Ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς ἔγραφε στὸν ἱερομόναχο Θεοφάνη μετὰ τὴν ψευδένωση στὴ Φερράρα:

«Ὅμως ὁ ἀγὼν δὲν εἶναι πλέον στὰ λόγια, ἀλλὰ στὰ ἔργα. Οὔτε εἶναι καιρὸς γιὰ ρητὰ καὶ ἔγγραφες ἀποδείξεις (τί θὰ ὠφελοῦσαν ἄλλωστε σὲ τέτοιους διεφθαρμένους κριτές;) Ἀντιθέτως ὅσοι ἀγαποῦν τὸ Θεό, πρέπει νὰ ἔχουν ἑτοιμασθῆ νὰ πολεμήσουν μαζί τους στὰ ἔργα. Ἐπίσης, νὰ εἶναι ἕτοιμοι νὰ ὑποφέρουν κάθε κίνδυνο γιὰ τὴν εὐσέβεια καὶ γιὰ τὸν ἀγῶνα νὰ μὴ μολυνθοῦν ἀπὸ τὴν κοινωνία μὲ τοὺς ἀσεβεῖς».

----------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὅπως ἔγραφε καί ὁ ἀεἰμνηστος Καθηγητής Ἰωάννης Κορναράκης, ὄχι εἰς τόν «χαρτοπόλεμον» (συγγραφή ἄρθρων, ψευδο-απειλαί καί διαμαρτυρίαι ἀλά π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ἀλλά καί αὐτοῦ τοῦ Ἰωάννου Κορναράκη!), ναί εἰς τόν πόλεμον μέ πραγματικά (πνευματικά) «πυρά», δηλαδή ναί εἰς τήν ἀποτείχισιν ἀπό ψευδεπισκόπους (καί ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησίαν)!

--------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αυτό πάλι δέν μπορώ να το καταλάβω - ναί εἰς τήν ἀποτείχισιν ἀπό ψευδεπισκόπους (καί ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησίαν)! Δηλαδή αποτείχιση από τον Ιερώνυμο αλλά όχι από τον Κορίνθου, Κρήτης, Λαρίσης, μου φαίνεται άλλη μία πλάνη !

11 Φεβρουαρίου 2022 - 1:15 μ.μ.

 Διαγραφή
Blogger Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 1:15 μ.μ.

Δηλαδή, ὅ,τι δέν καταλαβαίνεις ἐσύ εἶναι πλάνη; Ἀσφαλῶς ὁμιλῶ δι' ἀποτείχισιν ἀπό ὅλους τούς αἱρετικούς «ἐπισκότους» (μέ «τ») καί ἀπό ὅσους κοινωνοῦν μέ αὐτούς, καθότι, συμφώνως μέ τήν διδασκαλίαν τῶν Πατέρων, ὅλοι αὐτοί εἶναι ἐχθροί τῆς Ἐκκλησίας καί ὑπόδικοι δι' ἀφορισμόν καί καθαίρεσιν ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου! Δυστυχῶς, μία ἀπό τίς αἱρέσεις τῆς ἐποχῆς μας εἶναι ὁ κόσμος νά ἐννοῇ καί νά ταυτίζη τήν Διοικοῦσαν «Ἱεραρχίαν» μέ τήν «Ἐκκλησίαν». Ἡ ἐποχή μας νομίζω ὅτι μοιάζει καταπληκτικῶς μέ τήν ἐποχήν τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, ὅταν ὅλοι οἱ «ἐπίσκοποι» εἶχαν ὑπογράψει τήν αἱρετικήν «Βούλαν» τοῦ Αὐτοκράτορος Κώνστα. Μόνος ὁ μοναχός Μάξιμος, ὁμοῦ μετά τῶν 1-2 ὑποτακτικῶν του, ἦσαν Ὀρθόδοξοι. Μέ τήν αὐστηράν ἔννοιαν τοῦ ὅρου, αὐτοί ἀπετέλουν καί τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Μάξιμος, ἄλλωστε, πρῶτος ἐδίδαξεν τό γνωστόν: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ», πού συνήθως ἀποδίδεται εἰς τόν Ἅγιον Γρηγόριον τόν Παλαμᾶν, ὁποῖος τό ἔγραψεν μέ αὐτάς τάς λέξεις. Οὐδείς ἀπό αὐτούς, ὅμως, ἐκήρυξε τά μυστήρια τῶν τότε ἀκρίτων μονοθελητῶν ἄκυρα, ὅπως κάμνουν σήμερον οἱ σχισματο-αιρετικοί Ματθαιϊσταί, διότι μέχρι τήν ΣΤ' Οἰκ. Σύνοδον οἱ Μονοθεληταί ἦσαν ἐν δυνάμει μόνον καί οὐχί ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικοί. Ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικοί κατέστησαν μετά τήν καταδίκην των ἀπό τήν ΣΤ.

---------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

O οικουμενισμός ο οποίος περιλαμβάνει όλες τις καταδικασμένες σατανικές αιρέσεις, και την αλλαγή του ημερολογίου εορτολογίου δεν είναι καταδικασμένος ?? Oι οικουμενιστές νεοημερολογίτες σε ποια εκκλησία ανήκουν του ΧΡΙΣΤΟΥ ή του αντιχρίστου ? Είναι δυνατόν - όπως λές κάποιος να ανήκει στην εκκλησία του διαβόλου και να έχει μυστήρια ? - διότι Ὁ 46ος Ἀποστολικὸς Κανὼν λέγει ἐπὶ λέξει τὰ ἑξῆς: «Ἐπίσκοπον ἢ Πρεσβύτερον αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάσσομεν, τίς γὰρ συμφώνησις Χριστοῦ πρὸς βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;».

Δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι ἀληθινὸν τὸ βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν σχολιάζει ὁ Ἁγιος Νικόδημος, ἀναφερόμενος στὴν Σύνοδο τῶν 84 Ἐπισκόπων τὴν ὑπὸ τὸν Ἐπίσκοπον Καρχηδόνος Κυπριανόν, ἡ ὁποία ἐξέδωσε κανόνες ἀναλόγους πρὸς τὸν παραπάνω Ἀποστολικόν, γιατὶ δὲν ὑπάρχουν πολλὰ βαπτίσματα.

Σύμφωνα μὲ τὸ Ἀποστολικὸ ρητὸ «Εἷς Κύριος, μία Πίστις ἓν Βάπτισμα», οἱ αἱρετικοὶ ἐφ᾿ ὅσον δὲν εἶναι μέσα στὴν ἀληθινὴ πίστη τῆς Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δὲν μποροῦν νὰ ἔχουν ἀληθινὸ Βάπτισμα. Ἂν εἶναι ἀληθινὸ τὸ Βάπτισμα καὶ τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν, ἀληθινὸ καὶ τῶν Ὀρθοδόξων, τότε δὲν θὰ ἔχωμε ἕν Βάπτισμα, καθὼς ὁ Παῦλος βοᾷ, ἀλλὰ δύο, «ὅπερ ἀτοπώτατον». Αὐτῆς τῆς Συνόδου τὸν κανόνα «ἐπεσφράγισε» καὶ ἡ ἕκτη Οἰκουμενική, μὲ τὸν β´ κανόνα της, ὁπότε ὁ περὶ οὗ ὁ λόγος κανὼν ἀπὸ κανὼν τοπικῆς γίνεται κανὼν οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Ἀλλὰ καὶ ὁ Φιρμιλιανὸς ποὺ ἐχρημάτισε ἔξαρχος στὴν Σύνοδο τοῦ Ἰκονίου καὶ τὸν ὁποῖον ὁ Μ. Βασίλειος στὸν α´ κανόνα τὸν ὀνομάζει «ἰδικόν του», ὡς Ἐπίσκοπον Καισαρείας ἀκυρώνει καὶ ἀπορρίπτει τὸ Βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν. «Δὲν εἶναι δυνατόν», λέγει «νὰ ἰσχυρισθῇ ἢ νὰ πιστεύσῃ κανείς ὅτι μόνον ἡ ἐπίκλησις τῶν τριῶν ὀνομάτων τῆς Ἁγ. Τριάδος εἶναι ἀρκετὴ πρὸς ἄφεσιν τῶν πλημμελημάτων καὶ πρὸς τὸν Ἁγιασμὸν τοῦ Βαπτίσματος», ἂν πρῶτα καὶ ἐκεῖνος ποὺ βαπτίζει δὲν εἶναι ὀρθόδοξος. Συμφωνεῖ μὲ τὴν γνώμην αὐτὴν καὶ ὁ Μ. Βασίλειος, τοὺς κανόνες τοῦ ὁποίου «ἐπεσφράγισεν» ἡ ἕκτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος.

«Ἀπώλεσαν, λέγει, τὴν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισματικοὶ καὶ διεκόπη ἡ μετάδοσις αὐτῆς ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἀπεμακρύνθησαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν. ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΕΜΑΚΡΥΝΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ 1924 ? ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ 1920 ? Η Εκκλησία δέν είναι ούτε σύλλογος ούτε σωματείο αλλά είναι το ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και όποιος αποκοπή απομακρυνθεί από αυτό είναι ΝΕΚΡΟΣ από εκείνη την στιγμή! τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες!

--------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

1. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 4:43 μ.μ.
Τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν τήν ἔχω πολλάκις καταρρίψει, ἀλλ' ἐσύ ἐκεῖ! Χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, λοιπόν, ἀναφέρω διά πολλοστήν φοράν ὅτι οἱ Οἰκ. Σύνοδοι Β', Δ', ΣΤ' καί Ζ' ἐδέχθησαν ὀρθῶς τό βάπτισμα καί τήν χειροτονίαν ἀκρίτων αἱρετικῶν, διότι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία ἀπαιτεῖ Συνοδικήν καθαίρεσιν προκειμένου νά παύσῃ ν' ἀναγνωρίζῃ μυστήρια αἱρετικῶν κληρικῶν, ἀλλ' οἱ Ματθαιϊσταί δέν δέχονται τίποτε, ὠρυόμενοι ὅτι ἡ καθαίρεσις ἐπέρχεται αὐτομάτως λόγῳ καταδίκης τοῦ Λατινικοῦ Ἡμερολογίου τόν 16ον αἰῶνα! Αὐτόματος λοιπόν καθαίρεσις, ἐνῷ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία ἀπαιτεῖ τήν κλῆσιν πρός ἀπολογίαν τῶν καινοτόμων ἐνώπιον Συνόδου κ.λπ. Αὐτή εἶναι ἡ καινοτομία τῶν Ματθαιϊστῶν, ἡ ὁποία τούς κατατάσσει εἰς τήν λίσταν τῶν συγχρόνων αἱρετικῶν καί ἡ ὁποία ἀπετέλεσε τήν κυρίαν αἰτίαν διαλύσεως τοῦ Ὀρθοδόξου Κινήματος τοῦ 1924, τό ὁποῖον βεβαίως ὁ Σατανᾶς ἔπρεπε νά διαλύσῃ διά νά προχωρήσῃ ἀπροσκόπτως τό μεγαλόπνοον σχέδιόν του ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἰς τάς κενάς κεφαλάς τῶν κενοδόξων Ματθαιϊστῶν ὁ Σατανᾶς ηὗρε τούς καλυτέρους συμμάχους του, οἱ ὁποῖοι ἀνέλαβον νά κτυπήσουν καί νά διαλύσουν τό Ὀρθόδοξον λεῖμμα τοῦ 1924, ἐνῷ οἱ ἄλλοι σύμμαχοί του, οἱ Οἰκουμενισταί, ἐν ἀγαστῇ συνεργασίᾳ μέ τούς μασόνους τῶν ψευδο-κυβερνήσεων, ἀνέλαβον τόν πλήρη ἀποχριστιανισμόν, τήν «ἐκπούστευσιν» καί τήν «ἐκπουτάνευσιν» (Σαράντος Καργᾶκος) ὅσων τούς ἠκολούθησαν εἰς τόν ὀλισθηρόν δρόμον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

2. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 6:26 μ.μ.
Ἐσύ ἀνήκεις εἰς τό δεύτερον τάγμα τοῦ Σατανᾶ, πού μόλις προανέφερα.

------------------------------

Ο/Η "ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν"Ματθαίον, Κεφάλαιο 16, στίχος 24 είπε...

Αν διαβάσουμε τις άγνωστες σε πολλούς μέχρι σήμερα Αιρετικές Εγκυκλίους του Πατριαρχείου με πρώτη αυτή του Οικουμενικού Πατριάρχη Ιωακείμ Γ΄ το 1902 θα δούμε ότι προέτρεπαν να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία, συμπροσευχές, συλλείτουργα και μνημόνευση αιρετικών ψευδεπισκόπων, με όλες τις «Αδελφές Εκκλησίες» όπως ονόμαζαν «τους παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους Αιρετικούς». Στις Αιρετικές αυτές Πατριαρχικές Εγκυκλίους αναφερόταν ως λεπτομέρεια και η αλλαγή του ημερολογίου για να προσεγγίσουμε τους αιρετικούς αλλά αυτή η προσέγγιση και αιρετική ενότητα δεν θα μπορούσε να γίνει αν δεν αλλάζαμε και τον «Πασχάλιο Κανόνα», που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Αγία Οικουμενική Σύνοδός και όχι ως αναλλοίωτο δόγμα το κοσμικό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα, που χρησιμοποιούσε η Εκκλησία χωρίς να έχει καμία επίπτωση στην ορθόδοξη πίστη.
Η διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα στην Ελλάδα Χωρίς να μεταβάλλεται ο Πασχάλιος κανόνας δεν αποτελεί αίρεση. Οι παπικοί, προτεστάντες και άλλοι αιρετικοί δεν σεβάστηκαν τον Πασχάλιο Κανόνα, που μόνο αυτόν είχε ορίσει ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος. Ωστόσο οι αιρετικές εγκύκλιοι του Πατριαρχείου (από το 1902 η πρώτη) που θεωρούν τους αιρετικούς ως Εκκλησίες εφαρμόστηκαν ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ, από την διοικούσα Εκκλησία (ψευδεπισκόπους) στην Ελλάδα όταν το 2001 δέχθηκαν και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ με την επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα τον αλάθητο αιρετικό κοσμικό μονάρχη του Βατικανού, ΠΑΠΑ της ΡΩΜΗΣ, ως ΕΠΙΣΚΟΠΟ για πρώτη φορά στην Ελλάδα αφότου αποσχίστηκαν ιστορικά οι αιρετικοί παπικοί από την Μια Αγία ορθόδοξη εκκλησία το 1054 μ.Χ.
Επιπλέον ο οικουμενιστής πανθρησκειαστής Βαρθολομαίος μνημόνευσε τον αντίχριστο αλάθητο αιρετικό Πάπα της Ρώμης ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας μας ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ το 2006, το 2014 και συνεχίζει για να γινόμαστε ένα παναιρετικό σώμα μαζί τους και να χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση… Το 2016 συνοδικά πλέον αναγνώρισαν οι αιρετικοί οικουμενιστές αιρετικοί ψευδεπίσκοποι στην Κρήτη όλες τις αιρέσεις ως εκκλησίες. Στους έσχατους καιρούς όσοι με αληθινή ορθόδοξη Πίστη είναι συνηγμένοι στο όνομα του Χριστού, ακόμη και δύο ή τρείς πιστοί, αποτελούν την Εκκλησία Του όπως μας είχε επισημάνει ο αναστημένος Θεάνθρωπος Χριστός… ΓΙΑΤΙ είναι σαφέστατη Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

------------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 13 Φεβρουαρίου 2022 - 12:13 μ.μ.

Ἡ πραξικοπηματική ἐπιβολή τοῦ νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.) τό 1924 εἶναι (ἐν δυνάμει) αἵρεσις, διότι (1) ἦτο γνωστόν ὅτι θά προκαλοῦσε σχίσμα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, λόγῳ τῆς καταδίκης τοῦ ν.ἑ. ὑπό τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1587, 1593) καί λόγῳ τοῦ γεγονότος ὅτι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ πρός τοῦτο, οὔτε καί κάποια ἀνάγκη πρός τοῦτο, καί (2) ὁ σκοπός ἦτο ἡ ἕνωσις μέ τόν Παπισμόν. Οἱ δύο αὐτοί λόγοι προσδίδουν δογματικήν διάστασιν εἰς τό ν.ἑ., ἐνῷ ἀφ' ἑαυτοῦ δέν εἶναι δογματικόν θέμα.

------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Συνεχίζει να παραπληροφορεί, να αιρετίζει και να οικουμενίζει ο κ. Χατζηνικολάου.
Το Νέο Ημερολόγιο είναι καταδεδικασμένο και αναθεματισμένο από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνα.
Είναι ξεκάθαρα Παπισμός και Οικουμενισμός.
Είναι αυτός ο ίδιος ο Πάπας, ο οποίος καθυπέταξε τους πάντας διά του Ημερολογίου του.
Ακυρώνει τις Α΄και Β΄Οικουμενικές Συνόδους.
Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί είναι εκτός Εκκλησίας, χωρίς θεία χάρη και σωτηρία.
Ο ΄΄Ματθαιισμός΄, όπως τον αποκαλεί, είναι η Ορθοδοξία, ενώ ο Νεοημερολογιτισμός και ο Φλωρινισμός, είναι κακοδοξία, αίρεσις, Οικουμενισμός και Παπισμός.
Απομακρυνθείτε από αυτούς το συντομότερο δυνατό.

------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Σε βλέπω κάθε φορά να συχνάζεις στο έρημο μοναστήρι του Ματθαίου Καρπαθάκη(στην Κερατέα Αττικής) και σπαράζει η καρδιά μου.Τι δουλειά έχεις εκεί, δεν μπορώ να το καταλάβω.Έζησες πάνω από πέντε δεκαετίες και μυαλό δεν έβαλες. Οι Συνόδοι που γράφεις δεν καταδίκασαν το Νέο Ημερολόγιο, καταδίκασαν την αλλαγή που έκανε ο Πάπας στην γιορτή του Πάσχα. Άσε που ούτε υπάρχουν στο Πηδάλιο του Αγίου Νικοδήμου. Καμία Σύνοδος Ορθόδοξη δεν καταδίκασε ημερολόγια και αν το έκαναν αυτό οι Πατέρες αυτών των Συνόδων που γράφεις, θα καινοτομούσαν.Έχεις κολλήσει σε ένα πράγμα και δεν μπορεί να σε ξεκολλήσει κανείς πάρα μόνο ο Θεός. Να δούμε τι θα γίνει η παράταξη που ακολουθείς όταν φύγει από αυτόν τον κόσμο ο Αμφιλόχιος.

-----------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Και κάτι ακόμη, κ. Κωνσταντίνε, λέει ο κ. Χατζηνικολάου, ότι οι σχισματοαιρετικοί και καταδεδικασμένοι Νεοημερολογίτες, είναι δυνάμει σχισματικοί, και τους εντάσσει στην Εκκλησία του Χριστού.
Τότε, λοιπόν, ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, είναι καθηρημένος.
Τον καθήρεσαν οι Νεοημερολογίτες το 1935, αμέσως μετά την Ορθόδοξη Ομολογία και τις χειροτονίες της Συνόδου του 1935.
Καθηρημένος από τους Νεοημερολογίτες, τους οποίους ο κ. Χατζηνικολάου θεωρεί ότι δεν είναι σχισματικοί, ο προδότης της Πίστεως πρ. Φλωρίνης.
Τότε, πώς τον ανακήρυξαν άγιο, αφού είναι καθηρημένος από Κανονική Σύνοδο [φεύ] αυτή των Νεοημερολογιτών;

----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

1. @ 14 Φεβρουαρίου 2022 - 1:06 π.μ.
Ὁ κ. ΧΣ, μή ἔχων τίποτε τό σοβαρόν νά γράψῃ, κατασκευάζει ὁ ἴδιος «σκιαζάρια», τά ἀποδίδει σ' ἐμένα, ἐξαπατῶντας τούς πάντες, καί κατόπιν ἐπιτίθεται σ' αὐτά, κορυφώνοντας ἔτσι τήν θρησκευτικήν ἀπάτην του! Ἐγώ ἔχω γράψει ἄπειρες φορές ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι ὑπόδικοι ἐνώπιον Συνόδου διά σχίσμα καί αἵρεσιν, αὐτός μέ ἐμφανίζει νά πρεσβεύω ὅτι εἶναι ... κανονικοί καί μποροῦν νομίμως νά καθαιροῦν Ὀρθοδόξους διά τήν Ὀρθοδοξίαν των! Δέν γνωρίζει ὁ δυστυχής ὅτι οἱ ΑΔΙΚΕΣ «καθαιρέσεις» Ὀρθοδόξων ὑπό σχισματο-αιρετικῶν ὄχι μόνον εἶναι ἄκυρες, ἀλλ' ἐπιστρέφουν καί εἰς τά κεφάλια των! Ἐπίσης, ἔχω γράψει ἄπειρες φορές ὅτι ὅσοι λαμβάνουν τήν Θείαν Κοινωνίαν ἀπό κοινωνοῦντας μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΩΝ ὅτι ἔτσι κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν εὐλογίαν, ἀλλά λαμβάνουν καί κατάκρισιν! Παρά ταῦτα, ὁ κ. ΧΣ, ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ, γνωστόν χαρακτηριστικόν ὅλων τῶν αἱρετικῶν, μέ ἐμφανίζει ὡς ... «πλυντήριον» τοῦ Ν/Ησμοῦ! Λίγο ἀκόμη καί θά φθάσῃς τό μεγάλο σου ἀφεντικόν, κ. ΧΣ, τόν «πατέρα τοῦ Ψεύδους»!!!

2. @ 14 Φεβρουαρίου 2022 - 2:50 π.μ.
Εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν τοῦ Μελετίου, Μητροπολίτου Ἀθηνῶν, Γ’ Τόμος, Βιέννη 1784, σελ. 402 (http://invenio.lib.auth.gr/record/125916), ἀναγιγνώσκομεν τά ἑξῆς: «Πατριαρχεύοντος τότε τοῦ Ἱερεμίου σύνοδος Μητροπολιτῶν συνήχθη ἐν Κωνσταντινουπόλει τῷ αφπγ’. ἐπιδημήσαντος καί Σιλβέστρου τοῦ Ἀλεξανδρείας, ἥτις κατακρίνασα τό καινοτομηθέν ὑπό Γρηγορίου τοῦ Ρώμης Καλενδάριον, δέν τό ἐδέχθη, κατά τήν αἴτησιν τῶν Λατίνων». Τοὐτέστιν, ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1583 δέν ἀπέρριψε μόνον τήν ἀλλαγήν τοῦ Πασχαλίου, ἀλλά ὁλόκληρον τό «Καλενδάριον» τοῦ «πάπα»!

16 σχόλια:

  1. Ὅπως ἔγραφε καί ὁ ἀεἰμνηστος Καθηγητής Ἰωάννης Κορναράκης, ὄχι εἰς τόν «χαρτοπόλεμον» (συγγραφή ἄρθρων, ψευδο-απειλαί καί διαμαρτυρίαι ἀλά π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ἀλλά καί αὐτοῦ τοῦ Ἰωάννου Κορναράκη!), ναί εἰς τόν πόλεμον μέ πραγματικά (πνευματικά) «πυρά», δηλαδή ναί εἰς τήν ἀποτείχισιν ἀπό ψευδεπισκόπους (καί ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησίαν)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό πάλι δέν μπορώ να το καταλάβω - ναί εἰς τήν ἀποτείχισιν ἀπό ψευδεπισκόπους (καί ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησίαν)! δηλαδή αποτοίχιση από τον Ιερώνυμο αλλά όχι από τον κορίνθου , κρήτης , Λαρίσης , μου φαίνετε άλλη μία πλάνη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 1:15 μ.μ.

    Δηλαδή, ὅ,τι δέν καταλαβαίνεις ἐσύ εἶναι πλάνη; Ἀσφαλῶς ὁμιλῶ δι' ἀποτείχισιν ἀπό ὅλους τούς αἱρετικούς «ἐπισκότους» (μέ «τ») καί ἀπό ὅσους κοινωνοῦν μέ αὐτούς, καθότι, συμφώνως μέ τήν διδασκαλίαν τῶν Πατέρων, ὅλοι αὐτοί εἶναι ἐχθροί τῆς Ἐκκλησίας καί ὑπόδικοι δι' ἀφορισμόν καί καθαίρεσιν ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου! Δυστυχῶς, μία ἀπό τίς αἱρέσεις τῆς ἐποχῆς μας εἶναι ὁ κόσμος νά ἐννοῇ καί νά ταυτίζη τήν Διοικοῦσαν «Ἱεραρχίαν» μέ τήν «Ἐκκλησίαν». Ἡ ἐποχή μας νομίζω ὅτι μοιάζει καταπληκτικῶς μέ τήν ἐποχήν τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, ὅταν ὅλοι οἱ «ἐπίσκοποι» εἶχαν ὑπογράψει τήν αἱρετικήν «Βούλαν» τοῦ Αὐτοκράτορος Κώνστα. Μόνος ὁ μοναχός Μάξιμος, ὁμοῦ μετά τῶν 1-2 ὑποτακτικῶν του, ἦσαν Ὀρθόδοξοι. Μέ τήν αὐστηράν ἔννοιαν τοῦ ὅρου, αὐτοί ἀπετέλουν καί τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Μάξιμος, ἄλλωστε, πρῶτος ἐδίδαξεν τό γνωστόν: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ», πού συνήθως ἀποδίδεται εἰς τόν Ἅγιον Γρηγόριον τόν Παλαμᾶν, ὁποῖος τό ἔγραψεν μέ αὐτάς τάς λέξεις. Οὐδείς ἀπό αὐτούς, ὅμως, ἐκήρυξε τά μυστήρια τῶν τότε ἀκρίτων μονοθελητῶν ἄκυρα, ὅπως κάμνουν σήμερον οἱ σχισματο-αιρετικοί Ματθαιϊσταί, διότι μέχρι τήν ΣΤ' Οἰκ. Σύνοδον οἱ Μονοθεληταί ἦσαν ἐν δυνάμει μόνον καί οὐχί ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικοί. Ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικοί κατέστησαν μετά τήν καταδίκην των ἀπό τήν ΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο οικουμενισμός ο οποίος περιλαμβάνει όλες τις καταδικασμένες σατανικές αιρέσεις , και την αλλαγή του ημερολογίου εορτολογίου δεν είναι καταδικασμένος ?? οι οικουμενιστέ νεοημερολογήτες σε ποια εκκλησία ανήκουν του ΧΡΙΣΤΟΥ ή του αντιχρίστου ? είναι δυνατόν - όπως λές κάποιος να ανήκει στην εκκλησία του διαβόλου και να έχει μυστήρια ? - διότι Ὁ 46ος Ἀποστολικὸς Κανὼν λέγει ἐπὶ λέξει τὰ ἑξῆς: «Ἐπίσκοπον ἢ Πρεσβύτερον αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάσσομεν, τίς γὰρ συμφώνησις Χριστοῦ πρὸς βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;».

    Δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι ἀληθινὸν τὸ βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν σχολιάζει ὁ Ἁγιος Νικόδημος, ἀναφερόμενος στὴν Σύνοδο τῶν 84 Ἐπισκόπων τὴν ὑπὸ τὸν Ἐπίσκοπον Καρχηδόνος Κυπριανόν, ἡ ὁποία ἐξέδωσε κανόνες ἀναλόγους πρὸς τὸν παραπάνω Ἀποστολικόν, γιατὶ δὲν ὑπάρχουν πολλὰ βαπτίσματα.

    Σύμφωνα μὲ τὸ Ἀποστολικὸ ρητὸ «Εἷς Κύριος, μία Πίστις ἓν Βάπτισμα», οἱ αἱρετικοὶ ἐφ᾿ ὅσον δὲν εἶναι μέσα στὴν ἀληθινὴ πίστη τῆς Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δὲν μποροῦν νὰ ἔχουν ἀληθινὸ Βάπτισμα. Ἂν εἶναι ἀληθινὸ τὸ Βάπτισμα καὶ τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν, ἀληθινὸ καὶ τῶν Ὀρθοδόξων, τότε δὲν θὰ ἔχωμε ἕν Βάπτισμα, καθὼς ὁ Παῦλος βοᾷ, ἀλλὰ δύο, «ὅπερ ἀτοπώτατον». Αὐτῆς τῆς Συνόδου τὸν κανόνα «ἐπεσφράγισε» καὶ ἡ ἕκτη Οἰκουμενική, μὲ τὸν β´ κανόνα της, ὁπότε ὁ περὶ οὗ ὁ λόγος κανὼν ἀπὸ κανὼν τοπικῆς γίνεται κανὼν οἰκουμενικῆς Συνόδου.

    Ἀλλὰ καὶ ὁ Φιρμιλιανὸς ποὺ ἐχρημάτισε ἔξαρχος στὴν Σύνοδο τοῦ Ἰκονίου καὶ τὸν ὁποῖον ὁ Μ. Βασίλειος στὸν α´ κανόνα τὸν ὀνομάζει «ἰδικόν του», ὡς Ἐπίσκοπον Καισαρείας ἀκυρώνει καὶ ἀπορρίπτει τὸ Βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν. «Δὲν εἶναι δυνατόν», λέγει «νὰ ἰσχυρισθῇ ἢ νὰ πιστεύσῃ κανείς ὅτι μόνον ἡ ἐπίκλησις τῶν τριῶν ὀνομάτων τῆς Ἁγ. Τριάδος εἶναι ἀρκετὴ πρὸς ἄφεσιν τῶν πλημμελημάτων καὶ πρὸς τὸν Ἁγιασμὸν τοῦ Βαπτίσματος», ἂν πρῶτα καὶ ἐκεῖνος ποὺ βαπτίζει δὲν εἶναι ὀρθόδοξος. Συμφωνεῖ μὲ τὴν γνώμην αὐτὴν καὶ ὁ Μ. Βασίλειος, τοὺς κανόνες τοῦ ὁποίου «ἐπεσφράγισεν» ἡ ἕκτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος.

    «Ἀπώλεσαν, λέγει, τὴν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισματικοὶ καὶ διεκόπη ἡ μετάδοσις αὐτῆς ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἀπεμακρύνθησαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν. ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΜΑΚΡΥΝΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ 1924 ? ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ 1920 ? Η Εκκλησία δέν είναι ούτε σύλλογος ούτε σωματείο αλλά είναι το ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και όποιος αποκοπή απομακρυνθεί απο αυτό είναι ΝΕΚΡΟΣ από εκείνη την στιγμή ! τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάλα 4:43,
      η Εγκύκλιος του 1920 μιλάει και για το Πάσχα, δηλαδή να γιορτάζουν μαζί με τους Ορθοδόξους οι αιρετικοί Προτεστάντες και Παπικοί την ίδια ημέρα το Άγιον Πάσχα.Αυτό μπορεί να συμβεί τυχαία κάθε 4-5 χρόνια,αλλά και οι του Παλαιού Ημερολογίου αναγκάζονται να γιορτάσουν Πάσχα την ίδια ημέρα με τον Πάπα.Σημασία έχει ότι δεν μπόρεσαν να εφαρμόσουν την Εγκύκλιο αυτή στο θέμα αυτό,δηλαδή να να μας αναγκάσουν να γιορτάζουμε την μεγαλύτερη γιορτή μας μαζί με τον Πάπα και τους Προτεστάντες (κάθε χρόνο).Αοο την Εκκλησία έφυγαν οι Παλαιοημερολογίτες (αφού αυτοί διέκοψαν την κοινωνία από όλες τις Τοπικές Εκκλησίες της τότε εποχής.Σχίσμα σημαίνει διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας χωρίς να υπάρχει λόγος αίρεσης ή αδικίας.Αυτό μπορείς να το καταλάβεις,ή έχει κολλήσει το μυαλό σου στην αγραμματοσύνη αυτών που διαβάζεις(Καβουρίδη,Καρπαθάκη, Μαύρο,Επιφάνειο Καψαλιώτη,Στουραΐτη,Πίτμπουλ κ. λπ.) ;

      Διαγραφή
  5. 1. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 4:43 μ.μ.
    Τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν τήν ἔχω πολλάκις καταρρίψει, ἀλλ' ἐσύ ἐκεῖ! Χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, λοιπόν, ἀναφέρω διά πολλοστήν φοράν ὅτι οἱ Οἰκ. Σύνοδοι Β', Δ', ΣΤ' καί Ζ' ἐδέχθησαν ὀρθῶς τό βάπτισμα καί τήν χειροτονίαν ἀκρίτων αἱρετικῶν, διότι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία ἀπαιτεῖ Συνοδικήν καθαίρεσιν προκειμένου νά παύσῃ ν' ἀναγνωρίζῃ μυστήρια αἱρετικῶν κληρικῶν, ἀλλ' οἱ Ματθαιϊσταί δέν δέχονται τίποτε, ὠρυόμενοι ὅτι ἡ καθαίρεσις ἐπέρχεται αὐτομάτως λόγῳ καταδίκης τοῦ Λατινικοῦ Ἡμερολογίου τόν 16ον αἰῶνα! Αὐτόματος λοιπόν καθαίρεσις, ἐνῷ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία ἀπαιτεῖ τήν κλῆσιν πρός ἀπολογίαν τῶν καινοτόμων ἐνώπιον Συνόδου κ.λπ. Αὐτή εἶναι ἡ καινοτομία τῶν Ματθαιϊστῶν, ἡ ὁποία τούς κατατάσσει εἰς τήν λίσταν τῶν συγχρόνων αἱρετικῶν καί ἡ ὁποία ἀπετέλεσε τήν κυρίαν αἰτίαν διαλύσεως τοῦ Ὀρθοδόξου Κινήματος τοῦ 1924, τό ὁποῖον βεβαίως ὁ Σατανᾶς ἔπρεπε νά διαλύσῃ διά νά προχωρήσῃ ἀπροσκόπτως τό μεγαλόπνοον σχέδιόν του ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἰς τάς κενάς κεφαλάς τῶν κενοδόξων Ματθαιϊστῶν ὁ Σατανᾶς ηὗρε τούς καλυτέρους συμμάχους του, οἱ ὁποῖοι ἀνέλαβον νά κτυπήσουν καί νά διαλύσουν τό Ὀρθόδοξον λεῖμμα τοῦ 1924, ἐνῷ οἱ ἄλλοι σύμμαχοί του, οἱ Οἰκουμενισταί, ἐν ἀγαστῇ συνεργασίᾳ μέ τούς μασόνους τῶν ψευδο-κυβερνήσεων, ἀνέλαβον τόν πλήρη ἀποχριστιανισμόν, τήν «ἐκπούστευσιν» καί τήν «ἐκπουτάνευσιν» (Σαράντος Καργᾶκος) ὅσων τούς ἠκολούθησαν εἰς τόν ὀλισθηρόν δρόμον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

    2. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 6:26 μ.μ.
    Ἐσύ ἀνήκεις εἰς τό δεύτερον τάγμα τοῦ Σατανᾶ, πού μόλις προανέφερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/02/blog-post_95.html#more

    χαριν των αναγνωστων...για να εμπεδώσει ποτ οφείλεται το φλωρινικό μπάχαλο
    π Γρηγοριος

    Το σχόλιο ηταν απαξ
    Τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν"Ματθαίον, Κεφάλαιο 16, στίχος 2413 Φεβρουαρίου 2022 στις 12:13 μ.μ.

    Αν διαβάσουμε τις άγνωστες σε πολλούς μέχρι σήμερα Αιρετικές Εγκυκλίους του Πατριαρχείου με πρώτη αυτή του Οικουμενικού Πατριάρχη Ιωακείμ Γ΄ το 1902 θα δούμε ότι προέτρεπαν να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία, συμπροσευχές, συλλείτουργα και μνημόνευση αιρετικών ψευδεπισκόπων, με όλες τις «Αδελφές Εκκλησίες» όπως ονόμαζαν «τους παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους Αιρετικούς». Στις Αιρετικές αυτές Πατριαρχικές Εγκυκλίους αναφερόταν ως λεπτομέρεια και η αλλαγή του ημερολογίου για να προσεγγίσουμε τους αιρετικούς αλλά αυτή η προσέγγιση και αιρετική ενότητα δεν θα μπορούσε να γίνει αν δεν αλλάζαμε και τον «Πασχάλιο Κανόνα», που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Αγία Οικουμενική Σύνοδός και όχι ως αναλλοίωτο δόγμα το κοσμικό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα, που χρησιμοποιούσε η Εκκλησία χωρίς να έχει καμία επίπτωση στην ορθόδοξη πίστη.
    Η διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα στην Ελλάδα Χωρίς να μεταβάλλεται ο Πασχάλιος κανόνας δεν αποτελεί αίρεση. Οι παπικοί, προτεστάντες και άλλοι αιρετικοί δεν σεβάστηκαν τον Πασχάλιο Κανόνα, που μόνο αυτόν είχε ορίσει ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος. Ωστόσο οι αιρετικές εγκύκλιοι του Πατριαρχείου (από το 1902 η πρώτη) που θεωρούν τους αιρετικούς ως Εκκλησίες εφαρμόστηκαν ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ, από την διοικούσα Εκκλησία (ψευδεπισκόπους) στην Ελλάδα όταν το 2001 δέχθηκαν και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ με την επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα τον αλάθητο αιρετικό κοσμικό μονάρχη του Βατικανού, ΠΑΠΑ της ΡΩΜΗΣ, ως ΕΠΙΣΚΟΠΟ για πρώτη φορά στην Ελλάδα αφότου αποσχίστηκαν ιστορικά οι αιρετικοί παπικοί από την Μια Αγία ορθόδοξη εκκλησία το 1054 μ.Χ.
    Επιπλέον ο οικουμενιστής πανθρησκειαστής Βαρθολομαίος μνημόνευσε τον αντίχριστο αλάθητο αιρετικό Πάπα της Ρώμης ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας μας ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ το 2006, το 2014 και συνεχίζει για να γινόμαστε ένα παναιρετικό σώμα μαζί τους και να χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση… Το 2016 συνοδικά πλέον αναγνώρισαν οι αιρετικοί οικουμενιστές αιρετικοί ψευδεπίσκοποι στην Κρήτη όλες τις αιρέσεις ως εκκλησίες. Στους έσχατους καιρούς όσοι με αληθινή ορθόδοξη Πίστη είναι συνηγμένοι στο όνομα του Χριστού, ακόμη και δύο ή τρείς πιστοί, αποτελούν την Εκκλησία Του όπως μας είχε επισημάνει ο αναστημένος Θεάνθρωπος Χριστός… ΓΙΑΤΙ είναι σαφέστατη Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 13 Φεβρουαρίου 2022 - 12:13 μ.μ.

    Ἡ πραξικοπηματική ἐπιβολή τοῦ νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.) τό 1924 εἶναι (ἐν δυνάμει) αἵρεσις, διότι (1) ἦτο γνωστόν ὅτι θά προκαλοῦσε σχίσμα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, λόγῳ τῆς καταδίκης τοῦ ν.ἑ. ὑπό τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1587, 1593) καί λόγῳ τοῦ γεγονότος ὅτι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ πρός τοῦτο, οὔτε καί κάποια ἀνάγκη πρός τοῦτο, καί (2) ὁ σκοπός ἦτο ἡ ἕνωσις μέ τόν Παπισμόν. Οἱ δύο αὐτοί λόγοι προσδίδουν δογματικήν διάστασιν εἰς τό ν.ἑ., ἐνῷ ἀφ' ἑαυτοῦ δέν εἶναι δογματικόν θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Πατέρες του 16ου αιώνα μιλούσαν για την αλλαγή του Πάσχα που έκαναν οι Λατίνοι.Αν δεν άλλαζαν το Πάσχα,πρόβλημα δεν θα υπήρχε.Το 1924 άλλαξε μόνο το ημερολόγιο.Η εορτή του Πάσχα έμεινε άθικτη και γιορτάζεται μαζί με τους Ρώσους και τα Ιεροσόλυμα.Ουδέν πρόβλημα υπήρχε τότε,αλλά τώρα επιβάλλεται η αποτείχιση όπως μας λέει και ο Στάθης.Το σχίσμα που προκλήθηκε δεν είναι πρόβλημα,χώρισε η ήρα από το σιτάρι όπως έγινε το 1054 με τους Παπικούς.Ο σκοπός της ένωσης με τους Παπικούς είχε στην ατζέντα και την αλλαγή της εορτής του Πάσχα.Το 1924 δεν άλλαξε το Πάσχα, γιορτάστηκε όπως το ήθελαν οι Αγιοι.Υπάρχη και ένα λάθος στο σχόλιό σου.Το ν.η. το έγραψες "ν.ε.",ίσως εκ παραδρομής.

      Διαγραφή
  9. Ο κ. Βαρνάβας προ ολίγων ετών συμπροσεύχεται (σε μνημόσυνο) με ιμάμη με τις παλάμες στραμμένες στον ουρανό- κατά το τυπικό της προσευχής.
    https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/02/blog-post_56.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνεχίζει να παραπληροφορεί, να αιρετίζει και να οικουμενίζει ο κ.Χατζηνικολάου.
    Το Νέο Ημερολόγιο είναι καταδεδικασμένο και αναθεματισμένο από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνα.
    Είναι ξεκάθαρα Παπισμός και Οικουμενισμός.
    Είναι αυτός ο ίδιος ο Πάπας,ο οποίος καθυπέταξε τους πάντας διά του Ημερολογίου του.
    Ακυρώνει τις Α΄και Β΄Οικουμενικές Συνόδους.
    Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί είναι εκτός Εκκλησίας,χωρίς θεία χάρη και σωτηρία.
    Ο ΄΄Ματθαιισμός΄΄,όπως τον αποκαλεί ,είναι η Ορθοδοξία,ενώ ο Νεοημερολογιτισμός και ο Φλωρινισμός,είναι κακοδοξία,αίρεσις,Οικουμενισμός και Παπισμός
    Απομακρυνθείτε από αυτούς το συντομότερο δυνατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βλέπω κάθε φορά να συχνάζεις στο έρημο μοναστήρι του Ματθαίου Καρπαθάκη(στην Κερατέα Αττικής)και σπαράζει η καρδιά μου.Τι δουλειά έχεις εκεί,δεν μπορώ να το καταλάβω.Έζησες πάνω από πέντε δεκαετίες και μυαλό δεν έβαλες.Οι Συνόδοι που γράφεις δεν καταδίκασαν το Νέο Ημερολόγιο, καταδίκασαν την αλλαγή που έκανε ο Πάπας στην γιορτή του Πάσχα.Άσε που ούτε υπάρχουν στο Πηδάλιο του Αγίου Νικοδήμου.Καμία Σύνοδος Ορθόδοξη δεν καταδίκασε ημερολόγια και αν το έκαναν αυτό οι Πατέρες αυτών των Συνόδων που γράφεις,θα καινοτομούσαν.Έχεις κολλήσει σε ένα πράγμα και δεν μπορεί να σε ξεκολλήσει κανείς πάρα μόνο ο Θεός.Να δούμε τι θα γίνει η παράταξη που ακολουθείς όταν φύγει από αυτόν τον κόσμο ο Αμφιλόχιος.

      Διαγραφή
  11. Και κάτι ακόμη,κ.Κωνσταντίνε,λέει ο κ.Χατζηνικολάου,ότι οι σχισματοαιρετικοί και καταδεδικασμένοι Νεοημερολογίτες,είναι δυνάμει σχισματικοί, και τους εντάσσει στην Εκκλησία του Χριστού.
    Τότε ,λοιπόν,ο πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομος ,είναι καθηρημένος.
    Τον καθήρεσαν οι Νεοημερολογίτες το 1935,αμέσως μετά την Ορθόδοξη Ομολογία και τις χειροτονίες της Συνόδου του 1935.
    Καθηρημένος από τους Νεοημερολογίτες,τους οποίους ο κ.Χατζηνικολάου θεωρεί ότι δεν είναι σχισματικοί, ο προδότης της Πίστεως πρ.Φλωρίνης.
    Τότε ,πώς τον ανακήρυξαν άγιο,αφού είναι καθηρημένος από Κανονική Σύνοδο [φεύ]αυτή των Νεοημερολογιτών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. @ 14 Φεβρουαρίου 2022 - 1:06 π.μ.
    Ὁ κ. ΧΣ, μή ἔχω τίποτε τό σοβαρόν νά γράψῃ, κατασκευάζει ὁ ἴδιος «σκιαζάρια», τά ἀποδίδει σ' ἐμένα, ἐξαπατῶντας τούς πάντες, καί κατόπιν ἐπιτίθεται σ' αὐτά, κορυφώνοντας ἔτσι τήν θρησκευτικήν ἀπάτην του! Ἐγώ ἔχω γράψει ἄπειρες φορές ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι ὑπόδικοι ἐνώπιον Συνόδου διά σχίσμα καί αἵρεσιν, αὐτός μέ ἐμφανίζει νά πρεσβεύω ὅτι εἶναι ... κανονικοί καί μποροῦν νομίμως νά καθαιροῦν Ὀρθοδόξους διά τήν Ὀρθοδοξίαν των! Δέν γνωίζει ὁ δυστυχής ὅτι οἱ ΑΔΙΚΕΣ «καθαιρέσεις» Ὀρθοδόξων ὑπό σχισματο-αιρετικῶν ὄχι μόνον εἶναι ἄκυρες, ἀλλ' ἐπιστρέφουν καί εἰς τά κεφάλια των! Ἐπίσης, ἔχω γράψει ἄπειρες φορές ὅτι ὅσοι λαμβάνουν τήν Θείαν Κοινωνίαν ἀπό κοινωνοῦντας μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΩΝ ὅτι ἔτσι κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν εὐλογίαν, ἀλλά λαμβάνουν καί κατάκρισιν! Παρά ταῦτα, ὁ κ. ΧΣ, ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ, γνωστόν χαρακτηριστικόν ὅλων τῶν αἱρετικῶν, μέ ἐμφανίζει ὡς ... «πλυντήριον» τοῦ Ν/Ησμοῦ! Λίγο ἀκόμη καί θά φθάσῃς τό μεγάλο σου ἀφεντικόν, κ. ΧΣ, τόν «πατέρα τοῦ Ψεύδους»!!!

    2. @ 14 Φεβρουαρίου 2022 - 2:50 π.μ.
    Εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν τοῦ Μελετίου, Μητροπολίτου Ἀθηνῶν, Γ’ Τόμος, Βιέννη 1784, σελ. 402 (http://invenio.lib.auth.gr/record/125916), ἀναγιγνώσκομεν τά ἑξῆς: «Πατριαρχεύοντος τότε τοῦ Ἱερεμίου σύνοδος Μητροπολιτῶν συνήχθη ἐν Κωνσταντινουπόλει τῷ αφπγ’. ἐπιδημήσαντος καί Σιλβέστρου τοῦ Ἀλεξανδρείας, ἥτις κατακρίνασα τό καινοτομηθέν ὑπό Γρηγορίου τοῦ Ρώμης Καλενδάριον, δέν τό ἐδέχθη, κατά τήν αἴτησιν τῶν Λατίνων». Τοὐτέστιν, ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1583 δέν ἀπέρριψε μόνον τήν ἀλλαγήν τοῦ Πασχαλίου, ἀλλά ὁλόκληρον τό «Καλενδάριον» τοῦ «πάπα»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταδικασμένη Συνοδικά είναι η μη τήρηση από τους παπικούς, προτεστάντες και άλλους αιρετικούς του «Πασχαλίου Κανόνα», που μόνον αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ οικουμενική Σύνοδος και δεν αποτελεί αίρεση η διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα ΟΥΤΕ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Η ΜΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ... ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ότι τα κοσμικά ημερολόγια, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, δεν είναι δυνατόν να κρίνονται ούτε καταδικάζονται από τοπικές ή Οικουμενικές Συνόδους, όπως ψευδώς ισχυρίζονται… ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... ΣΟΦΟΝ ΤΟ ΣΑΦΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή