Α) Ότε της Ορθοδόξου Εκκλησίας ηγείτο μορφή Πατερική, με έντονον τον σεβασμόν προς την Ορθοδοξίαν και βαθείαν συνείδησιν της εν αυτή αληθείας, οίος ο Ιερεμίας ο Β΄, ο πράγματι τρανός κατά την φρυκτωρίαν της ης έλαβεν θείας Ακροπόλεως, (1572 – 1586), απήντησε προς τον Δόγην της Βενετίας Δαπόντε, προτείνοντα εκ μέρους του Πάπα κοινόν εορτασμόν του Πάσχα «… ει και ο χρόνος και η των φωστήρων κίνησις περί την ημέραν του Πάσχα ανωμαλίαν τινά ποιεί, τη ευσεβεία γε μην ουδ΄ οπωστιούν τούτο λυμαίνεται· όθεν ουδέ μετατρέπειν δει τον των Πατέρων Κανόνα και καινοτομεί και εις αιτίαν στάσεως τας Χριστού Εκκλησίας κινείν· είπερ αληθεία και θείω πνεύματι περί αναγκαίων καλώς εσκόπουν, πολλά εισι τα ψυχωφελή και ουχί τα παίγνια των ωρολογίων τούτων». (Εκκλησιαστική Ιστορία Φιλαρέτου Βαφείδου, τόμος Γ΄, σελ. 124). Κατεδικάσθη δε κατά το 1587 εν τοπική Συνόδω εις Κων)πολιν η ημερολογιακή μεταρρύθμισις και ο προτεινόμενος εορτασμός του Πάσχα.
Β΄) Ότε κρίμασιν, οις οίδεν Κύριος, κατέλαβε το Φανάριον, ο εξ Αμερικής την πορείαν αρξάμενος και πολλάς τας συμφοράς τω τε έθνει και τη Εκκλησία επενεγκών Μελέτιος Μεταξάκης, ιδού τι απήντησεν εις τον εκπρόσωπον της αιρετικής Δύσεως, αγγλικανόν επίσκοπον Core. Ούτος, ο Core, «τυχέως» ευρεθείς εν τω παρανόμω Συνεδρίω της Κωνσταντινουπόλεως λέγει:
«… Αλλά θα ήτο καλόν να επιτευχθή μία διαρρύθμισις ημερολογιακή τοιαύτη, η οποία να συντελέση ώστε όλοι οι Χριστιανοί να εορτάζωμεν ταυτοχρόνως το Άγιον Πάσχα». Και ο παν άλλο ή Ορθόδοξος Πατριάρχης Μεταξάκης απήντησε: «Θα παρακαλέσω την Υμ. Σεβασμιότητα να ανακοινώση εις τον Αρχιεπίσκοπον Καντουαρίας ότι είμεθα διατεθειμένοι να δεχθώμεν το νέον ημερολόγιον, το οποίον θα εξευρίσκετο υπό της Δύσεως». (Ε΄ Συνεδρία Τετάρτης 23 Μαΐου 1923). Η Ιστορία, λοιπόν, διδάσκει, ότι οι φρονούντες και ενεργούντες ως ο Μεταξάκης, ο την κατάραν της Ορθοδόξου Εκκλησίας περιβληθείς ως ιμάτιον ανθ΄ ων εισηγήθη και έπραξεν, εξυπηρετούν σχέδια καταλύσεως και διασπάσεως της Ορθοδοξίας.…. Η Εκκλησία δεν είναι αστρονομικόν Ινστιτούτον, αλλά Παλλάδιον
Χάριτος· δεν πρέπει όμως ο κλήρος και ο λαός της Ορθοδοξίας να λησμονήση, ότι
ουδεμία υποχώρησις επιτρέπεται εν τω εορτασμώ του Πάσχα, ουδεμία εν παντί
απόκλισις προς την αιρετικήν Δύσιν. Θα αγαπώμεν πάντας, αλλ’ υπέρ πάντας την
Ορθοδοξίαν εν τη αγία πληρότητι αυτής, εν η εκλήθημεν και δι’ ης σωζόμεθα.
Ελπίζομεν δε και απαιτούμεν, απηχούντες το Ορθόδοξον αίσθημα του λαού μας, ότι
θα ευρεθώσι πολλοί Αρχιερείς της Ορθοδόξου Ελλαδικής Εκκλησίας, να αποδιώξουν
με την αγιαστικήν δύναμιν της Ορθοδοξίας και την επαγρύπνησίν των τα πνεύματα
της καταστροφής, τους βρυκόλακες του Μεταξάκη, που επιζητούν να επιτύχουν τον
όλεθρον της Ορθοδοξίας.
Είναι αστείο όλοι αυτοί που ανερυθρίαστα "πάτησαν" τον Κανόνα του Μωϋσέως, την εντολή των Αποστόλων κ εν συνεχεία την εντολή της Α' Οικουμενικής να δηλώνουν ανυποχώρητοι για τη διόρθωση της ημερομηνίας του Πάσχα σύμφωνα με τον Κανόνα του Μωϋσέως!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκληροτράχηλοι!!!!
Πέτρος
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι χριστιανοί ασχολούνται με τα ημερολόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι η αιρετική Εγκύκλιος του 1920 η οποία λέγει: Όσοι πιστεύετε ότι όλες οι αιρετικές εκκλησίες είναι εκκλησίες του Χριστού θα το δείξουμε αυτό με διάφορες ενέργειες. Πρώτη ενέργεια είναι η αποδοχή του Γρηγοριανού ημερολογίου, μετά ακολουθούν και άλλες που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν....
Εσύ δέχεσαι την αιρετική Εγκύκλιο; Εάν ναι τότε καλώς κάνεις και δέχεσαι το Γρηγοριανό ημερολόγιο, αλλά δεν είσαι Χριστιανός!
Άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου μιλάς για μια εγκύκλιο του Πατριαρχείου το '20 ...ΟΥΤΕ καν της ελλαδικής Εκκλησίας και εμμέσως πλην σαφώς εμένα με κατακρίνεις ως μη χριστιανό (ουχί ελαφρύ παράπτωμα) κ τους σχισματικούς κ αυτοκατάκριτους παλαιοημερολογίτες, ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΈΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟς στο Πηδάλιον μιας κ δεν ακολούθησαν τη Συνοδική Απόφαση για αλλαγή ημερολογίου *** όρα τι λέει ο άγιος στην ερμηνεία του Ζ' Αποστολικού Κανόνα*** τους αθωώνεις μιας κ δε δέχονται την εγκύκλιο του '20 αλλά κανείς τα στραβά μάτια για το ότι δεν κρατούν τον Κανόνα του Μωϋσέως, των Αποστόλων κ της 1ης Οικουμενικής.
Τί ακούσαμε τις προάλλες;;
Σκληροτράχηλοι κ απερίτμητοι τη καρδία...
Πέτρος
Δεν θέλεις να καταλάβεις την προδοσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζω με άλλο παράδειγμα μήπως προβληματιστείς. Η εκκλησία που εκκλησιάζεσαι κάθε Κυριακή δέχεται από το 1990-91 ότι οι αιρετικοί Μονοφυσίτες είναι Ορθόδοξοι. Με άλλα λόγια η Αγία 4η Οικουμενική Σύνοδος ΔΕΝ είναι αγία αλλά πλάνη! Έτσι ο Άγιος Φλαβιανός αδίκως έχασε την ζωή του φονευθείς από τον αιρετικό Μονοφυσίτη Διόσκορο τον οποίο η αιρετική εκκλησία των Μονοφυσιτών τον αγιοκατάταξε. Έτσι από το 1991 και μετά, αν δεν έχεις αποτειχιστεί είσαι υποχρεωμένος να δέχεσαι δύο αγίους: τον φονέα του Αγίου Φλαβιανού Διόσκορο και τον φονευθέντα από τον αιρετικό Μονοφυσίτη Διόσκορο Άγιο Φλαβιανό!!!
Να συνεχίσω;
Πέτρε, σου ζητώ συγγνώμη διότι κατά λάθος αντί να πατήσω στο σχόλιό σου "Καταχώρηση" θα πάτησα ως φαίνεται "διαγραφή".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς σε παρακαλώ να το γράψεις πάλι.
(Γέρασα αδελφέ μου, πλησιάζω τα 80....)