....Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση. Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία.
------------------------
Για τον π. Ζήση όλοι χάνονται εκτός από τον ίδιο και ολίγους, ίσως μετρημένους στα δάκτυλα, που αποτειχίστηκαν!
Για τον τσαγκάρη όλοι σώζονταν εκτός από τον ίδιο!
Διαλέγουμε και παίρνουμε ...
Πέτρος
------------------------
8 Φεβρουαρίου 2022 - 12:23 μ.μ. Γράφεις: «Για τον π. Ζήση όλοι χάνονται εκτός από τον ίδιο και ολίγους, ίσως μετρημένους στα δάκτυλα, που αποτειχίστηκαν!»
Λάθος! Τό ὀρθόν εἶναι: «Κατά τίς Ἅγιες Γραφές, τίς Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας, ὅσοι κοινωνοῦν ἐν γνώσει μέ αἱρετικούς χάνονται».
Για τον π. Ζήση όλοι χάνονται εκτός από τον ίδιο και ολίγους, ίσως μετρημένους στα δάκτυλα, που αποτειχίστηκαν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον τσαγκάρη όλοι σώζονταν εκτός από τον ίδιο!
Διαλέγουμε και παίρνουμε ...
Πέτρος
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον π. Ζήση όλοι χάνονται εκτός από τον ίδιο και ολίγους, ίσως μετρημένους στα δάκτυλα, που αποτειχίστηκαν!
Πέτρος
Τί στενὴ ἡ πύλη· καὶ τεθλιμμένη ἡ ὁδὸς ἡ ἀπάγουσα εἰς τὴν ζωήν· καὶ ὀλίγοι εἰσὶν οἱ εὑρίσκοντες αὐτήν.(Ματθ. 7: 14)
Ναι, όντως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω στη βραδινή προσευχή σας να μη λέτε ο,τι έλεγε κι ο φαρισαίος...
Πετρος
Δεν ξεχνώ τα λόγια του Αγίου Σιλουανού του Αθωνίτου: «Κράτα το νου σου στον άδη και μην απελπίζεσαι!»
ΑπάντησηΔιαγραφή8 Φεβρουαρίου 2022 - 12:23 μ.μ. Γράφεις: «Για τον π. Ζήση όλοι χάνονται εκτός από τον ίδιο και ολίγους, ίσως μετρημένους στα δάκτυλα, που αποτειχίστηκαν!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθος! Τό ὀρθόν εἶναι: «Κατά τίς Ἅγιες Γραφές, τίς Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας, ὅσοι κοινωνοῦν ἐν γνώσει μέ αἱρετικούς χάνονται».
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης ποτέ δεν είπε ότι όσοι δεν αποτειχίζονται χάνονται. Μην παρερμηνεύετε ορισμένα λόγια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπεκφυγές!!!
ΔιαγραφήΟι ακοινώνητοι κ οι συμμετέχοντες σε αποστασίες εκκλησιαστικές σώζονται;;
Έλεος!
Πέτρος
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ακοινώνητοι κ οι συμμετέχοντες σε αποστασίες εκκλησιαστικές σώζονται;;
Πέτρος
Aδελφέ ποιοι είναι κατ' εσέ οι ακοινώνητοι και ποιοι οι συμμετέχοντες σε αποστασίες εκκλησιαστικές;
Για τον π. Ζήση πάντως ξέρουμε ποιοι είναι οι ακοινώνητοι κ ποιοι οι αποστάτες ...δε το κρύβει άλλωστε... Είναι όλοι εκτός από τον ίδιο κ τους αποτειχισμενους μιας κ οι άλλοι όλοι μολύνθηκαν που εμνημονευσαν τον πατριάρχη ή τους μνημονεύοντας το δεσπότη ο οποίος εμνημονευσε το άλλον δεσπότη ο οποίος εμνημονευσε τον οικουμενικό!!!!!
ΔιαγραφήSilver, για τα Α, Β, Γ ούτε ένα σχόλιο...γιατί;;
Πέτρος
Βλέπω πως διακατέχεστε από μια άρνηση να δεχτείτε την πραγματική κατάσταση της σημερινής ορθόδοξης σκέψης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, θα σας το θέσω κάπως διαφορετικά:
Κωνσταντίνε, πιστεύετε εις Έναν Θεό που είναι ο Παράδεισος για τους σεσωσμένους κι η κόλαση για τους κολασμένους;;
Πέτρος
Αδελφέ μου μη χάνεις το χρόνο σου μαζί μου. Δεν έχω θεολογικές γνώσεις ούτε παιδεία για αναλύσεις, και το σπουδαιότερο δεν έχω φωτισμό διότι είμαι αμαρτωλός. Και όταν λέω αμαρτωλός δεν είναι ταπεινολογία ως συνήθως αλλά ειλικρίνεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω αυτό το ιστολόγιο γιατί μου το ζήτησαν οι αδελφοί της ελληνοκαναδικής αδελφότητας "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" φορτικά.
Με μόνο τη λογική που έχω από τα λίγα γράμματα που κατέχω, αποφασίζω σχεδόν πάντοτε και τοποθετούμε στα άκρα. Αυτός είναι και ο λόγος που έκανα αποτείχιση και έφυγα και από τον πολυσέβαστο Γέροντα Εφραίμ τον Αριζονίτη της Αμερικής που ήταν ο πνευματικός μου.
Θέλεις να σου δώσω ένα παράδειγμα της χονδροειδούς κρίσης μου; Λοιπόν μου λέγεις για κόλαση και παράδεισο. Όταν ο Πάνσοφος Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο δεν γνώριζε τι έκανε; Όλοι εμείς που θα πάμε στην κόλαση γιατί επέτρεψε και ήρθαμε στη ζωή; Δεν το γνώριζε ότι δεν είμαστε κατάλληλοι για την Βασιλεία Του. Τότε γιατί μας έφερε; Το γνώριζε και μας έφερε στη ζωή; Δεν τα καταλαβαίνω εγώ αυτά τα πράγματα. Και μην αρχίσεις να μου λες ότι μας έδωσε ελευθερία να αποφασίσουμε και εμείς διαλέξαμε την πλάνη του Διαβόλου και τα τοιαύτα.
Όμως νομίζω ότι όλα αυτά που γράφω είναι αμαρτωλά και ίσως χρεώνουμε με επιπλέον αμαρτίες. Γι' αυτό σταματώ εδώ. Νάσαι πάντα καλά!
Ελάτε τώρα βρε Κωνσταντίνε, τόσα χρόνια και δεν μπορείς να μας πεις σε ποιον Θεό πιστεύεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια απλή ερώτηση σου έκανα, για ποιες θεολογικές γνώσεις μου λες;
Εσείς οι αποτειχισμενοι υπογραφατε μια "ομολογία πίστεως" και δυσκολεύεσαι σ'αυτην την μικρή ομολογία που σου ζητώ να μου πεις αν την δέχεσαι;;;
Δλδ αυτή η μικρή ομολογία είναι δυσκολότερη θεολογικα από την "ομολογία πίστεως" των αποτειχισμενων;;
Δε νομίζω...
Κάτι άλλο σε δυσκολεύει..
Πέτρος
Πέτρε αν δεν πιστεύεις στην ύπαρξη παντοτινού Παραδείσου και Κόλασης δεν είσαι Χριστιανός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν είναι υπέρ της καταναγκαστικής αποτείχισης! Δεν είπε πουθενά ότι όσοι δεν αποτειχίζονται θα χαθούν.
Ορθόδοξος Χριστιανός
Τον καλό τον λόγο τον έχεις πρόχειρο "ορθόδοξε.."
ΔιαγραφήΟ Κωνσταντίνος επικαλούμενος την πνευματική του πτωχεία δε μου λέει σε ποιον Θεό πιστεύει!!!
Τόσα χρόνια κ δεν ξέρει αν ο Κύριος της Δόξης είναι το πυρ της κόλασης!!!
Πες μου εσύ λοιπόν που πιστεύεις πως είσαι ορθόδοξος:
πιστεύεις εις Έναν Θεό που είναι ο Παράδεισος για τους σεσωσμένους κι η κόλαση για τους κολασμένους;;
Σχετικά με τον π. Ζήση τα είπαμε! Θεωρεί μολυσμο την κοινωνία μας με επίσκοπο που μνημονεύει επίσκοπο ο οποίος μνημονεύει επίσκοπο ο οποίος .. ο οποιος....
Ο οποίος μνημονεύει οικουμενικό!!!
Τι δεν κατάλαβες;;;
Πέτρος
Πέτρο γράφεις συνέχεια μπούρδες! Δεν φαίνεσαι να είσαι Ορθόδοξος Χριστιανός. Αν ήσουν, θα πίστευες στην ύπαρξη αιώνιας Κολάσεως.
ΔιαγραφήΟσο για τον π. Θεόδωρο Ζήση, ισχύει όσα είπα:
Πάντως ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν είναι υπέρ της καταναγκαστικής αποτείχισης! Δεν είπε πουθενά ότι όσοι δεν αποτειχίζονται θα χαθούν.
Καλά μυαλά Ορθόδοξα!
Ορθόδοξος Χριστιανός
@ 10 Φεβρουαρίου 2022 - 12:39 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍπως καί κάθε ἄλλος αἱρετικός, ἔτσι κι ἐσύ ἔχεις «κολλήσει» εἰς μίαν προφανῶς ἐσφαλμένην διατύπωσιν, ὅτι δῆθεν ὁ Χριστός «εἶναι τό πῦρ τῆς κολάσεως γιά τούς κολασμένους»! Τί θά πῇ αὐτό; Οἱ ἄνθρωποι ἐπιλέγουν ἄν θ' ἀκολουθήσουν τόν δρόμον πού ἐκεῖνος ἔδειξε ἤ τόν ἀντίθετον, πού ὁδηγεῖ εἰς τήν Κόλασιν, τήν ὁποίαν ἔχει ἑτοιμάσει ὁ Σατανᾶς γιά ὅσους τόν ἀκολουθοῦν! Ποῦ κολλάει, λοιπόν, αὐτή ἡ ἀνοησία πού γράφεις καί ξαναγράφεις; Ἀλλ' ἐσύ μᾶς ἔχεις πρήξει καί μέ τόν καθορισμόν τῆς ἡμερομηνίας τοῦ Πάσχα ἀπό ... τόν Μωϋσέα! Νά δοῦμε τί ἄλλην μπούρδαν θά μᾶς σερβίρῃς!