Πίστιν δεν έχουν, γνώσιν ή βίωσιν;

Τρία είναι τα αίτια μορφώσεως ορθοδόξων φρονημάτων: η πίστις, η γνώσις και η βίωσις. Εάν δεν συνέλθουν επί το αυτό τα τρία ταύτα, αδύνατον να αποφύγωμεν τας πλάνας και τας αιρέσεις.  Παρατηρήσατε τους Αγιορείτας  και τους Μητροπολίτας της  Εκκλησίας  της Ελλάδος που εις τας προδοτικάς ενεργείας του Πατριάρχου τον μνημονεύουν και κοινωνούν μαζί του. Εις κάποιαν των τριών τούτων προϋποθέσεων χωλαίνουν. Ή εις την πίστιν ή εις την γνώσιν ή εις την βίωσιν. Αδύνατον Ορθόδοξος Χριστιανός έχων πίστιν εις τον Χριστόν, γνωρίζων την διδασκαλίαν της Εκκλησίας και τους βίους των Αγίων Πατέρων και βιών κατά το δυνατόν με ακρίβειαν, να μη εξεγείρεται, από την αναφανδόν υποστηριζομένην καθολικήν αίρεσιν της συμφωνίας του Σαμπεζύ ή της συμφωνίας του Μπαλαμάντ ή του Φαναρίου το : Κωνσταντίνου η πόλις, Πρωτοκλήτου λυχνία τε άγει εορτήν λαμπροφόρον δεχομένη τον Πρόεδρον, Ρωμαίων Εκκλησίας της σεπτής…  Ναυς, η πάντιμος Ορθοδοξίας αγλαΐζεται νυν δεχομένη, εκ Δυσμών σεπτόν Ποιμένα και Πρόεδρον…. Ετι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου... Ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου και άλλα συναφή. Ας ερωτήσουν εαυτούς οι Αγιορείτες και οι Ποιμένες της Εκκλησίας μας, διατί τον μνημονεύουν και κοινωνούν μαζί του, και δεν ύψωσαν φωνήν διαμαρτυρίας κατά της ψυχολέθρου νοθείας της πίστεως. Πίστιν δεν έχουν, γνώσιν ή βίωσιν; Πως ανέχονται το οικουμενιστικό τούτο κήρυγμα του Οικουμενικού Θρόνου χωρίς συγκλονισμόν, αφού μόνον δι΄ αυτό είναι αρκετόν να χάσωμεν τας ψυχάς μας; Εάν δεχθώμεν τον Πάπα ως Αγιώτατον Επίσκοπον Ρώμης, τότε ανατρέπομεν την δογματικήν διδασκαλίαν της Εκκλησίας, απορρίπτομεν τους βίους και τους αγώνας των αγίων και οικοδομούμεθα κατά τρόπον λατινικόν, δηλαδή αντιπνευματικόν, που μόνον εις τον Χριστόν δεν οδηγεί. Διότι όλοι οι αγώνες των Αγίων Πατέρων υπέρ της διαφυλάξεως αλωβήτου της δογματικής διδασκαλίας, εγένοντο δια την προστασίαν της θεώσεως του ανθρώπου. Χωρίς ορθά δόγματα, θέωσις δεν επιτυγχάνεται. Και  εν μόνον οικουμενιστικόν κήρυγμα από τόσον επισήμου θέσεως αποτελεί αληθώς δυναμίτιν εις τα θεμέλια της Εκκλησίας. Ιδού διατί η στάσις των Αγιορειτών και των Ποιμένων της Εκκλησίας αφόβως δύναται να ερμηνευθή ως αυτό τούτο προδοσία της Ορθοδοξίας!

27 σχόλια:

  1. Τί σχόλιο νά κάνει κανείς γιά όλα αυτά τά εξωφρενικά. Αλλά δέν θά παραλείψω νά γράψω τούτο : Ότι αφήσαμε τό σημαντικότερο καί πιάσαμε άλλα. Όπως εκκλησιολογία, Κανονολογία, (εκκλησιαστικότητα καί πκανονικότητα αντιστοίχως), Πατρολογία καί πατερικότητα, Ιστορία καί ιστορικότητα, ερμηνεία καί ερμηνευτικότητα, αίρεση καί αιρετικότητα, σχίσμα καί σχισματικότητα κλπ. Δηλαδή πλήθος λέξεων μέ -λογία καί -ότητα καταλήξεις. Όποιος έχει ελάχιστες φιλολογικές γνώσεις, μπορεί νά καταλάβει σέ τί μπέρδεμα οδηγούν τά λήγοντα σέ -ότητα καί -λογία. Εμφανέστατη η αδιέξοδη ημερολογία.

    Αφήσαμε τά απλά καί πιάσαμε τά δύσκολα, που δέν οδηγούν πουθενά. Καί πιό είναι τό εύκολο, θά ρωτήσει κάποιος. Απαντώ, ότι αφήσαμε τά αγιαστικά χρόνια τών πατέρων τής Εκκλησίας, τά διαγράψαμε μέ μία μονοκοντυλιά, καί ακολουθούμε τά χρόνια καί τίς ημέρες ενός αιρετικώτερου πάντων τών αιρετικών. Τού Πάπα Ρώμης, ο οποίος θέλοντας νά είναι πρώτος, ανακάλυψε τό λάθος τών 13 ημερών, τό λάθος τής εκπορεύσεως τού Αγίου Πνεύματος, τήν άσπιλο σύλληψη τής Θεοτόκου καί πλήθος άλλα.
    Πολλά λάθη έκανε ο άγιος Θεός ! Σημαντικότερο, ότι μάς έκρυψε 13 ημέρες. Άφησε νά τίς βρεί ο Πάπας καί ... προκόψαμε.

    ΥΓ
    Ένα λάθος μέ οδήγησε στήν διαγραφή τού προηγούμενου σχολίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Πάπας δεν ανακάλυψε μόνο το λάθος των 10 ημερών(13 έγιναν μετά από εκατοντάδες χρόνια),άλλαξε και το Πασχάλιο.Η Εκκλησία της Ελλάδας άλλαξε το ημερολόγιο για να εορτάζουν οι Έλληνες τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου μαζί με την ΕΘΝΙΚΉ ΕΟΡΤΗ(25 Μαρτίου 1821).Ας μην ξεχνάμε ότι οι Αρμένιοι και οι Νεστοτιανοί εορτάζουν Χριστούγεννα την ίδια ημέρα με τους Γ.Ο.Χ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιά απλή διαπίστωση έθεσα, γιά ένα ζήτημα (ημερολογία) που τό πήγαμε εκεί που δέν πηγαίνει κι εσύ μού λές άλλα. Έγραψα : ...
    «ότι αφήσαμε τά αγιαστικά χρόνια τών πατέρων τής Εκκλησίας, τά διαγράψαμε μέ μία μονοκοντυλιά, καί ακολουθούμε τά χρόνια καί τίς ημέρες ενός αιρετικώτερου πάντων τών αιρετικών. Τού Πάπα Ρώμης».

    Τί σημασία έχει άν ο Πάπας έβαλε 10, μετά 13 καί έπεται συνέχεια ; Σημασία έχει ότι αφήσαμε τόν αγιαστικό χρόνο τών πατέρων τής Εκκλησίας ( ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο, όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο), χρόνο μέ τόν οποίο συντάχθηκαν Οικουμενικές Σύνοδοι, Σύμβολο Πίστεως, Εικόνες καί πλήθος αγίων, καί έρχεσαι εσύ τώρα νά συμφωνείς μέ τόν χρόνο τής αιρετικής Δύσης, μάλιστα δέ νά υπεραμύνεσαι τούτου, επειδή, λέει, σκοντάψαμε μέ τήν 25 Μαρτίου ! Έπρεπε νά εορτάζουν τήν ημέρα αυτή τά Πολιτικά Νομικά πρόσωπα μαζί μέ τά Θρησκευτικά. Δές λοιπόν τά αποτελέσματα καί λέγε μου ό,τι θέλεις. Από τήν μεριά μου ένα θά γράψω : «11 ἔρχομαι ταχύ· κράτει ὃ ἔχεις, ἵνα μηδεὶς λάβῃ τὸν στέφανόν σου. » (Απ. γ΄), καί ψάξε νά βρείς άν αξίζει νά κρατάς αυτό τό στεφάνι, τό στεφάνι τής Πολιτικής απάτης, που τό έ(μ)πλεξε μέ τό στεφάνι τής Θρησκείας, τής Εκκλησίας, τής Πίστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακολουθώ αυτό που λέει ο Μέγας Φώτιος.Η Εκκλησία πρέπει να ακολουθεί την Πολιτεία σε αυτά τα θέματα(εκτός βαβαίως των θεμάτων της Πίστεως).Αφου δεν είναι θέμα Πίστεως η αλλαγή που έκαναν,που υπάρχει πρόβλημα;Να φύγω από την Εκκλησία για τους αριθμούς.Οι πράξεις αγιάζουν τον χρόνο ή οι αριθμοί;Και παλαιότερα με το Μακεδονικό εόρταζαν οι Απόστολοι.Αυτό σημαίνει ότι επειδή το ακολουθούσαν(και επειδή πάνω σε αυτόν τον χρόνο έγραψαν τα κείμενά τους και τους Κανόνες τους)αγιάστηκε το Μακεδονικό
      Ημερολόγιο και ότι αυτοί που το άλλαξαν(οι Πατέρες)δεν σεβάστηκαν τους Αποστόλους(να γράψω τι γράφουν στις Αποστολικές Διαταγές για το Μακεδονικό Ημερολόγιο;);;
      Αν νομίζεις ότι το Ιουλιανό Ημερολόγιο είναι αιώνιο,διαφωνείς με τον Χρυσόστομο Καβουρίδη.Αιώνια είναι μόνο τα ΔΌΓΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
  4. Τό κείμενον ἐκφράζει δικαίαν ἀπορίαν: Πῶς εἶναι δυνατόν οἱ Ὀρθόδοξοι νά μνημονεύουν καί νά κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς, καθ' ἥν στιγμήν τά ἔργα των κατά τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ εἶναι πλέον φανερά καί πασίγνωστα. Ὅσοι ἐπικεντρώνονται στό θέμα τοῦ ἡμερολογίου, ὡσάν νά εἶναι αὐτό σήμερα τό φλέγον θέμα στήν Ἐκκλησίαν, ὑποβαθμίζοντες τό γεγονός ὅτι οἱ Ν/Ηται ἔχουν ἑνωθῆ μέ τόν «πάπαν» καί διά τῆς ψευδο-συνόδου τοῦ Κολυμβαρίου διδάσκουν Συνοδικῶς πλέον τόν Οἰκουμενισμόν, εἶναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ! Ἀνέκαθεν, καί πρίν καί μετά τό 1924, ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἑ. εἰς τήν Ἐκκλησίαν εἶναι ΑΡΡΗΚΤΩΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ μέ τήν προώθησιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Συνεπῶς, γιά ὅσους ἀσχολοῦνται ἀκόμη μέ τά διάφορα ἡμερολόγια (π.χ., τό Μακεδονικόν, γιά τό ὁποῖον κόπτεται ὁ π. Ε. Τρικαμηνᾶς), ἰσχύει ἕν ἀπό τά δύο: Ἤ δέν ἔχουν καταλάβει ἀκόμη τόν ρόλον πού ἔπαιξεν ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἑ. ἤ ἐνεργοῦν ὡς κρυπτο-οικουμενισταί, ἀποπροσανατολίζοντες καί παραπλανῶντες τούς ἁπλοϊκούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Άναξ είπε... Εγώ ακολουθώ αυτό που λέει ο Μέγας Φώτιος.» καί άλλος συμπλήρωσε : Ήταν προορατικός νεοημερολογίτης ο Μέγας Φώτιος ! Προκόψαμε ... .

    ««Άναξ είπε... Και παλαιότερα με το Μακεδονικό εόρταζαν οι Απόστολοι. Αυτό σημαίνει ότι επειδή το ακολουθούσαν (και επειδή πάνω σε αυτόν τον χρόνο έγραψαν τα κείμενά τους και τους Κανόνες τους) αγιάστηκε το Μακεδονικό ;» καί άλλος είπε : Θά γίνω Μακεδονομάχος αρχαιολάτρης. Οι Απόστολοι είχαν συνέχεια τούς εκλησιαστικούς πατέρες, αλλά εγώ προτιμώ τούς Μακρδονομάχους τού Πάπα. Μαζί θά κάνουμε πιό νέο, τό νέο ημερολόγιο. Προηγουμένως θά εντρυφήσω στά βιβλια τής Ιστορίας νά μάθω λεπτομερώς πώς καί πότε εόρταζαν οι Απόστολοι τού Μακεδονικού (νύν Σκοπιανού) ημερολογιακού ιστορήματος.

    Βοήθειά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ««Οὐ βασιλέων ἐστί νομοθετεῖν τῇ Ἐκκλησίᾳ … Βασιλέων ἐστίν ἡ πολιτική εὐπραξία· ἡ δέ ἐκκλησιαστική κατάστασις ποιμένων καί διδασκάλων» ((Αγίου Ιωάννη Δαμασκηνού, Περί τῶν ἁγίων εἰκόνων 12, PG 94, 1296).

    Άν ζούσε σήμερα τί θά έγραφε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τό 1924 καί πρό, τά πολιτικά νομικά πρόσωπα ήθελαν νά μάς κάνουν σάν τά μούτρα τους. Κόμματα καί κομματάκια που αλληλοτρώγονται μεταξύ τους. Τά κατάφεραν κι εμείς τούς κάναμε τήν χάρη. Μάλιστα, τούς ξεπεράσαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και είπα ότι δεν ξαναγράφω σχόλιο
    Έχω όμως ένα ερώτημα και όποιος γνωρίζει ας απαντήσει.

    Το θαύμα στο Θαβώρ με με την Νεφέλη με ποιο ημερολόγιο γίνεται κάθε χρόνο;
    Π Γρηγόριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται με το Παλαιό Ημερολόγιο γιατί αυτό ακολουθεί το Οικουμενιστικό Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.Αν το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και η Μόνη στο Θαβώρ εόρταζαν με το Νέο Ημερολόγιο, τότε το θαύμα θα γινόταν μετά από 13 ημέρες.Το ίδιο συμβαίνει και με το θαύμα του Αγίου Φωτός.Τα φιδάκια με το Νέο Ημερολόγιο βγαίνουν στην Κεφαλλονιά την ημέρα της Παναγίας.
      Στην περιοχή μου υπάρχει ένα αγίασμα.Κάθε χρόνο,την ημέρα του Αγίου Θεοδώρου(με το Ν.Η.)το νερό γίνεται σαν λάδι.Άρα ο Θεός δεν ασχολείται με τα ημερολόγια.

      Διαγραφή
    2. Θα το παραδεχτώ αν εορτάσουν στο
      Θαβώρ την Μεταμόρφωση με το νέο και κατεβη η Νεφέλη.
      Ας το δοκιμάσουν μια φορά που είναι το κακό να εορτάσουν δύο φορές την δόξα του Χριστού; ( Όπως έγραψες κι εσύ χαράς ευαγγέλια και για δέκα φορές)
      Ιδού η Ρόδος
      Π Γρηγόριος

      Διαγραφή
    3. Θα ενημερώσω το Οικουμενιστικό Πατριαρχείο Ιεροσολύμων για την πρόταση που έκανες(αύριο θα πάρω τηλέφωνο στο γραφείο του Πατριαρχείου).

      Διαγραφή
  9. @ 10 Αυγούστου 2020 - 11:38 π.μ.

    Γίνεται στίς 19 Αὐγούστου (6-8 μέ τό π.ἑ.). Τό γνωρίζω ἀπό ἕν ζεῦγος Ἑλλήνων φίλων μου ἀπό τήν Αὐστραλίαν πού πρίν ἀπό πολλά χρόνια ἐπεσκέφθησαν τούς Ἁγίους Τόπους καί τό ἐβίωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ Δημήτρη για την μαρτυρία.

    Οι Νγιτες προσκυνητές δεν το βλέπουν;
    Κατά τα άλλα ζητούν σημείο από τον Κύριο για το ποιο ημερολόγιο να ακολουθήσουν.

    Π Γρηγόριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 10 Αυγούστου 2020 - 12:36 μ.μ.: «Κατά τα άλλα ζητούν σημείο από τον Κύριο για το ποιο ημερολόγιο να ακολουθήσουν».

    Ἐκτός ἀπό τό σημεῖον τῆς «Ἁγίας Νεφέλης», τῆς ἐμφανίσεως τοῦ Σταυροῦ τό 1925 καί τό 1937 (ἤ μήπως τό 1939;), ὑπάρχουν καί πολλά ἄλλα. Χάριν παραδείγματος, ὁ Ἅγιος Νικόδημος ἀναπαράγει εἰς τό Πηδάλιον (βλ. ὑποσημείωσιν εἰς τόν 7ον Ἀποστολικόν Κανόνα, σελ. 9) τό περιστατικόν γιά τό ὁποῖον ἔγραψεν πρῶτος ὁ Δοσίθεος Ἱεροσολύμων εἰς τήν «Δωδεκάβιβλον», δηλαδή γιά τήν Λατινίδα τοῦ Βελιγραδίου πού ἐζύμωσε κατά τήν ἑορτήν τοῦ Προφήτου Ἠλιοῦ μέ τό Ὀρθόδοξον Ἡμερολόγιον καί τό ζυμάρι της ἔγινε πέτρα, κομμάτι τῆς ὁποίας μετέφερε στήν Ἐπισκοπήν του ὁ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Παΐσιος γιά νά τό δείχνῃ στόν κόσμον. Γιά τό θαῦμα αὐτό ὁ Ἅγιος Νικόδημος γράφει ὅτι εἶναι «βεβαιωτικόν μέν τοῦ ἡμετέρου καλανδαρίου, ἀναιρετικόν δέ τοῦ τῶν Λατίνων». Ἀποστομώνει δέ τόν π. Ε.Τ. καί τούς ὁμόφρονάς του, οἱ ὁποῖοι ἐπιμένουν ὅτι μόνον ἡ ἀλλαγή τοῦ Πασχαλίου ἔχει σημασίαν καί ὄχι γενικῶς ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου! Τούς ἐρωτῶ: Ἡ ἑορτή τοῦ Προφήτου Ἠλιοῦ συνδέεται μέ τό Πασχάλιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημήτρη αν δεν παραδεχτούν την αλήθεια και τώρα....και selfie με τον προφήτη Ηλία να τους δείξεις πάλι δεν θα πιστέψουν
    Νομίζω οτι η συζήτηση περί παλαιού έλαβε τέλος
    Περιμένουμε την μετάνοιά τους,
    διαφορετικά
    Η αμετανοησία ειναι η βλασφημία του αγίου πνεύματος

    π Γρηγοριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης βλαστημούσε το Άγιο Πνεύμα;Ο π.Αθανάσιος Μυτιληναίος βλαστημούσε το Πνεύμα του Θεού ;;Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς βαστημάει το Πρόβλημα;;;

      Διαγραφή
  13. επίσης τα νερά του Ιορδάνου,πότε στρέφονται εις τα οπίσω;
    το σημαντικότερο δε όλων η εορτολογική ενότης πασών των ορθοδόξων.
    ενώ κάποιοι νηστεύουν γονυκληθέντες και μετανοούντες,έτεροι τρώγουν
    και συνευρήσκονται.
    επίσης να μας πούν με ποίον τρόπον ανοίγει το Τριώδιον,εφόσον ξεύρουν.
    δι εμέ η μεγαλυτέρα ανοησία διότι περί ανοησίας πρόκειται,και κατόπιν
    πορώσεως τουτέστιν αμετανοησία, είναι ότι προσπαθούν να πείσουν ότι καλώς έγινε η αλλαγή.
    κάτι σαν τη κολοβή αλεπού,οι γιγνώσκοντες τον μύθον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ 10 Αυγούστου 2020 - 3:17 μ.μ.: «κάτι σαν τη κολοβή αλεπού».

    Εὐστοχωτάτη ἡ παρομοίωσίς σας, Πάτερ μου! Ἀκριβῶς αὐτό συμβαίνει! Κάτι τέτοια παρετήρησεν ὁ σοφός Αἴσωπος στίς συμπεριφορές τῶν ἀνθρώπων καί ἐνεπνεύσθη νά γράψῃ τούς ὡραιοάτους μύθους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το σχόλιο 3.17 δεν είναι δικό μου
    Χαίρομαι ομως που υπάρχουν αναγνώστες με μυαλό για να βοηθήσουν και κάποιους άλλους να καταλάβουν
    Π Γρηγόριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο/Η Άναξ είπε... Θα ενημερώσω το Οικουμενιστικό Πατριαρχείο Ιεροσολύμων για την πρόταση που έκανες(αύριο θα πάρω τηλέφωνο στο γραφείο του Πατριαρχείου).
    11 Αυγούστου 2020 - 12:38 μ.μ

    «Μή δίς τού ενιατού μνείαν τού ιδίου παθήματος ποιήσθω» (Αποστολικές Διαταγές)
    Άν είναι συνεπείς, αυτή τήν απάντηση οφείλουν νά δώσουν. "Πάθημα" δέν είναι μόνο η Ανάσταση, επεκτείνεται καί σέ άλλα γεγονότα (παθήματα) τής ζωής τών Αγίων (Κ. Διαθήκη) καί τών Δικαίων (Π. Διαθήκη). Εσείς θέλετε νά τό "διπλαρώνετε" καί μέ τίς Αποδόσεις νά τό πηγαίνετε στό 4 φορές τόν χρόνο. Εσύ τό προχώρησες περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάθημα είναι η Σταύρωση του Κυρίου και αυτό εννοούν οι Άγιοι Απόστολοι με αυτήν την λέξη.Αφού γράφουν καθαρά ΜΌΝΟ για την εορτή του Πάσχα(ότι πρέπει να την γιορτάζουμε μια φορά και όχι δύο).Αυτοί που κάνουν Πάσχα δύο φορές(και με το Νέο και με το Παλαιό)το χρόνο,αυτοί παραβαίνουν τις Διαταγές των Αποστόλων.Αν έγραφαν για όλες τις εορτές,τότε να το συζητήσουμε.Το γράφει καθαρά και ο Άγιος Νικόδημος.Αν βρεθεί κάποιος σε περιοχή που ακολουθούν το Π.Η.(ενώ αυτός εορτάζει με το Ν.Η. εκεί που μένει),τι είναι προτιμότερο,να μην πάει να Κοινωνήσει(αν δεν Κοινωνήσει χωρίς λόγο,πρέπει να αφοριστεί σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες)ή να πάει να Κοινωνήσει σε έναν ναό της περιοχής αυτής;
      Ποιος μπορεί να κατηγορήσει τον Μέγα Αθανάσιο που γιόρταζε δύο φορές πολλούς Αγίους;
      Αλλά με αυτά θα ασχολούμαστε τώρα;Είναι λόγος αυτός για να διακόψει κάποιος την κοινωνία με τους αδελφούς του;Γνωρίζεις ότι οι Παλαιοημερολογίτες της Αυστραλίας εορτάζουν το Πάσχα,ενώ οι Παλαιοημερολογίτες της Ελλάδας εορτάζουν ακόμα το Μεγάλο Σάββατο(για κάνε μια ερώτηση τον κ.Πανταζή);
      Βρήκαμε κάτι από τις Διαταγές των Αποστόλων και το διαστρέψαμε όπως μας βολεύει(για να αποδείξουμε ΤΙ;)!
      Κάθε φορά που Κοινωνάει ένας Ορθόδοξος,Πάσχα κάνει(οι Άγιοι Μοναχοί του Αγίου Ορους,κάθε ημέρα Πάσχα επιτελούσαν όταν Κοινωνούσαν καθημερινά).
      Μόνο για λόγους ευσεβείας και δικαιοσύνης μπορείς να διακόψεις την κοινωνία και όχι όταν θέλει ο καθένας(επειδή τον εξαπάτησαν τα όργανα της πλάνης).
      Το σχίσμα δεν είναι παιχνίδι,ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν το ξεπλένει λέει ένας άγιος άνθρωπος (και συμφωνεί μαζί του και ο Άγιος Ιωάννης Αντιοχείας).
      Όποιος δεν θέλει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ είναι αυτοκατάκριτος(ας διαβάσουν οι αναγνώστες το σημείο αυτό των Αποστολικών Διαταγών και θα καταλάβουν ότι οι Απόστολοι ομιλούν για το Πάθος και την Ανάσταση του Κυρίου).

      Διαγραφή
  17. Ο/Η Άναξ είπε... (καί πολλά άλλα)
    «Ποιος μπορεί να κατηγορήσει τον Μέγα Αθανάσιο που γιόρταζε δύο φορές πολλούς Αγίους»
    11 Αυγούστου 2020 - 6:20 μ.μ.

    ΚΧ
    Πρέπει νά ρωτήσουμε τόν Μέγα Αθανάσιο γι΄ αυτό. Θά τό ψάξω στά βιβλία τής εκκλησιαστικής Ιστορίας. Άν όμως δέν υπάρχει καί είναι δικό σου, τότε δικό μου είναι ότι εκτός από τήν αγία Ανάσταση τού Κυρίου, οι πιστοί δέν πρέπει νά εορτάζουν δύο φορές καί τά παθήματα τών αγίων. Άν αυτό δέν τεκμαίρεται από τίς Αποστολικές Διαταγές, τό λέγει πάντως η κοινή λογική, ο κοινός νούς, που τώρα χάλασε (μάς τόν χάλασαν), γιά νά λένε οι ομοϊδεάτες σου ότι τό σχίσμα τού 1924 τό έκαναν οι τής Παραδόσεως (Πατέρων, Γραφών, Εκκλησίας) πιστοί ακόλουθοι. Κράτησε τό στεφάνι σου, γιά νά μή σου τό πάρει άλλος καί «Όποιος δεν θέλει να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ είναι αυτοκατάκριτος» (sic).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρός Άνακτα

    Η Αγία Γραφή καί τά λοιπά ιερά μας Γράμματα, δέν στερούνται τής λεγόμενης "κοινής λογικής". Αλλά τήν χάσαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. προς άνακτα,
    αδελφούλη..χειρότεροι κι από ιεχωβάδες....παπαπαπαπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή