Λόγος στά Εἰσόδια τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου -- Ἁγίου Πρόκλου Πατριάρχου Κων/πόλεως

Νά πάλι ἑορτή.

Νά πάλι πανηγύρι.

Νά πάλι χαρούμενο ἀναψοκέρι γιά τήν Μητέρα τοῦ Κυρίου.

Νά ἡ προπόρευσις τῆς ἀψεγάδιαστης Νύμφης.

Νά τό πρῶτο ξεπροβόδισμα τῆς Βασιλίσσης.

Νά τό σίγουρο σημάδι γιά τήν δόξα πού Τήν περιμένει.

Νά προάγγελος τῆς χάριτος πού πρόκειται νά Τήν ἐπισκιάση.

Νά γνώρισμα, πού φαίνεται ἀπό μακρυά, τῆς ὑπερβολικῆς Της καθαρότητος.

Διότι ἐκεῖ πού ὁ ἱερέας εἰσερχόμενος ὄχι πολλές φορές, ἀλλά μόνον μία φορά τόν χρόνο, τελεῖ τίς μυστικές λατρεῖες, ἐκεῖ γιά νά παραμένη μόνιμα ὁδηγεῖται ἀπό τούς γονεῖς Της οἱ ὁποῖοι ἀναδεικνύονται ἔτσι λειτουργοί τῆς χάριτος.

Ποιός γνώρισε παρόμοια περίπτωσι στό παρελθόν; Ποιός εἶδε ἤ ἄκουσε τώρα ἤ ἀπό παληά κορίτσι νά ὁδηγεῖται βαθειά στά Ἅγια τῶν ἁγίων, αὐτά πού, παρά λίγο θά ἦταν ἀπλησίαστα καί γιά τούς ἄνδρες, καί σ᾽ αὐτά νά μένη καί νά τρέφεται; Ἄραγε δέν εἶναι αὐτό τρανή ἀπόδειξις τῶν ἀσυνήθιστα μεγάλων θαυμασίων πού θά Τῆς γίνουν μελλοντικά; Ἄραγε δέν εἶναι σημάδι ξεκάθαρο; Ἄραγε δέν εἶναι σίγουρη ἀπόδειξις;

Για μια ανήσυχη ησυχία …! -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Καθηγητού Παν. Αθηνών.

Αν θα μπορούσε κανείς να διεισδύσει πραγματικά στον πυρήνα της υπαρξιακής αγωνίας του ανθρώπου, που γεννάται από τον πόθο για ενότητα, θα ανακάλυπτε ακριβώς ότι ο πόθος αυτός προδίδει την ψυχική δίψα του ανθρώπου για ησυχία. Είναι γεγονός ότι ο διασπασμένος και διχασμένος εσωτερικά άνθρωπος, εκείνος τουλάχιστον που βιώνει την ανάγκη για ενότητα σαν μια βασική επιδίωξη της ζωής, στο βάθος της εσώτερης ψυχικής υποστάσεώς του λαχταρά την ησυχία. Εξάλλου, εάν ένας διαταραγμένος από εσωτερικές συγκρούσεις και διασπάσεις άνθρωπος κατέληγε στην ψυχική του συγκρότηση και ενοποίηση, το πρώτο αγαθό που θα γευόταν θάταν ασφαλώς η πνευματική ησυχία, σαν έκφραση της αρμονίας των ψυχικών του καταστάσεων και περιεχομένων. Γι’ αυτό το λόγο το ασκητικό βίωμα, η νηπτική πατερική έρημος, θα πρότεινε, σ’ αυτόν που διψά την ενότητα και τον πόθο του απολύτου, να βιώσει στο ψυχικό χώρο της μοναξιάς την ασκητική ησυχία και την «αναχώρηση» από τα πράγματα του κόσμου. Κι’ εδώ βέβαια θα αντιμετώπιζε κανείς μια «παράλογη» ίσως πραγματικότητα, μια ιδιάζουσα κατάσταση ησυχίας και ψυχικής μοναξιάς.

Άγ. Νικόδημος Αγιορείτης, Περί συνεχούς Μεταλήψεως, σ. 175

 «Αν ο προεστώς σου είναι σφαλερός εις την πολιτείαν και τα έργα του, μη περιεργάζεσαι. Αν όμως είναι σφαλερός κατά την πίστιν, φεύγε και παραίτησέ τον, όχι μόνο αν είναι άνθρωπος, αλλά κάν άγγελος είναι από τον ουρανόν» .

Πρόεδρος τῶν Γάλλων μαιευτήρων: Ἡ ἔκτρωσις εἶναι ἀνθρωποκτονία!

 

ΔΕΙΤΕ τί γίνεται στὴν Εὐρώπη μὲ τὶς ἐκτρώσεις. Ὅταν ἕνας ἀληθινὸς ἐπιστήμων τόλμησε νὰ πεῖ τὴ γνώμη του καὶ νὰ χαρακτηρίσει τὴν ἔκτρωση ἀνθρωποκτονία, «πέρασε ἀπὸ λαϊκὸ δικαστήριο»! Δεῖτε τὴν εἴδηση: «Ἐπειδὴ δήλωσε ὅτι ἡ Ἑκούσια Διακοπὴ τῆς Κύησης (ΕΔΚ) – λέγε με ἔκτρωση – εἶναι ἀνθρωποκτονία, ὁ πρόεδρος τῆς Ἐθνικῆς Ἕνωσης Γυναικολόγων-Μαιευτήρων Γαλλίας, Μπερτρὰν ντὲ Ροσαμπώ, ὑπέστη τὴν ἐπίθεση τῶν μέσων ἐνημέρωσης, ἡ δριμύτητα τῆς ὁποίας εἶναι ἄσχημο μήνυμα γιὰ τὸ μέλλον τῆς ἐλευθερίας συνείδησης καὶ ἔκφρασης.

''ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΝ''


 Δέχου, Ζαχαρία, την Σκηνήν την αμίαντον. Δέχου, ιερεύ, την ακηλίδωτον Παστάδα του Λόγου. Δέχου, Προφήτα, το θυμιατήριον του αϋλου Φωτός. Δέχου, δίκαιε, το πυρίμορφον άρμα του Υψίστου. Δέχου, άμεμπτε, την ωραίαν άμπελον, ήτις βλαστήσει τον Αείζωον Βότρυν. Εισάγαγε Αυτήν εις τα ενδότερα του Ναού του Κυρίου. Πρόσφερε Αυτήν εις τόπον αγιάσματος, ον κατειργάσατο ο Ύψιστος εις εαυτού κατοίκησιν. Ανάλαβε ταύτην, Ζαχαρία, την εκ της προμήτορος Εύας κατάρας ημάς απαλλάξασαν. Αγκάλισαι Αυτήν την εξ αγκαλών του όφεως ημάς αφαρπάσασαν.  Ιδού ο καθαρώτατος Ναός του Σωτήρος, ιδού το απαύγασμα του Αγίου Πνεύματος, ιδού ο παράδεισος της ζωής, ιδού η παρθένος και νύμφη, η άσπιλος και Παρθένος Μαρία, η οποία εισάγεται παραδόξως εν τω οίκω Κυρίου!

Τη Δ΄ (4η) του Δεκεμβρίου, μνήμη της Αγίας Μεγαλομάρτυρος ΒΑΡΒΑΡΑΣ

Βαρβάρα η ένδοξος του Χριστού Μεγαλομάρτυς έζη κατά τους χρόνους του ασεβεστάτου τυράννου Μαξιμιανού του εν έτει σπδ – τε (284-305) βασιλεύσαντος· κατήγετο δε από την Ανατολήν, εκ πόλεώς τινος, ήτις ωνομάζετο Ηλιούπολις. Κατά την εποχήν εκείνην τοπάρχης της Ηλιουπόλεως ήτο ο πατήρ της Αγίας, όστις ωνομάζετο Διόσκορος, άνθρωπος αρκετά πλούσιος· κατώκει δε εις τι χωρίον λεγόμενον Γελασσόν, το οποίον ήτο μακράν από την Ηλιούπολιν δώδεκα στάδια (2.220 μέτρα περίπου). Ήτο δε η Βαρβάρα μονογενής θυγάτηρ του Διοσκόρου, ωραιοτάτη και πάγκαλος, όχι μόνον κατά την ωραιότητα του προσώπου, αλλά και κατά την ανατροφήν, και ήτο τοσούτον εύτακτος και ευγενής κατά τα ήθη, ώστε οι γονείς αυτής ησθάνοντο δια τούτο εν τη καρδία αυτών υπερβολικήν χαράν και ηθικήν ομού ευχαρίστησιν.

π. Ιωάννης Φωτόπουλος: Γιατί τόση σε έκταση και περιεχόμενο….οσφυοκαμψία;

Ο Ντοστογιέφσκυ λέγει ότι ο Πάπας υπέκυψε στον τρίτο πειρασμό, στον οποίο υπέβαλε τον Χριστό ο Διάβολος («ταύτα πάντα σοι δώσω εάν πεσών προσκυνήσης μοι»). Ο Πάπας προσκύνησε τον Βελζεεβούλ, για να αποκτήσει κοσμική εξουσία. Μήπως, όσοι με ποικίλους τρόπους κάμπτουν τη μέση τους στον Πάπα, ζητούν ως αντάλλαγμα μια ασφαλέστερη, καλλίτερη θέση κάτω από τον θανατηφόρο ήλιο της παπικής εξουσίας, η οποία διακτινώνεται παγκοσμίως στο εκκλησιαστικό, πανεπιστημιακό, οικονομικό και πολιτικό πεδίο;   

(Ο.Τ. 1712)

“Τιμή στο ’21”

 Η Επιτροπή “Τιμή στο ’21” συγκροτήθηκε προκειμένου η ελληνική κοινωνία να εορτάσει και να τιμήσει με τον προσήκοντα τρόπο τα 200 χρόνια από τήν Ελληνική Επανάσταση του 1821, καθώς η αντίστοιχη κρατική Επιτροπή που συνεστήθη υπό τον τίτλο “Ελλάδα 21”, με την σύνθεση των ιστορικών που την αποτελούν, απέδειξε αδιαμφισβήτητα ότι συγκροτήθηκε για να αποδομήσει τους ήρωες, τους στόχους και τα ιδανικά της Επανάστασης.

https://timisto1821.gr/

Παναγία η Φανερωμένη

Στη Σαλαμίνα, απέναντι από τη μεγαρική ακτή « Μεγάλο Πεύκο», βρίσκεται η μονή της Φανερωμένης, που ιδρύθηκε στα ερείπια παλαιού μοναστηριού τον 17ο αι. από τον όσιο Λαυρέντιο. 

Όταν ο όσιος ήταν ακόμη κοσμικός με το όνομα Λάμπρος Κανέλλος, είδε μια νύχτα τη Θεοτόκο και την άκουσε να του λέει: 
- Στο νησί της Σαλαμίνας, στο βόρειο μέρος, βρίσκεται ένας ερειπωμένος ναός μου. Πήγαινε λοιπόν να τον ανοικοδομήσεις.
 
Ο Λάμπρος δεν πίστεψε στο όραμα. Για αυτό η Παναγία εμφανίζεται αυστηρή για δεύτερη και τρίτη φορά, και τον προστάζει να υπακούσει. Έτσι ο Λάμπρος ξεκίνησε για την παραλία, σκοπεύοντας να περάσει με κάποιο πλοιάριο στο νησί. Συνάντησε όμως θαλασσοταραχή και δεν βρήκε κανένα πλεούμενο.
 
Ενώ καθόταν συλλογισμένος, ακούει από ψηλά τη φωνή της Θεοτόκου να του λέει:
 
- Ρίξε την κάπα σου στη θάλασσα, κάθησε πάνω, κι εκείνη θα σε μεταφέρει χωρίς κίνδυνο στο νησί.
 
Έτσι κι έγινε. Ο Λάμπρος χωρίς δισταγμό ανέβηκε στην κάπα, διέσχισε τα κύματα κι έφθασε σώος στην απέναντι ακτή.
 
Εκεί στη Σαλαμίνα, στο σημείο που του υπέδειξε η Θεοτόκος, βρήκε τα ερείπια του ναού
Tης καθώς και μιας παλαιάς μονής. Μέσα στην εκκλησία υπήρχε μια θεομητορική Eικόνα, από την οποία ονομάστηκε αργότερα η μονή «Φανερωμένη η Νεοφανείσα». 
Ο Λάμπρος ανοικοδόμησε τον ναό και τα κελλιά, έμεινε εκεί, εκάρη μοναχός, και με την αγία του βιοτή δεν άργησε να γίνει πόλος έλξεως για κοσμικούς και μοναχούς.
 
Η παλαιά μονή διέθετε μεγάλη κτηματική περιουσία, η οποία όμως είχε καταπατηθεί από τους περιοίκους. Ο όσιος αγωνίζεται και τη διεκδικεί. Η ίδια η Παναγία του εμφανίζεται σε όραμα και του υποδεικνύει τα όρια των καταπατημένων κτημάτων.
 
Σε λίγο διάστημα κατορθώνει, ώστε να αποδοθούν όλα τα κτήματα στη μονή. Απομένει ένας μεγάλος ελαιώνας στη Γλυφάδα, το οποίο κατακρατεί κάποιος πανίσχυρος και φανατικός οθωμανός. Ο όσιος πηγαίνει να τον συναντήσει αυτοπροσώπως εκ μέρους του πατριάρχου, αλλά ο οθωμανός είναι ανένδοτος.
 
Τότε επεμβαίνει η θεία δίκη. Η γυναίκα του Τούρκου αρρωσταίνει βαριά. Ούτε γιατροί ούτε φάρμακα μπορούν να τη θεραπεύσουν. Η ίδια ζητά με πίστη τον όσιο Λαυρέντιο για να τη θεραπεύσει, αλλά ο Τούρκος αρνείται εξαγριωμένος. Η κατάστασή της διαρκώς χειροτερεύει και την οδηγεί ολοταχώς στον θάνατο.
 
Τότε μόνο ο σκληρός αγαρηνός καλεί τον όσιο. Κι εκείνος, αφού προσευχήθηκε,  σταύρωσε την άρρωστη στο κεφάλι και τη θεράπευσε.
 

Το θαύμα συγκλόνισε τον φανατικό μωαμεθανό, ο οποίος ευχαρίστησε «εκ βαθέων» τον άγιο. Κι όχι μόνο επέστρεψε με επίσημα έγγραφα τον ελαιώνα, αλλά πρόσφερε κι ένα σεβαστό χρηματικό ποσό στη μονή.

Μητρ. κ. Αμβρόσιος: Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ....ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ! ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ....

Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ!

 Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ!

ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΣ!

 _______Σήμερα θα συνταράξω τις συνειδήσεις, όσων ακόμη πιστεύουν στο Σωτήρα Χριστό και στην δοξασμένη Ελλάδα μας! Θα σας παρουσιάσω μερικά περιστατικά από την πρόσφατη ειδησεογραφία των ημερών μας, τα οποία θα σας κάνουν να ανατριχιάσετε! Το μήνυμα, που μας δίδουν, είναι ότι η αμαρτία κυριαρχεί ολόγυρά μας. Ο Διάβολος χορεύει από την χαρά του, ότι επεκτείνει την κυριαρχία του! Η Ελλάδα γίνεται αγνώριστη. 
_______Η επιδημία - και όχι η πανδημία - του Κορωνοϊού ήταν μια ευκαιρία στους πολεμίους της Πίστεώς μας να αναδείξουν την μοχθηρία της ψυχής των εναντίον του Σωτήρος Χριστού! Οι μυστικές δυνάμεις της Παγκοσμιοποιήσεως έδωσαν τις εντολές και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, με εργοδηγό τον Υπουργό κ. Νικ. Χαρδαλιά, κάθε τόσο εκδίδει και νέες, σκληρές δε και απάνθρωπες, εντολές για lockdown, κλείσιμο των καταστημάτων, απαγόρευση της κυκλοφορίας κλπ. κλπ. Είμαστε δηλ. κάτω από ένα απολυ-ταρχικό καθεστώς, το οποίον φέρει το επικάλυμμα της δήθεν Δημοκρατίας! Βιώνουμε ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ στην πιο απάνθρωπη μορφή της! Βιώνουμε τη Χούντα μιάς ....αρρωστημένης Δημοκρατίας!
_______Την ίδια ώρα οι δυνάμεις του κακού πανηγυρίζουν! Οι οπαδοί της νομιμότητος υποφέρουν, ενώ οι εργάτες της ανομίας και της ανηθικότητος πανηγυρίζουν! Και ο Διάβολος χορεύει! 
_______Ενώ, λοιπόν, βιώνουμε καταστάσεις διωγμού της Εκκλησίας οι Εκκλησιασικοί Ταγοί κοιμούνται τον ύπνον του ... Δικαίου! Ο κόσμος χάνεται, αλλά η φωνή της Εκκλησίας ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! Εκλείσαμε τους Ναούς, δηλ. προέβημεν σε ΕΞΩΣΗ των πιστών από τον Οίκο του Κυρίου! Και όχι μόνον αυτό! Αλλά και μερικοί «μοντέρνοι» Αρχιερείς δεν διστάζουν να διατυπώσουν δημοσίως τις αντίχριστες σκέψεις και προτάσεις των. Ιεράρχης της Θεσσαλίας τόλμησε να διατυπώσει τα εξής φρικτά λόγια: «Η Εκκλησία σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στα σύγχρονα προβλήματα χρειάζεται ποιμένες που θα έχουν νέες αντιλήψεις στον τρόπο, τη σκέψη και τη δράση»!
________Θέλετε να δείτε τα αποτελέσματα; Σύμφωνα με μια πρόσφατη στατιστική τώρα πλέον μόνον το 25% της Ελληνικής Κοινωνίας εμπιστεύεται την Εκκλησία! Την Εκκλησία, η οποία εγκατέλειψε τη Διδαχή του Ευαγγελίου, την Κατήχηση των πιστών, την καθοδήγηση της Νεολαίας κλπ. και έδωσε προτεραιότητα στα συσσίτια! Όλο το βάρος των Επισκόπων εξαντλείται στην εξασφάλιση της τροφής για το σώμα! Για την αθάνατη ψυχή σχεδόν τίποτε! Εκλείσαμε και τους Ναούς! 

Περισσότερες ελευθερίες για όσους κάνουν το εμβόλιο

 Συνεχίζεται η προπαγάνδα των συστημικών μέσων ενημέρωσης! Προσπαθούν να πείσουν το λαό να εμβολιαστεί, αλλιώς θα μειωθούν οι προσωπικές του ελευθερίες! Προσπαθούν να μας πείσουν να κάνουμε ένα εμβόλιο το οποίο έχει δοκιμαστεί μόλις μερικούς μήνες, ενώ τα παραδοσιακά εμβόλια έχουν δοκιμαστεί δεκάδες χρόνια. Aφού είναι τόσο σίγουροι για την αποτελεσματικότητα του, γιατί οι φαρμακευτικές εταιρείες που τα παρασκευάζουν αποποιούνται οποιαδήποτε ευθύνη για τις ενδεχόμενες παρενέργειες; 

Το εμβόλιο κατά του κορονοϊού θα πρέπει να θεωρείται από τους πολίτες πως παρέχει περισσότερες ελευθερίες και όχι ότι περιορίζει τις δραστηριότητές του, σύμφωνα με τον καθηγητή Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης, Μανώλη Δερμιτζάκη.
Μιλώντας στο MEGA, τόνισε επίσης πως είναι πολύ λογική η ιδέα για τη θέσπιση του «διαβατηρίου εμβολίου», ενώ μάλιστα μπορεί να κριθεί αναγκαίο σε πολλές δραστηριότητες, όπως τα σχολεία ή τα πολυκαταστήματα, όπου υπάρχει κίνδυνος υπερμετάδοσης.

Παράλληλα, διεμήνυσε πως «εάν κάποιος επιλέξει να μην το κάνει, τότε δεν θα μπορεί να έχει όλες τις ελευθερίες», ενώ όπως υποστηρίζει θεωρητικά, θα μπορούσαν να εμβολιαστούν και τα παιδιά.

"O.T."

ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΣ ΗΘΙΚΩΝ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ



δρα: πόλλωνος 23Β 10557 θήνα

λληλογραφία : ΜΟΥΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
τηλ. 210 3254321-2
fax. 210 3236978

 e-mail: fot_gram@otenet.gr στοσελίς: www.fotgrammi.gr

                         Facebook: https://www.facebook.com/tamatouethnous/  και

            &  Τάμα Έθνους (Φωτεινή Γραμμή)  Twitter: @PANEL_TAMA

             https://www.instagram.com/tamaethnous_foteinigrammi/.

 Α.Φ.Μ. 090050859 * Α Δ.Ο.Υ. ΑΘΗΝΩΝ

«ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περὶ τῆς ἀληθείας, καὶ Κύριος ὁ Θεὸς πολεμήσει ὑπὲρ σοῦ» (Σοφία Σειρὰχ 4, 28)

----------------------------------






ΝΗΣΤΕΙΑ -- του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Α΄ Η σχέση της με την ελπίδα                                                                            

Καθώς γύρω μας  αυξάνουν καθημερινά τα καταναλωτικά μας αγαθά, καθώς απολαμβάνουμε συνεχώς και πλουσιώτερη την τροφή και καθώς συσσωρεύονται πάνω μας το ένα μετά το άλλο τα βάρη και οι συμφορές της καλοφαγίας και πολυφαγίας, συνειδητοποιούμε όλο και περισσότερο, όλο και καλλίτερα πόσο ωφέλιμη και πόσο αναγκαία είναι η νηστεία. Οι γιατροί και οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι πρέπει η δίαιτά μας να γίνει απλή και λιτή και έμμεσα ή άμεσα αναγνωρίζουν ότι οι διατάξεις της Εκκλησίας για γενική εγκράτεια στο φαγητό και για αποχή κατά καιρούς από ορισμένες τροφές είναι η πιο κατάλληλη και αποτελεσματική αντιμετώπιση της πλημμύρας των αγαθών στην ζωή μας, είναι η πιο σωστή στάση για την υγεία και για την ευεξία μας. Όλοι συμφωνούν ότι ακόμη κι αν δεν υπήρχε ο θεσμός της νηστείας, θα έπρεπε να εφευρεθεί τώρα και να επιβληθεί για να μας σώσει από τον ολέθριο κίνδυνο του ευδαιμονισμού, που απειλεί να μας καταστρέψει περισσότερο από ό,τι μας απείλησε κάποτε η πείνα, η πενία, η απορία.