ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ -- Τοῦ αειμνήστου Ἰωάννου Κορναράκη ὁμότιμου Καθηγητού Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

Κατὰ τὴν φετεινὴ πατριαρχικὴ ἑορτὴ τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας, στὸν Ἱ. Ν. τοῦ Ἁγίου Γεωργίου, στὸ ΦΑΝΑΡΙ, ὁ Πατριαρχικὸς Ἄμβωνας –μὲ ἀνοίκειες γιὰ τὴν ἱερότητα τοῦ χώρου ἐκφράσεις καὶ ἐπιθέσεις κατὰ τῶν αἰτίων καὶ τῶν ὑπαιτίων τῆς κρίσεως τῆς «σύγχρονης» Ὀρθοδοξίας– δὲν εἶχε ἐπίγνωση ὅτι, ἀπὸ τὸν ἴδιο αὐτὸν χῶρο ξεκίνησαν τὰ αἴτια, τὰ ὁποῖα διεμόρφωσαν τὴν «σύγχρονη» Ὀρθοδοξία, στὴν σημερινή της εἰκόνα.
Διότι, οὔτε «ἀκραῖα στοιχεῖα», οὔτε «προκατειλημμένα», «ἄρρωστα μυαλὰ» τοῦ ἐξωτερικοῦ τοῦ Πατριαρχείου χώρου, εἶναι ὑπεύθυνα γιὰ τὴν κρίση τῆς «σύγχρονης» πατριαρχικῆς Ὀρθοδοξίας.
Ὁ θρῆνος, ὅμως, τοῦ κηρύγματος γιὰ τὴν «σύγχρονη» Ὀρθοδοξία –θρῆνος προστασίας τῆς «Ὀρθοδοξίας» αὐτῆς– εἶναι δικαιολογημένος, διότι προέρχεται ἀπὸ τὸν πατριαρχικὸ χῶρο· δηλαδή, ἀπὸ τὸν ἴδιο χῶρο πού, ὅπως θὰ ἀποδείξουμε πιὸ κάτω, ἔδωσε τὶς ἀφορμὲς γιὰ νὰ γεννηθεῖ αὐτὴ ἡ ἴδια ἡ πατριαρχικὴ «σύγχρονη» Ὀρθοδοξία, τὴν ὁποίαν, ὄχι μόνον προστατεύει καὶ ἀποδέχεται, ἀλλὰ καὶ καθιερώνει ὡς τὴν γνήσια Ὀρθοδοξία καί, μάλιστα, κατὰ τὴν ἴδια τὴν ἑορτὴ τῆς αὐθεντικῆς Ὀρθοδοξίας!

Ὁ Ἀθηνῶν παραδίδει περιουσίαν τῆς Χίου εἰς μετανάστας;

Ὁ Σεβ. Χίου ἀπέστειλεν ἐσπευσμένα εἰς τὴν Ἱ. Σύνοδον αἴτημα παρεμβάσεως διὰ καταπάτησιν ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας. Καμμία ἀντίδρασις πρὸς τὸ παρόν. Ὁ διάλογος διὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴν περιουσίαν εὑρίσκεται ἐκ νέου μὲ τὴν Κυβέρνησιν Νέας Δημοκρατίας εἰς ἐξέλιξιν καὶ μᾶλλον ἡ ΔΙΣ δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ στενοχωρήση τὸν κ. Μητσοτάκην. Ὡς κατέστη γνωστὸν ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα «Τὸ Παρὸν» τῆς 19ης Ἰανουαρίου 2020:
«Νέος ἐσωκομματικὸς ἐμφύλιος ἀναμένεται στὴ Χίο ἀφοῦ πολλοὶ τοπικοὶ παράγοντες τοῦ κυβερνῶντος κόμματος ὑποστηρίζουν τὴ θέση τοῦ Ναοῦ Ἁγίου Γεωργίου Βροντάδου, ποὺ φέρεται ἰδιοκτήτης τῆς γῆς, ὅπου σχεδιάζεται νὰ κατασκευασθεῖ ἡ νέα δομὴ γιὰ μετανάστες. Μάλιστα γιὰ τὸ θέμα ἔχει ὑπάρξει παρέμβαση ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Χίου Μάρκο, ὁ ὁποῖος ζήτησε ἐγγράφως τὴν παρέμβαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὑποστηρίζοντας ὅτι παραβιάζεται ἡ προστατευόμενη ἀπὸ τὸν νόμο ἐκκλησιαστικὴ περιουσία».
"Ο.Τ"

Μία κοινωνικὴ φωτογραφία ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ --- Τοῦ κ. Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου

Θεέ μου, ποῦ βαδίζουμε; Σέ τί γκρεμούς κατρακυλᾶμε; Σέ τί θάλασσες καταποντιζόμαστε; Ποιοί ἐχθροί ζήλεψαν τή χώρα μας καί χύμηξαν να τήν κατασπαράξουν; Ἡ ἄθλια φωτογραφία τοῦ περίγυρου, μᾶς ἀναγκάζει νά θυμηθοῦμε τό Σαιξπηρικό: «To be or not to be»? Νά ζοῦμε ἤ νά μη ζοῦμε; Ἀφορμή γιά τό σημερινό μου κείμενο, εἶναι τό καθημερινό «Ἀστυνομικό Δελτίο» τῶν ἐφημερίδων. Δέν ἔχω τήν πρόθεση νά κινδυνολογήσω, ἀλλά νά ἐκθέσω τήν παραβατική συμπεριφορά τῶν ἀνθρώπων, γιά μιά μόνο μέρα. Γιατί, ἄλλο τό «ἐκθέτω» μιά σειρά πραγματικῶν κινδύνων, καί ἄλλο σημαίνει ἡ λέξη «κινδυνολογῶ», ἡ ὁποία, κατά τό λεξικό τοῦ Μπαμπινιώτη, σημαίνει «ἐπισημαίνω πιθανούς κινδύνους πρός ἐκφοβισμό». Σκοπός μας λοιπόν, δεν εἶναι, οὔτε ἡ ἐπισήμανση πιθανῶν καί ἀόριστων κινδύνων, πολύ δέ περισσότερο, ὁ ἐκφοβισμός.

ΠΑΝΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΑΓΑΘΗ



Kέντρον και τέλος και σκοπός όλου του Νόμου και όλων των ρήσεων και αινιγμάτων των Προφητών Συ υπάρχεις, Θεοτόκε.
Εσέ προεικόνισαν αι ρήσεις των Προφητών και τα αινίγματα, και του παλαιού Νόμου τα σύμβολα, δηλαδή τα εν τη Σκηνή ευρισκόμενα Άγια, τουτέστιν η Κιβωτός της Διαθήκης η κεκαλυμμένη πάντοθεν με χρυσίον: ήτοι με την αστράπτουσαν αίγλην της παρθενίας· καθώς γαρ το χρυσίον τιμιώτερόν εστι πάντων των άλλων μετάλλων· ούτω και η παρθενία είναι τιμιωτέρα κοντά εις Εσέ πάντων των άλλων χαρισμάτων· Εσέ προετύπωνεν η Στάμνος του Μάννα, η Ράβδος του Ααρών, αι Πλάκες της Διαθήκης, το Ιλαστήριον, το χρυσούν Θυμιατήριον, και τα λοιπά. Εσέ προετύπωναν των Προφητών αι ρήσεις και τα αινίγματα: ήτοι ο Τόμος ο καινός του Ησαϊου, εν ω εγράφη ο Λόγος του Θεού με το δάκτυλον του Θεού: ήτοι με το Πνεύμα το Άγιον· η Πύλη του Ιεζεκιήλ, ήτις και εν τη εισόδω και εν τη εξόδω του Κυρίου κεκλεισμένη διέμεινε· το αλατόμητον Όρος του Δανιήλ, από το οποίον εκόπη λίθος άνευ χειρός: ήτοι εγεννήθη ο ακρογωνιαίος λίθος Χριστός άνευ συνουσίας ανδρός· η Άμπελος η ευκληματούσα του Ωσηέ, και ο καρπός αυτής ευθηνών· το Τείχος το αδαμάντινον του Αμώς, εν ω ίστατο ως ανήρ ο του Θεού Υιός· το επ΄ εσχάτων εμφανέν Όρος του Κυρίου, και μετεωρισθέν υπεράνω των βουνών του Μιχαίου· το κατάσκιον Όρος του Αββακούμ· η όλη χρυσή Λυχνία του Ζαχαρίου, επάνω εις την οποίαν ήτον το λαμπάδιον και οι επτά λύχνοι, και αι επτά επαρυστρίδες τοις λύχνοις, και δια να ειπώ καθολικώς, κέντρον και τέλος και σκοπός όλου του Νόμου και όλων των ρήσεων και αινιγμάτων των Προφητών Συ υπάρχεις, Θεοτόκε, και προ Σου ο εκ Σου σαρκωθείς Θεός Λόγος.

Τη ΚΕ΄ (25η) Ιανουαρίου, μνήμη του εν αγίοις πατρός ημών ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Θεολόγου.

Γρηγόριος ο πάνσοφος και θαυμάσιος ανήρ εγεννήθη εις τα μέρη της Ανατολής εις χωρίον καλούμενον Αριανζός, κείμενον πλησίον της πόλεως Ναζιανζού, ήτις ευρίσκεται εις την δευτέραν των Καππαδοκών επαρχίαν περί το έτος τκθ΄ (329). Οι γονείς του ήσαν πλούσιοι, ευγενείς, έντιμοι και ενάρετοι. Η μεν μήτηρ αυτού ήτο ευσεβής από την αρχήν και Χριστιανή Ορθόδοξος, από γένος ευγενικώτατον, ο δε πατήρ ήτο ειδωλολάτρης πρότερον, αλλ’ ύστερον, αφού εγέννησε τον Άγιον Γρηγόριον, εμίσησε την ειδωλολατρίαν και προσήλθεν εις την ευσέβειαν· εκαλείτο δε και αυτός ομοίως Γρηγόριος, η δε γυνή ωνομάζετο Νόννα. Αύτη πρώτον μεν ήτο στείρα και άτεκνος, όθεν πολλάκις εδέετο του Παντοδυνάμου Θεού μετά πίστεως να της δώση παιδίον αρσενικόν και να του το αφιερώση, ως η Άννα τον Σαμουήλ, εξ αυτής της γεννήσεως και αναγεννήσεως. Ιδών λοιπόν ο Κύριος της γυναικός την ευλάβειαν, επήκουσε της δεήσεως αυτής και της εφανέρωσε μίαν νύκτα εις το όραμα, ότι μέλλει να γεννήση υιόν, όστις θα γίνη δούλος του Θεού γνησιώτατος και να τον ονομάση Γρηγόριον.

Τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Α.Π.Θ

Μέ ἁπλᾶ λόγια: Στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀνήκουν ὅσοι ἀκολουθοῦν τήν ἀλήθεια· ὅσοι δέν ἀκολουθοῦν τήν ἀλήθεια, αὐτοί δέν ἀνήκουν στην Ἐκκλησία. Αὐτό ἰσχύει πολύ περισσότερο γιά ὅσους ἐξαπατοῦν τους ἑαυτούς των αὐτοαποκαλούμενοι καί ἀλληλοαποκαλούμενοι ποιμένες καί ἱεροί ἀρχιποιμένες. Γιατί ἔχουμε διδαχθῆ ὅτι ὁ Χριστιανισμός δέν δίνει σημασία στά πρόσωπα, ἀλλά στήν ἀλήθεια καί στήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως.

Απίστευτο: Δίνουν 1.000 ευρώ σε κάθε παιδί που γεννιέται στο χωριό τους

Μπορεί το βοήθημα των 2.000 ευρώ για κάθε παιδί που γεννιέται να είναι σημαντικό, υπάρχουν, ωστόσο και τοπικές προσπάθειες τόνωσης του πληθυσμού με αύξηση των γεννήσεων.

Οπως έγινε γνωστό, στο χωριό Κανδήλα, στο Ξηρόμερο Αιτωλοακαρνανίας, ένα ζευγάρι ομογενών προσφέρει 1.000 ευρώ σε κάθε παιδί που θα γεννηθεί από πατέρα που είναι από την Κανδήλα και είναι μόνιμος κάτοικος.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έκανε ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου, Στέλιος Σιδεράς:
----------------------------

Προβλέπω ὅτι οἱ «ἀντιρατσισταί» (διάβαζε ΡΑΤΣΙΣΤΑΙ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ) θά κατηγορήσουν τούς πραγματικούς αὐτούς Πατριώτας ὡς «ρατσιστάς», ἐπειδή θέτουν ὡς ὅρον τήν καταγωγήν τοῦ πατρός, νά εἶναι κανδηλιώτης.

Οι δύο χήρες

ΕΝΑΣ επίσκοπος πληροφορήθηκε για δύο χριστιανές χήρες πώς δεν ζούσαν με σωφροσύνη. Παρακάλεσε τότε Το Θεό νά τον πληροφορήσει κι 'Εκείνος για Το θέμα αυτό, ώστε ν' αποφασίσει ύστερα Τι θα κάνει. Πραγματικά, ο Θεός χάρισε στο δούλο Του ό,τι του ζήτησε. στη διάρκεια της θείας λειτουργίας, την ώρα πού κοινωνούσαν οι πιστοί, έβλεπε ο επίσκοπος στο πρόσωπο του καθενός τις αμαρτίες πού είχε διαπράξει και τον βασάνιζαν. Μερικά πρόσωπα φαίνονταν σαν βαμμένα με «καπνιά».  Άλλα έμοιαζαν ολότελα καμένα, με μάτια ματωμένα και φλογισμένα. 
Προσέρχονταν όμως και χριστιανοί, πού είχαν την όψη λαμπρή και τα ρούχα κατάλευκα. Όταν κοινωνούσαν οι πρώτοι, τούς έβλεπε να κυκλώνονται από φλόγες και να καίγονται. 

Τὰ ἐγγόνια σας μπορεῖ τότε νὰ εἶναι καὶ… "γιουσουφάκια"! -- Φοβεραὶ καταγγελίαι τοῦ Σεβ. Καλαβρύτων διὰ τὸ μέλλον τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλλάδος

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Αἰγιαλείας καὶ Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος εἰς τὸ μήνυμά του διά τὴν 28ην Ὀκτωβρίου, τονίζει τὴν ἀλλοίωσιν ὅλων τῶν χαρακτηριστικῶν στοιχείων τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλλάδος ὑπὸ τοῦ συστήματος τῆς παγκοσμιοποιήσεως, τὸν κίνδυνον ἐπιβολῆς ἄλλου εἴδους παρελάσεων ἀπὸ τὸ 2034 ἐξ αἰτίας τῆς ἁλώσεως τῆς Ἑλλάδος, τὴν ἀπαράδεκτον συμπεριφορὰν τῶν πολιτικῶν ἔναντι τῆς Πατρίδος, τὴν ὁποίαν «κατήντησαν» μὴ - Πατρίδα κλπ. Τὸ μήνυμά του ἔχει ὡς ἀκολούθως:
------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀμβρόσιος: «Τὰ ἐγγόνια σας μπορεῖ τότε νὰ εἶναι καὶ… "γιουσουφάκια"! Οὔτε Ἑλληνόπουλα θὰ αἰσθάνoνται πιά, οὔτε καὶ Ὀρθόδοξα χριστιανόπουλα!»

Δυστυχῶς, αὐτή εἶναι μία πολύ ρεαλιστική προσδοκία! Πολύ δέ φοβοῦμαι ὅτι θά εἶναι «γιουσουφάκια» μέ τήν αἰσχράν (σεξουαλικήν) ἔννοιαν, καθότι ὁ μουσουλμανικός «πολιτισμός» ἀρέσκεται σέ κάτι τέτοια, βλ. π.χ. τά βρωμερά Bacha Bazi. Καί τότε ὅλο τό κρῖμα θά πέσῃ στούς σημερινούς Σατανιστάς πού προωθοῦν τήν ἰσλαμοποίησιν τῆς χώρας, προπαγανδίζοντες χαιρεκάκως ὅτι ἡ «πολυπολιτισμικότης» θά εἶναι «καλόν γιά τήν Ἑλλάδα»!!! Θεός φυλάξοι!

Ὀ Βαρθολομαῖος ἐκκλησιαστικῶς καί ἐθνικῶς ἐπικίνδυνος -- Γράφει ο κ. Δημήτριος Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητής Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Ἐκτός ἀπό τήν αἵρεσιν πού διδάσκει, ἔργῳ καί λόγῳ, μέ στόχον τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας, Βαρθολομαῖος, ἀπό πολύ ἐνωρίς στόν Πατριαρχικόν θρόνον, διχάζει καί τό Ἔθνος, στήν προσπάθειάν του νά γίνῃ «Πάπας τῆς Ἀνατολῆς» καί νά προωθήσῃ τά Οἰκουμενιστικά του σχέδια. Εἶναι, δηλαδή, ἐκκλησιαστικῶς καί ἐθνικῶς ἐπικίνδυνος καί συνεπῶς, μέ μπροστάρηδες τούς μοναχούς, θά ἔπρεπε νά εἶχεν ἐκδιωχθῆ ἀπό τόν θρόνον. Ἰδού τί ἔγραψεν ὁ «’Ορθόδοξος Τύπος» τήν 16-5-1997 (σ.6):
«Μέχρι σήμερα, στά πέντε χρόνια τῆς Πατριαρχείας του, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος κατάφερε νά συγκρουστῇ μέ τήν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας, νά μαλλιοτραβηχτῇ μέ τό Πατριαρχεῖο τῶν Ἱεροσολύμων, νά δημιουργήσῃ ρῆγμα στίς σχέσεις του μέ τό Πατριαρχεῖο τῆς Βουλγαρίας, νά καλλιεργήῃ ψυχρότητα μέ τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, νά δείξῃ τά δόντια του στήν πονεμένη Ἐκκλησία τῆς Ἀλβανίας, νά διχάσῃ τόν ἑλληνισμό τῆς Ἀμερικῆς καί τῆς Αὐστραλίας. Καί μετά ἀπό ὅλα αὐτά τά μεγάλα κατορθώματα, ἀνοίγει τήν ἀγκάλη του, γιά νά σφίξῃ τούς ἐκπροσώπους τοῦ Ἰσλάμ. Νά ἀδελφωθοῦν, νά συνεργαστοῦν, νά δώσουν κοινό μήνυμα στήν οἰκουμένη καί κοινό βηματισμό σέ Ἀνατολή καί Δύσι».

Ανεξέλεγκτη πλέον η διάδοση της “Πανθρησκείας” στην Ελληνική νεολαία, μετά τη σχετική Απόφαση των Εισαγγελικών Αρχών

Ήταν αναμενόμενο το τι θα ακολουθούσε την Απόφαση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων (α.π. 302/18) που εγκρίθηκε από τον Εισαγγελέα Εφετών Κρήτης (α.π. 7126/18), η οποία επέβαλε ως δεδικασμένο πλέον να είναι Νόμιμα τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στην Ελλάδα σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία, με την αιτιολόγηση πως δεν τίθεται θέμα τέλεσης παράνομου αθέμιτου και καταχρηστικού θρησκευτικού προσηλυτισμού (ΑΝ 1363/1938, ΑΝ 1672/1939, άρθρα 43, 386, 466 ΠΚ, άρθρο 13 Συντάγματος 1975 κ.α.) είτε από τους σχεδιαστές τους είτε από τους υπεύθυνους για τα κτήρια αυτά.