1821 - Αυγουστίνος Καντιώτης


 ----------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Και όμως! Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης δεν ακολούθησε τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα! Και δεν είπε ποτέ αποτειχιστείτε!

----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 29 Μαρτίου 2021 - 6:45 π.μ. «Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης δεν ακολούθησε τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα! Και δεν είπε ποτέ αποτειχιστείτε!»

Σχόλιον: Ἀρχιμανδρίτης Αὐγουστῖνος Καντιώτης πρός Παλαιοημερολογίτας (εἰς σύναξιν τῶν τελευταίων κατά τήν δεκαετίαν τοῦ '60): «Εἶσθε τά ΛΟΚ τῆς Ὀρθοδοξίας!»

-----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 29 Μαρτίου 2021 - 5:14 μ.μ. «Εξάλλου παραδεχόταν τους σύγχρονους αγίους Γέροντες που εσείς δεν δέχεστε».

Κατά τό ἱερόν Εὐαγγέλιον, τίς Ἅγιες Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας, ὁ ἐν γνώσει κοινωνῶν μέ αἱρετικούς εἶναι συνένοχός τους καί ἐχθρός τοῦ Θεοῦ ὑπό ἀναθεματισμόν. Ἄν ποτέ ἐγκαταλείψῃς τόν Οἰκουμενισμόν, τόν Οὐνιτισμόν, τόν Σεργιανισμόν, τήν νεο-εικονομαχίαν, τόν νεο-αρειανισμόν καί τά σχίσματα στά ὁποῖα εὑρίσκεσαι καί γίνῃς Ὀρθόδοξος, τότε μόνον θά καταλάβῃς τί σοῦ γράφω. Μήν προσπαθῇς νά δικαιολογήσῃς τά ἀδικαιολόγητα μέ ἀερολογίες ὅπως οἱ παραπάνω.

-------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@29 Μαρτίου 2021 - 5:10 μ.μ. «Ερώτηση στον Δ. Χατζηνικολάου:

Πότε το ξαναείπε αυτό ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης από τότε; Μέσα στις τόσες δεκαετίες που πέρασαν; Δεν σκέφτεσαι λίγο ότι θα το ξανάλεγε αν το πίστευε;»

Ἀπάντησις: Τό γεγονός ὅτι παρέθεσα μίαν ρῆσιν τοῦ μακαριστοῦ π. Αὐγουστίνου οὐδόλως σημαίνει ὅτι τόν ἔχω ὡς πρότυπον πρός μίμησιν διά τό τί δέον γενέσθαι. Ἔχω γράψει παλαιότερα ὅτι ὁ π. Αὐγουστῖνος ἠστόχησε στό θέμα τῆς ἀποτειχίσεως. Βλέπεις, λοιπόν, ὅτι ἔχεις σαθρά ἐπιχειρήματα;

Παληό και Νέο ημερολόγιο -- Του αειμνήστου Αθανασίου Σακαρέλλου, Θεολόγου

18. Χρυσ. Παπαδόπουλος, πρώτος μασόνος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών

 1. Tο 1922, με πρωτοβουλία της Πολιτείας συγκροτήθηκε Επιτροπή για να μελετήσει την δυνατότητα αποδοχής του Νέου ημερολογίου και από την Εκκλησία της Ελλάδος.

α. Η Επιτροπή αυτή στην οποία μετείχε και ο τότε αρχιμανδρίτης, μετέπειτα Μητροπολίτης Αθηνών, Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «..η Εκκλησία της Ελλάδος, ως και αι λοιπαί Ορθόδοξοι Εκκλησίαι, αν και ανεξάρτητοι εσωτερικώς, είναι όμως στενώς συνδεδεμέναι προς αλλήλας και ηνωμέναι δια της αρχής της πνευματικής ενότητος της Εκκλησίας, αποτελούσαι μίαν και μόνην, την Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και συνεπώς ουδεμίας τούτων δύναται να χωρισθή των λοιπών και αποδεχθή νέον ημερολόγιον, χωρίς να καταστή σχισματική απέναντι των άλλων».

Κομμουνιστικός Καπιταλισμός --- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Είναι πρόδηλο, ότι βιώνουμε ακατάληπτες και πρωτόγνωρες καταστάσεις, ασύμμετρης απειλής, δεδομένου ότι πέραν από το πρόσχημα της υγειονομικής δικτατορίας και το προσωπείο του αφηγήματος της υγείας, η επανεκκίνησης της ανθρωπότητας ευρίσκεται επί θύραις.

Οι πρακτικές δήθεν προς αποσόβηση του ιού (μηνύματα λογοδοσίας προς την ελεύθερη μετακίνησή μας, άσκηση παράνομης βίας ασφαλώς όπως επανειλημμένως έχω τονίσει δια του βήματος τούτου) συνιστούν πρακτικές, συνειδητής απεμπόλησης θεμελιωδών και αναπαλλοτρίωτων δικαιωμάτων μας, τα οποία δυστυχώς σήμερον τιτρώσκονται εις τον πυρήνα τους, καθιστώντας μας βαθμηδόν, πλήρως ανελεύθερα ανδράποδα, απολύτως εξαρτημένα και υποταγμένα από την ολοκληρωτική εξουσία.

''ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΝ''


 

Ο Άγιος Νικόδημος για την Υπεραγίαν Θεοτόκον : Είναι Θεός μετά τον Θεόν :  «Χωρίς την μεσιτείαν Αυτής κανένας ούτε άγγελος, ούτε άνθρωπος, δύναται να πλησιάσει εις τον Θεόν. Επειδή και Αυτή μοναχή ευρίσκεται μεθόριον αναμεταξύ της ακτίστου και κτιστής φύσεως. Αυτή μόνη είναι Θεός άμεσος μετά τον Θεόν και έχει τα δευτερεία της Αγίας Τριάδος, ως ούσα μήτηρ αληθώς του Θεού και Αυτή μοναχή είναι, όχι μόνον ο θησαυροφύλαξ όλου του πλούτου της Θεότητος, αλλά και ο διαμοιραστής εις όλους, και αγγέλους και ανθρώπους, όλων των από Θεού διδομένων εις την κτίσιν υπερφυσικών ελλάμψεων και θείων και πνευματικών χαρισμάτων».

Τη ΚΘ΄ (29η) Μαρτίου, ο Όσιος Πατήρ ημών και Ομολογητής ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Επίσκοπος Κίου της Βιθυνίας εν ειρήνη τελειούται.

Ευστάθιος ο εν Αγίοις Πατήρ ημών και Ομολογητής, αποτινάξας αφ’ εαυτού τον κόσμον και τα εν τω κόσμω, ως φορτίον βαρύ, έγινε Μοναχός και τον ζυγόν του Χριστού φέρων επι των ώμων του, αόκνως εποίει τας εντολάς Αυτού και επεμελείτο της σωτηρίας της ψυχής του. κατόπιν δε εχειροτονήθη και Ιερεύς, πεισθείς εις τας πολλάς προς αυτόν παρακλήσεις του λαού. Ηυχαρίστει δε πάντοτε τον Θεόν, προς τον οποίον είχε πίστιν αδίστακτον· είχεν αγάπην εις όλους ανυπόκριτον· ήτο διδακτικός, ταπεινός, συμπαθής, ελεήμων, ζηλωτής καλών έργων. Όθεν δια τας αρετάς του ταύτας έγινε και Αρχιερεύς της εν Βιθυνία Κίου, η οποία το πάλαι ωνομάζετο Κίερος, ύστερον δε ωνομάσθη Προυσιάς και ήτις πρότερον είχε θρόνον Επισκόπου υπό τον Νικαίας Μητροπολίτην.

«Κύριε, Κύριε,

ἐπίβλεψον ἐξ οὐρανοῦ καί ἴδε» σέ ποία ἀξιοθρήνητη καί ἐλεεινή κατάσταση ἔχει φθάσει ἡ πρωτόθρονη ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἀλλά καί γενικότερα. Διά τάς ἁμαρτίας μας καί διά τήν ἀμέλειά μας παρεχώρησες νά ἐπικρατήσει καί νά κυριαρχήσει ἡ φοβερή αὐτή παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔτσι ὥστε νά εἴμαστε ἀναπολόγητοι ἐνώπιόν Σου. Κλῆρος καί λαός ἐγκαταλείψαμε τήν ὁδόν τῶν ἁγίων Πατέρων μας καί «ἐπορεύθημεν ἐν τοῖς θελήμασιν τῶν καρδιῶν ἡμῶν». Ἔπαυσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας νά ἀποτελοῦν γιά μᾶς παραδείγματα καί πρότυπα πρός μίμηση στούς μέχρι θανάτου ἀγῶνες των γιά τήν διαφύλαξη τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως. Πατοῦμε ἀνερυθριάστως ἐπάνω στά αἵματα τῶν Ἁγίων καί Ἡρώων τῆς Ἀμωμήτου Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας, οἱ ὁποῖοι ὑπέρ Αὐτῆς, διά πυρός καί σιδήρου καί ὕδατος ἐτελειώθησαν. «Ἀλλ᾽ ἱκετεύομε τήν Σήν ἀνείκαστον ἀγαθότητα. Φεῖσαι ἡμῶν, Κύριε, κατά τό πλῆθος τοῦ ἐλέους Σου καί σῶσον ἡμᾶς» ἀπό τήν φοβερή αὐτή λύμη τῆς παναιρέσεως του Οικουμενισμού, καί ἀνάδειξε στούς ἐσχάτους αὐτούς χρόνους τῆς γενικῆς ἀποστασίας, στούς ὁποίους ζοῦμε, ἁγίους καί ἀξίους ἱεράρχες, ἀληθινούς μιμητές τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας.

Ομιλία εις την δευτέραν Κυριακήν της αγίας Τεσσαρακοστής -- Του εν Αγίοις Πατρός ημών Γρηγορίου Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης του Παλαμά.

Ομιλία εις την δευτέραν Κυριακήν της αγίας Τεσσαρακοστής, υπόθεσιν έχουσαν την σήμερον αναγνωσθείσαν περικοπήν του Ιερού Ευαγγελίου περί του εν Καπερναούμ ιαθέντος παρά του Κυρίου Παραλύτου και προς τους ακαίρως ομιλούντας αλλήλους εν ταις κατά την Εκκλησίαν ιεραίς συνάξεσιν.                                                                                                                               

Αυτούς τους ιδίους τους λόγους του Δεσπότου ημών ή μάλλον το κεφάλαιον του ευαγγελικού κηρύγματος θα αναπτύξω σήμερον, αρχόμενος της ομιλίας μου, προς την ημετέραν αγάπην· «Μετανοείτε, ήγγικε γαρ η Βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. γ: 2). Και όχι μόνον επλησίασεν· αλλά και ευρίσκεται ήδη μεταξύ ημών. «Η Βασιλεία του Θεού εντός υμών εστι» (Λουκ. ιζ: 21), είπε πάλιν ο Κύριος. Και όχι μόνον ευρίσκεται μεταξύ ημών, αλλ’ εντός ολίγου έρχεται και κατά τρόπον περισσότερον φανερόν, δια να καταργήση πάσαν αρχήν και εξουσίαν και δύναμιν μόνον δι’ εκείνους οι οποίοι ζουν συμφώνως προς τας εντολάς του Θεού και οι οποίοι έζησαν εις την παρούσαν ζωήν κατά τρόπον θεάρεστον. Επειδή λοιπόν η Βασιλεία του Θεού και ήλθε και μεταξύ ημών ευρίσκεται, και εντός ολίγου έρχεται, ας καταστήσωμεν τους εαυτούς μας αξίους της Βασιλείας ταύτης δια των έργων της μετανοίας. Ας πιέσωμεν τους εαυτούς μας, διακόπτοντες τας κακάς πράξεις και τας πονηράς συνηθείας μας.

Παληό και Νέο ημερολόγιο -- Του αειμνήστου Αθανασίου Σακαρέλλου, Θεολόγου

17. Το «Πανορθόδοξο Συνέδριο» του 1923

 1. Το λεγόμενο «Πανορθόδοξο Συνέδριο», κατ’ ουσία « Αντορθόδοξο», όπως το χαρακτήρισε ο Κασσανδρείας Ειρηναίος, είναι το πρώτο εκκλησιαστικό όργανο Πανορθόδοξης εμβέλειας, που απεφάσισε όχι μόνο την αλλαγή του Ιουλιανού ημερολογίου με το Γρηγοριανό, αλλά και του Πασχαλίου και της θεοπαράδοτης εβδομάδας. Γι’ αυτό επιβάλλεται να θυμίσουμε τα εξής: Το Συνέδριο αυτό το συγκάλεσε ο Μελέτιος Μεταξάκης στην Κωνσταντινούπολη το 1923 , από 10 Μαΐου μέχρι 10 Ιουνίου. Έλαβαν μέρος μόνον πέντε τοπικές Εκκλησίες (Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Σερβίας, Ρουμανίας και οι Εκκλησίες Κύπρου και Ελλάδος), και μάλιστα με όχι την ενδεδειγμένη, αλλά δοτή εκπροσώπηση! Σ’ αυτό παραβρέθηκαν, μόλις 6 επίσκοποι. Ήτοι, ο Κυζίκου Καλλίνικος, εκπροσωπών τον Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, ο Μαυροβουνίου Γαβριήλ, εκπροσωπών το Πατριαρχείο Σερβίας, ο Νικαίας Βασίλειος, εκπροσωπών την Εκκλησία της Κύπρου, ο Δυρραχίου (μετέπειτα Μυτιλήνης) Ιάκωβος, εκπροσωπών την Εκκλησία της Ελλάδος. Επίσης παρέστησαν οι τυχαία παρεπιδημούντες τότε στην Κωνσταντινούπολη Ρώσοι επίσκοποι, ο Κισνοβίου Αναστάσιος (των Ρώσων της Διασποράς), και ο Αλεουτίδων Νήσων (Αμερικής) Αλέξανδρος, τους οποίους ο Μελέτιος Μεταξάκης θεώρησε ότι εκπροσωπούν την Εκκλησία της Ρωσίας! Από τους ανωτέρω 6 αρχιερείς, οι 4 κατηγορήθηκαν ως μασόνοι! Αυτοί ήταν ο Μεταξάκης, ο Αλεουτίδων Νήσων Αλέξανδρος, ο Νικαίας Βασίλειος και ο Δυρραχίου Ιάκωβος. Στο Συνέδριο αυτό δεν εκπροσωπήθηκαν τα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας, Αντιοχείας, Ιεροσολύμων, Ρωσίας, και Βουλγαρίας. Το τελευταίο Πατριαρχείο τότε βρίσκονταν σε σχίσμα.

2. Το Συνέδριο αυτό έλαβε ορισμένες αποφάσεις, μεταξύ των οποίων ήταν:

-------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δείτε tweet που έκανε ο Ελπιδοφόρος πριν από λίγες ώρες:

Χαιρετίζουμε τους Εβραίους αδελφούς και αδελφές μας στο ξεκίνημα του Πάσχα, μιας γιορτής απελευθέρωσης και εκπλήρωσης των υποσχέσεων του Θεού. Χρόνια πολλά σε όλους!
Chag Pesach sameach! #Passover
https://mobile.twitter.com/Elpidophoros/status/1375804140530630657

Τα ανακάτεψε όλα καλά ώστε να κάνει γνωστό το μήνυμα που ήθελε...

----------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἐλπιδοφόρος: «Χαιρετίζουμε τους Εβραίους αδελφούς και αδελφές μας στο ξεκίνημα του Πάσχα, μιας γιορτής απελευθέρωσης και εκπλήρωσης των υποσχέσεων του Θεού. Χρόνια πολλά σε όλους!»

Διά ποίαν «ἐκπλήρωσιν τῶν ὑποσχέσεων» ἄραγε ὁμιλεῖ ὡς κ. Λαμπρυνιάδης; Ὁ Κύριος μᾶς βεβαιώνει ὅτι ἐγκατέλειψε τούς Ἑβραίους καί κατήργησε τήν συμφωνίαν πού ἔκαμε μέ τούς πατέρας των, ἐπειδή ἐκεῖνοι δέν τήν ἐτήρησαν (Ἑβρ. 8:8-13).