Στις Δευ, 3 Αυγ
2020 στις 9:14 μ.μ., ο/η Kyprianos Christodoulides <kyprianos01@gmail.com> έγραψε:
π. Γρηγόριος Ζιωγος είπε...3 Αυγούστου 2020 - 4:32 π.μ.
[ Θέλετε να βοηθήσετε τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται να σωθούν; Εάν ναι η ερώτηση είναι μια:
Που να πάει ο κόσμος σήμερα να ακουμπήσει την ψυχή του;
Σε αποτειχισμένους και με ποιες προϋποθέσεις; Η αρκεί το αποτείχιση σκέτο ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ; Σε παρατάξεις γοχ; Σε ποιον και γιατί ;
Αν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός και διάλογος προτείνω στον διαχειριστή του ιστοτόπου να ξεκινήσει καινούργια θεματική. Συγκεκριμένα πράγματα. Που πας να σωθείς σήμερα έστω κατ΄ οικονομία και γιατί.]
Απάντηση
Τό ερώτημα θέλει διευκρίνιση επειδή είναι διττής φύσεως : α) «Πού πάς νά σωθείς σήμερα ;» καί β) «Πού νά πάει ο κόσμος σήμερα νά ακουμπήσει τήν ψυχή του;».
Στήν πρώτη περίπτωση ο εισηγητής τού θέματος χρησιμοποιεί ενικό αριθμό, «πού πάς νά σωθείς», στήν δεύτερη έχουμε πληθυντικό : «Πού νά πάει ο κόσμος ;». Ο κόσμος σημαίνει πλήθος.
Στήν πρώτη περίπτωση «πού πάς νά σωθείς ;», τήν απάντηση τήν δίνει έκαστος, επειδή είναι ο μόνος υπεύθυνος πρός διαχείριση αυτού τού θέματος. Ο καθένας έχει τήν ψυχή του χωριστά καί επομένως, «Follow Jesus, forget Church» (ακολούθησε τόν Χριστό, ξέχασε τήν Εκκλησία), όπως συνιστούσε ένας διάσημος Προτεστάντης πρίν λίγα χρόνια. Άλλοι, προφανώς, θά δώσουν άλλες απαντήσεις.
Στήν δεύτερη περίπτωση, στήν περίπτωση «πού νά πάει ο κόσμος ;», έχουμε τήν αποτελεσματική καί απλουστευτική απάντηση τών Οικουμενιστών - Σιωνιστών : Όλες οι θρησκείες είναι δρόμοι που οδηγούν στόν ένα θεό. Επομένως, γιά τούς περισσότερους, που απλά ανέχονται ή δέχονται τά θρησκευτικά, τά εκκλησιαστικά, τά πολυπολιτισμικά κλπ., η λύση αυτή είναι η πλέον κατάλληλη. Δέν έχει σημασία τί πιστεύουμε. Σημασία έχει ότι πιστεύουμε ! Μή τό ψάχνεις.
Επειδή, λοιπόν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός, θά παρακαλούσα τόν π. Γρηγόριο Ζιώγο νά μάς (ή νά μέ) διευκολύνει, προσδιορίζοντας τό πού απευθύνει τό ερώτημα : Στόν καθένα χωριστά ή σέ όλους γενικά ;
----------------------------------
[ Θέλετε να βοηθήσετε τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται να σωθούν; Εάν ναι η ερώτηση είναι μια:
Που να πάει ο κόσμος σήμερα να ακουμπήσει την ψυχή του;
Σε αποτειχισμένους και με ποιες προϋποθέσεις; Η αρκεί το αποτείχιση σκέτο ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ; Σε παρατάξεις γοχ; Σε ποιον και γιατί ;
Αν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός και διάλογος προτείνω στον διαχειριστή του ιστοτόπου να ξεκινήσει καινούργια θεματική. Συγκεκριμένα πράγματα. Που πας να σωθείς σήμερα έστω κατ΄ οικονομία και γιατί.]
Απάντηση
Τό ερώτημα θέλει διευκρίνιση επειδή είναι διττής φύσεως : α) «Πού πάς νά σωθείς σήμερα ;» καί β) «Πού νά πάει ο κόσμος σήμερα νά ακουμπήσει τήν ψυχή του;».
Στήν πρώτη περίπτωση ο εισηγητής τού θέματος χρησιμοποιεί ενικό αριθμό, «πού πάς νά σωθείς», στήν δεύτερη έχουμε πληθυντικό : «Πού νά πάει ο κόσμος ;». Ο κόσμος σημαίνει πλήθος.
Στήν πρώτη περίπτωση «πού πάς νά σωθείς ;», τήν απάντηση τήν δίνει έκαστος, επειδή είναι ο μόνος υπεύθυνος πρός διαχείριση αυτού τού θέματος. Ο καθένας έχει τήν ψυχή του χωριστά καί επομένως, «Follow Jesus, forget Church» (ακολούθησε τόν Χριστό, ξέχασε τήν Εκκλησία), όπως συνιστούσε ένας διάσημος Προτεστάντης πρίν λίγα χρόνια. Άλλοι, προφανώς, θά δώσουν άλλες απαντήσεις.
Στήν δεύτερη περίπτωση, στήν περίπτωση «πού νά πάει ο κόσμος ;», έχουμε τήν αποτελεσματική καί απλουστευτική απάντηση τών Οικουμενιστών - Σιωνιστών : Όλες οι θρησκείες είναι δρόμοι που οδηγούν στόν ένα θεό. Επομένως, γιά τούς περισσότερους, που απλά ανέχονται ή δέχονται τά θρησκευτικά, τά εκκλησιαστικά, τά πολυπολιτισμικά κλπ., η λύση αυτή είναι η πλέον κατάλληλη. Δέν έχει σημασία τί πιστεύουμε. Σημασία έχει ότι πιστεύουμε ! Μή τό ψάχνεις.
Επειδή, λοιπόν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός, θά παρακαλούσα τόν π. Γρηγόριο Ζιώγο νά μάς (ή νά μέ) διευκολύνει, προσδιορίζοντας τό πού απευθύνει τό ερώτημα : Στόν καθένα χωριστά ή σέ όλους γενικά ;
----------------------------------
Ο π. Γρηγόριος Ζιώγος είπε...
Ποια η διαφορά της
σωτηρίας του ενός με τους πολλούς;
Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους.
Περιμένω την γνώμη του κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη στο ερώτημα,
Ο πάσα ένας οικουμενιστής, άθεος, πεντηκοστιανός κλπ που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν;
Σε αποτειχισμένους;; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις;
Σε σύνοδο ΓΟΧ;;
Εάν ναι σε ποια από όλες;;
π. Γρηγόριος Ζιώγος
-------------------------------------
Ψυχής σωτηρία, συνέχεια
- [ π. Γρηγόριος Ζιωγος είπε : ... «4α + 4β» Εσύ έχεις σύγχυση. Ποιος έγραψε για αποτειχισμενους πεντηκοστιανους κλπ;; Περαιτέρω. Εγώ ρώτησα που υπάρχει σωτηρία αυτή την στιγμή ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους άπαντες. Εσύ απάντησες τι πρέπει να γίνει στο μέλλον.... Άρα σήμερα τι;;
Όπως βλέπετε δεν μπορείτε να οδηγήσετε ψυχές για πολλούς λόγους. Τα ατέλειωτα σχόλια λοιπόν που γράφονται είναι για να περάσει η ώρα ... αντί για μια παρτίδα σκάκι... Επί της ουσίας nada τίποτα.
Επαναλαμβάνω το ερώτημα για πολλοστή φορά και ας γράψει την γνώμη του όποιος νομίζει ότι έχει να προσφέρει κάτι στους ανθρώπους : Που υπάρχει σωτηρία σήμερα ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους όλοι οι αιρετικοί οι πλανημενος κλπ; Σε αποτειχισμενους; Σε ποιον και γιατί; Σε σύνοδο ΓΟΧ;; Σε ποια και γιατί; Περιμένω απάντηση. 4 Αυγούστου 2020 - 3:11 π.μ.]
- Ο/Η Κυπριανός Χ. είπε... 4 Αυγούστου 2020 - 3:30 π.μ Δέν γράφω γιά τήν σωτηρία ψυχής. Είναι στήν κρίση Άλλου καί όχι στήν δική μου. Γιά τήν σωτηρία πίστεως γράφω, τήν οποία πίστη, οι γνήσιοι καί οι νόθοι ορθόδοξοι τήν έβαλαν στόν ηλεκτρονικό μικροτόμο, τήν έκαναν κομματάκια καί ύστερα, έβαλαν τά κομματάκια στό ηλεκτρονικό υπερμικροσκόπιο καί μάς δίνουν τίς απαντήσεις τους : Αυτός είναι αιρετικός, αυτός είναι σχισματικός, αυτός είναι σχισματοαιρετικός, αυτός είναι πλανεμένος, αυτός είναι ... καί δέν συμμαζεύεται τό αυτός είναι κλπ., κλπ.
Ό,τι έγραψα, έγραψα. Άν γνωρίζεις ανάγνωση έχει καλώς, άν όχι σύ όψει. Ξαναδιάβασε :
[ Ο/Η Κυπριανός Χ είπε ... 1) Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς; 2) Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους. Περιμένω την γνώμη του Σχολιαστή σας στο ερώτημα : 3) Ο κάθε ένας οικουμενιστης, άθεος, πεντηκοστιανος κλπ. που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν; 4) Σε αποτειχισμενους; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις; 4α) Σε σύνοδο ΓΟΧ;; 4β) Εάν ναι σε ποια από όλες; (π. Γρηγόριος Ζιωγος 3 Αυγούστου 2020 - 6:40 μ.μ.]
[ Απάντηση ...
... (3 + 4) Τό ερώτημα μέ αριθμό 3 απευθύνεται σέ ομάδες ποικίλων πεποιθήσεων, συνεπώς επιμερίζεται στήν κάθε ομάδα (4), ανάλογα μέ τίς πεποιθήσεις αυτής.
(4α + 4β) Η τοποθέτηση τού ερωτήματος αποτελεί συνέχεια τής ερώτησης 4. Αλλά είναι απαράδεκτη, εφόσον στούς (εξ Ορθοδόξων) αποτειχισμένους, συμπεριλαμβάνονται οικουμενιστές, άθεοι, πεντηκοστιανοί κλπ. Αποτειχίσεις καί αποτειχισμένοι δέν υπάρχουν σ΄αυτούς.]
Αυτό τό παρέλειψες « (1 + 2) Εφόσον ο Ένας θυσιάστηκε γιά όλους ("τούς πολλούς"), τότε καί οι πολλοί ...», τό παραλείπω κι εγώ. Δέν επιθυμώ νά επαναλαμβάνομαι. (Βλ. https://orthodox-voice.blogspot.com/2020/08/blog-post_73.html).
Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους.
Περιμένω την γνώμη του κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη στο ερώτημα,
Ο πάσα ένας οικουμενιστής, άθεος, πεντηκοστιανός κλπ που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν;
Σε αποτειχισμένους;; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις;
Σε σύνοδο ΓΟΧ;;
Εάν ναι σε ποια από όλες;;
π. Γρηγόριος Ζιώγος
-------------------------------------
Ψυχής σωτηρία, συνέχεια
- [ π. Γρηγόριος Ζιωγος είπε : ... «4α + 4β» Εσύ έχεις σύγχυση. Ποιος έγραψε για αποτειχισμενους πεντηκοστιανους κλπ;; Περαιτέρω. Εγώ ρώτησα που υπάρχει σωτηρία αυτή την στιγμή ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους άπαντες. Εσύ απάντησες τι πρέπει να γίνει στο μέλλον.... Άρα σήμερα τι;;
Όπως βλέπετε δεν μπορείτε να οδηγήσετε ψυχές για πολλούς λόγους. Τα ατέλειωτα σχόλια λοιπόν που γράφονται είναι για να περάσει η ώρα ... αντί για μια παρτίδα σκάκι... Επί της ουσίας nada τίποτα.
Επαναλαμβάνω το ερώτημα για πολλοστή φορά και ας γράψει την γνώμη του όποιος νομίζει ότι έχει να προσφέρει κάτι στους ανθρώπους : Που υπάρχει σωτηρία σήμερα ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους όλοι οι αιρετικοί οι πλανημενος κλπ; Σε αποτειχισμενους; Σε ποιον και γιατί; Σε σύνοδο ΓΟΧ;; Σε ποια και γιατί; Περιμένω απάντηση. 4 Αυγούστου 2020 - 3:11 π.μ.]
- Ο/Η Κυπριανός Χ. είπε... 4 Αυγούστου 2020 - 3:30 π.μ Δέν γράφω γιά τήν σωτηρία ψυχής. Είναι στήν κρίση Άλλου καί όχι στήν δική μου. Γιά τήν σωτηρία πίστεως γράφω, τήν οποία πίστη, οι γνήσιοι καί οι νόθοι ορθόδοξοι τήν έβαλαν στόν ηλεκτρονικό μικροτόμο, τήν έκαναν κομματάκια καί ύστερα, έβαλαν τά κομματάκια στό ηλεκτρονικό υπερμικροσκόπιο καί μάς δίνουν τίς απαντήσεις τους : Αυτός είναι αιρετικός, αυτός είναι σχισματικός, αυτός είναι σχισματοαιρετικός, αυτός είναι πλανεμένος, αυτός είναι ... καί δέν συμμαζεύεται τό αυτός είναι κλπ., κλπ.
Ό,τι έγραψα, έγραψα. Άν γνωρίζεις ανάγνωση έχει καλώς, άν όχι σύ όψει. Ξαναδιάβασε :
[ Ο/Η Κυπριανός Χ είπε ... 1) Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς; 2) Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους. Περιμένω την γνώμη του Σχολιαστή σας στο ερώτημα : 3) Ο κάθε ένας οικουμενιστης, άθεος, πεντηκοστιανος κλπ. που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν; 4) Σε αποτειχισμενους; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις; 4α) Σε σύνοδο ΓΟΧ;; 4β) Εάν ναι σε ποια από όλες; (π. Γρηγόριος Ζιωγος 3 Αυγούστου 2020 - 6:40 μ.μ.]
[ Απάντηση ...
... (3 + 4) Τό ερώτημα μέ αριθμό 3 απευθύνεται σέ ομάδες ποικίλων πεποιθήσεων, συνεπώς επιμερίζεται στήν κάθε ομάδα (4), ανάλογα μέ τίς πεποιθήσεις αυτής.
(4α + 4β) Η τοποθέτηση τού ερωτήματος αποτελεί συνέχεια τής ερώτησης 4. Αλλά είναι απαράδεκτη, εφόσον στούς (εξ Ορθοδόξων) αποτειχισμένους, συμπεριλαμβάνονται οικουμενιστές, άθεοι, πεντηκοστιανοί κλπ. Αποτειχίσεις καί αποτειχισμένοι δέν υπάρχουν σ΄αυτούς.]
Αυτό τό παρέλειψες « (1 + 2) Εφόσον ο Ένας θυσιάστηκε γιά όλους ("τούς πολλούς"), τότε καί οι πολλοί ...», τό παραλείπω κι εγώ. Δέν επιθυμώ νά επαναλαμβάνομαι. (Βλ. https://orthodox-voice.blogspot.com/2020/08/blog-post_73.html).
Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση απευθύνεται σε όλους.
Περιμένω την γνώμη του κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη στο ερώτημα,
Ο πασά ένας οικουμενιστης, άθεος, πεντηκοστιανος κλπ που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν;
Σε αποτειχισμενους;; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις;
Σε σύνοδο ΓΟΧ;;
Εάν ναι σε ποια από όλες;;
π. Γρηγόριος Ζιωγος
[ Ο/Η Ανώνυμος είπε ... 1) Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς; 2) Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω την γνώμη του κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη στο ερώτημα : 3) Ο κάθε ένας οικουμενιστης, άθεος, πεντηκοστιανος κλπ. που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν; 4) Σε αποτειχισμενους; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις; 4α) Σε σύνοδο ΓΟΧ;; 4β) Εάν ναι σε ποια από όλες;;
π. Γρηγόριος Ζιωγος 3 Αυγούστου 2020 - 6:40 μ.μ.]
Απάντηση :
1 + 2) Εφόσον ο Ένας θυσιάστηκε γιά όλους ("τούς πολλούς"), τότε καί "οι πολλοί" (όλοι) οφείλουν, ως ένας, νά θυσιαστούν - εφόσον οι συνθήκες τό καλούν - γιά τόν Ένα.
3 + 4) Τό ερώτημα μέ αριθμό 3 απευθύνεται σέ ομάδες ποικίλων πεποιθήσεων, συνεπώς επιμερίζεται στήν κάθε ομάδα (4), ανάλογα μέ τίς πεποιθήσεις αυτής.
4α + 4β) Η τοποθέτηση τού ερωτήματος αποτελεί συνέχεια τής ερώτησης 4. Αλλά είναι απαράδεκτη, εφόσον στούς (εξ Ορθοδόξων) αποτειχισμένους, συμπεριλαμβάνονται οικουμενιστές, άθεοι, πεντηκοστιανοί κλπ. Αποτειχίσεις καί αποτειχισμένοι δέν υπάρχουν σ΄αυτούς.
Τέλος, επειδή διαφαίνεται η καλή προσπάθεια τού π. Γρηγορίου, ώστε νά διαλυθεί τό νέφος τού σημερινού χάους ( : θρησκευτικού καί πολιτικού) καί νά λάμψει η Μία καί μόνη Αλήθεια καί Δικαιοσύνη τής καθ΄ ημάς Μιάς, αγίας, καθολικής καί αποστολικής Εκκλησίας, η δική μου πρόταση είναι τούτη : Οι σημερινοί Ορθόδοξοι, που διεμερίσαντο τά ιμάτια τού Σωτήρος ημών Κυρίου Ιησού Χριστού, νά μαζευτούν όλοι καί μαζί, νά αφήσουν στήν άκρη (βάλλοντες κλήρον) τό ποιός είναι γνησιότερος τού άλλου. Η υπεροψία δέν αποτελεί εχέγγυο ταπεινώσεως. Τά γραπτά μένουν, τά λόγια πετούν. Γραφή ξέρουμε, ανάγνωση όμως ... ;
4α + 4β
ΔιαγραφήΕσύ έχεις σύγχυση.
Ποιος έγραψε για αποτειχισμενους πεντηκοστιανους κλπ;;
Περαιτέρω.
Εγώ ρώτησα που υπάρχει σωτηρία αυτή την στιγμή ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους άπαντες.
Εσύ απάντησες τι πρέπει να γίνει στο μέλλον....
Άρα σήμερα τι;;
Όπως βλέπετε δεν μπορείτε να οδηγησετε ψυχές για πολλούς λόγους.
Τα ατέλειωτα σχόλια λοιπόν που γράφονται είναι για να περάσει η ώρα ... αντί για μια παρτίδα σκάκι...
Επί της ουσίας nada τίποτα.
Επαναλαμβάνω το ερώτημα για πολλοστή φορά και ας γράψει την γνώμη του όποιος νομίζει ότι έχει να προσφέρει κάτι στους ανθρώπους.
Που υπάρχει σωτηρία σήμερα ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους όλοι οι αιρετικοί οι πλανημενος κλπ;
Σε αποτειχισμενους; Σε ποιον και γιατί;
Σε σύνοδο ΓΟΧ;; Σε ποια και γιατί;
Περιμένω απάντηση
Ξέχασα να βάλω όνομα στο σχόλιο 2.54
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ. Γρηγόριος Ζιωγος
Γίνονται ορθογραφικά λάθη γιατί γράφω από τηλέφωνο.
Ό,τι έγραψα, έγραψα. Άν γνωρίζεις ανάγνωση έχει καλώς, άν όχι σύ όψει.
ΑπάντησηΔιαγραφή[ Ο/Η Ανώνυμος είπε ... 1) Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς; 2) Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους.
Περιμένω την γνώμη του κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη στο ερώτημα : 3) Ο κάθε ένας οικουμενιστης, άθεος, πεντηκοστιανος κλπ. που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν; 4) Σε αποτειχισμενους; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις; 4α) Σε σύνοδο ΓΟΧ;; 4β) Εάν ναι σε ποια από όλες;;
π. Γρηγόριος Ζιωγος 3 Αυγούστου 2020 - 6:40 μ.μ.]
3 + 4) Τό ερώτημα μέ αριθμό 3 απευθύνεται σέ ομάδες ποικίλων πεποιθήσεων, συνεπώς επιμερίζεται στήν κάθε ομάδα (4), ανάλογα μέ τίς πεποιθήσεις αυτής.
4α + 4β) Η τοποθέτηση τού ερωτήματος αποτελεί συνέχεια τής ερώτησης 4. Αλλά είναι απαράδεκτη, εφόσον στούς (εξ Ορθοδόξων) αποτειχισμένους, συμπεριλαμβάνονται οικουμενιστές, άθεοι, πεντηκοστιανοί κλπ. Αποτειχίσεις καί αποτειχισμένοι δέν υπάρχουν σ΄αυτούς.
Δέν γράφω γιά τήν σωτηρία ψυχής. Είναι στήν κρίση Άλλου καί όχι στήν δική μου. Γιά τήν σωτηρία πίστεως γράφω, τήν οποία πίστη, οι γνήσιοι καί οι νόθοι ορθόδοξοι τήν έβαλαν στόν ηλεκτρονικό μικροτόμο, τήν έκαναν κομματάκια καί ύστερα, έβαλαν τά κομματάκια στό ηλεκτρονικό υπερμικροσκόπιο καί μάς δίνουν τίς απαντήσεις τους : Αυτός είναι αιρετικός, αυτός είναι σχισματικός, αυτός είναι σχισματοαιρετικός, αυτός είναι πλανεμένος, αυτός είναι ... καί δέν συμμαζεύεται τό αυτός είναι κλπ., κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση είναι απλή:
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας άνθρωπος που θέλει να ξεφύγει από τον οικουμενισμό, που είναι παναίρεση και ψάχνει να βρει πού είναι η Αληθινή Εκκλησία του Χριστού σήμερα και που αγωνιά να σώσει την ψυχή του, πού να πάει;
Πού είναι σήμερα η Εκκλησία του Χριστού η οποία έχει Άγιο Πνεύμα, έγκυρα μυστήρια και οδηγεί στην σωτηρία των ανθρωπων;
Αναστασία Νικολακάκη
Αναστασία θα βοηθήσω λίγο την κουβέντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκκλησια του Χριστού Δεν είναι η γοχατζηδικη σύνοδος ΘΝΠ Καλλίνικου διότι δια της εγκυκλίου 3024 υπέγραψαν την υποταγή της εκκλησίας στην θεομαχο εξουσία που απαρτίζεται από διαπιστευμενους μασόνους πολιτικούς.
Πχ κεραμεως η οποία δηλώνει υπερήφανη για τις συνεδριάσεις της builderberg και (της ανώτερης) τριμερής επιτροπής που έλαβε μέρος.
Έκκλησια του Χριστού δεν είναι τα φλωρινικα σχισματικα και παρασυναγωγικα παραμαγαζα.
Έκκλησια του Χριστού δεν είναι ο πάσα ένας επίσκοπος είτε γοχ είτε από ρωσική σύνοδο που υπάκουσε στις αντιχριστες εντολές της μασονας κεραμεως
Αυτό ως πρώτη τοποθέτηση.
Περαιτέρω
Περιμένω κάποιον να βρει το θάρρος να υποστηρίξει την πίστη του και να μας πει σε ποιον κοινωναει και γιατί.
Ειδικά από τους ματθαιικούς οπαδούς Στέφανου. Ειδικά... το ξαναγράφω.
Π. Γρηγόριος
Σημειωτέον ο άγιος πατριάρχης Τύχωνας και η ρωσική ιεραρχία το 1918 αναθεμάτισαν την θεομαχο εξουσία και όσους συνεργάζονται με αυτήν δλδ την κομμουνιστική ζώσα έκκλησια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈδωσαν εντολή στους λαϊκούς να σταθούν μπροστά στις εκκλησίες και να τις υπερασπιστούν ενώ θα υποστούν κακοποίηση από τους διώκτες ακόμα και θάνατο.
Ταύτα για να μαθαίνουν οι νεώτεροι...
[ Ο/Η Ανώνυμος είπε... Αναστασία Νικολακάκη, 4 Αυγούστου 2020 - 6:12 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση είναι απλή: Ένας άνθρωπος που θέλει να ξεφύγει από τον οικουμενισμό, που είναι παναίρεση και ψάχνει να βρει πού είναι η Αληθινή Εκκλησία του Χριστού σήμερα και που αγωνιά να σώσει την ψυχή του, πού να πάει; Πού είναι σήμερα η Εκκλησία του Χριστού η οποία έχει Άγιο Πνεύμα, έγκυρα μυστήρια και οδηγεί στην σωτηρία των ανθρωπων;]
Απάντηση
Η απάντηση θά ήταν (καί είναι) απλή, άν δέν είχαμε τό προτεσταντικό Δόγμα «Sola Scriptura»*, μέ τίς πάμπολλες ξενόγλωσσες μεταφράσεις τής Μεταφράσεως τών Εβδομήκοντα (Ο΄). Μετά τήν Vulgate, τέλη τού 4ου αιώνα καί τό φιλιόκβε, τά πράγματα άρχισαν νά περιπλέκονται, αφού εισέβαλε καί η Σχολή (σχολές) τών Μασοριτών. Τώρα, ώς πρός τά καθ΄ημάς, μετά τό «Sola Scriptura» βάλαμε καί τό Sola Πατρολογία, βάλαμε καί τό Sola εκκλησιολογία, καί τό σχεσιολογία καί τό βιο-ηθικολογία. Δέν παραλείψαμε, φυσικά, καί τό "ημερολογία", τήν οποία ημερολογία, οι Νεοορθόδοξοι ημερολάτρες τήν χρέωσαν (ως ημερολατρεία), σέ όσους τηρούσαν αυτά που παρέλαβαν από τούς πρό αυτών πατέρες τής Εκκλησίας καί τών Οικουμενικών Συνόδων. Οπότε, καθώς καταλαβαίνεις, η απάντηση δέν είναι καθόλου απλή στήν δική σου «απλή ερώτηση».
* Εκτός από τό sola scriptura έχουμε καί άλλα πέντε sola, μέ δεύτερο τό επίσης προτεσταντικό (Αγγλικανοί καί Μεθοδιστές) prima scriptura, καί άντε μετά νά βγάλεις άκρη.
Ποια Οικουμενική Σύνοδος εχει θεσπίσει το Παλαιό Ημερολόγιο ενός ειδωλολάτρη; Μήπως δεν ξέρεις να διαβάζεις τα κείμενα των Συνόδων;Μήπως η πλάνη σου είναι θέμα ανάγνωσης;Πως είναι ημερολάτρης ένας που ακολουθεί και τα δύο ημερολόγια,αλλά δεν είναι ημερολάτρης αυτός που αποσχίστηκε από την Μία Εκκλησία του Χριστού(το 1924); Φύγε επιτέλους από τους Γ.Ο.Χ. για να σωθείς (οοως έκανε ο κ.Χατζινικολαου και ο π.Ζιώγος).
ΑπάντησηΔιαγραφή[ Ο/Η Ανώνυμος είπε... 4 Αυγούστου 2020 - 7:43 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια Οικουμενική Σύνοδος εχει θεσπίσει το Παλαιό Ημερολόγιο ενός ειδωλολάτρη; Μήπως δεν ξέρεις να διαβάζεις τα κείμενα των Συνόδων; Μήπως η πλάνη σου είναι θέμα ανάγνωσης;Πως είναι ημερολάτρης ένας που ακολουθεί και τα δύο ημερολόγια,αλλά δεν είναι ημερολάτρης αυτός που αποσχίστηκε από την Μία Εκκλησία του Χριστού(το 1924); Φύγε επιτέλους από τους Γ.Ο.Χ. για να σωθείς (οοως έκανε ο κ.Χατζινικολαου και ο π.Ζιώγος).]
Ανώνυμε, από σεβασμό πρός τό λόγο που καταθέτω συγκρατώ τό χέρι μου. Επικαλείσε ως επιχείρημα τό «ποια Οικουμενική Σύνοδος εχει θεσπίσει το Παλαιό Ημερολόγιο ενός ειδωλολάτρη;». Σάς πληροφορώ, εσάς που ξέρετε νά διαβάζετε (σημ. ο πληθυντικός διότι υπάρχουν πολλοί αυτής τής επιχειρηματολογίας), ότι μέσα σέ ένα λίαν ειδωλολατρικό περιβάλλον ενηνθρώπησε ο άγιος Θεός, επίσης δέ, μέσα στό ίδιο ειδωλολατρικό περιβάλλον στάθηκε στά πόδια της η Εκκλησία. Μήπως λοιπόν, μέ τήν λογική τού ειδωλολάτρη συντάκτη τού Παλαιού Ημερολογίου, ήταν ειδωλολάτρες καό οι πατέρες τής Εκκλησίας - Α΄και Β΄Οικουμενικής ; Ή μήπως, θεέ μου συγχώρα, ήταν ειδωλολάτρης καί ο ενανθρωπήσας Θεός καί Άνθρωπος, επειδή γεννήθηκε μέσα σέ ειδωλολατρικό χρόνο καί περιβάλλον ; Τί σημασία έχει ότι τό ημερολόγιο τό έφτιαξε ένας ειδωλολάτρης ; Είσαστε σοβαροί, μέ τίς ικανότητές σας πρός ανάγνωση ; Ειδωλολατρικό χρόνο παρέλαβε η Εκκλησία, αλλά τόν αγίασε. Έχετε μυαλό ή δέν έχετε ; Ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο, όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο.
Καί ύστερα, γιά νά σταθείτε μέ τά δυό σας πόδια μέσα σέ δυό βάρκες, ερχόσαστε καί μού απαντάτε (σημ. ο πληθυντικός καί πάλι επειδή έχετε πολλούς ομοϊδεάτες) «πως είναι ημερολάτρης ένας που ακολουθεί και τα δύο ημερολόγια, αλλά δέν είναι αυτός που αποσχίστηκε από την Μία Εκκλησία του Χριστού(το 1924)». Καί σάς ερωτώ : Ποιός αποσχίστηκε τότε ; Οι επόμενοι τών Συνόδων καί τών πατέρων ή μήπως αυτοί που ήθελαν (τώρα ξεκάθαρα) νά ταξιδεύουν μέ τά δυό πόδια σέ δυό βάρκες ; Είναι σοβαρά αυτά ; Δείχνουν επάρκεια ανάγνωσης ;
Λοιπόν, σού έδωσα τήν απάντηση - ισχύει γιά πολλούς - καί τού λοιπού «ἐρωτῶ σε, ἔχε με παρῃτημένον».
Περιμένω απο χθες και σε μια ευθεία απλή αλλα επι ολης της ουσίας ερώτηση δεν απάντησε κανείς ώστε να υποστηρίξει την πιστι του.... μόνο άλλα αντ άλλων
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο μιλἀει απο μονο του
π. Γρηγοριος
Πριν εγραψα που να μην πάτε
ΑπάντησηΔιαγραφή''Έκκλησια του Χριστού Δεν είναι η γοχατζηδικη σύνοδος ΘΝΠ Καλλίνικου διότι δια της εγκυκλίου 3024 υπέγραψαν την υποταγή της εκκλησίας στην θεομαχο εξουσία που απαρτίζεται από διαπιστευμενους μασόνους πολιτικούς.
Πχ κεραμεως η οποία δηλώνει υπερήφανη για τις συνεδριάσεις της builderberg και (της ανώτερης) τριμερής επιτροπής που έλαβε μέρος.
Έκκλησια του Χριστού δεν είναι τα φλωρινικα σχισματικα και παρασυναγωγικα παραμαγαζα.
Έκκλησια του Χριστού δεν είναι ο πάσα ένας επίσκοπος είτε γοχ είτε από ρωσική σύνοδο που υπάκουσε στις αντιχριστες εντολές της μασονας κεραμεως''
Τωρα θα γραψω που να πάτε
Σε αποτειχισμένους ιερείς οι οποιοι δεν δέχονται αγιο πνευμα και έγκυρα μυστήρια απο την κρατούσα και οικουμενιστάς γενικώς ΝΗ - ΠΗ
Προυπόθεση να βαπτίζουν τους Νγιτες με τα ποδόλουτρα και τους Σλάβους με τα ραντίσματα
Επειδή ομως ουτε αρκετοί αποτειχισμένοι υπάρχουν με αυτη την πιστι αλλά ουτε και οι λαικοι εχουν ανάλογη πιστι ουτε και ενδιαφέρονται να πολεμησουν για τον Χριστό και να μπουν στην διαδικασία της ΘΥΣΙΑΣ ήτοι του ξεβολέματος γι αρχή και της ταλαιπωρίας στην συνέχεια κλπ
Κατοπιν τουτου σας λεω να απευθυνθείτε στους ματθαιικους
Ρωτηστε μονο για τις διαφορες τους και οπου αναπαυεστε
Για εμενα οι διαφορες τους δεν ειναι σωτηριολογικές ωστε να κολαστεις, αλλά δικαιολογίες για την φιλαρχία τους [λες και στους φλωρινικους δεν υπαρχουν διαφορετικες θεολογικες αποψεις και πιστευουν ολοι τα ιδια ]
Περαιτερω πιστευουν μακραν περισσότερο απο τους φλωρινικους και αυτο θα το διαπιστωσετε με μια επισκεψη στις ενοριες τους...άλλος αερας...
Σε καθε περιπτωση δεν υπαρχει αλλη λυση για να βαφτίσετε τα παιδια σας να παντρευτείτε και γενικα να εχετε ολο το πακετο μιας ενοριακης λειτουργικής ζωης
υσ
Οι εξαιρεσεις που πιστευουν και επιθυμουν να αγωνιστουν για τον Χριστον ειναι σε καποιους αποτειχισμένους
Η παραπάνω προτροπή ειναι για τις μαζες που δεν επιθυμουν αγωνα ταλαιπωριες και βασανα
Οποιος εχει αλλη λυση για τις μαζες στην Ελλαδα ας το προτείνει
Αυτο αλλωστε ρωτησαμε κι εμεις....αλλα η σιωπή ηταν εκκωφαντική
π. Γρηγοριος