Μέ τήν «ὁμολογίαν τοῦ 1935», οἱ τρεῖς Ἀρχιερεῖς ἐσφετερίσθησαν ἁρμοδιότητας Πανορθοδόξου Συνόδου! -- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητού Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Τά ὀλίγα θεολογικά γράμματα πού γνωρίζω τά ἐδιδάχθην ἀπό Θεολόγους, ὄχι ἀπό τσαρλατάνους. Ἐν προκειμένῳ, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία διδάσκει ὅτι μετά ἀπό τήν εἰσαγωγήν μίας καινοτομίας εἶναι ἀνάγκη νά συγκαλῆται Σύνοδος γιά νά τήν καταδικάσῃ καί νά καθαιρέσῃ τούς καινοτόμους. Ὅπως γράφει ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, ἐάν δέν συμβῇ αὐτό, οἱ καινοτόμοι παραμένουν μή καθῃρημένοι, ἀλλά ὑπόδικοι ἐνώπιον Συνόδου (βλ. β' ὑποσημ. εἰς τόν 3ον Ἀποστολικόν κανόνα). Δέν ἀρκεῖ τό γεγονός ὅτι μία παρόμοια καινοτομία (τό Γρηγοριανόν Ἡμερολόγιον) εἶχεν ἤδη καταδικασθῆ, προκειμένου νά χαθῇ αὐτομάτως ἡ ἱερωσύνη τῶν καινοτόμων, ὅπως θά συνέβαινε π.χ. σέ κάποιον κληρικόν πού δηλώνει ὅτι φεύγει ἀπό τήν Ὀρθοδοξίαν καί συνάσσεται μέ τόν Παπισμόν. Ἡ μέν ἀποτείχισις τῶν 3 Ἀρχιερέων τό 1935 ἦτο μία ἐπιβεβλημένη καί Ἁγία ἐνέργεια, ἀλλ' ἡ περίφημος «ὁμολογία τοῦ 1935» περί «ἀπωλείας ἁγιαστικῆς χάριτος» εἰς τό ν.ἑ., πού ἐδημοσιοποιήθη ἀμέσως μετά τήν ἀποτείχισιν μέσῳ μιᾶς ἐγκυκλίου, ἦτο μία ἐσφαλμένη ἐνέργεια, τήν ὁποίαν ὁ Ἀντίδικος ἐχρησιμοποίησεν δεόντως μέσῳ τοῦ ὀργάνου του Ματθαίου Καρπαθάκη, μέ ἀποτέλεσμα τήν πλήρη διάλυσιν καί πτῶσιν τῶν ἀρχιερέων τοῦ π.ἑ. μετά ἀπό μερικές δεκαετίες. Διότι μέ τήν «ὁμολογίαν τοῦ 1935», οἱ τρεῖς Ἀρχιερεῖς ἐσφετερίσθησαν ἁρμοδιότητας Πανορθοδόξου Συνόδου! Τό σφάλμα αὐτό κατενόησε ὀλίγον ἀργότερον καί προσεπάθησε νά διορθώσῃ (τό 1937) ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ἀλλ' ὁ προαναφερθείς τσαρλατᾶνος προχώρησε εἰς σχίσμα, προδούς τόν ἱερόν ἀγῶνα. Αὐτά θά ἔπρεπε νά μᾶς διδάσκουν, ἀλλ' ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ Ματθαιϊσταί συνεχίζουν νά κατηγοροῦν τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης πού υἱοθέτησε τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν καί ἐδίδασκεν ὅτι «οἱ Π/Ηται δέν ἀποτελοῦν ἰδιαιτέραν Ἐκκλησίαν ἐν Ἑλλάδι, ἀλλ' εἶναι ἡ φρουρά πού θ' ἀγωνισθῇ διά νά ἐπαναφέρῃ τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος εἰς τόν θριγγόν τῶν ἱερῶν κανόνων ἀπ' ὅπου ἐξέκλινε» (ἀπό μνήμης τό ἔγραψα, ἴσως διαφέρῃ ἡ διατύπωσις τοῦ Ἁγίου). Δυστυχῶς, τό 1950 ὁ Ἅγιος, κατόπιν πιέσεων πού ἐδέχθη καί τῆς ἐξαπατήσεώς του, ὅτι δῆθεν οἱ Ματθαιϊσταί θά ἡνώνοντο πάραυτα μέ αὐτόν, ἐπανέλαβε τό σφάλμα τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1935 μέ τήν κατ' οἰκονομίαν (λόγῳ διωγμῶν καί ἐγκαταλείψεως) ὑπογραφήν τῆς περιφήμου Ἐγκυκλίου τοῦ 1950, ἄν καί λέγεται ὅτι κατά τήν στιγμήν τῆς ὑπογραφῆς εἶπεν ὅτι δέν πιστεύει εἰς τό περιεχόμενον τῆς Ἐγκυκλίου! Καί πάλιν, ὁ Σατανᾶς ἐξεμεταλλεύθη δεόντως τό νέον σφάλμα. Κατόπιν τούτων, εἶναι νομίζω ἀφροσύνη νά συνεχίζεται ἀμετανοήτως ἡ ἐπανάληψις τοῦ αὐτοῦ σφάλματος.

-----------------------------

Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Περί «απωλείας τής αγιαστικής χάριτος τών Μυστηρίων»

Διαβάζω : «Ἡ μέν ἀποτείχισις τῶν 3 Ἀρχιερέων τό 1935 ἦτο μία ἐπιβεβλημένη καί Ἁγία ἐνέργεια, ἀλλ' ἡ περίφημος «ὁμολογία τοῦ 1935» περί «ἀπωλείας ἁγιαστικῆς χάριτος» εἰς τό ν.ἑ., πού ἐδημοσιοποιήθη ἀμέσως μετά τήν ἀποτείχισιν μέσῳ μιᾶς ἐγκυκλίου, ἦτο μία ἐσφαλμένη ἐνέργεια, τήν ὁποίαν ὁ Ἀντίδικος ἐχρησιμοποίησεν δεόντως μέσῳ τοῦ ὀργάνου του Ματθαίου Καρπαθάκη, μέ ἀποτέλεσμα τήν πλήρη διάλυσιν καί πτῶσιν τῶν ἀρχιερέων τοῦ π.ἑ. μετά ἀπό μερικές δεκαετίες.»

Άν ήταν λάθος αυτό, τότε τίθεται τό ερώτημα : Μετά τήν εν Κολυμπαρίω ψευδοσύνοδον καί τήν μετέπειτα αναγνώριση τού Ουκρανικού σχίσματος - προηγήθηκαν πλείστα όσα άλλα -, η «αγιαστική χάρις» εξακολουθεί υφισταμένη ; Εάν όχι, τότε θά πρέπει νά συμφωνήσουμε ότι αυτό που ελέχθη τό 1935, ήταν πρόρρησις διορατική, όπως ακριβώς ήταν τό «μάς φράγκεψαν». Μήπως αμφιβάλλει κανείς ότι «φραγκέψαμε» ;

----------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Τι να απαντήσει κανείς στα φαιδρά και υβριστικά του κ. Χατζηνικολάου; Περί κατεγνωσμένων αιρέσεων των νεοημερολογιτών, περί του προδότου Φλωρίνης, περί των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος; ότι εάν έχουν θεία χάρη οι νεοημερολογίτες, τότε ο Φλωρίνης είναι καθηρημένος;
Την απάντηση την δίνει η υπαγωγή του θρησκευτικού μορφώματός, στο οποίο ανήκει, στον 
4301/2014 νόμο.

------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Χαιρετίζω την διάκριση την πίστη και την πνευματική κατάρτηση του κυρίου καθηγητή Χατζηνικολάου. Εχω ακριβώς την ίδια πίστη με αυτόν. Καλη δύναμη και καλή υπομονή.

 

18 σχόλια:

  1. Περί «απωλείας τής αγιαστικής χάριτος τών Μυστηρίων»

    Διαβάζω : «Ἡ μέν ἀποτείχισις τῶν 3 Ἀρχιερέων τό 1935 ἦτο μία ἐπιβεβλημένη καί Ἁγία ἐνέργεια, ἀλλ' ἡ περίφημος «ὁμολογία τοῦ 1935» περί «ἀπωλείας ἁγιαστικῆς χάριτος» εἰς τό ν.ἑ., πού ἐδημοσιοποιήθη ἀμέσως μετά τήν ἀποτείχισιν μέσῳ μιᾶς ἐγκυκλίου, ἦτο μία ἐσφαλμένη ἐνέργεια, τήν ὁποίαν ὁ Ἀντίδικος ἐχρησιμοποίησεν δεόντως μέσῳ τοῦ ὀργάνου του Ματθαίου Καρπαθάκη, μέ ἀποτέλεσμα τήν πλήρη διάλυσιν καί πτῶσιν τῶν ἀρχιερέων τοῦ π.ἑ. μετά ἀπό μερικές δεκαετίες.»

    Άν ήταν λάθος αυτό, τότε τίθεται τό ερώτημα : Μετά τήν εν Κολυμπαρίω ψευδοσύνοσον καί τήν μετέπειτα αναγνώριση τού Ουκρανικού σχίσματος - προηγήθηκαν πλείστα όσα άλλα -, η «αγιαστική χάρις» εξακολουθεί υφισταμένη ; Εάν όχι, τότε θά πρέπει νά συμφωνήσουμε ότι αυτό που ελέχθη τό 1935, ήταν πρόρρησις διορατική, όπως ακριβώς ήταν τό «μάς φράγκεψαν». Μήπως αμφοβάλλει κανείς ότι «φραγκέψαμε» ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να απαντήσει κανείς στα φαιδρά και υβριστικά του κ.Χατζηνικολάου;Περί κατεγνωσμένων αιρέσεων των νεοημερολογιτών,περί του προδότου Φλωρίνης,περί των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος;ότι εάν έχουν θεία χάρη οι νεοημερολογίτες,τότε ο Φλωρίνης είναι καθηρημένος;
    Την απάντηση την δίνει η υπαγωγή του θρησκευτικού μορφώματός , στο οποίο ανήκει, στον 3401[;]/2014 νόμο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι να απορεί κανείς με αυτά που διαβάζει!Ο άνθρωπος ήταν άστατος.Μια έλεγε έτσι και μια αλλιώς.Μια έγκυρα και μια άκυρα μυστήρια.Αυτό δεν είναι εκκλησιολογία,είναι θέατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ας ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ 15'

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΙ: ο φλωρίνης δεν πίστευε το κείμενο που υπέγραψε
    Οπως ο Αρειος δλδ
    Οπως εγινε αντιληπτό απο το αρθρο, αυτοί που πίστεψαν τα κείμενα του Φλωρίνης λέγονται τσαρλατάνοι αλλά ο ο φλωρίνης που τα έγραψε ειναι ο θεοφόρος...

    ΕΔΩ ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ - ΑΡΚΕΤΑ
    https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2021/08/blog-post_531.html

    π Γρηγόριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεκτάριος Τόμπρος14 Οκτωβρίου 2021 στις 9:28 π.μ.

      Ωραία αυτά που γράφεις για τις Οικουμενιστικές πλάνες του Καβουρίδη και του Κουτσούμπα, αλλά το σχίσμα το έκαναν αυτοί που χωρίστηκαν από την Εκκλησία για μια αλλαγή που έγινε σε έναν αριθμό.Οι Σύνοδοι που γράφεις καταδίκασαν την αλλαγή που έκαναν οι Λατίνοι(και σε μια από αυτές έγινε πλαστογραφία),όχι το διορθωμένο Ιουλιανό Ημερολόγιο.

      Διαγραφή
  5. "
    ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ: Στο αρθρο 4 εμεις καταλαβαίνουμε οτι ο π. Θεοδωρητος αναγνωρίζει την σωτηριολογική εκκλησία του Χριστού σε όλα τα σχίσματα γοχ, εαν εσεις καταλάβατε κάτι άλλο παρακαλώ να μας ενημερώσετε στο τηλ. της σελίδας."

    Δέν υπάρχει "τό τηλέφωνο τής σελίδας". Συνεπώς, δέν μπορούμε νά συνομιλήσουμε διά ζώσης π. Γρηγόριε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φραγκέψαμε με την αντίχριστη παναίρεση πανθρησκεία του Οικουμενισμού αν προδίδουμε τον Χριστό και την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς παπικούς, μονοφυσίτες, προτεστάντες και άλλους αιρετικούς με την μνημόνευση αιρετικών οικουμενιστών ψευδεπισκόπων, συμπροσευχές, συλλείτουργα και δεν είμαστε αποτειχισμένοι από τους ψευδεπισκόπους «του νέου και παλαιού ημερολογίου των πολλών ημερολατρικών ψευδοσυνόδων» για να μην γινόμαστε ένα παναιρετικό σώμα μαζί τους.

    Η αλλαγή του κοσμικού ημερολογίου του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα δεν αλλάζει την πίστη μας σε τίποτα εφόσον τηρούμε τον Πασχάλιο Κανόνα, που μόνο αυτόν όρισε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος (και όχι άγιο αμετάβλητο ημερολόγιο σαν δόγμα) και ισχύει και με τα δύο ημερολόγια, ώστε να εορτάζουμε το Άγιο Πάσχα μετά το Πάσχα των εβραίων, αλλά δεν τον τηρεί τον Πασχάλιο Κανόνα ο αντίχριστος «αλάθητος» αιρετικός Πάπας, κοσμικός μονάρχης της Ρώμης.

    Γιατί δεν ακολουθούμε ημερολόγια αλλά τα χρησιμοποιούμε ακολουθώντας μόνο τον Άγιο Λόγο του Θεού, το Άγιο Δόγμα μας Ομολογιακά, την Αλήθεια του Αναστημένου Θεανθρώπου Χριστού της διαχρονικής Μίας Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας Του αποτειχισμένοι από την αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του Οικουμενισμού με την Χάρη του Θεού ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
    .... αλλά το σχίσμα το έκαναν αυτοί που χωρίστηκαν από την Εκκλησία για μια αλλαγή που έγινε σε έναν αριθμό......


    Tάπαμε χιλιάδες φορές, τι στην ευχή δεν γίνεται αντιληπτό;

    Το σχίσμα έγινε ένεκα της αντίχριστης οικουμενιστικής Εγκυκλίου του 1920 της οποίας ενεργοποιήθηκε ο ένας όρος της το 1924, ο οποίος (όρος της) έλεγε σε ελεύθερη μετάφραση: Ορθόδοξοι, Παπικοί, Προτεστάντες, Μονοφυσίτες κλπ. όσοι πιστεύετε ότι όλοι μαζί αποτελούμε την Εκκλησία του Χριστού, θα δεχθούμε το διορθωμένο νέο ημερολόγιο. Όσοι άλλαξαν το ημερολόγιο 13 ημέρες, πιστοποιούσαν ότι δέχονται την Αιρετική Εγκύκλιο του 1920.

    Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε την παγίδα του Σατανά, και κωλύσαμε στις 13 ημέρες, ή στα Μακεδονικά ημερολόγια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεκτάριος Τόμπρος14 Οκτωβρίου 2021 στις 7:04 μ.μ.

      Μάλλον έχεις άγνοια και δεν γνωρίζεις τι λέει αυτή η εγκύκλιος.Μπορεί να είναι και θέμα ανάγνωσης.Οι Μονοφυσίτες γιορτάζουν Χριστούγεννα με το Παλαιό Ιουλιανό Ημερολόγιο.Άρα δεν ισχύει αυτό που υποστηρίζεις.

      Διαγραφή
  8. Κυπριανε δες δεξια στην οθόνη
    πανω απο την φωτογραφία του αγ. Πατριαρχου Τυχωνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
    ....Δέν υπάρχει "τό τηλέφωνο τής σελίδας". Συνεπώς, δέν μπορούμε νά συνομιλήσουμε διά ζώσης π. Γρηγόριε.


    6951002781

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ τον αδελφό Κυπριανό για την ενδιαφέρουσα συνομιλία.
    Όπως πολύ σωστά ειπες οι περισσότεροι αυτοαναιρουνται.

    π. Γρηγόριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ σε Silver
    Η διά ζώσης συνομιλία επετεύχθη. Επ΄ ευκαιρία, επειδή καμιά φορά κάνω τυπογραφικά λάθη (βλέπε "ψευδοσύνοδος" καί "αμφιβάλλει"), θά σέ παρακαλούσα νά τά διορθώνεις. Δέν υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας σχολίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
    Μάλλον έχεις άγνοια και δεν γνωρίζεις τι λέει αυτή η εγκύκλιος....


    Δεν γνωρίζω εγώ, αλλά ούτε γνωρίζουν και αυτοί που αγωνιζόμενοι, μετά το 1924, υπέρ της Εκκλησίας και κατά του "μας φράγκεψαν" έδωσαν την ζωή τους!

    Όταν υπάρχει πνεύμα πλάνης, ό,τι και αν γράψω χάνω το χρόνο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ούτε αυτοί γνώριζαν,ήταν αγράμματοι σαν εσένα και άκουσαν αυτές τις πλάνες και τα ψέματα.Επαναλαμβάνω,είναι θέμα ανάγνωσης.
      Τι να γράψεις αδελφέ μου,έχουμε διαβάσει χιλιάδες πράγματα για το θέμα και αποκτήσαμε τεράστια εμπειρία.Έχουμε απαντήσει σε όλες τις πλάνες τους και αυτοί επιμένουν.Ο Θεός να σε φωτίσει να καταλάβεις τις πλάνες σου.Άραγε έχεις διαβάσει έστω και μια φορά το Ιερό Πηδάλιο και την Παλαιά Διαθήκη;

      Διαγραφή
  13. Πρός τον κ.Τόμπρον.

    Μήπως τα παρακάτω, έχουν να σας πουν κάτι;

    Γράφει ο νεοημερολογίτης π. Γεώργιος Μεταλληνός «Πρωτοποριακό κείμενο σ’ αυτήν την κατεύθυνση υπήρξε η Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1902 που εγκωμιάζεται συνεχώς από τους υμνητές της Οικουμενικής Κινήσεως, διότι εξέφραζε τα ποιμαντικά ενδιαφέροντα και την οικουμενική ευαισθησία της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως… πρωτοβουλία του Οικουμενικού πατριάρχη Ιωακείμ του Γ΄ για μια ουσιαστική επανεκτίμηση ή και αναθεώρηση της βάσεως όχι μόνο στις διορθόδοξες, αλλά και στις διαχριστιανικές σχέσεις». Αυτό που αιφνιδιάζει είναι ότι οι χριστιανικές αιρέσεις της Δύσεως καλούνται «οι δύο μεγάλες του Χριστιανισμού αναδενδράδες, η Δυτική και η των Διαμαρτυρομένων Εκκλησία». Και συνεχίζει «το Διάγγελμα του 1920 είναι νομοτελειακή συνέχεια της Εγκυκλίου του 1902. Σηματοδότησε δε, την έναρξη της Οικουμενικής Κινήσεως… με πρωτοπόρο το Οικουμενικό Πατριαρχείο… Το πνεύμα της Εγκυκλίου είναι η προσέγγιση των «απανταχού Εκκλησιών του Χριστού επί πρακτικού και ηθικού πεδίου». Κανείς λόγος πια για «αναδενδράδες» αλλ’ απ’ ευθείας και απροκάλυπτα για «Εκκλησίες του Χριστού». Η εξίσωση έχει επέλθει. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο έμεινε αταλάντευτα πιστό στο πνεύμα και τις κατευθύνσεις αυτών των Εγκυκλίων».



    Η ίδια απαράλλακτη δαιμονοκίνητη αγαπολογία και η εκ του σκότους του Άδη διαλογική διάθεση και συνεύρεση μετά της αιρέσεως, είναι όλα αυτά τα χρόνια εγκατεστημένες στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. «Κάθε συνάντησις πρόσωπον προς πρόσωπον μετά του αδελφού Πάπα Φραγκίσκου αποτελεί ιδιαίτερον βίωμα αδελφοσύνης, το οποίον ενισχύει τον πόθον και τον αγώνα αμφοτέρων δια την πρόοδο της πορείας προς το κοινόν Ποτήριον της Ευχαριστίας», είπε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στη συνέχεια του λόγου του κατά την ημέρα αυτή. Ολοκληρώνοντας την ομιλία του σημείωσε ότι «Η Θρονική Εορ
    τή της Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης είναι κοινή εόρτιος ημέρα και της Εκκλησίας της Ρώμης»…
    Τέλος, ο Πάπας Φραγκίσκος στο μήνυμα, το οποίο διαβάστηκε από τους αντιπροσώπους του, αναφέρθηκε στη Συνοδική Εγκύκλιο του 1920 που μνημονεύσαμε νωρίτερα, και σημείωσε πως το Οικουμενικό Πατριαρχείο, πριν από τις άλλες Εκκλησίες είχε εκφράσει την επιθυμία για μεγαλύτερη εγγύτητα μεταξύ των Χριστιανών. Σημείωσε επίσης ότι οι σχέσεις μεταξύ των Εκκλησιών Ρώμης και Κωνσταντινούπολης έχουν αναπτυχθεί πολύ κατά τον τελευταίο αιώνα, καθώς οι δύο Εκκλησίες κρατούν ζωντανό τον πόθο για την επίτευξη του στόχου της αποκατάστασης της πλήρους κοινωνίας, μέσω συμμετοχής στο κοινό Ευχαριστιακό θυσιαστήριο. Η αναίδεια και η εκμαυλισμένη συνείδηση, τους εκθέτουν ασύστολα. Το ζητούμενο τώρα είναι η στάση του ποιμνίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαιρετίζω την διάκριση την πίστη και την πνευματική κατάρτηση του κυρίου καθηγητή Χατζηνικολάου.Εχω ακριβώς την ίδια πίστη με αυτόν.Καλη δύναμη και καλή υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ακολουθείς τις πλάνες του,αυτός έφυγε από την Εκκλησία του Πάτριου.Μέσα στην Εκκλησία θα σωθείς,όχι έξω από αυτήν.

      Διαγραφή