Τάδε έφη Κοσμάς:

Θα μου επιτραπεί να προβώ στις ακόλουθες παρατηρήσεις:


Είναι γεγονός, πώς σήμερα όσοι εξακολουθούν να ακολουθούν το Παληό Ημερολόγιο είναι κατεσπαρμένοι σε πολλές Παρατάξεις [3 Ματθαιϊκές, ( του Μεσσηνίας Γρηγορίου, του Αρχιεπισκόπου Νικολάου, του Μεσογαίας Κηρύκου), 3 Φλωρινικές ( του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Κιούση, του Ωρωπού Κυπριανού, του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου) και μερικές άλλες λίγων οπαδών, (όπως του Κεφαλληνίας Μαξίμου κλπ.)].

-----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Τό ἄρθρον, ἄν καί ἔχει πολλά λάθη, ἐν τούτοις «θέτει τόν δάκτυλον ἐπί τόν τύπον τῶν ἥλων». Κατ' ἀλήθειαν, δέν ὑπάρχει «Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου». Τό ὄνομα αὐτό κακῶς ἐδόθη, ἴσως ἐδόθη ἀπό ἀνάγκην, διότι οἱ κληρικοί τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου (π.ἑ.) ὑπέστησαν φοβερούς διωγμούς ἀπό τούς ἀντιχρίστους Οἰκουμενιστάς, δι' «ἀντιποίησιν ἀρχῆς». Δι' ὅ καί τό 1931 ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος, ἀπευθυνόμενος πρός τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., εἶπε: «νά κάμετε ἰδικήν σας ἐκκλησίαν»! Ὅσοι γνωρίζουν Θεολογίαν, βεβαίως, δέν υἱοθετοῦν μίαν τοιαύτην συμβουλήν, διότι, κατ' ἀκρίβειαν, πρόκειται γιά σχίσμα. Ἐπειδή, βεβαίως, ἦτο ἀνάγκη νά ἔχουν ἰδικούς των κληρικούς, ἰδικούς των ναούς, ν' ἀναγνωρίζωνται τά μυστήρια (κυρίως ἡ ἱερωσύνη, τό βάπτισμα καί ὁ γάμος) ἀπό τό κράτος, ἔπρεπε νά ἔχουν κάποιαν Σύνοδον μέ νομικήν ὑπόστασιν, ὄχι ὅμως ἄλλη «Ἐκκλησία». Ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς ἦτο ἐπιβεβλημένη, ἀλλ' ὄχι καί ἡ δημιουργία ἄλλης «Ἐκκλησίας». Ἄλλωστε, αὐτό ἴσχυε ὅσο ζοῦσε ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος. Ἐπειδή ἡ διαφορά ἔγκειται μόνον εἰς τόν τίτλον, ἴσως θά ἠδύνατο νά οἰκονομηθῇ τό ὡς ἄνω ἐκκλησιολογικόν σφάλμα. Ἄλλωστε, ὑπαίτιοι τοῦ σχίσματος εἶναι οἱ Ν/Ηται Οἰκουμενισταί. Κατά τήν γνώμην μου, ἡ οὐσιαστική συνέπεια τοῦ ὡς ἄνω σφάλματος εἶναι ὅτι ἀπό τήν στιγμήν πού ὁμιλεῖς ὄχι δι' ἀποτείχισιν, ἀλλά δι' ἄλλην «ἐκκλησίαν», εἶναι ἀπαραίτητον νά λέγῃς ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι «ἐκτός Ἐκκλησίας», ἔχουν «ἄκυρα μυστήρια» κ.λπ., Ματθαιϊστικές θέσεις πού εἶναι ἐκκλησιολογικῶς ἐσφαλμένες, δι' ὅ καί ὡδήγησαν εἰς περαιτέρω σχίσματα. Ἡ Ἐκκλησιαστική Ἱστορία βρίθει ἀπό διωγμούς Ὀρθοδόξων, ἀλλ' ἀλλοίμονον ἄν κάθε φορά ἱδρύετο καί μία ἄλλη «ἐκκλησία»! Οἱ Ματθαιϊσταί καί οἱ Ματθαΐζοντες «Φλωρινικοί» εἶναι ὑπαίτιοι δι' αὐτό τό «ἀλλαλούμ» στό π.ἑ.!!! Παρά ταῦτα, ἀντί νά ἐντρέπωνται καί νά μετανοοῦν, βγαίνουν θρασύτατα καί παριστάνουν τούς «γνησίους Ὀρθοδόξους», συκοφαντοῦν δέ τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον καί τούς κατ' ἀλήθειαν Ὀρθοδόξους!


Είναι επίσης γεγονός, πως η κάθε μιά από τις παραπάνω αυτές Παρατάξεις εμφανίζει αυθαίρετα τον εαυτό της ως την Μόνη αληθινή «μία αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία», όλες δε τις άλλες σχισματικές, όμως αυτό δεν μπορεί να είναι πλήρως αληθές, γιατί δεν μπορούν, όλες οι παραπάνω Παρατάξεις να είναι πράγματι η καθεμία τους η «Μία» Εκκλησία του Χριστού.
Ο Χριστός ίδρυσε μόνο μία Εκκλησία. Και ναι μεν, η κάθε μιά από τις παραπάνω Παρατάξεις έχει το «δικαίωμα», σύμφωνα με τα κοσμικά κριτήρια, να πιστεύει ότι είναι η «Εκκλησία του Χριστού», ή ό,τι άλλο θέλει.
Θεολογικά όμως, δεν έχει ο καθένας τέτοιο δικαίωμα! Είναι αυστηρά καθορισμένο από τους αγίους Πατέρες, το ποιοί αποτελούν την «Εκκλησία του Χριστού»! Μόνο όσοι εκπληρώνουν τα κριτήρια αυτά των Πατέρων μπορούν θεολογικά να λένε ότι είναι η «Εκκλησία του Χριστού».

Δεν θα παραθέσουμε εδώ, τη διδασκαλία των αγίων Πατέρων περί του ποιοί αποτελούν μέλη της «Μιάς Εκκλησίας». Αυτό είναι άλλο και πολύ μεγάλο θέμα, με το οποίο δεν μπορούμε να ασχοληθούμε εδώ. Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει τα συγγράμματα των Πατέρων. Εκεί θα ανακαλύψει τα κριτήριά τους για τον προσδιορισμό της «Εκκλησίας του Χριστού». Εδώ, εκείνο που μπορούμε να υποστηρίξουμε είναι ότι μπορεί κάποιος να
έχει για πολλές από τις παραπάνω Παρατάξεις δικαιολογημένες επιφυλάξεις και αντιρρήσεις, όχι μόνο για την ύπαρξή τους, αλλά και τους ηγέτες τους, πολλοί απο τους οποίους έχουν τεράστια ευθύνη ενώπιον Θεού, γιατί αυτοί έγιναν αίτιοι να δημιουργηθούν τα σχίσματά τους, δηλ. οι Παρατάξεις τους. Εκείνο όμως, το οποίο δεν μπορεί κάποιος ν' αμφισβητήσει είναι το ότι στις Παρατάξεις αυτές υπάρχουν και εκλεκτές ψυχές «γνησίων Ορθοδόξων», που αγωνιούν και πάσχουν για την Ορθοδοξία. Χάριν των διεσπαρμένων αυτών εκλεκτών ψυχών αξίζει να αγωνίζεται ο καθένας μας για «την ένωση πάντων των Ορθοδόξων» στο σώμα της «Μιάς Εκκλησίας», κατά την προσευχή του Κυρίου «ίνα πάντες εν ώσιν».

Σεβόμαστε και τιμάμε τον μακαριστό πρώτην Φλωρίνης Χρυσόστομο για το τόλμημά του το 1935 να αποτειχιστεί από το «Νέο Ημερολόγιο», την «εκκλησία των πονηρευομένων» και να προσέλθει στην «Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου»!
Στην προκειμένη περίπτωση ο ομολογητής αυτός Ιεράρχης δεν επεδίωξε το 1935 την ένωση κάποιων Παλαιοημερολογιτικών Παρατάξεων, που τότε δεν υπήρχαν, για την δημιουργία κάποιου Εθνικοθρησκευτικού Οργανισμού. Αυτό σημαίνει ότι και σήμερα, τα άτομα, δηλ. Παλαιοημερολογίτες, που μπορεί να ανήκουν στις διάφορες Παρατάξεις, κατανοώντας τον κίνδυνο που διατρέχει η πίστη και η πατρίδα μας, μπορούν να δημιουργήσουν από κοινού έναν οργανισμό, ένα σωματείο με σκοπό την προάσπιση της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Δεν μπορούν όμως να ιδρύσουν «Εκκλησία», στην οποία μάλιστα να αποδίδουν τον τίτλο της «Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας», γιατί η Εκκλησία αυτή υπάρχει και την ίδρυσε ο Χριστός!
Με δεδομένο αυτό, ότι υπάρχει η "Μία" Εκκλησία του Χριστού, δηλ. μία απ' όλες τις πιό πάνω Παρατάξεις είναι η Εκκλησία, ταπεινά φρονούμε, ότι θα ήταν ευτύχημα, ορισμένα άτομα, να ξεκινούσαν μια προσπάθεια για τη δημιουργία μιάς κίνησης, όχι όμως Εκκλησίας, ώστε να συντονιστούν οι εκλεκτές ψυχές των γνησίων Ορθοδόξων πιστών, που τυχόν υπάρχουν στις διάφορες Παρατάξεις. Αυτό θα ωφελούσε και τους ίδιους, αλλά θα ανάγκαζε και τους ηγέτες των Παρατάξεών τους να βρουν τρόπους για την κατάργηση των σχισμάτων τους.

Το πρόβλημα όμως που υπάρχει είναι άλλο. Τι θα γίνει με τις πιό πάνω Παρατάξεις του Παλαιού Ημερολογίου, που εμφανίζονται ως η «Εκκλησία του Χριστού»; Δεν θα πρέπει κάποτε να εκλείψουν και να υπάρχει μόνο η « Μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία»;
Ασφαλώς, ναι! Ναι, αλλά πώς θα γίνει αυτό;

Υποστηρίζονται δύο τρόποι:

α. Είναι ο τρόπος, που καθορίζουν οι άγιοι Πατέρες. Είναι «τα πρότυπα των αγίων Πατέρων». Είναι ο Θεολογικός τρόπος. Σύμφωνα με αυτόν, ο μόνος τρόπος είναι η επιστροφή στην Εκκλησία όσων αποκόπηκαν από αυτήν. Γιά αυτό, ο Μέγας Βασίλειος μας καλεί να προσευχόμαστε στη θεία Λειτουργία του, λέγοντας « τους πεπλανημένους επανάγαγε»!
Στο χώρο του Παλαιού ΄Ημερολογίου έχουμε κυρίως δύο, ή τρείς
περιπτώσεις «πεπλανημένων», που έχουν αποκοπεί από την Εκκλησία.

Πρώτη περίπτωση: Είναι ορισμένοι κληρικοί, που θέλησαν να γίνουν επίσκοποι με ανορθόδοξα μέσα. Δηλ. επειδή η Σύνοδος στην οποία ανήκαν δεν τους έκανε επισκόπους, κατέφυγαν σε διάφορους ψευδεπισκόπους, δηλ. είτε καθηρημένους, είτε αχειροτόνητους, οι οποίοι τους χειροτόνησαν «επισκόπους». Απώτερος σκοπός τους ήταν να επανέλθουν κάποια μέρα στην Εκκλησία και να γίνουν εκβιαστικά δεκτοί ως επίσκοποι! Οι κληρικοί όμως αυτοί ποτέ δεν έγιναν επίσκοποι, αφού «χειροτονήθηκαν» από ψευδεπισκόπους. Είναι και αυτοί πλέον «ψευδεπίσκοποι».
Βέβαια, η Εκκλησία έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει και τη χειροτονία των ψευδεπισκόπων αυτών. Και το έκανε μερικές φορές στο παρελθόν. ΄Ομως, δεν μπορεί να συνεχίζεται το κακό αυτό, το οποίο παραέγινε. Έπρεπε κάποτε να κλείσει η πόρτα αυτή να εισάγονται στη Σύνοδο επίσκοποι, από το «παράθυρο», που δεν είναι η κανονική οδός. Και έκλεισε! Βλέπουμε σήμερα τέτοια άτομα, δηλ. κληρικούς που έλαβαν «χειροτονία» ψευδεπισκόπου, να προσποιούνται μετάνοια, και να απαιτούν να γίνουν δεκτοί από τη Σύνοδο, από την οποία αποκόπηκαν ως κανονικοί επίσκοποι, μαζί με όσους τους ακολουθούν.

Δεύτερη περίπτωση: Είναι ορισμένοι κληρικοί, τους οποίους η Σύνοδος που ανήκαν, τους καθήρεσε, είτε δικαίως, είτε ακόμα και αδίκως. Ακόμα, και στην τελευταία αυτή περίπτωση, εάν δηλ. κάποιος κληρικός καθαιρέθηκε άδικα, είναι υποχρεωμένος να υπομείνει την καθαίρεσή του, και όχι να προσφύγει σε ψευδεπισκόπους, οι οποίοι πολλές φορές τον χειροτονούν και αυτόν «ψευδεπίσκοπο». Τέτοιοι «ψευδεπίσκοποι», εάν ποτέ μετανοήσουν μπορεί να γίνουν δεκτοί από τη Σύνοδό τους, από την οποία αποκόπηκαν, όχι όμως ως επίσκοποι, αλλά με την ιδιότητα που είχαν όταν αποκόπηκαν.

Τρίτη περίπτωση: Είναι όσοι αποκόπηκαν γιατί νόμισαν ότι υπάρχουν λόγοι πίστεως. Αυτοί, σε περίπτωση μετάνοιάς τους, μπορούν να επιστρέψουν και να γίνουν δεκτοί από τη Σύνοδό τους.

β. Ο δεύτερος τρόπος είναι κατά τα κοσμικά πρότυπα. Είναι ο Οικουμενιστικός τρόπος, με τον οποίο επιδιώκουν οι Προτεστάντες και οι Παπικοί να ενωθούν μεταξύ τους, αλλά και με τους Νεοημερολογίτες. Είναι ο Οικουμενισμός «εξ αριστερών»! Και οι μεν Προτεστάντες δημιούργησαν τον λεγόμενο Προτεστάντικο Οικουμενισμό, οι δε παπικοί τον Παπικό Οικουμενισμό!
Ορισμένοι, θέλουν να γίνει η ένωση των Παρατάξεων του Παλαιού Ημερολογίου σύμφωνα τώρα με τα παραπάνω πρότυπα του Οικουμενισμού! Έτσι, καλλιεργούν ένα νέο είδος Οικουμενισμού, τον Παλαιοημερολογίτικο Οικουμενισμό, σύμφωνα με τον οποίο όλες οι Παρατάξεις του Παλαιού Ημερολογίου είναι το ίδιο πράγμα, όλες είναι «Εκκλησίες του Χριστού» και συνεπώς όλες μπορούν να ενοποιηθούν σε μία Εκκλησία, την «Εκκλησία του Χριστού»! Αυτός είναι ο Οικουμενισμός «εκ δεξιών»! Και τον χαρακτηρίζουμε Οικουμενισμό «εκ δεξιών», γιατί όπως λέγει ο Απ. Παύλος υπάρχει πόλεμος «εξ αριστερών» και πόλεμος «εκ δεξιών». Με τον τρόπο αυτό διαστέλλουμε τα δύο είδη Οικουμενισμού.
Το είδος αυτό του Οικουμενισμού στο χώρο του Παλαιού Ημερολογίου σημαίνει ότι καμία από τις Παρατάξεις του δεν αποτελεί την Εκκλησία του Χριστού. ΄Οσοι, λοιπόν Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, πιστεύουν ότι ή Εκκλησία του Χριστού δεν υπάρχει στο Παλαιό Ημερολόγιο, μπορούν να κάνουν άσχετους "διαλόγους" μεταξύ των Παρατάξεων και να προβαίνουν σε περίεργες "διεργασίες", σαν αυτές που αναφέρει ο Γ. Ζερβός, προκειμένου έτσι να δημιουργήσουν την ανύπαρκτη για αυτούς "Μία Εκκλησία"!

Και τα δύο παραπάνω αυτά είδη του Οικουμενισμού, "αριστερού" και "δεξιού," είναι εξ ίσου επικίνδυνα για τη σωτηρία του ανθρώπου.

 Ας με συγχωρέσουν όλοι οι αδελφοί, γι' αυτό που θα πω. Θέλω να επαναλάβω τα λόγια του Κυρίου, που έλεγε πολλές φορές: « Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω!

14 σχόλια:

  1. ωραία λόγια αλλά η μισή αλήθεια !! γράφετε : Σεβόμαστε και τιμάμε τον μακαριστό πρώτην Φλωρίνης Χρυσόστομο για το τόλμημά του το 1935 να αποτειχιστεί από το «Νέο Ημερολόγιο», την «εκκλησία των πονηρευομένων» και να προσέλθει στην «Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου»! Η εκκλησία των ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ δέν μπορεί να είναι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,απο την στιγμή που παρανόμως καταπάτησαν πανορθόδοξες αποφάσεις και εισήγαγαν τον παπικό ημερολόγιο η εκκλησία της ελλάδος έπαψε να είναι η εκκλησία του ΧΡΙΣΤΟΥ , Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ τότε ήταν το πλήθος των κληρικών -ιερέων , μοναχών- και λαϊκών που κράτησαν την ιερή παράδοση και το παλαιό ημερολόγιο σύμφωνα με την εντολή της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και των ΑΓΙΩΝ . από κι ξεκινά το πρόβλημα με τους σημερινούς και τις διάφορες διότι δεν πιστεύουν ή δεν θέλουν να πιστέψουν δια προσωπικούς λόγους ότι το 1924 η ελληνική κρατική εκκλησία εξέπεσε της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΕ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ! σύμφωνα και με δηλώσεις και νεο-ημερολογητών θεολογων κληρικών και λαϊκών ! εάν αυτό κάποιος το καταλάβει τότε θα του είναι εύκολο να βρή που είναι σήμερα η ΕΚΚΛΗΣΙΑ , εάν δεν το δεχθεί ,θα έρθη η Β' παρουσία κα αυτός ακόμα θα ψάχνει αποτοιχισμένος την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν μου επιτρέψετε ένα σχόλιο, νομίζω ότι η ρίζα του προβλήματος βρίσκεται σε αυτή την πρόταση:

    Σεβόμαστε και τιμάμε τον μακαριστό πρώτην Φλωρίνης Χρυσόστομο για το τόλμημά του το 1935 να αποτειχιστεί από το «Νέο Ημερολόγιο», την «εκκλησία των πονηρευομένων» και να προσέλθει στην «Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου»!

    Γιατί όπως κι εσείς λέτε, υπάρχει μόνο ΜΙΑ Εκκλησία, η Ορθόδοξη. Το 1935 στην Μία Εκκλησία βρισκόταν σάπια μέλη, τα οποία ανέβηκαν σε σημαντικές θέσεις και τα οποία θα έπρεπε να εκδιωχθούν. Αντί να εκδιώξουν τους σάπιους, κάποιοι προτίμησαν να ιδρύσουν παρασυναγωγή. Λάθος μεγάλο, το οποίο μόνο με ειλικρίνεια και ταπείνωση διορθώνεται. Ειλικρίνεια για να γίνει παραδοχή του λάθους και ταπείνωση για να προχωρήσουν όλοι στην διόρθωση, την επιστροφή δηλ. στην ΜΙΑ Εκκλησία, η οποία αφέθηκε να κατασπαράζεται απο τους σάπιους όλο και περισσότερο. Είναι θέμα ευθύνης και προαίρεσης, ποιότητας χαρακτήρα, η παραδοχή του λάθους και η ταπεινή μεταμέλεια.
    Και κάτι τελευταίο, που στην Αγία Γραφή και που στα συγγράμματα των Αγίων Πατέρων και των Συνόδων υποστηρίζεται η προσκόλληση σε χρόνους και ημέρες; Πλάνη μεγάλη και θρηνώ για τις ψυχές που χάνονται μαζί της.

    Μία ασήμαντη για τον κόσμο ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τό ἄρθρον, ἄν καί ἔχει πολλά λάθη, ἐν τούτοις «θέτει τόν δάκτυλον ἐπί τόν τύπον τῶν ἥλων». Κατ' ἀλήθειαν, δέν ὑπάρχει «Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου». Τό ὄνομα αὐτό κακῶς ἐδόθη, ἴσως ἐδόθη ἀπό ἀνάγκην, διότι οἱ κληρικοί τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου (π.ἑ.) ὑπέστησαν φοβερούς διωγμούς ἀπό τούς ἀντιχρίστους Οἰκουμενιστάς, δι' «ἀντιποίησιν ἀρχῆς». Δι' ὅ καί τό 1931 ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος, ἀπευθυνόμενος πρός τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., εἶπε: «νά κάμετε ἰδικήν σας ἐκκλησίαν»! Ὅσοι γνωρίζουν Θεολογίαν, βεβαίως, δέν υἱοθετοῦν μίαν τοιαύτην συμβουλήν, διότι, κατ' ἀκρίβειαν, πρόκειται γιά σχίσμα. Ἐπειδή, βεβαίως, ἦτο ἀνάγκη νά ἔχουν ἰδικούς των κληρικούς, ἰδικούς των ναούς, ν' ἀναγνωρίζωνται τά μυστήρια (κυρίως ἡ ἱερωσύνη, τό βάπτισμα καί ὁ γάμος) ἀπό τό κράτος, ἔπρεπε νά ἔχουν κάποιαν Σύνοδον μέ νομικήν ὑπόστασιν, ὄχι ὅμως ἄλλη «Ἐκκλησία». Ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς ἦτο ἐπιβεβλημένη, ἀλλ' ὄχι καί ἡ δημιουργία ἄλλης «Ἐκκλησίας». Ἄλλωστε, αὐτό ἴσχυε ὅσο ζοῦσε ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος. Ἐπειδή ἡ διαφορά ἔγκειται μόνον εἰς τόν τίτλον, ἴσως θά ἠδύνατο νά οἰκονομηθῇ τό ὡς ἄνω ἐκκλησιολογικόν σφάλμα. Ἄλλωστε, ὑπαίτιοι τοῦ σχίσματος εἶναι οἱ Ν/Ηται Οἰκουμενισταί. Κατά τήν γνώμην μου, ἡ οὐσιαστική συνέπεια τοῦ ὡς ἄνω σφάλματος εἶναι ὅτι ἀπό τήν στιγμήν πού ὁμιλεῖς ὄχι δι' ἀποτείχισιν, ἀλλά δι' ἄλλην «ἐκκλησίαν», εἶναι ἀπαραίτητον νά λέγῃς ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι «ἐκτός Ἐκκλησίας», ἔχουν «ἄκυρα μυστήρια» κ.λπ., Ματθαιϊστικές θέσεις πού εἶναι ἐκκλησιολογικῶς ἐσφαλμένες, δι' ὅ καί ὡδήγησαν εἰς περαιτέρω σχίσματα. Ἡ Ἐκκλησιαστική Ἱστορία βρίθει ἀπό διωγμούς Ὀρθοδόξων, ἀλλ' ἀλλοίμονον ἄν κάθε φορά ἱδρύετο καί μία ἄλλη «ἐκκλησία»! Οἱ Ματθαιϊσταί καί οἱ Ματθαΐζοντες «Φλωρινικοί» εἶναι ὑπαίτιοι δι' αὐτό τό «ἀλλαλούμ» στό π.ἑ.!!! Παρά ταῦτα, ἀντί νά ἐντρέπωνται καί νά μετανοοῦν, βγαίνουν θρασύτατα καί παριστάνουν τούς «γνησίους Ὀρθοδόξους», συκοφαντοῦν δέ τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον καί τούς κατ' ἀλήθειαν Ὀρθοδόξους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ

    https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/03/blog-post_640.html

    ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ 1935
    ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ
    ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ 1937 ΚΗΡΥΞΕ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ αφου να φανταστεις αυτα που κηρυξε το 1937 δεν υπάρχουν στο ηλεκτρονικό αρχειο των γοχ καλλινικου

    ΤΟ 1950 ΞΑΝΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ...ΑΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ( οι λοβοτομημενοι φλωρινικοί υποστηριζουν οτι ο φλωρίνης την ωρα που υπεγραφε την εγκυκλιο του 50 δηλωνε δεν πιστευω αυτα που υπογραφω το κανω για να γινει ενωση με τους ματθαιικους)
    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ...ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΗΣΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ

    ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΡΑΔΙΝΗ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

    Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΟΧ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ 1974
    ΑΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ

    Ο ΑΣΤΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΧ
    ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ
    ΑΡΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΟΙ ΓΟΧ ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟς ΜΕ ΤΟΥς ΙΕΡΟΣΥΛΟΥΣ

    ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΔΙΚΑ ΜΑς εκυροακυρα μυστηρια στο νεο ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΕΓΕΙΡΕ Η ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΤΟ 2014 οπου υπεγραψαν...δεν γνωριζουμε αν τα μυστηρια ειναι εγκυρα η ακυρα
    ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΟ;;;; Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΗ...

    ΚΑΤΟΠΙΝ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ

    ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε να πούμε και ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΜΑΤΘΑΙΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ (ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ακόμα)
      όλα τα κακά στην πίστη μας σε εμάς τους γοχ οι φλωρινικοί φταίνε; οι ματθαιϊκοί; δεν έχουν μερίδιον ευθύνης;

      Διαγραφή
  5. Βεβαίως εχουν
    Αλλά μην το λες σε εμένα
    Στην σελίδα μου έχω γράψει και για τους ματθαιικούς αναλυτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τους νεώτερους

    Η ταχα μου αποστολικη εκκλησια γοχ εγινε σωματειο οπως οι ταξιτζηδες και υπάλληλοι ξενοδοχείων
    https://arhio-ekklesia.blogspot.com/2022/02/ok.html

    Η ταχα μου αποστολικη εκκλησια γοχ αναβαθμιστηκε σε θρησκευτικη κοινοτητα ΘΝΠ αναμεσα σε ολες τις σεκτες εν ελλαδι
    https://arhio-ekklesia.blogspot.com/2022/02/blog-post_59.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφτιαξα μια νεα σελιδα αρχειο με τα σημαντικοτερα γεγονοτα των γοχ κλπ
    Δεξια στην οθονη θα βρεις τις ετικετες

    https://arhio-ekklesia.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά κάνατε ,πάτερ Γρηγόριε, που δημοσιεύσατε τις προδοσίες του πρ.Φλωρίνης Χρυσοστόμου.Μόνο ο κ.Χατζηνικολάου δεν θέλει να τις παραδεχθεί!
    Είτε θέλει όμως είτε όχι οι κατ΄αυτόν ΄΄Ματθαιισταί΄΄,είναι οι πραγματικοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι μόνοι που βρίσκονται εντός Εκκλησίας.
    Αξίζει να σημειωθεί,ότι οι υπερασπιστές του δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα από την πλευρά των Νεοημερολογιτών,είς εκ των οποίων είναι και ο κ.Χατζηνικολάου,ξεχνούν ότι η Νεοημερολογίτικη ιεραρχία ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ.

    Τώρα,η ομολογία πίστεως της καθεμιάς παρατάξεως,όπως τις ονομάζει ο Κοσμάς,είναι το σημείο αναφοράς και ενδεικτικό για το τί πιστεύει η καθεμία απ΄αυτές.
    Η δήθεν εικόνα της Αγίας Τριάδος ,είναι ένα από τα κραυγαλέα χαρακτηριστικά αιρετικού πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Στουραΐτη,καμιά παράταξη των Γ.Ο.Χ. δεν ανήκει στην Εκκλησία.

      Διαγραφή
  9. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Κύριε Στουραΐτη, καμιά παράταξη των Γ.Ο.Χ. δεν ανήκει στην Εκκλησία.


    Kύριε Στουραΐτη, καμιά παράταξη των Γ.Ο.Χ. δεν ανήκει στην Εκκλησία. Και όπως θα αντιλαμβάνεσαι όταν ομιλώ εγώ δεν θέλω αντιρρήσεις. Είπα και ελάλησα!

    Η Εκκλησία είναι εκεί που είναι ο Αθηναγόρας, ο Δημήτριος και ο Βαρθολομαίος. Δεν γνωρίζεις ότι ο πρώην αδελφός σας Ιωσήφ ο Ησυχαστής σας εγκατέλειψε και ενώθηκε με τον Φλωρίνης και το 1950 μετά την Εγκύκλιο του Φλωρίνης, του αποκάλυψε ο Θεός ότι η Εκκλησία είναι ο Αθηναγόρας να ενωθεί μαζί του και να τον μνημονεύει. Τελεία και παύλα, δεν θέλω πλέον ανυπακοή, κουράστηκα μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΧΣ. Γράφετε: «Αξίζει να σημειωθεί,ότι οι υπερασπιστές του δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα από την πλευρά των Νεοημερολογιτών,είς εκ των οποίων είναι και ο κ.Χατζηνικολάου,ξεχνούν ότι η Νεοημερολογίτικη ιεραρχία ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ».

    Σχόλιον: Ἀχτύπητη «ἐπιχειρηματολογία»! Δέν γνωρίζεις κ. Θεολόγε ὅτι οἱ «καθαιρέσεις» Ὀρθοδόξων ὑπό αἱρετικῶν ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ὄχι μόνον εἶναι ἄκυρες, ἀλλά εἶναι καί στέφανοι γιά τούς «καθῃρημένους»; Ἐλπίζω νά μήν μοῦ πῇς ὅτι τότε εἶναι καί τά μυστήριά των ΠΑΝΤΕΛΩΣ ἄκυρα, διότι σοῦ τό ἔχω ἐξηγήσει ἄπειρες φορές, πάντοτε συμφώνως μέ τήν Πατερικήν διδασκαλίαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή