Σύγχρονοι ορώντες. -- Ιερομονάχου Θεοδώρητου Μαύρου, Αγιορείτου.

Αγαπητέ μοι κ. Σωτηρόπουλε, δεν θα επανερχόμουν, εάν δεν είχες σημειώσει στο σχόλιό σου («Ο Σταυρός», Δεκ. 94, σ. 198) μερικά ξένα προς την Παράδοσιν της Ορθοδοξίας μας. Στο ανωτέρω σχόλιον θαυμάζεις τους «ορώντας», όπως τους αποκαλείς, δηλαδή τους προορατικούς, ως λένε οι πολλοί, όπως τον π. Παϊσιον, π. Πορφύριον και άλλους. Και τονίζεις εν συνεχεία, ότι οι ανωτέρω Γέροντες ουδέποτε συνεβούλευσαν τους πιστούς του νέου ν΄ ακολουθήσουν το παλαιόν ημερολόγιον. Γιατί μήπως τους συνεβούλευσαν ποτέ κάτι που να τους προστατεύη από τας αντορθοδόξους ενεργείας του Οικουμενικού πατριάρχου και των δορυφόρων του; Ουδέποτε! Δια θέματα πίστεως ετήρουν σιγήν, σιγήν ένοχον και κατάκριτον κατά τους αγίους Πατέρας. Ωμίλουν όμως κατά κόρον περί προσευχής και ελεημοσύνης, πορευόμενοι χιλιόμετρα δια να βρουν ύδατα ποιότητος υπό την γην και κρυμμένους θησαυρούς (!), αδιαφορούντες δια τον συλούμενον θησαυρόν της Ορθοδοξίας υπό των δήθεν φυλάκων της! Δεν έχαναν δε ευκαιρίαν να προτρέπουν τους πιστούς να υπακούουν στην Εκκλησίαν, τον Οικουμενικόν δηλαδή πατριάρχην, τον Ιάκωβον Αμερικής τον Παρθένιον Αλεξανδρείας, τον Σωτήριον Καναδά και τον Στυλιανόν Αυστραλίας και όλους τους κοινωνούντας με αυτούς. Σύμφωνα με την τακτική τους αυτή, ούτε εσύ έπρεπε να ελέγξης τον Αυστραλίας Στυλιανόν ή τον Σωτήριον Καναδά, όπως δεν το έπραξαν και οι «ορώντες» σου! 

-----------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀριστούργημα! Ὅπως καί ὅλα τά ἄλλα κείμενα τοῦ π. Θεοδωρήτου! Ξεχωρίζω τήν πρότασιν: «Πρέπει νά τό μάθουμε ὅλοι μας, ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἔχει μυστικά καί μυστηριακά καί ὄχι διοικητικά θεμέλια, γιά νά μή πάθωμεν αὐτό πού ἔπαθαν καί οἱ Δυτικοί, πού ἀκολούθησαν τόν πάπα στίς πλάνες, γιά νά μή βρεθοῦν ἐκτός Ἐκκλησίας!» Δυστυχῶς, οἱ σημερινοί «ὀρθόδοξοι» ἔχουν πάθει αὐτό πού ἔπαθαν οἱ Δυτικοί, καθότι ὅποιος δέν κοινωνεῖ μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς) θεωρεῖται ... «ἐκτός Ἐκκλησίας» ἀπό τόν «Πειραιῶς» καί τούς ἄλλους «ἐπισκόπους» τοῦ Βαρθολομαίου, τοῦ Ἱερωνύμου κ.ἄ.

