ΧΥΔΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ

Μὲ τὰ πρὸς ἐξέτασιν θέματα, τὰ ὁποῖα ἔβαλεν εἰς τοὺς φοιτητὰς Νέα χυδαία ἐπίθεσις ἐναντίον τοῦ θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ Ἀρχηγοῦ τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Πίστεώς μας ὑπὸ «προοδευτικοῦ» καθηγητοῦ τοῦ Παντείου Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν. Πρόκειται διὰ τὸν κ. Δημήτριον Χριστόπουλον, ἐπίκουρον Καθηγητὴν τοῦ τμήματος Πολιτικῆς Ἐπιστήμης καὶ ἱστορίας. Οὗτος ἔθεσεν εἰς τὴν γραπτὴν ἐξέτασιν τῶν φοιτητῶν (10ης Φεβρουαρίου) θέμα, εἰς τὸ ὁποῖον παρουσιάζεται ὁ Κύριός μας

«σὲ στιγμὴ σεξουαλικῆς συνεύρεσης καὶ ἡδονῆς μὲ μιὰ λαϊκὴ τραγουδίστρια». Ἐνῶ εἰς ἄλλο θέμα ἐπανέφερε εἰς τὸ προσκήνιον τὸ Βιβλίον τοῦ Αὐστριακοῦ Χάντερερ, τὸ ὁποῖο παρουσιάζει τὸν Κύριόν μας νὰ κάνη χρῆσιν ναρκωτικῶν οὐσιῶν. Ὁ καθηγητὴς ἐπέλεξεν ἕν θέμα, τὸ ὁποῖον οὐδεμίαν ἔχει σχέσιν μὲ τὴν ἀμφισβήτησιν τῆς καθεστηκυΐας τάξεως ἢ τοῦ κατεστημένου ἢ ἐπιστημονικῶν θεωριῶν ἀλλὰ ἔχει σχέσιν μὲ τὴν χυδαίαν καὶ ὑβριστικὴν προσβολὴν τοῦ Θεανθρώπου. Ἐὰν ἀντί, διὰ τὸ πρόσωπον τοῦ Κυρίου μας ἐπέλεγε τὸ πρόσωπον τοῦ προέδρου τῆς Δημοκρατίας, τοῦ πρωθυπουργοῦ ἤ ἑνὸς ἐντίμου ἢ καὶ ἀνεντίμου προσώπου τῆς πολιτικῆς, τῆς τέχνης, τοῦ πνεύματος κ.λπ., εἶναι βέβαιον ὅτι θὰ εἶχε ἐπακολουθήσει πολιτικὸς σεισμός, θὰ ὑπῆρχον καταδικαστικὰ καὶ ἀφοριστικὰ δημοσιεύματα καὶ ρεπορτὰζ τῶν ΜΜΕ διὰ τὸν ὑπονομευτὴν τοῦ δημοκρατικοῦ καθεστῶτος καὶ θὰ ἐκινοῦντο ἐναντίον του ὅλοι οἱ Εἰσαγγελεῖς. Εἰς τὴν προκειμένην περίπτωσιν, οὐδεὶς συγκινεῖται, οὐδεὶς κινητοποιεῖται. Τὸ θέμα θεωρεῖται κάτι τὸ φυσιολογικόν. Κι ἂς «τσαλακώνεται» κατὰ τὸν χειρότερον τρόπον τὸ πρόσωπον τοῦ Θεανθρώπου, τὸν ὁποῖον πιστεύει καὶ προσκυνᾶ ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ. Ἡ ἐξύβρισις τοῦ Θεανθρώπου εἰς τὴν Ἑλλάδα θεωρεῖται κάτι τὸ φυσιολογικὸν τόσον ἀπὸ τὴν Πολιτείαν, τὰ δικαστήρια, ἀρκετοὺς Ἀκαδημαϊκούς, ὑπουργοὺς καὶ Βουλευτὰς καὶ ἄλλους προύχοντας τοῦ διαλυμένου Κράτους. Τοῦτο ἀποδεικνύεται τόσον ἀπὸ τὸν διαρκῆ πόλεμον ἐναντίον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὑπὸ τῶν Ἐκκλησιομάχων, ὅσον ἀπὸ τὰ χυδαῖα βιβλία ἐναντίον τοῦ Θεανθρώπου, ὡς καὶ ἀπὸ τὰς χυδαίας θεατρικὰς ἐπιθεωρήσεις καὶ τὰς ἀποφάσεις τῶν δικαστηρίων, τὰ ὁποῖα εἰς τὸ ὄνομα τῆς ἐλευθερίας τῆς ἐκφράσεως, τῆς δημιουργίας καὶ τῆς τέχνης ἀθωώνουν τοὺς ὑβριστάς, χλευάζοντας ταυτοχρόνως τοὺς ὑπερασπιστὰς τῆς Πίστεως καὶ τῶν συμβόλων της. Ἐὰν ὁ συγκεκριμένος καθηγητὴς (καὶ οἱοσδήποτε ἄλλος) ἔζη εἰς ἕν Μουσουλμανικὸν ἢ Βουδιστικὸν Κράτος ἢ εἰς ἕν πολιτισμένον Κράτος τῆς Δύσεως, τὸ ὁποῖον σέβεται τὴν παράδοσιν, τοὺς νόμους καὶ τὴν πίστιν τῆς πλειοψηφίας τοῦ λαοῦ, εἶναι βέβαιον ὅτι εἰς μὲν τὸ πρῶτον (Μουσουλμανικὸν ἢ Βουδιστικὸν) θὰ εἶχε ἐξαφανισθῆ ἀπὸ προσώπου γῆς, εἰς δὲ τὸ δεύτερον (πολιτισμένον) θὰ εἶχε ὑποστῆ τὰς συνεπείας τοῦ νόμου. Εἰς τὴν Ἑλλάδα, εἰς τὴν ὁποίαν ἡ Ἐλευθερία εἶναι ταυτισμένη μὲ τὴν χυδαιότητα, τὴν ἀναρχίαν, τὴν προσβολήν καὶ τὸν μηδενισμόν, ἔχει δικαίωμα ἕκαστος «Χριστόπουλος» νὰ χρησιμοποιῆ διὰ τὸν Θεάνθρωπον ὑβριστικὰς λέξεις καὶ χυδαίας παραστάσεις, τὰς ὁποίας δὲν ἀποτολμᾶ νὰ χρησιμοποιήση διὰ συνάνθρωπόν του.

Θέματα

Τὰ ὑβριστικὰ καὶ χυδαῖα θέματα, τὰ ὁποῖα ἔθεσεν ὁ Χριστόπουλος πρὸς τοὺς φοιτητὰς τοῦ τμήματος πολιτικῆς Ἐπιστήμης καὶ ἱστορίας καὶ κατεχωρίσθησαν εἰς τὸ διαδίκτυον, ἔχουν ὡς ἀκολούθως:

«1ο Θέμα

Ἕνα ἔργο τοῦ εἰκαστικοῦ καλλιτέχνη φίλου σας John Φιστίκη ἀποκαθηλώνεται ἀπὸ τὴν ἔκθεση σὲ μιὰ μικρὴ ἑλληνικὴ πόλη διότι ὁ δήμαρχος τῆς πόλης αὐτῆς θεωρεῖ ὅτι τὸ ἔργο αὐτὸ «θίγει τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσια τοῦ λαοῦ του». Ὁ πίνακας αὐτὸς ἀναπαριστᾶ τὸν Ἰησοῦ σὲ στιγμὴ σεξουαλικῆς συνεύρεσης καὶ ἡδονῆς μὲ μία λαϊκὴ τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια. Ὁ φίλος σας, ἀνερχόμενος ζωγράφος —πλὴν ὅμως ἀκόμη πτωχὸς καὶ ἄρα μὴ δυνάμενος νὰ προσλάβει κάποιο γνωστὸ ποινικολόγο— ἔμαθε ὅτι φέτος παρακολουθήσατε στὸ Πάντειο τὸ μάθημα «Τέχνη, ἐλευθερία καὶ λογοκρισία» καὶ ζητᾶ νὰ πᾶτε στὴ δίκη του ὡς μάρτυρας ὑπεράσπισης. Ὁ John διώκεται, ἀνάμεσα στὰ ἄλλα, γιὰ παραβίαση τοῦ ἄρθρου 198 τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα τὸ ὁποῖο προβλέπει πὼς «Μὲ φυλάκιση μέχρι δύο ἐτῶν τιμωρεῖται ὅποιος δημόσια καὶ κακόβουλα βρίζει μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο τὸν Θεό» καὶ τοῦ ἑπομένου ἄρθρου 199, ποὺ προβλέπει πὼς «ὅποιος δημόσια καὶ κακόβουλα καθυβρίζει μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο τὴν Ἀνατολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἢ ἄλλη θρησκεία ἀνεκτὴ στὴν Ἑλλάδα, τιμωρεῖται μὲ φυλάκιση δύο ἐτῶν». Ὁ John, ὅπως κάθε ἄνθρωπος, φοβᾶται νὰ περάσει δύο χρόνια φυλακή.

Α. Ἀποφασίζετε ὅτι θὰ πᾶτε καὶ ἑτοιμάζετε τὴν προηγούμενη τῆς δικάσιμου αὐτά, ποὺ πρόκειτε νὰ πεῖτε περιορίζοντάς τα στὶς 700–800 λέξεις τὸ μέγιστο καθὼς ξέρετε ὅτι δὲν θὰ σᾶς δοθεῖ παραπάνω χρόνος.

Β. Ἀποφασίζετε ὅτι δὲν θὰ πᾶτε ἐπειδὴ δὲν συμφωνεῖτε νὰ ὑπερασπίσετε τὸν φίλο σας καὶ τοῦ ἐξηγεῖτε τοὺς λόγους πάλι σὲ 700–800 λέξεις τὸ μέγιστο. Νὰ ἀναπτύξετε ἢ τὸ Α ἢ τὸ Β.

2ο ΘΕΜΑ

John ἀθωώνεται ἀπὸ τὸ δικαστήριο καὶ μετὰ ἀπὸ λίγο καιρό, γνωστὸς στὸ πανελλήνιο πλέον μετὰ τὴν περιπέτειά του, προσκαλεῖται νὰ μετάσχει σὲ μία μεγάλη εἰκαστικὴ ἔκθεση στὴν Ἀθήνα μὲ δύο ἔργα του.

Α. Ὅταν σκέφτεται ποιὰ ἔργα θὰ δώσει στὴν ἔκθεση, τὸ μυαλό του πάει σὲ αὐτὸ γιὰ τὸ ὁποῖο διώχθηκε παραπάνω. Τὸ καλοσκέφτηκε ὅμως καὶ δίστασε φοβούμενος μήπως ὑποστεῖ πάλι τὰ ἴδια, ὁπότε προτίμησε νὰ δώσει μία ἀκουαρέλα τοῦ κάμπου τῆς Λάρισας μὲ κάτι ὄμορφες ἀγελαδίτσες, τσελιγκάδες καὶ προβατάκια.

Β. Ὁ John ἀποφασίζει νὰ στείλει πρὸς ἔκθεση τὸ περὶ οὗ ὁ λόγος ἔργο. Ὡστόσο, ὁ καλλιτεχνικὸς διευθυντὴς τῆς ἔκθεσης τὴν προηγούμενη τῶν ἐγκαινίων τὸν καλεῖ στὸ γραφεῖο του καὶ τοῦ λέει νὰ τὸ ξανασκεφτεῖ. Τί, κατὰ τὴν ἄποψή σας, συμβαίνει στὶς ὑπὸ Α καὶ Β περιπτώσεις. Σχολιάστε.

3° ΘΕΜΑ

Τὸ βιβλίο «Ἡ ζωὴ τοῦ Ἰησοῦ» τοῦ Αὐστριακοῦ Χάντερερ

Α. Κατάσχεται σύμφωνα μὲ ἀπόφαση τοῦ Τριμελοῦς Πλημμελειοδικείου Ἀθηνῶν, διότι παρουσιάζει τὸν Χριστὸ νὰ κάνει χρήση ναρκωτικῶν οὐσιῶν.

Β. Στὴ συνέχεια, τὸ Ἐφετεῖο ἀθωώνει τὸν συγγραφέα καὶ τὸν ἐκδότη τοῦ βιβλίου ἐπαναφέροντάς το στὴν κυκλοφορία.

Γ. Μετὰ τὴν ἀθωωτικὴ ἀπόφαση, ὁ ἐκδότης, γιὰ νὰ διαφημίσει τὸ ἔργο του, στήνει γιγαντοαφίσες ἔξω ἀπὸ τὴ Μητρόπολη Ἀθηνῶν, στὶς ὁποῖες παρουσιάζεται ὁ Ἰησοῦς στὶς ἐπίμαχες σκηνές.

Σχολιάστε τὸ Α, Β, καὶ Γ.

Νὰ ἀπαντηθοῦν τὸ 1ο καὶ τὸ 2ο ἢ 3ο θέμα

Δημήτρης Χριστόπουλος — Ἐπίκουρος Καθηγητής, Τμῆμα Πολιτικῆς Ἐπιστήμης καὶ Ἱστορίας»

 

Τὶ ἀποκαλύπτουν αἱ «Ἑλληνικαὶ Γραμμαὶ»

Μὲ ἀφορμὴν τὸ ὡς ἄνω θέμα αἱ «Ἑλληνικαὶ Γραμμαὶ» τῆς ΦΟΣ Παντείου κατεχώρισαν εἰς τὴν ἱστοσελίδα των τὴν ἀκόλουθον ἀνακοίνωσιν διὰ τὸ θέμα καὶ τὰς δραστηριότητας τοῦ καθηγητοῦ:

«Ὅλοι μιλᾶμε γιὰ τὸ ἄσυλο ἰδεῶν ὅπου μπορεῖ νὰ μιλάει ὁ κάθε καθηγητὴς καὶ νὰ λέει τὸ ὁτιδήποτε. Στὸ Πάντειο Πανεπιστήμιο, ἔχουμε ζήσει πολλὲς φορὲς τὴν σκηνὴ ὅπου κάποιος καθηγητὴς προκαλεῖ τὸ κοινὸ αἴσθημα μὲ κάποιες ἀπόψεις καὶ ἰδέες, ποὺ ἐκφράζει. Κάτι τέτοιο δὲν εἶναι κατ᾽ ἀνάγκη μεμπτό. Ὅταν ὅμως οἱ ἀπόψεις αὐτὲς ἀποτελοῦν προπαγάνδα συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων καὶ πολιτικῶν κομμάτων καὶ ἐπιβάλλονται καθ᾽ ὁλοκληρία στοὺς φοιτητές, τότε ἐκεῖ ἀρχίζουν τὰ προβλήματα. Ἕνα ἀπὸ τὰ τμήματα, ποὺ φιλοξενεῖ τέτοιους καθηγητές, μὲ “περίεργες” ἀπόψεις εἶναι τὸ ΠΕΚΙ (Πολιτικῆς Ἐπιστήμης καὶ Ἱστορίας). Μὲ αὐτὸ τὸ τμῆμα εἴχαμε ἀσχοληθεῖ καὶ παλαιότερα ἀφοῦ θεωρεῖται τὸ πλέον ἀνθελληνικὸ τμῆμα Ἑλληνικοῦ Πανεπιστημίου, μὲ ἀπόψεις ἐξόχως προκλητικές, ποὺ δὲν εἶναι καθόλου τυχαῖες. Ἐνδεικτικοὶ εἶναι οἱ σύνδεσμοι, ποὺ σᾶς παραθέτουμε γιὰ παρόμοια περιστατικά. Κοιτάξτε λοιπὸν τί θέμα βάζει στὶς ἐξετάσεις ὁ “ἄξιος” καθηγητής. Γιὰ νὰ μὴ ἀπορήσετε, νὰ σᾶς πληροφορήσουμε γιὰ ὅσους δὲν ξέρουν ὅτι ὁ ἐν λόγῳ φωστήρας καθηγητὴς δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορά, ποὺ ἀπασχολεῖ τὸ εὐρὺ κοινό. Εἶναι ὁ Δημήτρης Χριστόπουλος, ἐπίκουρος καθηγητὴς πλέον στὸ Τμῆμα αὐτὸ καὶ μὲ πλούσιο βιογραφικό. Εἶναι πρόεδρος τῆς Ἑλληνικῆς Ἕνωσης γιὰ τὰ Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου, ὅπου μεταξὺ ἄλλων ἀσχολήθηκε μὲ τὴν “Τουρκική” Ἕνωση Ξάνθης καὶ τὸ δικαίωμα αὐτοπροσδιορισμοῦ τῶν μειονοτήτων καὶ γιὰ πολλὰ ἄλλα θέματα, μεταξὺ αὐτῶν καὶ γιὰ τὸ Βοτανικὸ στηρίζοντας τὴν στάση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. (τυχαῖο; θὰ τὸ δοῦμε παρακάτω). Δὲν θὰ θέλαμε νὰ παραλείψουμε τὴν σύνδεση τῆς ἐν λόγῳ Ἕνωσης μὲ τὸ Παρατηρητήριο τοῦ Ἐλσίνκι. Ἐνεργὸ μέλος τοῦ ΚΕΜΟ (Κέντρο Ἐρευνῶν Μειονοτικῶν Ὁμάδων), ἕνα κέντρο ποὺ θεώρησε ὀπισθοδρομικὸ νὰ μὴ ἐπιτρέψει ἡ ἑλληνικὴ δικαιοσύνη τὴν λειτουργία σκοπιανῆς “Στέγης Μακεδονικοῦ Πολιτισμοῦ” στὴ Φλώρινα πρὶν κάποια χρόνια. Ἔχει πάρει μέρος σὲ πολλὲς ἡμερίδες μεταξὺ αὐτῶν καὶ τῆς γνωστῆς “Ἀντιρατσιστικῆς Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης” (μὲ τὸ “Στέκι” ὅπως ἀποκαλοῦν τὴν καταπάτηση περιουσίας) στὸ Πολυτεχνεῖο. Δεῖτε ποιοὶ παίρνουν μέρος καὶ τὰ θέματα συζήτησης καὶ θὰ καταλάβετε. Ἀξέχαστη ἦταν καὶ ἡ ἡμερίδα λίγες μέρες μετὰ τὴν ἀνεξαρτητοποίηση τοῦ Κοσσόβου, στὸ Πάντειο, γιὰ τὴν Τσαμουριὰ καὶ τοὺς Τσάμηδες, ὅπου ὁ κύριος Χριστόπουλος ἔδωσε ρεσιτὰλ ἀνθελληνικῆς προπαγάνδας. Ἔγινε πρῶτο θέμα καὶ ὁ Μίκης Θεοδωράκης τοὺς ἀπάντησε, ὅπως τοὺς ἄξιζε. Ὁ καθηγητής, ἀποτέλεσε ἕναν ἀπὸ τοὺς μάρτυρες τοῦ ἀντιρρησία Λάζαρου Πετρομελίδη. Μεταξὺ τῶν μαρτύρων πολλὰ στελέχη τοῦ ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ἂς τὸ θεωρήσουμε σύμπτωση πρὸς τὸ παρόν. Καὶ ἐπειδὴ τὸ θέμα τῆς ἐξέτασης ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν Ἐκκλησία, ὁ φοιτητὴς ἔπρεπε νὰ γνώριζε πὼς θὰ ἦταν λάθος νὰ ὑπερασπιστεῖ τὴν Ἐκκλησία, ἀφοῦ ὁ καθηγητὴς του καθαρὰ καὶ ξάστερα εἶναι ὑπὲρ τοῦ χωρισμοῦ Ἐκκλησίας–Κράτους. Γιʼ αὐτὸ ἄλλωστε ἔκανε καὶ ἐπίσκεψη πρὶν ἀπὸ κάποιο διάστημα στὸν Πρόεδρο τοῦ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ἀλέκο Ἀλαβάνο (ἐδῶ ἄλλη μιὰ σύμπτωση). Ὅμως ὅπου ὑπάρχει καπνός, ὑπάρχει καὶ φωτιά, δεῖτε τὸν κύριο καθηγητή, τὸν ἀντικειμενικὸ κύριο Χριστόπουλο, νὰ δηλώνει δημόσια ὑποστηρικτὴς τοῦ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.. Ὁρίστε καὶ κάποια περαιτέρω στοιχεῖα γιὰ τὸν ἐν λόγῳ καθηγητή:

—Χωρισμὸς Ἐκκλησίας–Κράτους (Ἀνανεωτικὴ Πτέρυγα Συνασπισμοῦ)

—Ἀνακοίνωση τῆς Ἕνωσης, ποὺ προεδρεύει ὁ κύριος Χριστόπουλος στὸ Παρατηρητήριο Συμφωνιῶν τοῦ Ἐλσίνκι

—Ὑπογράφει ΝΑΙ στὸ Σχέδιο Ἀνὰν

—Ἡ δυσκολία τοῦ νὰ γίνεις Ἕλληνας

Ἡ Φ.Ο.Σ. Παντείου ξεκαθαρίζει πρὸς ὅλες τὶς κατευθύνσεις: Δὲν θὰ ἀνεχτοῦμε ἀνοικτὴ ἀνθελληνικὴ προπαγάνδα καθηγητῶν μὲ κομματικὲς διαστάσεις. Ἐπιστήμη σημαίνει νὰ ἐξετάζεις τὰ πράγματα ὅσο τὸ δυνατὸν πιὸ ἀντικειμενικά. Ἐπειδὴ αὐτοὶ οἱ καθηγητὲς βρέθηκαν ἐκεῖ, ποὺ βρέθηκαν μὲ τὸν τρόπο, ποὺ βρέθηκαν, θὰ πρέπει νὰ γνωρίζουν ὅτι κανεὶς δὲν εἶναι ὑπεράνω κριτικῆς. Ἀπαιτοῦμε νὰ σεβαστοῦν τοὺς φοιτητές, ποὺ ἔχουν ἀντίθετη γνώμη καὶ νὰ σταματήσουν τὸν πόλεμο ἐναντίον τῆς Ἑλλάδας. Σὲ ἀντίθετη περίπτωση θὰ μᾶς βρίσκουν μπροστά τους σὲ κάθε τους διάλεξη στὸ ἀμφιθέατρο. Ὄχι ἄλλη ἀνθελληνικὴ προπαγάνδα στὸ Πάντειο».

Αἱ «Ἑλληνικαὶ Γραμμαί» καταχωρίζουν εἰς τὴν ἱστοσελίδα των φωτοτυπία τῆς σελίδος μὲ τὰ θέματα τὰ ὁποῖα ἔθεσε ὁ καθηγητής.

«Ο.Τ.» 1777

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου