Ποια από τις δυό μερίδες έχει την «αποστολική διαδοχή»
Η Εκκλησία λέγεται στο
Σύμβολο της Πίστεως «αποστολική», γιατί έχει την «αποστολική διαδοχή». Όταν
λέμε «αποστολική διαδοχή» εννοούμε δυό πράγματα. Πρώτον, ότι έχει την «διαδοχή»
στη πίστη των Αποστόλων. Δηλ. διαδέχεται στη πίστη, ό,τι πίστευαν και οι
Απόστολοι! Υπάρχει ταυτότητα στη πίστη με τους Αποστόλους. Και δεύτερον,
υπάρχει αλληλοδιαδοχή στις επισκοπικές χειροτονίες, μέχρι τους Αποστόλους.
Αλληλοδιαδοχή στις επισκοπικές χειροτονίες είναι εύκολο να υπάρχει και στις αιρετικές
κοινότητες. Αυτό, που δεν συνυπάρχει σε αυτές, είναι η αποστολική πίστη! Όπου
δεν υπάρχει η αποστολική πίστη, σταματάει να υπάρχει και η αποστολική διαδοχή στις
χειροτονίες τους! Γι’ αυτό, η Εκκλησία δέχεται ότι «αποστολική διαδοχή» υπάρχει
όπου ο επίσκοπος είναι «και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος» των αποστόλων,
και όχι μόνον μέσω της χειροτονίας. Ποια, λοιπόν, απ’ τις δυό μερίδες
διαφυλάττει ακέραιη την πίστη των Αποστόλων; Αυτή, που διαφυλάττει, είναι η
Εκκλησία του Χριστού!
------------------------
Τό Ν/Ηκόν σχίσμα εἶναι ἐν δυνάμει καί ὄχι ἐν ἐνεργείᾳ. Συνεπῶς, ἀποστολική διαδοχή ὑπάρχει καί στίς δύο μερίδες, οἱ ὁποῖες ἔχουν πέσει δυστυχῶς σέ αἱρέσεις καί σχίσματα. Ἔτσι, αὐτήν τήν στιγμήν ὑπάρχει ἐκκλησιαστικόν χάος, ἄρα εἶναι ἀνάγκη ὅσον ποτέ ἄλλοτε νά ὑπάρξῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος πρός διευθέτησιν ὅλων τῶν κρισίμων ζητημάτων. Ποῖος θά τήν συγκροτήσῃ, μήπως οἱ ψευδο-πατριᾶρχαι τύπου Βαρθολομαίου, Θεοδώρου κ.ἄ.; Αὐτό εἶναι τό ζητούμενον, πού μόνον ὁ Πηδαλιοῦχος τῆς Ἐκκλησίας μπορεῖ ν' ἀπαντήσῃ, ἀφοῦ πρῶτα ἐκδιώξῃ μέ φραγγέλιον τούς αἱρετικούς καταληψίας τῶν θρόνων τῆς Ὀρθοδοξίας! Ἄν ἐμεῖς μετανοήσουμε, ἀποκτήσουμε ἀρετάς, καί Τοῦ τό ζητήσουμε μέ δάκρυα, τότε εἶναι βέβαιον ὅτι θ' ἀνασυντάξῃ τό ποίμνιόν Του καί θά βάλῃ καλούς ποιμένας. Δέν δύναμαί νά πῶ ὅτι θά τό κάνουμε αὐτό, διότι μόνον μῖσος καί ἐγωϊσμόν βλέπω παντοῦ. Ἡ ταπείνωσις καί ἡ ἀγάπη ἀπουσιάζουν δυστυχῶς ἀπό παντοῦ.
--------------------------
η τότε ηγεσία της ελληνικής εκκλησίας και του πατριαρχείου δεν ήταν «και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος» των αποστόλων διότι εκτός από μασόνοι αποδεχόμενοι και εφαρμόζοντας την αιρετική εγκύκλιο του 1920 , αρνήθηκαν το 9ο άρθρο του συμβόλου της πίστεως , εκτός βέβαια και των αναθεμάτων και αφορισμών του 16ου - 19ου αιώνος των πανορθοδόξων συνόδων περί αλλαγής του ημερολογίου-εορτολογίου !! από τότε η ελληνική εκκλησία έχασε την αποστολική διαδοχή , ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ για όποιον θέλει την πικρή αλήθεια , και δεν περνά την ζωή του αμπελοφιλοσοφώντας !!!
-----------------------------
@ 29 Ιανουαρίου 2022 - 2:27 μ.μ.
Εἶναι πλάνη νά ταυτίζεται ἡ Ἐκκλησία, ὡς θεσμός, μέ πρόσωπα, ὅπως μέ τόν πατριάρχην, τόν ἀρχιεπίσκοπον κ.λπ. Οἱ γνωρίζοντες τήν πτῶσιν τῆς ἡγεσίας ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτούς (ὄχι, βεβαίως, ἀπό τήν Ἐκκλησίαν) καί νά τούς καταγγείλουν. Τά περί «αὐτοκαθαιρέσεως» εἶναι Ματθαιϊστική πλάνη. Βλ. τήν προηγηθεῖσαν ἀνάρτησιν περί τοῦ «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ».
------------------------
Εκείνη την εποχή(1924) οι Παλαιοημερολογίτες έχασαν την Αποστολική Διαδοχή γιατί έκαναν σχίσμα. Σήμερα, δεν υπάρχει Αποστολική Διαδοχή, έπεσαν σε αίρεση όλοι οι ψευδεπίσκοποι.
-------------------------
Αὐτά πού γράφετε, κ. Στουραΐτη, ἐπιβεβαιώνουν αὐτό πού σᾶς λέγω καί διαψεύδουν ἐσᾶς! Τί κρῖμα πού δέν μπορεῖτε νά τό καταλάβετε! Γράφετε ὅτι ὁ Μ. Φώτιος ἀπεφάνθη ὡς ἑξῆς:
«Φέραμε στο φως και εκθέσαμε πάλι σε όλους την ορισμένη από τις μέχρι τώρα Συνόδους και τους αποστολικούς θεσμούς καταδίκη… Έτσι και αυτούς, αφού εμμένουν στην πολύμορφη πλάνη τους, τους αποκλείσαμε από κάθε χριστιανική κοινότητα… μόνη η κατά του Πνεύματος βλασφημία … αρκεί να τους υποβάλλει σε μύρια αναθέματα … να αποκόψουμε από το σώμα της Εκκλησίας την γάγγραινα της βλασφημίας … να ξεριζώσουμε τα φύτρα της πονηρίας».
Τί σημαίνει ὅτι ἐξέθεσαν σέ ὅλους προηγούμενες συνοδικές ἀποφάσεις καί βάσει αὐτῶν ἀπέκοψαν ἀπό τό Σὼμα τῆς Ἐκκλησίας ἀμετανοήτους αἱρετικούς καί ἐξερίζωσαν τήν φύτραν τῆς πονηρίας; Δέν σημαίνει ὅτι εἰς τινα Σύνοδον (προφανῶς ἐννοεῖ τήν ΑΒ τοῦ 861) ἔλαβαν χώραν ὅλα αὐτά; Ἀλλ' ἄν ἤρκουν οἱ προηγούμενες αὐτές συνοδικές ἀποφάσεις διά τήν αὐτόματον καταδίκην τῶν ἐν λόγῳ αἱρετικῶν, τότε διατί ὁ Μ. Φώτιος συνεκάλεσε νέαν Σύνοδον, ἡ ὁποία, στηριζομένη εἰς παλαιοτέρας Συνοδικάς ἀποφάσεις, κατεδίκασε τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς; Τό ἴδιο, λοιπόν, πρέπει νά γίνῃ καί εἰς τήν περίπτωσιν τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος. Πρέπει νά συγκληθῇ Σύνοδος, ἡ ὁποία, μέ βάσιν τάς ἀποφάσεις τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος, θά καταδικάσῃ τό ν.ἑ. καί θά καθαιρέσῃ τούς κληρικούς του. Ὅπως λέγει καί ὁ Ἅγιος Νικόφημος Ἁγιορείτης εἰς τό «Πηδάλιον», ἑρμηνεύων τά «καθαιρείσθω» καί «ἀφοριζέσθω» τῶν ἱερῶν Κανόνων, πρέπει νά ὑπάρξῃ τό β' πρόσωπον (ἡ Σύνοδος), τό ὁποῖον, μέ βάσιν τάς ἀποφάσεις τοῦ α' προσώπου (Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος), θά καταδικάσῃ τό γ' πρόσωπον (τούς Ν/Ητας). Ἐάν δέν ἐνεργήσῃ τό β' πρόσωπον, οἱ Ν/Ηται θά παραμείνουν ἐντός τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ κληρικοί των ἀκαθαίρετοι. Τά ἀσύστολα ψεύδη πού γράφετε, ὅτι μέ τό νά ἐκθἐτω τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν δῆθεν «ἀθωώνω» τήν καινοτομίαν τοῦ ν.ἑ., σᾶς ἐκθέτουν ἀνεπανορθώτως καί ἀποδεικνύουν διά μίαν ἀκόμη φοράν πόσον σᾶς ἔχει τυφλώσει ἡ Ματθαιϊστική αἵρεσις. Ἐξ αἰτίας αὐτῆς τῆς αἱρέσεώς σας καί τοῦ ταλιμπανισμοῦ/τσαρλατανισμοῦ σας γενικῶς, ὁ κόσμος ἀκούει π.ἑ. καί φεύγει τρέχοντας! Συνεπῶς, εἶσθε ὄντως οἱ καλύτεροι «νεροκουβαληταί» τῶν Οἰκουμενιστῶν! Ἐπίσης, εἰς τήν προσπάθειάν σας ν' ἀντικρούσετε τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ», γράψατε τό ἑξῆς: «Η Εκκλησία εδέχθη κάποιες χειροτονίες υπό αιρετικών,με την προ΄υ΄πόθεση όμως, ότι αυτοί μετανόησαν και αποκήρυξαν τους αιρετικούς και τις αιρέσεις τους». Δηλαδή, ἐδέχθη κάτι τό (κατ' ἐσᾶς) ἀνύπαρκτον; Ὅπως γράφει ὁ Νεόφυτος, οἱ Σύνεδροι τῆς ΣΤ' ἦσαν χειροτονημένοι παρά τῶν μονοθελητῶν Σεργίου, Πύρρου, Πέτρου καί Παύλου. Πότε καί μέ ποίαν Σύνοδον τούς «ἐδέχθη» αὐτούς ἡ Ἐκκλησία; Ποτέ! Ἁπλῶς, ἀνεγνωρίσθη ἡ χειροτονία των, ἐφόσον ὁ Μονοθελητισμός μέχρο ἐκείνην τήν στιγμήν δέν εἶχεν ἀκόμη καταδικασθῆ. Παύσατε ἐπίτέλους τήν ἀερολογίαν, κ. Στουραΐτη!
Τό Ν/Ηκόν σχίσμα εἶναι ἐν δυνάμει καί ὄχι ἐν ἐνεργείᾳ. Συνεπῶς, ἀποστολική διαδοχή ὑπάρχει καί στίς δύο μερίδες, οἱ ὁποῖες ἔχουν πέσει δυστυχῶς σέ αἱρέσεις καί σχίσματα. Ἔτσι, αὐτήν τήν στιγμήν ὑπάρχει ἐκκλησιαστικόν χάος, ἄρα εἶναι ἀνάγκη ὅσον ποτέ ἄλλοτε νά ὑπάρξῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος πρός διευθέτησιν ὅλων τῶν κρισίμων ζητημάτων. Ποῖος θά τήν συγκροτήσῃ, μήπως οἱ ψευδο-πατριᾶρχαι τύπου Βαρθολομαίου, Θεοδώρου κ.ἄ.; Αὐτό εἶναι τό ζητούμενον, πού μόνον ὁ Πηδαλιοῦχος τῆς Ἐκκλησίας μπορεῖ ν' ἀπαντήσῃ, ἀφοῦ πρῶτα ἐκδιώξῃ μέ φραγγέλιον τούς αἱρετικούς καταληψίας τῶν θρόνων τῆς Ὀρθοδοξίας! Ἄν ἐμεῖς μετανοήσουμε, ἀποκτήσουμε ἀρετάς, καί Τοῦ τό ζητήσουμε μέ δάκρυα, τότε εἶναι βέβαιον ὅτι θ' ἀνασυντάξῃ τό ποίμνιόν Του καί θά βάλῃ καλούς ποιμένας. Δέν δύναμαί νά πῶ ὅτι θά τό κάνουμε αὐτό, διότι μόνον μῖσος καί ἐγωϊσμόν βλέπω παντοῦ. Ἡ ταπείνωσις καί ἡ ἀγάπη ἀπουσιάζουν δυστυχῶς ἀπό παντοῦ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί εν δυνάμει και ενεργεία :
ΔιαγραφήΤο ουκρανικό σχίσμα είναι εν δυνάμει ή εν ενεργεία ;
η τότε ηγεσία της ελληνικής εκκλησίας και του πατριαρχείου δεν ήταν «και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος» των αποστόλων διότι εκτός από μασόνοι αποδεχόμενοι και εφαρμόζοντας την αιρετική εγκύκλιο του 1920 , αρνήθηκαν το 9ο άρθρο του συμβόλου της πίστεως , εκτός βέβαια και των αναθεμάτων και αφορισμών του 16ου - 19ου αιώνος των πανορθοδόξων συνόδων περί αλλαγής του ημερολογίου-εορτολογίου !! από τότε η ελληνική εκκλησία έχασε την αποστολική διαδοχή , ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ για όποιον θέλει την πικρή αλήθεια , και δεν περνά την ζωή του αμπελοφιλοσοφώντας !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 29 Ιανουαρίου 2022 - 2:27 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἶναι πλάνη νά ταυτίζεται ἡ Ἐκκλησία, ὡς θεσμός, μέ πρόσωπα, ὅπως μέ τόν πατριάρχην, τόν ἀρχιεπίσκοπον κ.λπ. Οἱ γνωρίζοντες τήν πτῶσιν τῆς ἡγεσίας ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτούς (ὄχι, βεβαίως, ἀπό τήν Ἐκκλησίαν) καί νά τούς καταγγείλουν. Τά περί «αὐτοκαθαιρέσεως» εἶναι Ματθαιϊστική πλάνη. Βλ. τήν προηγηθεῖσαν ἀνάρτησιν περί τοῦ «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ».
Εκείνη την εποχή(1924)οι Παλαιοημερολογίτες έχασαν την Αποστολική Διαδοχή γιατί έκαναν σχίσμα. Σήμερα,δεν υπάρχει Αποστολική Διαδοχή, έπεσαν σε αίρεση όλοι οι ψευδεπίσκοποι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ.Χατζηνικολάου συνεχίζει τις οικουμενιστικές θεωρίες του προδότη Φλωρίνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι, λέει,εν δυνάμει σχισματικοί, οι καταδεδικασμένοι σχισματοαιρετικοί Νεοημερολογίτες, και έχουν Αποστολική Διαδοχή.
Πότε θα μάθετε ,κ.Χατζηνικολάου,ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι Μία,και το εν δυνάμει είναι σε θεωρητικό επίπεδο;
Από το 1920,έτος εκδόσεως της Παναιρετικής Εγκυκλίου, έως του 1924,ήταν εν δυνάμει σχισματικοί οι Νεοημερολογίτες.
Από το 1924 και μετά,είναι εν ενεργεία.
Σε χάος βρίσκονται οι Νεοημερολογίτες, οι Ακακιοφλωρινικοί και όλοι οι υπόλοιποι εκτός Εκκλησίας σχισματοαιρετικοί,όπως και εσείς.
Το πιστό λείμμα,το μικρόν ποίμνιον,ήταν είναι και θα είναι το σώμα του Χριστού,γιατί έχει την αλήθεια.
Φύγετε από τους Νεοημερολογίτες,φύγετε από τους Ακακιοφλωρινικούς.
Είναι εκτός Εκκλησίας,χωρίς Αποστολική Διαδοχή και Αποστολική Πίστη,οι οποίες είναι αλληλένδετες.
Ο Λαρίσης και Τυρνάβου,ως μοναδικός Ορθόδοξος Επίσκοπος,είναι αυτός που ηγείται σήμερα της Μίας ,Αγίας,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της .
Θεολόγος.
Προς κ.Στουραΐτη :
ΔιαγραφήΑν ισχύει αυτό που λέτε ότι "ο Λαρίσης και Τυρνάβου,ως μοναδικός Ορθόδοξος Επίσκοπος,είναι αυτός που ηγείται σήμερα της Μίας ,Αγίας,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας."....τότε γιατί ο συγκεκριμένος Μητροπολίτης δεν ακολουθεί το παράδειγμα του Αγίου Ματθαίου Καρπαθάκη και να χειροτονήσει μόνος του Επισκόπους σε κάθε περιοχή της Ελλάδας ;
Και αν (μη γένοιτο) κοιμηθεί ξαφνικά ο Λαρίσης, τότε τί γίνεται ;
Ο Φλωρίνης και οι Ακακιοφλωρινικοί,το μεγαλύτερο ΄΄πλυντήριο΄΄ των καταδεδικασμένων Νεοημερολογιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ Κωνσταντίνε την καλημέρα μου σε εσένα και στον επαναστατημένο Καναδά !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η The Cave Dweller είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ Κωνσταντίνε την καλημέρα μου σε εσένα και στον επαναστατημένο Καναδά !
Σε ευχαριστώ πολύ αδελφέ μου!
Υγεία και ευλογία σε σένα και την οικογένειά σου!
Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
@ κ. ΧΣ: «Ο κ.Χατζηνικολάου συνεχίζει τις οικουμενιστικές θεωρίες του προδότη Φλωρίνης. ... Από το 1920,έτος εκδόσεως της Παναιρετικής Εγκυκλίου, έως του 1924,ήταν εν δυνάμει σχισματικοί οι Νεοημερολογίτες. Από το 1924 και μετά,είναι εν ενεργεία».
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρῖμα πού, καίτοι ὑπογράφετε ὡς θεολόγος, ἐν τούτοις δέν γνωρίζετε οὔτε κἄν τόν ὁρισμόν τοῦ «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ», κ. Στουραΐτη! Πρίν τήν συνοδικήν καταδίκην του ὁ σχισματικός/αἱρετικός εἶναι «ἐν δυνάμει», ἐνῷ μετά τήν συνοδικήν καταδίκην του καθίσταται «ἐν ἐνεργείᾳ».
Ἐπίσης, δέν ἀντιλαμβάνεσθε δυστυχῶς ὅτι ἐσεῖς οἱ Ματθαιϊσταί εἶσθε οἱ κατ' ἐξοχήν «νεροκουβαληταί» τῶν Οἰκουμενιστῶν καί ὄχι ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος! Διότι, μἐ τήν φοβεράν αἵρεσιν τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος» πού κηρύττετε, δίνετε λαβήν εἰς τούς Οἰκουμενιστάς νά κατηγοροῦν ὅλους συλλήβδην τούς Π/Ητας ὡς αἱρετικούς καί βλασφἠμους τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, λερώνοντας ἔτσι εἰς τά ὄμματα τῶν Ὀρθοδόξων τό εὐγενέστερον κίνημα τοῦ 1924 καί παίρνοντας μέ τήν μερίδα των τήν συντριπτικήν πλειοψηφίαν τῶν Ὀρθοδόξων, καθότι πᾶς ἐχέφρων βλέπει εὐκόλως ὅτι ἡ Ματθαιϊστική αἵρεσις ἀντίκειται εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν. Συνεπῶς, ὑποδυόμενοι τούς Ὀρθοδόξους, δυσφημεῖτε σφόδρα τήν Ὀρθοδοξίαν ἐπί 85 συναπτά ἔτη, κι ἔτσι ἐργάζεσθε εἰς τήν πραγματικότητα πυρετωδῶς ὑπέρ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ἐσεῖς «ἐνεπνεύσατε» τόν π. Ἐπιφάνιον Θεοδωρόπουλον νά γράψῃ τά «Δύο Ἄκρα»! Ἔχει γραφῆ ὅτι τό 1948 ὁ π. Ἐπιφάνιος (ὁ τότε νεαρός Ἐτεοκλῆς), ὁμοῦ μέ τόν τότε Ἀρχιμανδρίτην Αὐγουστῖνον Καντιώτην καί τόν Θεολόγον Στ. Καραμῆτσον, μετέβησαν, κατόπιν συνεννοήσεως, εἰς Ματθαιϊστικήν Μονήν, προκειμένου νά ἑνώσουν τά διεστῶτα. Ἀλλά, παρά τήν ἐκ τῶν προτέρων συνεννόησιν, οἱ Ματθαιϊσταί οὔτε κἄν τούς ἄνοιξαν τήν θύραν νά εἰσέλουν!!! Συνεπῶς, ἰδών ὁ π. Ἐπιφάνιος ὅτι οἱ Ματθαιϊσταί ὄχι μόνον δέν εἶναι Ὀρθόδοξοι, ἀλλ' οὔτε κἄν σοβαροί ἄνθρωποι, προέβη ἀργότερον εἰς τόν γνωστόν πόλεμον ἐναντίον ὅλων τῶν Π/Ητῶν! Καί μέ τήν ὡς ἄνω περιγραφεῖσαν δυσφήμησιν τῆς Ὀρθοδοξίας ἐκ μέρους ὑμῶν τά κείμενα τοῦ π. Ἐπιφανίου παρέσυραν σχεδόν τούς πάντας ἐναντίον τῶν Π/Ητῶν. Ὀλίγη περισυλλογή καί αὐτοκριτική, ἀντί τοῦ διαρκοῦς αὐθαδιασμοῦ καί ἀνοητολογίας, ἔστω καί τήν ὑστάτην αὐτήν ὥραν, δέν θά ἔβλαπτε! Χθές ἀνηρτήθη εἰς τό παρόν ἱστολόγιον καί πάλιν τό κείμενόν μου διά τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ», ὅπου ἀναφέρεται ὅτι οἱ Β', ΣΤ' καί Ζ' Οἰκ. Σύνοδοι ΕΔΕΧΘΗΣΑΝ χειροτονίας ὑπό αἱρετικῶν. Αὐτό καί μόνον καταρρίπτει τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν! Ἐσεῖς, ὅμως, τό παρεκάμψατε καί συνεχίζετε ἀπτόητοι τήν δυσφήμησιν τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία, ὅπως μόλις ἐξήγησα, ἀποτελεῖ ἐργασίαν ὑπέρ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
@ 29 Ιανουαρίου 2022 - 3:39 μ.μ. Γράφεις: «Εκείνη την εποχή(1924)οι Παλαιοημερολογίτες έχασαν την Αποστολική Διαδοχή γιατί έκαναν σχίσμα».
ΑπάντησηΔιαγραφήὍλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι ἐπιβάλλουν καί ἐπαινοῦν τήν ἀποτείχισιν ἀπό αἱρετικούς ψευδοποιμένας, ἐνῷ ἐσύ τήν χαρακτηρίζεις σχίσμα! Σχέφθηκες μήπως ἐργάζεσαι διά τόν «ἔξω ἀπό ἐδῶ»;
Αν μου βρεις έναν Άγιο που να μιλάει για τα ημερολόγια(ότι αυτά σώζουν κ.λπ.),θα πάρω πίσω αυτό που έγραψα.Αν μου βρεις που γράφει η Γραφή και οι Σύνοδοι για ημερολόγια,πάλι θα πάρω πίσω αυτό που έγραψα.Η διακοπή κοινωνίας,χωρίς να συντρέχει κάποια παράβαση δογματική ή κάποια αδικία, είναι σχίσμα.Το 1924 οι Παλαιοημερολογίτες διέκοψαν την κοινωνία και έκαναν σχίσμα.
ΔιαγραφήΕίστε ενεργεία κακόδοξοι και εν δυνάμει Ορθόδοξοι,κ.Χατζηνικολάου,όπως και οι υπόλοιποι Ακακιοφλωρινικοί και οι Νεοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμιλείτε εσείς περί Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας;Γνωρίζετε κάτι απ΄αυτήν;
Όσο δυνατόν είναι ,το αποκομμένο μέλος του σώματος π.χ.χείρα , όμμα, ωτίον κτλ.,να συνεχίζει να ζεί μετά την αποκοπή,άλλο τόσο έχουν Θεία Χάρι και Αποστολική Διαδοχή οι καταδεδικασμένοι σχισματοαιρετικοί Νεοημερολογίτες.
΄΄Πήγαν να ενώσουν τα διεστώτα΄΄;Ποιά διεστώτα,κ.Χατζηνικολάου.Μετάνοια,καταδίκη των αιρέσεών τους και επιστροφή στην Εκκλησία εχρειάζοντο και χρειάζονται οι καινοτόμοι και καταδεδικασμένοι σχισματοαιρετικοί Νεοημερολογίτες.
Η καταδίκη των Νεοημερολογιτών από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος, δεν σας αρέσει;
Για ποιά αυτόματη απώλεια της θείας χάριτος ομιλείτε;
Την σχετική εργασία του π.Νικολάου Δημαρά για την καταδίκη του Νέου Ημερολογίου,γιατί δεν την διαβάσατε;
Η 8η Οικουμενική Σύνοδος, επικαλέστηκε τις προηγούμενες συνοδικές αποφάσεις που είχαν καταδικάσει τους αιρετικούς.
Επίσης,καταδικάζονταν και όσοι θα ακολουθήσουν τους αιρετικούς στο μέλλον,χωρίς να χρειάζεται νέα καταδικαστική συνοδική απόφαση!Γιατί αυτό;μπορείτε να μας πείτε;
Είναι φοβερό!Νεοημερολογίτες,όπως ο π.Θεόδωρος Ζήσης, να παραδέχονται ότι όντως αυτό είναι το Γρηγοριανό Ημερολόγιο το οποίο κατεδίκασαν οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος,και σείς να προσπαθείτε να αθωώσετε τους καινοτόμους.
Η Εκκλησία εδέχθη κάποιες χειροτονίες υπό αιρετικών,με την προ΄υ΄πόθεση όμως, ότι αυτοί μετανόησαν και αποκήρυξαν τους αιρετικούς και τις αιρέσεις τους ,αποδεχόμενοι στην συνέχεια την Ορθόδοξη Ομολογία Της.
Ουδέποτε ανεγνωρίσθησαν οι σχισματικοί και αιρετικοί ως μέλη της Εκκλησίας και με Αποστολική Διαδοχή,όπως κάνετε εσείς με τους καταδεδικασμένους και αμετανοήτους σχισματοαιρετικούς Νεοημερολογίτας.
Προσπαθείτε να γίνετε το πλυντήριο των Νεοημερολογιτών,και καταντήσατε χειρότεροι εκείνων.
Δυνάμει σχισματικοί ήταν από το 1920 έως το 1924.Από το 1924 και μετά ,είναι ενεργεία,είτε τό θέλετε είτε όχι.
Χειροτονίες;Όσο νούπω,αγαπητέ The Cave Dweller.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αφού το απαγορεύουν οι Ιεροί Κανόνες.Δεν μπορεί ένας Επίσκοπος μόνος του να κάνει χειροτονία.Άρα κάτι δεν πάει καλά.
ΔιαγραφήΤα του Μ.Φωτίου για τις προγενέστερες καταδίκες κατά των αιρετικών.
ΑπάντησηΔιαγραφή΄΄...Και δεν αποφανθήκαμε στηριζόμενοι στις δικές μας κρίσεις. Φέραμε στο φως και εκθέσαμε πάλι σε όλους την ορισμένη από τις μέχρι τώρα Συνόδους και τους αποστολικούς θεσμούς καταδίκη…΄΄
Το ίδιο έγινε και με τους καινοτόμους Νεοημερολογίτας,οι οποίοι κατεδικάσθησαν από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος.
Τα όσα λέει,λοιπόν,ο κ.Χατζηνικολάου,δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα .
– Μ. Φώτιος, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (866): «Ποιος δε θα κλείσει τα αυτιά του στο άκουσμα της υπερβολικής αυτής βλασφημίας (του filioque) η οποία εναντιώνεται στα Ευαγγέλια, αντιτάσσεται στις αγίες Συνόδους, απορρίπτει τους μακαρίους και Αγ. Πατέρες… Εναντίον όλων μαζί των προφητών, αποστόλων, ιεραρχών, μαρτύρων και αυτών ίδιων των Δεσποτικών λόγων η βλάσφημη αυτή και θεομάχος φωνή εξοπλίζεται… αυτούς τους απατεώνες και θεομάχους καταδικάσαμε με συνοδική και θεία ψήφο. Και δεν αποφανθήκαμε στηριζόμενοι στις δικές μας κρίσεις. Φέραμε στο φως και εκθέσαμε πάλι σε όλους την ορισμένη από τις μέχρι τώρα Συνόδους και τους αποστολικούς θεσμούς καταδίκη… Έτσι και αυτούς, αφού εμμένουν στην πολύμορφη πλάνη τους, τους αποκλείσαμε από κάθε χριστιανική κοινότητα… μόνη η κατά του Πνεύματος βλασφημία … αρκεί να τους υποβάλλει σε μύρια αναθέματα … να αποκόψουμε από το σώμα της Εκκλησίας την γάγγραινα της βλασφημίας … να ξεριζώσουμε τα φύτρα της πονηρίας».
Αὐτά πού γράφετε, κ. Στουραΐτη, ἐπιβεβαιώνουν αὐτό πού σᾶς λέγω καί διαψεύδουν ἐσᾶς! Τί κρῖμα πού δέν μπορεῖτε νά τό καταλάβετε! Γράφετε ὅτι ὁ Μ. Φώτιος ἀπεφάνθη ὡς ἑξῆς:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Φέραμε στο φως και εκθέσαμε πάλι σε όλους την ορισμένη από τις μέχρι τώρα Συνόδους και τους αποστολικούς θεσμούς καταδίκη… Έτσι και αυτούς, αφού εμμένουν στην πολύμορφη πλάνη τους, τους αποκλείσαμε από κάθε χριστιανική κοινότητα… μόνη η κατά του Πνεύματος βλασφημία … αρκεί να τους υποβάλλει σε μύρια αναθέματα … να αποκόψουμε από το σώμα της Εκκλησίας την γάγγραινα της βλασφημίας … να ξεριζώσουμε τα φύτρα της πονηρίας».
Τί σημαίνει ὅτι ἐξέθεσαν σέ ὅλους προηγούμενες συνοδικές ἀποφάσεις καί βάσει αὐτῶν ἀπέκοψαν ἀπό τό Σὼμα τῆς Ἐκκλησίας ἀμετανοήτους αἱρετικούς καί ἐξερίζωσαν τήν φύτραν τῆς πονηρίας; Δέν σημαίνει ὅτι εἰς τινα Σύνοδον (προφανῶς ἐννοεῖ τήν ΑΒ τοῦ 861) ἔλαβαν χώραν ὅλα αὐτά; Ἀλλ' ἄν ἤρκουν οἱ προηγούμενες αὐτές συνοδικές ἀποφάσεις διά τήν αὐτόματον καταδίκην τῶν ἐν λόγῳ αἱρετικῶν, τότε διατί ὁ Μ. Φώτιος συνεκάλεσε νέαν Σύνοδον, ἡ ὁποία, στηριζομένη εἰς παλαιοτέρας Συνοδικάς ἀποφάσεις, κατεδίκασε τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς; Τό ἴδιο, λοιπόν, πρέπει νά γίνῃ καί εἰς τήν περίπτωσιν τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος. Πρέπει νά συγκληθῇ Σύνοδος, ἡ ὁποία, μέ βάσιν τάς ἀποφάσεις τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος, θά καταδικάσῃ τό ν.ἑ. καί θά καθαιρέσῃ τούς κληρικούς του. Ὅπως λέγει καί ὁ Ἅγιος Νικόφημος Ἁγιορείτης εἰς τό «Πηδάλιον», ἑρμηνεύων τά «καθαιρείσθω» καί «ἀφοριζέσθω» τῶν ἱερῶν Κανόνων, πρέπει νά ὑπάρξῃ τό β' πρόσωπον (ἡ Σύνοδος), τό ὁποῖον, μέ βάσιν τάς ἀποφάσεις τοῦ α' προσώπου (Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος), θά καταδικάσῃ τό γ' πρόσωπον (τούς Ν/Ητας). Ἐάν δέν ἐνεργήσῃ τό β' πρόσωπον, οἱ Ν/Ηται θά παραμείνουν ἐντός τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ κληρικοί των ἀκαθαίρετοι. Τά ἀσύστολα ψεύδη πού γράφετε, ὅτι μέ τό νά ἐκθἐτω τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν δῆθεν «ἀθωώνω» τήν καινοτομίαν τοῦ ν.ἑ., σᾶς ἐκθέτουν ἀνεπανορθώτως καί ἀποδεικνύουν διά μίαν ἀκόμη φοράν πόσον σᾶς ἔχει τυφλώσει ἡ Ματθαιϊστική αἵρεσις. Ἐξ αἰτίας αὐτῆς τῆς αἱρέσεώς σας καί τοῦ ταλιμπανισμοῦ/τσαρλατανισμοῦ σας γενικῶς, ὁ κόσμος ἀκούει π.ἑ. καί φεύγει τρέχοντας! Συνεπῶς, εἶσθε ὄντως οἱ καλύτεροι «νεροκουβαληταί» τῶν Οἰκουμενιστῶν! Ἐπίσης, εἰς τήν προσπάθειάν σας ν' ἀντικρούσετε τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ», γράψατε τό ἑξῆς: «Η Εκκλησία εδέχθη κάποιες χειροτονίες υπό αιρετικών,με την προ΄υ΄πόθεση όμως, ότι αυτοί μετανόησαν και αποκήρυξαν τους αιρετικούς και τις αιρέσεις τους». Δηλαδή, ἐδέχθη κάτι τό (κατ' ἐσᾶς) ἀνύπαρκτον; Ὅπως γράφει ὁ Νεόφυτος, οἱ Σύνεδροι τῆς ΣΤ' ἦσαν χειροτονημένοι παρά τῶν μονοθελητῶν Σεργίου, Πύρρου, Πέτρου καί Παύλου. Πότε καί μέ ποίαν Σύνοδον τούς «ἐδέχθη» αὐτούς ἡ Ἐκκλησία; Ποτέ! Ἁπλῶς, ἀνεγνωρίσθη ἡ χειροτονία των, ἐφόσον ὁ Μονοθελητισμός μέχρο ἐκείνην τήν στιγμήν δέν εἶχεν ἀκόμη καταδικασθῆ. Παύσατε ἐπίτέλους τήν ἀερολογίαν, κ. Στουραΐτη!
Ο/Η 3:39 είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μου βρεις έναν Άγιο που να μιλάει για τα ημερολόγια(ότι αυτά σώζουν κ.λπ.),θα πάρω πίσω αυτό που έγραψα. Αν μου βρεις που γράφει η Γραφή και οι Σύνοδοι για ημερολόγια, πάλι θα πάρω πίσω αυτό που έγραψα. Η διακοπή κοινωνίας, χωρίς να συντρέχει κάποια παράβαση δογματική ή κάποια αδικία, είναι σχίσμα. Το 1924 οι Παλαιοημερολογίτες διέκοψαν την κοινωνία και έκαναν σχίσμα.
Δεν γνωρίζω αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι ο Παμμίαρος θα γελάει με εμάς. Πόσο μελάνι έχει καταναλωθεί, πόσα έχουν γραφεί για τα ημερολόγια! Για την υδρογονική βόμβα που έριξαν οι εχθροί της Εκκλησίας τέσσερα χρόνια πριν δεν μιλάμε! Γράφουμε συνεχώς ότι τα ημερολόγια δεν είναι δογματικό πρόβλημα. Ας υποθέσουμε για μια στιγμή ότι δεν είναι. Η αναγνώριση όλων των αιρετικών συναγωγών συμπεριλαμβανομένης και της Παπικής με την Εγκύκλιο του 1920 τι είναι; Δεν είναι Πανδογματικό πρόβλημα, Παναίρεση;
Θα ασχολούμαστε συνεχώς με το ίδιο τροπάριο: Οι παλαιοημερολογίτες διέκοψαν την κοινωνία και έκαναν σχίσμα! Έκαναν σχίσμα από ποια εκκλησία; Την Παναιρετική του 1920;
Γράφεις: Αν μου βρεις που γράφει η Γραφή και οι Σύνοδοι για ημερολόγια, πάλι θα πάρω πίσω αυτό που έγραψα.
Δεν θέλω να συνεχίσω, αλλά θα γράψω μόνο αυτό για να σε προβληματίσω λίγο.
Μπορείς να μου βρεις ένα εδάφιο στην Αγά Γραφή που να γράφει ότι ο Θεός είναι Τριαδικός;
Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Ας γελάσω κ.Σιλβέστερ.Είναι δυνατόν να μην γνωρίζεις τα εδάφια αυτά που φανερώνουν την Αγία Τριάδα και να θεωρείς τον εαυτό σου Ορθόδοξο;
ΔιαγραφήΓια ποία εγκύκλιο μιλάς,για την εγκύκλιο του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως;Αφού οι Παλαιοημερολογίτες διέκοψαν την κοινωνία από την Σύνοδο των Αθηνών,τι σχέση έχει η Κωνσταντινούπολη με την Αθήνα;Αν και πολλά μπορώ να γράψω γι'αυτήν την εγκύκλιο,η οποία ήταν άγνωστη στους Παλαιοημερολογίτες μέχρι το 1950,αλλά άδικα θα ξοδέψω τον χρόνο μου.Μόνο ένα θα πω,ίσως και σε κάνω να μα αλλάξεις γνώμη.Μπορεί ο τότε Πατριάρχης της Πόλης,να τους ονόμασε Εκκλησίες για να τους "γλυκάνει" .Το ίδιο έκανε και ο Άγιος Μάρκος,ονόμασε τον Πάπα αγιότατο και άλλα πολλά,που αν τα γράψω,ίσως θεωρήσεις και τον Άγιο Μάρκο αιρετικό και Οικουμενιστή.
Οι κολλημένοι με το Παλαιό Ημερολόγιο,έκαναν διακοπή κοινωνίας λόγω της αλλαγής που έκανε η Τοπική Εκκλησία μας,όχι για την εγκύκλιο που έστειλε ο Πατριάρχης στους Αρχιεπισκόπους και στους αιρετικούς.
Δεν γνωρίζεις Θεολογία και Εκκλησιαστική Ιστορία και γι'αυτό πέφτεις σε πλάνες.
Ο Κύριος να είναι μαζί σου.
Πάλι εκτροχιαστήκατε ,κ.Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλετε να ξεχνάτε,ότι οι τρείς επιστρέψαντες το 1935,στηριζόμενοι στις αποφάσεις των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος,επανέλαβαν τις καταδίκες Εκείνων και αποκήρυξαν τον Νεοημερολογιτισμόν και τους Καινοτόμους.
Θέλετε επίσης να ξεχνάτε,ότι στις καταδίκες πρός τους αιρετικούς οι πατέρες της Εκκλησίας συμπεριέλαβαν και όλους αυτούς που θα ακολουθήσουν τους αιρετικούς ή τις αιρέσεις τους στο ΜΕΛΛΟΝ.
Ο λόγος που το΄καναν,προφανής.Για να μην χρειάζεται σε κατεγνωσμένες αιρέσεις επανάληψη καταδίκης.
Όλοις τοις αιρετικοίς ,ανάθεμα, φωνάζει η Εκκλησία κάθε Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Εσείς, βέβαια,δεν θεωρείτε σχισματοαιρετικούς τους Νεοημερολογίτας και γι΄αυτό δεν δύνασθε να αντιληφθείτε που απευθύνεται το ανάθεμα.
Ξεχνάτε επίσης, ότι η Εκκλησία χρησιμοποιεί και την οικονομία,όταν πρόκειται να επανεντάξει στους κόλπους Της τους αιρετικούς και σχισματικούς.
Γράφετε και τα εξής,κ.Χατζηνικολάου:΄΄Ἁπλῶς, ἀνεγνωρίσθη ἡ χειροτονία των, ἐφόσον ὁ Μονοθελητισμός μέχρο ἐκείνην τήν στιγμήν δέν εἶχεν ἀκόμη καταδικασθῆ΄΄
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας το λέμε ,αλλά εσείς πάντα παρεκβαίνετε.
Ευτυχώς για την Εκκλησία και δυστυχώς για εσάς,το 1924 ο Νεοημερολογιτισμός ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΗ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΑΝΟΡΘΌΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΏΝΟΣ,σε αντίθεση με τον Μονοθελητισμόν,όπου δεν υπήρχε ακόμη καταδίκη.
Τόσο απλά.
Ο/Η 3:39 είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς γελάσω κ.Σιλβέστερ.Είναι δυνατόν να μην γνωρίζεις τα εδάφια αυτά που φανερώνουν την Αγία Τριάδα και να θεωρείς τον εαυτό σου Ορθόδοξο;
Δεν γνωρίζεις Θεολογία και Εκκλησιαστική Ιστορία και γι'αυτό πέφτεις σε πλάνες.
Ο Κύριος να είναι μαζί σου.
Σωστά το γράφεις ότι δεν γνωρίζω. Γι' αυτό σε παρακάλεσα να μου δείξεις το εδάφιο που γράφει ότι ο Θεός είναι Τριαδικός.
Γράφει ο Απόστολος και Ευαγγελιστής Ιωάννης: ....ὅτι ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστίν (Α Ιω. 4,8).
Που γράφει ότι ο Θεός είναι Τριαδικός;
Θα περιμένω...
Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο κεφ.κη',στίχ.19:"Πηγαίνετε λοιπόν και διδάξετε όλα τα έθνη, βαπτίζοντας αυτούς στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος...".
ΔιαγραφήΕδώ μιλάει ο Χριστός για την Αγία Τριάδα.
Α'Επιστολή Ιωάννου κεφ.ε',στίχ.7:"Γιατί τρεις είναι εκείνοι που επιβεβαιώνουν αυτό στον ουρανό,ο Πατέρας, ο Λόγος και το Άγιο Πνεύμα.Και αυτοί οι τρεις είναι ένα".
ΔιαγραφήΕδώ μας λέει ο Ιωάννης για τις τρεις υποστάσεις του Θεού.
@ 31 Ιανουαρίου 2022 - 5:22 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνετε λογοπαίγνια, κ. Στουραΐτη! Ἀπό πότε κάποιος κληρικός καταδικάζεται καί καθαιρεῖται ΠΡΙΝ κάνει κάποιο ἔγκλημα; Οἱ Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος κατέκριναν τήν καινοτομίαν τοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου, ἡ ὁποία συμπεριλαμβάνει καί τήν ἀλλαγήν τοῦ Πασχαλίου. 3,5 αἰῶνες ἀργότερον ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία υἱοθέτησε τό «διωρθωμένον Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον», τό ὁποῖον ἀφήνει τό Πασχάλιον ἄθικτον. Ὅσοι τό ἠκολούθησαν δέν ὑπήχθησαν εἰς ἄλλην «ἐκκλησίαν», ἀλλά συνεχίζουν νά τελοῦν τά μυστήρια ἐν τῷ ὀνόματι τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, χωρίς ποτέ νά καταδικασθοῦν ἀπό Σύνοδον καί νά καθαιρεθοῦν. Ἐάν ὑπήγοντο ἐπισήμως εἰς τόν Παπισμόν, τότε ὄντως δέν θά ἐχρειάζετο Σύνοδος διά νά τούς καθαιρέσῃ, ἐφόσον ἔτσι θά ἠρνοῦντο φανερά καί ἐπισήμως τήν Ὀρθοδοξίαν. Ἡ πραγματικότης, ὅμως, εἶναι διαφορετική κι ἐσεῖς δυστυχῶς ἀδυνατεῖτε, ἤ μᾶλλον δέν θέλετε, νά τήν καταλάβετε, διό καί γράφετε συνεχῶς παραλογισμούς ἐξ ἐπόψεως Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας. Χάριν παραδείγματος, δέχεσθε μέν ὅτι οἱ χειροτονηθέντες ὑπό Μονοθελητῶν Πατέρες τῆς ΣΤ' Οἰκουμενικῆς ἀνεγνωρίσθησαν αὐτονοήτως (χωρίς ἀπόφασιν Συνόδου) ὡς ἐγκύρως χειροτονηθέντες, ἐπειδή μέχρι ἐκείνην τήν στιγμήν ὁ Μονοθελητισμός δέν εἶχε καταστῆ ἀκόμη Συνοδικῶς ἐνεργείᾳ αἵρεσις, ὅπως ἔγραψα ἐγώ πρῶτος, ἀλλά αὐτή ἡ τοποθέτησίς σας ΔΕΝ συνάδει με τά ὅσα γράφετε διά τόν Ν/Ησμόν. Διότι ὁ Μονοθελητισμός ἦτο σαφῶς καταδεδικασμένη αἵρεσις ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν καί ἀπό τήν Δ' Οἰκ. Σύνοδον, ἡ ὁποία κατεδίκασε τόν Μονοφυσιτισμόν! Δέν ἐπείνασεν ὁ Χριστός; Δέν εἶπεν «ἀπελθέτω ἀπ' ἐμοῦ τό ποτήριον τοῦτο» πρό τοῦ φοβεροῦ σταυρικοῦ μαρτυρίου Του; Συνεπῶς, δέν ἦτο φαεινότατον ὅτι εἶχε καί τό ἀνθρώπινον θέλημα, ἐφόσον εἶχε καί τήν ἀνθρωπίνην φύσιν; Αὐτό ἦτο ἡλίου φαεινότερον! Ἄρα διατί ἐχρειάζετο ἡ ΣΤ'; Ἄν θέλετε νά εἶσθε συνεπεῖς μέ τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», θά ἔπρεπε νά λέτε ὅτι ἡ ΣΤ' δέν ἐχρειάζετο καί οὔτε κἄν ἠδύνατο νά γίνῃ διότι (κατ' ἐσᾶς) ἡ ἱερωσύνη εἶχεν ἤδη χαθῆ μέ τήν σύμπλευσιν τῶν πάντων (πλήν τοῦ μοναχοῦ Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ μετά τῶν δύο ὑποτακτικῶν του) μέ τήν αἵρεσιν καί τήν ὑπογραφήν τῆς «Βούλας» τοῦ Αὐτοκράτορος. Ἀλλά ΔΕΝ εἶσθε συνεπεῖς! Καί αὐτή ἡ ἀσυνέπειά σας προεκάλεσε τήν διάλυσιν τοῦ εὐγενοῦς κινήματος τοῦ 1924. Εἶσθε οἱ καλύτεροι σύμμαχοι τῶν Οἰκουμενιστῶν! Τέλος!
Εδώ υπάρχει μεγάλη βλασφημία προς το πρόσωπο του Κυρίου Ιησού Χριστού.Μας λέει ο κ.Χατζηνικολάου ότι ο Χριστός σαν άνθρωπος δεν ήθελε να σταυρωθεί.Μεγάλη βλασφημία.Δεν γνωρίζουμε γιατί το είπε αυτό ο Χριστός και πέφτουμε σε πλάνες.Αυτό το είπε ο Χριστός για να ξεγελάσει τον Σατανά και όχι γιατί η ανθρώπινη φύση Του δεν ήθελε αυτό που ήθελε η Θεία.Ας ζητήσει συγχώρεση ο κ. Χατζηνικολάου.
Διαγραφή@ 1 Φεβρουαρίου 2022 - 1:44 μ.μ. Γράφεις: «Αυτό το είπε ο Χριστός για να ξεγελάσει τον Σατανά και όχι γιατί η ανθρώπινη φύση».
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράπεμψέ με σέ κάποιον Ἅγιον (ἀληθινόν, ὄχι ψευδοάγιον τῆς νέας ἐποχῆς!) πού δίδει αὐτήν τήν ἑρμηνείαν κι ἐγώ τότε θά ζητήσω ἀμέσως συγχώρησιν. Ἀπ' ὅσα ἔχω διαβάσει ἐγώ, αὐτή εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος ἑρμηνεία τῶν τότε φοβερῶν γεγονότων, ἡ ὁποία συνάδει καί μέ τόν ἱδρῶτά Του κατά τήν φοβεράν ἐκείνην Προσευχήν Του λίγο πρίν συλληφθῆ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜένουμε άφωνοι με τα όσα αιρετικά και ανακριβή λέτε,κ.Χατζηνικολάου,τα οποία είναι ύμνος εις τον Οικουμενισμόν -Νεοημερολογιτισμόν!
Τι να πρωτογράψει κανείς σε όλα αυτά τα φρικτά,που δικαιώνουν τους σχισματοαιρετικούς Νεοημερολογίτες;
Οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος, ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΟΛΟΓΙΟ.
Πότε άλλαξε αυτό;Το 1924.
Οι Νεοημερολογίτες υιοθέτησαν το Γρηγοριανό Ημερολόγιο,και όχι το δήθεν διορθωμένο Ιουλιανό,[πόσα ψέμματα επικαλούνται;όπως τα περί πτώσεως της ανοιξιάτικης ισημερίας και ότι αυτή ,κατά την Α Οικουμενική, ήταν στις 21 Μαρτίου]όπως οικουμενιστικώ τω τρόπω ,λέτε.[ακόμα και ο Νεοημερολογίτης π.Θ.Ζήσης, το παραδέχεται.]
Αυτό το ανάθεμα ,απευθύνεται σ΄αυτούς που έκαναν πράξη την αλλαγή του Ημερολογίου και σε κείνους που την ακολούθησαν και ακολουθούν.
Αυτό διατράνωσε και η Σύνοδος του 1935.
Το Πασχάλιο,σε καμία των περιπτώσεων δεν μένει άθικτο,όπως λέτε,διότι,από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου που είναι τα όριά του,στον Νεοημερολογιτισμό το ΄΄εορτάζουν΄΄,από αρχές Απριλίου έως 8 Μα΄ί΄ου,καταργώντας έτσι την νηστεία των Αγίων Αποστόλων.
Η θέσις σας ότι, ΄΄δεν υπήχθησαν σε άλλη Εκκλησία΄΄,είναι η επιτομή του Οικουμενισμού.
Αν είναι ποτέ δυνατόν,οι Νεοημερολογίτες,οι οποίοι άλλαξαν το Ημερολόγιο για να εφαρμόσουν την οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920,ώστε να συμπορεύονται μετά των άλλων ΄΄Εκκλησιών΄΄,όπως αναφέρουν,στις οποίες αναγνωρίζουν Θεία Χάρι και σωτηρία, να είναι η Εκκλησία του Χριστού.
Γιατί να απομακρυνθούν από τον Νεοημερολογιτισμόν κάποιοι ,αφού εσείς διδάσκετε ότι οι Νεοημερολογίτες έχουν Θεία Χάρι και Αποστολική Διαδοχή;
Επαναλαμβάνουμε τα εξής:Οι πατέρες της Εκκλησίας δεν αναθεμάτισαν μόνο τους αιρετικούς, αλλά και εκείνους που θα ακολουθήσουν στο μέλλον αυτούς ή τις αιρέσεις τους.
Αυτό και μόνο , δίνει την απάντηση στα όσα λέτε.
Γι΄αυτό σας λέμε ,ότι είστε το πλυντήριο των Καινοτόμων.
Ο/Η 3:39 είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ'Επιστολή Ιωάννου κεφ.ε',στίχ.7:...........
Θέλεις να γνωρίζεις γιατί δεν αντιλαμβάνεσαι το νόημά μου;
Διότι έχεις κοινωνία με τους προδότες της Ορθοδοξίας Οικουμενιστές!
Ας μη χάνουμε αμφότεροι το χρόνο μας.
Ναι,ας μη χάνουμε τον χρόνο μας Περίμενες και πήρες την Αγιογραφική απάντηση που ζήτησες(το γράφει καθαρά ο Ευαγγελιστής Ιωάννης).Τώρα τι στο καλό έχεις στο μυαλό σου,
Διαγραφήαυτό δεν μπορώ να το καταλάβω(αν και δεν έχω καμία κοινωνία με την αίρεση του Οικουμενισμού και τους Οικουμενιστάς).
ΧΣ: «Γιατί να απομακρυνθούν από τον Νεοημερολογιτισμόν κάποιοι ,αφού εσείς διδάσκετε ότι οι Νεοημερολογίτες έχουν Θεία Χάρι και Αποστολική Διαδοχή;»
ΑπάντησηΔιαγραφήἘθισθείς εἰς τήν διαστροφήν καί τό Ψεῦδος, μέ συκοφαντεῖς ὅτι ἐγώ δῆθεν διδάσκω ὅτι ὅλα ἀνεξαιρέτως τά μυστήρια τῶν Οἰκουμενιστῶν ἔχουν τήν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί εἶναι σωστικά, ἐνῷ ἔχω γράψει ἀμέτρητες φορές ὅτι αὐτό ἰσχύει μόνον διά τούς ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντας, ἐνῷ οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες δέν λαμβάνουν εὐλογίαν. ἀλλά κατάκρισιν! Γι' αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγον, ἀλλά καί ἐπειδή αὐτή εἶναι ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, γράφω καί ξαναγράφω, διά τούς μή τετυφλωμένους βεβαίως, ὅσοι γνωρίζουν τήν προδοσίαν πρέπει ἀπαραιτήτως ν' ἀπομακρύνωνται ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς! Ἀντιλαβοῦ, κ. Στουραΐτη; Μᾶλλον ὄχι! Ἀλλά δέν θά ἐπανέλθω ὅ,τι ψέμμα καί συκοφαντίαν καί νά γράψῃς ἐναντίον μου! Ὅπως ἔγραψα καί τίς προάλλες, οἱ Ματθαιϊσταί, ὅπως καί οἱ Ἰεχωβῖται, δέν ἀκούουν τί τούς λές καί δέν καταλαβαίνουν τί τούς γράφεις, ἄρα εἶναι σπατάλη χρόνου ν' ἀσχολῆται κανείς μαζί τους. Ἐγώ τό κάνω χάριν τῶν ἀναγνωστῶν. Τέλος, τέλος.
@ 1 Φεβρουαρίου 2022 - 1:44 μ.μ.: Γράφεις: «Μας λέει ο κ.Χατζηνικολάου ότι ο Χριστός σαν άνθρωπος δεν ήθελε να σταυρωθεί.»
ΑπάντησηΔιαγραφήἈμόλησες τήν διαστροφήν τῶν λεγομένων μου καί, ἐνῷ σοῦ ζήτησα νά μέ παραπέμψῃς εἰς κάποιον ἅγιον, προκειμένου ν' ἀπαντήσω ἐπί τοῦ ὅλου θέματος, ἐσύ κρύφθηκες!
Λοιπόν, κατ' ἀρχάς, ἐγώ ΔΕΝ ἔγραψα αὐτό γιά τό ὁποῖον μέ κατηγορεῖς, ἄρα εἶσαι ψεύτης! Ἔγραψα ὅτι, κατά τήν ἀγωνίαν ἐν τῷ κήπῳ τῆς Γεθσημανῆ, ὡς ἄνθρωπος, γιά μίαν στιγμήν ἠρώτησε τόν Πατέρα Του μήπως ὑπῆρχε τρόπος ν' ἀποφύγῃ τό μαρτύριον. Τά κείμενα εἶναι γνωστά εἰς ὅλους καί γι' αὐτό δέν ἀντέγραψα ἀπό τήν ΚΔ τήν ἀκριβῆ φράσιν, ἀλλά τό ἔγραψα ἀπό μνήμης. Ὡς γνωστόν, ἀμέσως μετά την στιγμήν αὐτήν προσέθεσεν ὅτι «ἄς γίνῃ τό δικό σου θέλημα καί ὄχι τό δικό μου» (ἀπό μνήμης τό γράφω καί αὐτό). Συνεπῶς, τό ψέμμα πού ἔγραψες, ὅτι τάχα ἐγώ εἶπα ὅτι δέν ἤθελε νά σταυρωθῇ, ἀποκαλύπτεται!
Δεύτερον, ὡς ἄλλος ἑρμηνευτής τῆς ΚΔ, ἔγραψες ὅτι «Αυτό το είπε ο Χριστός για να ξεγελάσει τον Σατανά». Γι' αὐτήν τήν ἑρμηνείαν σοῦ ζήτησα παραπομπές σέ ἁγιοπατερικά κείμενα, ἀλλά προφανῶς δέν ἔχεις. Ἕνας φίλος μέ παρέπεμψε στήν Ὑπερφυᾶ Προσευχήν τῆς Μ. Πέμπτης: «Προσεύχη• καί φόβητρα, θρόμβοι αἱμάτων, Χριστέ, προσώπου, παραιτούμενος δῆθεν θάνατον, ἐχθρόν ἐν τούτοις φενακίζων». Ὁ μακαριστός Θεολόγος Ν. Σωτηρόπουλος ἡρμήνευσε τό χωρίον Ματ. 26:39 ὡς ἑξῆς (βλ. σελ. 137 τῆς ΚΔ Ν. Σωτηροπούλου): «Καί ἀφοῦ προχώρησε λίγο, ἔπεσε μέ τό πρόσωπο στή γῆ καί προσευχόταν καί ἔλεγε: 'Πατέρα μου, ἐάν εἶναι δυνατό, ἄς φύγῃ ἀπό μπροστά μου τό ποτήρι αὐτό (τό πικρό ποτήρι τοῦ μαρτυρικοῦ θανάτου). Ἀλλ' (ἄς γίνῃ) ὄχι ὅπως θέλω ἐγώ, ἀλλ' ὅπως θέλεις σύ'» (οι δύο διευκρινιστικές παρενθέσεις εἶναι τοῦ Ν. Σωτηροπούλου). Ἀπό αὐτήν τήν περιγραφήν εἶναι φανερόν ὅτι ναί μέν ἀπό τά φοβερά αὐτά γεγονότα ἐνεπαίχθη ὁ Σατανᾶς, ὁ ὁποῖος ἤλπιζε ν' ἀποφύγῃ ὁ Χριστός τήν Θυσίαν Του, ἀλλά τά γεγονότα ἦσαν ἀληθινά, διό καί συνοπτικῶς ἀναφέρονται ὡς «ἀγωνία ἐν τῷ κήπῳ τῆς Γεθσημανῆ», καί δέν ἐσκηνοθετήθησαν γιά νά ξεγελασθῇ ὁ Σατανᾶς, ὅπως παραπλανητικῶς γράφεις.
Ως Ακακιοφλωρινιστής και υβριστής της Εκκλησίας,κ.Χατζηνικολάου,φάσκετε και αντιφάσκετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Νέο-Γρηγοριανό Ημερολόγιο είναι Οικουμενισμός και Παπισμός και έχει καταδικασθεί πλείστες φορές.
Η Εγκύκλιος του 1920,ως επιτομή του Οικουμενισμού και του Παπισμού,αναφέρει την αλλαγή του Ημερολογίου ως την κυριότερη και βασικότερη προ΄υ΄πόθεση για την συμπόρευση όλων των οικουμενιστών.
Το ανάθεμα των Πατέρων της Πανορθοδόξου Συνόδου του 1583,απευθύνεται σε ΄κείνους που θα επιφέρουν και θα ακολουθήσουν το Ημερολόγιο του Πάπα.
Το Ημερολόγιο του Πάπα [Γρηγοριανό] εισήχθη διά των Καινοτόμων το 1924,ώστε να δηλώσουν όλοι αυτοί, την υποταγή τους στον Πάπα και στον Παπισμό.
Θεία Χάρις και σωτηρία δεν υπάρχει στους Νεοημερολογίτας,οι οποίοι δεν ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού.
Εύχομαι να το κατανοήσετε ,πρίν να είναι αργά.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνη την εποχή(1924) οι Παλαιοημερολογίτες έχασαν την Αποστολική Διαδοχή γιατί έκαναν σχίσμα. Σήμερα,δεν υπάρχει Αποστολική Διαδοχή, έπεσαν σε αίρεση όλοι οι ψευδεπίσκοποι.
29 Ιανουαρίου 2022 - 3:39 μ.μ
Για να σε καταλάβω, γράφεις ότι σήμερα δεν υπάρχει Αποστολική Διαδοχή διότι έπεσαν σε αίρεση όλοι οι ψευδοεπίσκοποι.
Άρα δεν υπάρχει -- αν καταλαβαίνω -- η Εκκλησία του Χριστού. Σωστά;
Αν υπάρχει, ποια είναι σύμφωνα με το πιστεύω σου;
Νομίζω είναι περίπου 2 το πρωί της Πέμπτης εκεί που είσαι. Να σου ευχηθώ, όνειρα γλυκά!....
Ναι,σε δύο λεπτά έχουμε 2 η ώρα.
ΔιαγραφήΗ Εκκλησία υπάρχει,Επίσκοποι Ορθόδοξοι δεν υπάρχουν.Όταν ζούσε ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογιτής,δεν υπήρχαν Ορθόδοξοι Επίσκοποι(και αν υπήρχαν θα ήταν πολλοί λίγοι).Δεν χάθηκε τότε η Εκκλησία.
Η Εκκλησία βρίσκεται εκεί που υπάρχει η Πίστης.Σήμερα,Εκκλησία αποτελούν μόνο όσοι δεν συμμετέχουν σε αιρέσεις και σχίσματα.Δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν και Επίσκοποι στην Εκκλησία.Εξάλλου,είναι γνωστό αυτό που λέει ο Άγιος Κοσμάς για τους κληρικούς των τελευταίων χρόνων.Η Εκκλησία βρίσκεται σε διωγμό και έχει φύγει στην έρημο για να προστατευθεί.Έτσι έφυγε και η Παναγία στην έρημο,όταν θέλησαν να σκοτώσουν τον Κύριο.
"Τα κείμενα είναι γνωστά εις όλους", αλλά και πάλι τα διαστέφεις.Ίσως γιατί δεν έχεις διαβάσει ούτε μια φορά την Καινή Διαθήκη.Δεν ρώτησε ο Χριστός τον Πατέρα,ζήτησε να μην μπει σε πειρασμό.Γιατί το έκανε αυτό;Γιατί αυτό μας δίδαξε να λέμε στην προσευχή μας Ότι δίδασκε ο Χριστός με τον λόγο του ,το δίδασκε και με πράξη.Αυτός ήταν και ο ένας λόγος που είπε αυτές τις λέξεις.Ο δεύτερος λόγος είναι για να δείξει την ανθρώπινη φύση Του.Να την δείξει για να φιμώνουν οι Άγιοι τους μελλοντικούς αιρετικούς.Αυτό που θέλει ο Πατέρας,αυτό θέλει και ο Υιός.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Θεέ μου,Θεέ μου,γιατί με εγκατέλειψες",φωνάζει πάνω στον Σταυρό.Γιατί άραγε;Μήπως για να ξεγελάσει τον Σατανά;
Ο/Η 3:39 είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία βρίσκεται σε διωγμό και έχει φύγει στην έρημο
Άρα είμαστε πιστοί της ίδια Εκκλησίας, εγώ και σύ, της Εκκλησίας της ερήμου.....
Δεν μου το έλεγες από την αρχή να μη γράφουμε τόσα πολλά;
Όνειρα γλυκά.....