Η λοιμική τών χοίρων --- του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Η επιδημία της γρίπης των χοίρων ακολουθεί κι αυτή την ίδια πορεία, που είχε η "ερωτική πανδημία" με το AIDS. Τώρα όμως ο κίνδυνος δεν προέρχεται σαν αποτέλεσμα έκφυλων ερωτικών σχέσεων και πράξεων. Ο κίνδυνος είναι διάσπαρτος, παντού, στον αέρα, σε ό,τι αγγίζουμε και με ακάθαρτα χέρια βάζουμε κάτι στο στόμα.

Το ίδιο, μας λέει η επιστήμη, μπορεί να γίνει και με τη λήψη της Θείας Κοινωνίας. Γι ́αυτό, ας πάρουμε τα μέτρα μάς, συνιστά η βλάσφημη θρησκεία της επιστήμης. Το μόνο που δεν μας λέει είναι, πώς στην ευχή μας βρήκε κι αυτό το κακό, όπως δεν μας είπε και "πώς" μας βρήκε αυτό με το έητζ.

Ας ασχοληθούμε, όμως, με τη γρίπη των χοίρων και ας αφήσουμε το AIDS. Θα φανεί παρακάτω, γιατί αυτά τα δυο μοιάζουν.

Παρένθεση : «οι ομοιότητες (μέ διαφορετικότητα) μάς ενώνουν, οι διαφορές μάς χωρίζουν», αγαπητικό κάλεσμα εκ μέρους παπικής καί νεορθόδοξης ‘εκκλησίας’.». Κλείνει η παρένθεση.

 

Στα τέλη του  ́80 και αρχές του 1990 Βρετανοί ερευνητές τής Γενετικής είχαν αρχίσει να πειραματίζονται με χοίρους, για να προκύψουν αποδεκτά μοσχεύματα, προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση στον τομέα των μεταμοσχεύσεων. Είχαν διαπιστώσει γονιδιακή ομοιότητα των ιστών του ανθρώπου με τους ιστούς των χοίρων. Έτσι, λοιπόν, επιδόθηκαν στην τροποποίηση μέρους του γονιδιώματος των χοίρων, για να γίνονται αποδεκτά τα μοσχεύματα, χωρίς τον κίνδυνο της απόρριψης.

 

∆εν χρειάζεται να γράψω λεπτομέρειες, με ποίο τρόπο αυτό μπορεί να γίνει. Γίνεται, αλλά το νέο είδος χοίρων που θα προκύψει - με γονιδίωμα μεταλλαγμένων οργάνων - θα πρέπει να εισέλθει στην βιολογική αλυσίδα, για να δούμε τι αποτελέσματα θα έχει. Θα ήταν επιστημονικά ριψοκίνδυνο, η δοκιμή να αρχίζει σέ άνθρωπο, αν προηγουμένως δεν ξέρουμε την ανταπόκριση και συμπεριφορά σέ αυτό το είδος ζώου (χοίρων).

 

Έτσι, φτιάχτηκαν γουρούνια με γενετικά μεταλλαγμένο γονιδίωμα. Τό αποτέλεσμα, ότι άρχισαν να ψοφούν, και οι άνθρωποι να παθαίνουν γρίπη των χοίρων. Η επιστήμη γνώριζε βέβαια την αντιμετώπιση του προβλήματος, αφού η ίδια ήταν υπεύθυνη για το νέο είδος ιού που - βρήκε καί - βγήκε. Το εμβόλιο άρχισε να παρασκευάζεται, αλλά μένει να δούμε αν η συνέχεια θα είναι όπως αυτή με τον ιό του έιτζ. Ο τελευταίος αποδεικνύεται πανίσχυρος, επειδή μεταλλάσσεται.

 

Αυτά, σαν μια σύντομη επιστημονική ενημέρωση, η οποία εύκολα μπορεί να εξουδετερωθεί μέ την γνωστή μας συνωμοσιολογία.

 

Το θέμα είναι τώρα, αυτό που έχει σχέση με κάτι που διάβασα σε ψηφιακό "ενημερολόγιο" και αφορούσε στην οδηγία της αγγλικανικής εκκλησίας προς τους ιερείς : «Θα πρέπει να σταματήσουν την θ. μετάληψη μέ το κοινό ποτήριο, όπως κάνουν οι παπικοί», καί συμπληρώνει  : «Τα αποτελέσματα αυτού του δεινού (γρίπη) αποδείχθηκαν δεινότερα για τους Οικουμενιστές φιλενωτικούς. Η ελπίδα της πολυπόθητης ‘ενώσεως’, του κοινού ποτηρίου, δηλαδή μετά των παπικών, δείχνει να εξέλιπε. Το ιερό ποτήριο - όπως αντιλαμβάνεται καθένας την ‘ιερότητα’ - θεωρήθηκε ως εστία μόλυνσης κι έτσι απαγορεύθηκε η κοινωνία στους παπικούς της Αυστραλίας (προς το παρόν)»

.

Εδώ όμως κάτι σημαντικό φαίνεται να απουσιάζει. Η γρίπη των χοίρων μπορεί να αποκλείει (προς το παρόν) την κοινωνία με τους παπικούς της Αυστραλίας, αλλά η λοιμική του ενωτικού πνεύματος διασπείρεται ακόμη περισσότερο, όταν μνημονεύονται επίσκοποι, που κηρύσσουν "γυμνή κεφαλή" την αίρεση του οικουμενισμού. Ο λαός του Θεού μολύνεται ανίατα και ακούσια, όταν αγνοεί την διαστροφή του εκκλησιαστικού φρονήματος πίστεως που επιφέρει η μνημόνευση.

 

«Και τι με νοιάζει εμένα τι κάνουν και τι λένε οι επίσκοποι και οι θεολόγοι", συλλογάται ο απλός άνθρωπος, « καθένας έχει την ψυχή του χωριστά κι εγώ, για τη δική μου ψυχή πηγαίνω στην εκκλησία». Αυτή είναι η μετάλλαξη, που υφίστανται οι πιστοί, όταν μνημονεύεται αιρετικός επίσκοπος. Αυτό όμως καταργεί κάθε έννοια της Εκκλησίας και αποκλείει κάθε φανέρωση, μέσω της λατρείας, της Τριαδικής Κοινωνίας, του Ενός Θεού. Το πλήρωμα της Εκκλησίας, κλήρος και λαός, δεν αποτελεί διασπασμένες ατομικότητες κατά την Θεία Λειτουργία. ∆εν έχει ο καθένας τη δική του ψυχή χωριστά. Είναι ένας, αλλά και όλοι, είναι μια ψυχή, αλλά και η ψυχή όλων είναι ένα : το σώμα, που γίνεται και σώμα όλων. Είναι μια η πίστη, αλλά και πίστη όλων. Μέλη εκ μέρους τους σώματος της μιάς Εκκλησίας είναι όλοι με κεφαλή τον Χριστό.

 

Το "ενημερολόγιο" προτίμησε αυτά να μη μας τα πει. Σωστά πράγματα έγραψε, αλλά με λόγια που "αργούν". Ούτε καν ζητούν να γίνουν πράξη. Τέλος πάντων και πάντως, ας εφησυχάζουμε. Για το εμβόλιο φροντίζει η επιστήμη, αν και υπάρχουν φόβοι μετάλλαξης του ιού.

 

Σημ. Δημοσιεύθηκε στό ιστολόγιο  ‘κυπριανόscy.μπλοgspόt.κομ.’, 25 Ιουλίου 2009. Τά ανακατεμένα ελληνικά, διότι, όπου βλέπει τό φέησμπουκ τήν διεύθυνση τού iστολογίου αυτού, γραμμένη στά Αγγλικά, δέν επιτρέπει τήν δημοσίευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου