Οι υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις έχουν τελειώσει με το πέρας του Β’ Παγκοσμίου πολέμου

Η απάντηση των εκπαιδευτικών στις «απαιτήσεις» του Ιατρικού Συλλόγου Δράμας περί υποχρεωτικών εμβολιασμών

Επιστολή προς τον πρωθυπουργό της χώρας κ. Μητσοτάκη, αλλά και προς τους υπουργούς Υγείας κ. Πλεύρη, Παιδείας κα. Κεραμέως και αναπληρώτρια υπουργό Υγείας κα. Γκάγκα, απέστειλε ο Ιατρικός Σύλλογος Δράμας.

Στην επιστολή αυτή, ο Ιατρικός Σύλλογος, ζητάει να επεκταθεί η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και στους εκπαιδευτικούς, ενώ σε περίπτωση που αυτό δεν γίνει, σημειώνεται η εξής φράση: «Εάν δεν το πράξετε λαϊκίζετε εις βάρος των ιατρών».

Αναλυτικότερα, η επιστολή του Ιατρικού Συλλόγου Δράμας προς τον πρωθυπουργό, έχει ως εξής:

[Εξοχότατε κ. Πρωθυπουργέ

Απευθυνόμεθα στην εντιμότητα και το φιλότιμό σας ευελπιστώντας στην άμεση απάντηση των προτάσεών μας. Δυστυχώς τους τελευταίους 2 μήνες γινόμεθα αποδέκτες, αφ’ ενός μιας ανεξέλεγκτης κατάστασης στο μέτωπο των αντιεμβολιαστών με φήμες και ψιθύρους για πλαστά πιστοποιητικά (νόσησης και εμβολιασμών), με πλαστά Rapid test κ.τ.λ. και αφ’ ετέρου υποστελέχωση των νοσοκομείων της χώρας και ιδιαιτέρως του Γ.Ν. Δράμας.

Είμεθα ενήμεροι σχετικά με το μέτωπο της πανδημίας (μετάλλαξη Δέλτα) και της σφοδρότητα και ένταση της μεταδοτικότητάς της σ’ όλες της ηλικίες, αλλά κυρίως στους νέους. Συμφωνούμε λοιπόν απόλυτα με την εθνική επιτροπή εμβολιασμών, που συστήνει τον εμβολιασμό των εφήβων 12-17 ετών και συγχαίρουμε τους γονείς των 130.000 παιδιών και εφήβων, που έχουν μέχρι σήμερα εμβολιαστεί.

Θεωρούμε λοιπόν ότι θα πρέπει να συζητηθεί πλέον  η επέκταση της υποχρεωτικότητας των εμβολιασμών, σε όλους τους εκπαιδευτικούς, όλων των βαθμίδων και μάλιστα άμεσα, ει δυνατόν χθες. Είμαστε πεπεισμένοι ότι δεν θα τηρηθούν οι διατάξεις τις τροπολογίας του υπουργείου με ισχύ από 13 Σεπτεμβρίου και δεν θα πραγματοποιούνται οι τακτικοί έλεγχοι με rapid test (2 την εβδομάδα ) από τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς.

Ας  μην λησμονούμε όμως ότι για τα παιδιά και τους εφήβους θεωρείται ως πρότυπο η συμπεριφορά των γονιών και των διδασκάλων. Ποιος εγγυάται ότι η συμπεριφορά των ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών θα είναι η πρέπουσα και αρμόζουσα και δεν θα επηρεάσουν την νεολαία προς την αντίθετη κατεύθυνση; Αντιλαμβάνεσθε την σφοδρότητα της πανδημίας σ’ αυτήν την περίπτωση; Γνωρίζετε ότι και αν ακόμα είχε εμβολιασθεί μέχρι σήμερα  (9/9/2021) η πλειονότητα των παιδιών και εφήβων, απαιτείται ένας μήνας σχεδόν για να αποκτήσουν ανοσία. Συνειδητοποιεί λοιπόν κανείς την κατάσταση  που θα βιώσουμε ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων;

Υπενθυμίζουμε  ότι με νομοθετική πρωτοβουλία, που είχε λάβει χώρα στις αρχές του καλοκαιριού, η κυβέρνηση φρόντισε ώστε  να μην χρειάζεται ξεχωριστή νομοθετική ρύθμιση για την επέκταση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού. Η επέκταση μπορεί να γίνει απλώς με υπουργική απόφαση. Δεδομένου ότι ο Ιατρικός Σύλλογος είναι ο επίσημος σύμβουλος της πολιτείας για θέματα δημόσιας Υγείας στα όρια των αρμοδιοτήτων του και αφ’ ενός η Υγεία, η παιδεία, το στράτευμα και η δικαιοσύνη είναι οι ισότιμοι και βασικότεροι πυλώνες μιας ευνομούμενης πολιτείας (χωρίς να υποτιμούμε τους υπολοίπους) και αφ’ ετέρου ότι οι νόμοι της Δημόσιας Υγείας είναι ισότιμοι με αυτούς της γενικής επιστρατεύσεως, πιστεύουμε ότι πρέπει να εφαρμόζονται τα ίδια μέτρα. Όπως προαναφέραμε, δύναται με απλή υπουργική απόφαση να γίνει επέκταση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού σε όλους τους εκπαιδευτικούς (άλλωστε υπάρχουν πολλοί σε αναμονή για διορισμό). Εάν δεν το πράξετε λαϊκίζετε εις βάρος των ιατρών. Όταν πρόκειται για την Δημόσια Υγεία δεν έχουν θέση μικροκομματικές πρακτικές.

Υπό τις παρούσες συνθήκες  συμφωνούμε με το μέτρο της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού των Υγειονομικών, αλλά το αυτό πρέπει να εφαρμοσθεί και στους άλλους πυλώνες της δημόσιας ζωής, όπως  προαναφέρουμε. Έκαστος κρίνεται από τα έργα του. Πιστεύουμε ότι θα ενεργήσετε προς την σωστή κατεύθυνση και με ισοτιμία. Η παιδεία δεν είναι ανωτέρα της Υγείας, ώστε να έχει ιδιαίτερη μεταχείριση. Σας αποστέλλουμε συνημμένα και τα έγγραφά μας με αποδέκτη το Υπουργείο Υγείας προς ενημέρωσή σας.

Εν αναμονή της απαντήσεώς σας.]

Η απάντηση των εκπαιδευτικών

Aπο την πλευρά τους, ομάδα εκπαιδευτικών συνέταξαν επιστολή την οποία απέστειλαν στον Ιατρικό Σύλλογο Δράμας, καθώς και την κοινοποίησαν στον πρωθυπουργό, τον Υπουργό και την υφυπουργό Υγείας και στην Υπουργό Παιδείας, τονίζοντας πως Η εκπαίδευση είναι όντως ένας από τους πυλώνες μιας ευνομούμενης πολιτείας, που για να είναι ευνομούμενη έχει την πρωταρχική υποχρέωση να σέβεται και  να προστατεύει την αξία του ανθρώπου, όπως ορίζει το Σύνταγμά μας στο άρθρο 2.

Η επιστολή:

ΑΘΗΝΑ 08/10/2021

Προς

1.    Ιατρικό Σύλλογο Δράμας

              Κοινοποίηση :

                           2. Πρωθυπουργό κ. ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

                 3. Υπουργό Υγείας κ. ΘΑΝΟ ΠΛΕΥΡΗ

                 4.  Υπουργό κ. ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

                  5. Αν. υπουργό Υγείας κ. Α.ΓΚΑΓΚΑ

Αξιότιμα μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Δράμας

      Όταν διδάσκουμε στους μαθητές μας τις θηριωδίες που διαπράχθηκαν κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου αναφερόμαστε πάντοτε στις φρικαλεότητες που έζησαν  οι κρατούμενοι του Άουσβιτς. Φροντίζουμε τα παιδιά μας να μην ξεχάσουν ποτέ τον γιατρό του στρατοπέδου Μέγκελε, τον «Άγγελο του Θανάτου» , όπως είθισται να αποκαλείται, τον άνθρωπο που έκανε πειράματα σε παιδιά , εγκύους και μικρόσωμους ανθρώπους, που χειρουργούσε χωρίς νάρκωση και έκανε στα ανίσχυρα θύματά του ενέσεις εμβολίων, πριν τα οδηγήσει στα κρεματόρια.

     Οι μαύρες αυτές μέρες έχουν παρέλθει. Οι  εγκληματίες πολέμου έχουν τιμωρηθεί και έχουν γραφτεί στις μαύρες σελίδες της Ιστορίας. Το τέλος αυτού του αιματηρού πολέμου άφησε ως παρακαταθήκη σε όλες τις επόμενες γενιές ένα κείμενο που έχει στην κυριολεξία γραφεί με αίμα, τον Κώδικα της Νυρεμβέργης, που βασίστηκε στον όρκο του Ιπποκράτη και αποτέλεσε τη «μαγιά» για τη Δήλωση του Ελσίνκι και τη σύμβαση Οβιέδο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Βιοιατρική (νόμος 2619/1998).

     Μπορούμε να κατανοήσουμε ότι στην καθημερινή άσκηση της ιατρικής πρακτικής έχετε πάρα πολλές φορές βρεθεί αντιμέτωποι με ζητήματα βιο- ηθικής και είμαστε σίγουροι ότι οι αποφάσεις που έχετε πάρει κινούνται προς την κατεύθυνση που ορίζουν τα μεγαλειώδη αυτά κείμενα, παρέχοντας ιατρικό όφελος στον ασθενή  με όσο το δυνατόν λιγότερες επιβλαβείς συνέπειες και σεβόμενοι τις επιλογές του.

      Αυτό ακριβώς αναμένουμε και από εσάς να κάνετε  αυτήν τη χρονική στιγμή. Αντ’ αυτού με έκπληξη διαβάσαμε σε επιστολή σας που κοινοποιήθηκε στον ηλεκτρονικό τύπο ότι συστήνετε μετ΄ επιτάσεως στον Πρωθυπουργό της χώρας να προχωρήσει σε υποχρεωτικό εμβολιασμό των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.

      Κι επειδή κι εμείς ως ενεργοί πολίτες «είμεθα ενήμεροι σχετικά με το μέτωπο της πανδημίας» θα θέλαμε με κάθε σεβασμό να σας επισημάνουμε τα εξής :

1.    Οι υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις έχουν τελειώσει με το πέρας του Β’ Παγκοσμίου πολέμου.

2.    Η «επέμβαση σε θέματα υγείας επιτρέπεται υπό τον όρο ότι έχει προηγηθεί ενημέρωση του ενδιαφερόμενου προσώπου για το είδος της επέμβασης και τους κινδύνους που συνεπάγεται και έχει εξασφαλισθεί η ελεύθερη συναίνεσή του, την οποία είναι δυνατόν να ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή(Κεφ. 2, άρ.5).

3.    «Η παραλλαγή Δέλτα του κορωνοϊού SARS-CoV-2 δεν προκαλεί σοβαρότερη νόσηση στα παιδιά και τους εφήβους, σε σύγκριση με άλλα στελέχη» […] «Το ποσοστό των παιδιών και των εφήβων που νοσηλεύτηκε με σοβαρή νόσηση, που χρειάστηκε για παράδειγμα να εισαχθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας, ήταν παρόμοιο και στις δύο περιόδους, δηλαδή και στην πρώτη και στη δεύτερη, όταν η Δέλτα ήταν πλέον η κυρίαρχη παραλλαγή. (Πηγή: https://www.skai.gr/news/health/cdc-i-metallaksi-delta-den-prokalei-sovaroteri-nosisi-se-paidia-kai-efiv/ 03/9/21).

4.    Τι είναι αυτό που σας  κάνει να αμφισβητείτε-αμφιβάλλετε  ότι οι μη  εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν τα rapid tests  που προβλέπονται από την  ΚΥΑ με ισχύ από 13Σεπτεμβρίου 2021; Έχετε αποδείξεις ότι οι Διευθυντές των σχολείων δεν ελέγχουν το προσωπικό τους ή δεν τηρούνται τα πρωτόκολλα; Λάβετε υπόψη σας ότι η ίδια η Υπουργός Παιδείας τόνισε ότι «τα Πρωτόκολλα λειτουργούν», επισημαίνοντας ότι τα κρούσματα σε παιδιά μειώθηκαν με το άνοιγμα των σχολείων. (Κεραμέως: Μειώθηκαν τα κρούσματα σε παιδιά τον Σεπτέμβριο με τα σχολεία ανοιχτά (protothema.gr)

5.    Γνωρίζουμε κάποιον που εγγυάται για την πρέπουσα συμπεριφορά όλων των εκπαιδευτικών, εμβολιασμένων και μη. Είναι το αίσθημα ευθύνης με το οποίο επιτελούμε τόσα χρόνια το λειτούργημά μας.  Είναι η γνώση ότι  το σχολείο είναι τόπος ιερός και ότι ο εκπαιδευτικός  δεν εμπλέκεται ποτέ σε ζητήματα που αφορούν αυστηρά και μόνο την οικογένεια.

6.    Κατά ομολογία του Συνταγματολόγου και συμβούλου της επιτροπής Βιοηθικής κου Τάκη Βιδάλη « Τα τεστ είναι και ηπιότερο μέσο περιορισμού της σωματικής ακεραιότητας από τα εμβόλια. Από κάθε άποψη εφαρμογής της αναλογικότητας, επομένως, πρέπει να προτιμηθούν. Υπό την έννοια αυτή, η υποχρέωση εμβολιασμού των συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων είναι αντισυνταγματική, αν θεωρηθεί αποκλειστικό μέσον για την αποτροπή της μετάδοσης του ιού: η απαίτηση επίδειξης αρνητικού τεστ (οποιουδήποτε εγκεκριμένου είδους) είναι όχι απλώς αναγκαία αλλά και ικανή συνθήκη τήρησης της αρχής της αναλογικότητας.»( Υποχρεωτικοί εμβολιασμοί: Η συνταγματικότητα της τροπολογίας (naftemporiki.gr) και «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΦΗ  ΜΕ ΕΥΑΛΩΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ» και ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα υποχρεωτικότητας.( #AnatreptikoDeltio 10 Sep 2021 – YouTube , 10.55).

Αξιότιμοι κύριοι,

Η εκπαίδευση είναι όντως ένας από τους πυλώνες μιας ευνομούμενης πολιτείας, που για να είναι ευνομούμενη έχει την πρωταρχική υποχρέωση να σέβεται και  να προστατεύει την αξία του ανθρώπου, όπως ορίζει το Σύνταγμά μας στο άρθρο 2. Οι άνθρωποί της παλεύουν υπό αντίξοες πολλές φορές συνθήκες να κρατήσουν το δημόσιο σχολείο ζωντανό. Επιτελούν το καθήκον τους με συνέπεια, σεβόμενοι τις αρχές της Δημοκρατίας  και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Διαθέτουν ευθυκρισία και ελεύθερο φρόνημα.

Τα ίδια χαρακτηριστικά θεωρούμε ότι διέπουν τους θεράποντες της ιατρικής επιστήμης. Γι ‘ αυτό θλιβόμαστε ιδιαίτερα με φράσεις του τύπου «άλλωστε υπάρχουν πολλοί σε αναμονή για διορισμό». Τέτοιες διατυπώσεις εκφράζουν αναλγησία, κάτι που δε συνάδει με το ιατρικό λειτούργημα, που όλοι γνωρίζουμε ότι οφείλει να «διέπεται από απόλυτο σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, την ανθρώπινη αξία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια»( Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας, κεφ.2, αρ.2, §3).

Με τιμή

           -Εκπαιδευτικοί στα Δυτικά

           – Ομάδα εκπαιδευτικών Β Αθήνας

          – Ομάδα εκπαιδευτικών Αν. Αττικής ΔΕ

         -Ομάδα εκπαιδευτικών Ν. Μεσσηνίας

 -Ομάδα εκπαιδευτικών Αχαϊας κατά των υποχρεωτικών    ιατρικών πράξεων.

 -Ομάδα εκπαιδευτικών Αιτ/νίας κατά των υποχρεωτικών ιατρικών πράξεων

  -Ομάδα εκπαιδευτικών κατά της υποχρεωτικότητας Ν. Κεφαλληνίας

  – Ομάδα εκπαιδευτικών Θεσπρωτίας

-Ομάδα εκπαιδευτικών Καρπενησίου

-Εκπαιδευτικοί Πειραιά

-Εκπαιδευτικοί Ν.Καβάλας

primenews.press

“O.T.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου