3. Τά Ορθόδοξα και τά Νεορθόδοξα --- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη


Γεώργιος Λεοντής 28 Σεπτεμβρίου στις 12:18 π.μ. ·

Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην ήταν στην προσευχή των Αγίων εικονιζομένων Πατέρων μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα.


Kyprianos Christodoulides

Ερώτηση : Άν μάς συμβούλευαν νά κάνουμε Πάσχα μαζί μέ τούς Εβραίους - έγινε φέτος 2021 - τί θά λέγαμε ;

γιαννης κεσουλης

Kyprianos Christodoulides τους δεχεσαι για Αγιους?

Kyprianos Christodoulides

Στήν γενικότητα τής λέξης "άγιος", σύμφωνα μέ τήν πίστη μας, είμαστε όλοι (θεωρητικά)

άγιοι. Ειδικά όμως, δηλαδή στήν πράξη, ο αγιασμός (αγιότητα) συναρτάται από τήν εποχή

στήν οποία ζεί ο δυνάμει (θεωρητικά) άγιος. Στήν εποχή μας, αυτή που ζούμε καί έζησαν οι

νεοκαταταχθέντες άγιοι, ήταν καί είναι η εποχή όπου κυριαρχεί τό ψεύδος καί η υποκρισία

παγκοσμίως. Οπότε, η ανάδειξη αγίου καί αγίων, κρίνεται από τήν Ομολογία αληθείας, ήτοι,

έλεγχο πάσης διαστρέβλωσης τού καθ' ημάς ∆όγματος, πράγμα που συνεπάγεται τό

αληθοφανές - μιά ψευδαλήθεια, νά υποκαθιστά τήν αλήθεια καί η υποκρισία νά

μεταμφιέζεται σέ φιλανθρωπία, αλληλεγγύη, συμπόνοια καί άλλα παρόμοια. Όταν αυτά καί

τά άλλα που έγραψα απουσιάζουν, τότε γιά ποιά αγιότητα ή αγιωσύνη μιλάμε ;

γιαννης κεσουλης

Kyprianos Christodoulides απο τον τροπο που γραφεις φαινεσαι μορφωμένος ...ξεχνας ομως

οτι Ο Κυριος διαλεξε απλους ψαραδες αγραμματους για μαθητες Του ..οι τρεις γεροντες

ειχαν αγαπη ταπεινωση και καθαρη καρδια αγαπουσανε τον συνανθρωπο και πονουσανε με

τον πονο του αλλου και γιαυτο Ο Κυριος Τους χαριτωσε με Την Χαρη Του ..και λαβανε το

στεφανο Της Αγιοτητας ..απο τα λεγομενα σου αδερφε διαπίστωσα ότι δεν πιστευεις οτι

εχουν αγιασει καθως επισης καταλαβενω οτι εισαι ζηλωτης αν κανω λαθος περιμενω

απαντηση


Kyprianos Christodoulides Στά γραφόμενά σου, γιαννης κεσουλης :

1.«Kyprianos Christodoulides τους δεχεσαι για Αγιους?»

2.«Ο Κυριος Τους χαριτωσε με Την Χαρη Του ..και λαβανε το στεφανο Της Αγιοτητας ..απο

τα λεγομενα σου αδερφε διαπίστωσα ότι δεν πιστευεις οτι εχουν αγιασει». Απαντώ :

Πιστεύω εις ένα θεό, πατέρα, παντοκράτορα, ποιητή ουρανού, καί γής, ορατών τε πάντων καί

αοράτων, μέ όλα όσα ακολουθούν στήν συνέχεια. Όσον αφορά στούς νεοανακηρυχθέντες

αγίους τής εποχής, εποχής όπου η αίρεση καί η αλλοίωση τού καθ ́ ημάς δόγματος έχει

πλήρως διαστραφεί, από ένα ιερατείο που υπηρετεί τόν Καίσαρα καί τήν επιστήμη, λέω ότι

απλά τούς δέχομαι, αλλά δέν τούς πιστεύω. Εσείς, λοιπόν, μέ τά 36 σχόλια καί τίς 16

κοινοποιήσεις, πείτε μου ποιά η διαφορά τού «δέχομαι» από τό «πιστεύω» καί ελάτε νά

κουβεντιάσουμε.

Εσείς ως μή ζηλωτές κι εγώ ως ζηλωτής. Γιά νά καταλάβουν, όσοι τυχόν μάς διαβάσουν,

ποιός ξέρει τί γράφει καί ποιός έχει μεσάνυχτα, σέ αυτό που οι μέν δέχονται, ο δέ πιστεύει.

Αυτονόητο είναι ότι καί οι μή ζηλωτές, θά μού πούν «κι εμείς πιστεύουμε». Αλλά δέν

καταλαβαίνουν. Μπερδεύουν τό δέχομαι μέ τό πιστεύω, τά ταυτίζουν, κι έτσι "πάμε κατά

διαβόλου".

Σημειώνω κάτι που έγραψα προηγουμένως και δεν το πρόσεξες : «Στήν γενικότητα τής λέξης

"άγιος", σύμφωνα μέ τήν πίστη μας, είμαστε όλοι (θεωρητικά) άγιοι. Ειδικά όμως, δηλαδή

στήν πράξη, ο αγιασμός (αγιότητα) συναρτάται από τήν εποχή στήν οποία ζεί ο δυνάμει

(θεωρητικά) άγιος. Στήν εποχή μας, αυτή που ζούμε καί έζησαν οι νεοκαταταχθέντες άγιοι,

ήταν καί είναι η εποχή όπου κυριαρχεί τό ψεύδος καί η υποκρισία παγκοσμίως.»

Γεώργιος Λεοντής

Kyprianos Christodoulides ΜΕ συγχωρείτε αδελφοί πού επεμβαίνω στον μεταξύ σας

διάλογο..Μηπως ξεχνάς Κυριάκο αδελφέ μου το :ΜΙΜΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΊΝΕΣΤΕ πού είπε ο

Χριστός, η το : ΓΊΝΕΣΤΕ ΤΈΛΕΙΟΙ ΚΑΙ ΆΓΙΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ

ΟΥΡΑΝΟ;

Λοιπόν ΆΓΙΟΙ είμαστε από την καταγωγή μας...ΤΈΛΕΙΟΙ γινόμαστε όταν τιρουμε τις δύο (2)

εντολές που μας έδωσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός:Αγαπήσεις Κύριο τον θεοσου εξ οληςτης

καρδιάς σου....και Αγαπά τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου. Όλα τα άλλα είναι λόγια...για

να δικαιολογησουμε τον εαυτό μας,τον Νάρκισσο πού κατοικη μέσα μας και μας

εξουσιάζει...Αυτά.

Kyprianos Christodoulides

Γεώργιος Λεοντής ∆έν ρωτώ όπως ο νομικός, που ρώτησε τόν Κύριο «ποιός είναι ο πλησίον

;». Ρωτώ, διότι ο Προφήτης Ιερεμίας, κεφ. 23, στίχος 23, γράφει «Θεὸς ἐγγίζων ἐγώ εἰμι,

λέγει Κύριος, καὶ οὐχὶ Θεὸς πόρρωθεν.». Αυτό δέν τό ήξερε ο τηρητής καί ερμηνευτής τού

Νόμου, θέλοντας νά δικαιώσει εαυτόν ! Γι ́ αυτό ο Κύριος τού απάντησε διά Παραβολής.

Ποιός μάς είπε ποτέ ότι ο εγγύτερος καί πλησιέστερος πάντων είναι ο Κύριος, καί Θεός

ημών, Ιησούς Χριστός. Αυτός μάς εγγίζει, αυτός μάς ακουμπά. Αυτός πρώτα μάς αγαπά καί

σέ ανταπόδοση, εμείς τού προσφέρουμε τήν πίστη μας, δηλαδή την αγάπη μας Αγάπη

σημαίνει πίστη.

Θυμίζω, ο απόστολος Παύλος λέει «13 νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα·

μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.» (Ικρ. ιγ ́) καί όπως βλέπουμε, θέτει 3η στήν σειρά τήν αγάπη.

Πρώτη θέλει τήν πίστη, αλλά μέ τό «μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.» τήν προτάσσει. Αγάπη

σημαίνει πίστη καί όποιος δέν έχει πίστη, παρότι λέει ή δείχνει πώς αγαπά, στήν

πραγματικότητα δέν αγαπά.

Γεώργιος Λεοντής

Kyprianos Christodoulides ΜΗΝ ασχολούμαστε ΚΑΘΟΛΟΥ με την Παλαιά ∆ιαθήκη. Μόνο

με την Καινή ∆ιαθήκη. Σε αυτή ο Κυριος Ιησούς Χριστός ΘΕΜΕΛΙΩΣΕ το ΜΙΜΗΤΕΣ

ΜΟΥ ΓΊΝΕΣΤΕ. Οποιοι καταλάβουν, κατάλαβαν. Ειπε πάλι ο Χριστός. Ότι ζητήσετε στο

όνομα ΜΟΥ από τον Πατέρα,θα το πάρετε. Και είπε ακόμη,στην αιώνια ζωη του


Παραδείσου θα μπούμε μέσω Αυτού.∆εν ακούω κανέναν από την Παλαιά ∆ιαθήκη, παρούσα

της Καινής ∆ιαθήκης, στην οποία έχουμε τους Λόγους και Πράξεις του Κυρίου Ιησού

Χριστού. ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ∆ΙΑ ΑΥΤΟΥ ΘΑ

ΑΝΑΣΤΗΘΟΎΜΕ. ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ Η ΟΧΙ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑ∆ΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

γιαννης κεσουλης

Kyprianos Christodoulides αδερφε Κυπριανε πιστεύω ότι θα εχεις διαβασει το εδαφιο Του

Ευαγγελίου στο σημειο που πηγαινουν οι μαθητες Του Κυριου και Του λενε ..Κυριε ειναι

καποιος που δεν ειναι δικος μας και κανει θαυματα με το Ονομα Σου..και η απαντηση Του

Κυριου ποια ητανε??? Αφηστε τον αφου κανει θαυματα με Το Ονομα Μου ειναι δικο μας

..αυτο το σημειο νομιζω πως μας διδασκει οτι και μονο Το Ονομα Του ημων Ιησου Χριστου

ειναι αρκετο για να γινουμε αγιοι οπου και να ανηκουμε αρκει να εχουμε Το Χριστο μεσα

μας και Την Αγαπη Του απέναντι στο πλασμα Του που ειναι ο πλησιον μας να εισαι

ευλογημενος με την χαρη Του Κυριου

Kyprianos Christodoulides Μέ τά άλλα δέν θά ασχοληθώ εκτός μόνο από αυτό που θά

ακολουθήσει καί σημειώνω, ποτέ δέν γράφω ειρωνικά, εκεί που δέν πρέπει.

Γ.Λ : «ΜΗΝ ασχολούμαστε ΚΑΘΟΛΟΥ με την Παλαιά ∆ιαθήκη. Μόνο με την Καινή

∆ιαθήκη. Σε αυτή ο Κυριος Ιησούς Χριστός ΘΕΜΕΛΙΩΣΕ το ΜΙΜΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΊΝΕΣΤΕ.

Οποιοι καταλάβουν, κατάλαβαν».

Κ.Χ. Η Αγία Γραφή είναι ενιαίο Βιβλίο. Περιλαμβάνει τήν Καινή καί τήν Παλαιά ∆ιαθήκη.

Οι πατέρες τής Εκκλησίας τό τονίζουν κατ ́ επανάληψη καί μόνο οι Προτεστάντες συνιστούν

τό "διαβάζετε μόνο τήν Καινή ∆ιαθήκη". Η Υμνολογία τής Εκκλησίας, αλλά καί πλείστα

χωρία καί εδάφια τής Π. ∆ιαθήκης, περιλαμβάνονται στήν Καινή καί ..."όποιος κατάλαβε,

κατάλαβε".

Η τελευταία απάντηση του Γεωργίου Λεοντή ήταν να με αποκαλέσει ψεύτη, επειδή έγραψα -

εδώ ή αλλού - δεν θυμάμαι - ότι κάνει κατήχηση, ενώ αυτός έχει πεί πολλές φορές «δεν κάνω

κατήχηση», για να καταλήξει στο «οι ψεύτες δεν έχουν θέση εδώ».

Εντάξει, το παίρνω πίσω, του ζητώ συγγνώμη και διορθώνω : «Κάνει επανευαγγελισμό !»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου