Πανδημία- επιδημία ή ενδημία ευήθειας! -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Είναι πρόδηλο ότι ο κόσμος μας ραγδαίως έχει μεταβληθεί και βιώνουμε, με το πρόσχημα της επιτακτικής ανάγκης, η οποία συνίσταται σε υπέρτερους λόγους δημοσίας υγείας, η επί μακρόν αναστολή θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών μας, όπως αυτά ρητώς κατοχυρώνονται εις το Σύνταγμα (άρθρο 5 παρ, άρθρο 7 του Συντάγματος), ήτοι το δικαίωμα εις την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητά μας, του δικαιώματος αυτοδιάθεσης της υγείας μας, η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, πέραν από την Συνταγματική και εγχώρια νομική κατοχύρωση, διασφαλίζεται υποκείμενη και εις ένα συναφές πρόσθετο πλέγμα ισχυρών διατάξεως της Ευρωπαϊκής και Διεθνούς νομοθεσίας, η οποία λογίζεται ανυπερθέτως υπερ-νομοθετικής ισχύος κατά το άρθρο 28 του Συντάγματος.

Πέραν όμως αυτό, η αόριστη έννοια της δημόσιας υγείας προκρίνεται έναντι όλων, στερούμενη όμως αφενός, έγκυρης ιατρικής πληροφόρησης και αφετέρου ειδικά και εμπεριστατωμένης αιτιολογήσεως αναφορικώς με την πανδημία, καθώς και την αξιοπιστία της σωρείας των ιατρικών πράξεων οι οποίες εξαναγκαζόμαστε κατά συρροή και βιαίως, να υποστούμε, εκόντες άκοντες,, επί ποινή ιδιαζόντως επαχθούς διοικητικού προστίμου, αλλά και απηνούς ποινικής διώξεως εις περίπτωση  τυχόν λυσιτελούς προβολής αντίρρησης, αντίστασης και αντιλογίας, περί της αξιοπιστίας των προφυλακτικών μέτρων.

Η  φερόμενη βιούμενη παροδική κατάσταση ανάγκης εις την οποία βιαίως έχει περιαχθεί η πατρίδα μας, εξομοιούται προς μία, επί τη πράξη, μόνιμη κατάσταση αναστολής της ελευθερίας μας και μία εθνική επιβολή ειρκτής, όπου μας επιβάλλεται να λογοδοτούμε προς τον «Μεγάλο αδελφό» Υπέρκρατος, δια οιαδήποτε ενέργεια και κίνησή μας.

 Η επί μακρόν αυτή κατάσταση, εξαιτίας και συνεπεία του αντιδημοκρατικού και ιταμού τρόπου επιβολής όζει ολοκληρωτισμό, συνιστώντας μία πρακτική καθολικού και άρδην, εξανδραποδισμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειά μας, ούτως ώστε, υπό την απειλή της υπέρμετρα ανεπανόρθωτης και δυσχερώς αναστρέψιμης  βλάβης την οποία θα επιφέρει ο ιός, να ορρωδήσουμε, δηλονότι δια της ανεύθυνης διαχείρισης του φόβου, εξυπηρετούνται ευθέως, αλλότρια πολιτικά συμφέροντα, με αποτέλεσμα να έχουμε καταστεί ερήμην μας, άθλια πειραματόζωα.

Η υγειονομική δικτατορία και ο εξοβελισμός οιασδήποτε ανοικτής πλουραλιστικής διαβουλεύσεως ιατρών με την αναγκαία πανσπερμία ετερόκλητων απόψεων, ούτως ώστε εκ της συνθέσεως να αποκρυσταλλωθούν έγκυρα πορίσματα, αλλά και η σαφής κατεύθυνση προς τους πολίτες δια την ορθή συλλήβδην λήψη προφυλακτικών μέτρων, ή την ανάλυση των συστατικών των εμβολίων, αλλά και τις προδιαγραφές αυτών, ούτως ώστε να ασκήσουμε νόμιμα το δικαίωμά μας, περί της συγκαταθέσεώς μας προς μία ιατρική πράξη, ως άλλωστε προβλέπεται ως εκθέσαμε ανωτέρω από ένα πλέγμα διατάξεων, αλλά και περαιτέρω να υφίσταται ένα αρκούντος ικανοποιητικό νομικό οπλοστάσιο επιβολής αστικών και νομικών ευθυνών, προς τους τυχόν υπαίτιους, αποτελεί  μία απτή πραγματικότητα.

Ασφαλώς ο ιθύνων νους των κοσμο-εξουσιαστών της Παγκοσμιοποιήσεως,  επελαύνει απρόσκοπτα προλειαίνοντας το έδαφος προς μία Νέα Τάξη πραγμάτων, όπου ο άνθρωπος θα εξαρτάται ως προς την άσκηση θεμελιωδών δικαιωμάτων και ελευθεριών από την καλή πίστη και την Βούληση του Κράτους το οποίο θα δρα πατερναλιστικά.

Πέραν από την παταγώδη αποτυχία των αλληλοδιαδοχικών εγκλεισμών, όπως πανθομολογείται και αποδεικνύεται εκ της ανελέγκτου έκρηξης των κρουσμάτων, καθώς και την κατάφωρη τήρηση των δύο μέτρων και των δύο σταθμών, ως προς την έμπρακτη εφαρμογή των περίπυστων αυτών μέτρων (ήτοι κινητοποιήσεις και πολυπληθή συλλαλητήρια) εν τω κέντρω, άνευ λήψεως μέτρων αλλά και της μη παρεμβάσεως της αστυνομίας, αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο του έτους έως και τον Μάρτιο του 2021, η κυβέρνηση έχει υποκαταστήσει την έλλειψη ορθής υγειονομικής ενημερώσεως, από την φαιά προπαγάνδα αδαών, δημοσιογράφων οι οποίοι ως μη ειδικοί, παραπληροφορούν και διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις, περί της υφιστάμενης κατάστασης του ιού, διαχέοντας ανενδοίαστα και επονείδιστα την κρατική προπαγάνδα, προκειμένου να κάμψουν το αγωνιστικό φρόνημα αντίστασης και σκεπτικισμού των υγιώς σκεπτόμενων πολιτών.

Τρανή απόδειξη, ως προς όλες τις ως άνω ανησυχίες αναφορικώς προς την αξιοπιστία της πληροφόρησης, της έλλειψης ορθά τεκμηριωμένης ενημερώσεως, καθίσταται ο νύκτωρ ψηφισθείς Νόμος περί του «ακαταδίωκτου», ο οποίος κλυδώνισε συθέμελα το εποικοδόμημα της Συντεταγμένης Δημοκρατίας μας, επιφέροντας του ουσιώδες ρήγμα και πλήττοντας εκ βάθρων συνάμα τα θεμέλια του φερόμενου ως Κράτους Δικαίου.

Η εκ των προτέρων απαλλαγή από τυχόν ευθύνες, πέραν του γεγονότος ότι συνιστά μία ολοσχερώς Αντισυνταγματική διάταξη, παραβιάζοντας μεταξύ άλλων την θεμελιώδη αρχή της ισότητας και παραλλήλως ενταφιάζει την Δικαιοσύνη ως θεμέλιο λίθο του πολιτεύματός μας, κατ’ ουσίαν αμνηστεύει και θέτει, εκ των προτέρων, εις το απυρόβλητο οιαδήποτε τυχόν πράξη ή παράλειψη των «Σοφών Λοιμοξιολόγων», περί ορθής ή μη εφαρμογής των μέτρων.

Η άρον άρον αυτή πράξη υπό της κυβερνήσεως,, διατρανώνει την αμφιβολία μας διότι αποδεικνύει μία σπασμωδική κίνηση φόβου, δια της οποίας (η κυβέρνησις)  έσπευσε εκ των προτέρων να θωρακίσει τους Λοιμοξιολόγους από την δικαιολογημένη αγανάκτηση τυχόν υποβολής μηνύσεων των εξαπατημένων πολιτών.

Ο μαζικός εμβολιασμός εξ αφορμής της ύπαρξης της πανδημίας,  θίγει τον πυρήνα της κορυφαίας εκφάνσεως του δικαιώματος αυτοκαθορισμού εις τον ζωτικό τμήμα της υγείας του εκάστοτε πολίτη, όπου εδράζεται κραταιώς εις την αξία του ανθρώπου (άρθρου 2 παράγραφος 1), την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του (άρθρο 5 παράγραφος 1), το δικαίωμα εις την ατομική μου υγεία (άρθρο 5 παράγραφος 2) την προστασία έναντι βιοιατρικών εξετάσεως (άρθρο 5 παράγραφος 5 εδάφιο β), το δικαίωμα εις την σωματική μου ακεραιότητα και εις την ψυχική μου υγεία (άρθρο 7 παράγραφος 2) καθώς και το άρθρο 9 παράγραφος 1 εδ. Β’ του Συντάγματος περί προστασίας του ιδιωτικού και οικογενειακού βίου, εν συνδυασμώ προς το άρθρο 8 παράγραφος 1 της ΕΣΔΑ.

Εις τον αντίποδα, η μόνη επωδός της κυβερνήσεως έγκειται εις προάσπιση του υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος η οποία συνίσταται εις την διαφύλαξη της δημόσιας υγείας κατ’ άρθρο 21 παράγραφος 3, το άρθρο 25 παράγραφος 4 καθώς και το άρθρο 4 παράγραφος 5.

Με γνώμονα δηλαδή τα ως άνω το σκεπτικό της κυβερνήσεως, έχουσα υποχρέωση για την προστασία της υγεία των πολιτών, λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα, αξιώνοντας από τους πολίτες να εκπληρώσουν το καθήκον της κοινωνικής αλληλεγγύης το οποίος προέχει προς διαφύλαξη της υγείας του κοινωνικού συνόλου, δοθέντος ότι τούτο επιτάσσεται και από την αρχή της ισότιμης μεταχειρίσεως ως προς την ισότιμη συνεισφορά προς τα δημόσια βάρη, ήτοι προ το συλλογικό αγαθό της ανοσίας.

Εν πάση περίπτωσει, η Κυβέρνησις σε ρόλο Ποντίου Πιλάτου, νίπτει τα χείρας της, ενώ συγχρόνως φαλκιδεύει το δικαίωμα Θρησκευτικής λατρείας των Πολιτών βεβηλώνοντας εις την συνείδηση του καθημαγμένου Έλληνα την Πίστη του και την γόνιμη και ψυχωφελής προσδοκία δια την Ανάσταση του Θεανθρώπου.

Εν κατακλείδι η πόλις Εάλω, ενόψει της Γολγοθά ας ευχηθούμε δια της καταλύσεως του Θανάτου με τον Θάνατο του Ιησού, ο οποίος Εκουσίως Σταυρώθηκε και Αναστήθηκε δια ημάς, να ψηλαφήσουμε και ημείς, καίτοι κάθιδροι, το ανέσπερο και ζείδωρο Φως της Αληθείας και ας επιδιώξουμε γρηγορούντες και την ιδικής μας κοινωνική, πολιτική και Εθνική Ανάσταση ούτως ώστε να δημιουργήσουμε βαθμηδόν ένα αρκούντως ικανοποιητικό τοίχος αντιστάσεως.

Συνελόντι ειπείν, απαιτείται ανάνηψη και αντίσταση διαρκής διότι αυτά τα οποία βιώνουμε συνιστούν ανυπερθέτως εωσφορικές ασκήσεις επί χάρτου, εξ αυτού του λόγου, απαιτείται να μην καμπτόμαστε να μην απαγοητευόμαστε και εν ταυτώ δε να μην αναλωνόμαστε άνευ στρατηγικής, διότι ο αγών είναι και θα κλιμακώνεται συν το χρόνω.

Αγώνας, προσευχή, αντίσταση υπομονή και Πίστη εις τον Μεγαλοδύναμο Θεό, όπως μας Σκέπει και μας φωτίζει καθοδηγώντας μας προς το έργο του, το γε νυν έχον, νυν εν παντί και πάντοτε και υπέρ πάντων ο αγών.

 

Χριστός Ανέστη,

Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς

Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

6944-938836

www.katsivardas-dimitriadou. gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου