Ἡ θεωρία περί αὐτομάτου καί ἀμέσου ἀπωλείας τῆς Χάριτος στήν Ἐκκλησία, λόγῳ τῆς ἐπάρατης εἰσαγωγῆς τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, πού ὑποστηρίζουν ὁρισμένοι Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί μας στερεῖται οἱασδήποτε θεολογικῆς καί δογματικῆς βάσεως.
Ὡς γνωστόν οἱ δύο Μητροπολίτες Δημητριάδος Γερμανός καί
Φλωρίνης Χρυσόστομος ἐπί 11 χρόνια, ἢτοι ἀπό τό 1924 μέχρι τό 1935, ἀπεδέχοντο
τήν ἡμερολογιακήν ἀλλαγή, τήν ὁποία καί συνυπέγραψαν καί τελοῦσαν σύμφωνα μέ τό
"διορθωμένο Ἰουλιανό" στίς Μητροπόλεις τους τίς γιορτές. Ἀλλά καί ὡς
πρόεδροι τῶν Ἐκκλησιαστικῶν δικαστηρίων (Α΄βαθμίου καί Β΄βαθμίου) δίκαζαν καί ἐπέβαλλαν
ποινές κατά κληρικῶν παλαιοημερολογιτῶν γιά φατρεία καί τυρεία καί ἀπείθεια
πρός τίς ἀποφάσεις τῆς ἐκκλησίας τοῦ Νέου περί Ἡμερολογίου.
Μαζί μέ τόν Ζακύνθου Χρυσόστομον ἀνέλαβαν τόν Ἱερόν Ἀγῶνα τῶν Ὀρθοδόξων
τό 1935 καί χειροτόνησαν τέσσερις νέους Μητροπολίτες, τόν Κυκλάδων
Γερμανόν Βαρυκόπουλον,
(5.6.1935), τόν Μεγαρίδος Χριστοφόρον
Χατζῆν (6.6.1935), τόν Βρεσθένης Ματθαῖον
Καρπαθάκην (7.6.1935) καί τον Διαυλείας Πολύκαρπον Λιώσην (7.6.1935) καί συγκρότησαν 7μελῆ Ἱεράν
Σύνοδον.
Ἐάν ἡ ἀπώλεια τῆς Χάριτος ἐπήρχετο αὐτομάτως μέ την εἰσαγωγήν τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, τότε οὒτε καί ὁ μετέπειτα ἐπίσκοπος Ματθαῖος, πού ἡγήθηκε τῶν Ὀρθοδόξων Ματθαιϊκῶν ἀδελφῶν μας, θά εἶχε Θείαν Χάριν, γιατί αὐτή θά εἶχε ἀπολεσθεῖ μέ τήν ἐπί 11ετίαν ὃλην κοινωνίαν μετά τῶν Νεοημερολογιτῶν τῶν χειροτονησάντων αὐτόν Ἀρχιερέων, ὂντες καί οἱ ἲδιοι πρίν Νεοημερολογίτες.
-------------------------
Εἰς τό παρόν ἄρθρον ὁ π. Νικόλαος ἀληθεύει.
------------------
@ 2 Απριλίου 2022 - 5:07 π.μ.
Ὅταν κτυπᾶς κάποιον μέ τόν ὑποκόπανον τοῦ ὅπλου σου, ἀπό ... «ἀπροσεξίαν» τό κάμνεις; Ἔλεος! Καραμπινᾶτος φόνος ἀπό πρόθεσιν ἦτο! Ἠθικοί αὐτουργοί τοῦ φόνου ἦσαν οἱ τότε (ἐν δυνάμει) σχισματικοί «ἱεράρχαι» τοῦ ν.ἑ. Ἄς ἔχουμε τίς πρεσβεῖες τῆς ἱερο-μάρτυρος Αἰκατερίνης Ρούτη.
Οἱ δύο Ἀρχιερεῖς, Χριστόφορος Χατζῆς καί Πολύκαρπος
Λιώσης ἀργότερα ἐπανῆλθαν στήν καινοτομία καί ἒγιναν δεκτοί ἂνευ χειροτονίας
στήν Νεοημερολογιτική ἐκκλησία, ἀφοῦ τούς ἔταξαν και τούς ἔδωσαν μητροπόλεις οἱ
Καινοτόμοι σχισματικοί! Ὁ κυρός Ματθαῖος,
ὣς γνωστόν, μόνος του καί ἀντικανονικά -ὂχι ὡστόσο ἀνυποστάτως ἀπό πνευματικῆς ἀπόψεως-
χειροτόνησε τό 1948 τόν Τριμυθοῦντος Σπυρίδωνα, καί στή συνέχεια τέλεσε καί ἂλλες
χειροτονίες μέ τόν Τριμυθοῦντος.
Ἒχοντας γνώση τῆς ἀντικανονικότητος αὐτῆς οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί
μας ἀργότερα, τόν Σεπτέμβριον-Ὀκτώβριον τοῦ 1971, καί συγκεκριμένα ὁ Κορίνθου
Κάλλιστος μετά τοῦ Κιτίου Ἐπιφανίου, συνοδευόμενοι ὑπό τοῦ Εὐγενίου Τόμπρου
μετέβησαν στίς ΗΠΑ καί χειροτονήθηκαν σέ δύο διαφορετικές λειτουργίες, (ἤ
χειροθετήθησαν ὡς ἐπί σχισματικῶν), ἀπό τούς Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῶν Ρώσσων
τῆς Διασπορᾶς, πού εὑρίσκετο ὑπό τήν πνευματικήν δικαιοδοσίαν τοῦ Ἁγίου Φιλαρέτου, τοῦ ὁποίου τό λείψανον κατά
τήν ἀνακομιδήν εὑρέθη ἀδιάφθορον.
Οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας, πού παρουσιάζονται ὡς οἱ πλέον
ἀδιάλλακτοι καί ἀκραιφνεῖς Ὀρθόδοξοι, πού εἶχαν καταδικάσει ὡς ἐνεργείᾳ
σχισματικές ὃλες τίς ἐκκλησίες πού ἀκολουθοῦσαν τό Νέο Ἡμερολόγιο, δέν δίστασαν
νά κοινωνήσουν καί νά ἐξαρτηθοῦν κανονικά ἀπό Σύνοδο, ἡ ὁποία συλλειτουργοῦσε
μέ Ἱεροσολυμίτες και Σέρβους κληρικούς πού ἀκολουθοῦσαν μέν τό πάτριο Ἑορτολόγιο ἀλλά ἀνεγνώριζε ὡς κανονικές ὃλες
τίς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες πού ἀκολουθοῦσαν τό Νέο Ἡμερολόγιο.
Τό 1973 οἱ ἀδελφοί μας Ματθαιϊκοί ἀνέδειξαν ἑπτά νέους ἐπισκόπους,
τόν Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Ματθαῖο Μακρῆ, τόν Πειραιῶς καί Νήσων Νικόλαο
Μεσιαράκη, τόν Βρεσθένης Λάζαρο Ἀθανασίου, τον Ἀργολίδος Παχώμιο Ἀργυρόπουλο,
τόν Φθιώτιδος Θεοδόσιο Τσαλάγκα, τον Ἡρακλείου
Εὐμένιο Σηφάκη καί τόν Σερβίων καί Κοζάνης Τίτο Βλάχο. Τήν ἀναγωγή τῶν
χειροτονιῶν τους καί οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας στούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς ἀναγκάσθηκαν
νά ὑποστηρίξουν καί ἐνώπιον τῶν ἑλληνικῶν δικαστηρίων!
Καί αὐτοί, λοιπόν, ἓλκουν τήν ἀποστολική διαδοχή ἀπό τούς
Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς. Ὁ διάλογος μέ τήν Ἐκκλησία μας πού διακόπηκε τό 1992 πού
ἀποσκοποῦσε στήν ἓνωση μαζί τους θά γινόταν μέ βάση τήν κοινή Ὁμολογία ὡς πρός
τήν Ἀποστολική Διαδοχή ἀπό τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς, δηλαδή διά τῆς
χειροθεσίας ἐπί σχισματικῶν τό 1971 στούς Ματθαιϊκούς ἐπισκόπους.
Οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς μέχρι τό 1983 πού ἀναθεμάτισαν
τόν Οἰκουμενισμό ἐν Συνόδῳ ὑπό τόν Ἃγιον Φιλάρετον ἀκολουθοῦσαν μέν τό Πάτριο Ἑορτολόγιο
καί κρατοῦσαν αὐστηρή ὁμολογιακή στάση ἒναντι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἶχαν, ὡστόσο,
ἔμμεση κοινωνία μέσῳ τῶν Ἐκκλησιῶν τῶν Ἱεροσολύμων καί τοῦ Σερβικοῦ
Πατριαρχείου μέ τίς Νεοημερολογιτικές ἐκκλησίες.
Ἀγνοοῦν ἢ παραβλέπουν σκοπίμως -(ἢ πλανῶνται πολλοί Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί μας)- τήν ἒμμεση κοινωνία τῶν Ρώσσων
τῆς Διασπορᾶς μέ τούς Νεοημερολογίτες μέσῳ τοῦ Πατριαρχείου τῆς Σερβίας, μέ τό ὁποῖο
οὐδέποτε διέκοψαν τήν πλήρη κοινωνία. Ἀπό τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς πῆραν στό
παρελθόν ὃλοι οἱ ἐπίσκοποί μας τήν Ἀποστολική Διαδοχή.
Ὁπότε, κατά τήν ἐσφαλμένη λογική τους, οὒτε οἱ ἲδιοι ἒχουν
ἱερωσύνη, ὃσοι ἀπό αὐτούς χειροτονήθηκαν ἀρχιερεῖς καί ἱερεῖς, γιατί κοινώνησαν
μέ τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ἔμμεση κοινωνία μέ τούς
Νεοημερολογίτες μέσῳ τῶν Πατριαρχείων, (τῆς Σερβίας καί τῶν Ἱεροσολύμων), πού
διεκράτησαν μέν τό Πάτριον Ἑορτολόγιον εἶχαν ὃμως πάντα καί ἒχουν, δυστυχῶς, ἀκόμη
καί σήμερα πλήρη κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες. Ἐσφαλμένα ἢ ἀπό ἃγνοια ὑποστηρίζουν
οἱ ἀδελφοί μας αὐτοί, ὃτι δέν εἶχαν κοινωνία οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς μέ τούς
Νεοημερολογίτες, ὅταν ἐκεῖνοι πῆραν τήν διαδοχή! γιά νά δικαιολογήσουν τίς
θέσεις τους.
Κατά τήν ἀντιπαραδοσιακή καί ἀντιπατερική λογική, πού ἀναπτύσσουν,
θά ἀρκοῦσε ἡ κοινωνία καί μέ ἓναν μόνον ἱερέα τῶν Ρώσσων τῆς Διασπορᾶς, γιά νά
χαθεῖ ἡ ἱερωσύνη, γιατί ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἒστω, κατά τούς Ἁγίους
Πατέρες. Καί διά τῆς ἀλληλοδιαδόχου κοινωνίας, θά χανόταν ἀναδρομάδην ἡ ἱερωσύνη
ἀπό ὃλην τήν Ἐκκλησίαν, ὃπως τονίζει ὁ Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης! Ὃπερ ἂτοπον. Ἐμᾶς, βεβαίως, δέν μᾶς κλονίζει
τό γεγονός ὃτι οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς εἶχαν ἔμμεση κοινωνία μέ τούς
Νεοημερολογίτες, γιατί ἒχουμε μελετήσει τήν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας καί τήν
διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου.
Τί γράφει, λοιπόν, ὁ Μέγας Ὁμολογητής Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἑρμηνεύοντας αὐθεντικά
τίς ἀποφάσεις τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου;
Ἐπειδή πολλές φορές ἐπικράτησαν οἱ αἱρετικοί στήν Ἐκκλησία
καί μάλιστα γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα, ὃσοι ἓλκουν ἀπό αὐτούς τήν
χειροτονία καί οἱ μετά τῶν δευτέρων τούτων συλλειτουργήσαντες θά πρέπει νά
θεωρηθοῦν, κατά τήν ἀνορθόδοξη γνώμη τῶν ἀνωτέρω συγγραφέων, καθηρημένοι, ἐάν ἡ
καθαίρεση ἐπέρχεται αὐτομάτως. Ἑπομένως ὃλοι τότε θά εἶναι καθηρημένοι, οὐδαμοῦ
θά εὑρίσκεται ἡ Ἱερωσύνη καί θά εἶχε πρό πολλοῦ ἐκλείψει ἡ Ἱερωσύνη πάνω στή γῆ
καί ἡ σώζουσα Θεία Χάρις ἀλλά καί αὐτή ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία.
Ἡ κακοδοξία πού ὑποστηρίζουν κυρίως Ματθαιϊκοί ἀδελφοί
μας, ἐξαλείφει τήν Χάριν καί τήν Ἐκκλησία πάνω στή γῆ. Διότι, ὃπως σημειώνει ὁ Ἃγιος
Μέγας Ὁμολογητής Θεόδωρος «πολλά συνέβη καί συμβαίνει τοιαῦτα παραπτώματα ἐν τῇ
Ἐκκλησίᾳ». Γιαὐτό τό λόγο δέν βρέθηκε καί οὒτε βρίσκεται κανένας Ἃγιος πού νά τά διερεύνησε τά πράγματα μέ αὐτόν
τόν ἀνορθόδοξο τρόπο καί οὒτε μᾶς παρέδωσε νά φυλάσσουμε τέτοια παράδοση: «Οὐδείς
τῶν Ἁγίων εὓρηται οὓτω διερευνήσας ταῦτα, ὃτι μηδέ οἷόν τε οὒτε μήν ἐκδέδωκε
φυλάττειν ἡμᾶς».
Μεγάλη απάτη τα λόγια αυτά του Δημαρά.Χρησιμοποιεί τον Άγιο Θεόδωρο για να αποδείξει ότι και οι αιρετικοί έχουν Μυστήρια με Θεία Χάρη.Δήθεν διάβασε τον Άγιο και έβγαλε τα συμπεράσματα αυτά.Δεν διάβασε,φαίνεται,καλά τον Άγιο και προσπαθεί να παραπλανήσει τον πιστό λαό του Θεού με την αντίχριστη αυτή Οικουμενιστική πλάνη του.Ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης θεωρούσε άκυρα τα μυστήρια των αιρετικών πριν αυτοί κριθούν από Σύνοδο Ορθοδόξων.Το ίδιο κάνει και Άγιος της Εκκλησίας που έχει γράψει Ιερό Κανόνα.Ο διαστροφή της αλήθειας σε όλο της το μεγαλείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαρθολομαίος συμπροσεύχεται δημόσια με τον αντίχριστο Πάπα.Αν ο Βαρθολομαίος έχει έγκυρα μυστήρια,αυτό σημαίνει ότι το Άγιο Πνεύμα έχει κοινωνία και με τον Πάπα.Αυτά τα βλάστημα μας πασάρει ο καινοτόμος Δημαράς και ο κ.Αργυρακόπουλος τα διαφημίζει για Ορθόδοξα.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα βλάστημα μας πασάρει ο καινοτόμος Δημαράς και ο κ.Αργυρακόπουλος τα διαφημίζει για Ορθόδοξα.
.....τα διαφημίζει για Ορθόδοξα.
Σου παρουσιάζω πολλές πλευρές των διαφόρων υπαρκτών θέσεων. Αν σου το παρουσίαζα ως Ορθόδοξο θα το ακολουθούσα. Όπως γνωρίζεις είμαι του νέου σε Αποτείχιση. Αυτό πιστεύω ότι είναι το σωστό για μένα αυτό και κάνω.
Αν θέλετε να καταχωρώ τα σχόλιά σας θα πρέπει όλοι εσείς να προσέχετε το λέξιλόγιό σας όταν γράφετε.
Λίγη ευγένεια δεν βλάπτει...
Καλό υπόλοιπο της Αγίας Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/08/blog-post_31.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἰς τό παρόν ἄρθρον ὁ π. Νικόλαος ἀληθεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2021/09/589.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Silver,δύο τρείς σύντομες παρατηρήσεις στο άρθρο του Ακακιοφλωρινικού ,π.Νικολάου Δημαρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ξεκάθαρο ότι το συγκεκριμένο άρθρο προηγήθηκε εκείνου που φέρει τον τίτλο: ΄΄Η καταδίκη του Νέου Ημερολογίου΄΄,στο οποίο ,ο π.Νικόλαος Δημαράς,διακηρύσσει την μόνη αλήθεια, ότι το Νέο Ημερολογιο και οι Νεοημερολογίτες έχουν αναθεματιστεί υπό της Πανορθοδόξου Συνόδου του 16ου αιώνος [ 1583].
Συνεπώς, όμιλούμε για ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ σχισματοαιρετικούς Νεοημερολογίτες, και όχι για αυτόματη απώλεια θείας χάριτος,όπως υποστηρίζει τόσο εκείνος όσο και ο κ.Χατζηνικολάου.
Επίσης ο π.Νικόλαος Δημαράς είναι θιασώτης της ομολογίας του πρ.Φλωρίνης Χρυσοστόμου, την οποία έκανε το 1950,στην οποία επαναλαμβάνει όλα εκείνα που διακήρυξαν άμα τη επιστροφή των στην Εκκλησία το 1935.[Δυστυχώς όμως,λίγο αργότερα,ο πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομος,αθέτησε και αυτήν. ]
Μπορεί από το 1924 έως το 1935 να ευρίσκοντο στο σχίσμα και την αίρεση, αλλά επανήλθαν στην Εκκλησία διά της γνωστής Ορθοδόξου Ομολογίας-Λιβέλλου που έκαναν το 1935,κάτι που αποκρύπτει ο π.Νικόλαος Δημαράς.
Είς ότι αφορά τους Ρώσσους της Διασποράς,η διακοπή κοινωνίας μαζί τους και η καθαίρεσις του τότε Κορινθίας Καλλίστου,είναι γεγονότα που πιστοποιούν ότι δεν έγινε τίποτα αποδεκτό από την Εκκλησία η οποία διακήρυξε στεντορείως το αναγκαίον των Χειροτονιών του 1948.
Συνεπώς, και σ΄αυτό το θέμα αποκρύπτει την αλήθεια ο π.Νικόλαος.
Είναι τιμή μας και καμάρι μας οι Χειροτονίες του τότε Αγίου Βρεσθένης,Ματθαίου Καρπαθάκη,του μοναδικού ορθοδόξου Επισκόπου τότε.
Η Εκκλησία ,κλήρος και λαός,ποτέ δεν τις αρνήθηκε και ούτε πρόκειται να το κάνει.
Το Νέο Ημερολόγιο και οι Νεοημερολογίτες έχουν καταδικαστεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος,κάτι που επανέλαβαν και οι τρείς, άμα τη επιστροφή στην Εκκλησία εκ του Νεοημερολογιτισμού.
Ο πρ.Φλωρίνης Χρυσόσοτομος,από το 1937 και μέχρι τέλους της ζωής του,με τον όρο δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα,προσπάθησε να αθωώσει τους καινοτόμους,κάτι που δεν κατάφερε και που τον οδήγησε αυτό εκτός Εκκλησίας.
Συνεπώς,καμία διαφορά μεταξύ Νεοημερολογιτών και Ακακιοφλωρινικών.
Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της.
Θεολόγος.
Παρακάτω,απόσπασμα από το άρθρο του π.Νικολάου Δημαρά,με τίτλο:΄΄Η καταδίκη του Νέου Ημερολογίου΄΄.
Η καταδίκη του Νέου Ημερολογίου .
2019-09-13
Τοῦ π. Νικολάου Δημαρᾶ, Δρος Νομικῆς
΄΄Ὁ σχισματοαιρετικός Νεοημερολογιτισμός γεννήθηκε στηριγμένος πάνω σέ ἕνα ψεῦδος. Ὅπως ὅλα τά σχίσματα καί οἱ αἱρέσεις βασίζονται στό ψεῦδος καί στήν συκοφαντία, στήν πλαστογράφηση τῆς ἀλήθειας καί στήν ἀπάτη, καί ἐπιβάλλονται στούς ἀδιάφορους γιά τήν πίστη καί στούς ἀμαθεῖς, ἀπό ἐκείνους πού ὑπηρετοῦν ἔνοχες σκοπιμότητες καί συσσχηματίζονται μέ τόν κόσμο, ὑπηρετώντας τήν ἑκάστοτε κοσμική ἐξουσία...
Ἕνα μεγάλο ψεῦδος πέρασε μέσα στήν ἱστορία.
Τέτοια ψεύδη στόν κόσμο ὑπῆρξαν πολλά.
Ἕνα ψεῦδος, ἐπίσης, ἀποτέλεσε τήν γενεσιουργόν αἰτίαν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, πού μέχρι σήμερα ἀποδυναμώνει τό ἔργον τῆς Ὀρθοδοξίας, μέ τίς ἐπιδράσεις τῶν σχισματικῶν αὐτῶν στό πλῆθος τῶν χριστιανῶν, πού εἶναι ἀδιάφοροι γιά τήν Πίστη ἤ πού σέ αὐτό τό ψεῦδος βρίσκουν καταφυγή ὅλοι ἐκεῖνοι πού ὑπηρετοῦν ἔνοχες σκοπιμότητες καί ἔχουν συσσχηματισθεῖ μέ τά πράγματα καί τίς ἐξουσίες τοῦ κόσμου τούτου.
Ἡ ἱστορία τοῦ Νεοημερολογιτικοῦ σχίσματος εἶναι ἁπλῆ, ἐν συντομίᾳ:
"
Ἡ ἀποκατάσταση τῆς ἀλήθειας
Μετά τό 1924, μετά δηλαδή τήν ἐπάρατη Νεοημερολογιακή ἀλλαγή, ὅσοι ἀκολούθησαν τό Νέο ἡμερολόγιο ἔγιναν σχισματικοί. Δέν ἀποτελοῦσαν δηλαδή τήν ἀληθινήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ, ἐπειδή ἡ Ἐκκλησία μέ τίς Πανορθόδοξες Συνόδους τοῦ 1583 καί 1593, (ἀλλά καί τοῦ 1587, περί ἧς Συνόδου βλ. κατωτέρω), καί ἐπί 350 χρόνια ἠρνεῖτο σθεναρῶς νά ἀκολούθησει τό φράγκικο ἡμερολόγιο, νά προσάρμοσει τό Ἑορτολόγιό της στό παπικό καλενδάριο καί νά ἀλλάξει τό Μηνολόγιον. Καί ὄχι μόνον ἠρνεῖτο οἱανδήποτε ἑορτολογικήν ἀλλαγήν ἀλλά ἀναθεμάτισε καί ὅσους στό μέλλον θά δέχονταν τό φράγγικο ἡμερολόγιο.
.
Τά λεγόμενα, λοιπόν, περί πλαστογραφίας εἶναι ἕνας ἄχαρος μῦθος, πού προσφέρεται ὡς παυσίπονο σέ ὅσους τρέμουν τά ἐκκλησιαστικό αὐτό ἀνάθεμα...΄΄
Ανάθεμα θα έχουν αυτοί που αλλάζουν τα λόγια του Ευαγγελίου και αυτοί που καταργούν τους Ιερούς Κανόνες.Δεν μιλάει η Αγία Γραφή για ημερολόγια,αλλά ούτε και οι Απόστολοι και οι Αγιοι.Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχει πλαστογραφία στο κείμενο της Συνόδου αυτής;Οι προηγούμενοι και οι μετέπειτα Σύνοδοι-και μάλιστα, μεταξύ αυτών και Οικουμενικές-γιατί δεν αναθεμάτισαν αυτούς που χρησιμοποιούσαν το Νέο Ημερολόγιο ή κάποιο άλλο ημερολόγιο;Γιατί ο Άγιος Νικόδημος δεν συμπεριέλαβε αυτές τις Συνόδους που γράφεις στο Πηδάλιο;Είναι φανερό ότι μόνο την αθέτηση του Αποστολικού Κανόνα καταδίκασαν οι Πατέρες του 16ου αιώνα.Την πλαστογραφία την δέχονται και οι ίδιοι οι Γ.Ο.Χ. του ψευδεπισκόπου Κουτσουμπα, αλλά και ο ίδιος ο καινοτόμος Καβουρίδης.
ΔιαγραφήΜε τα ημερολόγια θα ασχολούμαστε για να φτάσουμε κοντά στον Θεό;Με αυτά ασχολείται ο Θεός ή με τηε εντολές που έδωσε;Υπάρχει κάποια εντολή του Θεού και κάποιος Κανόνας Αγίου που απαγορεύει μια μελλοντική αλλαγή; Είναι,δηλαδή,αιώνιο αυτό το ημερολόγιο του Καίσαρα;Ας σοβαρευτούμε επιτέλους και ας μην χωρίζουμε την κοινωνία μεταξύ μας για αυτά τα γελοία θέματα.Για μια αλλαγή ενός αριθμού μέχρι και άνθρωπος σκοτώθηκε από απροσεξία ενός αστυνομικού.
@ 2 Απριλίου 2022 - 5:07 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍταν κτυπᾶς κάποιον μέ τόν ὑποκόπανον τοῦ ὅπλου σου, ἀπό ... «ἀπροσεξίαν» τό κάμνεις; Ἔλεος! Καραμπινᾶτος φόνος ἀπό πρόθεσιν ἦτο! Ἠθικοί αὐτουργοί τοῦ φόνου ἦσαν οἱ τότε (ἐν δυνάμει) σχισματικοί «ἱεράρχαι» τοῦ ν.ἑ. Ἄς ἔχουμε τίς πρεσβεῖες τῆς ἱερο-μάρτυρος Αἰκατερίνης Ρούτη.
Ο χωροφύλακας πήγε να χτυπήσει με το κοντάκι του όπλου του έναν άντρα.Αυτός ο άντρας απέφυγε το χτύπημα με ελιγμό και την "πλήρωσε" η γυναίκα που βρισκόταν από πίσω του.Αυτή είναι η μία εκδοχή.Η δεύτερη,που και αυτή φανερώνει την αθωότητα του χωροφύλακα,είναι ότι η γυναίκα θέλοντας να προστατέψει τον άντρα αυτόν,χτυπήθηκε όταν κάλυψε το σώμα του.Ο χωροφύλακας δεν είχε σκοπό να χτυπήσει την γυναίκα και γι'αυτό δεν τον καταδίκασαν.Οι Ορθόδοξοι Ιεράρχες της εποχής εκείνης,λειτούργησαν σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες.Θα ψάξω να βρω τον Κανόνα που επιτρέπει τις διώξεις και θα τον παρουσιάσω.Δεν μπορεί να γίνει Μάρτυρας κάποιος με αυτόν τον τρόπο.Το ατύχημα δεν θεωρείται Μαρτύριο.
Διαγραφή