--------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν επιθυμώ να σχολιάσω το κείμενο αυτό αλλά θα ήθελα να διευκρινίσω κάτι.
Ο άγιος Παΐσιος έχει δώσει αγώνες για Χριστό Ορθοδοξία Οικογένεια κ Ελλάδα. Τυχαίο είναι που διέκοψε το μνημόσυνο του αθηναγόρα) όταν άρθηκε το σχίσμα; είπε αυτά τα λόγια για τον οικ. Πατριάρχη για να ενθαρρύνει και να εμψυχώσει τους πιστούς όπως σε πολλούς έλεγε ότι έχουν καλό πνευματικό( για να τους εμψυχώσει στον πνευματικό τους αγώνα) ακόμα και αν ο πνευματικός δεν ήταν καλός.
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αν ζούσε ο άγιος σήμερα κ έβλεπε τα έκτροπα τις αιρέσεις δηλαδή του Βαρθολομαίου Κων/πόλεως, στον οποίο εύχομαι μετάνοια κ καλό παράδεισο, θα ξεσήκωνε όλον τον κόσμο κ θα αντιδρούσε σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες.
Εν Χριστώ,
Παντελεήμων

----------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο κάθε ένας από μας θα κριθεί έως την ημερομηνία της αναχώρησης του από το μάταιο τούτο
κόσμο. Το ίδιο ισχύει δια όλους,κληρικούς μοναχούς, αγίους άνευ Θεοσημείας, κλπ.
Το θέμα είναι τι κάνουμε ημείς οι ζώντες, βάσει των δεδομένων που υφίστανται σε όλα
τα επίπεδα, όχι μόνον εκκλησιαστικώς. Πολλώ δε μάλλον οι ιερωμένοι, και άπαντες φέροντες το
τίμιον ράσον, δια της ζοφεράς αποστασίας των εν Ελλάδι ορθοδόξων.
Επίσης για να δούμε την εμπάθειαν που χαρακτηρίζει τη νόμιμην εκκλησίαν που διοικητικώς
παίρνει άριστα, το μέγιστο θαύμα του 20ου αιώνος της Βασιλικής Πλεξίδα που όλοι γνωρίζουμε.
Σε συζήτηση που είχα με νεοημερολογίτην λάβρον, μου έλεγε ότι ονομαστός, διάσημος, και ξακουστός πνευματικός σε ερώτησή του για το θαύμα του απήντησε με το αμίμητον: γυναίκες παιδί μου, ότι
θέλουν φαντάζονται. Λυπήθηκα διότι στο παρελθόν τον είχα πνευματικό, και δεν περίμενα να ακούσω
κάτι τέτοιο από το συγκεκριμένο.

Λησμονείς ότι ο π. Παϊσιος ερωτηθείς υπό δημοσιογράφου «πως βλέπει την παρουσίαν του Βαρθολομαίου εις τον οικουμενικόν Θρόνον», του Βαρθολομαίου επαναλαμβάνω, του αφορίσαντός σε, απήντησε μετά σοβαρότητος· «Ο Θεός οικονόμησε αυτά τα δύσκολα χρόνια τον καλύτερον πατριάρχην»!!  (Καθημερινή 27.11. ΄93). Ασφαλώς και συ, αγαπητέ Νικόλαε, θα ντρέπεσαι για λογαριασμό του …  «ορώντος»! Σου υπενθυμίζω επίσης ότι οι Αγιορείται πατέρες που στήριξαν τον Στυλιανόν Αυστραλίας, στις κακοδοξίες του, από αυτούς τους «ορώντες» έπαιρναν την ευλογίαν!  Μήπως μέχρι σήμερα την αυτήν τακτικήν δεν ακολουθούν οι επίσκοποι και κληρικοί του Νέου, αιρετικούς αποκαλούντες τους παλαιοημερολογίτας ενώ συγχρόνως αγκαλιάζουν τους πράγματι αιρετικούς παπικούς (και μόνον αυτούς;), θεωρούντες μεγάλη τους τιμή να συλλειτουργήσουν με τον αρχιοικουμενιστήν και λατινόφρονα Βαρθολομαίον, ή μετά του συμπροσευχηθέντος και με πυρολάτρας ακόμη στην Ασσίζη Μεθόδιον Φούγιαν; Είναι ποτέ δυνατόν αυτοί οι «ορώντες» που αδιαφορούν για τις ανωτέρω κακοδοξίες ν΄ αποτελούν κριτήριον Ορθοδοξίας; Δεν βλέπεις ότι είχον γίνει παίγνιον του Πονηρού, αφού τίποτα από τα λεγόμενά τους δεν εναρμονίζεται προς τον Πατερικόν, αντιαιρετικόν λόγον, γενόμενοι αιτία να παραμένουν τόσαι ψυχαί εις την κοινωνίαν της αιρέσεως; Δεν ενθυμείσαι ότι και εις το παρελθόν μερικοί πράγματι άγιοι ηκολούθησαν εν τη απλότητί τους, την αίρεσιν, χωρίς όμως να τους μιμηθούν στην πορεία τους την ολισθηράν οι τότε φωστήρες της Εκκλησίας ομολογηταί πατέρες;  Αναλογίσου την «ευγένειαν» και «καλωσύνην» των συγχρόνων αιρετικών, Χιλιαστών και Προτεσταντών, Ευαγγελικών, Πεντηκοστιανών κλπ. ιδίως των διδασκάλων των. Γιατί δεν μας συγκινεί καθόλου αυτή τους η «ευγένεια»; Διότι γνωρίζομεν ότι έχουν σαθρά δόγματα και διδασκαλίας. Κάτι παρόμοιον πρέπει να πράξωμεν και με τους λόγους τών «ορώντων». Εφ΄ όσον έρχονται σε κραυγαλέαν αντίθεσιν προς την σεβασμίαν Παράδοσιν της Ορθοδοξίας, δεν θα πρέπει να δώσωμεν καμμία προσοχή στους λόγους τους. Θα πρέπει να τους βλέπουμε ως παγίδες προς απώλειαν απλών ψυχών, υπέρ ων Χριστός απέθανε!  Συνεπώς για θέματα πίστεως και ομολογίας, δεν θα πρέπει να εξετάζωμεν ποίαν οδόν τηρεί ή ετήρησεν ο π. Ιουστίνος ή ο π. Πορφύριος, αλλά ποία πρέπει να τηρηθή σύμφωνα προς τους Ιερούς Κανόνας. Γι΄ αυτό λέγονται και κανόνες, ώστε να κανονίζωμεν εαυτούς προς τα υπ΄ αυτών εντελλόμενα.  Αναφορικώς δε προς τον παλαιοημερολογίτην π. Νεόφυτον, που όπως γράφεις «ακολουθούσε αυστηρή τακτική έναντι των νεοημερολογιτών και δεν τους εδέχετο εις την εξομολόγησιν, μέχρις ότου τον επιτίμησεν ο ίδιος ο Κύριος λέγων· «Γιατί διώχνεις τα παιδιά μου;», έχω να παρατηρήσω τα εξής. Με τα ανωτέρω επικροτείς και συ ότι ο π. Νεόφυτος ήτο εντός της Εκκλησίας, αφού ο ίδιος ο Κύριος τον προτρέπει να δέχεται τα παιδιά Του, και όχι μόνον ο π. Νεόφυτος, αλλά και όλοι που μιμούνται την εκκλησιαστικήν πορείαν του καλού αυτού πνευματικού! Για τα ανωτέρω θα μου αντείπεις ασφαλώς: Και που θα πάμε π. Θεοδώρητε; Δεν βλέπεις πόσες παρατάξεις είναι οι Παλαιοημερολογίται; Συμφωνώ ότι αι διαιρέσεις των συνιστούν και την «αχίλλειον πτέρνα» των, αλλ΄ ουδόλως δέχομαι ως λογικόν και θεολογικόν επιχείρημα της εν λόγω ένστασίν σου και ιδού διατί: Υποθέσωμεν ότι δεν υπήρχαν οι παλαιοημερολογίται· τι θα έπρεπε να πράξουν οι νεοημερολογίται; Να κοινωνούν αδιαφόρως και συνεχώς με την κακοδοξίαν, ανεχόμενοι τα πάντα, ως πράττουν σήμερα; Και κάτι άλλο: κατά την γνώμη σου, ΠΟΤΕ θα πρέπει να διακόψουν κοινωνίαν με τους κακοδοξούντας οι νεοημερολογίται κληρικοί και λαϊκοί; ΤΙ ΑΛΛΟ, κατά την κρίσιν σου, πρέπει να πράξουν οι Οικουμενισταί, ώστε οι «συντηρητικοί», ως αποκαλούνται, επίσκοποι και κληρικοί, να τους αποκηρύξουν; Με προτρέπεις να ερευνήσω και να εύρω κάτι «που θα εναρμονίση μέσα μου την σκέψιν των Πατέρων με την θεοφιλή βιοτήν των «ορώντων». Αδυνατώ να το εύρω! Και τούτο, διότι ο λόγος και η πράξις των αγίων Πατέρων ήσαν της αυτής συχνότητος· εδίδασκον πράττοντες και έπραττον διδάσκοντες. Των «ορώντων» όμως που θαυμάζεις, ο λόγος τους βρίσκεται σε τελείαν αντίθεσιν με την διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων! Και τούτο, διότι οι άγιοι ετόνιζον ότι «δεν δυνάμεθα να σωθώμεν, αν έχωμεν βίον ορθόν, αλλ΄ αμελώμεν των ορθών δογμάτων» (Χρυσόστ. ομ. ιγ΄ Γέν.). Μία άλλη, συνεπώς, εναρμόνισις μάς χρειάζεται· η του βίου μας με την αληθεύουσα διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, εάν θέλωμεν να ανήκωμεν εις Αυτήν, καθόσον «οι της αληθείας, της Εκκλησίας εισίν» κατά τον μέγα Παλαμάν. Οι της αληθείας, λοιπόν, είναι της Εκκλησίας, και όχι οι κοινωνούντες με τα Ρωμέϊκα πατριαρχεία, ως συνεχώς τονίζεται. Πρέπει να το μάθουμε όλοι μας, ότι η Εκκλησία έχει μυστικά και μυστηριακά και όχι διοικητικά θεμέλια, για να μη πάθωμεν αυτό που έπαθαν και οι Δυτικοί, που ακολούθησαν τον πάπα στις πλάνες, για να μη βρεθούν εκτός Εκκλησίας!  Σου υπενθυμίζω επί τη ευκαιρία ότι ήδη το πατριαρχείο Αντιοχείας εκοινώνησε με τους αιρετικούς Μονοφυσίτας και το γεγονός πέρασε απαρατήρητο! Εις δε τον Ιερόν Ναόν Ζωοδόχου Πηγής Αθηνών (οδ. Ακαδημίας)  λειτουργεί Μονοφυσίτης ιερεύς! Αυτά δεν ενοχλούν τους επισκόπους του νέου, μόνο σπεύδουν να σφραγίσουν τον ιδιωτικόν Ναόν του π. Ανδριανού στην Ζάκυνθον, διότι ηκολούθησε το πάτριον ημερολόγιον! Σκέψου τα όλα αυτά, αγαπητέ Νικόλαε, και προσευχήσου να σε ενισχύση ο Θεός ν΄ ακολουθήσης την γραμμήν των αγίων Πατέρων μας, διότι είναι πολύ θλιβερόν, ν΄ αγωνίζεσαι μια ζωή κατά των διαφόρων αιρετικών, και τελικώς να ευρίσκεσαι σε κοινωνία μετά της «παναιρέσεως» του αιώνος μας, τον Οικουμενισμόν!

8 σχόλια:

  1. Ἀριστούργημα! Ὅπως καί ὅλα τά ἄλλα κείμενα τοῦ π. Θεοδωρήτου! Ξεχωρίζω τήν πρότασιν: «Πρέπει νά τό μάθουμε ὅλοι μας, ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἔχει μυστικά καί μυστηριακά καί ὄχι διοικητικά θεμέλια, γιά νά μή πάθωμεν αὐτό πού ἔπαθαν καί οἱ Δυτικοί, πού ἀκολούθησαν τόν πάπα στίς πλάνες, γιά νά μή βρεθοῦν ἐκτός Ἐκκλησίας!» Δυστυχῶς, οἱ σημερινοί «ὀρθόδοξοι» ἔχουν πάθει αὐτό πού ἔπαθαν οἱ Δυτικοί, καθότι ὅποιος δέν κοινωνεῖ μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς) θεωρεῖται ... «ἐκτός Ἐκκλησίας» ἀπό τόν «Πειραιῶς» καί τούς ἄλλους «ἐπισκόπους» τοῦ Βαρθολομαίου, τοῦ Ἱερωνύμου κ.ἄ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλιο ανωνύμου:

    Ο κ. ..... έχει φύγει από την Ορθοδοξία και έχει ενσωματωθεί στις τάξεις των Σχισματοαιρετικών Ματθαιϊκών. Είναι κρίμα να προωθούνται, από αυτό το Ορθόδοξο ιστολόγιο, κείμενα ανθρώπων που κοινωνούν με την αίρεση του Ματθαιϊσμού. Είναι γνωστές οι πλάνες του Ματθαίου από την Κρήτη.


    Απάντηση:
    Εσύ αδελφέ είσαι εντός της Ορθοδοξίας; Εάν ναι ποια είναι η Εκκλησία που ακολουθείς;

    Όταν διαβάζω κάτι που το αξιολογώ Ορθόδοξο το ανεβάζω στην "Ο.Φ.". Θα γνωρίζεις ασφαλώς ότι και Πατέρες της Εκκλησίας μας, περιέχουν γραπτά του Ωριγένη τα οποία είναι Ορθόδοξα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εδέχοντο τις αιρετικές θέσεις του Ωριγένη. Βεβαίως δεν αρνούμαι ότι ενδέχεται να κάνω λάθη. Δέχομαι πάντα την καλοπροαίρετη κριτική. Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να προσφέρω περισσότερα.

    Καλή Σαρακοστή!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι να απορρίπτουν οι Ορθόδοξοι κάθε κείμενο που προέρχεται από τους αιρετικούς.Αν το έκαναν αυτό οι Άγιοι,μου είναι άγνωστο.Παρακαλώ να παραθέσεις έναν Άγιο που χρησιμοποιεί τα κείμενα του Ωριγένη μετά την καταδίκη του.Ίσως κάποτε να ήταν καθαρός από αιρέσεις ο Ωριγένης και να τον χρησιμοποίησαν οι Άγιοι όταν δεν είχε ακόμα εκφράσει τις πλάνες του.Ο κ.Π......ς έχει τοποθετηθεί φανερά για το που ανήκει.Βεβαίως έχει γράψει ωραία και Οροδιξα κείμενα,αλλά θα πρέπει να απομονοθεί για να κατανοήσει τις πλάνες του.Πως δύνανται να διορθωθούν αυτοί οι άνθρωποι,αγαπητέ,όταν εμείς τον διαφημίζουμε ως Ορθόδοξο;Εκτός και αν πιστεύεις ότι οι Ματθαιϊστές είναι Ορθόδοξοι.
      Εγω ανήκω στην Εκκλησία του Χριστού,στην Εκκλησία που ανήκεις και εσύ,στην Εκκλησία που δεν έχει κοινωνία με Οικουμενιστάς και Ματθαιϊστάς.

      Διαγραφή
  3. Δεν επιθυμώ να σχολιάσω το κείμενο αυτό αλλά θα ήθελα να διευκρινίσω κάτι.
    Ο άγιος Παΐσιος έχει δώσει αγώνες για Χριστό Ορθοδοξία Οικογένεια κ Ελλάδα. Τυχαίο είναι που διέκοψε το μνημόσυνο του αθηναγόρα) όταν άρθηκε το σχίσμα; είπε αυτά τα λόγια για τον οικ. Πατριάρχη για να ενθαρρύνει και να εμψυχώσει τους πιστούς όπως σε πολλούς έλεγε ότι έχουν καλό πνευματικό( για να τους εμψυχώσει στον πνευματικό τους αγώνα) ακόμα και αν ο πνευματικός δεν ήταν καλός.
    Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αν ζούσε ο άγιος σήμερα κ έβλεπε τα έκτροπα τις αιρέσεις δηλαδή του Βαρθολομαίου Κων/πόλεως, στον οποίο εύχομαι μετάνοια κ καλό παράδεισο, θα ξεσήκωνε όλον τον κόσμο κ θα αντιδρούσε σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες.
    Εν Χριστώ,
    Παντελεήμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αν ζούσε ο άγιος σήμερα κ έβλεπε τα έκτροπα τις αιρέσεις δηλαδή του Βαρθολομαίου Κων/πόλεως, στον οποίο εύχομαι μετάνοια κ καλό παράδεισο, θα ξεσήκωνε όλον τον κόσμο κ θα αντιδρούσε σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες.
    Εν Χριστώ,
    Παντελεήμων


    Ζούσε όταν υπήρχε αυτό και κοινωνούσε με τους προδότες:
    Άγ. Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Αλλοίμονον, ανήκουστος προδοσία!
    Ήτο άραγε απαραίτητον η Ορθόδοξος Εκκλησία, αυτό το πανάχραντον Θεανθρώπινον σώμα και οργανισμός του Θεανθρώπου Χριστού, να ταπεινωθή τόσον τερατωδώς, ώστε οι αντιπρόσωποί Της θεολόγοι, ακόμη και ιεράρχαι να επιζητούν την “οργανικήν” μετοχήν και συμπερίληψιν εις το Παγκόσμιον Συμβούλιον Εκκλησιών, το οποίον κατ΄ αυτόν τον τρόπον γίνεται εις νέος εκκλησιαστικός “oργανισμός”, μία “νέα Εκκλησία” υπεράνω των εκκλησιών, της οποίας αι Ορθόδοξοι και μη ορθόδοξοι εκκλησίαι αποτελούν μόνον “μέλη”, “οργανικώς”μεταξύ των συνδεδεμένα; Αλλοίμονον, ανήκουστος προδοσία! Άγ. Ιουστίνος (Πόποβιτς) (Γνωμάτευσις 13/11/1974).

    Ζούσε όταν υπήρχε αυτό:
    Σαμπεζύ- Ελβετίας 1990-91: Αναγνώριση υπό των τοπικών "Ορθοδόξων" Εκκλησιών των Μονοφυσιτών ως Ορθοδόξων. Ο άγιος Μονοφυσίτης Διόσκορος, ο φονιάς του Αγίου Φλαβιανού, Άγιος της "Ορθοδόξου" Εκκλησίας!!!

    Ζούσε όταν κάθε χρόνο στις 22 Σεπτεμβρίου η Εκκλησία εόρταζε τους 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου οι οποίοι υπακούοντες στην διαβεβαίωση της Κυρίας Θεοτόκου ότι οι Λατινόφρονες είναι εχθροί του Υιού Της και Της Ιδίας, κάηκαν ζωντανοί από τον Λατινόφρονα Βέκκο επειδή δεν τον μνημόνευαν και δεν κοινωνούσαν μαζί του.

    "ἐπιλείψει γάρ με διηγούμενον ὁ χρόνος περὶ των" υπολοίπων......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο κάθε ένας από μας θα κριθεί έως την ημερομηνία της αναχώρησης του από το μάταιο τούτο
    κόσμο.το ίδιο ισχύει δια όλους,κληρικούς μοναχούς,αγίους άνευ Θεοσημείας,κλπ.
    το θέμα είναι τι κάνουμε ημείς οι ζώντες,βάσει των δεδομένων που υφίστανται σε όλα
    τα επίπεδα,όχι μόνον εκκλησιαστικώς.πολλώ δε μάλλον οι ιερωμένοι,και άπαντες φέροντες το
    τίμιον ράσον,δια της ζοφεράς αποστασίας των εν Ελλάδι ορθοδόξων.
    επίσης για να δούμε την εμπάθειαν που χαρακτηρίζει τη νόμιμην εκκλησίαν που διοικητικώς
    παίρνει άριστα,το μέγιστο θαύμα του 20ου αιώνος της βασιλικής πλεξίδα που όλοι γνωρίζουμε,
    σε συζήτηση που είχα με νεοημερολογίτην λάβρον,μου έλεγε ότι ονομαστός,διάσημος,και ξακουστός πνευματικός σε ερώτησή του για το θαύμα του απήντησε με το αμίμητον: γυναίκες παιδί μου,ότι
    θέλουν φαντάζονται.λυπήθηκα διότι στο παρελθόν τον είχα πνευματικό,και δεν περίμενα να ακούσω
    κάτι τέτοιο από το συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 《Έτσι, μπροστά σέ αυτό τό ξεθεμελίωμα της εκκλησιαστικής παράδοσης, ο αγιορειτικός μοναχισμός (Μονές, Σκήτες καί Κελιά) ακολουθώντας τή μακραίωνη εκκλησιαστική καί κανονική παράδοση έπαψαν νά αναγνωρίζουν τόν Πατριάρχη Αθηναγόρα ως ορθόδοξο Πατριάρχη καί διέκοψαν τή μνημόνευση του ονόματός του (από τό 1970 μέχρι τό θάνατό του)

    Σέ αυτούς πού πρωτοστάτησαν στήν τολμηρή καί ομολογιακή αυτή ενέργεια εναντίον του Αθηναγόρα ανήκε καί ο Αγ. Παΐσιος ο οποίος μοναχός, τότε, στήν Ι. Μ. Σταυρονικήτα συνήργησε τά μέγιστα, μαζί μέ τόν Καθηγούμενο Αρχιμ. Βασίλειο Γοντικάκη, ώστε καί η Μονή του νά διακόψει τό μνημόσυνο του Οικουμενικού Πατριάρχη. 》
    Δεν αμφισβητώ αυτά που λέτε, αλλά όντως ο Άγιος Παΐσιος έκοψε το μνημόσυνο του αθηναγόρα.
    Παντελεήμων


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    《Έτσι, μπροστά σέ αυτό τό ξεθεμελίωμα της εκκλησιαστικής παράδοσης, ο αγιορειτικός μοναχισμός (Μονές, Σκήτες καί Κελιά) ακολουθώντας τή μακραίωνη εκκλησιαστική καί κανονική παράδοση έπαψαν νά αναγνωρίζουν τόν Πατριάρχη Αθηναγόρα ως ορθόδοξο Πατριάρχη καί διέκοψαν τή μνημόνευση του ονόματός του (από τό 1970 μέχρι τό θάνατό του)
    Παντελεήμων


    Μετά δε το θάνατο του Αθηναγόρα, η Εκκλησία γνώρισε εποχές θριάμβου, και έτσι δεν υπήρχε λόγος για διακοπή κοινωνίας και αγώνα......

    Δόξα τω Θεώ, τώρα όλοι οι νεοάγιοι θα βρίσκονται δίπλα στους 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου που κάηκαν ζωντανοί από τους λατινόφρονες στο Παράδεισο, και θα τους λέγουν ότι και αυτοί αγωνίστηκαν για τον θρίαμβο της Εκκλησίας χωρίς να χρειάζονται μαρτύρια, αποτειχίσεις και διακοπές κοινωνίας με τους λατινόφρονες, η Νέα Τάξη Πραγμάτων τα τακτοποίησε όλα!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή