Εγχειρίδιον ασκητικής κακοδοξίας -- του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Διαβάσετε γιά νά δείτε καί νά μάθετε τί αστέρια θεολογίας, εκκλησιολογίας, ορθοδοξολογίας - όχι μόνο ασκητικής - έχουμε (Κυπριανός Χριστοδουλίδης). Τά γραφόμενα κ. Ρουμελιώτη μέ αντιγραφή καί επικόλληση.

- Ρουμελιώτης Δημήτριος

"Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν  κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον  τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον. 

Καί οὐχί τοσοῦτον  κακόν τοῦτον τό κακόν, τό  ὅμως κατανοητόν ἐν ἀνθρὠποις, ὅσον τό κακόν τό δηλοῦν τό ἀκατανόητον τοῦ θεωρουμένου, ὑπό των ἀδελφῶν αὐτῶν, ἐν τῆ μία καί ταυτῆ αὐλήν. 

Καί ἡ ἐπί ἀμετανοησίας ἀσυγχώρητος βαρυτέρα βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἔσται ἐκ τοῦ εἶναι ἐξ αὐτοῦ τοῦ ἁγίου Πνεύματος ἡ, κοινή πάντων τῶν ὁρθοδόξων, δόξα τοῦ αὐτῶν προστάτου ἁγίου, ἡ ἀναλλοίωτος  μία καί αὐτή δόξα , ἡ ἐξ ἀπαρχῆς τῶν πάντων καί ἄχρι τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου, τῆς φοβερᾶς.

Καρούλια ἁγίου Ὅρους, Μάρτιος 1982."

- Kyprianos Christodoulides: 

Συχνά λέγουν ότι "καί οι άγιοι κάνουν λάθη". Δυσνόητος η γραφή τών Καρουλίων.

 

- Roumeliotis Dimitrios

Kyprianos Christodoulides

το ενδιαφερον ειναι οτι γραφτηκε απο ερημιτη ΧΩΡΙΣ συνοδεια , με εμμεση αναφωρα που αφηνει να εννοηθει οτι ειναι δυνατον να περιγραφει ακομη και προρηση...

 

- Kyprianos Christodoulides

Roumeliotis Dimitrios «Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον.»

 

Τί μάς λέει εδώ ; Λέει ότι είναι βλασφημία πρός τό άγιον Πνεύμα η δίωξις κατά παντός εξ εκείνων τών ομοδόξων - που είναι όμως ετερόδοξοι - πρός κοινόν προστάτην άγιον, ένεκα καί μόνο τής ομοδοξίας τού ετερόδοξου πρός τόν ομόδοξον ! Δηλαδή, αρκεί καί μόνο η σύμπτωση τιμής πρός άγιον (πρός τήν αγιότητά του) αδιαφόρως εάν είναι ομόδοξος ή ετερόδοξος ! Δηλαδή, κι ένας Μουσουλμάνος που τιμά, σέβεται ή δέχεται - εδώ διαλέγουμε - τήν Παναγία ή τόν Άη Γιώργη, αλλά κόβει τά κεφάλια τών Χριστιανών, είναι ομόδοξος εν αγίω Πνεύματι !! Ήμαρτον Κύριε.

Διερωτώμαι, άν τό σκέφθηκε αυτό πρίν τό γράψει.

 

- Roumeliotis Dimitrios

Kyprianos Christodoulides

Μονο ενας σχισματικος μεσα απο την νοσηροτητα της θρησκευτικης του πιστεως, θα μπορουσε να κατηγωρησει εναν αγιορειτη με εννοιες που εμπλαικουν αλλοθρησκους οπως οι Μουσουλμανοι , οταν αυτος ο αγιορειτης μοναχος εκφραζει την γνωμη του σε θεματα της θεολογιας και της εκκλησιολογιας της Ορθοδοξιας...

 

- Kyprianos Christodoulides

Όπως συχνά φαίνεται, όταν κουβεντιάζουμε, η εμπάθεια δέν λέει νά σ' αφήσει. Αλλά, έστω, άς τό παραβλέψω. Γιά πές μας λοιπόν, είναι ποτέ δυνατόν νά έχουμε ετερόδοξα ομόδοξους καί από τήν άλλη ομόδοξα ... ομόδοξους ; Τί ανοησία είναι κι αυτή πάλι ; Καί έρχεσαι εσύ τώρα, νά μού γράφεις "γιά θέματα θεολογίας, εκκλησιολογίας, καί ... ορθοδοξολογίας", τήν οποία εσύ ονομάζεις (θεός νά τήν κάνει) ορθοδοξία ! Είσαι σοβαρός ή μήπως σέ στράβωσε η υπογραφή ενός ακατονόμαστου εκ Καρουλίων ασκητή ; Πρίν μού απαντήσεις, φρόντισε νά προσδιορίσεις εαυτόν ως ομόδοξα ομόδοξο. Ο ετερόδοξα ομόδοξος που σού γράφει, είναι (γιά σένα) σχισματικός ! Οι άλλοι, οι οικουμενιστές, τί μέρος τού λόγου είναι ; Γιά απάντησέ μας : ομόδοξα ομόδοξοι σάν τήν αφεντιά σου ή ετερόδοξα ομόδοξοι, σάν εμένα τόν σχισματικό ;

 

Υστερόγραφο

1) Οι συνήθεις ακατήχητοι Νεορθόδοξοι - είναι δυστυχώς καί οι άλλοι - θά σπεύσουν νά μέ ακυρώσουν μέ τό γνωστό τους σύνθημα : " Άφησέ τον, είναι σχισματικός παλαιοημερολογίτης ". 

Πρός αυτούς λοιπόν λέγω : Ουδείς ποτέ τών αγίων εκκλησιαστικών μας πατέρων, δέν έχει χαρακτηρίσει κάποιον άλλο, μέ διαφοροποιημένες θεολογικές διατυπώσεις, σάν παλαιόδοξο ή κάτι παρεμφερές σέ σχέση μέ τά " παλαιά ". Μοναδική εξαίρεση η Παλαιά Διαθήκη. Λοιπόν, προσωπικά μού είναι εντελώς ξένος ο χαρακτηρισμός κάποιου σάν παλαιοημερολογίτης. Ούτε κάν μέ αγγίζει, μου είναι εντελώς αδιάφορο.

 

2) Καί μιά όχι καί τόσο ασήμαντη λεπτομέρεια. Τόν όρο "ετερόδοξοι", που αναφερόταν ουσιαστικά σέ αιρετικούς, τόν πρωτοσυνάντησα (άκουσα καί διάβασα) κάπου εκει στήν δεκαετία τού 1960. Τόν ανέφεραν, αυτοί που τόν χρησιμοποιούσαν, γιά "χριστιανούς" διαφορετικού όμως δόγματος. Προφανώς, κατόπιν εντολών άνωθεν ( ... ) δεδομένου ότι η "φάμπρικα" τού Οικουμενισμού καί τής Παγκοσμιοποίησης, είχε μπεί μπροστά. 'Ετσι, λοιπόν, όταν ο Ορθόδοξα ακατήχητος άκουγε νά γίνεται λόγος γιά "ετερόδοξους χριστιανούς", τό μυαλό του δέν πήγαινε σέ αιρετικούς. Πήγαινε σέ ... ετερόδοξους μέν, ομόδοξους (χριστιανούς) δέ ! Γιατί όχι καί σέ ανακατεμμένους Ορθοδόξους ;

 

Πού νά πάει τό μυαλό τους στό «50 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· Ἑταῖρε, ἐφ' ὃ πάρει;» (Μτ. κς΄). Εταίρο αποκαλεί ο Κύριος τόν Ιούδα, δέν είπε "φίλε, πώς απ΄ εδώ ;", όπως αποκάλεσε φίλους όλους τούς Μαθητές πρό τού πάθους : «14 ὑμεῖς φίλοι μού ἐστε» ( ... ) «15 οὐκέτι ὑμᾶς λέγω δούλους, ὅτι ὁ δοῦλος οὐκ οἶδε τί ποιεῖ αὐτοῦ ὁ κύριος· ὑμᾶς δὲ εἴρηκα φίλους» (Ιν. ιε΄). Οι ετερόδοξοι είναι εταίροι καί όχι φίλοι.

 

Καί μάς προκύπτουν σήμερα κάτι πρακτοράκια, Ρουμελιώτες, Πελοποννήσιοι, Μακεδόνες, Κύπριοι κλπ., νά μάς μάθουν θεολογία (θεός νά τήν κάνει), εκκλησιολογία καί ... ομόδοξη, πλήν ετερόδοξη, Ορθοδοξία. Πνιγήκαμε σέ μιά γουλιά νερό ή όπως γράφεις Θεολόγε Αμπόνη, "ημερήσια νύχτα". Νά είσαι καλά καί σ΄ ευχαριστώ γιά τό σχόλιο.


3) 

Εκ τής Π. Διαθήκης

Σοφία Σειράχ, κεφ. 37, " 16 ᾿Αρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή. ". Αφορά στό προταχθέν ( βίντεο ) Θεωρία ζωής. Έπεται τό Πράξη αυτής.

 

Εκ τής Καινής Διαθήκης

" ᾿Εν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. 2 Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν. "

1 σχόλιο:

  1. Κυπριανός Χριστοδουλίδης καί τό σχόλιο, που κατέθεσε ο κ. Θεολόγος Αμπόνης, όταν πρωτοδημοσίευσα τήν ανάρτηση που διαβάσατε.

    [ Ο "συγγραφέας" είναι τόσο σχετικός με την Θεολογία, ώστε δεν γνωρίζει την ακρίβεια των όρων.
    Ο όρος "Ετερόδοξος" χρησιμοποιείται διά χριστιανικές ομολογίες και κοινότητες, που όμως έχουν αποκλίνει από το Ορθόδοξον Δόγμα και έχουν αποσχισθεί από την μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.
    Όλοι οι άλλοι αναζητούντες εις πλανερά μονοπάτια και κακοτοπιές "θεόν", ακόμη και οι μονοθεϊστές (Εβραίοι-Μουσουλμάνοι) ονομάζονται ΑΛΛΟΔΟΞΟΙ.
    Αφ'ετέρου, είναι απορίας άξιον, τί σόϊ θεολογική συζήτηση κάνουμε με εκφράσεις του τύπου: "οι ετερόδοξοι ομόδοξοι"!!! σα να λέμε: "μια ημερήσια νύχτα"!.. ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή