Από την ιστοσελίδα : "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - ΣΩΤΗΡΙΑ

 

Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2021

 Χαρᾶς εὐαγγέλια γιά τά εὐσεβή τέκνα τῆς Ἐκκλησίας

Ἡ ἁγιοκατάταξη
τοῦ Ἀοιδίμου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν ΜΑΤΘΑΙΟΥ (+1950)


 

Ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν Ἑλλάδος ἐπικυρώνοντας τήν ἀπό δεκαετιῶν ἀναγνώριση ὑπό τῆς συνειδήσεως τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ ἀπό Βρεσθένης Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν Ματθαίου ὡς Ἁγίου καί Ὁμολογητοῦ Ἱεράρχου καί Στυλοβάτου τῆς Ὀρθοδοξίας (+1950) προέβη στήν ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ αὐτοῦ.

Σήμερα ἔγινε ἡ σχετική σεμνή καί λίαν κατανυκτική τελετή τῆς διακηρύξεως τοῦ γεγονότος στήν περίφημη Γυναικεία Κοινοβιακή Μονή Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης, Κερατέας Ἀττικῆς, τῆς ὁποίας ὁ νέος Ἅγιος ὑπῆρξε Κτίτωρ.

Προηγήθηκε Συνοδικό Συλλείτουργο στό περικαλλές Καθολικό τῆς Μονῆς, στό ὁποῖο συμμετεῖχαν ἐννέα Ἀρχιερεῖς καί πλειάδα Ἱερέων καί Ἱερομονάχων. Προεξῆρχε ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν (τῶν Γ.Ο.Χ.) κ. Στέφανος, συμπαραστατούμενος ὑπό τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου τῆς Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Κύπρου κ. Ἐπιφανίου. Μεταξύ τῶν Ἱεραρχῶν ἦταν καί ὁ Σεβασμιώτατος Ἀλεξάντρωφ καί Ἰουριεφπόλσκι κ. Ἀλεξανδρος, ἐκ Ρωσίας.

http://epistrofi-sotiria.blogspot.com/

-----------------------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἄς ἀφήσουν οἱ Ματθαιϊσταί τήν αὐτοπροβολήν καί τίς «ἁγιοκατατάξεις» σχισματικῶν καί ἄς κάνουν δεήσεις γιά τήν σωτηρίαν τοῦ Ματθαίου καί τῶν ἄλλων στασιαστῶν τοῦ 1937 καί ἐντεῦθεν. Ἄς καταλάβουν ἐπιτέλους ὅτι τό ἐκκλησιολογικῶς ἐσφαλμένον Ματθαιϊκόν δόγμα τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος» τῶν νεο-εορτολογιτῶν καί τῆς αὐτοανακηρύξεως τῶν Ματθαιϊστῶν ὡς τῆς μόνης «ἐκκλησίας» εἰς ὁλόκληρον τήν Οἰκουμένην(!!!) ἦσαν οἱ αἰτίες τῆς καταστροφῆς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἤρχισε τό 1924. Τά γεγονότα ὁμιλοῦν ἀπό μόνα τους. Ὀλίγη ταπείνωσις δέν βλάπτει. Δέν ἐπανέρχομαι καί δέν ἐπιδιώκω κανένα διάλογον, διότι, πρῶτον, τό θέμα ἔχει ἀξαντληθῆ πλήρως μέ χιλιάδες ἄρθρα, φυλλάδια, ἀναρτήσεις καί σχόλια καί, δεύτερον, διότι ἔχω διαπιστώσει ὅτι οἱ Ματθαιϊσταί δέν ἀντιλαμβάνονται (μᾶλλον δέν ἀκούουν κἄν) τίς τούς λές. Ὁ σκοπός αὐτοῦ τοῦ σχολίου εἶναι ὅτι δέν θά μποροῦσα ν' ἀφήσω ἀσχολίαστον ἕν τοιοῦτον γεγονός, τό ὁποῖον «καθαγιάζει» καί διαιωνίζει τήν διαστροφήν τῆς Ἀληθείας καί τά σχίσματα.

------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Ως γνωστόν, τόσο το νέο παπικό ημερολόγιο όσο και εκείνοι που ΕΠΕΦΕΡΑΝ την αλλαγή -καινοτομία έχουν καταδικαστεί και αναθεματιστεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος. Είναι επίσης γνωστόν, ότι, απομακρυνόμενοι εκ του νεοημερολογιτισμού οι τρείς Αρχιερείς το 1935 , επέστρεψαν στην Εκκλησία δια της γνωστής Ορθοδόξου Ομολογίας, με την οποίαν δήλωσαν απεριφράστως, ότι οι νεοημερολογίτες είναι σχισματικοί και απώλεσαν την Θείαν Χάριν, όπως τονίζει στον Α΄Κανόνα του ο Μ. Βασίλειος, λόγω της κατεγνωσμένης αιρέσεως που εκήρυξαν και εφάρμοσαν.[προσβολή του Εκκλησιολογικού δόγματος, κατάργηση Α΄και Β΄ Οικουμενικών Συνόδων, κτλ.]

Συνεπής σ΄αυτήν την Ορθόδοξη Ομολογία στάθηκε μέχρι τέλους της ζωής του, μόνον ο Άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης.
Οι άλλοι; πρόδοσαν την Αλήθεια και την Εκκλησία, και δικαίωσαν πλήρως τον ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ νεοημερολογιτισμό και τους ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ νεοημερολογίτες.

Είναι μνημειώδη τα αιρετικά κείμενα του πεπτωκότος πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου μετά του έτους 1937 και μέχρι λίγο πρίν του θανάτου του.

Αποτέλεσμα τούτου είναι, να χειροτονηθούν οικουμενιστικώ τω τρόπω λάθρα από έναν νεοημερολογίτη, ο οποίος μέχρι τέλους της ζωής αρνιόταν ότι πήρε μέρος σ΄αυτήν την ΄΄κωμωδία΄΄, και από ένα παλαιοημερολογίτη, ο οποίος κοινωνούσε με τους νεοημερολογίτες.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, με την ένταξή τους στον 4301/2014 Νόμο, επιβεβαίωσαν από μόνοι τους με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι δεν ανήκουν στην Μίαν, Αγίαν, Καθολικην και Αποστολικήν Εκκλησίαν του Χριστού, αλλά είναι απλώς μια θρησκευτική κοινότητα, όπως οι τόσες άλλες.


ΧαρίλαοςΙ.Στουρα΄ί΄της.
Θεολόγος.

3 σχόλια:

  1. Ἄς ἀφήσουν οἱ Ματθαιϊσταί τήν αὐτοπροβολήν καί τίς «ἁγιοκατατάξεις» σχισματικῶν καί ἄς κάνουν δεήσεις γιά τήν σωτηρίαν τοῦ Ματθαίου καί τῶν ἄλλων στασιαστῶν τοῦ 1937 καί ἐντεῦθεν. Ἄς καταλάβουν ἐπιτέλους ὅτι τό ἐκκλησιολογικῶς ἐσφαλμένον Ματθαιϊκόν δόγμα τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος» τῶν νεο-εορτολογιτῶν καί τῆς αὐτοανακηρύξεως τῶν Ματθαιϊστῶν ὡς τῆς μόνης «ἐκκλησίας» εἰς ὁλόκληρον τήν Οἰκουμένην(!!!) ἦσαν οἱ αἰτίες τῆς καταστροφῆς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἤρχισε τό 1924. Τά γεγονότα ὁμιλοῦν ἀπό μόνα τους. Ὀλίγη ταπείνωσις δέν βλάπτει. Δέν ἐπανέρχομαι καί δέν ἐπιδιώκω κανένα διάλογον, διότι, πρῶτον, τό θέμα ἔχει ἀξαντληθῆ πλήρως μέ χιλιάδες ἄρθρα, φυλλάδια, ἀναρτήσεις καί σχόλια καί, δεύτερον, διότι ἔχω διαπιστώσει ὅτι οἱ Ματθαιϊσταί δέν ἀντιλαμβάνονται (μᾶλλον δέν ἀκούουν κἄν) τίς τούς λές. Ὁ σκοπός αὐτοῦ τοῦ σχολίου εἶναι ὅτι δέν θά μποροῦσα ν' ἀφήσω ἀσχολίαστον ἕν τοιοῦτον γεγονός, τό ὁποῖον «καθαγιάζει» καί διαιωνίζει τήν διαστροφήν τῆς Ἀληθείας καί τά σχίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τὸν Μάϊον τοῦ 1935 προσεχώρησαν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν τῶν Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος, σύμφωνα μὲ τὰ ὅσα προβλέπουν οἱ Ἱεροὶ Κανόνες, τρεῖς Μητροπολίται: α) ὁ Δημητριάδος Γερμανὸς Μαυρομάτης, β) ὁ πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης, καὶ γ) ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος Δημητρίου, ἀφοῦ, δημοσίως καὶ ἐγγράφως καὶ πρωτίστως διὰ Δικαστικοῦ Κλητῆρος, ἀπεκήρυξαν τὴν Νεοημερολογιτικὴν Ἐκκλησίαν ὡς Σχισματικὴν καὶ στερουμένην τῆς Θείας Χάριτος ἤτοι ΕΝΕΡΓΕΙᾼ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΝ. Κατόπιν προέβησαν εἰς τὴν χειροτονίαν τεσσάρων ἐπισκόπων: α) τοῦ Κυκλάδων Γερμανοῦ Βαρυκοπούλου, β) τοῦ Μεγαρίδος Χριστοφόρου Χατζῆ, γ) τοῦ Διαυλείας Πολυκάρπου Λιώση, καὶ δ) τοῦ Βρεσθένης Ματθαίου Καρπαθάκη.



    Ἡ Σχισματικὴ Ἐκκλησία τοῦ Νέου Ἡμερολογίου προέβη εἰς καθαίρεσιν καὶ τῶν ἑπτὰ ἐπισκόπων, ἐναντίον τῶν ὁποίων ἐπέβαλεν πενταετεῖς ἐξορίας ἢ περιοριστικὰ μέτρα.



    Ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος ἐδήλωσεν ἀμέσως μετάνοιαν καὶ μεταμέλειαν διὰ τὰς πράξεις του καὶ ἀπεκατεστάθη εἰς τὴν Μητρόπολίν του.



    Ὁ Μεγαρίδος Χριστόφορος καὶ ὁ Διαυλείας Πολύκαρπος ἀπεδέχθησαν τὴν ὑπὸ τῆς Νεοημερολογιτικῆς Συνόδου καθαίρεσιν καὶ τὸν ὑποβιβασμόν των εἰς τὴν τάξιν τοῦ Ἱερέως, καὶ ἀπεσύρθησαν ἰδιοτεύοντες ὡς Νεοημερολογῖται ἱερεῖς ἐπὶ δεκαετίαν.



    Οἱ Δημητριάδος καὶ πρώην Φλωρίνης ἔπειτα ἀπὸ 4 μὲ 5 μῆνας ἐπέστρεψαν ἀπὸ τὴν ἐξορίαν κατόπιν μυστικῆς συμφωνίας μὲ τὴν Σχισματικὴν Νεοημερολογιτικὴν Ἐκκλησίαν καὶ σύντομα ἤρχισαν νὰ διακηρύττουν νέαν δοξασίαν, ὅτι ἡ Νεοημερολογιτικὴ Ἐκκλησία εἶναι μόνον Δυνάμει Σχισματικὴ καὶ ὄχι Ἐνεργείᾳ Σχισματική. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι ἡ ἀποδοχὴ τοῦ Νέου Ἡμερολογίου δὲν κατέστησε τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος ὄντως Σχισματικήν, ἤτοι Ἐνεργείᾳ Σχισματικὴν καὶ ἄμοιρον τῆς Θείας Χάριτος. Μπορεῖ ὅμως, ὡς ἔλεγον, νὰ κηρυχθῇ ἡ Νεοημερολογιτικὴ Ἐκκλησία Σχισματικὴ ὑπὸ μιᾶς μελλούσης Πανορθοδόξου Συνόδου. Δηλαδή, ἕως τότε θὰ εἶναι μόνον Δυνάμει Σχισματικὴ καὶ θὰ παραμένῃ Ὀρθόδοξος, Κανονική, Ταμειοῦχος τῆς Θείας Χάριτος, ἔχουσα ἔγκυρα τὰ Μυστήρια μὲ Χάριν Πνεύματος Ἁγίου καὶ παρέχουσα Σωτηρίαν!



    Αὐτὴ ἡ δοξασία βεβαίως, ὡς ἐκ διαμέτρου ἀντίθετος, ἀναιρεῖ τὴν Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν Πίστεως τὴν ὁποίαν διεκήρυξαν ἐπισήμως ὅταν προσῆλθον εἰς τὴν Ἐκκλησίαν τῶν Γ.Ο.Χ. τὸν Μάϊον τοῦ 1935. Τότε ἐχαρακτήρισαν τὴν Νεοημερολογιτικὴν Ἐκκλησίαν Ἐνεργείᾳ Σχισματικὴν καὶ μάλιστα προέβησαν καὶ εἰς τὰς χειροτονίας τῶν τεσσάρων Ἐπισκόπων. Ἐὰν εἶναι μόνον Δυνάμει Σχισματική, τότε ἡ πράξις τῶν χειροτονιῶν αὐτῶν ἐπέσυρε Κανονικὴν Καθαίρεσιν. Μετὰ ἀπὸ ὀλίγους μῆνας ἠρνήθησαν αὐτὴν τὴν Ὁμολογίαν καὶ ἐχαρακτήρισαν τὴν Νεοημερολογιτικὴν Ἐκκλησίαν μόνον Δυνάμει Σχισματικήν. Πότε ἐσκέπτοντο Ὀρθοδόξως, ὅταν ἐκήρυττον τὴν Νεοημερολογιτικὴν Ἐκκλησίαν Ἐνεργείᾳ Σχισματικὴν καὶ ἔκαναν χειροτονίας ἢ ὅταν τὴν ἐκήρυττον Δυνάμει Σχισματικήν; Σύμφωνα μὲ τὴν νέαν των διακήρυξιν, ὅτι ἡ Νεοημερολογιτικὴ Ἐκκλησία εἶναι μόνον Δυνάμει καὶ ὄχι Ἐνεργείᾳ Σχισματική, τότε εἶναι Κανονικὴ Ἐκκλησία καὶ αἱ Καθαιρέσεις τὰς ὁποίας τοὺς ἐπέβαλε τὸν Ἰούνιον τοῦ 1935 εἶναι Κανονικαὶ καὶ ἔγκυροι. Ὁπότε αὐτοὶ ἀπὸ τὸ 1935 δὲν εἶναι Ἐπίσκοποι ἀλλὰ Μοναχοί, καὶ ἐξαπατοῦν τοὺς ἑαυτούς των καὶ τὸν λαόν.



    Αὐτὴ ἡ ἀντίφασις ἀποτελεῖ καὶ ἰδιάζοντα παραλογισμόν, διότι θεωρεῖ Πανορθόδοξον μίαν μέλλουσαν Σύνοδον εἰς τὴν ὁποίαν θὰ συνεδριάζουν Ἐκκλησίαι τοῦ Νέου Ἡμερολογίου καὶ Ἐκκλησίαι τοῦ Παλαιοῦ κοινωνοῦσαι μετ᾽ αὐτῶν διὰ νὰ δικάσουν τὴν ἀποδοχὴν τοῦ Νέου Ἡμερολογίου. Εἶναι δυνατὸν οἱ ὑπόδικοι νὰ γίνουν δικασταὶ καὶ νὰ δικάσουν τὸν ἑαυτόν των κατὰ πόσον εἶναι ἔνοχοι; Τοιαύτη Σύνοδος βεβαίως δὲν ἔχει συγκληθῆ ἕως σήμερον, ἀλλὰ καὶ ἐὰν συνεκαλεῖτο δὲν θὰ ἠδύνατο νὰ ἀνακαλέσῃ τὰς Καταδίκας τῶν προηγουμένων Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος. Ἐὰν τὰς ἀνεκάλει, θὰ ἦτο ΛΗΣΤΡΙΚΗ. Ἀλλὰ καὶ πάλιν, διατὶ ζητοῦν μέλλουσαν Πανορθόδοξον Σύνοδον αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι δὲν σέβονται καὶ ἀγνοοῦν τὰς Ἀποφάσεις τῶν προηγηθεισῶν τριῶν μεγάλων Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος; Ἐμπαίζουν ἑαυτοὺς καὶ ἀλλήλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως γνωστόν,τόσο το νέο παπικό ημερολόγιο όσο και εκείνοι που ΕΠΕΦΕΡΑΝ την αλλαγή -καινοτομία έχουν καταδικαστεί και αναθεματιστεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.Είναι επίσης γνωστόν,ότι,απομακρυνόμενοι εκ του νεοημερολογιτισμού οι τρείς Αρχιερείς το 1935 ,επέστρεψαν στην Εκκλησία δια της γνωστής Ορθοδόξου Ομολογίας, με την οποίαν δήλωσαν απεριφράστως, ότι οι νεοημερολογίτες είναι σχισματικοί και απώλεσαν την Θείαν Χάριν,όπως τονίζει στον Α΄Κανόνα του ο Μ.Βασίλειος,λόγω της κατεγνωσμένης αιρέσεως που εκήρυξαν και εφάρμοσαν.[προσβολή του Εκκλησιολογικού δόγματος,κατάργηση Α΄και Β΄ Οικουμενικών Συνόδων,κτλ.]

    Συνεπής σ΄αυτήν την Ορθόδοξη Ομολογία στάθηκε μέχρι τέλους της ζωής του, μόνον ο Άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης.
    Οι άλλοι; πρόδοσαν την Αλήθεια και την Εκκλησία, και δικαίωσαν πλήρως τον ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ νεοημερολογιτισμό και τους ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ νεοημερολογίτες.

    Είναι μνημειώδη τα αιρετικά κείμενα του πεπτωκότος πρ.Φλωρίνης Χρυσοστόμου μετά του έτους 1937 και μέχρι λίγο πρίν του θανάτου του.

    Αποτέλεσμα τούτου είναι, να χειροτονηθούν οικουμενιστικώ τω τρόπω λάθρα από έναν νεοημερολογίτη,ο οποίος μέχρι τέλους της ζωής αρνιόταν ότι πήρε μέρος σ΄αυτήν την ΄΄κωμωδία΄΄, και από ένα παλαιοημερολογίτη, ο οποίος κοινωνούσε με τους νεοημερολογίτες.

    Και σαν να μην έφτανε αυτό,με την ένταξή τους στον 4301/2014 Νόμο, επιβεβαίωσαν από μόνοι τους με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο,ότι δεν ανήκουν στην Μίαν,Αγίαν,Καθολικην και Αποστολικήν Εκκλησίαν του Χριστού,αλλά είναι απλώς μια θρησκευτική κοινότητα,όπως οι τόσες άλλες.


    ΧαρίλαοςΙ.Στουρα΄ί΄της.
    Θεολόγος.



    ΑπάντησηΔιαγραφή