"ΕΡΩΤΗΣΙΣ Κ΄. Ἐκ ποίας δυνάμεως οἱ τὰ ἐναντία φρονοῦντες [καὶ πράττοντες] προφητεύουσι πολλάκις καί θαυματουργοῦσιν;
ΑΠΟΚΡΙΣΙΣ. Τά σημεῖα, καὶ αἱ θαυματουργίαι, καί αἱ προρρήσεις, πολλάκις καὶ δι᾿ ἀναξίων κατά τινα χρείαν ἤ οἰκονομίαν γίνονται, ὥσπερ ἐπὶ τοῦ Βαλαὰμ καὶ τῆς ἐγγαστριμύθου. Καὶ πάλιν, οἱ Ἀπόστολοι, εὑρόντες τινὰ ἄπιστον, «ἐν τῶ ὀνόματι Χριστοῦ ἐκβάλλοντα δαιμόνια», καὶ κωλύσαντες αὐτόν, εἶπον τῶ Χριστῶ· καὶ εἶπε. «Μὴ κωλύετε αὐτόν· ὁ μὴ ὤν γὰρ καθ᾿ ὑμῶν», φησίν, «ὑπὲρ ὑμῶν ἐστιν». Οὐκοῦν ὁπόταν ἴδης καὶ δι᾿ αἱρετικῶν, καὶ διὰ ἀπἰστων σημεῖόν τι κατὰ κρῖμα Θεοῦ γινόμενον, μὴ θαμβηθῆς μηδὲ σαλευθῆς τῆς ὀρθοδόξου πίστεως. Πολλάκις γὰρ καὶ ἡ πίστις τοῦ προσερχομένου ἐστίν, ἡ τὸ σημεῖον ποιήσασα, καὶ οὐχ ἡ ἀξία τοῦ ποιήσαντος. Καὶ γὰρ Ἰωάννης, ὁ μείζων πάντων ἐν γεννητοῖς γυναικῶν, οὐ φαίνεταί τι σημεῖον πεποιηκώς· ὁ δὲ Ἰούδας πάντως πεποίηκε· καὶ γὰρ καὶ αὐτὸς μετὰ τῶν ἄλλων ἦν τῶν πεμφθέντων νεκρούς ἐγεῖραι καὶ λεπρούς καθᾶραι.
Διὸ μὴ μέγα τι νομίσης, ἐὰν τινα ἀνάξιον, ἤ κακόπιστον, σημεῖον ποιοῦντα θεωρήσῃς. Οὐ δεῖ δὲ οὔτε ὀρθόδοξον ἄνδρα ἀπὸ σημείων καὶ προφητειῶν δοκιμάζειν, ὅτι ἁγιός ἐστι, ἀλλὰ ἀπὸ τῆς πολιτείας αὐτοῦ. Πολλοὶ γὰρ πολλάκις οὐ μόνον ὀρθόδοξοι ἁμαρτωλοί, ἀλλὰ καὶ αἱρετικοὶ καί ἄπιστοι σημεῖα ἐπετέλεσαν, καὶ προεφήτευσαν κατά τινας οἰκονομίας, ὡς εἴρηται, συγχωρηθέντες ὑπὸ τοῦ Κυρίου, ὡς ἐπὶ τοῦ Βαλαάμ, καὶ Σαούλ, καί Ναβουχοδονόσορ, καὶ Καϊάφα ἔστιν εὑρεῖν τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον ἐνεργῆσαν εἰς αὐτοὺς, ἀναξίους καὶ βεβήλους ὄντας δι᾿ αἰτίας εὐλόγους....Ἔγνωμεν γὰρ καὶ ἐπίσκοπον αἱρετικὸν ἐν Κυζίκω τῆ πόλει τῶν λεγομένων
Μακεδονιανῶν, τῶν Πνευματομάχων, ὅτι ἐλαίαν τὸ δένδρον ἐκ τοῦ τόπου, ἐν ὦ ἴστατο,
εἰς ἕτερον τόπον σχήματι εὐχῆς μετήνεγκεν, ὡς σκοτίζουσαν τὴν θυρίδα τοῦ
ματαίου εὐκτηρίου αὐτῶν. Καὶ ἐπὶ δανειστοῦ δέ τινος ἀδίκου, χήραν γυναῖκα
διασείοντος ἕνεκα χρέους αὐτῆς ἀνδρικοῦ, καὶ ἀπαιτοῦντος, οὐχ ὅσον ἦν τὸ
δάνειον, ἀλλὰ πλεῖον, ἐγνωκὼς τοῦτο ὁ προλεχθεὶς αἱρετικὸς ἐπίσκοπος, μήπω
ταφέντος τοῦ ἀνδρὸς αὐτῆς, ἀλλ᾿ ἔτι προκομιζομένου, κατέσχε τὴν κλίνην, ἐν ἧ
κατέκειτο, παρεσκεύασε δῆθεν τόν νεκρόν λαλῆσαι, καὶ εἰπεῖν, πόσον ἦν τὸ ὀφειλόμενον
χρέος τῶ ἐπιδανειστῆ αὐτοῦ. Τούτου δὲ τοῦ αἱρετικοῦ θανόντος καὶ ἐν τῶ μνήματι
αὐτοῦ διάφοροι φαντασίαι καὶ σημεῖα ἐπετελέσθησαν. Διὰ τοῦτο τοίνυν οὐ δεῖ πᾶν
σημειοφόρον ὡς ἅγιον παραδέχεσθαι, ἀλλὰ δοκιμάζειν, κατὰ τὸν λέγοντα. «Μὴ παντὶ
πνεύματι πιστεύετε, ἀλλὰ δοκιμάζετε τὰ πνεύματα, εἰ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι
πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τόν κόσμον». Καὶ ὁ Ἀπόστολος, «Οἱ γὰρ
τοιοῦτοι», φησί, «ψευδοαπόστολοι, ἐργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εἰς ἀποστόλους
Χριστοῦ». Καὶ οὐ θαυμαστόν· «Αὐτὸς γὰρ ὁ Σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον
φωτός». Οὐ μέγα οὖν, εἰ καί οἱ διάκονοι αὐτοῦ μετασχηματίζονται ὡς διάκονοι
δικαιοσύνης, ὦν τὸ τέλος ἔσται κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν. Καὶ γὰρ ὁ Ἀντίχριστος ἐρχόμενος,
κατὰ συγχώρησιν Θεοῦ, ποιήσει, ὑπουργούντων αὐτῷ δαιμόνων, πάμπολλα σημεῖα καὶ
τέρατα ψεύδους, πρὸς ἀπώλειαν μὲν τῶν ἀπίστων, εἰς δοκίμιον δὲ τῶν πιστῶν"
(P. G. 89, 517-524).
Τί θέλεις να πεις με αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι οι άγιοι χαρισματούχοι που δεν συμφωνούσαν με τις πλάνες σου και τις πλάνες της υποχρεωτικής αποτείχισης και του χειροκροτήματος των παλαιοημερολογίτικων σχισμάτων δεν είχαν τα χαρίσματα από τον Θεό;
Σε αυτή την βλάσφημία θέλεις να φθάσεις;
Για να δικαιολογήσεις την πλάνη σου;
Καλή μετάνοια!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί θέλεις να πεις με αυτό;
Ταλαίπωρη ψυχούλα! Είμαι 77 ετών, από τα σαράντα μου, μέρα νύχτα είμαι μέσα στη Αγία Γραφή και στα Πατερικά κείμενα και δεν μπορώ να βρω άκρη.
Εσύ την βρήκες; Μακάρι να είναι έτσι!
Εν Χριστώ Τεχθέντι,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
Μην ξεχνάς όμως ότι είσαι βοσκός γι΄ αυτό τα έχεις μπερδέψει τόσο πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκολούθα τους σύγχρονους αγίους μας και καλούς ορθόδοξους θεολόγους που δεν αποτειχίστηκαν και δεν θεωρούν την αποτείχιση υποχρεωτική και θα βρεις την άκρη.
Ακόμα και τώρα προφθαίνεις να μετανοήσεις!
Ορθόδοξος
Εν Χριστώ Τεχθέντι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον θέλεις να πεις εν Χριστώ βαπτισθέντι!
Αλλά και πάλι πέρασε η εορτή των Θεοφανείων.
Σε επηρέασε ο πλανεμένος σχισματικός παλαιοημερολογιτισμός πολύ βλέπω!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάς όμως ότι είσαι βοσκός γι΄ αυτό τα έχεις μπερδέψει τόσο πολύ.
Ακολούθα τους σύγχρονους αγίους μας και καλούς ορθόδοξους θεολόγους που δεν αποτειχίστηκαν
Δεν νομίζεις ότι είναι φρονιμότερο και σοφότερο να ακολουθήσω παλαιότερους Αγίους και Ορθόδοξους Θεολόγους που αποτειχίστηκαν και μαρτύρησαν για την αποτείχισή τους και τώρα βρίσκονται στην Βασιλεία των Ουρανών και εσύ και εγώ και όλοι οι Ορθόδοξοι τους τιμούμε και τους εορτάζουμε με την Εκκλησία;
Π.χ. Οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου που τους πληροφόρησε η Κυρία Θεοτόκος ότι οι εχθροί Της και του Υιού Της λατινόφρονες Βέκκος και συνοδεία έρχονται, και υπάκουσαν στην Κυρία Θεοτόκο, και δεν είχαν πνεύμα σαν το δικό σου που προσπαθεί να με διαστρέψει από την κατήχηση της Θεοτόκου μας για να ακολουθήσω λάθος δρόμο...
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν Χριστώ Τεχθέντι;
Μάλλον θέλεις να πεις εν Χριστώ βαπτισθέντι!
Αλλά και πάλι πέρασε η εορτή των Θεοφανείων.
Εις τον "λειτουργικό χρόνο" της Εκκλησίας τα πάντα, "και τα πρώτα και τα έσχατα" είναι "σήμερον"!
Εν Χριστώ Τεχθέντι, Βαπτισθέντι, Αναστάντι!
Κωνσταντίνος
Θα σου απαντήσω Κωνσταντίνε στην ερώτηση σου 3:35 μ.μ. με νέα δική μου ερώτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζεις ό,τι είναι φρονιμότερο και σοφότερο να καταλάβεις ό,τι τους παλαιούς Αγίους τους εκφράζουν οι σύγχρονοι άγιοι που έλαμπαν από την Θεία Χάρη, παρά το δικό μας σκοτισμένο μυαλουδάκι με τα πολλά και μεγάλα πάθη;
Αυτοί ξέρουν καλύτερα και την Κυρία Θεοτόκο και τους Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου, τί απαιτούν για σήμερα από τους πιστούς.
Μην ξεχνάς ότι τα πάθη και ο διάβολος κρύβονται πολλές φορές πίσω από διάφορα καλά έργα που δήθεν κάνουμε.
Ορθόδοξος
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάς ότι τα πάθη και ο διάβολος κρύβονται πολλές φορές πίσω από διάφορα καλά έργα που δήθεν κάνουμε.
Γιατί μετατοπίζεις το θέμα της Ορθοδόξου Πίστης με την ύπαρξη της ορθοπραξίας ή τα τεχνάσματα του Παμμίαρου;
Απλά λόγια:
α). Έχεις μπροστά σου την 4η Οικουμενική Σύνοδο που καταδικάζει τους Μονοφυσίτες Διόσκορο και τους άλλους. Τώρα έρχεται η "Εκκλησία" σου και δέχεται τον εγκληματία αιρετικό Διόσκορο τον καταδικασθέντα από την 4η Οικ. Σύνοδο, επαναλαμβάνω τον δέχεται ως Ορθόδοξο και Άγιο!
β). Η 7η Οικουμενική Σύνοδος απαγορεύει τα μικτά μοναστήρια με ποινή αφορισμού και καθαίρεση. Τώρα η "Εκκλησία" σου, δέχεται τα μικτά μοναστήρια, και τον τολμητία παραβάτη του κάνει Αγιοκατάταξη και εσύ ασπάζεσαι την "Εικόνα" Του!
γ) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν κοινωνεί με την αιρετική Παπική εκκλησία για χίλια χρόνια. Τώρα με τον Μασσώνο Αθηναγόρα η Παπική παρασυναγωγή χωρίς να απορρίψει τις αιρετικές διδασκαλίες, γίνεται Εκκλησία του Χριστού, αδελφή Εκκλησία! Συ δε και οι άλλοι νεοάγιοι δεν διαχωρίζετε την θέση σας με αποτείχιση, κοινωνείτε δε με την αίρεση και κατηγορείτε του πιστούς που ακολουθούν την διαχρονική διδασκαλία της Εκκλησίας, ως πλανεμένους!
Να συνεχίσω για τους Προτεστάντες εικονομάχους και βλάσφημους για αυτά που γράφουν για την Παναγία μας με τον Ιωσήφ και τα αδέλφια του Χριστού, και τη ληστρική Σύνοδο της Κρήτης που τους αναγνωρίζει Εκκλησίες του Χριστού;
Με λίγα λόγια συνέχισε τον δρόμο σου, δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι με τόσο απλά πράγματα που δεν χρειάζεται να ξοδεύει χρόνο κανείς για να τα αντιλαμβάνεται.
Βρέθηκες φαίνεται σε δύσκολη θέση και γι΄ αυτό επικαλείσαι την έλλειψη χρόνου. Ίσως και διότι πιστεύεις ότι είσαι αλάθητος; Δεν ξέρω. Πολύ πιθανόν να ισχύει και αυτό και να μην το έχεις καταλάβει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου απαντώ με δύο λόγια.
α) Η Εκκλησία, δεν είναι "Εκκλησία" μου, είναι η Εκκλησία. Στην Εκκλησία δεν ακούμε κανένα ύμνο για τον αιρετικό Διόσκορο, αντίθετα τιμάμε κάθε χρόνο την Δ΄Οικουμενική Σύνοδο που τον καταδίκασε!
β)Η εξαίρεση δεν καταργεί τον κανόνα. Ισχύει ο κανόνας της 7ης Οικουμενικής Συνόδου που απαγορεύει τα μικτά μοναστήρια. Αν τώρα έγινε μια εξαίρεση και αυτή σε άγιο άνθρωπο, άνθρωπο με σημεία όχι τυχαία, αυτό δεν καταργεί τον κανόνα που ισχύει και σήμερα. Ο ίδιος ο άγιος Σωφρόνιος είπε ότι δεν συμφωνεί με τα μικτά μοναστήρια, αλλά οι συνθήκες αυτές στη χώρα που βρισκόταν, τον ανάγκασαν να κάνει μικτό μοναστήρι κατά εξαίρεση.
γ)Η Ορθόδοξη Εκκλησία μας συνεχίζει να μην κοινωνεί και να μην μνημονεύει την αιρετική Παπική "εκκλησία". Ούτε εμείς ούτε οι νέοι άγιοι δεν κοινωνούσαν και δεν μνημόνευαν και δεν συλλειτουργούσαν με την αιρετική Παπική "εκκλησία". Αν κάποιοι κληρικοί το έκαναν, η ευθύνη είναι δική τους και αυτοί θα δώσουν λόγο. Εμείς τα αποδοκιμάζουμε όλα αυτά τα οικουμενιστικά.
Να συνεχίσω ότι δεν έχουμε σχέσεις, συλλειτουργίες και μνημονεύσεις των Προτεσταντών και βλασφήμων εικονομάχων;
Να συνεχίσω ότι η ληστρική Σύνοδος της Κρήτης δεν έγινε δεκτή από κλήρο και λαό;
Με λίγα λόγια μην συνεχίζεις τον πλανεμένο δρόμο σου. Υπάρχει χρόνος επιστροφής και για σένα. Οι σύγχρονοι άγιοι σου έδειξαν τον δρόμο. Ακολούθα τους και δεν θα χάσεις.
Ορθόδοξος
«Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τίτ. γ', 10).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνος.
Όταν δέν έχουμε επιχειρήματα, τρέχουμε να φύγουμε όπως πολλοί αιρετικοί όταν συζητούν με Ορθόδοξο θεολόγο που γνωρίζει πολύ καλά τα πράγματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή