήπως κάπου κάνεις λάθος και θεωρείς με έγκυρα Μυστήρια τους αιρετικούς Οικουμενιστές; Πως υπάρχει κοινωνία φως και σκοταδιού, απορίας άξιον!
ΑπάντησηΔιαγραφή5:13
ΔιαγραφήΣε αυτή την φράση βρίσκεται ΟΛΟΚΛΗΡΟ το διανοητικό σου πρόβλημα :
"αν έχει Μυστήρια ο Ελπιδοφόρος και ο Βαρθολομαίος"
Ερμηνεία στο ρήμα έχω :
-κατέχω κάτι, είμαι ιδιοκτήτης-
Ποιός σου είπε καλέ μου ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία ο Επίσκοπος ή ο Αρχιεπίσκοπος είναι ιδιοκτήτης των μυστηρίων ;
Άλλος είναι ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ... κι εκεί τα μπερδεύεις...
Αφού έχουν εξουσία,λύνουν και δένουν.Έχουν το χάρισμα της Ιεροσύνης.Μετακινούν βουνά με την πίστη τους και βγάζουν δαιμόνια με την νηστεία και την προσευχή. Καταχρηστικά χρησιμοποίησα την λέξη "έχουν", όπως καταχρηστικά ονόμαζε ο Άγιος Νεκτάριος τους Φραγκολατίνους "Εκκλησία ".Λες να ήταν Οικουμενιστής ο άγιος Νεκτάριος;
ΔιαγραφήΣτο δια ταύτα:
Εσύ πιστεύεις πως ο Ζηζιούλας-ο Μεγάλος αιρετικούς μπορεί και κάνει έγκυρη βάπτιση; Η Σύνοδος ,τότε,γιατί πιστεύεις πως μπορεί να πάρει πίσω το Μυστήριο της Ιεροσύνης από τον Ζηζιούλα,αυτή του έδωσε το Μυστήριο; Μήπως κάπου υπάρχει διγλωσσία σε αυτά που πιστεύεις;
Διαγραφή9:27
ΚΑΙ ΣΕ αυτή την φράση βρίσκεται ΟΛΟΚΛΗΡΟ το διανοητικό σου πρόβλημα :
"Εσύ πιστεύεις πως ο Ζηζιούλας-ο Μεγάλος αιρετικούς μπορεί και κάνει έγκυρη βάπτιση; "
Το Ευαγγέλιο όμως γράφει :
"ούτός εστιν ο βαπτίζων εν Πνεύματι αγίω"
Ποιός είναι ο "ούτος" που ΒΑΠΤΊΖΕΙ ;
Ο Σταύρος Τ. είναι Κουτσουμπιστής.Ο Κουτσουμπισμός έχει καταδικαστεί απο τους Γ.Ο.Χ. και ο Κυπριανός καθαιρέθηκε. Θεωρεί το σφράγισμα του Αντιχρίστου πνευματικό και όχι στο χέρι ή στο μέτωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήBρε Τρικαμηνικοί & σία, αρχίσατε και τις (ανώνυμες βεβαίως) συκοφαντίες ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να έχετε και μειωμένη αντίληψη για να με κατηγορείτε για Κυπριανίτη, όταν στα παρόν σχόλια είμαι εναντίον αυτών...γράψτε ρε παιδί μου τουλάχιστον κάτι άλλο
Αλλά για να έχετε τη λαμπρή Ματθαϊζουσα Εκκλησιολογία (που μας περιγραψατε σε προηγουμενα σχόλια) και να ακολουθείτε τον Τρικαμηνά (που μετά το Κολυμπάρι τα "βάπτισε" έγκυρα και προφανώς δε θα μιλάει πλέον για συμφωνία Χριστού προς Βελίαρ) προφανώς κι έχετε μειωμένη αντίληψη...
Φαίνεται ο Τρικαμηνάς τους δέχεται όλους, αρκεί να απορρίπτουν/καταδικάζουν τους παλιο/τες, δε πα να πιστεύει ο καθένας σας ότι του φέξει ο εγωϊσμός κι η υπερηφάνεια του
Kι ήδη είπα από το 1ο σχόλιο ότι ο πρώην Φλωρίνης έκανε αρκετά και σοβαρά λάθη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι προσπαθούν να δικαιώσουν το Ματθαίο μέσω των λαθών του πρώην Φλωρίνης, όχι μόνο αυτοανακηρύσσονται σε ανίερους (σύμφωνα με το πιστεύω τους, αφού λάβανε χειροτονία από Φλωρινικούς), αλλά και καταφεύγουνε σε μεγάλη πονηράδα
Οι πράξεις κι η Ματθαϊκή Εκκλησιολογία δε δικαιώνονται ούτε ακόμη κι από το Κούγια
Τάκα,διάβασε στο ιστολόγιο του Πίτμπουλ τι γράφει για εσένα και τον Τρικαμηνά. Τον Τρικαμηνά τον ονομάζει Σατανά.Εσένα σε στολίζει καλύτερα. Έφερε εκατοντάδες κόσμο στην αλήθεια!Τους στέλνει κατ'οικονομίαν στους Ματθαιικούς-π.χ. τον Πανταζή-για να έχουν την ίδια ζωή που είχαν και πρώτα-μυστήρια, μοναστήρια κ.λπ.
ΔιαγραφήΕγώ γράφω για το Πατρώο Εορτολόγιο και για κανέναν Καβουρίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι ορθότατα έγινε η αποτείχιση αλλά λάθος οι χειροτονίες. Και στο Αντιοχειανό Σχίσμα όμως είχαμε τέτοια, με πρωταγωνιστες Μ. Αθανάσιο και Μ.Βασίλειο
Δηλαδή δεν ανατρέπεται η Εκκλησία των ΓΟΧ επειδή γίνανε οι λάθος χειροτονίες
Κι έδειξα ότι ο Ματθαίος έκανε Σχίσμα, καθώς εκτός των άλλων απαρνήθηκαν και την αναγνώριση από ΡΟΕΔ που τους έγινε
Εκείνος που πήρε Χειροτονία από ανίερους Φλωρινικούς (σύμφωνα με τη Πίστη του), δε είναι δυνατόν να αποκατασταθεί με την Ομολογία του. Έλεος στις παπαριές που ακούμε...Δε βρισκόμαστε στη περίπτωση που πήρε Κανονική Χειροτονία, μετά εξέπεσε και μετανόησε, ενώ ταυτόχρονα τάχα δεν υπήρχε επίσης Ορθόδοξος Επίσκοπος επί της Γης να τον αποκαταστήσει. Αντιθέτως, πήρε Χειροτονια από λαϊκους, σύμφωνα με τη Πίστη του.
Είμαι συνηθισμένος βεβαια...παλιότερα μου έλεγε ότι το Αγιο Μύρο που είχε κανει ο Πατριάρχης Ιωακείμ (ο οποίος μίλησε ΔΗΜΟΣΙΩΣ αιρετικά) και χρησιμοποιούσανε μέχρι κι οι Ματθαιϊκοί αρκετά χρόνια, ότι τάχα αποκαταστάθηκε με Ομολογία 1935 (!!!)
Το νεράκι (κατ΄αυτόν) μεταστράφηκε σε Άγιο Μύρο (!!!)
Δε μας είπε όμως τι έγινε με τα εκατομμύρια των Πιστών (κάποιων αργότερα Ιερωμένων) που χρίστηκαν με το νεράκι ή για τις πολυπληθείς "χειροτονίες" (εισαγωγικα σύμφωνα με τη Πίστη του) που έκανε ο Ιωακείμ, ανάμεσα τους και σε Ιερέα τον πρώην Φλωρίνης....Α, για το τελευταίο μου είχε ρίξει άλλο μαργαριτάρι, ότι μετράει μόνο η τελευταια χειροτονια (εννοεί σε Επίσκοπο), λες κι ένας λαϊκος (σύμφωνα με τη Πίστη του) μπορει να χειροτονηθει κατευθειαν Επίσκοπος (!!!). Κι ο πρώην Φλωρίνης χειροτόνησε μετά τον Ματθαίο...
Αυτές και πολλές άλλες παπαριές λένε στο κόσμο κι όμως υπάρχουν πολλοί που τους ακολουθούν
Και μετά τους πειράζει που λέω για Ματθαίο, οταν έχουν την αυτή Πίστη και θα παίζουμε τη κολοκυθιά αν είναι Ματθαϊκός ή θέλει να ονομάζεται zuperman
ΥΓ. Ο πρώην Φλωρίνης έκανε αρκετά λάθη και για αυτό εγώ δεν τον ονοματίζω Άγιο, θα δω μετά θάνατον. Είναι ντροπή όμως να χρεώνουν στον πρώην Φλωρίνης πράγματα που δεν έκανε, συκοφαντώντας τον. Τον Κυπριανισμό κι άλλα των νεο-"γοχ", να τα χρεώνουν στον πρώην Φλωρίνης, που δεν είχε αυτή τη Πίστη. Όπως κι ότι τάχα ήθελε να κάνει συμφωνία με Σπυρίδωνα της Κρατούσας αλλά δεν ήθελε εκείνος, το οποίο δε προκύπτει πουθενά στα έγγραφα που δημοσιεύουν. Ο ορισμός της συκοφαντίας κι Ιεροκατάκρισης δηλαδή
O πρώην Φλωρίνης πήγε τουλάχιστον 3 εξορίες και ζημιώθηκε και σε θέματα μισθού-ασφάλισης-σύνταξης, ενώ ο Ματθαίος πούλαγε ανέξοδα τις θεωρίες του κι ανελήχθη και σε Επίσκοπο
ΔιαγραφήΝα είσαι καλά Σταύρο.
Ο Γρηγόριος σας θεωρεί όλους πλανεμένους.Τον Τρικαμηνά τον ονομάζει Σατανά.Εσάς σχιζοφρένεια.Είναι ο μόνος σωστός εκκησιολόγος στην Ελλάδα. Οι άλλοι όλοι πλανήθηκαν.Σώζει εκατοντάδες ψυχές από τον Σατανά Τρικαμηνά και από τους σχιζοφρενείς Καβουριδιστές.Ας τον κάνουν Πατριάρχη Νεας Ρώμης οι Γ.Ο.Χ.,να αντικαταστήσουν τον αιρετικό θρόνο.Όλοι είναι σέκτες, εκτός από αυτόν.Έχει μίσος σε όσους του πηγαίνουν κόντρα και του τρώνε το ποίμνιο. Είναι κινητή βιβλιοθήκη, γνωρίζει τα πάντα. Δεν υπάρχει τέτοιο θεολογικό μυαλό στην Ελλάδα.
Διαγραφή12:09
ΔιαγραφήΚατ'αρχήν ο Γρηγόριος δεν είναι Γρηγόριος αλλά πάτερ Γρηγόριος και γι'αυτό έχει και μεγαλύτερο κρίμα γι'αυτά που γράφει και τον σκανδαλισμό οου προκαλεί.
Νομίζω τον καθαίρεσαν οι ΓΟΧ και είναι μοναχός-μονομάχος.Παλιά τον έλεγαν Ματθαίο.Μήπως γιαυτό στέλνει στον κόσμο στον διάολο,δηλαδή στους αιρετικούς Ματθαιικούς;
ΔιαγραφήΚαι μετά τις Οικουμενικές Συνόδους, οι Πατέρες φαίνεται ξέχναγαν να μυρώνουν το Σύνολο του ασθενούς τμήματος της Εκκλησίας κι ομοίως να χειροθετουν τους Ιερωμένους, που μέχρι τότε ακολουθούσαν τη ΝΕΑ αίρεση, της οποίας όμως τα Μυστήρια ακυρώνονται μετά τη κρίση της Οικουμενικής Συνόδου
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχναγαν σύμφωνα με αυτά που μας λένε κάποιοι "Θεολόγοι", οι οποίοι φαντάζονται όπως θέλουν τους λόγους των Πατέρων. Και προσοχή, αυτό συνέβαινε (δηλαδή δεν γινότανε), όχι για λόγους Οικονομίας αλλά γιατι δε χρειάζετο σε μια ΝΕΟΦΑΝΗ αίρεση. Σε άλλες περιπτώσεις, που πράγματι χρειάζετο, οι Πατέρες πράγματι κάνανε Οικονομία. Kαι προφανώς, οι "Θεολόγοι" μας θα θολώσουν πάλι τα νερά, μπουρδουκλώνοντας τις περιπτώσεις Οικονομίας με τις περιπτώσεις όπου απλά δε χρειάζετο
Θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα, με τον Διόσκουρο
Ο Διόσκουρος, πριν την 4η Οικουμενική, είχε καταδικαστει από Τοπική Σύνοδο για την ΝΕΑ αίρεση που ακολουθουσε. Επρόκειτο για εκτίμηση (σωστή) από Τοπική Σύνοδο του Αγίου Φλαβιανού, όπως και πριν την καταδίκη του Νεστορίου από την Γ΄Οικουμενικη είχανε προηγηθεί καταδικες από Τοπικές Συνόδους, αλλά μόνο μετα την Γ΄Οικουμενικη θεωρήθηκαν ακυρα τα Μυστηρια τους, για την μεχρι τοτε ΜΗ κεκκριμενη αιρεση από τις Εκκλησίες εν Ομονοία.
Στην 4η Οικουμενική λοιπόν, μέχρι να βγει η γνωμάτευση, οι Πατέρες τον αποκαλούσανε ως Θεοφιλέστατο Επίσκοπο.
Κι επειδή αναρωτιόντουσαν οι "Θεολόγοι" μας πως είναι δυνατόν ένας αποτειχισμένος σε μια ΝΕΟΦΑΝΗ Αίρεση ή Σχίσμα, πριν τη κρίση της από τις Εκκλησίες εν Ομονοία, να μπει στο ίδιο τσουβάλι με εκείνον που δεν αποτειχίστηκε, θα πω ότι :
a) τα ζητήματα των νεοφανών αιρέσεων /σχισματων είναι πολλές φορές λεπτεπίλεπτα κι ακόμη κι Άγιοι έχουν ξεγελαστεί. Τα γατόνια μας όμως, οι "Θεολόγοι", κρίνουν υπερφίαλα τους άλλους
2) Προφανώς η σωτηρία δεν εξαρτάται μονάχα από την αποτείχιση (ειδικά αν είναι υπερφίαλη), αλλά κι από πολλές άλλες παραμέτρους που πρέπει να έχει ο Πιστός
Δεν έχει,τάλα,ασθενές-αιρετικό σώμα ο Χριστός.Το Σώμα του Χριστού είναι χωρίς λεκέδες. Οι αιρετικοί δεν ανήκουν στην Εκκλησία.Τι δουλειά έχει ο διάβολος με την εκκλησία ταλαίπωρε;Πρώτα είναι καταδικασμένοι από την Αγία Γραφή και ύστερα από τους Αγίους Πατέρες. Η Σύνοδος έρχεται σαν τρίτη σφραγίδα.Την σημερινή εποχή,η Σύνοδος περιττεύει, δεν χρειάζεται να μας ενημερώσει για τα αυτονόητα.Θα περιμένω εγώ μια Σύνοδο για να καταδικάσω τους Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους και για να τους θεωρώ χωρίς Ιεροσύνη.Οι Άγιοι θεωρούν τους Σιμωνιακούς χωρίς Ιεροσύνη πριν μια Σύνοδος τους καθαιρέσει,θα θεωρούν Επίσκοπο τον Μεγάλο αιρετικό Ζηζιούλα;Θα αστειεύεται ο σχολιογράφος!
ΔιαγραφήΜάθαμε κι από τους "Θεολόγους" μας ότι ο Ιωακείμ ήταν κρυφός Μασόνος, ενώ ΔΗΜΟΣΙΩΣ κήρυξε αίρεση (σε Εγκύκλιο) κι ότι τάχα το γεγονός ότι έκανε το Μύρο μαζί με άλλους (που κοινωνουσαν με λαϊκό, σύμφωνα με Ματθαϊστές - καθώς είχε ΗΔΗ κηρύξει δημοσίως αίρεση), τελικά Αγίασε το Μύρο (!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα όμως που στη παλιότερη ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ συνομιλία μας, ούτε καν αυτή τη δικαιολογια μου είπε, αλλά αντιθέτως υποστήριξε ότι το νεράκι μεταμορφώθηκε σε Μύρο λόγω της Ομολογίας 1935. Μη με κάνει να βγάλω στη φόρα τα σχετικά μαιλς...
Αρκετά ασχολήθηκα και πάλι, εώς εδώ
Καλή συνέχεια Κυριάκο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημειωτέον ότι ο Άγιος Ανατόλιος, που προήδρευσε στην Δ' Οικουμενική, είχε χειροτονηθεί από τον αιρετικό Διόσκουρο, ενώ είχε ήδη εκείνος εκφράσει τα αιρετικά του πιστεύω. Όμως ουδέν πρόβλημα υπήρξε με τη χειροτονία του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Διόσκουρος όχι απλά κήρυττε αίρεση, όχι απλά είχε ήδη κριθεί από ΤΟΠΙΚΗ Σύνοδο, όχι απλά καθαίρεσε τον Αγ. Φλαβιανό σε ληστρική Σύνοδο που προηγήθηκε της Δ΄Οικουμενικής, αφού εκβίασε τους Συνοδικούς να υπογράψουν
( οἱ περισσότεροι ἐπίσκοποι πού εἶχαν συμμετάσχει σ’ αὐτήν ἄρχισαν νά φωνάζουν στη διάρκεια της Δ΄Οικουμενικής : “ Οὐδείς συνήνεσεν. Βίᾳ ἐγένετο, βίᾳ μετά πληγῶν· εἰς ἄγραφον χάρτην ὑπεγράψαμεν· καθαίρεσις ἡμῖν ἠπειλήθη. Ἐξορία ἡμῖν ἠπειλήθη. Στρατιῶται μετά βάκλων καί ξιφῶν ἐπέστησαν...Ὅπου ξίφη καί βάκλα, ποία Σύνοδος;”.)
αλλά λέγεται ότι καί στή συνέχεια μέ παρότρυνσή του ἤ τοῦ πρωτοπαλλήκαρου τοῦ ἀρχιμανδρίτη Βαρσουμᾶ, κλώτσησαν τον Αγ. Φλαβιανό κάποιοι στρατιῶτες καί τόν σκότωσαν!
Κατά τη διάρκεια της Δ΄Οικουμενικής, συχνά οι Πατέρες φώναζαν γιά τό Διόσκορο :
“τόν φονέα ἔξω βάλε. Φλαβιανόν στρατιῶται καθεῖλον”
Κι όμως οι Πατέρες, όχι μόνο επέτρεψαν στο Διόσκουρο να παρίσταται, αλλά τον ονόμαζαν και Θεοφιλέστατο, μέχρι να βγει το Πόρισμα / γνωμάτευση
Εντάξει τάλα τάκα,και ο αγιος Νεκτάριος ονόμαζε Εκκλησία τους Παπικούς.Άρα,ήταν κρυφός Οικουμενιστής και είχε δίκιο η Μαγδαληνή. Τα ίδια και ο Αγιος Μάρκος,και αυτός θεωρούσε τον Πάπα αγιώτατο.Μήπως ήταν Ουνίτης.Έχει απαντήσει σε όλα αυτά ο εκλεκτός Θεολόγος Ιωάννης Ρίζος.
