Η Αγιότης του ιερού Αυγουστίνου.

Κύριε Διευθυντά,
Διάβασα σχόλιο του «Ορθοδόξου Τύπου» (15/6/1979) αναφερόμενο στον ιερό Αυγουστίνο, «του οποίου τη μνήμη επιτελεί η αγία μας Εκκλησία» στις 15 Ιουνίου. Ο  «Ο.Τ.» όμως τον Ιούνιο του 1967 είχε δημοσιεύσει άρθρον συνεργάτη του, ο οποίος πολύ σωστά υπεστήριζε πως «στη συνείδησι της Ορθοδόξου Εκκλησίας ποτέ ο Αυγουστίνος δεν υπήρξε άγιος. Απόδειξις ότι δεν αναφέρεται στα μηναία, που είναι το επίσημο αγιολόγιο της Εκκλησίας». Είναι γνωστό, κ. Διευθυντά, πως το όνομα του ιερού Αυγουστίνου μπήκε στο αγιολόγιο της Εκκλησίας μας επισήμως δια πρώτη φορά το έτος 1968 από τον τότε Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Μέχρι το 1968 ποτέ και καμμιά Ορθόδοξος Εκκλησία δεν ετίμησε τον Αυγουστίνο ως άγιο και γι΄ αυτό ούτε ναοί του υπήρχον, ούτε εικόνες του, ούτε ανεφέρετο στα αγιολόγια της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Συλλογή υπογραφών και συγκέντρωση -πορεία κατοίκων του Ε' Δημ. Διαμαερίσματος Θεσσαλονίκης ενάντια στη δημιουργία Hot Spot στη γειτονιά τους.

Αποστολή του συλλόγου μας ήταν πάντα η προάσπιση των αξιών της Ελλάδος και της Ορθοδοξίας στις πόλεις και στις γειτονιές μας.

Πριν ακριβώς ένα χρόνο, παρεμβαίναμε (δείτε
 εδώ 
και εδώ
) στην πολύπαθη γειτονιά των Αγίων Πάντων (Ν.Σιδηροδρομικός Σταθμός)
Δυστυχώς η κατάσταση με χιλιάδες παράνομους λαθρομετανάστες να λυμαίνονται τις γειτονιές και να αλληλομαχαιρώνονται άλλοτε για κλοπές κι άλλοτε για εμπόριο ναρκωτικών, επιδεινώνεται και επεκτείνεται και σε άλλες γειτονιές τις Θεσσαλονίκης, σε γειτονιές που μέχρι πρόσφατα φαινομενικά δεν είχαν τόσο έντονο πρόβλημα. Σε αρκετές πλέον συνοικίες όταν νυχτώνει, οι Έλληνες κλειδαμπαρώνονται στα διαμερίσματά τους και οι λαθρομετανάστες περιφέρονται σε «αγέλες» παρανομώντας. Ήδη σε κάποιες συνοικίες, οι Έλληνες προσπαθούν να πουλήσουν (όσο-όσο) τα διαμερίσματά τους, αφήνοντας τις γειτονιές τους στο έλεος της γκετοποίησης της ισλαμοποίησης και των εγκληματικών συμμοριών διαφόρων εθνικοτήτων.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Καθηγητού Παν. Αθηνών

Η τελευταία ιερατική συνδιάσκεψη εκπροσώπων ιερών Μητροπόλεων, στο Προκόπι της Ευβοίας, με θέμα· Η Νέα Εποχή, που ωργάνωσε η Εκκλησία και όσα ελέχθησαν δια των σχετικών εισηγήσεων και μάλιστα τα δημοσιευθέντα στον τύπο πορίσματα, δίνουν την εντύπωση, ότι η Εκκλησία είναι μια μάχιμη, κατά των αιρέσεων Ορθόδοξη Εκκλησία! Εξάλλου την εντύπωση αυτή ενισχύει το γεγονός ότι η Εκκλησία έχει συγκροτημένη Συνοδική Επιτροπή επί των δογματικών θεμάτων και των αιρέσεων, προεδρευομένη δηλαδή από τον οριζόμενο εκάστοτε, για την επιτροπή αυτή συνοδικό αρχιερέα. Έτσι στο πλήρωμα της Εκκλησίας φαίνεται, ότι η Εκκλησία ελέγχει, με ωργανωμένες ενέργειες, την κατάσταση στο χώρο τής εμφανίσεως και δραστηριότητος των αιρέσεων, των αποκλίσεων από την παράδοσή της και τη διδασκαλία της. Όμως, ποια είναι η αλήθεια ή η πραγματικότητα στη σχέση της διοικούσης Εκκλησίας με τα ποικίλα φαινόμενα αιρέσεων και ετεροδιδασκαλιών;
Η πραγματικότητα στο χώρο των αιρέσεων δείχνει ότι η Εκκλησία ασχολείται, κατά τακτά διαστήματα με τις εισαγόμενες αιρέσεις, αλλά σιωπά και αδιαφορεί για τις αιρέσεις της αυλής της.

Τη Β΄ (2α) Ιουλίου, η ανάμνησις της εν τη αγία σορώ καταθέσεως της τιμίας ΕΣΘΗΤΟΣ της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου ΜΑΡΙΑΣ εν ταις Βλαχέρναις.

Η Βασιλίς των πόλεων, η περικαλλεστάτη Κωνσταντινούπολις, ευθύς απ’ αρχής της κτίσεώς της υπό του ευσεβεστάτου και αγιωτάτου βασιλέως Κωνσταντίνου αφιερώθη πρεπόντως με πολλήν ευλάβειαν εις το όνομα της Δεσποίνης και Βασιλίσσης πάντων των βασιλέων, ως πασών των πόλεων βασιλεύουσα. Ένεκα τούτου υπερβαίνει και εις την ευλάβειαν πάσας τας άλλας πόλεις της οικουμένης· ευρίσκονται δε εις αυτήν Ναοί περισσότεροι ή εις οίον δήποτε άλλον τόπον, καλλωπισμένοι, κεκοσμημένοι από τους ευσεβείς οικήτορας, και σχεδόν ουδείς ευρίσκεται τόπος βασιλικός και δημόσιος ή οίκος άρχοντος, όστις να μη έχη Ναόν ή ευκτήριον της Υπεραγίας Θεοτόκου. Ότι πανταχού εις την οικουμένην άπασαν, όπου και αν εκηρύχθη το μυστήριον της του Θεού Λόγου σαρκώσεως, υμνείται δια παντός η υπερύμνητος Θεοτόκος και κατά χρέος δοξάζεται, επειδή κατώκησεν εις αυτήν άπαν το πλήρωμα της Θεότητος.

Κώστας Γρίβας: Πέμπτη φάλαγγα εντός της Ελλάδας προωθεί τα συμφέροντα της Τουρκίας 26-6-2020

-------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὄχι μόνον ἐντός τῆς Ἑλλάδος ὑπάρχει ἡ πέμπτη φάλαγξ, ἀλλά καί ἐντός τῆς ἐξουσίας, λέγει ὁ κ. Καθηγητής τῆς Εὐελπίδων κ. Γρίβας, ἐννοῶν προφανῶν τόν Μητσοτάκην, τόν Δένδιαν, τόν Ροζάκην (Ρόζενστάϊν), τόν Χατζηδάκην, τόν Μηταράκην κ.ἄ.

Ενέργεια της Χάριτος και ενέργεια του Πονηρού. -- Του αγίου Διαδόχου, Επισκόπου Φωτικής.

Όπως όταν ένας άνθρωπος σε χειμώνα καιρό στέκεται έξω στην ύπαιθρο και βλέπει ολότελα προς την ανατολή κατά την αρχή της ημέρας η μπροστινή πλευρά του σώματός του θερμαίνεται σιγά-σιγά ολόκληρη από τον ήλιο, ενώ η οπίσθια πλευρά του μένει ολόκληρη δίχως θερμότητα, διότι ο ήλιος δεν πέφτει πάνω του κατακέφαλα. Έτσι και αυτοί που βρίσκονται στην αρχή της πνευματικής ενεργείας. Περιθάλπονται βέβαια μερικώς κάποτε-κάποτε από την αγία Χάρη του Θεού στην καρδιά, γι΄ αυτό και ο νους τους αρχίζει να καρποφορεί πνευματικά. Μένουν όμως φανερά μέρη της καρδιάς, που φρονούν ακόμα σαρκικά για το ότι δεν καταυγασθήκανε από το άγιο φως της Χάριτος όλα τα μέλη της καρδιάς με βαθειά αίσθηση.

Ἔγγραφη διαμαρτυρία πρός τήν Ἱερά Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους. -- Του αδελφού μας Μαρίνου Ριτσούδη

Ἀγαπητοί Πατέρες τῆς Ἱεράς Κοινότητας τοῦ Ἁγίου Ὄρους πού ἔχετε κληθεῖ νά διακονεῖτε, εἶναι ἐπιτακτική ἀνάγκη στίς μέρες μας, τούτης τῆς ἀποστασίας τό ξεχαρβάλωμα, πού χρειαζόμαστε ὅσο ποτέ ἄλλοτε τήν βοήθεια της Κας Θεοτόκου τόσο στά Ἐθνικά θέματα, ὅσο καί στά ὑγειονομικά λόγω τῆς πανδημίας, θά παρακαλοῦσα νά λάβετε ἐνεργό θέση ὑπέρ τοῦ Δικαίου καί τῆς Ἀλήθειας καί νά πάψετε μέ την σιωπή σας νά ὑπερασπίζεστε τήν δίωξη τῶν 110 καί πλέον Ἁγιορειτῶν Πατέρων τῆς Ὀρθόδοξης Μονῆς Εσφιγμένου, ἐάν πράγματι θέλετε το ἔργο σας, νά διακοσμεῖ τήν Ἁγία Ἐκκλησία Τοῦ Χριστοῦ.

Ἀποτινάξτε παρακαλῶ τήν πλέμπα τῆς ἀδικίας πού σας σβαρνίζει πίσω ἀπό την οὐρά τοῦ θηρίου, καί ἀναλάβετε πρωτοβουλία, ὅπως ἄλλωστε εἴσαστε τό μόνο ἁρμόδιο ὄργανο, νά ὑπερασπιστεῖτε τήν ἀνεκτίμητη Τιμή Τοῦ Δικαίου καί τῆς Ἀλήθειας. Εἶναι καιρός δράσης καί ὄχι ἀποχαύνωσης, εἶναι καιρός μαρτυρίας καί ὄχι θολῆς στρουθοκαμηλίας, διότι ἡ ἀπόφαση τῆς σύμπραξης μέ το ἄδικο, τήν ἁρπαγή, καί τήν βία, εἶναι ἀπόδραση ἀπό τόν Κύριο καί τήν Κα Θεοτόκο, εἶναι χάσμα μέγα ἀπό τό κάλλος τῆς Δόξης γιά το ὁποῖο φορέσατε τό εὐτελές ράσο
καί γίνατε νεκροί κατά κόσμο.
-------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀξίζουν πολλά συγχαρητήρια στόν ἀδελφόν Μαρῖνον διά τήν ὡραιοτάτην αὐτήν ἐπιστολήν! Φοβοῦμαι, ὡστόσον, ὅτι ὁμιλεῖ εἰς ὦτα μή ἀκουόντων. Ἡ ἐπί πολλές δεκαετίες κοινωνία μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, διά τῆς μνημονεύσεως αἱρετικῶν «πατριαρχῶν», τούς ἔχει ὁδηγήσει εἰς τήν ἀπέκδυσιν τοῦ Ὀρθοδόξου φρονήματος καί εἰς τήν προσκύνησιν τοῦ Θηρίου τῆς Ἀποκαλύψεως! Δέν τό ἀντιλαμβάνονται, διότι «ἡ αἵρεσις εἶναι ἀσθένεια τοῦ νοός»! Θά χαρῶ πολύ νά μέ διαψεύσουν, συγκαλοῦντες σύναξιν καί τασσόμενοι ὑπέρ τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου. Αὐτό θ' ἀναγκάσῃ τούς πολιορκητάς νά λύσουν τήν πολιορκίαν καί ν' ἀποχωρήσουν. Ἐμπρός, λοιπόν, ἤ μέ τόν Χριστόν ἤ μέ τόν Διάβολον, διότι «οὐδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν»!

Ο Αλεξανδρείας και οι Μονοφυσίται

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, θερμή υποδοχή επιφύλαξε την 18η Φεβρουαρίου ε. έ. Στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο τον Β΄ ο Μακ. Πατριάρχης της Αιθιοπικής Εκκλησίας κ.κ. Παύλος, στην Αντίς Αμπέμπα. Ο Μακαριώτατος τίμησε τον Πατριάρχη της Αιθιοπίας, απονέμοντάς του τον Μεγαλόσταυρο του Αποστόλου Μάρκου. Επιπλέον, το Αθηναϊκόν Πρακτορείο Ειδήσεων μάς πληροφορεί ότι:  κατά τον εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας στην Αντίς Αμπέμπα, παρουσία του Πατριάρχου Αλεξανδρείας κ. Θεοδώρου «παρέστησαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του Πατριάρχη της Αιθιοπικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Παύλου… Ευχαριστώντας την Αιθιοπική Ορθόδοξη Εκκλησία και τον Πατριάρχη της Παύλο, για την καλή συνεργασία, που έχουν με τον Μητροπολίτη Αξώμης Πέτρο, ο κ. Θεόδωρος προσέφερε από ένα εγκόλπιο στους δύο Αιθίοπες Ιεράρχες, που παρέστησαν στην πανηγυρική Θεία Λειτουργία». 
(Ορθ.Τύπος. αρ. φ. 1823).

Ο Άγιος Νείλος ο Αγιορείτης

«Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία... Οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες παντελώς την δεξιάν οδόν από την αριστεράν... Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τους εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστιν, διότι δεν θα βλέπουν από κανένα φως επιγνώσεως...»