ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ

Προς τον κ. Αλέξιο Βρηώνη τον ΦΕΡΟΜΕΝΟ ως Μητροπολήτη Νικαίας Αθήναι

 Του Δημητρίου Ντάκου, Δάσος Χαϊδαριου

 Αθήναι 29/ Μαϊου / 2022

Εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

  Κατά την αγιοπατερική δε, διδασκαλία, η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ είναι η ενδεδειγμένη στάση του Χριστιανού [Ορθόδοξου] απέναντι στην όποια αίρεση που δύναται να εισχωρήσει στην Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.

Βλ.: ΙΕ/15ο Κανόνα της Α-Β Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως και άλλοι πολλοί, στον Ιερό Πηδάλιον του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, όπως και τις σχετικές μελέτες στο   https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/04/3.html ]

  Ο εκκλησιαστικός όρος Αποτειχίζω σημαίνει, λοιπόν, οχυρώνω και αποτειχίζομαι, οχυρώνομαι. Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει έξοδο κάποιου από τον περιχαρακωμένο χώρο και μάλιστα έξοδο από την Εκκλησία!

  Εσκεμμένα οι οικουμενιστές ψευδοδιδάσκαλοι διαδίδουν, από τα ΜΜΕ και από άμβωνος, την ψυχοκτόνα άποψη ότι ο εκκλησιαστικός όρος ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ είναι η αποξένωση και ο αποχωρισμός από την Εκκλησία (!!!), ΑΝΤΙΘΕΤΑ, δηλαδή, από την Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων που σύσσωμοι την ΑΠΑΙΤΟΥΝ ως προϋπόθεση για να μπορεί κανείς να παραμείνει στην ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ (να διατηρεί το βάπτισμα και, κατά περίπτωση, την χειροτονία και κατ επέκταση την ΕΛΠΙΔΑ ΑΙΩΝΙΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ). Δηλαδή, Αποτείχιση είναι η περιχαράκωση, οχύρωση, και προστασία των χριστιανών πίσω και μέσα από τα Τείχη της Εκκλησίας, του Χριστού και των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, ώστε να αντιμετωπίζουν τις αιρέσεις και να προστατεύονται από τους αιρετικούς και τους αλλόδοξους. Οι αιρετικοί με διάφορα ψευτοθεολογικά πονηρά προσχήματα, γιατί δήθεν δεν τηρεί η Εκκλησία του Χριστού όλους τους κανόνες ενώ αυτοί τους τηρούν υποτίθεται, φεύγουν στην ουσία από την ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ Εκκλησία του Χριστού καθώς την διαστρεβλώνουν δογματικά ή ιδρύουν εκκλησίες του διαβόλου για ιδιοτελείς σκοπούς και συμφέροντα, από αγάπη στον χρυσό και όχι στον Χριστό και στον πλησίον.

Η παρούσα ανοικτή επιστολή συντάσσεται:

6 χρόνια μετά από την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ του Κολυμπαρίου, της Κρήτης, 16 - / 06 / 2016, όπου ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ και ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ/ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, που σας καθιστά και εσάς και το ποίμνιο σας επίσημα μέλη του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΩΝ εκκλησιών» (των αιρέσεων!)

  Κύριε Αλέξιε, αποφάσισα με ετούτη την επιστολή να γνωστοποιήσω και σε εσάς τη διακοπή της πνευματικής κοινωνίας που είχα μαζί σας δια την αποδοχή της μνημονεύσεως σας κατά τις ιερές ακολουθίες, με όλους τους επισκόπους της ελληνικής επικράτειας, τον οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Αρχοντώνη καθώς επίσης και με κάθε κληρικό ο οποίος μνημονεύει εσάς και όλους τους υπολοίπους που σας ανέφερα.

   Αιτία της στάσης μου αυτής και σύμφωνα με την αποστολική και πατερική διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας περί διακοπής κοινωνίας με αιρετικούς, ήταν η συμμετοχή και αποδοχή από εσάς, των αποφάσεων που λήφθηκαν στην σύνοδο που συγκλήθηκε στο Κολυμπάρι της Κρήτης τον Ιούνιο του 2016.

    Κατά το έκτο κείμενο με θέμα "Σχέσεις Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο", αιρέσεις καταδικασμένες από πλήθος αγίων Πατέρων, οικουμενικών και κατά τόπων συνόδους της Εκκλησίας μας, εσείς τις χαρακτηρίσατε απλώς <ετερόδοξες εκκλησίες>, δίνοντάς τους έτσι εκκλησιαστική υπόσταση. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πάγια διδασκαλία της Εκκλησίας μας. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ξεκάθαρα αναφέρεται μονάχα σε μια ποίμνη όπως επίσης και στο σύμβολο της πίστεως ομολογούμε μονάχα Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Συνεπώς οποιοδήποτε άλλο δόγμα πέραν του Ορθοδόξου, είναι αίρεση και όχι ετερόδοξη εκκλησία όπως χαρακτηριστικά ανεγράφη στο σχετικό κείμενο.

   Εκτός αυτού φαίνεται να γίνονται αποδεκτές, να επικυρώνονται και να επαινούνται οι αιρετικές δηλώσεις του Τορόντο, του Πόρτο Αλέγκρε, του Πουσάν και του Μπάλαμαντ. Έτσι μέσα από τις δηλώσεις όπου πραγματοποιήθηκαν εκεί, αποδέχεστε ότι η Ορθόδοξη εκκλησία από μόνη της και χωρίς την κοινωνία με τους αιρετικούς, δεν πληροί ολόκληρη την αλήθεια και είναι ατελής. Επίσης δίνετε εγκυρότητα στα μυστήρια των αιρετικών Παπικών εφόσον δεν κρίνεται επιτακτική η ανάγκη αναβαπτισμού αυτών, σύμφωνα με τις επικείμενες δηλώσεις. Παράλληλα και εμμέσως θεωρήσατε υπεύθυνους διαιρέσεως του χριστιανικού κόσμου τους θεοφόρους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας, αντί να τους επαινέσετε ως προστάτες της Εκκλησίας από αλλότρια και αιρετικά στοιχεία. Ακόμη είναι απαράδεκτη η αποδοχή της ένταξης της Ορθοδόξου Εκκλησίας στο Π.Σ.Ε. αφού ως προϋπόθεση τίθεται πως όλες οι εκκλησίες μέλη αυτού, είναι αδελφές εκκλησίες. Από ποτέ κύριε Αλέξιε οι αιρέσεις απωλείας άρχισαν να λέγονται <αδελφές εκκλησίες>?

   Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν και σύμφωνα με την πατερική διδασκαλία, παύω να εκκλησιάζομαι και να μετέχω σε ακολουθίες σε όλους τους ναούς όπου μνημονεύεστε εσείς, οι υπόλοιποι επίσκοποι που συμμετείχαν στην σύνοδο της Κρήτης καθώς επίσης και ο οικουμενικός πατριάρχης Βαρθολομαίος Αρχοντώνης.

  Όπως μας λέγουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, η Χάρις του Θεού και ο φύλακας Άγγελος του Ναού έχουν αναχωρήσει από τους Ναούς όπου μνημονεύονται αιρετικοί επίσκοποι. Εσείς κατέχετε τους οίκους, εμείς που αποτειχιζόμεθα από σας, τους ακολουθούντας την παναίρεση του οικουμενισμού ψευδεπισκόπους και από όσους σας ακολουθούν, εμείς, φυλάσσοντες την καθαρότητα της Ορθοδόξου πίστεως, έχουμε τον Ένοικο, τον Χριστό.

  Η απομάκρυνση από τους αιρετικούς αποτελεί σωτηριολογικό ζήτημα. Γίνεται με βάση την Πίστη, το Ορθόδοξο δόγμα. Πιστεύω, λοιπόν, εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν η οποία είναι αδιαίρετος και μοναδική διότι είναι το σώμα του ενός και μοναδικού Χριστού. Φυλάττω την Πίστη όπως μας την έχουν διδάξει οι Πατέρες, την διετύπωσαν οι Σύνοδοι και την περιχάραξαν οι Ιεροί Κανόνες δότι: ἐγγὺς Κύριος πᾶσι τοῖς ἐπικαλουμένοις αὐτόν, πᾶσι τοῖς ἐπικαλουμένοις αὐτὸν ἐν ἀληθείᾳ. (Ψαλ. 144, 18)

  Δηλώνω δε, ότι δεν ἐχω προσχωρήσει σε ὁποιαδήποτε παράταξη παλαιοημερολογητῶν ἢ ἂλλων ὀμάδων ἐκτός Ἐκκλησίας.

Κατ'επέκταση σε περίπτωση εκδημίας μου από τον κόσμο αυτό, δεν επιθυμώ καμία επικήδειο ακολουθία από εσάς και τους κληρικούς που σας μνημονεύουν, παρά μόνο από κληρικό ο οποίος δεν σας μνημονεύει και θα προσκληθεί για την περίσταση αυτή. Ειδάλλως θεωρώ προτιμότερο και παρακαλώ να γίνει σεβαστό ως επιθυμία μου,να ενταφιαστώ χωρίς καμία απολύτως νεκρώσιμη τελετή και καμιά επιμνημόσυνη δέηση στο μέλλον από όλους εσάς.

   Κύριε Αλέξιε εύχομαι ειλικρινά κάποια στιγμή να αποκυρήξετε δημόσια την σύνοδο αυτή και έτσι να αποκατασταθεί η μεταξύ μας κοινωνία. Με όσα σας απηύθυνα δεν είχα την διάθεση να σας κατακρίνω αλλά να διασφαλίσω τη θέση μου απέναντι σε ζητήματα σοβαρά για τη σωτηρία μου, κρατώντας απόσταση από στοιχεία αλλότρια και οικουμενιστικά τα οποία εισήχθησαν εντός της Εκκλησίας, επίσημα πλέον.

    Ευχαριστώ τον Θεό που παρά την αναξιότητά μου, με κρατάει εντός της αληθινής πίστεως και έτσι μπορώ να έχω ζωντανή την ελπίδα της σωτηρίας μου!

 

                                            Δημήτριος Ντάκος, Δάσος Χαϊδαρίου.

7 σχόλια:


  1. Χριστός Ανέστη αδελφέ Κωνσταντίνε. Η Χάρις του Κυρίου Ιησού Χριστού και η Σκέπη της Υπεραγίας Θεοτόκου να είναι μαζί σου και στην οικογένειά σου πάντοντε.

    Ένα μήνυμά προς τον Κο.Ντάκο :

    Αδελφέ σου εύχομαι πολύ υπομονή και Δύναμη διότι δεν είναι εύκολη η οδός που διάλεξες καθώς η πάλη που έχεις να δώσεις με τους δαίμονες θα είναι αδυσώπητη.

    Αλλά αφού την διάλεξες, σου εύχομαι να σηκώσεις τον Σταυρό, μέχρι τέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Και μια σημείωση ακόμα :

    Προς αδελφούς εκ του ΝΗ :

    Η αποτείχιση δεν είναι δυνατόν να γίνεται με κείμενα κονσέρβα (το ίδιο κείμενο με παραλλαγές το έχω δει πολλές φορές με μόνη διαφοροποίηση το όνομα του ρασοφόρου).

    Το κείμενο επειδή είναι άκρως προσωπικό, πρέπει να βγαίνει πηγαίο εκ βάθους καρδίας και όχι copy-paste.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ρωτήσω κάτι;Τα κείμενα της ψευτοσυνόδου τα γράψανε όλοι τους αφθορμητα και εκ καρδίας όπως λέτε ή τα βρήκαν ετοιμα και τα αποδέχτηκαν συνειδητά?Αν,λέω αν, κάποιος θελήσει να αποδεχτεί μια επιστολη άλλου αδελφού ή δανειστεί συμπληρωματικά στοιχεία τα οποία επεξεργάστηκε και αποδέχεται,ποιο το πρόβλημα?Αν εστιάζετε εκεί,τι να πω? Λυπάμαι!

      Διαγραφή
  3. Κάθε χριστιανός για να είναι στην ορθόδοξη αλήθεια χρειάζεται να κάνει τον καλό αγώνα. Δεν είναι κάτι που έγινε κάποια στιγμή, αλλά ασταμάτητα κρίνεται αν αγαπάει τον Χριστό περισσότερο από τον σαρκικό και τον πνευματικό του Πατέρα. Η μετριότητα καταγγέλλεται πολύ χαρακτηριστικά: ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός. οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου. (Αποκ. 3,16).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Κύριε Σταύρο σταματήστε να δείχνετε με το δάκτυλο τους άλλους ανθρώπους. Εκτός από καλόν αγώνα για την Αλήθεια χρειάζεται και η ευγενική συμπεριφορά απέναντι στον πλησίον σας.

      Διαγραφή
  4. Ο/Η The Cave Dweller είπε...

    Χριστός Ανέστη αδελφέ Κωνσταντίνε. Η Χάρις του Κυρίου Ιησού Χριστού και η Σκέπη της Υπεραγίας Θεοτόκου να είναι μαζί σου και στην οικογένειά σου πάντοντε.


    Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!
    Αδελφέ μας Κυριάκο σε ευχαριστώ για τις ειλικρινείς αδελφικές σου ευχές!

    Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι στο κοντινό μέλλον να ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες επιστολές και να γίνουν πιο πολλοί οι αποτειχισμένοι ομολογητές του ν.ημ

    ΑπάντησηΔιαγραφή