Καμπάνες κινδύνου για την Ορθοδοξία -- Γράφει ο Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Πρὶν ἀπὸ δεκατέσσερα χρόνια στὶς 25 Ἰανουαρίου τοῦ 2007, προσκεκλημένος ἀπὸ ὀρθόδοξο σωματεῖο, ὡμίλησα στὴν αἴθουσα τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου τοῦ Δήμου Βόλου, μὲ θέμα: «Κινδυνεύει τώρα σοβαρὰ ἡ Ὀρθοδοξία».

Ἡ ἀφυπνιστικὴ ἐκείνη ὁμιλία, μὲ ἰσχυρὴ τεκμηρίωση, δημοσιεύθηκε στὸ περιοδικὸ τῆς «Ἑταιρείας Ὀρθοδόξων Σπουδῶν», στήν «Θεοδρομία»¹, καὶ ἐτάραξε τὶς συνειδήσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν, διότι παρουσίαζε ὁλοφάνερα τὴν ἀλλαγὴ πορείας τῆς παραδοσιακῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία πρὸς τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Ἐντοπίσαμε τοὺς κινδύνους κυρίως σὲ τρεῖς περιοχὲς τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς. Ἐν πρώτοις εἰς τὸ ὅτι ὅλες οἱ ἱεραρχίες, ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι τῶν τοπικῶν αὐτοκεφάλων ἐκκλησιῶν, πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, ἔχουν διαβρωθῆ ἀπὸ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Κάθε Πέμπτη ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ


Ὁ Ἅγιος Νικόλαος διακρίθηκε γιὰ τὴν σταθερή του πίστη, διακήρυξε καὶ ὑποστήριξε σταθερὰ τὶς ἀρχὲς τῆς Ὀρθοδοξίας στὴν πρώτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Διαπνεόταν ἀπ᾽ τὴ ζωὴ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ γι᾽ αὐτὸ ἀνεδείχθη κανόνας πίστεως, ἐνῶ παράλληλα ὑπῆρξε μιμητὴς τοῦ Χριστοῦ μας προσφέροντας ἀγάπη στοὺς συνανθρώπους μας,  Ἅγιος δὲν εἶχε περγαμηνὲς σπουδῶν, δὲν ἦταν ἀπόφοιτος Πανεπιστημίων τῆς ἐποχῆς, δὲν εἶχε μεταπτυχιακά, δὲν εἶχε τὴν κοσμικὴ σοφία τῆς ἐποχῆς, εἶχε ὅμως μέσα του τὴν ζέση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὁποία τοῦ ἔδωσε τὴν δύναμη νὰ ὑποστηρίξει τὴν πίστη! Ἔτσι ἀναδείχθηκε Κανόνας Πίστεως, τηρητὴς ἐπακριβῶς τῆς πίστεώς του.

Τη ΙΗ΄ (18η) Νοεμβρίου, μνήμη του Αγίου Μάρτυρος ΠΛΑΤΩΝΟΣ.

Πλάτων ο μέγας και θαυμάσιος Μάρτυς ήτο από την Άγκυραν της Γαλατείας εν έτει 296, υιός γονέων ευγενών Ορθοδόξων, αδελφός δε του Αγίου Αντιόχου (ίσως του εορταζομένου κατά την εικοστήν τετάρτην του Δεκεμβρίου). Ούτος γεννηθείς και ανατραφείς με πάσαν σπουδήν και μάθησιν, εφαίνετο εις όλους συνετός και σοφώτατος. Μη υποφέρων δε να βλέπη την ασέβειαν αυξανομένην και την του Χριστού πίστιν σμικρυνομένην από τας τιμωρίας των δυσσεβών τυράννων, ηγωνίζετο ακαταπαύστως και ενεδυνάμωνε τους Χριστιανούς εις την ευσέβειαν. Όσοι δε ήσαν από αυτούς πτωχοί, τους εβοήθει εις τα προς την χρείαν πλουσιοπάροχα· επειδή δε ωμολόγει παρρησία τον Χριστόν έμπροσθεν εις όλους, εφέρθη εις τον ηγεμόνα Αγριππίνον τον βικάριον, ήτοι επίτροπον, όστις πανούργος ων και δόλιος εις το να πλανήση ψυχάς, γινώσκων την πολλήν ελευθερίαν και σταθερότητα του Αγίου, δεν ηθέλησεν ευθύς με απειλάς να τον φοβίση, αλλ’ εδοκίμαζε με ημερότητα και απαλούς λόγους να ψυχραίνη κατ’ ολίγον την θερμότητα της πίστεώς του. Και είπε:

Η Θρησκεία ως "Νευροβιολογική ασθένεια" καί η Απάντηση -- Tου ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Katia Papa (Ισστοσελίδα φέησμπουκ)

15 Νοεμβρίου στις 11:47 μ.μ.  ·
Ο Φραγκο-Λατινικός και ο Δυτικός Πολιτισμός και το Ισλάμ είναι κυριαρχημένα από την νόσο της θρησκείας και της αναζητούσας την ευδαιμονία ιδιοτελείας. Αυτή ακριβώς η αρρώστια βρίσκεται στο θεμέλιο όλων των προσωπικών και κοινωνικών νοσημάτων. Παραμένουσα πάντα ανεξέλεγκτη, οδηγεί αυτομάτως σε συγκρούσεις συμφερόντων σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας και στην ιδιοτελή εκμετάλλευση των ανθρώπων και του περιβάλλοντος από τους συνανθρώπους τους. Η σύγχρονη τεχνολογία και επιστήμη υποτάχθηκαν στην εξυπηρέτηση της αρρώστιας αυτής, όπως εκφράζεται στην καταναλωτική οικονομία, η οποία διαβρώνει τις κοινωνικές δομές και ωθεί στην εκμετάλλευση των φυσικών πόρων πέρα από τα υποφερτά όρια.

Ο φόβος της ανεξέλεγκτης αναζωπύρωσης ως εγγυημένο εργαλείο χειραγώγησης του πολίτη -- Κωνσταντίνος Βαθιώτης, Kαθηγητής Ποινικού Δικαίου

Καθώς τα ΜΜΕ άρχισαν να προετοιμάζουν το έδαφος για ένα νέο πανευρωπαϊκό ντόμινο από λοκντάουν, διαδόθηκε η είδηση ότι υπάρχει αναζωπύρωση κρουσμάτων ή μολύνσεων. Συνεπώς, η πανδημία αντιμετωπίσθηκε με όρους πυρκαϊάς!

Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να μας ξενίζει:

Οι επί δεκαετίες δοκιμασμένοι όροι ενεργοποιούν τα φοβικά αντανακλαστικά των πολιτών, λειτουργώντας ως εκφοβιστικά πασπαρτού. Επειδή λοιπόν το ζητούμενο είναι να τρομοκρατηθούν οι πολίτες για μία ακόμη φορά και να τηρήσουν πειθαρχημένα ένα νέο λοκντάουν, ο παραλληλισμός με τις προσωρινά σβησμένες εστίες φωτιάς προσφέρεται ιδανικά.

ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΡΧΙΑ -- Του π. Ιωάννου Διώτη

Τα κομμουνιστικά κόμματα απεφάνθησαν, εν τη πράξει, ότι η Επέτειος του «Πολυτεχνείου» είναι κατά πολύ ανωτέρας εθνικής σημασίας και αξίας από το έπος της 28ης Οκτωβρίου 1940, το οποίον εδόξασε την Ελλάδα παγκοσμίως. Δεν προέβησαν εις ουδεμίαν εορταστικήν εκδήλωσιν δια την μεγάλην αυτήν εορτήν. Όμως συνετάραξαν το Πανελλήνιον με προκλητικάς πράξεις δικτατορικής και φασιστικής αναρχίας δια να τιμήσουν την επέτειον του «Πολυτεχνείου». Τα κόμματα αυτά ανέτρεψαν βιαίως την έννομον τάξιν και εξέθεσαν εις μεγάλον κίνδυνον την υγείαν και την ζωήν των πολιτών δια της αυθαιρέτου παραβάσεως των μέτρων προστασίας από τον φονικόν κορωνοϊόν. Ενήργησαν υπεράνω των νόμων, όπως είχαν πράξει οι κομμουνισταί κατά το παρελθόν με πολεμικάς επιθέσεις δια να καταλύσουν το κράτος και να υποδουλώσουν την Ελλάδα εις τα ολοκληρωτικά και φασιστικά καθεστώτα. Φρενοβλαβώς και βλακωδώς τα ανθελληνικά και άθεα κομμουνιστικά κόμματα εταύτισαν την εξέγερσιν του «Πολυτεχνίου» με την έννοιαν της Δημοκρατίας, ενώ επρόκειτο περί εκμεταλλεύσεως ξενοκινήτων παραγόντων δια να πέση ο Παπαδόπουλος, ο οποίος είχεν έλθει εις αντίθεσιν με την Αμερικήν και το επόμενον έτος είχε προγραμματίσει ελευθέρας εκλογάς με Πρωθυπουργόν τον Μαρκεζίνην.

Εξυφάνθη δε και η απάτη ότι εφονεύθησαν πολλοί φοιτηταί. Ουδείς (απολύτως ουδείς) φοιτητής εφονεύθη κατά την φοιτητικήν αυτήν εξέγερσιν, αποδεδειγμένως.

Δυστυχώς, γελοιοποιούνται κατ’ έτος Πρωθυπουργοί, Πρόεδροι Δημοκρατίας, βουλευταί και άλλοι παράγοντες, οι οποίοι καταθέτουν στεφάνια εις μίαν προτομήν, παντελώς άσχετον με φοιτητάς. Υπάρχει πρόβλημα. Ερωτάται: Σχετικώς με την απάτην του Πολυτεχνίου θα σοβαρευτούν ποτέ πολιτικοί και πολιτειακοί άρχοντες, δημοσιογράφοι και άλλοι; Το «Πολυτεχνείον» ουδαμώς εξυπηρέτησε την Δημοκρατίαν. Αι συνέπειαι του Πολυτεχνείου υπήρξαν καταστρεπτικαί. Ιδού: α) Εματαιώθησαν αι βουλευτικαί εκλογαί. β) Ήλθεν η σκληροτέρα δικτατορία του Ιωαννίδη. γ) Κατελήφθη και παρακρατείται ακόμα υπό της Τουρκίας έδαφος μεγάλης εκτάσεως της Κύπρου. δ) Εδημιουργήθη η εγκληματική οργάνωσις της «17 Νοέμβρη». Αυτά τα στοιχεία είναι δεδομένα, αδιαμφισβήτητα και αδιάσειστα. Προκαλείται ο οιοσδήποτε να τα διαψεύσει. Η απάτη του «Πολυτεχνείου» θα παραμείνη εις την ιστορίαν της Νεωτέρας Ελλάδος ως το μελανώτερον και ανεξίτηλον στίγμα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ --- + ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ κ. ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 17 Νοεμβρίου 2021

 Διαχρονική ἀξία τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ καί τῆς Ἀμωμήτου Πίστεώς μας εἶναι ἡ φιλοξενία κάθε συνανθρώπου πού ἔχει τήν καλωσύνη νά ἐπισκεφθεῖ τήν πατρίδα μας. Γι’αὐτό καί στήν μακραίωνη πορεία τοῦ ἔθνους μας, ἡ φιλοξενία προσέλαβε ἐπικές καί «θεϊκές» διαστάσεις. Ὡστόσο ἡ ἔλευση στήν πατρίδα μας κατόπιν προσκλήσεως τῆς Ἐξοχωτάτου Προέδρου τῆς Δημοκρατίας κ. Κατερίνας Σακελλαροπούλου, τοῦ κ. Φραγκίσκου Μπεργκόλιο, ὁ ὁποῖος διακατέχει τό περίπυστο πρεσβυγενές Πατριαρχεῖο τῆς Πρεσβυτέρας Ρώμης, ὡς ἀρχηγοῦ «Κράτους», ἀναπόδραστα συνεγείρει τά κανονικά κριτήρια τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας πού ἀποτελοῦν τήν ἀπόφανση τοῦ Παναγίου καί Τελεταρχικοῦ Πνεύματος πού ἐνοικεῖ κατά τήν ἀψευδῆ ἐπαγγελία τοῦ Κυρίου ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ καί ὁδηγεῖ Αὐτήν εἰς πᾶσαν τήν ἀλήθειαν (Ἰω. 16,13). Παρέλκει νά ἀναφερθεῖ ὅτι τό ἀναντίστοιχο πρός τό μέγεθός του, εἰς σημειολογίαν, «κράτος» τοῦ Βατικανοῦ ἀνιδρύθη ὑπό τοῦ φασιστικοῦ καθεστῶτος τοῦ ἡμιπαράφρονος δικτάτορος Μπενίτο Μουσολίνι, μέ τήν γνωστή συμφωνία τοῦ Λατερανοῦ. Ὁ κ. Φραγκίσκος Μπεργόλιο, κατά ταῦτα δυνάμει τοῦ Ζ΄ κανόνος τῆς Ἁγίας Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου τῆς Ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας, εἰς τήν ὁποίαν ἀναπόσπαστον μέλος ἦτο καί τό πρεσβυγενές Πατριαρχεῖο τῆς Δύσεως-Πρεσβυτέρας Ρώμης πρό τῆς ἁλώσεώς του καί τῆς διαρπαγῆς του ἀπό τόν κακόδοξο καί αἱρετικό Φραγκισμό, διακελεύοντος «Τούς ἅπαξ ἐν κλήρῳ τεταγμένους καί μοναστάς ὡρίσαμεν μήτε ἐπί στρατείαν μήτε ἐπί ἀξίαν κοσμικήν ἔρχεσθαι. Ἤ τοῦτο τολμῶντας καί μή μεταμελουμένους ὥστε ἐπιστρέψαι ἐπί τοῦτο, ὅ διά Θεόν πρότερον εἵλοντο ἀναθεματίζεσθαι» τυγχάνει κατεγνωσμένος, πέραν τῶν ἄλλων κακοδοξιῶν καί αἱρέσεων διά τοῦ ἀναθεματισμοῦ ὑπό τῆς Ἁγίας Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, ἐμφανιζόμενος ὡς «ἀρχηγός κρατικῆς ὀντότητος» τοῦ παρόντος κόσμου.

Reading from the Synaxarion:

 Gregory the Wonderworker & Bishop of Neo-Caesarea

Saint Gregory was born in Neocaesarea of Pontus to parents who were not Christians. He studied in Athens, in Alexandria, in Beirut, and finally for five years in Caesarea of Palestine under Origen, by whom he was also instructed in the Faith of Christ. Then, in the year 240, he became bishop of his own city, wherein he found only seventeen Christians. By the time the Saint reposed about the year 265, there were only seventeen unbelievers left there. Virtually the whole duration of his episcopacy was a time of continual, marvellous wonders worked by him. Because of this, he received the surname "Wonderworker"; even the enemies of the truth called him a second Moses (see Saint Basil the Great's On the Holy Spirit, ch. 29).