Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση. Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία. Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοι καί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς”.
Η "Δεξαμενή Σκέψις" (Think Tank) τού αντιοικουμενισμού
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύο εξέχουσες προσωπικότητες τού αντιοικουμενισμού είναι σήμερα ο π. Θεόδωρος Ζήσης καί ο π. Βασίλειος Βολουδάκης. Καί ο μέν π. Βολουδάκης διεξάγει τόν καλόν αγώνα λέγοντας «εμείς μένουμε εντός εκκλησίας καί κάνουμε αγώνα από μέσα». Δηλαδή εντός καί επί τά αυτά ! Από τήν άλλη, ο χαρισματικός π. Θ. Ζήσης λέγει : «Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοι καί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς"» !!
Καί οι δύο λένε τό ίδιο πράγμα μέ διαφορετικά λόγια : Μένουμε μέσα στήν Εκκλησία, διότι άν φύγουμε θά κάνουμε σχίσμα, ο ένας, ή φύγετε εσείς (οι πιστοί) κι εμείς θά σάς ακολουθήσουμε, ο άλλος. Δηλαδή, νά φύγουν τά πρόβατα από τό μαντρί, γιά νά τά ακολουθήσει ο φύλακας καί ποιμένας !! Εδώ, δύο τά θαυμαστικά.
Αμφότεροι οι πρωταγωνιστές του αντιοικουμενισμού είναι άριστοι γνώστες τής Θεολογίας. Τούς λείπει η γνώση τής Παθολογίας επειδή τό γνωσιακό αντικείμενο σπουδών τους δέν συμπεριλαμβάνει τήν Ιατρική Επιστήμη. Η τελευταία διδάσκει ότι αποτελεσματική θεραπεία μιάς πληγής, που έχει εξελιχθεί σέ γάγγραινα, είναι η χειρουργική εκτομή τού προσβληθέντος μέλους τού σώματος.
Άν τώρα αυτό θέλαμε νά τό γράψουμε στήν γλώσσα τής Θεολογίας, θά επαναλαμβάναμε τό «7 ... ἀνάγκη γὰρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα· πλὴν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι' οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται. 8 εἰ δὲ ἡ χείρ σου ἢ ὁ πούς σου σκανδαλίζει σε, ἔκκοψον αὐτὰ καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· καλόν σοί ἐστιν εἰσελθεῖν εἰς τὴν ζωὴν χωλόν ἢ κυλλὸν, ἢ δύο χεῖρας ἢ δύο πόδας ἔχοντα βληθῆναι εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰώνιον. 9 καὶ εἰ ὁ ὀφθαλμός σου σκανδαλίζει σε, ἔξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· καλόν σοί ἐστι μονόφθαλμον εἰς τὴν ζωὴν εἰσελθεῖν, ἢ δύο ὀφθαλμοὺς ἔχοντα βληθῆναι εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός.» (Μτ. ιη΄)
Όποιος, λοιπόν, καί όσοι σκανδαλίζονται καί σκανδαλίζουν, μέ όλα αυτά τά δυσάρεστα που συμβαίνουν σήμερα στήν Νεορθόδοξη Εκκλησία καί τήν Διοικούσα αυτήν Ιεραρχία, άς έχουν υπόψη τους τά ανωτέρω, παρότι αυτά συνεπάγονται τόν ακρωτηριασμό τους. Νά τά σκεφθούν καί αναλόγως άς πράξουν.
ΥΓ. Ο ενδιαφερόμενος, άν θέλει, μπορεί νά ρίξει μιά ματιά καί σ΄ αυτό :
http://orthodox-voice.blogspot.com/2020/11/blog-post_37.html