Οι πραξικοπηματικές ερπύστριες παρελαύνουν. -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Είναι πρόδηλο, ότι ζούμε πρωτοφανείς καταστάσεις μίας μορφής ιδιότυπης κοινοβουλευτικής δικτατορίας, με πρόσχημα δήθεν την δημόσια υγεία και την εν γένει εργαλειοποίηση αυτής προς την καθολική αναστολή των θεμελιωδών δικαιωμάτων και ελευθεριών μας.

Η στυγνή αυτή θεσμική βία και η αυθαιρεσία της Κυβερνήσεως, συνιστά μία μορφή πραξικοπηματικής κατάλυσης του Δημοκρατικού μας πολιτεύματος, όπου η αυθεντική βούληση της εξουσίας αποφασίζει και διατάσσει, επιβάλλοντας στυγνά αντιλαϊκά και καταχρηστικά μέτρα, τα οποία συνθλίβουν την ανθρώπινη αξία και βλάπτουν κατάφωρα της ανθρώπινη αξιοπρέπεια των προσώπων.

Οι ερπύστριες της ιδιότυπα αυτής εγκαθιδρυμένης δικτατορίας, υπό την επίφαση και την ρητορική της Δημοκρατίας καθίσταται, ψηλαφητή τοις πάσι, από την διαρκή στέρηση της προσωπική μας ελευθερίας και το αίσθημα ενοχής το οποίο νιώθουμε, ότι αίρεται η παρακράτησή μας και αποφασίζουμε να μετακινηθούμε, δηλώνοντας και λογοδοτώντας προς την Κυβέρνηση τι σκεπτόμαστε και ποια είναι η βούλησή μας δια να μετακινηθούμε, ίνα αποφευχθεί δήθεν η μετάδοση του ιού.

Οι κραυγαλέες αντιφάσεις εις τις οποίες περιήλθε η  κυβέρνηση τις έχω επανειλημμένως και πλειστάκις καταδείξει, οι οποίες υποδηλώνουν ευθέως τον μεροληπτική, διακριτική και ρατσιστική μεταχείριση των πολιτών, ανάλογα με τα φρονήματά του, εκκλησίες κλειστές, απρόσκοπτες ποληπληθείς πορείες αριστεριστών – αναρχικών και ούτω καθ’ εξής.

Η ασφυκτική άλογη αυτή κατάσταση συνιστά μία πρακτική ηθικής εξόντωσής μας και βίαιου εξαναγκασμού προκειμένου να συρθούμε προς μία κατεύθυνση, περί της υγείας μου, την οποία να αρνούμαστε, ως υπεύθυνοι πολίτες, τόσο νομικώς όσο και ιατρικώς, παρά ταύτα επιβάλλεται, «ξύλοις και ροπάλοις» η αμελλητί και άνευ ετέρου τινός συμμόρφωσή μας, άλλως αποκλειόμαστε από την κοινωνία.

 

Η ύπαρξη της πανδημίας και η λήψη μέτρων προς αποσόβηση της διασποράς του ιού, έχει δημιουργήσει μία νέα πραγματικότητα, η οποία επιδρά εις την σχέση μας με την εργασία, την οικογένεια μας, τα τέκνα μας και την εκπαίδευση.

Η απαράδεκτη επιβολή των ελέγχων αυτό-διάγνωσης (self-test), ως προαπαιτούμενο αφενός προς την εκπαίδευση και εξ ετέρου προς την ακώλυτη πρόσβαση προς την εργασία μας, τόσο εις τον ιδιωτικό όσο και εις τον Δημόσιο Τομέα, εγκαθιδρύει μία Νέα Τάξη πραγμάτων, εγκαινιάζει μία ολοκληρωτικού τύπου κοινωνία, η οποία, καθίσταται προδήλως αντιδημοκρατική, κλυδωνίζοντας εκ βάθρων τα θεμέλια της Δημοκρατικής κοινωνίας.

Η καταφανώς ασκούμενη θεσμική δια των αλλεπάλληλων παραβιάσεων της Συνταγματικής εννόμου τάξεως, δίκην της αόριστης έννοιας της δημόσιας υγείας, αποδεικνύει τον υπερεκχειλίζοντα Φαρισαϊσμό της παρούσης κυβερνήσεως, περί του δήθεν ανιδιοτελούς ενδιαφέροντος της κυβερνήσεως περί της «σιδηράς» προστασίας της υγείας μας.

Ο τιμωρητικός και εκδικητικός τρόπος της Πολιτείας, να επιβάλλει δια πυρός και σιδήρου, επί ποινή αποκλεισμού από την εργασία αλλά και τον ανεπαίσχυντο εξοβελισμό των ανηλίκων μαθητών εκ της σχολικής κοινότητας, με την αυτοδίκαια συνέπεια της επιβολής απουσιών, αποτελούν πρωτόγνωρα, καταδήλως ανελεύθερα και αντιδημοκρατικά μέσα προς τους ελεύθερους και συνειδητούς πολίτες, οι οποίοι επιδιώκουν να ασκήσουν τα θεμελιώδη δικαιώματά τους, ερειδόμενα εις την Συνταγματική, Ευρωπαϊκή και Διεθνή έννομη τάξη.

Η ανάλγητη και ηθικά επίμεμπτη αλλά και νομικά απαράδεκτη απόφαση, αφενός μεν θέσπισης οιονεί τεκμηρίου υπαίτιας μην παροχή εργασίας ως προς τους εργαζόμενους εις περίπτωση αρνήσεως συμμορφώσεως με την υποβολή της αμφιβόλου αποτελεσματικότητας αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας αυτό-ελέγχου, αλλά εξ ετέρου, η ρατσιστική και ανισότιμη μεταχείριση των μαθητών, οι οποίοι εκδηλώνουν έναν σκεπτικισμό ως προς την εγκυρότητα των ενθέματι αυτό-ελέγχων διάγνωσης, παραπέμπει  σε πρωτοφανείς απάνθρωπες καταστάσεις, οι οποίες δημιουργούν σύγχρονα στρατόπεδα συγκέντρωσης, διαταράσσεται η κοινωνική ισορροπία και διασαλεύεται συθέμελα η κοινωνική ειρήνη.

Η δια νόμου δημιουργία κατηγορίας δύο πολιτών, με το πρόσχημα της υγείας και το εκδικητικό μένος προς τους πολίτες, ευθύς αμέσεως , καθιστά την Πολιτεία εχθρική, αποκαλύπτοντας τις αλλότριες από τις δήθεν επιφαινόμενες περί του αφηγήματος μονομερώς της υγείας, προθέσεις της περί του αντιθέτου.

Η εργαλειοποίηση της υγείας αποτελεί την θρυαλλίδα, δια την κατάλυση της μέχρι τούδε μορφή ελευθεριών, οι οποίες ισοπεδώνονται και στραγγαλίζονται συνάμα, δίκην της επίπλαστης αναγκαιότητας, καθολικής υποταγής και πλήρους εξανδραποδισμού μας υπό του  σιδηρούν υπερ-κράτους, το οποίο, δια καταφώρως αδίκων, ανήθικων και Αντισυνταγματικών νόμων, αστυνομεύεται ο ιδιωτικός μας και προσβάλλεται βάναυσα η προσωπικότητά μας.

Οι αλλεπάλληλες αυτές ασκήσεις υποταγής επί χάρτου με προπαρασκευαστικά μέτρα την φρενίτιδα του αυτό-ελέγχου ενόψει της αντιμετωπίσεως του ιού, εδράζεται εις την άσκηση της συλλογικής τρομοκρατίας των μαζών, την διαχείριση των και την παράνομη κατακράτησή των, δια της περιστολής της ελευθέρας μετακινήσεώς των, η οποία κατατείνει ανυπερθέτως προς τον εκφοβισμό και το στυγνό εκβιασμό των, δια της χυδαίας και ανήκουστης απειλής αμέσους επελεύσεως επαχθώς επιπτώσεων εις την εργασία του, εις περίπτωση, συνειδητής αρνήσεως υποβολής εις την διαδικασία του αυτό- ελέγχου.

Ο νομικός μας πολιτισμός κατακρημνίζεται, ζούμε εν περιόδω πολιορκίας, υπό τον αόρατο εχθρό, την ασύμμετρη απειλή του ιού, όπου επιβάλλεται μία μόνιμη κατάσταση εξαίρεσης, αναστολής των θεμελιωδών ατομικών μας δικαιωμάτων και ελευθερίων, συνθήκες οι οποίες προσιδιάζουν μόνον σε ανελεύθερα δικτατορικά καθεστώτα.

Η άτιμη και ανίερη αυτή πρακτική μετακύλισης του βάρους αφενός προς τους εργοδότες επί ποινή κυρώσεως και ως προς αυτούς αλλά και ως προς τους διευθυντές και εκπαιδευτικούς επί ποινή πειθαρχικών διώξεων αλλά και περικοπών των μισθών τους παρομοίως, προσκρούει σφόδρα εις την κοινή λογική μας διότι πέραν από το νομικό σκέλος εν τοιαύτη περιπτώσει γεννώνται και πρόσθετα μείζονα ζητήματα, ιατρικής σπουδαιότητας περί των “self- test” εν σχέσει προς τα « rapid-test» (…)

Η πόλις Εάλω, η αλλοτρίωση του ανθρώπινου προσώπου και τα σύγχρονα ψηφιακά κελιά, ακολουθούν τις νεοπαγείς συνθήκες της ιδικής μας επιβληθείσας προσωπικής ειρκτής, δια της επιβολής παράλογων και φασίζουσας επίνευσης, ανελεύθερων μέτρων, επί ποινής εξοστρακισμού μας από την κοινωνία, και  την δρομολόγηση απόλυσής μας από την εργασία, ως κύρωση παρέκκλισης από τον ολοκληρωτικό καθεστώς.

Τρανή απόδειξη της αμέσου και απτής δολιότητας της έγκειται εις το εξής: ενώ η Κυβέρνηση, ψήφισε «το ακαταδίωκτο δια τα μέλη της Εθνικής Επιτροπή προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του Κορωνιού COVID-19, της Επιτροπής αντιμετώπισης έκτακτων συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους παράγοντες και της Εθνικής Επιτροπής Εμοβιασμών-δεν ευθύνονται, δεν διώκονται και δεν εξετάζονται για γνώμη που διατύπωσαν ή ψήφο που έδωσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους στο πλαίσιο της λειτουργίας των ως άνω Επιτροπών. Δίωξη επιτρέπεται μόνον για συκοφαντική δυσφήμιση ή εξύβριση» εις το αντίποδα, ο πολίτης υποχρεούται να λογοδοτήσει δια την βιολογική του ύπαρξη, διωκόμενος απηνώς δια το δικαίωμα του προς την ελεύθερη διάθεση του εαυτού του.

Ενόψει της ελεύσεως της Μεγάλης Εβδομάδας ας εναποθέσουμε τις Ελπίδες μας προς το Άγιον Εκούσιον Πάθος του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, ο οποίος ήρε τις αμαρτίες ημών των θνητών, καταδεχόμενος να ενδυθεί την φθαρτή ανθρώπινη σάρκα, να διασυρθεί, να λοιδορηθεί, να εξευτελιστεί παντελώς άδικα, από τα πάθη των αμαρτωλών ανθρώπων, και εν τέλει να Σταυρωθεί υπέρ της ημετέρας Σωτηρίας.

Ο Αληθινός Υιός του Θεού, καταδύθηκε εις τον Άδη κατέλυσε πανηγυρικά, κατεκρίμνησε, συνέτριψε εκκωφαντικά τον Θάνατο με τον Εκούσιο Θάνατό Του, και Ανεστήθη την Τρίτη ημέρα, όπως και επρόβλέπετο ρητώς κατά τας Γραφάς, χαράζοντάς μας την ορθή οδό και μεταλαμπαδεύοντας μας, ανυπερθέτως το ευαγγελικό μήνυμα της ολοσχερούς καταργήσεως του Θανάτου.

Ο ίδιος ως οδοδείκτης του θνησιγενούς βίου μας, μας υποδεικνύει τον δέοντα δρόμο της Αληθείας και της οντολογικής ευφροσύνης, όπου δύνάμεθα καθ’ ημέραν να προσεγγίσουμε, ο θυσιαστικός δε αυτός τρόπος ζωής Του, επιβάλλεται, ιδίως εις τους χαλεπούς καιρούς τους οποίους βιώνουμε, να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, προκειμένου να υπομένουμε και να επιμένουμε δια την κοινωνική βελτίωση και την εν γένει  καθολική και άρδην Ανάσταση του Γένους μας, όπως οι πρόγονοί μας, με την συνδρομή της Υπεραγίας Θεοτόκου μας, της Στρατηγού του έθνους μας, η οποία συνέβαλε  διαπρυσίως, επί τω τέλει, να ιδρύσουμε ανεξάρτητο Κράτος, υπέρ Πίστεως και Πατρίδας.

Εν κατακλείδι, Καλή Μεγάλη, Εβδομάδα, Πίστη και Επαγρύπνηση, δεν ορρωδούμε προ ουδενός, Στώμεν Καλώς, Στώμεν μετά Φόβου.

.

Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς

Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

6944-938836

www.katsivardas-dimitriadou.gr

1 σχόλιο:

  1. Ας παρουμε μια ιδεα , T ι ειναι η Nέα Tάξη . Bιβλίο με τίτλο η Nεα Παγκόσμια Tάξη , έκδοση 1992 , Μπιμπης , Θεσσαλονίκη : Αν θέλετε να φανταστείτε το μέλλον , δείτε μια μποτα να σ υ ν τ ρ ι β ε ι ένα ανθρώπινο πρόσωπο . Τζορτζ Όργουελ . Όχι μόνο σε ατομικό επίπεδο , συμπληρωνουμε : Όχι μόνο κ α θ ε άνθρωπος , αλλά κ α θ ε λαός , o οποιος A ρ ν ε ι τ α ι ν' A π α λ λ ο τ ρ ι ω θ ε ι στη Nέα Tάξη και να Y π ο τ α χ θ ε ί στα Σ χ έ δ ι α της , θα μάθει T ι κ ρ υ β ε τ α ι π ι σ ω από την A π α ι σ ι α μάσκα της Nέας Παγκοσμιας Tάξης . Οι ηγέτες της είναι Ξ ε κ α θ α ρ ο ι : η τομή του Ξ ι φ ο υ ς A ν α μ ε ν ε ι O π ο ι ο ν δ ή π ο τ ε άνθρωπο A ν τ ι σ τ α θ ε ι στην ε γ κ α θ ι δ ρ υ σ η της . Ίσως χ ρ ε ι α σ θ ε ι να Σ τ α λ ο υ ν στηv Π ν ε υ μ α τ ι κ ή Δ ι α σ τ α σ η ( να ε ξ ο ν τ ω θ ο υ ν ) 2.500.000.000 άνθρωποι για να ε π ι τ ε υ χ θ ε ι η Nεα Παγκόσμια κυβέρνηση της Nεας εποχής .

    ΑπάντησηΔιαγραφή