Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε... -- @ 17 Αυγούστου 2022 - 10:36 π.μ.

1. Γράφεις: «Άρα το θεωρείς δόγμα πίστεως και δεν δέχεσαι καμία αλλαγή του εις τον αιώνα».

Ἀπάντησις: Ἔχω γράψει ὅτι ἀπό μόνον του τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον ΔΕΝ εἶναι δόγμα. Αὐτό σημαίνει ὅτι: (1) ἄν ὑπῆρχαν ἀδήριτοι ποιμαντικοί λόγοι ν' ἀλλάξῃ, ὄχι βεβαίως γιά νά συνεορτάζουμε μέ τούς αἱρετικούς, οὔτε γιά νά ἐπαναφέρουμε τήν ἐαρινήν ἰσημερίαν στίς 21 Μαρτίου, οὔτε τά ὑπόλοιπα γελοῖα πού τσαμπουνοῦν οἱ Οἰκουμενισταί, ἀλλ' ὁμιλῶ γιά πραγματικούς ποιμαντικούς λόγους, ὅπως π.χ. νά ἑορτάζουν ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι παγκοσμίως μίαν ἑορτήν τήν ἰδίαν ἡμέραν, (2) ἄν ἡ προτεινομένη ἀλλαγή δέν προσέκρουε στίς ἀποφάσεις τῶν τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος, (3) ἄν δέν ἔθιγε τίς καθιερωμένες νηστεῖες καί τόν Πασχάλιον Κανόνα, (4) ἄν συμφωνοῦσαν ΟΛΟΙ οἱ Ὀρθόδοξοι, ὁπότε δέν ὑπῆρχε κίνδυνος γιά σχίσμα, καί (5) ἄν μία ἀληθής Πανορθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ὄχι μόνον δέν θά εἶχε ὡς συνέδρους τούς σημερινούς ψευδεπισκόπους, ἀλλά θά τούς εἶχε καί ὑποδίκους δι' ἀναθεματισμόν καί καθαίρεσιν, ἀπεφάσιζε τήν ἀλλαγήν, χωρίς νά ὑπάρχουν ἀντιδράσεις, τότε ναί, θά μποροῦσε νά γίνῃ ἡ ἀλλαγή. Αὐτό σημαίνει ὅτι, ἀπό μόνον του, τό ἡμερολόγιον δέν εἶναι δόγμα, καθότι τό δόγμα δέν ἀλλάζει ποτέ. Ἐπειδή, ὅμως, οὐδεμία ἀπό τίς ὡς ἄνω προϋποθέσεις συνέτρεχε τό 1924 καί ἡ ἀλλαγή ἦτο μασσωνικῆς προελεύσεως καί ἐστόχευε ἀφενός νά προκαλέσῃ σχίσμα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί ἀφετέρου νά τήν ὑποτάξῃ στόν «πάπαν», τό θέμα ἔχει πλέον δογματικόν χαρακτῆρα. Τοὐτέστιν, ὑπό τίς προϋποθέσεις μέ τίς ὁποῖες εἰσήχθη, τό νέον ἡμερολόγιον (ν.ἡ.) εἶναι αἵρεσις. Γιά νά εἶμαι πλήρης, ὡστόσον, σημειώνω ὅτι ὅσοι συμφωνοῦν μέ τά παραπάνω, ἐπικροτοῦν τόν ἀγῶνα τῶν Π/Ητῶν τοῦ 1924 καί, αὐτό κυρίως, εἶναι ἀποτειχισμένοι ἀπό τούς Ν/Ητας ψευδεπισκόπους, ἀλλά γιά κάποιους δικαιολογημένους δικούς τους λόγους ἀκολουθοῦν τό ν.ἑ., γιά μένα δέν εἶναι αἱρετικοί.

2. Γράφεις: «Την μεγαλύτερη ζημιά στις ψυχές των οπαδών του Παλαιού Ημερολογίου, την κάνει ο δάσκαλος της διαστροφής Νίκος Δημαράς».

Ἀπάντησις: Μέ τόν π. Νικόλαον ἔχω διαφωνήσει ἐντόνως σέ πολλά ζητήματα. Ὡστόσον, νομίζω ὅτι τοῦ πρέπει περισσότερος σεβασμός, ὄχι μόνον διά τό σχῆμά του, ἀλλά κυρίως διά τόν ἀγῶνά του. Ἀρκεῖ ν' ἀναφέρω ὅτι, παρότι ἔχει 6 παιδιά, ἄφησε (τό 1995) τόν μισθόν πού εἶχε ὡς ἱερεύς εἰς τό ν.ἡ. καί εἰσῆλθε στίς τάξεις τοῦ Πατρίου, ὅπου δέν ὑπάρχει μισθός.

-----------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 19 Αυγούστου 2022 - 9:53 μ.μ. «Και τότε οι Ρώσοι κράτησαν το παλαιό και έτσι δεν γιόρτασαν ποτέ τους με τους Παπικούς.»

Ἀπάντησις: Ἔχει καμμίαν σημασίαν αὐτό, καθ' ἥν στιγμήν οἱ Ρῶσσοι διά τοῦ «Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας» Ἱλαρίωνος δηλώνουν ξεκάθαρα ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι Ἐκκλησία μέ ἔγκυρα μυστήρια; Γενικῶς, ἔχει καμμίαν σημασίαν τό γεγονός ὅτι κάποιες ἐκκλησίες (Ρωσσίας, Ἱεροσολύμων κ.ἄ.) ἐκράτησαν μέν τό παλαιόν, ἀλλά εἶναι σφόδρα Οἰκουμενισταί; Ἀντιλαμβάνεσθε τί γράφετε; Ἀφήνετε τά μῆλα καί πιάνετε τά φῦλλα, κατά τό δή λεγόμενον!

35 σχόλια:

  1. Έχουμε γράψει πολλές φορές την μοναδικη αιτία της διορθώσεως του Ιουλιανού Ημερολογίου (την οποία δεν αναφέρεις καν στο σχόλιό σου,αλλά και γενικά αποφεύγεις να απαντήσεις ή να προτείνεις μια λύση ,δηλαδή για το τι έπρεπε να κάνει η Εκκλησία της Ελλάδας όταν δημιουργήθηκε το γνωστό πρόβλημα το οποίο προκάλεσε η αλλαγή του ημερολογίου της Πολιτείας).
    Θέτεις κάποιους όρους(σαν Οικουμενική Σύνοδος)τους οποίους τους βγάζεις αυθαίρετα, χωρίς να υπάρχουν κάπου γραμμένοι σε κάποιο Ιερό Κανόνα ή σε κείμενα των Αγίων Πατέρων.
    Ας ξεκινήσουμε από τον πέμπτο όρο.Η Σύνοδος που ζητάς είχε γίνει την εποχή εκείνη, αλλά κάνεις πως δεν την γνωρίζεις (γιαυτό,άλλωστε,συνέχισε να υπάρχει Εκκλησιαστική κοινωνία στις Ορθόδοξες Εκκλησίες που κράτησαν το Παλαιό Ιουλιανό και σε αυτές που το διόρθωσαν). Όμως,ζητάς να μην υπάρχουν και αντιδράσεις(και αν υπάρχουν αντιδράσεις,δεν δέχεσαι την αλλαγή),χωρίς να σε ενδιαφέρει αν αυτές οι αντιδράσεις είναι δίκαιες και νόμιμες.Για θυμήσου την καταδίκη των Πρωτοπασχιτών από τους Πατέρες της Α' Οικουμενικής Συνόδου!Αυτοί δεν αντέδρασαν στην αλλαγή που έκαναν οι Πατέρες;Έσφαλαν οι Πατέρες που θέσπισαν κάτι με το οποίο διαφωνούσαν κάποιοι άλλοι; Έτσι νομίζεις σκέφτονται οι Πατέρες(αντιδράει κάποιος και φοβούνται το σχίσμα!),όπως εσύ; Με το σκεπτικό σου,οι Πατέρες τις Α' Οικουμενικής Συνόδου προκάλεσαν σχίσμα στην Εκκλησία με την αλλαγή που έκαναν(και με άλλες αλλαγές που έκαναν,όπως η αγαμία των Επισκόπων κ.λπ.),γιατί αντέδρασαν οι Πρωτοπασχίτες(τους οποίους καταδίκασαν ως αιρετικούς).
    Ο τέταρτος όρος που θέτεις,είναι ίδιος με τον πέμπτο (και δεν χρειάζεται σχολιασμό).
    Στον τρίτο όρο σου (γιατί δικοί σου είναι αυτοί οι όροι)ζητάς κάτι το οποίο διατηρήθηκε στην αλλαγή του 1924(διατήρηση του Πασχάλιου Κανόνα).Ζητάς,όμως, και κάτι παράλογο! Πως είναι δυνατόν να αλλάξει το ημερολόγιο χωρίς να επιρρεάζεται η νηστεία των Αγίων Αποστόλων; Μήπως το Παλαιό Ιουλιανό δεν δημιουργεί άλλα προβήματα σε άλλες νηστείες(το Μεγάλο Σάββατο τυχαίνει να τρώνε ψάρια οι οπαδοί του Παλαιού Ημερολογίου στο Αγιο Όρος,όταν τύχει η ημέρα του Ευαγγελισμού της Παναγίας να είναι το Μ.Σάββατο); Άρα,καλώς το άλλαξαν(με το σκεπτικό σου),διότι με το Νέο Ιουλιανό ποτέ η εορτή του Ευαγγελισμού δεν συμβαίνει να εορτάζεται την Μεγάλη Εβδομάδα)
    Για τον δεύτερο όρο που θέτεις, δεν έχουμε να γράψουμε κάτι.Αν μας αναφέρεις τις αποφάσεις αυτών των Συνόδων που παραβίασαν αυτοί που έκαναν την αλλαγή,ευχαρίστως να τις ακούσουμε.
    Ο πρώτος όρος που θέτεις,έχει απαντηθεί στην αρχή του σχολίου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ 18 Αυγούστου 2022 - 8:22 π.μ.

    Ὥστε κάνω πώς δέν γνωρίζω τό ἕνα, ὑποκρίνομαι πώς ἀγνοῶ τό ἄλλο, ζητῶ παράλογα πράγματα, θέτω ὅρους ὡς Οἰκ. Σύνοδος κ.λπ. Ἐγώ ἔγραψα ὅτι οὐδεμία ἀπό τίς προϋποθέσεις πού ἔπρεπε νά ὑπάρχουν γιά νά γίνῃ ἡ ἀλλαγή δέν συνέτρεχε, διό καί δέν ἔπρεπε νά γίνῃ. Τελεία καί παῦλα. Ὅλα τά ὑπόλοιπα εἶναι ἐκ τοῦ Πονηροῦ, τόν ὁποῖον προφανῶς ὑπηρετεῖς. Ἐλπίζω τ' ἀφεντικά σου νά σέ πληρώσουν κάτι παραπάνω ἀπό τό συνηθισμένον 0,60€ /«σχόλιον» διά τήν ἀκατάσχετον καί κακοπροαίρετον αὐτήν ἀερολογίαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παλαιέ κάπου έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις,αλλά μην ξεχνάς και την αιρετική Εγκύκλιο του 1920.Ζητούσαν ένα ημερολόγιο για όλους τους Χριστιανούς,με σκοπό την ένωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ,κ.Ανώνυμε 12:01,βλέπεις να υπάρχει μέχρι σήμερα αυτό το ημερολόγιο που ζητούσαν;Τι ήθελαν;Ένα ημερολόγιο για όλους. Το κατάφεραν αυτό; Όχι βέβαια, ας μην μας γελάει ο πονηρός. Η Ρωσία,η Σερβία,τα Ιεροσόλυμα,δεν άλλαξαν το ημερολόγιο τους (και ούτε θα το αλλάξουν ποτέ).Άρα,αγαπητέ,δεν πέτυχαν μέχρι σήμερα τον στόχο τους.Ο Οικουμενισμός ανέχεται όλους τους ψευδοθεούς των ανθρώπων, στο ημερολόγιό τους θα κολλήσει;Δεν έχει σχέση το ημερολόγιο με την πίστη μας.Δεν θα γίνουν οι Ορθόδοξοι χρονολάτρες-ειδωλολάτρες επειδή το θέλει ο κ.Χατζηνικολάου και ο κάθε αγράμματος οπαδός του Παλαιού Ημερολογίου.Εμείς βγήκαμε από ανάμεσά τους, έχουμε διακόψει κάθε κοινωνία μαζί τους(από τους Οικουμενιστές Ψευδεπισκόπους)και έχουμε την συνείδησή μας ήσυχη. Δεν μας ενδιαφέρουν τα ημερολόγια.Τήρησαν οι Ορθόδοξοι μια Ευαγγελική εντολή για να ανήκουν Εκκλησία.Δεν είναι Αγιογραφική εντολή το Ιουλιανό Ημερολόγιο.Ουδείς Άγιος του έδωσε κάποια αξία. Κανένας Ιερός Κανόνας δεν απαγορεύει την διόρθωση του.Αν ζούσε σήμερα ο Άγιος Ιωάννης Αντιοχείας,θα διέκοπτε την κοινωνία με τον Πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά(γιατί ο τελευταίος εορτάζει και με τα δυο ημερολόγια);Ας σοβαρευτούν,επιτέλους,οι οπαδοί του Ιουλιανού Ημερολογίου και ας ξεκολλήσουν το μυαλό τους από τα ημερολόγια.

      Διαγραφή
  4. @ 18 Αυγούστου 2022 - 4:29 μ.μ.: «Τι ήθελαν;Ένα ημερολόγιο για όλους. Το κατάφεραν αυτό; Όχι βέβαια, ας μην μας γελάει ο πονηρός. Η Ρωσία,η Σερβία,τα Ιεροσόλυμα,δεν άλλαξαν το ημερολόγιο τους (και ούτε θα το αλλάξουν ποτέ). Άρα,αγαπητέ,δεν πέτυχαν μέχρι σήμερα τον στόχο τους.»

    Ἀπάντησις: Ὥστε ὁ στόχος τῶν Οἰκουμενιστῶν ἦτο νά ἐπιβάλουν ἕν ἡμερολόγιον γιά ὅλους, κάτι πού δέν ἐπέτυχον, ἄρα οἱ ἀντι-οικουμενισταί τοῦ π.ἑ. σκιαμαχοῦν! Ὁ ἴδιος ὁ Διάβολος δέν θά τό ἔγραφε καλύτερα! Εὐτυχῶς πού χρησιμοποιεῖς ψευδώνυμον, διότι, μετά ἀπό αὐτήν τήν πελωρίων διαστάσεων διασατροφήν τῆς ἀληθείας, δέν θά εἶχες μοῦτρα νά βγῇς στήν κοινωνίαν! Ὁ Θεός, βεβαίως, ξέρει ποιός εἶσαι. Δέν μπορεῖς νά κρυφτῇς ἀπό Αὐτόν, προκειμένου ν' ἀσχημονῇς βαναύσως ἐναντίον τῆς Ἀληθείας (=Χριστοῦ). Διότι ἡ Ἀλήθεια εἶναι ὅτι ὁ στόχος τῶν Οἰκουμενιστῶν ἦτο νά ἐπιβάλουν τόν Οἰκουμενισμόν, ὅπερ καί ἐπέτυχον! Τό ἡμερολόγιον ἦτο ἁπλῶς ἕν ἀπό τά ἐργαλεῖα των, ὄχι αὐτοσκοπός. Ἐσύ τό προβάλλεις ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΩΣ ὡς αὐτοσκοπόν, προκειμένου νά πλανήσῃς τόν κόσμον καί νά μισήσῃ τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ. Ἀντιλαβοῦ; Ἀμφιβάλλω! Διότι τίς ἄκρως δαιμονικές διαστροφές πού ἔχω ἀκούσει ἀπό Τρικαμηνιστάς δέν τίς ἔχω ἀκούσει οὔτε ἀπό τούς γνησίους Οἰκουμενιστάς! (Σημείωσις: Οἱ Τρικαμηνισταί, ὡς σφοδροί πολέμιοι τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., ἀλλά παριστάνοντες τούς ἀντι-οικουμενιστάς, εἶναι νόθοι Οἰκουμενισταί ἤ μᾶλλον κρυπτο-Οἰκουμενισταί.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Χατζηνικολάου εχει δικιο ο Παλαιός,ηταν εργαλείο τους αλλά δεν το χρησιμοποίησαν με επιτυχία. Πράγματι, οι Ρωσία τους χάλασε τα σχέδια, όπως σήμερα και ο Πούτιν.Η Νέα Τάξη Πραγμάτων έχει κάποια σχέδια και ο Πούτιν τους τα χαλάει.Και τότε οι Ρώσοι κράτησαν το παλαιό και έτσι δεν γιόρτασαν ποτέ τους με τους Παπικούς.Τα ίδια και κάποια κράτη που κράτησαν και αυτά το παλιό ημερολόγιο,τους χάλασαν τα σχέδια. Μπορεί αυτο να γίνει το 2025,αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει.

      Διαγραφή
  5. @ 19 Αυγούστου 2022 - 9:53 μ.μ. «Και τότε οι Ρώσοι κράτησαν το παλαιό και έτσι δεν γιόρτασαν ποτέ τους με τους Παπικούς.»

    Ἀπάντησις: Ἔχει καμμίαν σημασίαν αὐτό, καθ' ἥν στιγμήν οἱ Ρῶσσοι διά τοῦ «Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας» Ἱλαρίωνος δηλώνουν ξεκάθαρα ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι Ἐκκλησία μέ ἔγκυρα μυστήρια; Γενικῶς, ἔχει καμμίαν σημασίαν τό γεγονός ὅτι κάποιες ἐκκλησίες (Ρωσσίας, Ἱεροσολύμων κ.ἄ.) ἐκράτησαν μέν τό παλαιόν, ἀλλά εἶναι σφόδρα Οἰκουμενισταί; Ἀντιλαμβάνεσθε τί γράφετε; Ἀφήνετε τά μῆλα καί πιάνετε τά φῦλλα, κατά τό δή λεγόμενον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει σημασία,γιατί αν και οι Ρώσοι και τα Ιεροσόλυμα άλλαζαν το ημερολόγιο τους και γιόρταζαν μαζί με τους αιρετικούς Παπικούς, ταυτόχρονα άλλαζαν και το Πασχάλιο όλες οι εκκλησίες, τότε θα υπήρχε ένα ημερολόγιο για όλους και όλες οι γιορτές θα γιορτάζονταν την ίδια ημέρα από όλους.Δηλαδή οι Ρώσοι τους χάλασαν τα σχέδια,αλλά και στην Ελλάδα χώρια γιορτάζουν το Πάσχα από τον Πάπα. Άρα πρέπει να πείσουν τους Έλληνες και τους Ρώσους για να κάνουν τις αλλαγές που επιθυμούν οι Οικουμενιστές.Πιστεύω σε τρία χρόνια να εκπληρωθεί ο πόθος τους. Η απορία μου είναι:γιατί δεν άλλαξαν οι Ρώσοι το ημερολόγιό τους,μήπως δεν είχε Οικουμενιστικό πνεύμα η τότε Ιεραρχία των Ρώσων;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 11:08,οι Ρώσοι δεν αλλάζουν το ημερολόγιο(το άλλαξαν το 1924 και αυτοί, για ενα μικρό διάστημα)για να πάνε κόντρα στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως. Τώρα που υπάρχει και ακοινωνησία ανάμεσά τους,ούτε το 2025 θα το αλλάξουν.Βλέπεις,και οι Οικουμενιστές τρώγονται αναμεταξύ τους.

      Διαγραφή
  6. Αγαπητοί ανώνυμοι και ψευδόνυμοι,μπορεί να έχει άδικο ο κ.Δημήτριος Χατζηνικολάου με αυτά που γράφει για το θέμα της Εγκυκλίου του 1920,γιατί πράγματι δεν υλοποιήθηκε ακόμα ο πόθος των ενωτικών,όμως δεν παύει αυτή η αλλαγή που έγινε το 1924 από τις περισσότερες τοπικές Εκκλησίες να δημιουργεί μέχρι κσι σήμερα προβλήματα. Πιστεύω πως πρέπει να διορθωθεί αυτή η σύγχηση και ακαταστασία που υπάρχει.Ίσως θα πρέπει να ακολουθήσουν όλοι οι Ορθόδοξοι το Νέο Ημερολόγιο.Άλλη λύση είναι και αυτή,να αλλάξουν οι εκκλησίες και το εορτολόγιο τους, δηλαδή τις ημερομηνίες των ακινήτων εορτών. Δηλαδή,τα Χριστούγεννα να γιορτάζονται αντί 25 Δεκεμβρίου στις 13 Δεκεμβρίου,η Παναγία μας αντί στις 15 Αυγούστου στις 3 Αυγούστου.Το δεύτερο πιστεύω πως είναι το καλύτερο, γιατί έτσι θα ενωθούν και οι Παλαιοημερολογίτες στην μητέρα εκκλησία.

    Ελάχιστος εν Χριστώ αδελφός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελάχιστε αδελφέ είναι σωστά αυτά που γραφείς,αλλά κάνεις λάθος στις ημερομηνίες.Τα Χριστούγεννα πρέπει να εορτάζονται αντί 25 ΔΕΚ στις 6 Ιανουαρίου (και όχι 13 ΔΕΚ όπως έγραψες)και η Κοίμηση της Παναγίας στίς 27 ΑΥΓ(και όχι 3 ΑΥΓ όπως έγραψες).
      Το πρόβλημα είναι μεγάλο. Δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχουν άγιοι Ιεράρχες και κληρικοί για να κάνουν αυτήν την αλλαγή. Σχεδόν όλοι έχουν υποταχθεί στη Νεα Τάξη Πραγμάτων και τον Οικουμενισμό.Για να γίνουν αυτά που γράφεις,πρέπει πρώτα να απαλλαχτούν οι κοινωνούντες με την αίρεση του Οικουμενισμού από αυτούς τους Ουνίτες και αντίχριστους ψευδοποιμένες.Είναι ουτοπία αυτό που ζητάς. Και όπως γράφει και στο τελευταίο σχόλιό του ο κ.Δημήτριος, δεν είναι δυνατόν να ενωθούν οι Παλαιοημερολογίτες με τις τοπικές Ψευδοεκκλησίες,γιατί δεν τους χωρίζει μόνο το ημερολόγιο αλλά και η ορθή Πίστη(οι Οικουμενιστές έχουν την πίστη του αντιχρίστου). Πως,λοιπόν, θα ενωθούν μαζί τους (δεν βλέπεις που είναι χωρισμένοι από τους Οικουμενιστές που γιορτάζουν με το Παλαιό Ημερολόγιο);
      Αυτό το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί.Πλησιάζει η έλευση του Αντιχρίστου και του Ψευδοπροφήτη του.Ο καθένας θα σωθεί μόνος του. Σωσίβιο θα έχει την ορθή Πίστη του και την υπομονή.

      Διαγραφή
  7. @ 21 Αυγούστου 2022 - 9:43 π.μ.: «Δηλαδή,τα Χριστούγεννα να γιορτάζονται αντί 25 Δεκεμβρίου στις 13 Δεκεμβρίου,η Παναγία μας αντί στις 15 Αυγούστου στις 3 Αυγούστου.Το δεύτερο πιστεύω πως είναι το καλύτερο, γιατί έτσι θα ενωθούν και οι Παλαιοημερολογίτες στην μητέρα εκκλησία».

    Σχόλιον: Σᾶς εἶπα ἄπειρες φορές ὅτι ὁ στόχος τῶν Οἰκουμενιστῶν ἐπετεύχθη κατά 99,99%, ἀλλ' ἐσεῖς τό «βιολί» σας μέ τό ἡμερολόγιον! Τό ἐμφανίζετε ὡς δῆθεν αὐτοσκοπόν πού δέν ἐπετεύχθη, γιά ν' «ἀποδείξετε», ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΙ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ, ὅτι δῆθεν οἱ Οἰκουμενισταί ἀπέτυχον, καί ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου ἀγωνίζονται γιά ... τίς 13 ἡμέρες! Φθάσατε εἰς τό ἔσχατον σημεῖον νά γράψετε ὅτι «διορθώνοντας» τό ἑορτολόγιόν σας θά ἑνωθοῦν οἱ τοῦ Πατρίου μέ τούς Σατανιστάς ψευδεπισκόπους σας!!! Εἶναι δέ τόσον τό σκότος πού ἔχετε ὥστε οἱ «διορθώσεις» πού προτείνετε νά εἶναι τελείως ἀνόητες τόσον μέ βάσιν τό ν.ἑ. ὅσον καί μέ βάσιν τό π.ἑ. Παρόμοια λάθη ἔκανε καί ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς πρό ἐτῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποίο είναι αυτό το 00,01%;Μπορείς να μας πεις; Για να καταλάβουν οι σχολιαστές .
      Ήθελαν κοινό ημερολόγιο από το 1897.Αυτό δεν κατάφεραν να το κάνουν. Πως εσύ μας λες το αντίθετο; Αφού δεν υπάρχει κοινό ημερολόγιο Παπικών και Ουκρανών,Προτεσταντών και Γεωργιανών,Αρμενίων και Εσθονών.Αφού οι Φινλανδοί που ανήκουν στην Ορθόδοξη εκκλησία,γιορτάζουν το Πάσχα με τους Παπικούς,αλλά δεν το γιορτάζουν ξαθ εχτιυς Έλληνες .Άρα έχουν δίκιο όλοι οι ανώνυμοι και ο Παλαιός. Εκτός αν αυτό το 00,01% είναι η αποτυχία του κοινού ημερολογίου που ποθούσαν πριν από 125 χρόνια. Τότε,όμως,κάπου δεν μας τα λες καλά στο άρθρο που διάβασα("το πρώτο βήμα του Οικουμενισμού ήταν το κοινό ημερολόγιο όλων των Χριστιανών "),γιατί από την μια μας λες έτσι και από την άλλη ...

      Διαγραφή
  8. Κύριε Χατζηνικολάου,ο Μοναχός Ευθύμιος Τρικαμηνάς έχει καθαιρεθεί από την εκκλησία πριν μερικά χρόνια. Έκανε σχίσμα και δεν μνημόνευε τον επίσκοπό του.Δήθεν ηταν Οικουμενιστής και Μοιχεπιβάτης.Επόμενο είναι να κάνει πολλά λάθη στην συνέχεια. Αν όμως έχει γράψει αυτές τις λύσεις για το ημερολογιακό θέμα,μπράβο του.Ήταν καλός κληρικός και αγωνιστής,αλλά σήκωσε μπαϊράκι και έφυγε από την Σύναξη της Γαζέας.Εύχομαι να γυρίσει στην εκκλησία και να Λειτουργεί ξανά στις εκκλησίες μας.Κόκκινη γραμμή μας, το κοινό ποτήριο. Το κοινό ημερολόγιο του 2025 δεν μας ενδιαφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επίσημα σε αυτά τα κράτη οι Ορθόδοξοι γιορτάζουν με το παλιό: Ουκρανία, Ρωσία, Λευκορωσία, Γεωργία,Ισραήλ.
    Δηλαδή, αυτά τα κράτη δεν έχουν κοινό ημερολόγιο με τον Πάπα.
    Το ίδιο και οι αιρετικοί Αρμένιοι,δεν γιορτάζουν μαζί με τους Παπικούς τα Χριστούγεννα,αλλά τα γιορτάζουν με τους Ρώσους.Άρα,δεν υπάρχει συνεορτασμός όλων των Χριστιανών.Άλλος γιορτάζει Πάσχα και άλλος κάτι διαφορετικό. Στην Ελληνική γλώσσα τα γράφουμε.
    Συμπέρασμα: Η εγκύκλιος του 1920-για το θέμα του κοινού ημερολογίου-πήγε περίπατο.Σε τρία χρόνια ίσως το καταφέρουν.Αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει.Δεν ήταν αιτία αποτειχίσεως η Εγκύκλιος του 1920,γιατί ούτε την γνώριζαν οι του παλαιού,αλλά ούτε και επετεύχθη ο πόθος τους για κοινό ημερολόγιο όλων των Χριστιανών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ 21 Αυγούστου 2022 - 5:30 μ.μ.

    Μέ τό Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον, τά Χριστούγεννα (25 Δεκεμβρίου) πέφτουν στις 7 Ἰανουαρίου (ὄχι στίς 6, πού ἔγραψες) μέ τό νέον ἡμερολόγιον, ἐνῷ τῆς Παναγίας πέφτει στις 28 Αὐγούστου (ὄχι στίς 27, πού ἔγραψες). Κατά τά ἄλλα, σέ συγχαίρω πού ἀντελήφθης τήν οὐσίαν τοῦ προβλήματος, ἐνῷ κάποιοι ἄλλοι ἀερολογοῦν (μᾶλλον μεροκάματο βγάζουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 21 Αυγούστου 2022 - 6:03 μ.μ.

    Ὁ π. Εὐθύμιος ἔπραξεν ἄριστα πού ἀπετειχίσθη, ἡ δέ «καθαίρεσίς» του ὑπό τῶν Σατανιστῶν ὄχι μόνον δέν ἰσχύει, ἀλλ' εἶναι στεφάνι γι' αὐτόν. Αὐτά λέγουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Μέχρις ἐδῶ ὅλα καλά. Τό λάθος του εἶναι ὅτι πολεμεῖ λυσσαλέως μέ 1002 ψεύδη τούς Ὀρθοδόξους πού ἀπετειχίσθησαν τό 1924, μᾶλλον ἐπειδή θέλει νά ἔχῃ τά πρωτεῖα τῆς ἀποτειχίσεως στόν Ἑλλαδικόν χῶρον, τοὐτέστιν ἀπό κενοδοξίαν. Δυστυχῶς, μέ αὐτό ὄχι μόνον χάνει τό στεφάνι του, ἀλλά γίνεται καί σχισματοαιρετικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 21 Αυγούστου 2022 - 6:27 μ.μ.: «Συμπέρασμα: Η εγκύκλιος του 1920-για το θέμα του κοινού ημερολογίου-πήγε περίπατο.»

    Συνεχίζεις βλέπω τήν διαστροφήν τῆς ἀληθείας! Ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 ἐκήρυξε φανερά τόν Οἰκουμενισμόν παγοσμίως, τόν ὁποῖον καί κατώρθωσε νά ἐπιβάλῃ σταδιακῶς στό 99,99% τῶν λεγομένων χριστιανῶν. Τό κοινόν ἡμερολόγιον ἦτο μόνον ἕν (τό πρῶτον) ἀπό τά 11 βήματα μέσῳ τῶν ὁποίων ἐπιβάλλεται ὁ Οἰκουμενισμός. Ὅσοι τό παρουσιάζουν ὡς δῆθεν αὐτοσκοπόν καί ὡς τό μόνον θέμα τῆς ἐν λόγῳ Ἐγκυκλίου εἶναι διαστροφεῖς τῆς Ἀλήθείας, δεινοί ψεῦται καί συνεργάται τῶν Οἰκουμενιστῶν. (Τό 0,01%, πού ἐρωτοῦν μερικοί, εἶναι οἱ ὀρθῶς ἀποτειχισμένοι, ὄχι αὐτοί πού πολεμοῦν τούς Ὀρθοδόξους ἀπό ἄλλην σκοπιάν, ὅπως κάμνει ὁ π. Εὐθὐμιος Τρικαμηνᾶς.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση, αλλά ξσι πάλι δεν υπάρχει μια απάντηση γι'αυτό που εξετάζουμε. Η ερώτηση είναι: Κατάφεραν να κάνουν πράξη αυτό που ήθελαν,δηλαδή να έχουν όλοι οι Χριστιανοί ενα κοινό ημερολόγιο;
      Εσύ μας λες "ΝΑΙ", εμείς λέμε ΟΧΙ!

      Διαγραφή
  13. @ 22 Αυγούστου 2022 - 8:16 π.μ.

    Θεώρησε ἕνα ἐγκληματίαν ὁ ὁποῖος ἐπιδιώκει νά σκοτώσῃ κάποιον πού κατέχει σημαίνουσαν θέσιν καί ἐπινοεῖ 11 τρόπους νά ἐπιτύχῃ τό σχέδιόν του. Τελικῶς, σκοτώνει τόν ἐν λόγῳ ἄνθρωπον. Κάποιοι ἀπό αὐτούς τούς 11 τρόπους συνέβαλαν μέν μερικῶς εἰς τήν ἐπίτευξιν τοῦ εἰρημένου στόχου, ἀλλά τό τελειωτικόν πλῆγμα τό ἐπέτυχεν μέ ἕνα ἀπό αὐτούς τούς τρόπους. Σκέψου πόσον γελοῖοι εἶναι ὅλοι ἐκεῖνοι πού λέγουν ὅτι ἀπέτυχεν ὁ ἐγκληματίας εἰς τό σχέδιόν του, διότι κάποιοι ἀπό τούς 11 τρόπους πού ἐσχεδίασε δέν ἦσαν 100% ἀποτελεσματικοί. Ἄν μιλᾶς σοβαρά καί δέν εἶσαι ἕνας ἀπό τούς «σχολιαστάς» τῶν 0,60€/«σχόλιον», τότε σκέψου τί «θέμα» ἔχετε ἐγείρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι πως για αυτό τον λόγο έκαναν "αποτείχιση" οι του παλαιού ημερολογίου. Θεώρησαν πως η διόρθωση του Ιουλιανού Ημερολογίου τους ενώνει με τον Πάπα.Οι δε σημερινοί Παλαιοημερολογίτες θεωρούν την αλλαγή αυτή το "πρώτο βήμα του Οικουμενισμού". Αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Αυτό σχολιάζουν οι άνθρωποι εδώ.Ο στόχος τους έμεινε στα χαρτιά. Άρα,δεν ήταν το πρώτο βήμα του Οικουμενισμού.Ίσως είναι το τελευταίο.

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς,ανώνυμε 6:41μ.μ.,αλλά άδικα χαραμίζεις τον χρόνο σου.Δεν μπορεί να καταλάβει το λάθος του(δεν έχει σχέση με τον Οικουμενισμό η αλλαγή του ημερολογίου,αλλά ούτε και με την Εγκύκλιο του 1920).Αν κάνουνε λάθος σε αυτά που λέμε,ας το αποδείξει,αλλά δεν έχει επιχειρήματα.

      Διαγραφή
  14. @ 22 Αυγούστου 2022 - 6:41 μ.μ.: «Το θέμα είναι πως για αυτό τον λόγο έκαναν "αποτείχιση" οι του παλαιού ημερολογίου. Θεώρησαν πως η διόρθωση του Ιουλιανού Ημερολογίου τους ενώνει με τον Πάπα. Οι δε σημερινοί Παλαιοημερολογίτες θεωρούν την αλλαγή αυτή το "πρώτο βήμα του Οικουμενισμού". Αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα».

    Ἀπάντησις: Τό «Καλεντάριον τῶν Λατίνων» ΚΑΤΕΚΡΙΘΗ ὑπό τριῶν (3) Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1487, 1593). Παρά ταῦτα, οἱ παπισταί ἀσκοῦσαν μεγάλες πιέσεις ἐπί τῶν Ὀρθοδόξων νά υἱοθετήσουν τό Καλεντάριόν των, προκειμένου νά λειανθῇ ὁ δρόμος ὑποτάξεως τῶν Ὀρθοδόξων εἰς τόν «πάπαν», πού ἦτο ὁ αἰώνιος στόχος του, τόν ὁποῖον τελικῶς ἐπέτυχε τήν 7-12-1965 μέ τήν ἐπίσημον «ἄρσιν» τοῦ Σχίσματος. Ἑπομένως, ἡ καταφρόνησις Πανορθοδόξων ἀποφάσεων (γιά τίς ὁποῖες προφανῶς ἐσύ δέν δίνεις δεκάραν!), προκειμένου νά ὑποκύψουν εἰς τόν δαίμονα τοῦ Βατικανοῦ, ἦτο ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Αὐτήν τήν ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ, κ. Ἰούδα Ἰσκαριῶτα, δέν ἠκολούθησαν οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ π.ἑ. Αὐτά πού γράφεις εἶναι ἀκατανόητα ψευδολογήματα, ὡς ἐχθρός τῆς Ἀληθείας (=τοῦ Χριστοῦ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει Σύνοδος του 1487 ,όπως ψευδώς έχεις γράψει.
      Αυτές οι Σύνοδοι καταδίκασαν το Παπικό Ημερολόγιο λόγω της καινοτομίας οου έκαναν στο Πασχάλιο.Ούτε καν υπάρχουν στο Πηδάλιο,γιατί να τις δώσω σημασία,αφού ούτε ο Άγιος Νικόδημος έχει αναφερθεί σε αυτές τις Συνόδους και άρα δεν τις έδωσε και αυτός σημασία. Άσε που και ο Καβουρίδης παραδέχεται,όπως και οι Κουτσουμπικοί,πως οι Σύνοδοι αυτοί καταδίκασαν το ημερολόγιο του Πάπα λόγω της καινοτομίας του στο Πασχάλιο. Άλλωστε,οι Παλαιοημερολογίτες άλλαξαν το Πολιτικό τους ημερολόγιο το 1923 και ακολούθησαν τον Πάπα,διότι το ημερολόγιο που εισήγαγε η Πολιτεία μας το 1923 ,ήταν το Γρηγοριανό Παπικό Ημερολόγιο. Άρα,εσύ ο ίδιος ακολουθείς σήμερα το Πολιτικό Παπικό Ημερολόγιο και ενώθηκες με τον Πάπα. Θα γράψω και άλλα στην συνέχεια, όταν μπορέσω,γιατί το θέμα πρέπει να εξαντληθεί.Έχεις διαστρέψει αυτά που λέω κσι πρέπει να αποκατασταθεί η αλήθεια. Άλλα λέω εγώ και άλλα καταλαβαίνεις εσύ.Δεν απαντάς στην ουσία της υπόθεσης.

      Διαγραφή
    2. Η υποταγή στο πρωτείο του Πάπα ΗΤΑΝ η αλλαγή της εορτής του Πάσχα,το ημερολόγιο το ακολούθησαν ΟΛΟΙ,ακόμα και οι Ουκρανοί και οι Ρώσοι.Το εορτολόγιο του Πάπα το ακολούθησε η Εσθονία και η Φινλανδία.Από αυτές τις τοπικές "Εκκλησίες" έχεις το δικαίωμα να κάνεις αποτείχιση.

      Διαγραφή
  15. @ 23 Αυγούστου 2022 - 12:44 μ.μ. «Άλλωστε,οι Παλαιοημερολογίτες άλλαξαν το Πολιτικό τους ημερολόγιο το 1923 και ακολούθησαν τον Πάπα».

    Ὅλα ὅσα γράφεις εἶναι ψευδῆ, ἀλλ' αὐτό παραεἶναι ψεῦδος! Βγάλε τήν κουκούλα μπάς καί ντραπῇς καί πῇς καμμιά ἀλλήθεια! Ἀκόμη καί τό ἀφεντικόν σου, ὁ Διάβολος, λέγει πολλές ἀλήθειες, ἀλλ' ἐσύ τόν ἐξεπέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί που μας διαβάζουν μπορούν εύκολα να δουν που υπάρχει διαβολή και ψέμα.Το 1582 έκανε την καινοτομία ο Πάπας Γρηγόριος και εσύ μας λες πως κάποια Σύνοδος του "1487" καταδίκασε την αλλαγή που έκανε ο Πάπας ΠΡΙΝ 95 χρόνια! Αν είναι δυνατόν!

      Διαγραφή
    2. Βέβαια,όταν δεν γνωρίζεις Ιστορία,εύκολο είναι να κατηγορείς τους άλλους.Είναι ψέμα αυτό που έγραψα; Όταν πηγαίνεις στο Πανεπιστήμιο, του Πάπα το ημερολόγιο δεν χρησιμοποιείς; Με του Πάπα το ημερολόγιο δεν πηγαίνεις να ψηφίσεις τον Καμένο;

      Διαγραφή
    3. Μιλάς για 11 τρόπους που θα μπορούσαν να μας φέρουν κοντά στους αιρετικούς.Είναι η πρώτη φορά που βλέπω να το παραδέχεται ο κ.Χατζηνικολάου. Τι παραδέχεται;Οι Οικουμενιστές δεν κατάφεραν ακόμα να επιβάλλουν ένα κοινό ημερολόγιο για όλους τους Χριστιανούς.Ευτυχώς υπάρχει μια μικρή πρόοδος στο σκεπτικό σου.

      Διαγραφή
    4. Η Παλαιοημερολογίτες χωρίστηκαν απο την Εκκλησία μας για μια μόνο αιτία,γιατί η Εκκλησία μας διόρθωσε το Ιουλιανό Ημερολόγιο-χωρίς να πειράξει το εορτολόγιο-,το οποίο θεώρησαν αιώνιο.Το γράφουν,άλλωστε,στα κείμενά τους. Το 1923 αλλάζει η Πολιτεία το ημερολόγιο και ακολουθεί το Παπικό Γρηγοριανό Ημερολόγιο.Μαζί της το ακολουθούν και όλοι οι Έλληνες.Έρχεται το 1924 .Η Εκκλησία αναγκάζεται να ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ το ημερολόγιο της ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ την γιορτή του Ευαγγελισμού ενωμένη με την Εθνική Επέτειο.Κάποιοι εξαπατήθηκαν από τον διάβολο και έκαναν σχίσμα.Επέμειναν στο σχίσμα τους και αργότερα έπεσαν σε πολλές αιρέσεις.Βλέπουμε σήμερα τα χάλια τους.

      Διαγραφή
  16. @ 23 Αυγούστου 2022 - 12:44 μ.μ.

    Μή ἔχων κάτι σοβαρόν νά μέ κατακρίνῃς, πιάνεις ἕν προφανέστατον λάθος πληκτρολογίου καί τό χαρακτηρίζεις «ψεῦδος», γιά νά ἱκανοποιήσῃς τήν ματαιοδοξίαν σου! Ἄν ἐννοοῦσα νά γράψω 1487 (ἀντί τοῦ ὀρθοῦ, 1587), τό 1487 θά προηγεῖτο τοῦ 1583. Τέλος! Γράψε ὅ,τι ἄλλην ἀνοησίαν καί ψεῦδος θέλεις! Δέν ἐπανέρχομαι. Ὁ «διάλογος» μέ ἐσᾶς εἶναι ἁμαρτία, ὡς σπατάλη πολυτίμου χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατακρίνουν οι Ορθόδοξοι το τεράστιο ψέμα που έχεις γράψει σε σχόλια και άρθρα σου: Η αιρετική Εγκύκλιος του 1920 ποθούσε ένα κοινό ημερολόγιο για όλους τους Χριστιανούς.Αυτό το πέτυχε το 1924,όταν η Εκκλησία της Ελλάδας ακολούθησε το Παπικό ημερολόγιο και εορτολόγιο.Άρα,αφού 7.000.000 Έλληνες ακολούθησαν το ημερολόγιο και εορτολόγιο του Πάπα,Φράγκεψαν.Έτσι πραγματοποιήθηκε ο πόθος των Οικουμενιστών και όλοι οι Ορθόδοξοι γιόρτασαν και γιορτάζουν με κοινό ημερολόγιο όλες τις ΜΕΓΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ της Ορθοδοξίας.Αυτό ήταν το πρώτο βήμα των Οικουμενιστών.Το δεύτερο ήταν το Π.Σ.Ε.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε 4:30,κάπου έχεις δίκιο, αλλά δεν θα μπορέσεις με αυτόν τον τρόπο να αλλάξεις τον άλλον.Αν θέλεις πράγματι να υπερασπιστείς την αλήθεια, πρέπει να παρουσιάσεις τις ιστορικές αποδείξεις γιαυτά που γράφεις.Ένα παράδειγμα.Γράφεις για το 1923 και μας λες κάτι πρωτάκουστο:"Οι Παλαιοημερολογίτες το 1923 ακολούθησαν το ημερολόγιο του Πάπα".Αυτό μπορείς να το αποδείξεις;

      Διαγραφή
    3. 448,βεβαίως και μπορώ να το αποδείξω με πολλούς τρόπους.
      Η "Επιτροπή Κοφινά"(ο Γεώργιος Κοφινάς ήταν υπουργός Οικονικικών το 1923)ενέκρινε(μόνο ο θεολόγοςΖολώτας καταψήφισε την εισαγωγή του ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΝΕΡΟΛΟΓΙΟΥ)το 1923 την αντικατάσταση του Ιουλιανού Ημερολογίου με το Γρηγοριανό του Πάπα(Ευρωπαϊκό).
      Υπάρχει άρθρο(γιατί το θέμα αυτό)στην εφημερίδα του Έθνους το 2017.Όποιος αμφιβάλει,μπορεί να το διαβάσει(αν ενδιαφέρεται κάποιος,μπορώ να τον ενημερώσω πως θα το βρει).

      Διαγραφή
    4. Υπάρχει υπουργός Οικονικικών,χαχα...;
      Πάντος μπράβο σου ανώνυμε, δεν τα γνώριζα αυτά που γραφείς.Θα τα έχω υπόψη μου στους διαλόγους με τους γοχ.
      Όχι στα σχίσματα και στις αιρέσεις.

      Ορθόδοξος Χριστιανός Αντι -οικουμενιστής.

      Διαγραφή