ΔιαγραφήΣαφώς υπάρχουν οι ποινές που αναφέρει ο Μέγας Βασίλειος στον κανόνα του, αλλά όταν είναι ξεκαθαρισμένο ποιος έκανε το Σχίσμα. Δηλαδή υπάρχει δεδικασμένο. Αλλιώς θα πρέπει να γίνει κρίση σε Μεγάλη Σύνοδο.΄
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τέτοια φαντασμένα μυαλά, ο ένας λέει τον άλλο ανίερο στα δεκάδες Σχίσματα που βλέπουμε
Κι η 3η περίπτωση είναι να είναι ξεκάθαρο, με ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΑ στοιχεία το ποιος έκανε το Σχίσμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει ασθενής αιρετική Εκκλησία.Αίρεση και Εκκλησία δεν έχουν κοινωνία.Αίρεση σημαίνει σκοτάδι και διάβολος. Ας σοβαρευτεί ο Σταύρος Τ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Σύνοδος των ΓΟΧ πρέπει να αναθεματίζει αυτούς τους ανθρώπους που γράφουν δημόσια αυτές τις δαιμονικές πλάνες. Αν ήταν κληρικός,έπρεπε να τον ξυρίσει και μετά να τον αφορίσει.Δεν μπορούν να γράφονται τέτοιες βλάσφημες θέσεις κσι να μην καταγγέλλεται στην Σύνοδο.Πως τον ανέχεται η Σύνοδος; Δεν γνωρίζει τι γράφει;Ας την ενημερώσει ο Πολυμενόπουλος ή ο Παπαρήγας.Που ανήκει αυτός, γνωρίζει κάποιος;Μήπως έφτιαξε δική του παράταξη;Τι ηλικία έχει;Είναι Έλληνας; Βλέπω δεν γνωρίζει καλά την Ελληνική γλώσσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος σχολιογράφο Σταύρο Τ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήσε νέα σχόλια που διάβασα πριν λίγο,στο ιστολόγιο του ΙΓΖ ,σε ονομάζει δαιμονισμένο και άσχετο, πονηρό και ότι έχεις γέροντα τον διάβολο.
Απορία: Γιατί δεν τα γράφει εδώ ,ντρέπεται;
Παρεδόθη φίλε. Άλλο δεν διαβάζει τα σχόλια εδω.Έπιασε το κομπολόι.Επικίνδυνος άνθρωπος για την ψυχή και το σώμα των ανθρώπων.Φιλαυτία στο φουλ.
ΔιαγραφήTόσο καιρό βλέπαμε δημοσιευσεις για ανίερους Φλωριναίους, για χειροτονίες του'60, του '62 και την αναγνώριση του '69, όπου ΄έλεγε το άρθρο για μη Συνοδική απόφαση κι έλλειψη αρ. πρωτοκόλλου, οπότε έλεγε είναι ΑΚΥΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή(ΟΜΩΣ υπήρχε αρ πρωτοκολ στη ΣΥΝΟΔΙΚΗ απόφαση 1971 για Ματθαϊκούς, η οποία συμπεριελάμβανε και φλωριναίους)
και τώρα ακούσαμε ότι έλαβε χειροτονία από Κανονικότατη Εκκλησία, οπότε δε χρειαζεται Χειροτονία ή αποκατάσταση (!!!)
Άντε κι εις ανώτερα, μόνο να θυμάσαι τουλάχιστον τι λες κάθε φορά....οι Ματθαιϊκοί βέβαια τετραγωνίζετε και το κύκλο, όμως μη δίνετε και τόσο στόχο
Tί κάνεις Γιάννη ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκιά σπέρνω
Το τελικό συμπέρασμα 5.19 μ.μ από το "Θεολόγο" μας, ήταν ότι τάχα εγώ, ο αποτειχισμένος ΓΟΧ, φλερτάρω με Συνόδους των νεο-"γοχ" Φλωριναίων κι ελπίζω σε δαύτους
Κι άλλοι 2 που γραφουν εδώ μέσα, είναι επίσης αποτειχισμένοι από νεο-"γοχ", από όσα ήξερα μέχρι πρότινος
Είπαμε, κουκιά σπέρνω
Ούτε κι ακοινώνητος όμως είμαι, το οποίο επίσης το γνωρίζει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς οι αποτειχισμένοι πρέπει να είστε ενωμένοι.Εδώ βλέπουμε έχθρες και κακό μεταξύ σας.Όλοι έχετε διαφωνήσει σε πολλά θέματα. Κάθε γοχ έχει και την δική του εκκλησιολογία.Έτσι ξεκίνησαν και οι Προτεστάντες και κατέληξαν να έχουν 20.000 ψευδοεκκλησίες.Και οι γοχ μέχρι σήμερα έχουν φτιάξει εκατοντάδες παρατάξεις.Αυτά τα διαβάζω στο ιστολόγιο "Τα γραπτά μένουν".Κάποιος Καρακασαλίδης έκανε παράταξη με κάποιον Ψυχρούλα κ.λπ.
Διαγραφή11:25
ΔιαγραφήΈχεις δίκαιο αλλά δεν ευθυνόμαστε εμείς οι λαϊκοί αλλά οι ρασοφόροι (που νομίζουν ότι είναι κάτι αλλά δεν είναι τίποτα...) που φανατίζουν το ποίμνιο.
Δες και σχόλιό μου 23 Αυγ 4:16
Η ένωση φίλε μου γίνεται εν Αληθεία
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι να δημοσιεύει προσφάτως τόσα άρθρα για τάχα άκυρες χειροτονίες - αναγνωριση του '69, με ότι αυτό συνεπάγεται για όσους έχουν σοβαρότητα...Και μετά λέει για ποιμαντικό ενδιαφέρον
Ούτε να λέει άλλα ντ΄αλλα, για στέρηση Θείας Χάριτος σε ΜΗ καταδικασμένους, που αυτό ισχύει μονάχα όταν υπάρχει δεδικασμένο για Αίρεση ή Σχίσμα που ακολουθούν (δηλαδή πράγματι ισχύει στη Κρατούσα, λόγω Οικουμενισμού) ή είναι απολύτως ξεκάθαρο το ποιος έκανε το Σχίσμα.
Και να μας λέει ότι τάχα αυτή είναι η Φλωρινική διδασκαλία, η οποία αντιθέτως είχε να κάνει με ΜΗ κεκριμμένο ΝΕΟ Σχίσμα, που είναι όμοια περίπτωση με τη ΜΗ κεκκριμένη ΝΕΑ αίρεση προ των Οικουμενικών Συνόδων. Δηλαδή μπουρδουκλώνει τα πράγματα και συκοφαντεί
Ούτε να συγκρίνει την Οικονομία που κάνανε οι Πατέρες σε ολόκληρη Οικουμενική Σύνοδο, στη Β΄ Οικουμενική
(με τον Αγ. Νικόδημο να παραθέτει τόσες Πηγές στο Ι. Πηδάλιο για το ότι οι Αρειανοί κι οι Πνευματομάχοι φύλατταν το τύπο του Βαπτίσματος. Αλλά ούτε κυριαρχούσε το αιρετικό φρόνημα που καταδικάστηκε στη Α΄ Οικουμενική αλλά αρειανίζουσες απόψεις κι αρκετές φορές εν κρυπτώ), με το Μύρο Ιωακείμ, που κάποτε μου είχε απαντήσει ότι απλώς μεταμορφώθη από νεράκι, λόγω της Ομολογίας 1935...
Μπορώ να παραθέσω πλήθος σχιζοφρένειας του να κοινωνούν / Λειτουργούν μαζί με έναν λαϊκό Πατριάρχη (σύμφωνα με Ματθαικη Εκκλησιολογία), του οποίου ο "Θεολόγος" μας επιμένει να βάζει τη ταμπελα κρυφο-Μασώνου, ενώ ΔΗΜΟΣΙΩΣ κηρυξε κατεγνωσμένη αίρεση σε Εγκύκλιο του, ΠΡΙΝ να γίνει ο καθαγιασμός του Μύρου
Και σαν το παράδειγμα του Ιωακείμ υπάρχουν δεκάδες κι άπειρη σχιζοφρένεια από τη Ματθαϊική Εκκλησιολογία
Συν το Σχίσμα που κάνανε με χειροτονίες υπό ενός του 1948 και το γεγονός ότι πολλοί εξ αυτών δεν αποδέχτηκαν τελικώς την αναγνώριση του 1971 (με ότι αυτό συνεπάγεται), τα οποία δεν αφορούν μονάχα Ιστορικά γεγονότα, όπως λέει, αλλά έχουν επίδραση στο σήμερα.
Συν του ότι τέτοιες υπερζηλωτάρες συνέβαλαν πολύ στο να διογκωθεί το Σχίσμα με νεο/τες κι ουδέποτε αυτό να θεραπευθεί
Στους Ματθαϊκούς έχω ξαναπεί ότι αναγνωρίζω ως μεγάλο ελαφρυντικό τις παλινωδίες και τα λάθη του πρώην Φλωρίνης
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινώντας από το 1935,όπου μίλησε για ενεργεία Σχισματικούς, έκανε και το λάθος να προβεί σε Χειροτονίες και μετά το γύρισε
Επιμένουν όμως οι Ματθαϊικοί τόσα χρόνια σ΄ αυτή τη σχιζοφρενή Εκκλησιολογία κι αντίχριστη συνάμα, στέλνωντας στη Κόλαση εκατομμύρια ανθρώπων από το 1924
Και πολλοί εξ αυτών αρνούνται και την αναγνώριση του 1971, δηλαδή η ρίζα τους είναι ακόμη υπό ΕΝΟΣ...
Oύτε κι υπάρχει κάποιο μίσος, τουλάχιστον απ΄τη πλευρά μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον κ. Χατζηνικολάου έχουμε διαφορετικές απόψεις σε κάποια σοβαρά θέματα, αλλά είμαστε φίλοι
Και με τον Κυριάκο, που σχολιαζει εδώ μέσα, έχουμε διαφορετικές απόψεις αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα...και με τον π. Γρηγόριο τα λεγαμε συχνά παλιότερα κι απλώς κάτι έτυχε και δε πέρασα από το Κελί του, που ήμουνα έτοιμος, παρότι διαφωνούσα με θέσεις του
Το πρόβλημα δημιουργείται όταν ο άλλος γίνεται εριστικός και φθάνει μέχρι να δημοσιεύει και για άκυρη διαδοχη των Φλωριναίων
Τον αφήνεις, τον αφήνεις, γελάς με αυτά που λέει (ακυρώνουν τη δικιά του Χειροτονία, ενώ από σχιζοφρένεια είναι full κι οι Ματθαϊκοί), βαριέσαι να ξανασχοληθείς αλλά κάποια στιγμή θα τα ακούσει μαζεμένα
Τώρα σε λέει δαιμονισμένο,μην πας στο κελάρι του.Έχει και σκύλο άγριο. Κοινωνία έχεις με τον Κυριάκο και τον Δημήτριο.Νομίζω πως αυτοί οι δυο δεν έχουν κοινωνια
ΔιαγραφήΟι παρατάξεις των ματθαιικών είναι οι μόνες που έχουν μυστήρια.Δεν πρέπει να γίνεται αποτείχιση από το πάτριο. Αν φύγεις απο φλωρινική παράταξη σώθηκες,αλλά αν θέλεις να έχεις και μυστήρια και μοναστήρια,πηγαίνεις στους ματθαιικούς.Στο δια ταύτα. Ο φλωρίνης δεν ηταν άγιος, αλλά προδότης και σουνίτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Silver,αποδεικνύεται περίτρανα ότι ο Οικουμενισμός,ο Νεοημερολογιτισμός και ο Φλωρινισμός -Ακακιοφλωρινισμός είναι ένα και το αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ουνίτης πρώην Φλωρίνης,από του 1937 και μετά, προσεπάθησε[ματαίως] να αθωώσει τον αντίχριστο Νεοημερολογιτισμό.
Το μόνο που κατάφερε ήταν να οδηγεί ψυχές στην κόλαση.
Τα ίδια κάνουν και οι οπαδοί του σήμερα.
Μην ακούτε λοιπόν,τις αντίχριστες πλάνες τους,αλλά τα όσα διδάσκει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ο οποίος επαναλαμβάνει τα του θείου Παύλου,λέγοντας ότι εντός της Εκκλησίας βρίσκονται μόνον όσοι έχουν την αλήθεια.
Διδάσκαλοι του ψεύδους οι Παπικοί και τα παρακλάδια τους,το ίδιο οι Νεοημερολογίτες και οι Φλωρινικοί -Ακακιοφλωρινικοί,στους οποίους απαντά το Συνοδικόν της Ορθοδοξίας με το: ΄΄όλοις τοις αιρετικοίς ,ανάθεμα.΄΄
Η Θεία Χάρις ενεργεί μόνον εντός της Εκκλησίας,στην οποίαν δεν ανήκουν οι παραπάνω σχισματοαιρετικές ομάδες.
Γι΄αυτό και ο Άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης,χειροτόνησε μόνος του το 1948.
Ο χαρακτηρισμός μας ως΄΄φλωρινικών΄΄ από τη μία, και ότι το 1948 υπήρχαν και άλλοι Ορθόδοξοι Επίσκοποι από την άλλη,όπως ανέφεραν εδώ οι εκτός Εκκλησίας σχισματοαιρετικοί,είναι φαιδρά και ανάξια κάθε αναφοράς.
΄΄ Ποῖος κλῆρος, ποία μερίς, τίς γνησιότης πρός τήν τοῦ Χριστοῦ ἐκκλησίαν τῷ συνηγόρῳ τοῦ ψεύδους; Ἐκκλησίαν ἥ "στύλος καί ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας" κατά Παῦλον ἐστιν, ἥ καί μένει χάριτι Χριστοῦ διηνεκῶς ἀσφαλής καί ἀκράδαντος, ἐστηριγμένη παγίως οἷς ἐπεστήρικται ἡ ἀλήθεια; Καί γάρ οἱ τῆς Χριστοῦ ἐκκλησίας τῆς ἀληθείας εἰσί· καί οἱ μή τῆς ἀληθείας ὄντες οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ ἐκκλησίας εἰσί, καί τοσοῦτο μᾶλλον, ὅσον ἄν καί σφῶν αὐτῶν καταψεύδοιντο, ποιμένας καί ἀρχιποιμένας ἱερούς ἑαυτούς καλοῦντες καί ὑπ’ἀλλήλων καλούμενοι· μηδέ γάρ προσώποις τόν Χριστιανισμόν, ἀλλ’ ἀληθείᾳ καί ἀκριβείᾳ πίστεως χαρακτηρίζεσθαι μεμυήμεθα».
(Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Συγγράμματα Τόμ. Β’, σελ. 627)
Χαρίλαε, ο π.Ευθύμιος είναι με το Νέο,αλλά έχει πολύ ωραία Πατερική διδασκαλία. Μήπως είσαι λάθος ωπουωτιν θεωρείς αντίχριστο;Για ψάξε το λίγο σε παρακαλώ Αφού έκανε αποτείχιση από όλους τους Οικουμενιστές και δεν πήγε στους Ακακιοφλωρινικούς!
ΔιαγραφήΠου είναι το λάθος του;
O π. Γρηγόριος μου άνοιξε τα μάτια για τους νεο - "γοχ" και θα μπορούσε να προσφέρει σπουδαίο έργο στην Εκκλησία, εάν δεν είχε αυτές τις υπερβολές, επιπολαιότητες, άσχημες συμπεριφορές
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο χέρι του είναι
Χρησιμοποιεί απρεπείς εκφράσεις και λέξεις (παπα ρίες,δαιμονισμένος Τάκας,κωλοχτυπά,σατανάς Τρικαμηνάς,προδότης Καβουρίδης κ.α.)και είναι κσι αγράμματος. Ζηλεύει πολύ τους ανθρώπους που έχουν πολλές γνώσεις και πολλές φορές νομίζει πως είναι κάποιος. Ξεπέρασε σε φιλαυτία και τον π.Θεόδωρο Ζ.
Διαγραφή1:18,τώρα τον προκαλεί σε μονομαχία στο τηλέφωνο. Εδώ ντρέπεται να γράψει.
Διαγραφή@ 27 Αυγούστου 2022 - 5:03 π.μ. ΧΣ: «Ο ουνίτης πρώην Φλωρίνης,από του 1937 και μετά, προσεπάθησε[ματαίως] να αθωώσει τον αντίχριστο Νεοημερολογιτισμό».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιον: Ἐκτός ἀπό ψευδο-θεολόγος, ψευδο-αστρονόμος, ἁγιομάχος καί σχισματο-αιρετικός Ματθαιϊστής, ὁ κ. ΧΣ εἶναι καί δεινός Ψεύτης καί Συκοφάντης! Ὄχι μόνον οὐδέποτε ἀθώωσε τόν ἀντίχριστον Νεοημερολογητισμόν ὁ Ἅγιος καί Μέγας Ὁμολογητής πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης, ἀλλά, τοὐναντίον, ὅταν ὁ «ἀρχιεπίσκοπος» Σπυρίδων τοῦ ἐπρότεινε νά ἐπιστρέψῃ στό ν.ἑ. καί θά τοῦ ἔδινε πλουσίαν Μητρόπολιν, ὅλους τούς χαμένους μισθούς του κ.λπ., ἐκεῖνος ἐπροτίμησε τήν ... ἐξορίαν, παρά τό προχωρημένον τῆς ἡλικίας του καί ἐδήλωσεν ὅτι ἄν ὅλοι οἱ Π/Ηται ἐπέστρεφαν στό ν.ἑ. καί ἔμενε μόνον εἷς εἰς τό π.ἑ., αὐτός ὁ εἷς θά ἦτο ἐκεῖνος! Διά τοῦτο ὁ Διάβολος καί τά ὄργανά του (Οἰκουμενισταί, Ματθαιϊσταί καί Ματθαΐζοντες, Τρικαμηνισταί κ.ἄ.) τόν μισοῦν τόσον πολύ καί ἐρεύγονται τά πελώρια αὐτά ψεύδη, διαστρέφουν τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ὅπερ τούς καθιστᾶ αἱρετικούς, διαστρέφουν τό δημοσίευμα τῆς «Βραδυνῆς» τοῦ 1953 κ.λπ. Ὁ κ. ΧΣ καί οἱ ὅμοιοί του ἔχουν τό ἄπειρον θράσος νά ἐμφανίζωνται καί ὡς ... ὑπερασπισταί τῆς Ἀληθείας, ἐνῷ εἶναι φανατικοί ἐχθροί Της! Πρό ἡμερῶν, ὁ κ. ΧΣ ἔγινε καταγέλαστος στούς πάντας, διότι ἔγραψεν ὅτι δῆθεν ἡ ἐαρινή ἰσημερία ΜΕ ΤΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ πέφτει πάντοτε στίς 8 Μαρτίου! «Πᾶρε λόγια καί πᾶνε στό παζάρι», κατά τό δή λεγόμενον!
Τον μεγαλύτερο μίσος το έχει ο Ματθαίος Ζιώγας-γος.Τον ονομάζει προδότη και όργανο της τότε Εκκλησίας του Νέου.Εμείς τον αγαπάμε τον Καβουρίδη,διότι με τα Ποντιακά ανέκδοτα που έχει γράψει σε κείμενά του, κατάφερε να κάνει πολλούς γοχ να αποτειχιστούν από τις παρατάξεις των οπαδών του Παλαιού Ημερολογίου.Όλοι οι γοχ παραδέχονται τις πλάνες του και την διγλωσσία του, εκτός από τον Μάντη και εσένα. Τι σκοπό είχε αυτός ο άνθρωπος,μόνο ο Κύριος γνωρίζει.Εύχομαι,η μετάνοιά του για τις ψευδοχειροτονίες που έκανε να τον σώσει. Το σχίσμα,όμως,που έκανε, είναι θανάσιμη αμαρτία. Ας τον συγχωρέσει ο Θεός για τις πλάνες του,ίσως απο άγνοια και αφέλεια τα έκανε θάλασσα στα θέματα της πίστεως.
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφοί ας αφήσουμε λοιπόν τους Φλωριναίους και τον Φλωρίνης και ας έρθουμε στους Ματθαϊκούς, στους οποίους έχω να κάνω μερικές ερώτησεις :
Στην Θεσ/νίκη έχετε Επί-σκοπο ;
Αρχιεπίσκοπο Αθηνων και Πάσης ΕΛΛΑΔΟΣ έχετε ;
Αν έχετε τί έκαναν αυτοί για να σταματήσουν αυτή την αίρεση ;
https://youtu.be/W8VIsNg29Ro
Και αν δεν έκαναν τίποτα, τότε γιατί τους έχετε ;
Υπάρχει θρησκευτική ελευθερία εις την χώρα μας.Το θέμα ανήκει στον Δήμο Θεσσαλονίκης.Τι σχέση έχει ο Αρχιεπίσκοπος ή και ο Επίσκοπος Θεσσαλονίκης; Η Εκκλησία το μόνο που μπορεί να κάνει,είναι να ενημερώσει τους πιστούς,τίποτα παραπάνω.Άλλο ρόλο έχουν οι Επίσκοποι.
ΔιαγραφήΠάμε παρακάτω.
2:47
Διαγραφή"Η Εκκλησία το μόνο που μπορεί να κάνει,είναι να ενημερώσει τους πιστούς,τίποτα παραπάνω"
Περιμένω να μας πεις την Σύνοδο και τον αριθμό της εγκυκλίου προς το ποίμνιο που να αναφέρεται στα εν λόγω σιχαματα.
"Άλλο ρόλο έχουν οι Επίσκοποι."
Οι Επίσκοποι έχουν τον ρόλο οου φέρει το όνομά τους : Επί-σκοποι !
Οι Επίσκοποι "βαράν" σκοπιά στην περίφραξη της Εκκλησίας,δεν κάνουν περιπολία στις πλατίες των Δήμων.
ΔιαγραφήΘα πρέπει να υπάρχουν 20.000 εγκύκλιες κάθε φορά που ξεφυτρώνουν καινούρια Προτεσταντικά "φρούτα";
Πάμε παρακάτω.
Bρε Κυριάκο, η μεγάλη πλειοψηφία των Ματθαιϊκών ειναι άφαντοι σε όλα τα αντίχριστα που συμβαίνουν, κυρίως τα τελευταία 10 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον "εξορκιστή" της Θεσσαλονίκης θα ασχοληθούν ?
Κατά τ΄αλλα, είναι μεγάλες ζηλωτάρες και στέλνουν κόσμο στη Κόλαση από το '24, για το ημερολόγιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πάρουμε λοιπόν μια μερίδα Ματθαϊκών...Τί διαβάζουμε στη σελίδα τους ;
+ Ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ,
Τοποτηρητής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
Ερωτήσεις :
Γιατί είναι ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ; Τί περιμένουν για να ορίσουν Αρχιεπίσκοπο αφού αυτοί είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία ;
Με τον ζόρι έκαναν τον άνθρωπο να φορέσει εγκόλπιο, γιατί δεν είχαν άλλο για την θέση αυτή.Δεν βλέπεις που έχουν μόνο 4 με εγκόλπιο; Πως να έχουν Αρχιεπίσκοπο,αφού δεν υπάρχουν Επίσκοποι στην Σύνοδο,αλλά μόνο Μητροπολίτες.Έχουν πρόεδρο τον υποτακτικό του Κλήμη, όπως ήταν παλιά ο άγιος Χρυσόστομος ο νέος Ομολογητής.
ΔιαγραφήΠάμε παρακάτω.
4:48
ΔιαγραφήΕδώ ο Ματθαίος ο Καρπαθάκης ένας ήταν και έλαβε τον τίτλο του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ....Αυτοί είναι 4 ! Άρα...
Όχι, αυτός ηταν Βρεσθένης. Μετά έγιναν πολλές χειροτονίες και αφού ηταν άκυρα τα μυστήρια των καινοτόμων, λογικό είναι να αποκαταστάθηκε η Σύνοδος με νέο Αρχιεπίσκοπο.
ΔιαγραφήΘα παρακαλέσω τον κ.Στουραΐτη Χ. να μην αφήσει αναπάντητο το σχόλιο του κ.Δ.Χατζηνικολάου.Ο άγιος Ματθαίος νόμιμα χειροτόνησε ,γιατί ήταν ανάγκη. Θα έμενε το ποίμνιο χωρίς οργάνωση και κληρικούς.Πάντα οι Ιεροί Κανόνες αφήνουν ένα μικρό παράθυρο ανοικτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΔιαγραφήΙΔΟΥ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ.
Πλανεμένος, αυταρχικός, σχισματοαιρετικός... διαβάστε το όλο και ψάξτε και το β' μέρος
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2014/08/blog-post_40.html?m=1
"Το σκοτάδι των Μισοματθαιικών φλωρινικών. Δεν υπάρχει σήμερα αγιο πνεύμα στο Νεο πλην ομως δεν ξέρουν πότε χάθηκε! Αφου δεν ξέρεις πότε χάθηκε η χάρη στο νεο τότε γιατί λες αιρετικό ματθαιικό οποιον σου λεει οτι η χαρη χάθηκε νωρίτερα απο την δική σου ημερομηνία;; Ο ασθενής απέθανε αλλά δεν ξέρουν ημερομηνία θανάτου. Πότε χάθηκε η χάρη ρε φίλε για να ξέρουμε ποιους μυρώνουμε και ποιους οχι;; "
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε Πάτερ μου, έλεος...
Και ξέρεις, εδώ έχουμε να κάνουμε με ψυχές, δεν είναι παιχνίδια επι χάρτου
Διαφορετικό να χάθηκε το 2016 ή κάποια χρόνια ή λίγες δεκαετίες νωρίτερα (λόγω Οικουμενισμου), από το 1924
Σε τόσο λεπτά θέματα μόνο μια Ορθόδοξη Σύνοδος μπορεί να απαντήσει, εκτός κι αν κάποιος είναι Πάπας.
Οι Πατέρες δε μας δώσανε όμως ποτέ ακριβή ημερομηνία για το πότε έπεσαν οι Παπικοί, αλλά τους αντιμετώπιζαν ως αιρετικούς από τον 12ο αιώνα, ενώ η Πανορθόδοξη που τους καταδικασε στο σύνολο τους (για άλλους λόγους, όχι επί τούτω, δεν ήταν απαραίτητο για να ακυρωθούν τα Μυστήρια) έγινε πολύ αργότερα, το 1484. Ίσως το ορόσημο να ήτανε η ψευτοσύνοδος των Λατίνων τέλη 11ου αιώνος, όπου εκεί αναθεματισαν τους Ορθοδόξους, δηλαδή υπήρξε συνολική - Συνοδική αποδοχή
Κι ο κανόνας του Μεγ. Βασιλείου, που λανθασμενα επικαλείσαι, μαζί και τον Τρεμπέλα, ως να ανακάλυψες τη πενικιλλίνη (εξήγησα παραπάνω), δεν έχει μεγάλη διαφορά από το 1924, δεν είναι Γιάννης ειναι Γιαννάκης....καθώς οι ανίεροι Ιερείς που θα "χειροτονούνταν" μετά το 1924, δε θα χαν τίποτα να μεταδώσουν
Άντε Καλή Παναγιά και καλά μυαλά
Από πότε είναι άκυρα τα Μυστήρια στο Νέο φίλε; Στο δια ταύτα. Κάνουμε αποτείχιση από τους φλωριναίους λόγω ΘΝΠ ,αλλά μετά ψτι γίνεται; Πειράζει αν πάρουμε μυστήρια από Ορθόδοξους ματθαιικούς; Όχι φυσικά, αφού είναι γνήσιοι Ορθόδοξοι.Αλλιώς που θα κάνει γάμο ένας που έχει κάνει αποτείχιση ;Θα πάει στους Οικουμενιστές όπως λέει ο Τρικαμηνάς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια Πολλά.
ΔιαγραφήΑπό Φλωριναιους δε φεύγεις μόνο για ΘΝΠ, αλλά και για άλλες κακοδοξίες, ανάμεσα τους και για Σεργιανισμο κι αναρωτιέμαι πού βρίσκονται οι ζηλωταρες Ματθαϊικοι σε όλα τα αντιχριστα των τελευταίων ετών....
Δηλαδή αν σε παντρέψει Ματθαίικος καταχωρείται ο Γάμος, παρόλο που δεν είναι ΘΝΠ ?
Ο Άγιος Νικόδημος γράφει στο Ι. Πηδάλιο ότι πρέπει να Βαπτιστεί αυτός που δεν έχει Μάρτυρες και δε γνωρίζει αν Βαπτίστηκε. ΥΠΟΘΕΤΩ λοιπόν, δε το χω ψάξει, ότι πρέπει να γίνεται Μύρωμα και στη περίπτωση αμφιβολιών, φεύγοντας από αιρετική ομαδα, όπως ήταν η Κρατούσα τις τελευταίες δεκαετιες
Συμβουλές θα δώσω μόνο σε κάποιον που γνωρίζω καλά και μόνο αν δω ότι τον παίρνει...εγώ καταγράφω τη πραγματικότητα κι ο καθένας διαλέγει και παίρνει... γενικά όμως πιστεύω ότι ο Θεός ανοίγει δρόμους ανάλογα με τη Πίστη και τα έργα του καθενος.
Ο Τρικαμηνας θα πρεπε να Βαπτίζει παιδάκια κι οι γονείς να κάνουν αναγνώριση κι όχι να Βαπτίζει έγκυρα τα Μυστήρια Οικουμενιστων, ειδικά όταν τα λέγε άκυρα πριν το Κολυμπαρι
Τι να πούμε για τον Εκκλησιομάχο κ.Χατζηνικολάου και τους συν αυτώ,αγαπητέ ανώνυμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ ο προδότης μετά το 1937 πρ.Φλωρίνης,ηρνήτο μετά βδελυγμίας την Ορθοδοξη Ομολογία του 1935,αυτήν δηλαδή που τον επανένταξε στην Εκκλησία ,δηλώνοντας απερίφραστα σε Εφημερίδες και παντού, χωρίς ίχνος αιδούς,μέχρι τέλους της ζωής του, ότι υποδύθηκε τον Παλαιοημερολογίτη πρός χάριν του [αντιχρίστου] Νεοημερολγιτισμού.
Ενώ ομολογούσε ότι Μητέρα Εκκλησία είναι αυτή των Νεοημερολογιτών.
Ενώ πέθανε και τους άφησε ΄΄σύξυλους΄΄ .
Ενώ ο Ακάκιος Παππάς πήγε στην Αμερική και ΄΄χειροτονήθηκε΄΄από τον Οικουμενισμό,δηλαδή από έναν Νεοημερολογίτη και έναν ψευδοπαλαιοημερολογίτη,οι οπαδοί του ,αντί να μετανοήσουν και να ενταχθούν στην Εκκλησία,τον βάπτισαν άγιο[φεύ].
Η Εκκλησία του Χριστού,έχουσα την πλήρη και μοναδική αλήθεια,την οποίαν διακηρύττει και δι΄ αυτής σώζει τους εν μετανοία μετέχοντας εις σ΄Αυτήν,δεν μπορεί να δεχθεί σπίλους και ψεύδη,όπως αυτά των Οικουμενιστών και των συνοδοιπόρων τους σχισματοαιρετικών Νεοημερολογιτών και των Φλωρινικών-Ακακιοφλωρινικών.
Γι΄όλους τους παραπάνω λόγους,λοιπόν,ως μοναδικός Ορθόδοξος Επίσκοπος,πολύ καλά έκανε ο άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης και Χειροτόνησε μόνος του το 1948.
Το ψεύδος δε περί πτώσεως της ανοιξιάτικης ισημερίας και ότι [δήθεν]αυτή ,κατά την Α΄Οικουμενική Σύνοδο ήταν στις 21 Μαρτίου ,το οποίον κατέγραψαν στο Πηδάλιο οι Οικουμενιστές Παπικοί και οι Νεοημερολογίτες, και το οποίον υιοθέτησαν οι ομόπιστοί τους Ακακιοφλωρινικοί,με σκοπό να δικαιώσουν την καταδεδικασμένη καινοτομία του 1924, είναι μία ακόμη τρανή απόδειξη ότι και οι τρείς αυτές εχθρικές πρός την Εκκλησία ομάδες, συνεργάζονται και συμπορεύονται πρός συμφέρον του αντιδίκου.
Η ανοιξιάτικη ισημερία,τόσο το 325,έτος συγκλήσεως της Α΄Οικουμενικής Συνόδου,όσο και σήμερα,έγινε,γίνεται [και θα γίνεται] στις 8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου,και όχι στις 21,όπως λένε οι εχθροί της Εκκλησίας.
Κε στουραϊτή, σας το αφιερώνω... δικό σας!!
ΔιαγραφήΙΔΟΥ!! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ Ο ΨΕΥΤΟΒΡΕΣΘΕΝΗΣ
πλανεμένος, αυταρχικός και σχισματοαιρετικός.... κάντε το κόπο να διαβάσετε το άρθρο στον σύνδεσμο που επισυνάπτω και να βρείτε να διαβάσετε και το Β'μέρος
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2014/08/blog-post_40.html?m=1
Η ανοιξιάτικη ισημερία κατά την Α'Οικουμενική Σύνοδο, κ.Στουραΐτη,δεν ήταν 21 Μαρτίου.Οι Πατέρες την διόρθωσαν,από 18 Μαρτίου που την βρηξαν
ΔιαγραφήΣτην δε εποχή της Σταύρωσης του Κυρίου (33μ.Χ.),η ισημερία ήταν 14 Μαρτίου. Σήμερα έχει φτάσει 7 Μαρτίου περίπου. Δηλαδή,18 Μαρτίου ήταν στην εποχή των Πατέρων της Α' Οικουμενικής,14 στην εποχή που Αναστήθηκε ο Χριστός, 21 την διόρθωσαν στην Α' Οικουμενική οι τότε Πατέρες. Σήμερα(Μάρτιο 2022)είναι 7 Μαρτίου(περίπου)με το Ιουλιανό και 20 Μαρτίου(περίπου) με το διορθωμένο Ιουλιανό.Για 500 χρόνια περίπου,κ.Χαρίλαε, οι Ρώμη αθετούσε την απόφαση της Α' Οικουμενικής(γιόρταζε με μια εβδομάδα διαφορά από την Ανατολή,ή ακόμα και 40 ημέρες διαφορά),αλλά δεν έγινε κανένα σχίσμα.
ΔιαγραφήΗ Εκκλησία βρίσκεται στους αποτειχισμένους που ακολουθούν το καινούριο ημερολόγιο,το διορθωμένο.Όλοι οι άλλοι έχουν πλάνη.Υπάρχουν Ορθόδοξοι και με το παλιό,αλλά για να ανήκουν στην Εκκλησία, πρέπει να έχουν κοινωνία με αυτούς που γιορτάζουν μέχρι νέο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως 5.59μμ να έχεις υπόψιν ότι όπως σφίξανε τα λουριά στους Καλλινικους ΘΝΠ, ενώ άλλα λέγαν στην αρχή, έτσι θα γίνει γενικότερα και δεν θα μπορεί ο Ματθαϊκός, του Μακαρίου κ.λ.π. να πλαγιαζει τον υπάλληλο ληξιαρχειου και να του περναει τα Μυστηρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαπως έτσι θα δημιουργηθει το Οικουμενιστικο μορφωμα του Πατρωου κι οι λίγοι που θα ξεκόψουν, θα υφίστανται διωγμό
Αρχικά θα γίνει ένωση με Μακαρίου, αλλά έπεται και συνέχεια....θα δεις Κυπριανίτη μαζί με Ματθαιϊκό....απίστευτο αλλά κάπως έτσι είδαμε τους θεατρινους που κανανε τόσες συγκεντρωσεις για ψηφιακες κάρτες, να μιλουν σήμερα για πλανεμένους και γραφικούς
Αλήθεια, πού είναι η αντίδραση των Ματθαϊκών και σ΄αυτά ?
Ο αστυνόμος που έπιασε τον έναν από τους δύο,είναι Ματθσιϊκός.Ανέλαβαν δράση οι λαϊκοί,αφού οι κληρικοί κοιμούνται.
Διαγραφήή εκκλησία μας πρέπει να αναθεματίσει τον σχολιογράφο Σταυρο Τ. και να τον καθαιρέσει. είναι απαράδεκτα όλα του τα σχόλια.ας ενημερώσει κάποιους τους υπεύθυνους. εδώ ακούγονται βαριά πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 9:23,ο Σταύρος Τ. δεν είναι κληρικός. Έκανε αποτείχιση από τους ΓΟΧ Καλλίνικου λόγω ΘΝΠ και δεν έχει κοινωνία μαζί τους. Ανήκει στους ακέφαλους της ομάδας του μοναχού Επιφανίου Καψαλιώτη.Τιμή του θα είναι αν τον αναθεματίσουν.
Διαγραφήεν πάση περιπτωση,δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο αλλά γράφει σαν κληρικός.ας τον αφορισιυν τότε να προστατέψουν το ποίμνιο.διδάσκει καθαρό οικουμενισμό.μήπως γνωρίζεις το επίθετό του ;ίσως δεν γνωρίζουν τι γράφει και γιαυτό γλυτώνει τον αναθεματισμό και τον αφορισμό.το Θ.Ν.Π τον πείραξε τώρα.αφού αλλόθρησκοι είναι οι του νέου και του παλιού και ο καθένας πιστεύει είναι η σωστή εκκλησία .
ΔιαγραφήΑδελφέ Κώστα με τόσα σχόλια...σε βλέπω πάλι με πονεμένο χέρι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η The Cave Dweller είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ Κώστα με τόσα σχόλια...σε βλέπω πάλι με πονεμένο χέρι !
Με τόσα χάπια που πίνω, θεραπεύεται το χέρι μου και ...χάνω την μνήμη μου!
Εμείς μπορεί να μην μπορούμε να σου θεραπεύσουμε χέρι (δεν έχουμε τέτοια πίστη) αλλά...δεν έχεις παράπονο, μπορούμε άνετα να σου κάνουμε τον εγκέφαλο άνω-κάτω.
Διαγραφήο CD που ανήκει; τι μνημονεύει; που λέει τις αμαρτίες του;έχει κοινωνία με τον π.σταυρο;
ΑπάντησηΔιαγραφή11:37
ΔιαγραφήΚι εσένα τί σε κόφτει, η NKVD είσαι ;
The Cave Dweller-1.11
ΔιαγραφήΜπορεί να είναι κάτι χειρότερο... η μοσάντ ή η βρετανική ΜΙ6
Ανώνυμε-μη 11:37,ο CD ανήκει στους γοχ, αλλά έκανε αποτείχιση λόγω ΘΝΠ.Θεωρεί τα μυστήρια των γοχ έγκυρα. Μετά το Κολυμπάρι, θεωρεί τα μυστήρια των Οικουμενιστών άκυρα.Έχει πνευματικό αποτειχισμένο.Έπαψε να κοινωνάει γιατί το ΘΝΠ μολύνει το μυστήριο.Παλιά ήταν με το καινούριο ημερολόγιο. Ήταν και βλάσφημος παλιά.Με τον π.Σταύρο έχει κοινωνία, αλλά δεν έχει κοινωνία με τον π.Επ.Καψαλιώτη.
Διαγραφή
Διαγραφή3:54
Ρίχνεις άδεια για να πιάσεις γεμάτα...αλλά με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι (εντάξει θα σου κάνω μια οικονομία και θα σου επιτρέψω να αλλάζεις πλευρό).
Σιγά μην ανακοινώσω δημοσίως σε ανωνύμους αυτά τα πράγματα...Δεν πάτε καθολου καλά....
"Ανήκει στους ακέφαλους της ομάδας του μοναχού Επιφανίου Καψαλιώτη"
ΑπάντησηΔιαγραφήTί πίνετε βρε ? χα,χα
Εσείς πρέπει να είστε βαλτοί (δε ξέρω από που), ώστε να διαλύετε καθε συζήτηση
Για να θεωρείς τα μυστήρια των Φλωριδικών έγκυρα ,άρα έκανες αποτείχιση τύπου π.Θ.Ζήση .Δηλαδή μια τρύπα στο στο νερό, σαν τον Επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη.Όταν κάνεις αποτείχιση, διακόπτεις την κοινωνία από έναν ψευδοκληρικό,όχι από έναν Ορθόδοξο.Φυσικά ,μπορεί να διακόψεις και από έναν άδικο κληρικό, και έτσι να τον βοηθήσεις να καταλάβει το έγκλημα που έκανε, αλλά και με αυτόν τον τρόπο δείχνεις την διαφωνία σου για το έγκλημά του,δηλαδή δεν συμετέχεις σε αυτό.
ΔιαγραφήΜιλώντας για Σχίσματα κι ότι καποιοι νομίζουν ότι εφαρμόζονται απευθείας οι κανόνες Μεγ. Βασιλείου, είπα και πιο πριν ότι πρέπει να ειναι εξακριβωμένο ποιος έκανε το Σχίσμα, για να γίνει αυτό. Αλλιώς, λέει ο ένας τον άλλο ανίερο (τα γνωστά παρατράγουδα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπεσα λοιπόν τυχαία πάνω στην Επιστολή του Γαβριὴλ ῾Ιερομόναχου Κατουνακιώτη, η οποία φαίνεται στα σχόλια του κάτωθι άρθρου, που έχει να κάνει με Σχίσμα 1995 στους Φλωριναίους
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2016/02/blog-post_10.html
Κάποιοι λοιπόν βιάστηκαν να λένε ανίερους εκείνους του Προεδρου κ. Καλλινικου Φθιώτιδος (με μετέπειτα Πρόεδρο τον Μακάριο) και φοβάμαι ότι παρασύρθηκα κι είχα πει κι εγώ παλιότερα κάτι παρεμφερές. Αν όχι για ανίερους, ότι πρέπει τελος παντων να μην έχουμε πολλά πάρε δώσε. Ο Θεός να με συγχωρέσει
Η σημερινή βέβαια κατάσταση της Συνόδου Μακαρίου είναι ανάλογη με εκείνη του Καλλινικου κι απλώς ως αντιπολίτευση δε πολυφαίνονται τα λάθη της (γνωστή κι η Εγκύκλιος που υπέγραψε προσωπικά ο Μακάριος για τα εμβόλια...). Παρακαλάει να ενωθεί με Καλλινικούς, γιατί όπως είχε πει ο Μακάριος σε συγκέντρωση στην Αγια Τρίαδα στο Ίλιον το 2016, όπου μάζεψε Ιερείς και Δεσποτάδες, με αυτόπτες μάρτυρες 2 αδελφούς
"Πατέρες δεν έχουμε κόσμο, δεν εχουμε λεφτά"
Και βγαίνοντας οι 2 αδελφοί είδαν να προσέρχεται ο Κυπριανός, με τον οποίο ενωθηκαν οι νεο-"γοχ" το 2014....
Παραθέτω την Επιστολή και για έναν άλλο λόγο :
Mε τόσες παρανομίες στους ΓΟΧ, θεωρώ ότι έχουμε ακόμη Μυστήρια, όχι κατ΄ Οικονομία αλλά κατά φιλανθρωπία Κυρίου. Δεν πρέπει λοιπόν να απαιτούμε και να εξετάζουμε ακρίβεια και στους νεο/τες, όπου κι εκεί ο Κύριος θα παρατεντώνει την Οικονομία μέχρι τη φιλανθρωπία.
Για τον ματθ.καρπαθάκι- άρθρο με αλήθειες
Διαγραφήhttp://krufo-sxoleio.blogspot.com/2014/08/blog-post_40.html?m=1
Τι είναι αυτά που γράφεις;Σε ένα σχόλιο ολόκληρη η πλάνη του Οικουμενισμού.Μυστήρια έχουν οι καινοτόμοι Φλωρινικοί,μυστήρια έχουν και οι Ματθαιϊκοί,αλλά έχουν μυστήρια και οι Οικουμενιστές παλαιού και νέου. Παντού μυστήρια! Μήπως έχουν και οι Παπικοί μυστήρια; Το 1924 έγινε σχίσμα.Όταν γίνεται σχίσμα, ένας από τους δύο παύει να ανήκει στο Σώμα του Χριστού.Οι σχισματικοί κληρικοί χάνουν την Ιεροσύνη, διότι αποκόπηκαν από μόνοι τους από την Εκκλησία. Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχουν μυστήρια. Αυτά διαβάζω στους Αγίους και τους Ιερούς Κανόνες.Πάμε και στους αιρετικούς Οικουμενιστάς. Αυτοί,τι δουλειά έχουν με την Κεφαλή της Εκκλησίας;Αφού είναι αντίχριστοι!Δηλαδή, η Σύνοδος θα αναγκάσει τον Χριστό να χωριστεί από αυτούς; Τραγελαφικά πράγματα!
ΔιαγραφήΣτο δια ταύτα. Έκανες σχίσμα; Πάει, έχασες τα πάντα. Ουτε μυστήρια έχεις, ούτε ανήκεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία, ούτε έχεις Άγιο Πνεύμα στην καρδιά σου. Το σχίσμα και η αίρεση δεν είναι τα μόνα που σε χωρίζουν από τον Χριστό. Αυτά τα λένε αφελείς και αγράμματοι άνθρωποι.Ένας φανερά πόρνος κληρικός, δεν έχει έγκυρα μυστήρια. Το ίδιο, και ένας άδικος Επίσκοπος δεν μπορεί να έχει και αυτός Ιεροσύνη. Γιαυτό κάνεις αποτείχιση από όλους αυτούς.Δεν θα τους αναγνωρίσεις Ορθοδοξία, γιατί με αυτά που κάνουν σκανδαλίζουν τον λαό του Θεού.Αν έχεις κοινωνία μαζί τους,δέχεσαι τα έργα τους.
Δεν είναι έτσι φίλε,ο 15ος Κανόνας μιλάει μόνο για αιρετικούς. Μόνο από αιρετικούς κάνεις αποτείχιση.Και οι πόρνοι κληρικοί έχουν κανονική Ιεροσύνη, μέχρι η Σύνοδος να τους την πάρει πίσω. Η Σύνοδος των Επισκόπων τους έδωσε την Ιεροσύνη και αυτή και θα τους την πάρει.Η αυτόματη απώλεια της Θείας Χάρης είναι μια από τις πολλές πλάνες των Παπικών.
ΔιαγραφήΔεν μας τα λες καλά κ.Ανωνυμίδη.Οι Απόστολοι(31ος Κανών) επιτρέπουν την αποτείχιση και για θέμα δικαιοσύνης (π.χ. άδικη καθαίρεση Μεγάλου Αθανασίου, Χυσοστόμου Αγίου κ.λπ.).Αν διαβάσεις και τον Παύλο,επιτρέπει την αποτείχιση και από πολλούς άλλους δήθεν Χριστιανούς(μέθυσους,πόρνους,άρπαγες κ.λπ.),οι οποίοι αμαρτάνουν δημόσια.
ΔιαγραφήΤο τηλέφωνο του Διαταύτα πήρε φωτιά! 24 ώρες ενημερώνει τους Χριστιανούς και δεν κοιμάται καθόλου!!Τέτοιους μοναχούς χρειάζεται η Ελλάδα!!!Πρώτη του μηνός στην πρώτη γραμμή!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή0,60x500 σχόλια=300 ευρώ.μια χαρά στις μέρες που ζούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για να τελειώνουμε,η εκκλησιαστική ιστορία,με δεδομένο τα γεγονότα οπωσδήποτε,
για κάποιον που θέλει να τα βλέπει αντικειμενικά,χωρίς εμπάθεια,δικαιώνει τον Ματθαίο 1000%.
Όποιος βλέπει τους ματθαιικούς και την προσωπολατρεία που ακολουθούν και βλέπει εν γένει και εν συνόλω όλα τα γεγονότα χωρίς εμπάθεια-φανατισμό, δεν δικαιώνει τον ματθαίο καθόλου... ούτε και τους φλωρινικούς.
ΔιαγραφήΟρθόδοξος Παλ.Ημερολογίου
Συμφωνώ 7.50μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι άλλοι εδώ μέσα, αλλοιώνετε σκόπιμα αυτά που γράφουν οι άλλοι ή απλώς έχετε μειωμένη αντίληψη ?
Είπα εγώ ότι έχει σήμερα Μυστήρια η Κρατούσα ή ΄ότι είναι δυνητική η αποτείχιση από νέο και Φλωρινικούς, όπως έλεγε ο π. Θεόδωρος Ζήσης ?
Όσο για τα υπόλοιπα, διαβάστε και λίγο Εκκλησιαστική Ιστορία και μην έχετε Ευαγγέλιο τη κοπτοραπτική που σας προσφέρει ο γκουρού σας, τον οποίο βέβαια ακούτε ευχάριστα, καθώς ὅμοιος ὁμοίῳ ἀεὶ πελάζει.
Είχε και μπόλικο τραγέλαφο το διάλειμμα που έκανα εδώ μέσα (γράφοντας σχόλια σε Εκκλησιαστικό blog μετά από πολύ καιρό), όταν βγαίνουν οπαδοί του κόπερφιλντ Τρικαμηνά και δίνουν νουθεσίες ή το παίζουν ζηλωτάρες οι άφαντοι Ματθαϊικοί στα τεκταινόμενα ειδικά των τελευταίων 10 ετών. Και δεν εννοώ τον π. Γρηγόριο, που εκείνος τουλάχιστον αντιδράει. Ο τραγέλαφος κι η σχιζοφρένεια απογειώθηκαν όταν ο Τρικαμηνίτης ρώτησε τον Ματθαϊκό Χαρίλαο γιατί έχει ως αντίχριστο τον Τρικαμηνά (!!!), προσθέτοντας ότι έχει και πολύ ωραία Πατερική διδασκαλία (!!!)
Μην αμελείτε στη προσευχή σας να ζητάτε ο Κύριος να έχει καβαντζωμένα τα Μυστήρια μονάχα για την ομαδούλα του καθενός σας και να μην τολμήσει να σώσει κανέναν άλλο, εάν δεν έρθει στην ομαδούλα σας
Δόξα τω Θεώ, δεν υπήρξε διένεξη και για τον Κυπριανισμό.
Πάντως είναι εντελώς λυπηρό να βλέπεις αποτειχισμένους νεο/τες ή ΓΟΧ να έχουν ως Αγίους κάποιους Πατέρες που είχανε πολυετή κοινωνία με ξεφωνημένους αιρετικούς Πατριάρχες. Κι ως τέτοιοι, αποτέλεσαν και τον καλύτερο σύμμαχο του Οικουμενισμού, δε πα να σκούζανε ενίοτε
Παρακμή, από εκείνους που θα πρεπε να ναι το Φως του κόσμου, αλλά συμπεριφέρονται ως οπαδοί ή/και χουλιγκάνοι ομάδων & προσώπων ή του εγώ τους κι ως τέτοιοι, δεν "ακούν" τίποτα
Καλή συνέχεια σε όλους
Κι ένα τελευταίο case study για εκείνους που νομίζουνε ότι έχει Άγιο Πνεύμα μονάχα η ομαδούλα τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Αντιοχειανό Σχίσμα ποιοί είχανε Άγιο Πνεύμα ?
Εκείνοι που κοινωνούσαν με τον Παυλίνο, με πρωτεργάτη τον Μέγα Αθανάσιο ή εκείνοι που κοινωνούσαν με τον Άγιο Μελέτιο, με πρωτεργάτη τον Μέγα Βασίλειο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από 116 σχόλια έχω να ρωτήσω κάτι :
Ας υποθέσουμε ότι ένας Νγτης ή ΓΟΧ σκεφτόταν να κάνει αποτείχιση και έψαχνε πληροφορίες σε αυτή την ανάρτηση...
Τί λέτε αδελφοί θα τον πείθαμε ;;;
Ρητορικό το ερώτημα...
Υγ: Και μόνο με την υπομονή που δείχνεις αδελφέ μου Κωνσταντίνε, θα αγιάσεις !
Ένα ερώτημα άσχετο με την αποτείχιση. Τι είναι η βλασφημία του Αγίου Πνεύματος; Όποιος έχει θεολογικές γνώσεις ας απαντήσει παρακαλώ...
Διαγραφή
Διαγραφή7:32
Δεν έχω θεολογικές γνώσεις, αλλά μπορώ να σας πω τί είπε σε αυτό το θέμα ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΡΣΑΝΟΥΦΙΟΣ ΤΗΣ ΟΠΤΙΝΑ :
Ύβρις προς το Άγιο Πνεύμα ασυγχώρητη, η οποία οδηγεί στην καταστροφή, ονομάζεται η επίμονη απιστία και η άρνηση της ύπαρξης του Θεού, παρά τα συντελούμενα ενώπιόν μας θαύματα, παρά το πλήθος των γεγονότων, τα οποία αναντίρρητα αποδεικνύουν την ύπαρξη του Θεού.
Η επίμονη άρνηση και η απιστία αποτελούν ύβριν έναντι του Αγίου Πνεύματος, η οποία δεν συγχωρείται ούτε στον παρόντα αιώνα ούτε στον μέλλοντα, και ο άνθρωπος ο οποίος πεθαίνει αμετανόητος μέσα στην απιστία του απόλλυται.
Και για τους Τρικαμηνικούς που μίλησα αυστηρά, στενάχωρο είναι. Άσχημες αυτές οι καταστάσεις. Καλή συνέχεια σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 29 Αυγούστου 2022 - 7:32 μ.μ. «Τι είναι η βλασφημία του Αγίου Πνεύματος;»
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπάντησις: Εἶναι ἡ δολία διαστροφή τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἤτοι ἡ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ἀπόρριψις τῆς Ὀρθοδόξου Διδασκαλίας καί ἡ κήρυξις αἱρέσεως.
Tο Πιτμπουλ δεν απάντησε για Αντιόχεια αλλά πανηγυρίζει
ΑπάντησηΔιαγραφή
Διαγραφή7:14
Ο πάτερ Γρηγόριος δυστυχώς νομίζει ότι έχει εχθρούς της Πίστεως απέναντί του, τους οποίους προσπαθεί (μάταια) να εκμηδενίσει, και ταυτόχρονα ΔΕΝ καταλαβαίνει ότι εκμηδενίζει πρώτα τον ΓΟΧ πνευνατικό του που ΔΕΝ έχει κάνει αποτείχιση αλλά και την ΓΟΧική ιεροσύνη του, που προέρχεται αλληλοδιαδόχως από τον Άγιο Λεόντιο Αρχιεπίσκοπο Χιλής.
Γιατί τον λέτε πίτμπουλ?
ΔιαγραφήΜου κάνει εντύπωση αυτό το παρατσούκλι...
Eίχε/έχει τέτοια σκυλιά αλλά φέρεται κι ανάλογα
ΔιαγραφήΠίτμπουλ τον έβγαλαν οι Τρικαμηνισταί,διότι ονομάζει τον πνευματικό τους "σατανά".
ΔιαγραφήΝομίζω πως ο " βασιλεύς "του έδωσε αυτό τον παρατσούκλι. Θαρρώ πως αυτός θα χάκαρε το απαράδεκτο ιστολόγιό του.
μια ερώτηση αν επιτρέπεται,εκεί στη σπηλιά έχεις ρεύμα κυριακέ;
ΑπάντησηΔιαγραφή
Διαγραφή3:57
Έχω αποκλειστική πατέντα από την τεχνολογία του Nicolà Tesla, για ασύρματη μετάδοση ηλεκτρικής ενέργειας...
Υγ: Ρε φίλε ειλικρινά...από τα 120+ σχόλια που έχουν γραφεί αυτή η ερώτηση σου δημιουργήθηκε ; Μην απορούμε λοιπόν που ο Κύριος παραχώρησε αυτές τις καταστάσεις που ζούμε.
3:57
ΔιαγραφήΑλλά για να μην σε αφήσω με ερωτηματικά....θα σου απαντήσω :
Το Cave Dweller, υποδηλώνει τον στόχο και τον προορισμό για την εσωτερική διάθεση του γράφοντος. Δεν υποδηλώνει ότι ο στόχος και ο προορισμός έχει ήδη επιτευχθεί.
Όμως καλό είναι κάποιος όταν βάζει ένα στόχο και ένα προορισμό να μην τον ξεχνά και να τον θυμάται όσο το δυνατόν πιο συχνά. Αυτό το ρόλο έχει και το συγκεκριμένο όνομα.
Δεν τον λένε "κυριαακέ"_τον λένε Νίκο.Δεν μένει σε σπηλιά, μένει σε οίκο.Δεν έχει ρεύμα, γεννήτρια έχει.
ΔιαγραφήΈχει πολλές αρετές ο Πιτμπουλ, με πρώτες τη ταπείνωση κι αγάπη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ονομάζει "σατανά" τον Τρικαμηνά, επόμενο είναι να τον μισή σαν αιρετικό(αν και δεν πρέπει,γιατί πρέπει να τους αγαπάει τους αιρετικούς)ή να τον ζηλεύει για τις Πατερικές γνώσεις του(το οποίο δείχνει έλλειψη ταπεινώσεως).
Διαγραφή