Toυ Μητρ. Ηλείας κ. Γερμανού : Τι συμβαίνει; τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!

Δια τούτο διερωτάται κανείς· Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα  και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε ή εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου; Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Έλληνες των χρόνων του Ιησού (Ίδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ιβ΄ 38 – 45 , ιστ΄ 1 – 4, κζ΄ 42 – 44, Λουκά δ΄ 23 – 30, ια΄ 29, Ιωάννου στ΄ 30 – 41, Α΄ Κορινθίους 22 – 26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ΄ ό,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων; Μήπως η Εκκλησία μας επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού ή της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα; Μήπως είναι τούτο κάτι «που πουλάει» κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του;      

Πάντως ό,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.

14 σχόλια:

  1. Ξανά τα ίδια για χιλιοστή φορά;;; Ντροπή σου φιλοσχισματικέ βοσκέ Κωστάκη με το μπλογκ σου το πλανεμένο που φιλοξενεί πολλά πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα άρθρα!!!!! Η αγιομαχία και το φιλοσχισματικό σου πνεύμα σε καταρρακώνουν πνευματικά και κοντεύεις να χάσεις την ψυχή σου!!! Καλή μετάνοια και επιστροφή στην Ορθοδοξία!!!!


    Ο Επίσκοπός σου το επιβεβαιώνει αυτό Γεώργιε!
    Γιατί δεν σου αρέσει;
    Είσαι σε μια "Εκκλησία" που έχει θύμα και θύτη Αγίους!!!
    (Άγιος Φλαβιανός και "Αγιος" Διόσκορος!!!

    Πως καταντήσαμε λοχία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάνεις λάθος φιλοσχισματικέ Κώστα βοσκέ. Δεν βρίσκομαι σε καμία Εκκλησία που έχει άγιο τον αιρετικό Διόσκορο. Βρίσκομαι στην Εκκλησία που αναθεματίζει τον Διόσκορο και τιμά τον άγιο Φλαβιανό ως άγιο της και τον τιμά σε συγκεκριμένη ημερομηνία κάθε έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Βρίσκομαι στην Εκκλησία που αναθεματίζει τον Διόσκορο και τιμά τον άγιο Φλαβιανό


    Γεώργιε, η Εκκλησία που αναθεματίζει τον Διόσκορο έχει διαχρονική διδασκαλία την οποία εσύ γράφεις στα παλαιά σου υποδήματα. Εντός του ναού που εκκλησιάζεσαι ο ιερέας ομολογεί την ταυτότητα πίστεώς του με τον Επίσκοπό του ο οποίος Επίσκοπός του ομολογεί ταυτότητα πίστεως με τον Αρχιεπίσκοπό του, ο οποίος Αρχιεπίσκοπός του ομολογεί ταυτότητα πίστεως με τον Πατριάρχη του ο οποίος Πατριάρχης ομολογεί, κοινωνεί και αναγνωρίζει τον Αντίχριστο Πάπα Ρώμης ως Αρχηγό της Εκκλησίας του Χριστού:

    «Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου και του Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Βαρθολομαίου και υπέρ του κατευθυνθήναι τα διαβήματα αυτών εις παν έργον αγαθόν» !!!

    Ταλαίπωρε Γεώργιε!....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην ξεγελιέσαι ταλαίπωρε Κώστα και μην προσπαθείς με τέτοια σκεπτικά να αθωώσεις τις φιλοσχισματικές σου πράξεις. Μήτε η αγιομαχία σου, μήτε η φιλοσχισματική σου κατάσταση αθωώνονται με τέτοια σκεπτικά.
    Η Εκκλησία στην οποία ανήκω αναθεματίζει τον Διόσκορο καθαρά. Η αποτείχιση που θίγεις με πλάγιο τρόπο δεν είναι υποχρεωτική αλλά προαιρετική. Η έλλειψη αποτείχισης δεν μας κάνει σύμφωνους με τις αιρετικές απόψεις των οικουμενιστών και των αιρετικών με τους οποίους συναναστέφονται οι οικουμενιστές.

    Ταλαίπωρε Κώστα μην περιφρονείς τους συγχρόνους αγίους. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο κακό, θα μας το είχαν πει.
    Μετανόησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέρα νουθεσίαν παραιτοῦ»!(Τιτ. γ΄ 9-11)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αιρετικός είσαι εσύ με τις φιλοσχισματικές απόψεις σου και όχι οι σύγχρονοι άγιοι μας που δεν είσαι άξιος ούτε να τους κοιτάξεις Κωστάκη ταλαίπωρε!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Άγιος Παΐσιος δεν δίδαξε την αίρεση της Αναλαμπής;Δεν έλεγε ότι όλοι οι άνθρωποι θα πιστέψουν στον Χριστό; Ότι τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες των Αγίων και του Χριστού;Ότι όλοι οι άνθρωποι πάνω στην γη θα γίνουν Ορθόδοξοι;Δεν έμοιασε λίγο με τους Χιλιαστάς;Εκτός και αν το βιβλίο που γράφει αυτά τα πράγματα,είναι όλα κατασκεύασμα του συγγραφέα και είναι όλα ένα μεγάλο ψέμα.Δεν είναι αίρεση η διαστροφή της Αποκάλυψης;Λέει πουθενά στην Αγία Γραφή ότι όλοι θα σωθούν προς στα τελευταία χρόνια της ιστορίας του κόσμου;Ο Χριστός δεν είπε ότι οι περισσότεροι θα προσκυνούν τον Αντίχριστο σαν Θεό τους;Δεν αλλάζει τα λόγια του Χριστού ο Άγιος Παΐσιος; Αυτό δεν είναι αίρεση;Δεν προσκύνησε τον αντίχριστο Βαρθολομαίο μπροστά σε βιντεοκάμερα;Αν είχε τόσο μεγάλο χάρισμα όπως λένε,έπρεπε να τον αγνοήσει και να διακόψει κάθε κοινωνία μαζί του.Σου θυμίζω ότι ο Βαρθολομαίος ονόμασε τους Ιερούς Κανόνες "τοίχους τους αίσχους" (δηλαδή της περίφραξη της Εκκλησίας,την προστασία της,την ονόμασε αίσχος).Η κατάργηση των Ιερών Κανόνων είναι καθαρός Οικουμενισμός(μια από τις πολλές αιρέσεις που διδάσκουν οι Οικουνενιστές).

      Υ.Γ. Θα, παρακαλέσω τον Κώστα να αφήσει τον σχολιαστή να απαντήσει στο σχόλιό μας.

      Διαγραφή
  7. προφανώς εννοείς και Σωφρόνιο του εσσεξ έτσι αγαπητέ χριστιανέ;
    εκτός από την καλήν μαρτυρίαν αγιοκατατάξεων τύπου μητέρας τερέζας,υπάρχει
    να γνωρίζεις και η λεγόμενη Θεοσημεία την οποίαν σε μία απελπισμένη άπιστη υλιστική
    κοινωνία παραβλέπουμε και φτιάχνουμε πίστη και Αγίους στα δικά μας μέτρα,όπως βολεύει
    τον πραχτικό χριστιανό, όπως έλεγε ο αείμνηστος κυρ-φώτης κόντογλου.
    άραγε υπάρχουν σήμερα ορθόδοξοι ή μόνον χριστιανοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Υ.Γ. Θα, παρακαλέσω τον Κώστα να αφήσει τον σχολιαστή να απαντήσει στο σχόλιό μας.

    Όλοι είναι ελεύθεροι να εκφράζονται. Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όταν η γραφίδα του σχολιαστή εκτρέπεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς τον συγχυσμένο 6 Απριλίου 2022 - 4:31 π.μ.
    Βρίσκεσαι σε μεγάλη σύγχυση και πλάνη. Πολλά τα έχεις μπερδέψει, μερικά ονομάζεις αυθαίρετα ως αιρέσεις χωρίς να είναι και στρεβλώνεις τα λόγια του Αγίου Παϊσίου και την έννοια τους.
    Δεν υπάρχει αίρεση της αναλαμπής. Ό,τι είπε ο άγιος Παΐσιος θα γίνει. Θα έρθει κάποιο χρονικό διάστημα όπου θα λάμψει η Ορθοδοξία. Αυτό δεν είναι αλλαγή καθόλου των λόγων του Χριστού. Άλλο το τί θα γίνει τον καιρό του Αντιχρίστου και άλλο το τί θα γίνει λίγο χρόνο πριν τον καιρό του Αντιχρίστου. Ο άγιος Παϊσιος μίλησε για το δεύτερο χρονικό διάστημα, όχι για τον καιρό του Αντιχρίστου.

    Τώρα το αν ο άγιος Παΐσιος προσκύνησε τον Βαρθολομαίο πριν έχει κάνει κάτι σοβαρό, αφού μόλις είχε γίνει πατριάρχης, αυτό δεν είναι κάτι που του στερεί την αγιότητα του. Μπορεί να το έκανε π.χ. για τον φιλοτιμήσει. Όπως και να έχει, οι άγιοι δεν σκέφτονται στενοκέφαλα και φανατικά, όπως οι σχισματικοί και αγιομάχοι.

    Ορθόδοξος αντιαιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α) Δηλαδή,τώρα δεν λάμπει η Ορθόδοξο,βρίσκεται στο σκοτάδι;Δεν έχεις ακούσει για την αίρεση της Αναλαμπής;Άρα είσαι και εσύ οπαδός αυτής της αίρεσης,δηλαδή Αναλαμπάκιας.Δεν θα υπάρξει καμία αναλαμπή της Ορθοδιξίας πριν την έλευση του Αντιχρίστου.Ούτε θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι της γης στον Χριστό.Όλοι στον Αντίχριστο θα πιστέψουν,εκτός λίγων εκλεκτών που θα βασανιστούν και θα αποκεφαλιστούν.Τι λέει ο Άγιος Παΐσιος;Θα πιστέψουν όλοι στον Χριστό.Και μετά τι θα γίνει;Αυτοί που θα πιστέψουν στον Χριστό θα Τον προδώσουν και θα πάρουν το χάραγμα του Αντιχρίστου;Νομίζω δεν έχεις διαβάσει την Αποκάλυψη και γι'αυτό γράφεις αυτές τις Χιλιαστικές πλάνες.Θα πιστέψουν όλοι και μετά θα έρθει ο Αντίχριστος;Αστεία πράγματα!
      Ο Άγιος Παΐσιος γνώριζε τις πλάνες του Βαρθολομαίου.Γνώριζε ότι θα ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξαν οι προηγούμενοι αντίχριστοι ψευτοπατριάρχες Νέας Ρώμης.Και τι απάντηση έδωσε σε αυτούς που τον κατηγόρησαν(γιατί έβαλε μετάνοια και γιατί δεν διέκοψε την Εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του);Δεν έκανε αποτείχιση από αυτόν τον αντίχριστο,για να μην σκίσει την Εκκλησία!Δηλαδή,ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς έσκισε την Εκκησία όταν διέκοψε την Εκκλησιαστική κοινωνία με τον ψευτοπατριάρχη Καλέκα.Το ίδιο και ο Άγιος Μάξιμος και όλοι οι Άγιοι που διέκοψαν κάθε κοινωνία με τους αιρετικούς,έσκισαν την Εκκλησία.Μπράβο!Εμεινε αυτός και εσύ σε κοινωνία με τον Βαρθολομαίο για να μην κόψετε την Εκκλησία στα δύο.Όταν αντέδρασε και διέκοψε την κοινωνία με τον αντίχριστο Αθηναγόρα,τότε δεν έσκισε την Εκκλησία;Άραγε είχε μετανοιώσει για την αποτείχισή του;Θεώρησε ότι έκανε σχίσμα;
      Φανατικός είσαι εσύ και δεν θέλεις να καταλάβεις την αλήθεια.Όταν κάποιος ακολουθεί τους Αγιους,τον δρόμο που βάδισαν,είναι φανατικός;Επειδή χώρισα τον εαυτό μου από τον ψευδεπίσκοπό σου Βαρθολομαίο και από την αιρετική Σύνοδο των Αθηνών,είμαι σχισματικός;Αλλά, αν θεωρείς Ορθόδοξο τον Βαρθολομαίο και την Σύνοδο σου,δεν έχει νόημα η συζήτηση.Έχουμε διαφορετική πίστη.
      Για την αίρεση της Αναλαμπής,άκουσε όταν έχεις χρόνο τον π.Αθανάσιο Μυτιληναίο.

      Διαγραφή
  10. Βρισκεσαι σε σύγχυση 5:13 π.μ. και ανακατεύεις αδιάκριτα αιρετικούς μη αγίους Τερέζα, με τους αγίους σαν π.χ. τον άγιο Παΐσιο και τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή.

    Ορθόδοξος αντιαιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε 7:13 μ.μ. εσύ είσαι αιρετικός που βλέπεις σαν αιρετικούς τους Ορθοδόξους που εμπιστεύονται τους αγίους. Ντροπή σου! Φανατικά σκέφτεσαι και αιρετικά, με το να κατηγορείς τους Ορθόδοξους χωρίς κανένα λόγο ως αιρετικούς επειδή πάνε κόντρα με τις ψεύτικες ιδέες σου και την στενή και στρεβλή αντίληψη σου!
    Η Ορθοδοξία πάντα λάμπει, αλλά θα έρθουν καιροί που θα εξαπλωθεί πολύ στον κόσμο που μέχρι σήμερα δεν πιστεύει. Αλλά η κουτή αντίληψη σου σε κάνει να μην καταλαβαίνεις ή να κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις.

    Ο Άγιος Παΐσιος έπραξε όπως νόμιζε το καλύτερο αφού όπως σου είπα πριν δεν έχει κάνει κάτι σοβαρό, αφού μόλις είχε γίνει πατριάρχης, αυτό δεν είναι κάτι που του στερεί την αγιότητα του. Μπορεί να το έκανε π.χ. για τον φιλοτιμήσει. Όπως και να έχει, οι άγιοι δεν σκέφτονται στενοκέφαλα και φανατικά, όπως οι σχισματικοί και αγιομάχοι.

    Τον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή και τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά μην τους πιάνετε στο στόμα σας. Δεν είπαν τίποτα εναντίον των συγχρόνων αγίων, μήτε μίλησαν για την σημερινή κατάσταση. Οι άγιοι Μάξιμος και Γρηγόριος είναι μαζί με τους σύγχρονους αγίους και όχι με τους αγιομάχους και σχισματικούς που προσπαθούν να βρουν κάποια αφορμή για να αποσχιστούν από την Εκκλησία και ονομάζουν χωρίς κανένα λόγο τους άλλους ως αιρετικούς!

    Ακόμα να μην πιάνεις στο στόμα σου μήτε τον π. Αθανάσιο Μυτιληναίο. Και αυτούς δεν ήταν μήτε αγιομάχος, μήτε σχισματικός , μήτε κατήγορος των συγχρόνων αγίων, μήτε αρνητής των λόγων των αγίων ότι θα λάμψει η Ορθοδοξία.

    Κοίταξε να μετανοήσεις και να επανέλθεις στην Ορθοδοξία για να σωθείς.

    Ορθόδοξος αντιαιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου άνθρωπε,άκουσε για τελευταία φορά τι λέει ο Άγιος Παΐσιος:"Θα πιστέψουν όλοι στον Χριστό μετά από την σφαλιάρα που θα δώσει στον Αντίχριστο".Τι δεν καταλαβαίνεις;Στην Αγία Γραφή δεν λέει πουθενά αυτά τα πράγματα.Θα έρθει ο Αντίχριστος και θα σκοτώσει όσους δεν τον προσκυνήσουν.Δεν λέει η Γραφή ότι θα πιστέψουν όλοι στον Χριστό.Αυτό είναι μια καινοτομία,μια διαστροφή της Αγίας Γραφής.Μετά τον Αντίχριστο θα έρθει ο Χριστός για να κρίνει τον κόσμο.
      Το 1991 έγινε Πατριάρχης ο Βαρθολομαίος.Όταν ήταν Αρχιμανδίτης έγραψε διδακτορική διατριβή και μιλούσε για κατάργηση κάποιον Ιερών Κανόνων(π.χ. απαγόρευση συμπροσευχής με αιρετικούς).Και τις αιρέσεις του να μην γνώριζε,έπρεπε να θεωρούσε τον Βαρθολομαίο τον χειρότερο Πατριάρχη και όχι τον καλύτερο(αφού είχε χάρισμα).Δεν έγινε αιρετικός ο Βαρθολομαίος μετά το 1994.

      Διαγραφή