Χρήστος Μαντζιάρης : Κατήργησαν τους Αγίους Τρεις Ιεράρχες ως αντισημίτες

 


Έφτασε η εορτή των Αγίων Τριών Ιεραρχών, που την κατήργησαν. Άλλο ένα μέτρο που έλαβαν για το καλό μας. Το ότι την κατήργησαν ήταν ύποπτο εξ αρχής. Πρώτα την είχαν υποβαθμίσει και μετά την κατήργησαν. Πάντα έτσι κάνουν οι εντός της Ελλάδος εχθροί μας. Πρώτα σκοπίμως, υποβαθμίζουν, γελοιοποιούν, παραμελούν κάποια γεγονότα ή καταστάσεις και μετά προχωρούν στην κατάργησή τους πιο εύκολα. Είναι πάγια η τακτική τους αυτή διότι αποδίδει.

Τι ιδιαίτερο είχαν αυτοί οι Άγιοι; Ήταν εορτή που εορτάζετο από την νεολαία στα «Εκπαιδευτικά» Ιδρύματα. Αυτό ήταν κάτι, αλλά δεν δικαιολογούσε την κατάργησή της. Οι Άγιοι αυτοί είχαν κάτι που τους έκανε μοναδικούς. Ήταν πολυγραφότατοι και υπάρχουν τα κείμενά τους. Υπάρχουν οι ομιλίες τους. Διαβάζοντας τα κείμενα, διαπιστώνει ο αναγνώστης ότι είπαν πράγματα τα οποία αποσιωπούνται από την επίσημη Εκκλησία, οπότε γι αυτό συνήνεσε στην κατάργηση της εορτής τους. Οι Άγιοι είπαν αλήθειες οι οποίες δεν συμφέρουν σε πολλούς σήμερα και ειδικά αυτούς που διαμορφώνουν έναν νέο τύπο Έλληνα πολίτου όπως π.χ. οι πολιτικοί, ιεράρχες, οι «ύποπτοι» άρχοντες της Ελληνικής Παιδείας, κλπ.

Στα κείμενα τους υπάρχει επίσης απόκρυφη ή και απαγορευμένη γνώση, σύμφωνα με τα σημερινά κριτήρια. Πχ. ο Γολιάθ ήταν απόγονος των γιγάντων σύμφωνα με τον Άγιο Γρηγόριο.

Και το κυριότερο, το οποίο δημιουργεί πολλές υποψίες ως προς τον λόγο για τον οποίο κατήργησαν των Τριών Αγίων μας την εορτή είναι το ότι είπαν και έγραψαν πολλά εναντίον των Ιουδαίων. Αυτός είναι προφανώς ο σπουδαιότερος λόγος τον οποίο επιβεβαιώνει και το Υπερμνημόνιο το οποίο στο γενικό Άρθρο 15, επιμέρους Άρθρο 4, διατάζει: «Κατάργηση αντισημιτικών αγίων, από 15.8.2016». Είναι το απόλυτο στοιχείο που «δένει» καταλυτικά με τον κατάργηση της εορτής τους. Το Υπερμνημόνιο έχει την τύχη των Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών. Πολλοί το λένε πλαστό, αλλά εφαρμόζεται!

Ας δούμε κάποιες αλήθειες που υπάρχουν στα κείμενα των Αγίων. Ας ξεκινήσουμε από τον Άγιο Μέγα Βασίλειο. Είπε ο Άγιός μας αυτός ότι, «μακάριο είναι το έθνος του οποίου ο Χριστός είναι ο Θεός αυτού. Λαός ο οποίος εξελέγη ως κληρονόμος Αυτού. Ουδείς μακαρίζει τον λαό των Ιουδαίων, αλλά μακαρίζει τον λαό ο οποίος εξελέγη ανάμεσα από όλους τους άλλους λαούς του κόσμου λόγω της αριστείας του. Εμείς είμαστε το έθνος του Χριστού, ο Χριστός ο Θεός μας. Εμείς είμαστε ο λαός τον οποίο εξέλεξε ο Χριστός εις κληρονομίαν του. Και ποια είναι η αιτία του μακαρισμού; Η προσδοκώμενη κληρονομιά των αιωνίων αγαθών». Ο Μέγας Βασίλειος είπε την αλήθεια, ότι δηλαδή εμείς είμαστε ο περιούσιος λαός του Θεού. Γιατί μας το κρύβουν; Εμείς δεν το αρνούμεθα, διότι είμαστε οπαδοί της αλήθειας.

Αλλά, λυπηρό αυτό, υπάρχουν ακόμη ορθόδοξοι Έλληνες που πιστεύουν ότι περιούσιοι είναι οι Εβραίοι. Τόσα είπε ο Χριστός για τους «υιούς του διαβόλου», γιατί δεν Τον πιστεύουν; Αλλά τόση είναι η δύναμη της προπαγάνδας τους και η ολιγωρία των ιερωμένων μας. Εμείς οι Έλληνες είμαστε οι περιούσιοι του Θεού και οι Εβραίοι είναι περιούσιοι του Γιαχβέ. Απλά πράγματα.

Αλλού, λέει ο Άγιος Βασίλειος ότι «μία είναι η αυλή του Θεού. Πρωτύτερα, η αυλή αυτή ήταν η Συναγωγή των Ιουδαίων. Αλλά μετά την αμαρτία που έκαναν στον Χριστό (εννοεί το ότι τον σταύρωσαν) η έπαυλή τους έμεινε ερημωμένη. Γι αυτό και ο Χριστός είπε ότι έχω και άλλα πρόβατα που δεν είναι της αυλής αυτής. Είναι οι προορισμένοι ανάμεσα στα άλλα έθνη να σωθούν και δείχνει την δική τους αυλή (των Ελλήνων) και όχι των Ιουδαίων».

Η σχετική παράγραφος ξεκινάει με το «Προσκυνήσατε τω Κυρίω εν αυλή αγία αυτού». Δηλαδή, να τιμάτε τον Χριστό στην αγία εκκλησία του. Αυτά να τ’ ακούν οι ορθόδοξοι ιερωμένοι που συμπροσεύχονται με αλλόπιστους όπου να ‘ναι.

Σε άλλο σημείο αποκαλεί τους Ιουδαίους εχθρούς της αλήθειας. Το εχθρόν της αληθείας γένος, οι Ιουδαίοι» γράφει επ’ ακριβώς. Ο Χριστός μας άφησε εντολή ότι για να ελευθερωθούμε να ερευνούμε την αλήθεια, ενώ οι Ιουδαίοι είναι εχθροί της αλήθειας. Είναι δυνατόν οι εχθροί της αλήθειας να είναι περιούσιοι; Επίσης σε άλλο σημείο, αποκαλεί τους Ιουδαίους άνοες, ανοήτους, γράφει: «Άνους δε ο κατά σάρκαν Ισραήλ».

Αλλού πάλι αναφέρει ότι ο Πέτρος καλούσε τους Ιουδαίους που είχαν συμφωνήσει να σταυρωθεί ο Χριστός να μετανοήσουν. Ακόμη μια απόδειξη για το ποιος σταύρωσε τον Χριστό. Δεν ονομάσθηκε τυχαία ο Άγιος Βασίλειος, Μέγας.

Ας περάσουμε τώρα στα κείμενα, στα γραπτά που υπάρχουν, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου. Ο Άγιος Γρηγόριος αποκαλεί τους Ιουδαίους «αχαριστογνώμονες», και μας λέει ότι προσκυνούσαν τον Βαάλ προς τιμήν του οποίου είχαν στήσει είδωλο. Όχι δηλαδή μόνον τον Γιαχβέ. Μας ενημερώνει επίσης ότι, ο Ναός θα κτισθεί ξανά στην Ιερουσαλήμ (ενν. τον ναό του Σολομώντος) ως ναός του Αντιχρίστου που είναι το Βδέλυγμα της ερημώσεως, διότι αυτόν οι Ιουδαίοι θεωρούν ως Χριστό.

Εδώ να προστεθεί λόγω της σπουδαιότητος της πληροφορίας, ότι ο Κοσμάς ο Ιεροσολυμίτης μας πληροφορεί ότι ο Άγιος Γρηγόριος γνώριζε από αστρολογία, ότι το άστρο της Βηθλεέμ τιμούσε με την εμφάνισή του τον Δημιουργό όλου του κόσμου και ότι υπήρχε χρησμός του Μαντείου των Δελφών, ότι θα γεννηθεί από κάποια Μαρία ο Χριστός. Και οι Έλληνες είχαμε θεσπίσει γιορτή γι αυτό. Έμπαιναν σε κρυφά μέρη και τα μεσάνυκτα φώναζαν δυνατά ότι «η Παρθένος γέννησε και αυξήθηκε το φως». Δηλαδή εμείς οι Έλληνες αρχίσαμε να δεχόμαστε τον Χριστό πριν από την γέννησή του διότι είμαστε οπαδοί και παιδιά του φωτός. Το DNA μας φταίει!

Επιπροσθέτως σχετικά με το άστρο της Βηθλεέμ, και επειδή πριν από λίγο καιρό μας παρουσίασαν την «Μεγάλη σύζευξη Κρόνου και Διός» ως δήθεν «άστρο της Βηθλεέμ» ο Άγιος Γρηγόριος μας πληροφορεί ότι το άστρο της Βηθλεέμ δεν είχε καμία σχέση με τα υπόλοιπα άστρα και δεν μπορούσαν να το εξηγήσουν ούτε οι τότε εξηγητές των άστρων. Το άστρο της Βηθλεέμ, σύμφωνα με τα κείμενα, εμφανιζόταν και εξαφανιζόταν, πότε έβγαινε από δεξιά και πότε από αριστερά, και είχε και άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά. Εξ άλλου το άστρο της Βηθλεέμ έπρεπε να έμενε στον ουρανό για εβδομάδες διότι οδηγούσε τους μάγους που ταξίδευαν με καμήλες.

Κάτι άλλο. Επειδή οι Ιουδαίοι θεωρούν τον Μωυσή ως θεό και μετέστη «εν σαρκί» στους ουρανούς, και παρουσιάστηκε μαζί με τον Ηλία και τον Χριστό κατά την μεταμόρφωσή Του θεωρούν ότι ζει ο Μωυσής όπως ο Ηλίας. Ενώ ο Γρηγόριος τους λέει ότι ο Μωυσής ήταν θνητός και πέθανε, και «Τι κομπάζετε, ω Ιουδαίοι;» αποκαθηλώνοντας έτσι τον «Μωυσή τους» τελείως.

Στο τμήμα των κειμένων με τίτλο «Διάλογοι» μας εξηγεί ο Άγιος Γρηγόριος, καθόσον Θεολόγος, γιατί ο Χριστός ξέρανε την άκαρπο συκιά, μας λέει ότι η άκαρπος συκή συμβολίζει την «θεομάχο συναγωγή των Ιουδαίων», δίνοντας πάραυτα το προφητικό μήνυμα ότι δεν θα μείνει λίθος επί λίθου στην Ιερουσαλήμ.

Συνεχίζοντας, όλοι οι Ιουδαίοι δέχθηκαν τον νόμο του Μωυσή και κάθε αρσενικό παιδί το περιτέμνουν την ογδόη ημέρα από πολύ παλιά. «Από αιώνος» όπως λέει. Αλλά, κανένας όμως Έλληνας και Χριστιανός δεν εδέχθη την περιτομή.

Περνάμε τώρα στις ρήσεις του Αγίου Ιωάννου. Λέγει για τους Ιουδαίους ότι «Ουδείς Ιουδαίος προσκυνεί τον Θεό. Ποιος τα λέει αυτά; Ο Υιός του Θεού (και αναφέρει το γνωστό κείμενο του Ευαγγελίου) αν δεν γνωρίσετε τον Πατέρα μου ούτε εμένα θα γνωρίσετε κλπ και καταλήγει. Ποια άλλη αξιοπιστότερη μαρτυρία να σας δείξω;»

Κάνει αναφορά και για «τα σπήλαια των Ιουδαίων, οι οποίοι σταύρωσαν τον Χριστό». Είναι γνωστό σε λίγους, ότι οι υψηλόβαθμοι Ιουδαίοι είχαν κρυφή αίθουσα στην οποία, κρυφά από τους άλλους, λάτρευαν άλλον Θεό.

Μας λέει πάλι ο Άγιος, «Επειδή σήμερα, χειρότεροι από όλους τους λύκους είναι οι Ιουδαίοι που μας περιτριγυρίζουν, είναι ανάγκη να μάθουμε να πυγμαχούμε και να μαχόμαστε ώστε να μην αλωθούμε από τα θηρία». Δηλαδή, σαν να μην πέρασε μια μέρα.

Γνώριζε ο Άγιος Βασίλειος ότι τιμούν τον Βαάλ. «Βαδίζετε πίσω από τον Βαάλ και εγώ λέω στους Ιουδαίους. Αφού νομίζετε ότι ο Ιουδαϊσμός είναι η αλήθεια γιατί ενοχλείτε την εκκλησία του Χριστού; Εάν δε ο χριστιανισμός είναι η αλήθεια, όπως και είναι, μείνετε μ’ αυτόν και να πορεύεστε πίσω απ’ αυτόν».

Να και μια συμβουλή προς όλους μας. «Συντρώγεις με Ιουδαίους, φύγε και μην πάρεις ούτε τα παπούτσια σου και ξυπόλυτος να περπατάς στους δρόμους. Διότι, αναρωτιέται ο Άγιος Ιωάννης, πως μπορεί να είναι κανείς χριστιανός κατά το ήμισυ;»

Τι εννοεί ο Άγιος όταν λέει «επειδή τη του Θεού τη θεία χάριτι τους Ιουδαίους εδιώξαμεν, τους προφήτας αυτοίς εφοπλίσαντες, πανταχόθεςν επανιόντες νυν ίδωμεν». Ιστορικώς δεν είναι γνωστό πότε διώχθηκαν οι Ιουδαίοι από ελληνικά εδάφη, ούτε πότε αυτοί επανήλθαν. Είναι μια ακόμη κρυφή πτυχή της Ιστορίας μας.

«Όπως η περιτομή, έτσι και η Ιουδαϊκή νηστεία βγάζει τον νηστεύσαντα από τους ουρανούς, (ενν. παράδεισο) και ας έχει μύριες καλές πράξεις, διότι εμείς οι Χριστιανοί, και για αυτόν τον λόγο καλούμεθα χριστιανοί, επειδή πιστεύουμε στον Χριστό και δεν τρέχουμε πίσω από τους εχθρούς του». Αυτά να τ’ ακούν και κάποιοι ιερωμένοι.

Αλλού, ερμηνεύοντας ο Άγιος Ιωάννης την ρήση του Χριστού «εσείς είστε γιοί του Διαβόλου» που απεκάλεσε τους Ιουδαίους δεν το είπε γιατί μετέπεσαν στην φύση του Διαβόλου αλλά διότι πράττουν τα έργα του Διαβόλου. Επίσης, «Ιουδαίε εσύ σταύρωσες τον Χριστό, και μετά την σταύρωση του σου κατέστρεψε την Ιερουσαλήμ και διεσκόρπισε τον λαό σου στην Γη, ενώ ο Χριστός αναστήθηκε και ζει στους ουρανούς. Επειδή με τις ευεργεσίες του δεν παραδέχθηκες την δύναμή του, με τα βάσανα και τις τιμωρίες σε παιδεύει με την ακαταμάχητο ισχύ του. Αλλά ούτε έτσι πιστεύεις και θεωρείς τον Χριστό, τον Θεό των πάντων, ως έναν απλό άνθρωπο όπως οι άλλοι».

Μας δίνει μια πληροφορία ακόμη, ότι οι Ιουδαίοι επιχειρούσαν να σκοτώσουν τον Λάζαρο επειδή τον ανέστησε ο Χριστός. Γι αυτό προφανώς ο Λάζαρος πήγε στην Κύπρο. «Για τον φόβο των Ιουδαίων».

Για τους μελετητές δίνει ένα σημαντικό στοιχείο. Μας πληροφορεί ότι «Ελληνιστές» ονομάζοντο οι εβραίοι που μιλούσαν ελληνικά και δεν είχαν φυσικά καμία σχέση με τους Έλληνες, «ούτοι γαρ Ελληνιστί διελέγοντο Εβραίοι όντες». Οπότε το «μπέρδεμα» Ελλήνων και ελληνιστών μερικών είναι εκ του πονηρού.

Αναφέρει και κάποια λόγια του Χριστού που μας είναι άγνωστα, «να θυμάστε τα κακά που μου έκαναν οι Ιουδαίοι. Το πρόσωπό μου που δεν μπορούν να δουν ούτε οι άγγελοι Σεραφείμ καλύπτοντας τα δικά τους, οι Ιουδαίοι μ’ έφτυσαν στο πρόσωπο και ράπισαν το μάγουλό μου. Τα χέρια μου που έπλασαν τον άνθρωπο και τον κόσμο, αυτοί τα κάρφωσαν στον σταυρό. Αν κοιτάξω αυστηρά στην γη, η γη τρέμει ενώ αυτοί με κορόιδευαν».

Εσύ καλά τα είπες και τα έγραψες Χρυσόστομε και γι αυτό στην Ιστορία παρέμεινες ως «Χρυσόστομος». Οι απόγονοί σου όμως, και ειδικά κάποιοι από το σινάφι σου, έχουν μνήμη «χρυσόψαρου» και σε «γράφουν κανονικά», κατά την έκφραση του συρμού.

Όλα τα παραπάνω είναι πάρα πολύ λίγα σε σχέση με όλα όσα μας άφησαν οι «αντισημίτες» Άγιοι Τρεις Ιεράρχες, των οποίων καταργήσαν την εορτή στα σχολεία, ως θρησκευτική και πολιτιστική κληρονομιά. Μια θρησκευτική και πολιτιστική κληρονομιά που εξοβελίζεται από τους οπαδούς της πανθρησκείας και της πολυπολιτισμικότητας.

Τώρα, αν κάποιος κουτοπόνηρος σας ερωτήσει τι είπαν οι Τρεις Ιεράρχες, ένα να θυμάστε από τον Άγιο Βασίλειο. Ότι, εμείς οι Έλληνες είμαστε ο περιούσιος λαός του Θεού.

Χρήστος Μαντζιάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου