Εφόσον συζητάμε γιά θαυματοποιούς νεο-αγίους --- του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Προλογικό τής ερήμου, πρώτο μέρος

- Γέροντα, έχεις ζήσει ποτέ κανένα θαύμα ;

- Πολλά

- Πείτε μας ένα

- 1) Γένεσις, κεφ. 2 : "7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν."

2) Κατά Ιωάννην, κεφ. θ' : "6 ταῦτα εἰπὼν ἔπτυσε χαμαὶ καὶ ἐποίησε πηλὸν ἐκ τοῦ πτύσματος, καὶ ἐπέχρισε τὸν πηλὸν ἐπὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς τοῦ τυφλοῦ 7 καὶ εἶπεν αὐτῷ· ὕπαγε νίψαι εἰς τὴν κολυμβήθραν τοῦ Σιλωάμ, ὃ ἑρμηνεύεται ἀπεσταλμένος. ἀπῆλθεν 

οὖν καὶ ἐνίψατο, καὶ ἦλθε βλέπων."

Βλέπεις εδώ καμία διάφορα μεταξύ τού Γένεσις, κεφ.2 καί Κατά Ιωάννην, κεφ. θ' ;

- Καί στά δύο, Γέροντα, βλέπω θαύμα.

- Σωστά, αλλά τό πρώτο, από τό Γένεσις 2, αφήνει ένα κενό, γιά όσους περιεργάζονται τά ιερά καί αγία Γράμματα. Δέν πλάθεις τίποτα από τό χώμα χωρίς νερό. Διάβασε τώρα τό Ιωάννην θ' καί τότε θά καταλάβεις τό θαύμα. Ο Παράκλητος μάς οδηγεί "εις πάσαν τήν αλήθειαν" καί αυτό είναι τό συγκλονιστικότερο τών θαυμάτων

 

Προλογικό τής ερήμου, δεύτερο μέρος

 

- Κυπριανός Χ. Τό βίντεο ΔΕΝ είναι ορθόδοξο

 

https://youtu.be/W01BXNtqrQY

 

- Διον. Κοκκινης. Kyprianos Christodoulides  Χριστός Ανέστη χαρά μου. Δλδ τι από όλα αυτά που είδαμε δεν είναι ορθόδοξο;

 

- Xionati Xionoyla. Kyprianos Christodoulides γιατι δεν ειναι ορθοδοξο ?

 

- Βιβή Καραβασιλη. Kyprianos Christodoulides ορθοδοξο είναι

 

- Maria Kallionaki. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ τα παντα είναι μέσα από την ορθοδοξία.Αυτο το βίντεο είναι ότι πιο όμορφο έχω δει.Βρηκαν τώρα κάποιοι να λένε ότι δεν είναι ορθοδοξο το ένα,το άλλο όπως και μια εικόνα της Παναγίας που έχει ακουμπήσει ο Χριστός στην αγκαλιά της μητέρας του.Να μας πουν αυτοί οι άνθρωποι τι είναι ορθόδοξο για αυτούς να μάθω και εγώ !

 

- Kyprianos Christodoulides. Οι θεολογικές γνώσεις τών σχολιαστών σέ αυτό που έγραψα (δέν είναι ορθόδοξο τό βίντεο) είναι μηδενικές έως ελάχιστες. Η Αγία Τριάς είναι ΜΙΑ, καθόσον αφορά (η αγία Τριάς) τήν υπερούσιο ΟΥΣΙΑ τού ΕΝΟΣ Θεού. Οι 3 υποστάσεις αφορούν στόν τρόπο που καθίσταται γνωστός ο Θεός κατά τήν ΥΠΟΣΤΑΣΗ (πρόσωπο) καί όχι κατά τήν ΟΥΣΙΑ, που ονομάζεται μάλιστα "Υπερούσιος Ουσία". Κι αυτό, γιά νά μή νομίζουμε οι άνθρωποι ότι μπορούμε νά ανακαλύψουμε τήν ουσία τού άπειρου, ανέκφραστου, ακατάληπτου, αρρήτου Θεού. Τά 3 πρόσωπα τής μιάς φύσεως ή ουσίας τού Θεού, δηλαδή τής αγίας Τριάδος, τό βίντεο τά δείχνει μέ 3 ανθρώπους καί ο Μέγας Αθανάσιος, όπως καί ο άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός, λένε : Όταν ακούς 3 πρόσωπα μή νομίζεις ότι είναι 3 θεοί. Ένας ο ενσαρκωθείς Θεός καί Κύριος Ιησούς Χριστός, Μία η τής θεότητας Ουσία, Μία η Εκκλησία. Ούτε ο θεός πατήρ ενσαρκώθηκε ούτε τό άγιον Πνεύμα.

3 σχόλια:

  1. Θα δώσεις λόγο ολιγογράμματε βοσκέ την ημέρα της Κρίσης για όλες τις αγιομαχικές σου αναρτήσεις και τις δικές σου και των άλλων που φιλοξενείς. Μετανόησε το γρηγορότερο μαζί με την φιλοσχισματική πορεία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχετικό παράδειγμα. Έχουμε ένα ποτήρι γεμάτο με τρία υγρά, άοσμα, διαφανές, άχρωμα και γενικά χωρίς καμία ευδιάκριτη διαφορά μεταξύ τους. Αν δεν έχουμε κάποιο ορισμό που αναφέρεται στο ποια είναι η διαφοράς τους, δεν μπορούμε εμείς να τα διακρίνουμε. Ωστόσο μπορούμε να ομολογούμε την ύπαρξη τριών διαλυμάτων που μας διδάξανε. Αυτό ας νοηθεί ευσεβώς στο Θεό. Η Γέννηση και η Εκπόρευση είναι αιτία σχέσης, δεν έχουν αφήσει διαφορετικό αποτύπωμα στο κάθε Πρόσωπο του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Υπερούσιος ουσία τής Μιάς ομοουσίου καί αδιαιρέτου Τριάδος δέν (ΔΕΝ) είναι η σχέση.
    Οι πατέρες τής Εκκλησίας αναφέρονται σέ αλληλοπεριχώρηση καί όχι σέ σχέση. Τό πώς αλληλοπεριχωρούνται τά πρόσωπα, είναι κάτι τό οποίο ανάγεται στήν θεότητα (θεία Ουσία), δηλαδή, στό Μυστήριο τών Μυστηρίων. Η σχέση, ως ετερότητα τού εγώ, υπεμφαίνει διαίρεση τής θείας ουσίας. Αυτά.
    Κυπριανός Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή