«Οι Γ.Ο.Χ. έσχισαν την Εκκλησίαν της ΅Ελλάδος ή μάλλον απεσχίσθησαν από την Εκκλησίαν της Ελλάδος». Ούτως έγραψεν ο «Ορ. Τύπος» εναντίον των Γ.Ο.Χ. Αναληθέστατον είναι τούτο. Αληθέστατον είναι ότι οι Γ.Ο.Χ. είναι οι συνεχισταί της Μίας, Αγίας, Αποστολικής Καθολικής Εκκλησίας εις τον Ελλαδικόν χώρον. Δημιουργοί σχισμάτων είναι οι προσθέτοντες ή αφαιρούντες από την αποκεκαλυμμένην αλήθειαν, από την Ορθοδοξίαν και ουχί οι εμμένοντες εις αυτήν. Α΄) Ερωτώμεν την διεύθυνσιν του Τύπου είναι διδασκαλία του Σωτήρος, η ενιαία εκδήλωσις υπό των πιστών της Θείας Λατρείας, ενί στόματι και μια καρδία; «Σήμερον τα άνω της κάτω και τα κάτω της άνω συνεορτάζει»; Έγινε αιτία η εισαγωγή του Νέου Εορτολογίου να διασπασθή η Ενότης της Εκκλησίας εν τη εξωτερική θεία Λατρεία, όπως ομολογεί ο αείμνηστος Ανδρούτσος εις την Συμβολικήν του; Ποίοι οι υπεύθυνοι οι εμμένοντες εις τας υπό της Εκκλησίας παραδεδομένα ή οι καινοτομούντες και εισάγοντες κενά, εις τα όρια των πατέρων; Β΄) Καταργείται ενίοτε δια της εισαγωγής του Νέου εορτολογίου, η νηστεία μετά το Πάσχα, των Αγίων Αποστόλων; Είναι αληθές, ότι η Εκκλησία, δύο Οικουμενικούς Πατριάρχας τον Ιερεμίαν Γ΄ εν έτει 1725 και Καλλίνικον 1783 εκάθηρε και εξώρισε, διότι ετόλμησαν την ελάττωσιν της νηστείας; Και την νηστείαν ταύτην, ως γνωστόν, αναφέρει η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος:
----------------------------
A' Οικουμενική Σύνοδος (συμφώνως μέ τήν ἀνάρτησιν): «ἔδοξε κοινῇ γνώμῃ καλῶς ἔχειν, ἐπί μιᾶς ἡμέρας πάντας τούς ἁπανταχοῦ ἐπιτελεῖν… δεινόν καί ἀπρεπές κατά τάς αὐτάς ἡμέρας, ἑτέρους μέν τῆς νηστείας σχολάζειν ἑτέρους δέ συμπόσια συντελεῖν». Ἀκούει ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς;
---------------------------
Ρε κάθαρμα, γιατί δεν δημοσιεύεις τις απαντήσεις μας. Δεν φοβάσαι τον Θεό; Πως τολμάς και δημοσιεύεις αυτές τις διαστροφές;
Θα σε καταγγείλω στον κ. Λιβανό και στον π. Ζηση!
----------------------------
@ 4 Σεπτεμβρίου 2020 - 11:20 π.μ.
Κατ' ἀρχάς, δέν ἀντιλαμβάνομαι εἰς ποῖον ἀπευθύνεσαι καί ποῖος ἀπεκάλεσε τόν Διαχειριστήν «οὐνίτην». Ἐγώ ἁπλῶς θά ἤθελα νά ἐπισημάνω ὅτι τό σχόλιόν σου εἶναι παραπλανητικόν, διότι οὐδείς ἐχέφρων ὁμιλεῖ γιά «σωστόν» καί «λανθασμένον» ἡμερολόγιον, ἐφόσον καί οἱ πέτρες γνωρίζουν ὅτι, ὅπως ἀποδεικνύουν πέραν πάσης ἀμφιβολίας τά κείμενα τῶν Οἰκουμενιστῶν πού ἐδημοσιεύθησαν ΠΡΟ τοῦ 1924 καί βεβαίως τά γεγονότα πού ἔλαβαν χώραν μετά τό 1924, ἡ ἀλλαγή ἡμερολογίου δέν ἔγινε γιά ἀστρονομικούς λόγους, ἀλλ' ἔγινε γιά νά προωθήσῃ τήν «ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν», τοὐτέστιν τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τό σχίσμα πού ἀνεμένετο νά προκαλέσῃ, ἀκριβῶς λόγῳ τοῦ δογματικοῦ αὐτοῦ λόγου, ἀλλά καί λόγῳ τῶν Συνοδικῶν ἀναθεμάτων τοῦ 16ου αἰῶνος κατά τοῦ «Καλενταρίου τῶν Λατίνων», ἐπεδιώχθη ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν, προκειμένου ν' ἀποδυναμώσῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί νά δεχθῇ τό παπικόν πρωτεῖον. Αὐτά πού διαδίδει ἡ σέκτα τῶν Τρικαμηνιστῶν, ὅτι τό θέμα εἶναι δῆθεν ἡ ἐπιλογή ἡμερολογίου, προτείνοντας μάλιστα τό Μακεδονικόν Ἡμερολογιον, ὅτι δῆθεν οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου ... λατρεύουν τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον, καί ἄρα εἶναι «χρονολάτραι» καί τά παρόμοια, εἶναι πελώρια Ψεύδη καί Διαστροφαί τῆς Ἀληθείας, πού μόνον ὁ Διάβολος θά ἠδύνατο νά σκαρφισθῇ.