.....Όλοι οι Παλαιοημερολογίτες έχουμε μία νομική συγκρότηση γιά τίς σχέσεις μας μέ τήν Πολιτεία.
Οι ενορίες μας είναι, συνήθως,
σωματεία και τα μοναστήρια μας είναι εταιρείες του Αστικού Κώδικα, ὡς προς την
νομική μορφή, τήν ὁποία έχουν, για την αναγνώρισή τους από την Πολιτεία και για
τις σχέσεις τους με αυτήν.
Το κράτος καθορίζει τους Κανόνες, (δηλ.
μέ Νόμο), της συγκρότησης ενός Νομικού Προσώπου.
Ο νέος Νόμος για τα Εκκλησιαστικά
Νομικά Πρόσωπα δεν είναι τίποτε άλλο από έναν ίδιο Νόμο με αυτόν του
Αστικού Κώδικα που ρυθμίζει τα σωματεία.
Μόνον που απαιτεί περισσότερα
πρόσωπα, και καλά κάνει, για να έχει τό συγκροτηθησόμενο Ἐκκλησιαστικό
Νομικό Πρόσωπο κάποιο αυξημένο κύρος απέναντι στην Πολιτεία καί να μήν
μπορούν τυχάρπαστοι καί τυχοδιώκτες να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του
Α.Κ. και να συγκροτούν “εκκλησίες” με ανύπαρκτα ποίμνια και ανύπαρκτους
“ιερείς”, παρουσιαζόμενοι ως “αρχιεπίσκοποι” και ως “μητροπολίτες” του Πατρίου
Εορτολογίου και να διασύρουν τον αγώνα.
Κατά εννενήντα καί πλέον τοις εκατό
οι ρυθμίσεις τοῦ Νόμου είναι ίδιες με τα του Σωματείου του Αστικού Κώδικα.
Εάν θέλουμε, και το θέλουμε ακόμη,
ως οργανωμένη κοινωνία, εμείς ως Εκκλησία, να έχουμε σχέσεις με την Ελληνική
Πολιτεία μας καί σε πολλές ἐκφάνσεις της ασκήσεως του ποιμαντικού μας έργου
δεν μπορούμε να το αποφύγουμε, αυτό μπορούμε να το κάνουμε πλέον μόνον με βάση
το Νέο Νόμο, γιά νά ἀσκοῦμε δικαιωματικά πράξεις μέ ἀστικές συνέπειες, ὅπως ὁ
γάμος καί ἡ βάπτιση, νά καταχωροῦνται δηλ. στά Ληξιαρχεία τοῦ Κράτους η
ιερολογία του γάμου και το όνομα του βαπτισθέντος.
Ο Νέος Νόμος εξοβελίζει όλους τους
ψευτοπαλαιοημερολογίτες, "ἀρχι-επισκόπους”, που έδιναν άδειες γάμου σε
Έλληνες με λαθρομετανάστες έναντι αδράς αμοιβής, μιά και ήταν πολύ εύκολο να
συγκροτήσουν ένα “θρησκευτικό” νομικό πρόσωπο, (μέ τήν μορφή τῆς Ἀστικῆς
Ἑταιρείας), με έναν ψευτο - επίσκοπο, που υπέγραφε τέτοιες άδειες-δηλώσεις
γάμου.
Μερικοί από αυτούς διώχτηκαν ποινικά
και είναι στη φυλακή. Δεν μπορεί τώρα με το Νέο Νόμο κάποιος να ονομάζεται ΓΟΧ,
παρά μόνον εμείς, πού έχουμε την πιό ΣΟΒΑΡΑ συγκροτημένη και θεολογικά
κατηρτισμένη Σύνοδο.
Γιαυτό πάντοτε το Υπουργείο Παιδείας
ρωτάει την Σύνοδό μας για τα διάφορα θέματα που ανακύπτουν στον χώρο του Παλαιού Ἑορτολογίου.
Στους άλλους η Πολιτεία μας δέν έχει
εμπιστοσύνη.
Το Υπουργείο μας έστειλε καί επίσημο
έγγραφο, που πανηγυρικά δηλώνει, ὅτι δεν μας θεωρεί σχισματικούς ή αιρετικούς,
συντασσόμενο με την πάγια Νομολογία του Αρείου Πάγου και του Συμβουλίου της
Επικρατείας.
Τμήμα ετεροδόξων δεν υφίσταται
πλέον στο Υπουργείο και, πάντως, ΔΕΝ υπαχθήκαμε ποτέ εμείς εκεί.
Υπάρχει μόνον το Τμήμα Θρησκευτικής
Διοίκησης.
Και σε κάθε περίπτωση δεν μας
ενδιαφέρει η εκάστοτε εσωτερική κατανομή των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου
Παιδείας.
Η τάση του Υπουργείου είναι προς την
ουδετεροθρησκεία.
Ψηφίστικε
ήδη η κατάργηση, ή μάλλον η τροποποίηση, του άρθρου 3 του Συντάγματος, μέ μικρή
πλειοψηφία, που μερικοί μας κατηγορούσαν ότι δήθεν εμείς παραιτηθήκαμε από το
να διεκδικούμε, ότι είμαστε η προστατευόμενη ἀπό τό Σύνταγμα ἐπικρατούσα
θρησκεία. Με την τροποποίηση στο Νέο Σύνταγμα στόχευαν οι ἀριστεροί νά μήν
υπάρχει πλέον ἐπικρατοῦσα θρησκεία. Ἡ νέα κυβέρνηση, ὡστόσο, δέν τό
ἀπο-δέχεται καί δέν συγκεντρώνεται ἡ ἀπαραίτητη πλειοψηφία τῶν 180 βουλευτῶν,
γιά τήν τελική ἀναθεώρηση.
Η πάγια Νομολογία όλων των δικαστηρίων ως επικρατούσα
θρησκεία εννοούσε πάντοτε την Νεοημερολογιτική "εκκλησία", πού είναι μάλιστα σε διακοινωνία με
το (οικουμενιστικό) πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης. Ποτέ δεν περιλάμβανε
εμάς στην προ-στασία του άρθρου 3.
Έτσι έχουν τα πράγματα. Τα γράφω
αναλυτικά στο τελευταίο τεύχος των "Κολλυβάδων" και ἀπόσμασμα τοῦ
τεύχους συναποστέλλω μέ τό παρόν.
Ο Κύριος μαζί Σου. Μπορείς να
χρησιμοποιήσεις την ανάρτηση - δημοσίευση αυτή όπου πιστεύεις, ότι μπορεί να
ωφελήσει και να στερεωθούν οι αδελφοί.
Ἐν ἀγάπῃ Χριστοῦ,
π. Νικόλαος
----------------------------
π. Ν.Δ.: «Το θέμα, είναι νομικό, όχι θεολογικό».
Τό θέμα εἶναι 100% θεολογικόν! Οὐδέν νομικόν πρόβλημα ὑπῆρχε μέ τά Σωματεῖα, καθότι ὁ ἀντίστοιχος νόμος εἶναι καθαρά κοσμικός καί δέν ἀγγίζει τά ἐκκλησιαστικά, ἐν ἀντιθέσει πρός τόν Ν. 4301/2014, πού εἶναι ἐκκλησιαστικός νόμος. Τίς λεπτομερεῖς ἐξηγήσεις τίς ἔχω ἀναφέρει πολλές φορές. Ὁ π. Νικόλαος ἦτο ἀπό τούς πρώτους πού ἐπεσήμανε αὐτόν τόν κίνδυνον, ἀλλά γρήγορα ἔκαμε στροφήν! Ἄς μήν ἐξαπατᾶ πλέον τόν κόσμον ὁ π. Νικόλαος!
π. Ν.Δ.: «Το θέμα, είναι νομικό, όχι θεολογικό».
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό θέμα εἶναι 100% θεολογικόν! Οὐδέν νομικόν πρόβλημα ὑπῆρχε μέ τά Σωματεῖα, καθότι ὁ ἀντίστοιχος νόμος εἶναι καθαρά κοσμικός καί δέν ἀγγίζει τά ἐκκλησιαστικά, ἐν ἀντιθέσει πρός τόν Ν. 4301/2014, πού εἶναι ἐκκλησιαστικός νόμος. Τίς λεπτομερεεῖς ἐξηγήσεις τίς ἔχω ἀναφέρει πολλές φορές. Ὁ π. Νικόλαος ἦτο ἀπό τούς πρώτους πού ἐπεσήμανε αὐτόν τόν κίνδυνον, ἀλλά γρήγορα ἔκαμε στροφήν! Ἄς μήν ἐξαπατᾶ πλέον τόν κόσμον ὁ π. Νικόλαος!