«Ὁ Διάβολος, ὅταν εἶδε ὅτι πλέον ἡ ἰσχύς του κυριολεκτικὰ κατερρακώθη µὲ τὸν Σταυρὸ καὶ τὴν Ἀνάστασι τοῦ Χριστοῦ, ἄρχισε νὰ πολεµᾶ τὴν Ἐκκλησία µὲ µίαν νέαν µέθοδον, µὲ τὴν µέθοδον τῆς νοθείας. Δὲν ἔρχεται νὰ πῆ ὅτι ὁ Χριστὸς δὲν εἶναι τίποτε, γιατὶ ἐνικήθη· ἔρχεται ὅµως νὰ µιλήση µὲ τὴν γλῶσσα τῆς νοθείας καὶ νὰ πῆ: “Ναί, βεβαίως! ἐγὼ δέχοµαι τὸν Ἰησοῦν Χριστόν. Βεβαίως! Ἀλλά, ξέρετε, ὁ Ἰησοῦς Χριστός - σπουδαῖος ἄνθρωπος! Ἀλλά... δὲν εἶναι Θεός”! Ἤ τὸ ἄλλο: “Βεβαίως! εἶναι Θεός!.... Ἀλλὰ δὲν ἔγινε ἄνθρωπος, ἤτανε φαινοµενικὰ ἄνθρωπος”! Καὶ οὕτω καθ᾽ἑξῆς. Δηλαδή µὲ κάθε τρόπο ἐπιδιώκει νὰ δηµιουργήση ὁ Διάβολος µίαν ἀπόκλισιν ἀπὸ τὴν ἀλήθεια. Καὶ αὐτὴ ἡ ἀπόκλισις ἀπὸ τὴν ἀλήθεια λέγεται αἵρεσις».
---------------------
Σήμερα ὁ Διάβολος κηρύττει διά στόματος «πατριαρχῶν», «ἀρχιεπισκόπων» κ.ἄ. ὅτι ὁ ἴδιος Θεός λατρεύεται ὑφ' ὅλων τῶν ἀνθρώπων, ἄν καί μέ διαφορετικόν τρόπον (Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης). Χάριν παραδείγματος, ἄλλοι λατρεύουν τόν Θεόν εἰς ὀρθοδόξους ναούς, ἄλλοι εἰς τζαμιά (Θεόδωρος Χορευτάκης), ἄλλοι εἰς Συναγωγάς κ.λπ.
Σήμερα ὁ Διάβολος κηρύττει διά στόματος «πατριαρχῶν», «ἀρχιεπισκόπων» κ.ἄ. ὅτι ὁ ἴδιος Θεός λατρεύεται ὑφ' ὅλων τῶν ἀνθρώπων, ἄν καί μέ διαφορετικόν τρόπον (Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης). Χάριν παραδείγματος, ἄλλοι λατρεύουν τόν Θεόν εἰς ὀρθοδόξους ναούς, ἄλλοι εἰς τζαμιά (Θεόδωρος Χορευτάκης), ἄλλοι εἰς Συναγωγάς κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πρόδρομοι του αντιχρίστου ζητούν να τους προσκυνήσουμε και εμείς ασχολούμαστε με το ποιό ημερολόγιο θα χρησιμοποιούμε, το νέο ή το παλαιό σαν να είμαστε ειδωλολάτρες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτάθη,θεωρούν το ημερολόγιο θέμα πίστεως και γιαυτό δεν κοινωνούν με τον π.Ευθύμιο.Κόλλησε το μυαλό τους στο ημερολόγιο. Δαιμονικά πράγματα. Απίστευτα.
ΔιαγραφήΔυστυχώς υπάρχουν υποτιθέμεναι αποτειχισμένοι ιερείς που στέλνουν τα πνευματικά τους παιδιά στους αιρετικούς οικουμενιστές "του νέου και παλαιού ημερολογίου" για κάποια "Μυστήρια", όπως την βάπτιση! αδιαφορώντας για την σωτηρία της αθάνατης ψυχής τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 16 Αυγούστου 2022 - 7:08 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό μόνον ἀπίστευτον ἐν προκειμένῳ εἶναι τό μέγεθος τῆς ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ τῆς Ἀληθείας πού κάμνεις μέ τά ὡς ἄνω πελώρια ψέμματα πού γράφεις.
Αφού, Δημήτρη,έχεις γράψει και άρθρο για το θέμα "η ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ διάσταση...". Άρα το θεωρείς δόγμα πίστεως και δεν δέχεσαι καμία αλλαγή του εις τον αιώνα...(το ίδιο κάνει και ο κ.Στουραΐτης και γενικά οι οπαδοί του Ματθαίου). Ευτυχώς,υπάρχουν και μερικοί που δέχονται μια μελλοντική αλλαγή του (Μοναχός Χ.Καβουρίδης,Μοναχός Θ.Μαύρος,Ν.Μάντης, Π.Διονύσιος). Την μεγαλύτερη ζημιά στις ψυχές των οπαδών του Παλαιού Ημερολογίου, την κάνει ο δάσκαλος της διαστροφής Νίκος Δημαράς.
ΔιαγραφήΣΥΓΓΝΩΜΗ ΘΕΕ ΜΟΥ, ΠΑΛΙ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΓΙΝΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 17 Αυγούστου 2022 - 10:36 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Γράφεις: «Άρα το θεωρείς δόγμα πίστεως και δεν δέχεσαι καμία αλλαγή του εις τον αιώνα».
Ἀπάντησις: Ἔχω γράψει ὅτι ἀπό μόνον του τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον ΔΕΝ εἶναι δόγμα. Αὐτό σημαίνει ὅτι: (1) ἄν ὑπῆρχαν ἀδήριτοι ποιμαντικοί λόγοι ν' ἀλλάξῃ, ὄχι βεβαίως γιά νά συνεορτάζουμε μέ τούς αἱρετικούς, οὔτε γιά νά ἐπαναφέρουμε τήν ἐαρινήν ἰσημερίαν στίς 21 Μαρτίου, οὔτε τά ὑπόλοιπα γελοῖα πού τσαμπουνοῦν οἱ Οἰκουμενισταί, ἀλλ' ὁμιλῶ γιά πραγματικούς ποιμαντικούς λόγους, ὅπως π.χ. νά ἑορτάζουν ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι παγκοσμίως μίαν ἑορτήν τήν ἰδίαν ἡμέραν, (2) ἄν ἡ προτεινομένη ἀλλαγή δέν προσέκρουε στίς ἀποφάσεις τῶν τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος, (3) ἄν δέν ἔθιγε τίς καθιερωμένες νηστεῖες καί τόν Πασχάλιον Κανόνα, (4) ἄν συμφωνοῦσαν ΟΛΟΙ οἱ Ὀρθόδοξοι, ὁπότε δέν ὑπῆρχε κίνδυνος γιά σχίσμα, καί (5) ἄν μία ἀληθής Πανορθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ὄχι μόνον δέν θά εἶχε ὡς συνέδρους τούς σημερινούς ψευδεπισκόπους, ἀλλά θά τούς εἶχε καί ὑποδίκους δι' ἀναθεματισμόν καί καθαίρεσιν, ἀπεφάσιζε τήν ἀλλαγήν, χωρίς νά ὑπάρχουν ἀντιδράσεις, τότε ναί, θά μποροῦσε νά γίνῃ ἡ ἀλλαγή. Αὐτό σημαίνει ὅτι, ἀπό μόνον του, τό ἡμερολόγιον δέν εἶναι δόγμα, καθότι τό δόγμα δέν ἀλλάζει ποτέ. Ἐπειδή, ὅμως, οὐδεμία ἀπό τίς ὡς ἄνω προϋποθέσεις συνέτρεχε τό 1924 καί ἡ ἀλλαγή ἦτο μασσωνικῆς προελεύσεως καί ἐστόχευε ἀφενός νά προκαλέσῃ σχίσμα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί ἀφετέρου νά τήν ὑποτάξῃ στόν «πάπαν», τό θέμα ἔχει πλέον δογματικόν χαρακτῆρα. Τοὐτέστιν, ὑπό τίς προϋποθέσεις μέ τίς ὁποῖες εἰσήχθη, τό νέον ἡμερολόγιον (ν.ἡ.) εἶναι αἵρεσις. Γιά νά εἶμαι πλήρης, ὡστόσον, σημειώνω ὅτι ὅσοι συμφωνοῦν μέ τά παραπάνω, ἐπικροτοῦν τόν ἀγῶνα τῶν Π/Ητῶν τοῦ 1924 καί, αὐτό κυρίως, εἶναι ἀποτειχισμένοι ἀπό τούς Ν/Ητας ψευδεπισκόπους, ἀλλά γιά κάποιους δικαιολογημένους δικούς τους λόγους ἀκολουθοῦν τό ν.ἑ., γιά μένα δέν εἶναι αἱρετικοί.
2. Γράφεις: «Την μεγαλύτερη ζημιά στις ψυχές των οπαδών του Παλαιού Ημερολογίου, την κάνει ο δάσκαλος της διαστροφής Νίκος Δημαράς».
Ἀπάντησις: Μέ τόν π. Νικόλαον ἔχω διαφωνήσει ἐντόνως σέ πολλά ζητήματα. Ὡστόσον, νομίζω ὅτι τοῦ πρέπει περισσότερος σεβασμός, ὄχι μόνον διά τό σχῆμά του, ἀλλά κυρίως διά τόν ἀγῶνά του. Ἀρκεῖ ν' ἀναφέρω ὅτι, παρότι ἔχει 6 παιδιά, ἄφησε (τό 1995) τόν μισθόν πού εἶχε ὡς ἱερεύς εἰς τό ν.ἡ. καί εἰσῆλθε στίς τάξεις τοῦ Πατρίου, ὅπου δέν ὑπάρχει μισθός.