Ο τρισάγιος Θεός ημών άνθρωπον έπλασε. Αυτό μή τό ξεχνάμε, ότι η προσδοκία μας είναι "εις ανάστασιν νεκρών " (ανθρώπων) καί όχι τετράποδων (ζώων).
Είναι απαράδεκτο ένας γέροντας - ανακηρυχθείς προσφάτως "άγιος" - νά αγνοεί στοιχειώδεις δογματικές αρχές τής Πίστεως. Δέν είναι μόνο η αθανασία τής ψυχής, είναι καί η αφθαρσία τού σώματος.
Ανοησίες τύπου "άς ήμουν τό γαϊδουράκι", "άς είμαι ένα λουλουδάκι στόν κήπο τού Παραδείσου", "άς είμαι ένα δεντράκι" κλπ. άλλα ανόητα, που απηχούν προτεσταντικές ή άλλες δοξασίες, εξυπηρετούν μόνο τήν θεολογική ημιμάθεια σκοπίμως ακατηχήτων ανθρώπων ότι "7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν"(Γένεσις 2).
Υστερόγραφο.
Καί μή τολμήσει νά επικαλεσθεί κανείς, επιχείρημα
τύπου "πόσο ταπεινός ήταν ο γέροντας !". Διότι υπάρχει ακόμη ένα
τρανταχτό εδάφιο τής Καινής Διαθήκης (Μκ. η' 36).
Δέν γράφω περισσότερα ... .
--------------------------
Αδελφέ Κυπριανέ, Κύριε Χριστοδουλίδη, εδώ ξεκάθαρα γίνεται συνυποδηλωτική(μεταφορική) χρήση της γλώσσας. Αυτό δείχνει και την ταπεινότητα(διότι είτε σας αρέσει είτε όχι ο Άγιος αυτός ήταν και είναι ταπεινός) αλλά επίσης δείχνει και το πόσο υποβαθμούσε κ απαξίωνε, ελεεινολογούσε και Ελαχιστοποιούσε τον εαυτό του(δηλαδή να είναι τελευταίος για να είναι πρώτος δεν λέει η κ.δ;" Οι έσχατοι έσονται πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι"). Θα ήθελα να μάθω εσείς σε ποιο εδάφιο της Κ.Δ αναφέρεστε και να σας πω ότι τον Άγιο δεν τον φτάνετε στο μικρό του δαχτυλάκι...
Φιλικά με την εν χριστώ αγάπη και εκτίμηση διάπυρος προς Κύριον ευχέτης
Ι.Α.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
-----------------
"Φιλικά, μέ τήν εν Χριστώ αγάπη" εκ μέρους μου, σάς απαντώ ότι α) μεταξύ ταπεινότητας καί ταπεινολογίας, η απόσταση δέν είναι μεγάλη καί δέν συνάδει (η ταπεινολογία) μέ φρόνημα θεολογικό ενός αγίου. β) Ατυχής είναι ο παραλληλισμός, που δώσετε μέ τό παράδειγμα τού "όποιος θέλει νά είναι πρώτος, " έστε πάντων έσχατος ". Απευθύνεται σέ ανθρώπους. Καί γ) όσον αφορά στόν Ευαγγελιστή καί στό κεφάλαιο, που παραπέμπω - βλέπε ανάρτηση - είναι τό Κατά Μάρκον, κεφάλαιο 8, στίχος 36.
Σάς ευχαριστώ, Χριστός Ανέστη
-----------------------
Εντάξει, κ. Ιωαννίδη, εδώ υπερβάλει ο Κυπριανός(άλλο εννοούσε ο άγιος Παΐσιος).
Τι απάντηση μπορείς να δώσεις για την αίρεση που κήρυξε για τα εσχάρα χρόνια("μετά την έλευση του Αντιχρίστου και την σφαλιάρα που θα φάει από τον Κύριο, όλοι οι άνθρωποι θα πιστέψουν στον Χριστό);
Αδελφέ Κυπριανέ, Κύριε Χριστοδουλίδη, εδώ ξεκάθαρα γίνεται συνυποδηλωτική(μεταφορική) χρήση της γλώσσας. Αυτό δείχνει και την ταπεινότητα(διότι είτε σας αρέσει είτε όχι ο Άγιος αυτός ήταν και είναι ταπεινός) αλλά επίσης δείχνει και το πόσο υποβαθμούσε κ απαξίωνε, ελεεινολογούσε και Ελαχιστοποιούσε τον εαυτό του(δηλαδή να είναι τελευταίος για να είναι πρώτος δεν λέει η κ.δ;"Οι έσχατοι έσονται πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι"). Θα ήθελα να μάθω εσείς σε ποιο εδάφιο της Κ.Δ αναφέρεστε και να σας πω ότι τον Άγιο δεν τον φτάνετε στο μικρό του δαχτυλάκι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικά με την εν χριστώ αγάπη και εκτίμηση διάπυρος προς Κύριον ευχέτης
Ι.Α.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
Εντάξει,κ.Ιωαννίδη,εδώ υπερβάλει ο Κυπριανός(άλλο εννοούσε ο άγιος Παΐσιος).
ΔιαγραφήΤι απάντηση μπορείς να δώσεις για την αίρεση που κήρυξε για τα εσχάρα χρόνια("μετά την έλευση του Αντιχρίστου και την σφαλιάρα που θα φάει από τον Κύριο ,όλοι οι άνθρωποι θα πιστέψουν στον Χριστό);
Εννοεί τον αντίχριστο (σημ: όχι μόνο το ταγκαλάκι υποχρεωτικάο αλλά όλα τα σχέδιά του για καταστροφή της ελληνορθοδοξίας κ ελλάδας) και μιλάει για τελική επικράτηση της ορθοδοξίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔιαγραφήΜε την λογική και μόνο: αν ερχόταν αυτοπροσώπως τώρα ο οξ'αποδώ, δεν θα πιστεύαμε σαν άνθρωποι ό,τι και να έλεγε(λόγω του ότι υπάρχουν πάμπολλες θρησκείες κ αιρέσεις) Ενώ με νίκη και επικράτηση της ορθοδοξίας τότε το αντικείμενο(πονηρός) θα τσαντιστεί και θα θέλει να μας διαλύσει και να εξαφανίσει(υποδούλωση των ανθρώπων με το 666)...
Σφαλιάρα: μεταφορική χρήση γλώσσας( με τα διάφορα δεινά πόλεμοι φτώχεια πείνα αρρώστιες, οι άνθρωποι θα συνειδητοποιήσουν την σπουδαιότητα κ την αξία της ορθοδοξίας και θα καταλάβουν τις πλάνες τους κ θα γίνουν με την θέλησή των ορθόδοξοι) τρανή απόδειξη: σε χώρες στην αφρική αμερική και δυτ.ευρώπη πάρα πολλοί βαπτίζονται ορθόδοξοι. ΤΥΧΑΙΟ;;
ΔιαγραφήΠολύ σωστό το σχόλιο του κ. Ι.Α.Ιωαννίδη. Μόνο που θέλει διόρθωση το κ.δ. σε Κ.Δ. (κεφαλαία) και το "εν Χριστώ αγάπη" (το Χ. με κεφαλαίο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθόδοξος
Αδελφέ ορθόδοξε, ευχαριστώ. Για άλλη φορά θα το έχω υπόψιν.
ΔιαγραφήΗ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ...
Χριστός Ανέστη! Αληθώς Ανέστη!
"Φιλικά, μέ τήν εν Χριστώ αγάπη" εκ μέρους μου, σάς απαντώ ότι α) μεταξύ ταπεινότητας καί ταπεινολογίας, η απόσταση δέν είναι μεγάλη καί δέν συνάδει (η ταπεινολογία) μέ φρόνημα θεολογικό ενός αγίου. β) Ατυχής είναι ο παραλληλισμός, που δώσετε μέ τό παράδειγμα τού "όποιος θέλει νά είναι πρώτος, " έστε πάντων έσχατος ". Απευθύνεται σέ ανθρώπους. Καί γ) όσον αφορά στόν Ευαγγελιστή καί στό κεφάλαιο, που παραπέμπω - βλέπε ανάρτηση - είναι τό Κατά Μάρκον, κεφάλαιο 8, στίχος 36.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάς ευχαριστώ, Χριστός Ανέστη
Ο παραλληλισμός δεν είναι ατυχής διότι: ήταν τελευταίος στα ανθρώπινα δηλαδή προσπαθούσε να αποφεύγει τους ανθρώπους και έγινε πρώτος δηλαδή άγιος της εκκλησίας μας που βρίσκεται μέσα στις καρδίες των ανθρώπων. Κατά τα άλλα ευχαριστώ για το εδάφιο που αναφέρετε(κακώς που δεν το αναφέρατε στο άρθρο...)
ΔιαγραφήΚαι μια τελευταία ερώτηση: γιατί θεωρείτε ότι ο άγιος αυτός δεν ήταν ταπεινός αλλά ταπεινολογούσε απλά;
Χωρίς περαιτέρω διάθεση για σχολιασμό αφήνοντάς σας κε κυπριανέ στη πλάνη
Χριστός ανέστη
Ι.Α.Ιωαννίδης
Τγ. Για το εδάφιο, thank you!..
Προσθήκη: ο Άγιος ηθελε να αποφεύγει τους ανθρώπους αλλά εκείνοι κρέμονταν(στηρίζονταν) σε εκείνον
ΔιαγραφήΣχετικῶς μέ τήν «βιομηχανίαν παραγωγῆς ἁγίων» τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἡ ὁποία ἀνθεῖ τά τελευταῖα χρόνια, ὑπάρχει μία παγίς. Δέν εἶναι ὀρθόν νά τούς κρίνουμε γιά τό τί εἶπαν καί τί ἔπραξαν εἰς θέματα καθημερινότητος. Ἀρκεῖ τό γεγονός ὅτι ἀπεβίωσαν ἐν κοινωνίᾳ μέ τούς Οἰκουμενιστάς γιά νά φανῇ ὅτι ἦσαν «ἐχθροί τούς Θεοῦ», κατά τούς Ἁγίους Πατέρας, τοὐλάχιστον γιά ὅσους κοινωνοῦσαν ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ τοῦ τρομεροῦ γεγονότος ὅτι οἱ Οἰκουμενισταί εἶναι αἱρετικοί, κατ' οὐσίαν Σατανισταί! Γιά μερικούς ἀπό αὐτούς τούς «γεροντᾶδες», ἐγώ γνωρίζω πράγματα πού δείχνουν ὅτι ΔΕΝ εἶναι δυνατόν νά ἦσαν Ἅγιοι. Παρά ταῦτα, ἀποφεύγω νά τ' ἀναφέρω, δημοσίως τοὐλάχιστον, διότι τότε θά ὑπόκειμαι στό «μή κρίνετε ἵνα μή κριθῇτε» καί θά κατηγορηθῶ ὅτι ψεύδομαι, ὅτι προκαταλαμβάνω τήν κρίσιν τοῦ Θεοῦ κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι βιομηχανία ειδάλλως θα πλήρωναν φόρους και θα έβγαζαν λεφτά... απλά είτε αναδεικνύονται άγιοι 19ου ή και 20ου αι (ή και παλαιότερα) είτε στα δύσκολα χρόνια που βιώνομε άγιοι κ άξιοι ανακηρρύσονται για να έχουμε την στήριξή τους στον πνευματικόν μας αγώναν... να τους μοιάσουμε δηλαδή.!!!
ΔιαγραφήΚαθόλου αίρεση δεν είναι, ό,τι είπε ο Άγιος Παΐσιος. Εσύ είσαι ο αιρετικός Άναξ. Ούτε στο μικρό δακτυλάκι του Αγίου Παϊσίου δεν φθάνουν οι αποτειχισμένοι και ο π. Τρικαμηνάς με την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης, μιας και μου φαίνεσαι για τρικαμηνικός από άλλα σχόλια σου αιρετικέ Άναξ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Κ. Χριστοδουλίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Ο Άγιος Παΐσιος είχε ταπεινό φρόνημα κ. Χριστοδουλίδη, δεν είχε ταπεινολογία όπως νομίζεις.
β)Καθόλου ατυχής δεν είναι ο παραλληλισμός. Πολύ σωστός είναι ο παραλληλισμός.
γ)Ολικά άσχετο το Μαρκ. 8,36. Καμία σχέση με όσα συζητάτε.
'εχει καμία σχέση ο ταλαίπωρος παισιος με τους Αγίους της Εκκλησίας του Θεού ? και δεν γράφω για τις νηστείες ή τα άλλα έργα ?? τέτοια κάνουν και οι βουδιστές , αλλά για την στάση του σε θάματα πίστεως . έχει καμία σχέση με τους Αγίους του Θεού , όταν προέκυπτε θέμα πίστεως όπως η αντίχριστη σατανική παναίρεση του νεο ημερολογιτησμού οικουμενισμού που απέκοψε την κάποτε ορθόδοξη ελληνική εκκλησία απο την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ? Αγίου Αναστασίου του Σιναΐτου- Με ποιά δύναμη οι αιρετικοί θαυματουργούν ή προφητεύουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.impantokratoros.gr/42782A9A.el.aspx
Εδιάβασα όλο το άρθρο που είναι στον επισυναπτόμενο σύνδεσμο-λινκ.
ΔιαγραφήΟ Άγιος Αναστάσιος δεν μιλάει ΠΟΥΘΕΝΑ για τον Άγ.Παΐσιο....
Άρα είστε "γοχ" και θεωρείτε αιρετικό τον Άγιο....για τα του ημερολογίου στον βίο τπυ που έγραψε ο πατήρ ισαάκ λέει ότι έκοψε το μνημόσυνο του τότε πατριάρχη
Με βουδιστές δεν λειτούργησε ποτέ κ καταδίκαζε την πανθρησκεία-οικουμενισμό...
Για την εκκλησία έλεγε να μην κάνουμε σχίσματα αιρέσεις και να είμαστε κοντά σε αυτήν... η εκκλησία (όχι οι "γοχ") έχουν αγιαστική χάρη τα μυστήριά της λόγω της ορθής κ γνήσιας ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ)
Τό σχόλιο υπογράφει ο Κυπριανός Χριστοδουλίδης καί απευθύνεται στόν Ανώνυμο 12/5/2022 - 4:51
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποφεύγω νά απαντήσω, επειδή δέν είσαι σέ θέση νά καταλάβεις τόν συσχετισμό μέ τό γαϊδουράκι καί τό εδάφιο Μκ. η' 36 : "36 τί γὰρ ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδήσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ; 37 ἢ τί δώσει ἄνθρωπος ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ; ". Η ψυχή που μάς δόθηκε είναι έμμορφη ψυχή ανθρώπου, διό καί λέγει " ... τὸ ἀρχαῖον κάλλος ἀναμορφώσασθαι " (Νεκρώσιμος Ακολουθία)
Ο/Η Ι.Α.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε βουδιστές δεν λειτούργησε ποτέ κ καταδίκαζε την πανθρησκεία-οικουμενισμό...
Για την εκκλησία έλεγε να μην κάνουμε σχίσματα αιρέσεις και να είμαστε κοντά σε αυτήν... η εκκλησία (όχι οι "γοχ") έχουν αγιαστική χάρη τα μυστήριά της λόγω της ορθής κ γνήσιας ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ)
Θα σου συνιστούσα πριν καταχωρήσεις το σχόλιό σου να του ρίχνεις μια ματιά.
Γράφεις: καταδίκαζε τους οικουμενιστές..
Απάντηση: Αλλά είχε κοινωνία με δαύτους!....
Ποια είναι Η Εκκλησία; Των Γ.Ο.Χ., των Οικουμενιστών του νέου ημερολογίου ή η Εκκλησία της Αληθείας;
Ταλαίπωρος είσαι εσύ xristianorthodoxipisti.blogspot.gr 12 Μαΐου 2022 - 6:52 π.μ.;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγιος Παΐσιος είναι άγιος άσχετα τί λένε οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες!
Δεν το ξέρει ο κ. Ιωαννίδης ότι ο Κ. Χριστοδουλίδης είναι παλαιοημερολογίτης (και ίσως είναι και "ΓΟΧ");
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς όχι, δεν το ήξερε..
ΔιαγραφήΑπάντηση στον Silver
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αποτείχιση είναι προαιρετική. Δεν είναι υποχρεωτική!
Α. Η εκκλησία είναι ΜΙΑ. είναι ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ(ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ)είναι δεδομένο κ αυτονόητο... τώρα τα ημερολόγια είναι άλλο θέμα... υπάρχουν κοινότητες ενορίες που αν και πάνε με το παλαιό υπάγονται στην Εκκλησία Ελλάδος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒ. Η αποστολική διαδοχή είναι περίπλοκο θέμα και δεν έχω το χρόνο αλλά και την συναισθηματική διάθεση(λόγω προσωπικών υποθέσεών μου) να το αναλύσω επί μακρόν..-αλλιώς θα το έκανα-
Γ. Κοινωνία με τους οικουμενιστές δεν είχε δεδομένου ότι δεν συμπροσευχόταν με αυτούς αλλά ήθελε την μετάνοιά τπυς δηλ. Να επανέλθουν στην ορθοδοξία...ούτε έμπαινε στα τζαμιά να προσεύχεται στο αλάχχ
Δεν ήταν ιερέυς να μνημονεύει τον εκάστοτε πατριάρχην... εκτός αν προσδιορίζεις αλλιώς την κοινωνία και έκαμα εγώ λάθος.
Συνοπτικά
1. Ζητάω συγγνώμη αν πίκρανα κάποιον ή και τον προσέβαλα για την "ψευτογόχ πίστην του" έμμεσα
2. Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΜΑΣ
Τέλος τα σχόλια από εμένα! Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.
Ι.Α.Ιωαννίδης
Δενθα κάθομαι να εξηγώ τα ίδια και τα ίδια 5000 φορές
Χριστός ανέστη! Αληθώς ανέστη..
@ 12 Μαΐου 2022 - 9:36 π.μ.: «Η αποτείχιση είναι προαιρετική. Δεν είναι υποχρεωτική!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιον: Ὁλόκληρος ὁ Χριστιανισμός εἶναι προαιρετικός! «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν ...», λέγει Κύριος, δέν ὑποχρεώνει κανένα! Οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ τούς Οἰκουμενιστάς ἔχουν ἐλευθέρως ἐπιλέξει τόν Σατανισμόν!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαλαίπωρος είσαι εσύ xristianorthodoxipisti.blogspot.gr 12 Μαΐου 2022 - 6:52 π.μ.;
Ο Άγιος Παΐσιος είναι άγιος άσχετα τί λένε οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες!
Πάπας Ρώμης: Ο Άγιος Βαλεντίνος είναι για μένα και για τα δύο δισεκατομμύρια Καθολικούς Άγιος, δεν μας καίγεται καρφί τι πιστεύουν οι σχισματικοί Ορθόδοξοι της Ανατολής, οι οποίοι τώρα μας υποτάχθηκαν! Viva il Papa!!!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στον Silver
Η αποτείχιση είναι προαιρετική. Δεν είναι υποχρεωτική!
Ορθότατον!!!
Δεν σε υποχρεώνει κανείς να είσαι με το Θεοκτόνο Ιερατείο και όχι με τον νεαρό από την Ναζαρέτ που κάνει θαύματα με την δύναμη του Σατάν!
Αυτά έλεγαν και στους αφελείς δύο χιλιάδες χρόνια πριν....
Το αν μπει στην εκκλησία κάποιος και αν είναι ζεστός στη πίστη είναι όντος προαιρετικό. Αν όμως αποφασίσει να το κάνει τότε θα ακουλουθήσει την ΜΙΑ αλήθεια για να βρει τον Χριστό. Αυτό που λέγεται συνέχεια ότι η αποτείχιση είναι προαιρετική το δέχομαι σαν ένα μικρό οικουμενισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταύρος.
Ο/Η Ι.Α.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ. Κοινωνία με τους οικουμενιστές δεν είχε δεδομένου ότι δεν συμπροσευχόταν με αυτούς αλλά ήθελε την μετάνοιά τπυς δηλ. Να επανέλθουν στην ορθοδοξία...ούτε έμπαινε στα τζαμιά να προσεύχεται στο αλάχχ
Αυτά ξέρεις διότι δεν ενδιαφέρεσαι να μελετάς τον βίο των Αγίων που ανεβάζω κάθε μέρα στο άλλο ιστολόγιο μου http://pureorthodoxvoice.blogspot.com/ με επισκεψιμότητα πέντε έως δέκα κάθε ημέρα! Ενώ εδώ έχω εκατοντάδες επισκέψεις κάθε μέρα. Είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την Ορθοδοξία χωρίς μελέτη του Βίου των Αγίων μας;
Τι έκαναν οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου όταν είχαν την όμοια εκκλησιαστική κατάσταση όπως τώρα; Κοινωνούσαν με τους λατινόφρονες του Πατριάρχη Βέκκου ή έκαναν αποτείχιση; Βεβαίως έκαναν αποτείχιση σύμφωνα με την διαχρονική Διδασκαλία της Εκκλησίας. Οι νεο- "΄Αγιοι" των ημερών μας ακολούθησαν την ιδία διδασκαλία της Εκκλησίας; Ασφαλώς ΟΧΙ!
Αυτά φτάνουν για βλοβληματισμό.
Άκου μπαρμπά-silver
ΔιαγραφήΟι παλαιοημερολογίτες που υποστηρίζεις είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΊ...
άρα ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΎ
συγγνώμη αν σε πρόσβαλα έμμεσα αλλά λέω την άποψή μου
Νικόλαος
ΥΓ δίκιο έχει ο κος Ιωαννίδης κατ'εμέ
Σόρρυ αλλά δω πέρα είναι σαν να λες τον κο Ιωαννίδη χαζό αν όχι κάτι χειρότερο πχ αγράμματο ή/και άσχετο
ΔιαγραφήΕλπίζω να έχετε καλές προθέσεις όπως πχ να τον φωτίσετε!!!και όχι να τον προσβάλλετε πλαγίως
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου μπαρμπά-silver
Οι παλαιοημερολογίτες που υποστηρίζεις είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΊ...
άρα ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΎ
συγγνώμη αν σε πρόσβαλα έμμεσα αλλά λέω την άποψή μου
Νικόλαος
Τέκνο μου Νικόλαε, αυτό το "μπάρμπα" προϋποθέτει μεγάλη διάρκεια ζωής, αυτή τη στιγμή μεγαλύτερη της δικής σου, άρα μεγαλύτερη εμπειρία. Αυτή την εμπειρία μαζί με τη συνεχόμενη μελέτη της Αγίας Γραφής, της διαχρονικής διδασκαλίας των Πατέρων, και τον φωτισμό της Κυρίας Θεοτόκου και του Αγίου Νικολάου του προστάτη μου, αγωνίζομαι με τις ελάχιστες δυνάμεις μου (αν και πολύ αμαρτωλός, όχι ταπεινολογίες), να μεταφέρω και εδώ. Ιδού ένα δείγμα εμπειρίας: Η Εκκλησία την 22α Σεπτεμβρίου τιμά τους 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου οι οποίοι δεν μνημόνευαν τον λατινόφρονα Πατριάρχη Βέκκο, είχαν κάνει αυτό που λέμε συνεχώς ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ. Η Κυρία Θεοτόκος εμφανίζεται στο γεροντάκι-μοναχό που διάβαζε τους Χαιρετισμούς μπροστά στην Εικόνα της Θεοτόκου και του λέει: Γέροντα σταμάτα τους Χαιρετισμούς και τρέξε να ενημερώσεις τους Μοναχούς ότι οι εχθροί του Υιού μου και Ιδικοί μου, έρχονται….
Όπως θα γνωρίζεις ο λατινόφρονας Βέκκος ήρθε και τους έκαψε ζωντανούς.
Διαβάζοντας τον Δεύτερο τόμο του Αγίου Νεκταρίου γράφει για τον λατινόφρονα Βέκκο τον εχθρό της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της ότι ήταν ορθοδοξότατος. Διαβάζω για τους νέο-¨΄Αγίους¨ ότι είχαν κοινωνία με Πατριάρχη Δημήτριο και με τον χειρότερο όλων Βαρθολομαίο. Τα πέντε δράμια μυαλό που έχω τι νομίζεις ότι μου λένε να πράξω; Να ακολουθήσω την Κυρία Θεοτόκο μας, τους 26 Οσιομαρτύρους που κάηκαν ζωντανοί για την Ορθοδοξία και να κάνω και εγώ Αποτείχιση.
Γράφεις ότι υποστηρίζω τους σχισματικούς-αιρετικούς Παλαιοημερολογίτες άρα είμαι και εγώ τα ίδια.
Πιστεύεις ότι το συμπέρασμά σου αυτό είναι σωστό. Ωραία λοιπόν σε ερωτώ και εγώ με τη σειρά μου χρησιμοποιώντας τα ίδια τα λόγια σου. Εσύ που βρίσκεσαι εντός της «Εκκλησίας» του νέου χωρίς την ευλογημένη Αποτείχιση δεν είσαι και εσύ τα ίδια όπως αυτοί οι οικουμενιστές και οι κοινωνούντες με αυτούς. Αν διαβάσεις τα «ΔΥΟ ΑΚΡΑ» του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου γράφει στον πατέρα Νικόδημο που έφυγε από το νέο και ενώθηκε με τους Παλαιοημερολογίτες: πατέρα Νικόδημε δεν έκανες τίποτε με την αλλαγή. Μου γράφεις ότι δεν πιστεύεις εσύ τα αιρετικά των Παλαιοημερολογιτών αλλά κοινωνείς μαζί τους, άρα είσαι και εσύ αιρετικός αφού κοινωνείς μαζί τους.
Τώρα σε ερωτώ εγώ ο μπάρμα-Σίλβερ, σύμφωνα με τον μεγαλύτερο Κανονολόγο της Ορθοδοξίας Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, εσύ και οι νέο-άγιοι, δεν είστε αιρετικοί αφού δεν κάνατε Αποτείχιση και κοινωνείς-και κοινωνούσαν οι νέο-άγιοι, με τους οικουμενιστές, ασχέτως αν εσύ δεν πιστεύεις, όπως και οι νέο-άγιο δεν πίστευαν αυτά που πιστεύουν οι Οικουμενιστές;
Δεν θα σε κουράσω με περισσότερα. Μπορείς να μου πεις ότι η Κυρία Θεοτόκος, οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου, και ο πατέρας Επιφάνιος με τα ΔΥΟ ΑΚΡΑ σελ. 84, έκαναν όλοι λάθος!
Ούτε η Υ.Θ ούτε οι 26 οσιομάρτυρες έκαναν λάθος.ούτε ο π.επιφάνιος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, δεν ήμαστε αιρετικοί.... διότι είτε σε αποτείχιση είτε χωρίς αποτείχιση λαμβάνουμε την αγιαστική χάρη των μυστηρίων. Το θέμα είναι η αποστολική διαδοχή την οποία οι γοχ δεν έχουνε.
Δεν είμαι αιρετικός. Το ότι ο βαρθολομαίος μπορεί να είναι αιρετικόσ δεν με κάνει αιρετικό κατευθείαν. Αιρετικός θα ήμουν αν άλλαζα κάποιο α στο ευαγγέλιο.
Τέλος τα σχόλια
Συγγνώμη για το μπάρμπα!
Νικόλαος
Υγ. Αυτόν τον παπανικόδημο που αναφέρεις δεν το ξέρω. Ποιος είναι; ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Τα έχουν πολύ μπερδέψει στο μυαλό τους οι Σταύρος και Silver, όπως φαίνεται στα πιο πάνω σχόλια γιατί δέχονται την λόξα της υποχρεωτικής αποτείχισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους Ορθόδοξους Χριστιανούς είναι υποχρεωτική η τήρηση των εντολών και η πίστη στα δόγματα, αν θέλουν να είναι Ορθόδοξοι και να περπατούν σύμφωνα με το θείο θέλημα. Αλλά δεν είναι υποχρεωτική η αποτείχιση όπως θέλουν να το παρουσιάζουν μερικοί τρικαμηνικοί και άλλοι που πλανώνται πολύ σ΄ αυτό το ζήτημα.
Χριστιανός Ορθόδοξος
Για Silver 11:14 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας ενδιαφέρουν τί λένε οι αιρετικοί παπικοί, αν μας νομίζουν ως σχισματικούς.
Εμάς μας ενδιαφέρει η αλήθεια.
Ενώ οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες είναι πραγματικά σχισματικοί.
Αλλά βλέπω τα έχεις κάνει αχταρμά στο μυαλό σου και βρίσκεσαι εκτός αλήθειας, με φιλοσχισματική πορεία.
Σ'αυτό συμφωνώ...
ΔιαγραφήΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2015/06/62-1966.html