Αποκόπτονται από την Εκκλησία όσοι ακολουθούν τους ποιμένας και επισκόπους, οι οποῖοι έχουν αιρετικά φρονήματα ; -- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Αν. Καθηγητού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Οἱ εὔκολοι ἀφορισμοί περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος» συνιστοῦν τόν γνωστόν Ματθαιϊσμόν. Ἔχει ἀποδειχθῆ ὅτι εἶναι τό πλέον ἀποτελεσματικόν ἐργαλεῖον τοῦ Σατανᾶ νά διαιρῇ τούς Ὀρθοδόξους. Ἐπί τοῦ θέματος αὐτοῦ ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης εἰς τήν ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος γράφει: "Πρέπει νά ἠξεύρωμεν, ὅτι τά ἐπιτίμια ὁποῦ διορίζουν οἱ Κανόνες, ἤγουν τό, καθαιρείσθω, τό, ἀφοριζέσθω, καί τό, ἀνάθεμα ἔστω. Αὐτά, κατά τήν γραμματικήν τέχνην, εἶναι γ.' προσώπου προστακτικοῦ, μή παρόντος. Εἰς τό ὁποῖον διά νά μεταδοθῇ ἡ προσταγή αὐτή, ἐξ ἀνάγκης χρειάζεται νά ᾖναι β᾿. πρόσωπον παρόν. Τό ἐξηγῶ καλλιώτερα. Οἱ κανόνες προστάζουσι τήν σύνοδον τῶν ζώντων Ἐπισκόπων, νά καθαίρουν τούς ἱερεῖς, ἤ νά ἀφορίζουν, ἤ νά ἀναθεματίζουν τούς λαϊκούς, ὁποῦ παραβαίνουν τούς κανόνας. Ὅμως, ἄν ἡ σύνοδος δέν ἐνεργήσῃ ἐμπράκτως τήν καθαίρεσιν τῶν ἱερέων, ἤ τόν ἀφορισμόν, ἤ ἀναθεματισμόν τῶν λαϊκῶν, οἱ ἱερεῖς αὐτοί καί οἱ λαϊκοί οὔτε καθῃρημένοι εἶναι ἐνεργείᾳ, οὔτε ἀφωρισμένοι ἤ ἀναθεματισμένοι. Ὑπόδικοι ὅμως, ἐδῶ μέν εἰς τήν καθαίρεσιν καί ἀφορισμόν ἤ ἀναθεματισμόν, ἐκεῖ δέ εἰς τήν θείαν δίκην." Ἕως ὅτου, λοιπόν, γίνῃ Ὀρθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία θά καθαιρέσῃ καί θά ἀναθεματίσῃ τούς σχισματο-αιρετικούς, αὐτοί θά τελοῦν ὑπό τόν χαρακτηρισμόν "ἐν δυνάμει" σχισματο-αιρετικοί. Ἐν ἐνεργείᾳ εἶναι μόνον οἱ κεκριμένοι ὑπό Συνόδου. Ὁ λόγος, βεβαίως, γιά νεοφανεῖς αἱρέσεις καί σχίσματα. Γιά κάποιον πού προσχωρεῖ φανερά στόν Παπισμόν, πού εἶναι κεκριμένη αἵρεσις, δέν ἀπαιτεῖται Σύνοδος διά νά τόν καταδικάσῃ, εἶναι αὐτοκατάκριτος. Οἱ ἐξ Ὀρθοδόξων Οἰκουμενισταί, ἄν καί ὁ Οἰκουμενισμός στεγάζει ἤδη πολλές καταδικασμένες αἱρέσεις, ἐντούτοις στά φανερά ὑποδύονται τούς Ὀρθοδόξους πού μέ περισσήν «ἀγάπην» «δίδουν τήν μαρτυρίαν τῆς Ὀρθοδοξίας» στούς «διαλόγους μετά τῶν ἑτεροδόξων». Ἐπισήμως, δέν ἔχουν προσχωρήσει εἰς καμμίαν αἵρεσιν. Ἀκόμη καί τό ὄντως αἱρετικόν κείμενον τοῦ Κολυμβαρίου εἶναι ἐπαρκῶς καμουφλαρισμένον, ὥστε μόνον οἱ εἰδήμονες ν' ἀντιλαμβάνωνται τί ἀκριβῶς λέγει: «Ἡ Ὀρθόδος Ἐκκλησία ἀναγνωρίζει τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τῶν ἑτεροδόξων ἐκκλησιῶν». Ἐν συμπεράσματι, ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς ἀκρίτους αὐτούς αἱρετικούς εἶναι ὑποχρεωτική, ἀλλά, ἐφόσον δέν ἔχουν εἰσέτι καθαιρεθῆ ὑπό Συνόδου, τά μυστήριά των δέν εἶναι ἄκυρα, ἄν καί ὅσοι ἐν γνώσει συμμετέχουν εἰς αὐτά δέν λαμβάνουν εὐλογίαν, ἀλλά κατάκρισιν!

-------------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Σας απαντούν τα Αναθέματα των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος, κ. Καθηγητά, κατά του Νέου Ημερολογίου και κατά ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ που θα επιφέρουν και θα ακολουθήσουν την καινοτομία!


1η Ἀπόφασις τῆς Συνόδου τοῦ 1583, ἡ ὁποία ὑπογράφεται ἀπό τούς Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Ἱερεμία, Ἀλεξανδρείας, Σίλβεστρο, Ἱεροσολύμων, Σωφρόνιο καί ἀπό τούς ὑπόλοιπους παρόντες Ἀρχιερεῖς:

Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.

Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."

1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "

2η Ἀπόφασις τοῦ 1593, ἡ ὁποία ὑπογράφεται ἀπό τούς Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Ἱερεμίαν, Ἀλεξανδρείας, Μελέτιον Πηγᾶν, Ἀντιοχείας, Ἰωακείμ καί Ἱεροσολύμων, Σωφρόνιον καί τήν περί αὐτούς Ἱεράν Σύνοδον τῶν Ἀρχιερέων:

"Ἀπαρασάλευτον διαμένειν βουλόμεθα τό τοῖς πατρᾶσιν διορισθέν περί τοῦ Ἁγίου καί σωτηρίου Πάσχα. Ἔχει δέ οὕτως:

Ἅπαντας τούς τολμῶντας παραλύειν τούς ὅρους τῆς Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς πρώτης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης ἐπί παρουσίᾳ τοῦ εὐσεβοῦς καί Θεοφιλεστάτου βασιλέως Κωνσταντίνου περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ Σωτηρίου Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας, εἰ ἐπιμένειν φιλονικώτερον, ἐνιστάμενοι πρός τά καλῶς δεδιδαγμένα. Καί ταῦτα ἡγήσθω περί τῶν λαϊκῶν.

Εἰ δέ τις τῶν προεστώτων τῆς Ἐκκλησίας Ἐπίσκοπος ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος, μετά τόν ὅρον τοῦτον, τολμήσειεν ἐπί διαστροφῇ τῶν λαῶν καί ταραχῇ τῶν ἐκκλησιῶν ἰδιάζειν, καί μετά τῶν Λατίνων καί Ἰουδαίων ἐπιτελεῖν τό Πάσχα, τοῦτον ἡ ἁγία Σύνοδος ἐντεῦθεν ἤδη ἀλλότριον ἔκανε τῆς Ἐκκλησίας. Δεῖ δέ στοιχεῖν τῷ τῶν Πατέρων κανόνι, μέχρι καί σήμερον Θεοῦ χάριτι, ὅ, καθ' ὅ δεῖ καί τά λοιπά ἡ τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησία διαφυλάττει.

Ἐν ἔτει σωτηρίῳ, Ζρα΄: αφηγ,΄ Φεβρουαρίου ιβ΄ 1593."


Όπως βλέπετε, κ. Χατζηνικολάου, είναι ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΙΑ ΦΡΙΚΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ο Νεοημερολογιτισμός από τον 16ο αιώνα, και είναι ΕΠΙΣΗΣ ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΔΙΑ ΦΡΙΚΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΑΝΤΕΣ οι νεοημερολογίτες, πάλι από τον 16ο αιώνα.


Υ.Γ. Αφού, λοιπόν, κ. Καθηγητά, οι Νεοημερολογίτες δεν είναι καταδικασμένοι και αναθεματισμένοι, και αφού έχουν έγκυρα μυστήρια όπως πιστεύετε και λέτε, τότε ισχύει η καθαίρεση που επέβαλαν το 1937 στον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο.
Είναι απλά τα πράγματα!

Στουραΐτης Χαρίλαος.
Θεολόγος.

---------------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Κύριε Στουραΐτη, τόσον τά ἐπιχειρήματά σας ὅσον καί τό συμπέρασμά σας εἶναι ἐσφαλμένα. Συγκεκριμένως, ἡ πλάνη τοῦ Ματθαιϊσμοῦ σᾶς ὠθεῖ νά διαστρέφετε βαναύσως αὐτά πού γράφω.

Πρῶτον, ἐγώ γράφω ὅτι «ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς ἀκρίτους αὐτούς αἱρετικούς εἶναι ὑποχρεωτική», ἐνῷ ἐσεῖς γράφετε ὅτι, γιά νά εἶμαι δῆθεν συνεπής μέ τά «ἔγκυρα» μυστήρια, πρέπει ν' ἀναγνωρίσω τήν «καθαίρεσιν» τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης, ὁ ὁποῖος ἀπετειχίσθη ἀπό τήν (ἐν δυνάμει) αἵρεσιν καί τό (ἐν δυνάμει) σχίσμα!!! Ἀντιλαμβάνεσθε τί γράφετε; Μέ φέρετε νά λέγω: «Ἀποτειχισθῆτε ἀπό τούς ἐν δυνάμει αἱρετικούς καί σχισματικούς, ἀλλ' ἄν αὐτοί σᾶς καθαιρέσουν, τότε ἰσχύει ἡ ποινή, ἄν καί ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ λέγει ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι εἶναι ἄξιοι ἐπαίνου!» Τί σχιζοφρενικά συμπεράσματα ἐξάγετε ἀπό τά γραφόμενά μου, λόγῳ τοῦ Ματθαιϊκοῦ σκότους πού σᾶς διακατέχει!

Δεύτερον, ἐγώ γράφω ὅτι «ὅσοι ἐν γνώσει συμμετέχουν εἰς αὐτά [σ.σ. τά μυστήρια τῶν Οἰκουμενιστῶν] δέν λαμβάνουν εὐλογίαν, ἀλλά κατάκρισιν», ἀλλ' ἐσεῖς μοῦ ἀποδίδετε διαστρεβλωτικῶς ὅτι δῆθεν ἰσχυρίζομαι ὅτι ὅ,τι κάμνουν οἱ ψευδοεπίσκοποι τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι ἔγκυρον καί εὐλογημένον ἀπό τόν Θεόν! Τελεία διαστροφή τῶν λεγομένων μου! Φθάνετε στό σημεῖον νά κατατάσσετε τήν «καθαίρεσιν» στά μυστήρια, προκειμένου νά ἔχουν κάποιαν ἀληθοφάνειαν οἱ αἱρετικοί ἰσχυρισμοί σας! Ἔχουν γίνει πολλές ἄδικες καί παρά τά διαταχθέντα «καθαιρέσεις» εἰς τήν Ἐκκλησίαν, ὅπως π.χ. αὐτές τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου καί τῶν «χρυσοστομιτῶν» Ἐπισκόπων. Λοιπόν, ἀσφαλῶς θά ὑπονοεῖτε ὅτι τίς δέχομαι ὅλες αὐτές ὡς «ἔγκυρες», ἄν καί τό ἱερόν Εὐαγγέλιον λέγει ὅτι οἱ οὕτω ἀφορισθέντες (καί καθαιρεθέντες) θά πρέπῃ νά χαίρωνται! Βλέπετε σέ τί γελοῖα καί αἱρετικά συμπεράσματα σᾶς ὁδηγεῖ ἡ πλάνη σας;

Τρίτον, ὑπάρχει ἄπειρος σύγχυσις γύρω ἀπό τό ἡμερολογιακόν ζήτημα. Πολλοί (ἀκόμη καί σοβαροί Π/Ηται!) δέν δέχονται ὡς ἔγκυρον τό σιγγίλιον πού ἐπικαλεῖσθε. Ἄλλοι πάλι διατείνονται ὅτι οἱ Συνοδικές ἀποφάσεις τοῦ 16ου αἰῶνος ἀναφέρονται μόνον εἰς τήν ἀλλαγήν τοῦ Πάσχα καί ἰσχυρίζονται ὅτι, ἐφόσον τό 1924 δέν υἱοθετήθηκε τό Γρηγοριανόν Ἡμερολόγιον, ἀλλά «διωρθώθη» τό Ἰουλιανόν, ἕπεται ὅτι τά ἀναθέματα τοῦ 16ου αἰῶνος δέν ἀναφέρονται στούς Ν/Ητας. Ἐγώ δέν ἀσπάζομαι αὐτούς τούς ἰσχυρισμούς, ἀλλ' οὔτε καί δύναμαι νά τούς καταρρίψω ὡς ψευδεῖς, διό καί ἐπιζητῶ (καί προσεύχομαι) νά γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος διά νά δώσῃ ἀπαντήσεις σ' αὐτά τά ἀδιέξοδα! Τώρα, τό πῶς οἱ Ματθαιϊσταί τά ἔχουν «λύσει» εἶναι γνωστόν: μέ σχίσμα, μέ ἄπειρον κακίαν καί μέ διαστροφάς τῆς Ἀληθείας! Κρῖμα!

5 σχόλια:

  1. Σας απαντούν τα Αναθέματα των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος,κ.Καθηγητά,κατά του Νέου Ημερολογίου και κατά ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ που θα επιφέρουν και θα ακολουθήσουν την καινοτομία!





    1η Ἀπόφασις τῆς Συνόδου τοῦ 1583, ἡ ὁποία ὑπογράφεται ἀπό τούς Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Ἱερεμία, Ἀλεξανδρείας, Σίλβεστρο, Ἱεροσολύμων, Σωφρόνιο καί ἀπό τούς ὑπόλοιπους παρόντες Ἀρχιερεῖς:

    Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.

    Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."

    1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "

    2η Ἀπόφασις τοῦ 1593, ἡ ὁποία ὑπογράφεται ἀπό τούς Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Ἱερεμίαν, Ἀλεξανδρείας, Μελέτιον Πηγᾶν, Ἀντιοχείας, Ἰωακείμ καί Ἱεροσολύμων, Σωφρόνιον καί τήν περί αὐτούς Ἱεράν Σύνοδον τῶν Ἀρχιερέων:

    "Ἀπαρασάλευτον διαμένειν βουλόμεθα τό τοῖς πατρᾶσιν διορισθέν περί τοῦ Ἁγίου καί σωτηρίου Πάσχα. Ἔχει δέ οὕτως:

    Ἅπαντας τούς τολμῶντας παραλύειν τούς ὅρους τῆς Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς πρώτης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης ἐπί παρουσίᾳ τοῦ εὐσεβοῦς καί Θεο-φιλεστάτου βασιλέως Κωνσταντίνου περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ Σωτηρίου Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας, εἰ ἐπιμένειν φιλονικώτερον, ἐνιστάμενοι πρός τά καλῶς δεδιδαγμένα. Καί ταῦτα ἡγήσθω περί τῶν λαϊκῶν.

    Εἰ δέ τις τῶν προεστώτων τῆς Ἐκκλησίας Ἐπίσκοπος ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος, μετά τόν ὅρον τοῦτον, τολμήσειεν ἐπί διαστροφῇ τῶν λαῶν καί ταραχῇ τῶν ἐκκλησιῶν ἰδιάζειν, καί μετά τῶν Λατίνων καί Ἰουδαίων ἐπιτελεῖν τό Πάσχα, τοῦτον ἡ ἁγία Σύνοδος ἐντεῦθεν ἤδη ἀλλότριον ἔκανε τῆς Ἐκκλησίας. Δεῖ δέ στοιχεῖν τῷ τῶν Πατέρων κανόνι, μέχρι καί σήμερον Θεοῦ χάριτι, ὅ, καθ' ὅ δεῖ καί τά λοιπά ἡ τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησία διαφυλάττει.

    Ἐν ἔτει σωτηρίῳ, Ζρα΄: αφηγ,΄ Φεβρουαρίου ιβ΄ 1593."


    Όπως βλέπετε,κ.Χατζηνικολάου,είναι ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΙΑ ΦΡΙΚΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ο Νεοημερολογιτισμός από τον 16ο αιώνα, και είναι ΕΠΙΣΗΣ ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΔΙΑ ΦΡΙΚΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΑΝΤΕΣ οι νεοημερολογίτες,πάλι από τον 16ο αιώνα.



    Υ.Γ.Αφού, λοιπόν,κ.Καθηγητά,οι Νεοημερολογίτες δεν είναι καταδικασμένοι και αναθεματισμένοι,και αφού έχουν έγκυρα μυστήρια όπως πιστεύετε και λέτε,τότε ισχύει η καθαίρεση που επέβαλαν το 1937 στον πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομο.
    Είναι απλά τα πράγματα!

    Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
    Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Στουραΐτη, τόσον τά ἐπιχειρήματά σας ὅσον καί τό συμπέρασμά σας εἶναι ἐσφαλμένα. Συγκεκριμένως, ἡ πλάνη τοῦ Ματθαιϊσμοῦ σᾶς ὠθεῖ νά διαστρέφετε βαναύσως αὐτά πού γράφω.

    Πρῶτον, ἐγώ γράφω ὅτι «ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς ἀκρίτους αὐτούς αἱρετικούς εἶναι ὑποχρεωτική», ἐνῷ ἐσεῖς γράφετε ὅτι, γιά νά εἶμαι δῆθεν συνεπής μέ τά «ἔγκυρα» μυστήρια, πρέπει ν' ἀναγνωρίσω τήν «καθαίρεσιν» τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης, ὁ ὁποῖος ἀπετειχίσθη ἀπό τήν (ἐν δυνάμει) αἵρεσιν καί τό (ἐν δυνάμει) σχίσμα!!! Ἀντιλαμβάνεσθε τί γράφετε; Μέ φέρετε νά λέγω: «Ἀποτειχισθῆτε ἀπό τούς ἐν δυνάμει αἱρετικούς καί σχισματικούς, ἀλλ' ἄν αὐτοί σᾶς καθαιρέσουν, τότε ἰσχύει ἡ ποινή, ἄν καί ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ λέγει ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι εἶναι ἄξιοι ἐπαίνου!» Τί σχιζοφρενικά συμπεράσματα ἐξάγετε ἀπό τά γραφόμενά μου, λόγῳ τοῦ Ματθαιϊκοῦ σκότους πού σᾶς διακατέχει!

    Δεύτερον, ἐγώ γράφω ὅτι «ὅσοι ἐν γνώσει συμμετέχουν εἰς αὐτά [σ.σ. τά μυστήρια τῶν Οἰκουμενιστῶν] δέν λαμβάνουν εὐλογίαν, ἀλλά κατάκρισιν», ἀλλ' ἐσεῖς μοῦ ἀποδίδετε διαστρεβλωτικῶς ὅτι δῆθεν ἰσχυρίζομαι ὅτι ὅ,τι κάμνουν οἱ ψευδοεπίσκοποι τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι ἔγκυρον καί εὐλογημένον ἀπό τόν Θεόν! Τελεία διαστροφή τῶν λεγομένων μου! Φθάνετε στό σημεῖον νά κατατάσσετε τήν «καθαίρεσιν» στά μυστήρια, προκειμένου νά ἔχουν κάποιαν ἀληθοφάνειαν οἱ αἱρετικοί ἰσχυρισμοί σας! Ἔχουν γίνει πολλές ἄδικες καί παρά τά διαταχθέντα «καθαιρέσεις» εἰς τήν Ἐκκλησίαν, ὅπως π.χ. αὐτές τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου καί τῶν «χρυσοστομιτῶν» Ἐπισκόπων. Λοιπόν, ἀσφαλῶς θά ὑπονοεῖτε ὅτι τίς δέχομαι ὅλες αὐτές ὡς «ἔγκυρες», ἄν καί τό ἱερόν Εὐαγγέλιον λέγει ὅτι οἱ οὕτω ἀφορισθέντες (καί καθαιρεθέντες) θά πρέπῃ νά χαίρωνται! Βλέπετε σέ τί γελοῖα καί αἱρετικά συμπεράσματα σᾶς ὁδηγεῖ ἡ πλάνη σας;

    Τρίτον, ὑπάρχει ἄπειρος σύγχυσις γύρω ἀπό τό ἡμερολογιακόν ζήτημα. Πολλοί (ἀκόμη καί σοβαροί Π/Ηται!) δέν δέχονται ὡς ἔγκυρον τό σιγγίλιον πού ἐπικαλεῖσθε. Ἄλλοι πάλι διατείνονται ὅτι οἱ Συνοδικές ἀποφάσεις τοῦ 16ου αἰῶνος ἀναφέρονται μόνον εἰς τήν ἀλλαγήν τοῦ Πάσχα καί ἰσχυρίζονται ὅτι, ἐφόσον τό 1924 δέν υἱοθετήθηκε τό Γρηγοριανόν Ἡμερολόγιον, ἀλλά «διωρθώθη» τό Ἰουλιανόν, ἕπεται ὅτι τά ἀναθέματα τοῦ 16ου αἰῶνος δέν ἀναφέρονται στούς Ν/Ητας. Ἐγώ δέν ἀσπάζομαι αὐτούς τούς ἰσχυρισμούς, ἀλλ' οὔτε καί δύναμαι νά τούς καταρρίψω ὡς ψευδεῖς, διό καί ἐπιζητῶ (καί προσεύχομαι) νά γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος διά νά δώσῃ ἀπαντήσεις σ' αὐτά τά ἀδιέξοδα! Τώρα, τό πῶς οἱ Ματθαιϊσταί τά ἔχουν «λύσει» εἶναι γνωστόν: μέ σχίσμα, μέ ἄπειρον κακίαν καί μέ διαστροφάς τῆς Ἀληθείας! Κρῖμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  3. Πρός τον κ.Χατζηνικολάου.

    Θέτω υπόψιν σας την πολύ σοβαρή και αναλυτική μελέτη του π.Νικολάου Δημαρά,που αφορά στον μύθο περί μη γνησιότητος των Σιγγιλίων των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.



    https://www.imagnikolaou.eu/l/i-katadiki-toy-neoy-imerologioy/


    Χαρίλαος Ι.Στουρα΄ί΄της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εδώ,κ.Χατζηνικολάου, μπορείτε να δείτε τα δύο Σιγγίλια, και ως Επιστήμων δύνασθαι να διαπιστώσετε εάν αυτά είναι γνήσια ή πλαστά,όπως διατείνονται οι κεκριμένοι διά αναθεμάτων νεοημερολογίται.


    http://www.egoch.org/files/89245496.pdf.


    Χαρίλαος.Ι.Στουρα΄ί΄της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η διδασκαλία των Κυπριανιτών περί πλαστών Σιγγιλίων
    http://stwmenkalws.blogspot.com/2012/08/blog-post_12.html

    Η διδασκαλία των Κυπριανιτών περί ΜΗ κυριολεκτικού χαράγματος αλλά συμβολικού, ακυρώνοντας την αποκάλυψη [βλ. κεφ. Γ ]
    https://www.hsir.org/pdfs/2011/08/24/20110824aYpomnemaEsxat2010/20110824aYpomnemaEsxat2010.pdf

    π.Γρηγόριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή