Ἡ ἰσλαμοποίησις δέν εἶναι τό μέλλον μας!

Ἡ Κυβέρνησις ἐπιτρέπει τίς συγκεντρώσεις ὑπέρ μιᾶς κούκλας πρόσφυγος πού μετά τήν Χίο θά ἐπισκεφθεῖ Τρίκαλα, Λάρισα, Ἐλευσῖνα, Πειραιᾶ, Ἀθήνα γιά νά προετοιμάσει τήν μαζική μετακίνηση πληθυσμῶν, ἀλλά ἀπηγόρευσε τήν περιφορά τῆς εἰκόνος τῆς Παναγίας

Η ΕΚΦΩΝΗΤΡΙΑ τοῦ Δευτέρου προγράμματος τῆς ΕΡΑ, παραμονές τῆς Παναγίας, ἦταν κεκαλυμμένως προκλητική. Ἡ κυρία Ἕλενα Γκέκου ἀφοῦ προεξόφλησε ὅτι «στήν Τῆνο δέν ὑπάρχει πλέον ἡ ἴδια θρησκευτική κατάνυξη ὅπως πρίν ἑβδομήντα χρόνια γιατί παρελαύνουν χρυσοποίκιλτα ἄμφια» ἐνημέρωσε πλήρως τούς ἀκροατές γιά τήν μεγάλη εὐρωπαϊκή περιοδεία τῆς τρίμετρης κούκλας πού στηριζόμενη σέ ξυλοπόδαρα ὑποδύεται μιά νεαρή πρόσφυγα ἀπό τήν Συρία, τήν Ἀμάλ. Περιοδεία πού εἶχε ὡς σημεῖο ἐκκινήσεως τό Γκαζιαντέπ τῆς Τουρκίας στά σύνορα μέ τήν Συρία καί ἄρχισε ἀπό τήν Χίο ὅπου ὑποψιασμένοι ἀλλά καί ἀνύποπτοι κάτοικοι τῆς ἔκαναν …ὑποδοχή. Περιοδεία πού θά συνεχισθεῖ στά Τρίκαλα τῶν ὁποίων δήμαρχος εἶναι ὁ φιλελεύθερος Πρόεδρος τῆς ΚΕΔΕ, στήν Λάρισα, στήν Ἐλευσῖνα, στόν Πειραιᾶ καί στήν Ἀθήνα. Πόλεις πού ἴσως καί νά μήν ἐπελέγησαν τυχαῖα.

Τήν ἴδια ὥρα πού ἡ Ἀμάλ κάνει συνωστιζόμενη τίς περιοδεῖες της στήν Ἑλλάδα (πρίν ἀναχωρήσει γιά τήν Ἰταλία τέλη Αὐγούστου), στην Ἀθήνα, στίς Βρυξέλλες καί στήν Καμπούλ συνέβαιναν τά ἑξῆς:

1. Στήν Ἀθήνα ἡ ἴδια κυβέρνησις πού ἐπιτρέπει τίς περιοδεῖες συνωστισμοῦ καί προπαγάνδας τῆς Ἀμάλ ὑπέρ τῆς ἐπανενώσεως οἰκογενειῶν μουσουλμάνων προσφύγων στήν Εὐρώπη, ἡ ἴδια κυβέρνησις ἀπηγόρευσε τίς λιτανεῖες τῆς εἰκόνος τῆς Παναγίας μέ ἀφορμή τόν κορωνοϊό.

Η προσωπικότητα του πονηρού λογισμού -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη Καθηγητού Παν. Αθηνών

Ο πονηρός λογισμός, ως εργαλείο πειρασμικό και προσωπείο του διαβόλου, δέχεται στα πατερικά κείμενα τους εξής ανθρώπινους χαρακτηρισμούς. Ονομάζεται:

α) Κλέπτης. Κατά τον άγιο Μάξιμο είναι κλέπτης όχι μόνο γιατί παραπλάνησε τον Αδάμ, αλλά γιατί, έκτοτε, «κλέπτει της ψυχής την όλην έφεσιν» προς τον Θεό, και μας απομακρύνει της θείας αγάπης του.

β) Απατεώνας. Επειδή εξαπατά τους ανθρώπους, προκειμένου να τους παγιδεύσει στην αμαρτωλή πράξη. Ο δε όσιος Νείλος ο Ασκητής θα σημειώσει σχετικά· «απάτη γαρ εστί αληθώς πόσα συναρπαγή του εχθρού δια της αθρόας προσβολής».

γ) Δόλιος. Τη δολιότητα του πονηρού πνεύματος την παρουσιάζει ως έξης ο όσιος Ιωάννης της Κλίμακος. «Όταν ο πονηρός λογισμός θέλει να ωθήσει στην πορνεία τον άνθρωπο, του παρουσιάζει τον Θεό ως φιλάνθρωπο, επειδή συγχωρεί εύκολα την αμαρτία. Μετά όμως την διάπραξη της αμαρτίας, ο πονηρός λογισμός ονομάζει τον Θεό δικαιοκρίτη και αυστηρό. Με τη δολιότητα αυτή, σημειώνει ο όσιος Ιωάννης, προσπαθεί να καταποντίσει τον αμαρτωλό στην αμαρτία»!

Τη ΙΗ΄ (18η) του Αυγούστου, μνήμη των Οσίων και θεοφόρων πατέρων ημών ΒΑΡΝΑΒΑ και ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ του ανεψιού αυτού των Αθηναίων και ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ του Τραπεζουντίου των εν τω όρει του Μελά ασκησάντων και εν ειρήνη τελειωθέντων.

Από τας αγράφους παραδόσεις, όσας οι Άγιοι Απόστολοι παρέδωσαν εις τους ακολούθους των και αλληλοδιαδόχως παρέπεμψαν εις ημάς, είναι και η σχετική με την προσκύνησιν των θείων Εικόνων, την οποίαν οι μεν άλλοι αγράφως, ως είπον, παρέδωσαν, ο δε ιερός Λουκάς και εμπράκτως την παρέδωσεν, επειδή ιστόρισε με χρώματα, καθώς ομολογεί η κοινή παράδοσις, τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, βασταζόμενον ως βρέφος μέσα εις τας αγκάλας της Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας. Από δε τας πολλάς εικόνας, όσας θα ιστόρησε, βεβαίως τρεις μόνον, άδεται λόγος, ότι έδειξεν εις την Θεοτόκον, τας οποίας αποδεξαμένη είπεν εκείνο το περίφημον ρήμα: «Η χάρις του εξ εμού τεχθέντος δι’ εμού είη μετ’ αυτών». Από δε τας τρεις, καθώς αποδεικνύουσιν οι ιστορικοί και μαρτυρούν τα βασιλικά χρυσόβουλλα και τα Πατριαρχικά σιγγιλλιώδη γράμματα, μία μεν είναι εκείνη ήτις ευρίσκεται εις το Μέγα Σπήλαιον της Πελοποννήσου, Δευτέρα δε η του Κύκκου εις την Κύπρον, και Τρίτη η εις το όρος του Σουμελά ευρισκομένη, κοντά εις την Τραπεζούντα, ήτις ονομάζεται και Οδηγήτρια.

Η έκνομη σύζευξη μεταμοσχεύσεων καί κορονοϊού : Δωρεά οργάνων καί εμβόλια Covid-19 -- του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Οὐ σιωπήσωμεν ποτὲ Θεοτόκε,
τᾶς δυναστείας σου λαλεῖν οἱ ἀνάξιοι,
εἰ μὴ γὰρ σὺ προΐστασο πρεσβεύουσα,
τὶς ἡμᾶς ἐρρύσατο ἐκ τοσούτων κίνδυνων;
Τὶς δὲ διεφύλαξεν ἕως νῦν ἐλευθέρους;
Οὐκ ἀποστῶμεν Δέσποινα ἐκ σοῦ
σοὺς γὰρ δούλους σῴζεις ἀεί,
ἐκ παντοίων δεινῶν.


 https://kyprianoscy.blogspot.com/2021/08/covid-19.html

Μαύρισε γιά μία φορά ἀκόμη ἡ ψυχή μας --- του Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ιστορίας

Μαύρισε γιά μία φορά ἀκόμη ἡ ψυχή μας μέ τίς εἰκόνες αἴσχους πού ζήσαμε τήν παραμονή τῆς Παναγιᾶς μας. Σέ πλήρη ἀπαγόρευση οἱ περιφορές καί οἱ λιτανεῖες γιά τή χάρη της ἀπό τά δαιμονισμένα καθεστωτικά τομάρια (σέ ἐνορχηστρωμένη πάντοτε συμπαιγνία καί μέ τό νεοσεργιανικό δεσποτικό μασωνοκαπετανάτο), τήν ὦρα πού δρόμοι καί πλατεῖες πλημμύριζαν ἀπό ὀρδές ἰσλαμοκανίβαλων καί μάλιστα μέ διαφορετικές ἀφορμές. Ἄλλοι «λιτάνευσαν» τήν τερατώδη μαριονέτα Ἀμάλ στή Χίο (σ.σ. τίς ἐπόμενες μέρες θά ἐπαναληφθεῖ καί σέ ἄλλες ἑλληνικές πόλεις), ἄλλοι γιόρτασαν τήν ἐθνική ἡμέρα τοῦ Πακιστάν, ἄλλοι μαζεύτηκαν γιά νά διαμαρτυρηθοῦν ἔξω ἀπό την ἰνδική πρεσβεία γιά τό Κασμίρ, ἄλλοι περιόδευσαν αὐτομαστιγούμενοι καί ἀκαταλήπτως ἀλυχτῶντες γιά τή διαβολο-ασούρα τους στούς ἀθηναϊκούς δρόμους.

Ἐντελῶς ἀπρόσκοπτα βεβαίως ἅπαντες αὐτοί, μέ πλήρη ἐπίσημη ἄδεια καί πληρέστατη ἀνοχή ἀπό τό ἀντίχριστο καί ἀνθελληνικό φασιστοκαθεστώς. Ἀλλά καί μέ τήν εὐθύνη ὅλων μας: γιατί ὅλοι μας φταῖμε γιά ὅσα ἀνεχόμαστε καί δέν ἀντιδροῦμε. Γιἀ ὅσα συμβαίνουν γύρω μας ἐδῶ καί χρόνια, γιά ὅσα κορυφώνονται τούς τελευταίους μῆνες, ἀκόμη καί γιά τίς παρακάτω ἀποτρόπαιες εἰκόνες (τήν ὦρα πού ἡ πίστη μας τελεῖ ὑπό ξεκάθαρη ἀπαγόρευση). Ὅλοι φταῖμε, ἀκόμη κι ἄν δέν συμμετέχουμε ἄμεσα (ἄν καί εἰδικά στή Χίο βέβαια τή δαιμονική τερατοκούκλα τή συνόδευσαν ὅχι μόνο λαθρέποικοι, ἀλλά καί πολλοί ντόπιοι ἑλληνέζοι ἰθαγενεῖς).

Καί ἐπειδή φταῖμε ὅλοι μαζί, ὅλοι μαζί θά πληρώσουμε καί τά ἐπίχειρα. Λαός ἐκφυλισμένων καί ἐξηλιθιωμένων κοπαδιῶν, παντελῶς ἀνάξιος τῆς Ἱστορίας του, τῆς πίστης τῶν προγόνων του, τοῦ αἵματος τόσων ἡρώων καί μαρτύρων. Λαός βλασφημίας, πλάνης καί ἐμμονικῆς ἀμετανοησίας, πού ἀρνεῖται πεισματικά νά συνέλθει καί νά ἀφυπνιστεῖ παρά τά συνεχῆ σημάδια καί τίς ἀπανωτές προειδοποιήσεις τοῦ Θεοῦ. Λαός δυσσεβής καί παράνομος, πού νυχθημερόν μελετᾶ κενά. Φοβᾶμαι πώς ἔρχεται τέτοια σφαλιάρα, πού μπροστά της ἡ καμμένη Ἀττική καί ἡ φλεγόμενη Εὔβοια θα μοιάζουν με…παιδικά ἀναψυκτήρια.

Καί ἀκόμη κι ἔτσι πάντως, ἐξαιτίας τοῦ ἀπείρου ἐλέους Του και τῆς συνεχοῦς μεσιτείας Ἐκείνης, θά εἶναι καί πάλι πολύ λιγότερο ἀπό ὅσο πραγματικά θά μᾶς ἀξίζει…

Νεκτάριος Δαπέργολας

--------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ν. Δαπέργολας: «Σέ πλήρη ἀπαγόρευση οἱ περιφορές καί οἱ λιτανεῖες γιά τή χάρη της ἀπό τά δαιμονισμένα καθεστωτικά τομάρια (σέ ἐνορχηστρωμένη πάντοτε συμπαιγνία καί μέ τό νεοσεργιανικό δεσποτικό μασωνοκαπετανάτο)».

Ἐρώτησις: Κύριε Δαπέργολα, πολύ ὡραῖα τά λέτε, ὁπότε συμπεραίνω ὅτι ἔχετε ἀποτειχισθῆ ἀπό αὐτήν τήν μασσωνο-δεσποτο-κρατίαν! Σφάλλω;

 

Βιβλική Καταστροφή -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Πού ήταν άραγε,  εις την πύρινη λαίλαπα η οποία απείλησε ανθρώπινες ζωές και κατοικίες, οι χρυσοπληρωμένες μη κυβερνητικές οργανώσεις της βιομηχανίας των αλληλέγγυων, οι οποίες περιθάλπουν, αντί τριάκοντα αργυρίων εκ του συγκεκριμένου υπερεθνικού χρηματοδότη τους, αποκλειστικά τους πολύφερνους «επενδυτές αλλοδαπούς μετανάστες»;

Πού είναι οι πολιτικοί οι οποίοι διαπλέκονται αδιαφανώς με αυτές τις οργανώσεις και σπεύδουν να υπερθεματίσουν υπέρ των στιφών των αλλοδαπών δια την επίλυση του δημογραφικού, επιδαψιλεύοντας υποκριτικά εις το όραμα του δήθεν ανθρωπισμού, συνεπικουρώντας τοιουτοτρόπως προς τον εποικισμό της πατρίδα μας, προς εξυπηρέτηση αλλότριων πολιτικών συμφερόντων;

Πού ήταν όλοι αυτοί οι εκ του ασφαλούς υποκριτικά αλληλέγγυοι και δήθεν ευαισθητοποιημένοι δια τον ανθρώπινο πόνο, να προασπίσουν του Έλληνες που δοκιμάζονται εν τη κυριολεξία, διατί τέτοια διακριτική  ρατσιστική μεταχείριση εις βάρος των Ελλήνων;

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;

Γιατί άραγε να έλεγε ο Ηράκλειτος ότι: «Οι κοιμισμένοι είναι συνυπεύθυνοι για ό,τι γίνεται στον κόσμο;»

Αυτό συμβαίνει επειδή αφήνονται να χειραγωγούνται από τους επιτήδειους αυτού του κόσμου. Είναι τα άβουλα πρόβατα, που αφήνονται στα μαντριά με τη θέληση τους, επειδή νομίζουν ότι έξω από το μαντρί θα τους φάει ο λύκος. Στην πραγματικότητα οι διαχρονικοί λύκοι είναι οι «ποιμένες», το ιερατείο. Αυτοί δημιουργούν τους λύκους, ως αντίπαλο δέος, για να μαντρώνουν τα πρόβατα. Με τον τρόπο αυτό λειτουργούν τόσο τα κράτη, όσο και οι Θρησκείες μεγαλοποιώντας εσκεμμένα τον «επερχόμενο κίνδυνο», για να μεγαλώσουν την αφοσίωση των πολιτών τους, να δικαιολογήσουν και να νομιμοποιήσουν τις υπέρογκές τους δαπάνες και αφού ουδεμία απειλή υφίσταται έπρεπε να εφεύρουν ή να μεγαλοποιήσουν, έναν εχθρό. Ο νέος εχθρός είναι η ασύμμετρη απειλή, δηλαδή η τρομοκρατία της Covid-19 η αντιμετώπιση της οποίας είναι ένα πρώτης τάξεως  πρόσχημα  για ενέργειες που οδηγούν στην παγίωση της παγκόσμιας κυριαρχίας, την διατήρηση των δαπανών της σε ψηλά επίπεδα, που ωφελούν τα οικονομικά συμφέροντα της κάποιας σκοτεινής υπερδύναμης.

Myron the Martyr of Cyzicus

Saint Myron was a priest during the reign of Decius, when Antipater was ruler of Achaia. On the day of our Lord's Nativity, Antipater entered the church to seize the Christians and punish them. Saint Myron, kindled with holy zeal, roundly insulted Antipater, for which he was hung up and scraped, then cast into a raging furnace, but was preserved unharmed. When Myron refused to worship the idols, Antipater commanded that strips be cut in the Saint's flesh from his shoulders to his feet; the Saint took one of the strips of his flesh and flung it in the tyrant's face. He was beaten, and scraped again upon his beaten flesh; then he was thrown to wild beasts, but when Antipater saw them leaving off their fierce nature and protecting the Saint from harm, he was overcome with unbearable shame and slew himself. The Saint was then sent to Cyzicus, where the proconsul had him beheaded, about the year 250.