ΟΡΘΗ ΤΗΡΗΣΗ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΤΩΝ --- Του Νικολάου Πανταζή, Θεολόγου

Κάθε επέτειος, κάθε εορτή αποτελεί μίαν ειδική ανάμνηση (συχνά και αναβίωση) ενός ιστορικού γεγονότος ή μίας χρονικής ημέρας και στιγμής.

Το ρήμα “εορτάζω” δεν σημαίνει στήνω πανηγύρι με τραγούδια και χορούς, αλλά θυμάμαι, αναβιώνω, συμπληρώνω έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών και δεν ξεχνώ.

Ενδέχεται να γιορτάζω ένα λυπηρό, οδυνηρό ή τραγικό γεγονός. Για παράδειγμα στο Συναξάρι της Μεγάλης Πέμπτης διαβάζουμε:


“Τῇ ἁγίᾳ καὶ μεγάλῃ Πέμπτῃ, οἱ τὰ πάντα καλῶς διαταξάμενοι θεῖοι Πατέρες, ἀλληλοδιαδόχως ἔκ τε τῶν θείων Ἀποστόλων, καὶ τῶν ἱερῶν Εὐαγγελίων, παραδεδώκασιν ἡμῖν τέσσαρά τινα
 ἑορτάζειν, τὸν ἱερὸν Νιπτῆρα, τὸν μυστικὸν Δεῖπνον (δηλαδὴ τὴν παράδοσιν τῶν καθ’ ἡμᾶς φρικτῶν Μυστηρίων), τὴν ὑπερφυᾶ Προσευχήν, καὶ τὴν Προδοσίαν αὐτήν.”

Βεβαίως τα γεγονότα της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος είναι ιστορικά αλλά δεν τα επιτελούμε ακριβώς την ίδια ημερομηνία κατά την οποία έλαβαν χώρα διότι κατ’ άκραν εξαίρεσιν ο εορτασμός του Πάσχα είναι κινητή εορτή.

Όσον αφορά την μνήμη Αγίων και Μαρτύρων, η Εκκλησία μας επιτελεί μίαν ορθή τήρηση εορτασμού διά της αναμνήσεως του προσώπου ή του γεγονότος. την ίδια ακριβώς ημέρα κατά την οποία αυτό έλαβε χώρα. Για να το καταλάβουμε αυτό καλύτερα, ας φέρουμε για παράδειγμα την Μεγίστη Επέτειο της Αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως, στην οποία αφιερώνεται τιμητικώς αυτό το άρθρο.

Δεν γίνεται, δεν νοείται Ορθόδοξος Έλληνας, σε όποιο σημείο της γης κι αν βρίσκεται, να μην σκεφτεί, να μην σταθεί έστω για λίγο “ενός λεπτού σιγή” για αυτήν την Μεγίστη Εορτή και αλοίμονό μας αν ξεχάσουμε και διαγράψουμε μία τόσο σπουδαία Ανάμνηση.

Πότε έγινε η Πτώση της Αγίας Πόλεως; Τρίτη 29 Μαϊου 1453. Ποιό, παρακαλώ, Ημερολόγιο ακολουθούσε η καταδυναστευομένη και κατασφαττομένη Εκκλησία τότε; Το Ιουλιανό! Ε, λοιπόν, εάν θέλεις να είσαι πιστός στην ακριβή τήρηση της Ημέρας, θα την γιορτάσεις ακριβώς την ημέρα κατά την οποία έγινε σε απόλυτη χρονολογική συμφωνία με το Ημερολόγιο κατά το οποίο έλαβε χώρα. Ούτε 13 μέρες πριν, ούτε 13 μέρες μετά. Μην κάθεσαι και λέγεις: “Σαν σήμερα” εάν δεν επιτελείς μίαν ανάμνηση, στην ίδια ακριβώς μέρα.

Και επειδή κανένα Ημερολόγιο δεν είναι ακριβές, μπορεί αύριο-μεθαύριο το άπιστο Κράτος σε συνεργασία με την Οικουμενιστική ψευδο-εκκλησία του Οικουμενισμού, να θέλει πάλι να κάνει διορθώσεις και να πάει όχι μόνο 13 αλλά 33 μέρες μπροστά. Εσύ σαν άβουλο πρόβατο, θα τους ακολουθήσεις. Μην πεις όμως, “σαν σήμερα” ούτε “Τη αυτή ημέρα….” διότι δεν ήτανε καθόλου “εκείνη την ημέρα” και θα βρεθούμε πάλι να κοροϊδεύουμε Θεό και ανθρώπους.

Η Εορτή ενός Αγίου αναφέρεται συγκεκριμένα στην ημέρα κατά τον οποία κοιμήθηκε ή μαρτύρησε ο Άγιος. Δεν μπορούμε εμείς να “τους πεθαίνουμε” δυό φορές, εφ’ όσον ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ μαρτύρησαν, σε ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ημέρα. Έχουμε χρέος και καθήκον ιερό να αναζητήσουμε με αξιοπρέπεια και φιλαλήθεια, ΠΟΙΟ ακριβώς Ημερολόγιο ίσχυε κατά την ημέρα αυτή του Μαρτυρίου του Αγίου για να είμαστε ακριβείς και τίμιοι με τον εαυτό μας και ιδίως ως προς την τιμήν του Αγίου.

Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν πολύ αγαπητό μας Μάρτυρα του ιδίου μηνός Μαϊου (τον Μήνα της Αλώσεως), τον Άγιο Νικόλαο εν Βουνένοις. Μαρτύρησε στις 9 Μαϊου 720 .μ.Χ. Όταν κάποιος γιορτάζει τον Άγιο με το Νέο Παπικό Γρηγοριανό Ημερολόγιο στις 9 Μαϊου, με το Ημερολόγιο το ΟΠΟΙΟ ακολουθούσε ο Άγιος Νικόλαος είναι 26 Απριλίου, αλλά ΔΕΝ μαρτύρησε 26 Απριλίου.

 

Εσύ λες πως “και τα δύο είναι σωστά” και ακολουθείς και τα δύο διπλωματικά, είτε “εκ συνειδήσεως”, είτε “εκ πεποιθήσεως” είτε για να τα έχεις καλά με το τοπικό σου επίσκοπο και δεσποτοκράτη. Όμως διαπράττεις ΑΠΑΤΗ και παραπλανείς τους άλλους ενώ ο ίδιος βρίσκεσαι σε πλάνη (ας αποφύγω να πω “αίρεση” για να μην σκανδαλισθείς, ταλαίπωρε, αίρεση δεν είναι μόνο η διαφθορά ενός Δόγματος αλλά επίσης θα πει “διδάσκω κάτι διαφορετικό το οποίο ανατρέπει μία ιστορική αλήθεια της Πίστεως”.

 

Συνεπώς, διδάσκεις αντίθετα από την ιστορική αλήθεια και αλλόκοτα πράγματα, λέγοντας ότι ο τάδε Άγιος εκοιμήθη δύο φορές και μαρτύρησε δύο φορές: μία ημερομηνία κατά την οποία πραγματικώς μαρτύρησε ο Άγιος και άλλη μία κατά την οποία σου εντέλλεται ο Πάπας Γρηγόριος, ο Αρχιμασώνος Μελέτιος Μεταξάκης και ο συμβιβασμένος οικουμενιστής μητροπολίτης σου.

 

Γιορτάζεις την Κοίμηση και το Μαρτύριο ενός Αγίου δύο φορές, για να τα έχεις καλά με όλους. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δίδασκε ότι είναι κατάρα και προδοσία “να θέλει και να επιδιώκει κανείς να τα έχει καλά με όλους” αναφερόμενος στους διαβολεμένους επισκόπους της εποχής του οι οποίοι ήθελαν να τα έχουν καλά με την αυτοκρατόρισσα Ευδοξία και έστειλαν τον Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο σε εξορία και σε θάνατο. 

 

Βεβαίως κάποιοι “σοφοί” θα επικαλεστούν την Μετάθεση Εορτών των Αγίων, όπως π.χ. του ιδίου του Αγίου Ιώαννου του Χρυσοστόμου και του Αγίου Γεωργίου. Οι μεταθέσεις αυτές γίνονται για πάρα πολύ σοβαρούς λόγους όπως το να μην συμπίπτει ο Εορτασμός κατά την Μεγάλη Εβδομάδα. Το ότι ο Αιρεσιάσχης Πάπας Γρηγόριος το 1582 θέλησε να αλλάξει το Ημερολόγιο “προς κοινόν συνεορτασμόν πάντων των Χριστιανικών Λαών” και ο ΑΡΧΙΜΑΣΩΝΟΣ Μελέτιος Μεταξάκης το 1924, αυτό δεν αποτελεί “σοβαρό λόγο” αλλά τουναντίον προκαλεί σκανδαλισμό και σχίσμα εν ονόματι μίας διπλωματικώς λεγομένης “επιστημονικής διορθώσεως.” 

 

Βεβαίως κάποιοι “σοφοί” θα επικαλεστούν επίσης την διαφορά ωρών μεταξύ της γεωγραφικής θέσεως των διαφόρων κρατών και θα πουν: “Όταν εσείς στην Αυστραλία (που έχετε εννέα ώρες μπροστά), ψέλνετε το Χριστός Ανέστη, εμείς έχουμε ακόμη Μεγάλο Σάββατο, άρα δεν υπάρχει Λειτουργική Ενότητα…”

 

Λάθος, κύριοι! Αυτό αποτελεί δική σας πονηριά! Αυτή η διαφορά είναι γεωγραφική και αναπόφευκτη. Δεν έχουμε την παντοκρατορική δυνατότητα να σταματήσουμε την τροχιά της γης για να περιμένουμε εσάς…

 

Όταν όμως ο κάθε Πάπας και ο κάθε Μασώνος δίδουν εντολή για οποιαδήποτε Εκκλησιαστική, Λειτουργική, Υμνολογική αλλαγή, τότε ΕΧΟΥΜΕ την δυνατότητα να πούμε ΟΧΙ, δεν θα πάμε 13 μέρες μπροστά έτσι ΧΟΥΝΤΙΚΑ επειδή το θέλετε εσείς οι αιρετικοί!

 

Είδαμε την ευαισθησία των Νεοημερολογιτών οι οποίοι με μεγάλη προθυμία και επιφύλαξη καμία, υπήκουσαν στην βλάσφημη και αιρετική εντολή των αθέων πολιτικών να αλλαχτεί ο Εορτασμός του Πάσχα και να ΜΗΝ γίνει Ημέρα Κυριακή αλλά Σάββατο, την ίδια ημέρα που το γιορτάζουν οι Εβραίοι…

 

Και γίνατε Εβραίοι και θα γίνετε και Παπικοί επισήμως διά Συνόδου, αλλά πάλι τότε θα συμβιβαστείτε και θα δικαιολογηθείτε για “πρακτικούς λόγους” και θα επικαλεστείτε “επιστημονικές διορθώσεις.” 

Πηγή  :  http://www.wallingoff.com/

Σ.σ.   Ο αρθρογράφος δεν ενδιαφέρεται για σχόλια και δεν τα επιθυμεί κάτω από τα δικά του άρθρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου